Ο Σεβ. Μεσογαίας προσκεκλημένος εις Ιερατικήν Σύναξιν του Σεβ. Νεαπόλεως της 24ης Ιανουαρίου 2021 διά το εμβόλιον του κορωνοϊού εδήλωσε ότι εγνώριζε αυτός και η επιτροπή βιοηθικής της Εκκλησίας ήδη από τον Μάρτιον 2020 περί των εμβολίων.
Ωστόσο, μας
προκαλεί ιδιαιτέραν έκπληξιν ότι δεν εγνώριζε τίποτε περί εμβρυϊκών κυττάρων
εις τα εμβόλια πριν το αναφέρει ο Σεβ. Κυθήρων, χαρακτηρίζει την έκτρωσιν
“διακοπήν κυήσεως” και καταλήγει ότι δεν τίθεται ηθικόν ζήτημα επειδή πρόκειται
ήδη διά “νεκρωμένα έμβρυα” που δεν οδηγήθησαν εις την έκτρωσιν διά το εμβόλιον!
Απομαγνητοφώνηση
Ορθόδοξος Τύπος:
«Τα Χριστούγεννα
εμφανίστηκε αυτή η από άμβωνος παρέμβαση του Μητροπολίτου Κυθήρων σχετικά με τα
εμβόλια και τα έμβρυα, κατά πόσο υπάρχουν παράγωγα των εμβρύων στα εμβόλια,
κατά πόσον αυτό αν το δεχτούμε κατά κάποιον τρόπο καταδεικνύει ότι εμείς
υποχωρούμε στο θέμα της εκκλησιαστικής γενικώς τοποθέτησης εναντίον της
διακοπής της κυήσεως, υπέρ του σεβασμού της ζωής και γενικά της επιφυλακτικής
στάσης που κρατάνε γενικότερα οι Εκκλησίες και η δική μας Εκκλησία ασφαλώς στις
αμβλώσεις.
Εκεί κάναμε πάλι
μια πολύ βιαστική μελέτη γιατί δεν είχαμε πολλά περιθώρια χρόνου δεδομένου ότι
συνήρχετο σε λίγες μέρες η Ιερά Σύνοδος και έπρεπε να υποβάλλουμε ένα ακόμη
υπόμνημα και καταθέσαμε ό,τι ξέραμε. Μπήκαμε στα κείμενα του Βατικανού, στα
διάφορα άλλα τα οποία και κυκλοφόρησαν και ευρύτερα και η δική μας άποψη είναι
ότι και αυτό το θέμα δεν είναι ένα θέμα που θα έπρεπε να απασχολήσει ιδιαίτερα
τη Σύνοδο δεδομένου μάλιστα όπως και τελικώς βγήκε στην απόφασή της και όπως
ακούσατε και σήμερα τουλάχιστον στα δύο εν χρήσει εμβόλια για τη δική μας χώρα
της Pfizer και της Moderna δεν υπάρχουν τέτοια παράγωγα καν κυτταρικών σειρών
αφού βέβαια αναλύσαμε το όλο θέμα. Και επίσης κάνοντας την διευκρίνιση ότι δεν
σκοτώνονται έμβρυα. Είναι αρχικά κύττταρα, ήτανε κύτταρα από εμβρυϊκό ιστό ήδη
νεκρωμένων εμβρύων. Τα οποία δεν προσκρούουν σε κάποιο ηθικό εμπόδιο, γιατί δεν
υπάρχει η σκοπιμότητα που οδηγεί στην έκτρωση αλλά είναι εντελώς ανεξάρτητο
γεγονός το ένα από το άλλο. Και επίσης όπως ανέφερε και ο κ. Καθηγητής ήδη
πλέον υπάρχουν τα βλαστοκύτταρα από άλλες πηγές και δεν χρειάζονται πλέον όλα
αυτά. Εν πάση περιπτώσει είπαμε και σ’ αυτό ότι θα έπρεπε η Εκκλησία να μην
μπει σε ένα τέτοιο διάλογο σχολαστικού υποβάθρου, ο οποίος είναι αρκετά έωλος
και καταθέσαμε έτσι την πρότασή μας»
26 σχόλια:
Η Ιερά Σύνοδος νηφάλια κρίνει μια κατάσταση και λαμβάνει αποφάσεις.. έτσι είναι το σωστό!
