Το να μην αντιμετωπίζουμε την αίρεση είναι εσφαλμένο όχι μόνο
θεολογικά αλλά και λογικά π. Αυγουστίνε!
Ο
άγιος Ιωάννης Ο Δαμασκηνός στο δογματικό του έργο: «Ἔκδοσις ἀκριβὴς τῆς ὀρθοδόξου
πίστεως» και συγκεκριμένα στο 5ο κεφάλαιο που επιγράφεται «Ἀπόδειξις,
ὅτι εἷς ἐστι θεὸς καὶ οὐ πολλοί» παρέχει την δυνατότητα στον εργάτη του
Ευαγγελίου να χρησιμοποιεί εκτός των θεολογικών επιχειρημάτων -χωρίων κυρίως
από την Αγία Γραφή- και λογικά επιχειρήματα, όταν ο συνομιλητής του δεν
πείθεται από τον Βιβλικό-εκκλησιαστικό λόγο· «τοῖς δὲ τῇ θείᾳ Γραφῇ μὴ πειθομένοις
οὕτω διαλεξόμεθα…».
Εξήγησα πολλές φορές θεολογικά γιατί δεν κάνουμε σχίσμα
όσοι διακόπτουμε κοινωνία, δια του επισκόπου μας, με τον οικουμενικό Πατριάρχη,
σαφώς και με όσους συμφωνούν με τα οικουμενιστικά του δρώμενα μεταξύ αυτών και
την εν Κολυμπαρίῳ γενομένη ψευδό-σύνοδο. Όταν δεν υπάρχει σοβαρός θεολογικός
αντίλογος προσπαθούν ορισμένοι να μας φορέσουν την πινακίδα του σχισματικού· θα
τους απαντήσουμε όμως, ότι εφ’ όσον εν συνειδήσει αποδέχονται όσα αποφάσισε η
Σύνοδος της Κρήτης -σημειωτέον ότι οι αποφάσεις είναι δεσμευτικές για τις
Εκκλησίες που υπέγραψαν- δεν είναι αιρετικοί μόνο, διότι αποδέχονται τα
τεκταινόμενα παρά αυτής άνευ διαμαρτυρίας και μένουν σε κοινωνία με αυτούς που
εξόκειλαν από την παραδοθείσα Πίστη, αλλά επιβαρύνουν την θέση τους έτι μάλλον,
διότι ενώ τους δίδονται εξηγήσεις εκ της Γραφής και των Αγίων Πατέρων
διαστρέφουν την αλήθεια καθιστάμενοι ούτως ενσυνειδήτως κακόδοξοι!
Η
αρχή της απροσδιοριστίας ή διαφορετικά αρχή της αβεβαιότητας δεν
ισχύει για τα εκκλησιαστικά γεγονότα αφού προσδιορίζονται τοπικά και συνάμα
χρονικά και, βέβαια, δεν λαμβάνουν χώρα στον μικρόκοσμο αλλά στον μακρόκοσμο
και το ιστορικό γίγνεσθαι. Ότι είπε και έπραξε ο Οικουμενικός Πατριάρχης είναι
συγκεκριμένα και κακόδοξα. Αναφέρθηκαν σε άλλη συνάφεια, αλλά διαπιστώνουμε ότι
ή δεν ενημερώνεστε ή από ανθρωπαρέσκεια κάνετε πως δεν τα βλέπετε. Σας τα
υπενθυμίζουμε και πάλι. «Είναι ο Οικουμενικός Πατριάρχης ορθόδοξος για να έχουν
οι άλλοι επίσκοποι μας εκκλησιαστική κοινωνία μαζί του; Από ντοκουμέντα, λεχθέντα
και πραχθέντα αποδεικνύεται ότι δεν είναι ορθόδοξος! Να θέσω ορισμένα
ερωτήματα σ’ αυτούς που θέλουν να με κατηγορούν για δημιουργία σχίσματος: Έφερε
ή δεν έφερε ο Πατριάρχης τον Πάπα στο Φανάρι; (Ναι!) Μνημόνευσαν εκφώνως,
μάλιστα, τον Πάπα Βενέδικτο και τον Πάπα Φραγκίσκο ναι ή όχι; Ναι!
Συμπροσευχήθηκαν; Ναι! Στη Ραβέννα το 2002, όταν μεταδόθηκαν τα Άχραντα
Μυστήρια στους παπικούς από τον Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο και τον Αλβανίας κ.