Έχω μια απορία όμως γιατί στον τίτλο σας βάλατε ερωτηματικό;;
Μήπως ο Μεσογαίας άφησε να πλανάται κάποια αμφιβολία για το αν "τα ήδη νεκρωμένα εμβρυακά κύτταρα δεν προσκρούουν σε κάποιο ηθικό εμπόδιο"; Δε νομίζω!!
Ή δε σας έπεισε και επιμένετε στις αμφιβολίες σας;;
Χάσιμο χρόνου. Ο κυριούλης με το ράσο έχει δηλώσει έμπρακτα την θέση του ηθοποιού παπά.
Εφ΄ όσον Δέσποτα η Εκκλησία μας δέχεται ότι το έμβρυο είναι τέλειος άνθρωπος ''εξ άκρας συλλήψεως'', τότε σύμφωνα με την συλλογιστική σας δεν υπάρχει ηθικό κώλυμα ούτε για τα κύτταρα δολοφονηθέντος μετά την γέννηση ανθρώπου ανήλικου ή ενήλικου.
"Τὰ τῆς Ἐκκλησίας ἀποίμαντα. Έρρει τὰ καλά, γυμνὰ τὰ κακά, ὁ πλοῦς ἐν νυκτί, πυρσὸς οὐδαμοῦ, Χριστὸς καθεύδει".
Νομίζω ότι η συγκεκριμένη, γνωστή ρήση, του μεγάλου αγίου πατρός και οικουμενικού διδασκάλου, Γρηγορίου του Ναζιανζηνού, αποτυπώνει το δράμα του σημερινού επισκοπικού δυναμικού, πλην ολίγων εξαιρέσεων φυσικά.
Και μόνο η ομολογία του μητροπολίτη Μεσογαίας, επί τη βάσει της οποίας, λόγω πιέσεως χρόνου σημειώθηκε βιασύνη στη μελέτη του όλου ζητήματος, φανερώνει πολλά.
Η εκκλησιαστική Ιστορία θα καταγράψει με μελανές σελίδες τη στάση της εκκλησιαστικής διοικήσεως κατά τις ημέρες της υγειονομικής κρίσεως, με κορυφαίο γεγονός αυτό της υπό της ΔΙΣ διακήρυξεως ότι η υγεία του σώματος συνιστά το υπέρτατο αγαθό επί της γης...
Κατάσταση ζοφώδης και μελαγχολική...
Λ.Ν.
Από πού και ως πού κρίνει νηφάλια;
Αυτό κατάλαβες εσύ Αντώνη;
Ή μήπως ο,τι αποφασιζει η Σύνοδος εξ ορισμού είναι σωστό;
Σεβασμιώτατε, είσαστε σίγουρος ότι τα αρχικά εμβρυακά κύτταρα ήταν κύτταρα ήδη νεκρωμένων εμβρύων; Δηλαδή εμβρύων που δεν είχαν οργανικές λειτουργιες; Το έχετε ψάξει; Πώς το λέτε αυτό;
Γιατί - όπως και με τις μεταμοσχεύσεις - δεν μπορεί το έμβρυο να είναι νεκρό την στιγμή λήψης των οργάνων του.
Γι' αυτό εξάλλου και δεν επιλέγονται φυσικώς αποβεβλημένα έμβρυα, αλλά εκτρωμένα. Για να ληφθούν τα οργανά τους αμέσως μόλις γίνει η διακοπή κύησης και ενόσω δεν έχουν χάσει τη λειτουργικότητά τους τα νεφρά ή όποιο άλλο όργανο επιλέγεται προς κυτταρική καλλιέργεια.
Εκτιμώ ότι αρκεί αυτό για να τα θεωρήσουμε ζωντανά. Αλλά ακόμα και εαν αμφισβητείται το θέμα λειτουργικότητα οργάνων = ζωντανός οργανισμός, ερευνήστε έστω το πλέον τεχνοκρατικό κριτήριο για τη ζωη: εάν την ώρα της λήψης των οργάνων χτυπάει ακόμα η καρδιά τους.
Θλιβερή η άποψη του Μεσογαίας.
Ο Ορθόδοξος κόσμος όμως ξέρει να ξεχωρίζει το σωστό από το λάθος.
Η Εφημερίς Ο.Τ. να αφήσει τα ερωτηματικά και τα θαυμαστικά που μάλλον συγχύζουν και άλλο τον κόσμο και να αρκεστεί στα λεγόμενα του καθ'ύλην αρμοδίου οργάνου:
" (τα εμβόλια)....δεν προσκρούουν σε κάποιο ηθικό εμπόδιο, γιατί δεν υπάρχει η σκοπιμότητα που οδηγεί στην έκτρωση αλλά είναι εντελώς ανεξάρτητο γεγονός το ένα από το άλλο"
Διαφωνούν στον Ο.Τ. με αυτήν την βιοηθική τοποθέτηση; Ας καταθέσουν το δικό τους υπόμνημα στην Δ.Ι.Σ. και ας φέρει τους δικούς της ειδικούς να μας εξηγήσουν.
Τα άλλα, είναι πυροτεχνήματα και συγχύσεις!
Αντώνη δεν σε ενοχλεί ότι το εμβόλιο είναι βουτηγμένο στο αίμα από αθώα εμβρυα;
Προς Χάρη: μάλλον εσύ δεν έχεις καταλάβει τη σοβαρότητα της κατάστασης.
Το κείμενο του π.Στυλιανού με στοιχεία και ντοκουμέντα αποδεικνύει ότι έγινε χρήση σειρας κυττάρων εκτρωμένων εμβρύων.
Τα δε εμβόλια που χορηγούνται στη χώρα μας ειναι εισαγόμενα.
Άσε λοιπόν τα πυροτεχνήματα.
Προς "Ανώνυμον" 27 Ιανουαρίου 2021 - 12:20 μ.μ.
Το ζήτημα δεν είναι αν έγινε ή εάν δεν έγινε χρήση της σειράς.
Το ζήτημα είναι εάν είναι αυτό ηθικώς επιλήψιμο εφόσον ο φόνος του εμβρύου δεν έγινε με σκοπό την παραγωγή κυτταρικών σειρών αλλά θα γινόταν ούτως ή αλλέως.
Με δυο λόγια κανένα έμβρυο εν τέλει δεν δολοφονήθηκε για να παραχθούν εμβόλια.
Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.
Γιατί είναι τόσο δύσκολο να κατανοηθεί;
Το θέμα που εδώ στις Ακτίνες άνοιξε στις 31-12-20 θεωρείται πλέον λήξαν και ας μη ευτελίζουμε τη συζήτηση με χαρακτηρισμούς που δε ταιριάζουν σε χριστιανούς!
Όποιος δε κατανοεί τις αποφάσεις της Εκκλησίας ας κάνει περισσότερο προσευχή μήπως και καταλάβει... δε βλέπω άλλο "δρόμο".