Αναστάσιο, μεταδόθηκαν χάριν ευγενείας σε αβάπτιστους και εκτός εκκλησίας
αιρετικούς ; Δεν αντάλλαξαν λειτουργικό ασπασμό στις λειτουργίες στο Φανάρι;
Δεν έχουν γίνει συμπροσευχές και συλλιτανεύσεις; Αυτά τα επιτρέπουν οι κανόνες;
Όχι! Γνωρίζετε ότι το 1991 στο Μπάλαμαντ του Λιβάνου αποδέχτηκε τα
μυστήρια παπικών καθώς και την Ουνία. Στο συνέδριο του Π.Σ.Ε., το 2006, στο
Porto Alegre, αποδέχτηκε την κοινή δήλωση με τους Προτεστάντες, ότι δεν υπάρχει
μόνο Μία Εκκλησία, αλλά ότι οι «εκκλησίες» -μέλη του ΠΣΕ- είναι γνήσιες
εκκλησίες. Μία δε από αυτές είναι και η Ορθόδοξη Εκκλησία! Οι ποικίλες
αιρετικές διδασκαλίες των Προτεσταντών θεωρούνται ως διαφορετικοί τρόποι
έκφρασης της ιδίας πίστεως και ως ποικιλία των χαρισμάτων του Αγίου Πνεύματος,
δεχόμενοι τελικά ότι δεν υπάρχουν αρέσεις!!». Επομένως, το βασικό αξίωμα
της αρχή της απροσδιοριστίας της Κβαντικής
Μηχανικής, που διατυπώθηκε από τον Werner Heisenberg, σύμφωνα με την
οποία είναι αδύνατο να μετρηθεί ταυτόχρονα και με ακρίβεια η θέση και η ταχύτητα,
ή ορμή,
ενός σωματίου
δεν ισχύει εδώ. Η αρχή της απροσδιοριστίας έδινε μια τελείως νέα ερμηνεία για
τον φυσικό κόσμο, όπως ότι κύμα και σωματίδιο
είναι διαφορετικές θεωρήσεις του ίδιου πράγματος, όμως ορθοδοξία και αίρεση δεν
είναι απλώς διαφορετικές θεωρήσεις, όπως θα μπορούσε ενδεχομένως να συμβαίνει
στην φιλοσοφία, διότι η αλήθεια της Πίστεως για την Εκκλησία είναι απόλυτη,
αφού είναι πρόσωπο που αυτοαποκαλύπτεται με την ενανθρώπιση του Υιού και Λόγου
του Θεού.
Ότι
απεκάλυψε ο Θεός στον άνθρωπο για την σωτηρία του έλαβε χώρα στην ανθρωπότητα
εν χρόνῳ, προς τούτο έχει και ιστορική πλευρά, γι’ αυτό και γίνεται λόγος περί
Θείας Οικονομίας. Ότι κήρυξαν οι θεοκήρυκες άγιοι Απόστολοι δεν επιδέχεται
σχετικοποίηση διότι ως αυτόπτες και αυτήκοοι μάρτυρες κατέθεσαν αυτό που
γνώρισαν. Και ότι ερμήνευσαν και παρέδωσαν σε μας οι άγιοι Πατέρες εν Αγίῳ
Πνεύματι που συγκροτεί τον θεσμό της Εκκλησίας δεν το διαγράφουμε ούτε το
αμφισβητούμε. Οι κανόνες των πατέρων -τί λέτε- να μην πρόβλεψαν την περίπτωση
να ξεφύγει από την ορθή πίστη επίσκοπος ή μητροπολίτης ή αρχιεπίσκοπος στους
οποίους υπάγονται οι ιερείς αλλά και οι επίσκοποι; Δηλαδή, στους κανόνες
υπάρχει μόνο η περίπτωση ένας κληρικός να θέλει να κάνει σχίσμα; Δεν πρόβλεψαν
οι Πατέρες την άλλη περίπτωση να φταίει ο επίσκοπος; Στην περίπτωσή μας ο
Πατριάρχης που είναι αιρετικός και ο επίσκοπός μας διότι κρατά εκκλησιαστική
κοινωνία μαζί του. Τόσο κοντόφθαλμους θεωρείτε τους αγίους Πατέρες; Δεν τολμάτε
ασφαλώς να το ισχυριστείτε αυτό ανοικτά, στην πραγματικότητα όμως ρίχνοντας το
βάρος του σχίσματος σε μας που διακόπτουμε την κοινωνία με τους αιρετικούς αυτό
κάνετε! Μην βιάζεστε να απαντήσετε στο ό,τι μόνο εγώ διέκοψα την εκκλησιαστική