Θα τρελαθούμε ομαδικώς. Τι λογικές είναι αυτές. Αφού δεν έγινε η έκτρωση με σκοπό να χρησιμοποιηθεί στην παραγωγή του εμβολίου, τότε κοιμόμαστε ήσυχοι!!! και τι ενδιαφέρει τον Ορθόδοξο Χριστιανό αυτή η έκτρωση? Γιατί αμβλύναμε την συνείδηση μας! Γιατί υιοθετήσαμε τις θέσεις του Παπισμού. Καιρός να αφυπνιστούμε, οι Ιεράρχες εκτός ελαχίστων έγιναν λύκοι, τι κρίμα. Οι Πατέρες μας έδωσαν τη αίμα τους για ο ποίμνιο. Έδωσαν την ζωή τους προκειμένου να μην αλλοιώσουν την πίστη και το ορθόδοξο φρόνημα. Ποια μέρα διακήρυξε ότι τις εορτές Χριστουγέννων και Θεοφανίων ήταν γεμάτοι οι Ναοί και κοινώνησε ο λαός άφοβα. Το αποτέλεσμα?καμία αύξηση κρουσμάτων προς απογοήτευση του ανεκδιήγητου που το παίζει Καθηγητής Δερμιτζάκης.
Προς Αντωνη: για σένα μπορεί να θεωρείται λήξαν.
Για μας όχι.
Εφ όσον δεν απαντήθηκαν με στοιχεία οι αιτιάσεις του π. Στυλιανού Καρπαθίου το θέμα υφίσταται.
Απλή λογική.
Ωραία! Επαναλαμβάνω με άλλα λόγια, για να ξέρω δηλ οτι θα διδάξω το σωστό στα παιδιά μου: οι φόνοι των εμβρύων είναι φόνοι που ούτως ή άλλως γινονται με απόφαση της μητέρας και όλο το υπόλοιπο σύστημα - γραμμή παραγωγής υποπροιοντων* του εμβρύου, μετά τον φόνο του δεν επηρεάζει καθόλου τον αδέκαστο ιατρό που κάνει την έκτρωση. Γιατί ο γιατρός δεν ανήκει στο σύστημα αυτό ούτε αλληλεπιδρά με το σύστημα χρηματικοοικονομικα (δεν πληρώνει η μητέρα την κλινική και η κλινική τον γιατρό, αλλά άμεσα τον γιατρο) ούτε το έχει αναγκη εξελικτικό-επαγγελματικά (εάν διαφωνεί με επιμέρους εκτρωσεις η κλινική τον επικροτεί μια και δεν έχει άλλους γιατρούς να προσλάβει) και σε κάθε περίπτωση ο γιατρός είναι αμερόληπτος, ασκεί Συμβουλευτικη στη μητέρα για να την ενημερώσει για τις επιπτώσεις της ενέργειάς της και να της δώσει χρόνο να το σκεφτει (όπως αναγράφουν τα πρωτόκολλα της συντριπτικής πλειοψηφίας των κλινικών)
Ο.κ. Όπου τα βρείτε όλα αυτά να μου το πείτε να εμπιστευθώ κι εγώ την υγεία μου στα χέρια τους.
* κρέμες καλλυντικά καλλιέργειες για ερευνητικά εργαστήρια φαρμάκων και εμβόλιομωνη
Αυτά που λέει ο Χάρης δεν στέκουν από χριστιανικής πλευράς
Αν είναι ηθικά επιλήψιμο η λήψη κυττάρων δολοφονηθέντων, θα είναι επειδή είναι κύτταρα δολοφονηθέντων.
Δεν την κάνει ηθικά επιλήψιμο ο σκοπός της δολοφονίας (δηλαδή το να χρησιμοποιηθούν για ένα καλό τάδε), αλλά η ίδια η δολοφονία.
Χ.
Το θέμα είναι ιδιαίτερα κρίσιμο και για να αποφύγουμε την πόλωση, αρμόζει να το προσεγγίσουμε με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη νηφαλιότητα. Έτσι από τα παραπάνω σχόλια, που απηχούν τις θέσεις δύο διακριτών ομάδων εντός Εκκλησίας, γιατί οι εκτός αυτής κατά κανόνα δεν ενοχλούνται από τέτοια, αναφύονται τα πιο κάτω ζητήματα:
Το ένα είναι αν πρέπει να θεωρούμε τις ανακοινώσεις της ΔΙΣ ως θεόπνευστες και να παύει κάθε περαιτέρω συζήτηση. Στην περίπτωση που το δεχτούμε αυτό, απλά δυναμώνουμε την γενική αδιαφορία που ήδη τείνει νσ κσταλάβει τους πάντες.
Το άλλο είναι αν η θέση του Μεσογαίας "δεν προσκρούουν σε κάποιο ηθικό εμπόδιο, γιατί δεν υπάρχει η σκοπιμότητα που οδηγεί στην έκτρωση αλλά είναι εντελώς ανεξάρτητο γεγονός το ένα από το άλλο" που υιοθέτησε η επιτροπή Βιοηθικής που υιοθέτησε η ΔΙΣ, αναπαυει και τη συνείδησή μας.
Έτσι έρχονται στο νου κάποιες ανάλογες καταστάσεις:
- Η άρνηση των δικαστηρίων (που ίσχυε στο παρελθόν τουλάχιστον) να δεχτούν ηχογραφήσεις που έγιναν χωρίς να το γνωρίζει ο ηχογραφούμενος, με το αιτιολογικό ότι είναι "προϊόν εγκλήματος". Τί είναι οι χρησιμοποιούμενοι ιστοί, είναι προϊόν εγκλήματος ή όχι; Προφανώς, η ερώτηση απευθύνεται σε πιστεύοντες, καθώς σε μη πιστεύοντες είναι παντελώς αδιαφορο.
- Σε τελείως διαφορετικές κουλτούρες όπως π.χ. στο Θιβέτ, ο επισκέπτης μπορεί να αγοράσει χρηστικά αντικείμενα ανθρώπινης προέλευσης, όπως πορτατίφ, τσατσάρες κ.α. φτιαγμένα από ανθρώπινους ιστούς, κάτι που μας θυμίζει και κάποιο σαπούνι, για το οποίο έχει γίνει πολύς λόγος. Άραγε όλα αυτά τα αντικείμενα είναι απορριπτέα μόνον εάν οι ζώντες άνθρωποι από τους οποίους προήλθαν, θανατώθηκαν με τον σκοπό να κατασκευαστούν τα αντικείμενα, ενώ αν 'είναι εντελώς ανεξάρτητο' το ένα γεγονός από το άλλο δεν είναι απορριπτέα;
Πάντως εμένα δεν μου φαίνεται καθόλου σωστό.
Αγαπητέ Νίκο αρχικά εύγε για την νηφάλια και ευγενική τοποθέτηση, απαραίτητη προϋπόθεση για να φανεί η αλήθεια. Σπάνιο επίσης ακόμη και στους χώρους των πιστών δυστυχώς...
Φαντάζομαι πως η διαφωνία σας επεκτείνεται και στην "δωρεά" οργάνων ανθρώπου εγκεφαλικά "νεκρού". Αν όχι, Συμφωνούμε τουλάχιστον πως η άνω περίπτωση της "δωρεάς" αυτής δεν μπορεί να μπαίνει στην ίδια μοίρα με τα πορτατίφ από δέρμα, ή τα σαπούνια που αναφέρατε; Ή μήπως όχι; Αν ναι, αυτό που συμβαίνει είναι πως απλώς μετατοπίζετε την "ηθική γραμμή" σε άλλο όριο. Εάν όχι, αναγνωρίζω πως είστε τουλάχιστον συνεπής ιδεολογικά όπως το ίδιο συνεπής είναι τουλάχιστον και ο Μεσογαίας που συμφωνεί με την δωρεά οργάνων εδώ και χρόνια μίας και προτάσσει τον σκοπό που δεν είναι ο καλλωπισμός μέσω σαπουνιών ή πορτατίφ, αλλά η ιατρική χρήση για το καλό κάποιου τρίτου. Είναι μια θέση όχι και τόσο εξωφρενικά αντίχριστη... Γνώμη μου. Να είστε καλά.
Και τα αίματα από τα σφάγια των θυσιών που ράντισαν τα τρόφιμα στην αγορά της Κωνσταντινουπόλεως δεν είχαν προκύψει για να μολύνουν τους χριστιανούς , αλλά από τις θυσίες των ειδωλολατρών.
Γι αυτό και θά πρεπε να είναι ηθικά αδιάφορο για τους χριστιανούς και τζάμπαα _ Θεέ μου συγχώρησέ το μου - έτρεχαν ο Άγιος Θεόδωρος κι Πατριάρχης.
Θα είχαν και οι δύο, ως φαίνεται - ας μου συχωρεθεί κι αυτό - σχολαστικό υπόβαθρο!
Εγώ θα ήθελα να βάλω ένα ερώτημα, το οποίο μόνη μου δεν καταφέρνω να απαντήσω:
Ως επιχείρημα μέσα στην παρουσίαση αυτή, αναφέρεται ότι έχουν ξαναχρησιμοποιηθεί κυτταρικές σειρές από εκτρωμένα έμβρυα σε πολλά εμβόλια που πιθανώς έχουμε κάνει όλοι (ερυθράς, ευλογιάς κλπ).
- Καταρχήν, αυτά τα εμβόλια ήρθαν και στην Ελλάδα; Δηλαδή έχουν κάποιοι από εμάς εμβολιαστεί με εμβόλια που παράχθηκαν κατ'αυτόν τον τρόπο;
- Σε περίπτωση που το παραπάνω ισχύει, ποια είναι η θέση της Εκκλησίας; Και πώς επέτρεψε να γίνει κάτι τέτοιο;
Σωστά Νίκο Διακο!
Αποδεχομενοι τη θέση του Μεσογαίας καταρίπτεται η έννοια της ιεροσυλίας, του σεβασμού του νεκρού.
Επίσης: γιατι να απαγορεύεται το εμπόριο χαβλιοδοντων εάν είναι μόνο και μόνο αυστηρά από νεκρούς ελέφαντες; ή το εμπόριο κέρατου ρινόκερου εάν δεν έχει θανατωθει γι αυτόν τον λόγο;
Μήπως γιατί υποκινειται και ενθαρρύνεται το κυνήγι τους;
Ενώ εδώ όπως γράφει ο 3:43 οι γιατροί και οι κλινικές είναι αμεμπτοι.
Συγνώμη τώρα το ελεγξα. Δεν απαγορεύεται μονο το εμπόριο αλλά και η κατοχή, ακόμα κι αν το έχεις με αποδειξεις και φωτογραφίες από τον 18ο αιώνα, η κατοχή χαβιοδοντα κλπ ειναι κακούργημα στη χώρα μας.
Επίσης απαγορεύεται η ταριχευση ανώτερμρων ζώων όπως η αρκούδα. Εάν έχεις ολόκληρο δέρμα αρκούδας μπροστά στο τζάκι, πας μέσα.
Νομίζω, χωρίς να είμαι ειδικός, ότι δεν έχουμε Συνοδική απόφαση, διότι δεν συνεδρίασαν όλοι οι Ιεράρχες, αλλά μια μικρή ομάδα, η ΔΙΣ, η οποία μάλλον είναι για να λαμβάνει θέση για τρέχοντα υπηρεσιακά θέματα.
Εδώ νομίζω πλέον ότι έχουμε πολύ σημαντικά θέματα που διαιρούν τους πιστούς και όχι μόνο αλλά ταλανίζουν κάθε καλοπροαίρετο άνθρωπο και νομίζω ότι και η θέση της Ορθοδοξίας είναι θέση που είναι καλή όχι μόνο για τους πιστούς αλλά για όλη την ανθρωπότητα!!! Συγχωρέστε με αλλά έτσι το αντιλαμβάνομαι. Διότι ένας ο Θεός!
Η επιτροπή της βιοηθικής είναι μία επιτροπή η οποία μπορεί να αποφανθεί και να μας ενημερώσει για την τεχνική των θεμάτων και να πει μια άποψη προσωπική. Το Θεάρεστο πρέπει να το πει τουλάχιστον σύσσωμη η Ιεραρχία συνεπικουρούμενη από ανθρώπους κάθε βαθμίδας που όμως έχουν Αγία ζωή και που μπορούν να είναι ολοφωτοι από το Πνεύμα το Άγιο. Και να ζητήσουν και από μας νηστεία και προσευχή και να ζητήσουν και βοήθεια από τους Αγίους.
Διότι εάν οι επίσκοποι στους πρώτους αιώνες που είχαν τραύματα από μαρτύρια, ζητούσαν και έπαιρναν μαζί τους Αγίους διάκους για να Θεολογίσουν (βλέπε Μέγα Αθανάσιο) διότι φοβόταν την κρίση τους, ποσό μάλλον αναγκαίο είναι αυτό σήμερα που υπάρχει τέτοια σύγχυση!
Και ο Μεσογαίας είναι επίσκοπος μάρτυρας σήμερα, διότι πρόσφερε όλη του την Ζωή, τα νιάτα του τις σπουδές του τα πάντα για την Εκκλησία αλλά και μόνος του δεν μπορεί να έχει την πλήρη θέση της Εκκλησίας διότι μπορεί να επηρεάζεται από προσωπικά βιώματα του.
Ο Κυθήρων από την άλλη δεν είναι αρνητής των εμβολίων, όπως εύκολα παρουσιάζεται από τον Τσιόρδα και δεν είπε κάτι κακό για τα εμβόλια αλλά έθεσε ως ώφειλε έναν προβληματισμό πολύ σοβαρό ως προς την παρασκευή του εμβολίου στο οποίο και βεβαίως έχει θέση η Ορθοδοξία διότι εάν οι καθολικοί έχουν ενδιασμους και αποφασίζει ο παπάς δογματικά για αυτούς πόσο μάλλον εμείς.
Επίσης από ότι φαίνεται, πίσω από τις εκτρώσεις υπάρχει μία ολόκληρη βιομηχανία που ζει και εμπορεύεται ανθρώπινες σάρκες διότι πως εξηγείται ότι έχουν υπόλοιματα εμβρύων από την δεκαετία του 70 και μάλιστα τυποποιημενη κατά είδος!
Επίσης ένα τελευταίο, η "επιστήμη" για λόγους κέρδους αποφάσισε τον εγκεφαλικό θανατο και όχι για το καλό του ανθρώπου κάθε καλοπροαίρετος μπορει να το αντιληφθεί.
και κάτι τελευταίο, γιατί πολύ χώρο δέσμευσα.
Ο π. Στ. Καρπαθίου, τόσα χρόνια δεν ήξερε με ποια διαδικασία φτιάχνονται τα εμβόλια; Ή τώρα ξαφνικά έπεσε από τα σύννεφα;
Ως γιατρός, επιστήμων βιοηθικής το ήξερε.
Γιατί σιωπούσε και τώρα τον έπιασε ξαφνικά ο πόνος;
Εννοείται ότι είμαι εναντίον της αφαίρεσης οργάνων που όχι σπάνια είναι και αιτία θανάτου των 'εγκεφαλικά νεκρών'.
Κι εσείς να είστε καλά
Μεγάλη χάρη κάνετε στον Χάρη που δημοσιεύετε τα τουλάχιστον αισχρά του σχόλια.
Όταν κριτικάρονται καθημερινά αφειδώς οι δεσποτάδες, έχουμε "ορθόδοξα σχόλια"
Όταν κριτικάρεται ο π. Στ. Καρπαθίου έχουμε "αισχρά σχόλια".
Δημοσίευση σχολίου