κοινωνία. Αυτό δεν είναι αλήθεια είμαστε αρκετοί σε όλη την Ελλάδα αλλά και αν
ακόμη μόνο ένας υπήρχε -όπως στην περίπτωση του αγίου Μαξίμου- έφτανε για να
ελέγξει τον στρουθοκαμηλισμό σας. Εξήγησα με ερμηνεία του 2ου κανόνος
της εν Αντιοχείᾳ Συνόδου και την μελέτη του Νομικού κ. Κυριάκου Κυριαζόπουλου
που παρέθεσα ότι έχετε εσφαλμένη θεώρηση των κανόνων, τα αγνοείτε; Πώς τολμάτε
να μας κατηγορείτε για σχίσμα εφ’ όσον δεν κρατάτε την αλήθεια υποστηρίζοντας
τους οικουμενιστές, οι οποίοι φανερά, «γυμνή τῇ κεφαλῇ» όπως λέμε, κηρύσσουν
αίρεση και δεν κρατήσατε ούτε τα στοιχειώδη από τον Γέροντα που σας
χειροτόνησε; Αλήθεια δεν διδαχτήκατε στο φυσικό τμήμα των θετικών επιστημών που
φοιτήσατε την αρχή της αιτιότητας
της Κλασικής
Φυσικής; Θα εισαγάγουμε και εδώ, στα συγκεκριμένα γεγονότα της σύγχρονης
εκκλησιαστικής ιστορίας, τυχαιότητα; Τυχαιότητα εισήγαγαν οι άθεοι, μάλιστα, οι
Δαρβινιστές με την θεωρία της εξελίξεως; Με την αρχή
της αιτιοκρατίας σαφώς υπάρχει σχέση μεταξύ αιτίας και αιτιατού. Η αιτία
για την αντίδρασή μας είναι η δράση της παναίρεσης του οικουμενισμού που ασκούν
ο Πατριάρχης και οι επίσκοποι που συμφωνούν μαζί του ή σιωπούν και αιτιατό
είναι η δική μας πατερική ορθόδοξη αντίσταση! Η οικουμενιστική δράση
γεννάει αντίδραση! Που είναι το παράξενο; Αν δεν θα “λειτουργούσαμε” ως
ορθόδοξοι πατέρες αυτό δεν θα ήταν σύμφωνο ούτε με τους νόμους της φυσικής.
Είναι λοιπόν πολύ φυσιολογικό να αντιδρούμε· δεν είναι όμως καθόλου φυσικό για
εσάς να κρατάτε σιωπή και το χειρότερο να υπερασπίζεσθε την αίρεση,
άκουσον-άκουσον, παιδιά του Αυγουστίνου! Σύμφωνα με την αρχή της
απροσδιοριστίας όμως υπάρχουν γεγονότα των οποίων η εκδήλωση δεν υπαγορεύεται
από κάποια αιτία. Λοιπόν τυχαία έγινε η σύνοδος στο Κολυμβάρι και τυχαία δεν
ψήφισαν όλοι οι επίσκοποι που συγκρότησαν την σύνοδο και τυχαία δεν συμμετείχε
όλο τω σώμα της ιεραρχίας εκάστης Εκκλησίας και τυχαία άλλαξαν την απόφαση της
Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος σχετικά με την μη αποδοχή του όρου
εκκλησίες για τις άλλες χριστιανικές κοινότητες ή ομολογίες; Από έναν άνθρωπο
που σπούδασε τουλάχιστον θετικές επιστήμες κανείς δεν θα περίμενε τέτοιες
θεωρήσεις ! Τι λογική έχουν τέτοιες αποτιμήσεις; Γνωρίζεται άραγε την αρχή
διατήρησης της ενέργειας αλλά απ’ ότι φαίνεται δεν γνωρίζετε ότι ισχύει και
πνευματικά αυτή η αρχή, διότι δεν χάνει κανείς την χάρη που ενεργεί ώστε να
είναι άκυρα τα Άγια μυστήρια -όπως εσφαλμένως κηρύξατε- όταν είναι κανονικά
χειροτονημένος, ακόμη όμως και αν καθαιρεθεί επειδή διαφωνεί με τους
αιρετικούς. Έπρεπε ως φυσικώς να γνωρίζετε τουλάχιστον την αρχή διατήρησης της
ενέργειας και ως θεολόγος ιερεύς έστω λίγο να γνωρίζετε τους κανόνες, ως
αδελφός αφού μας χειροτόνησε ο ίδιος πατέρας έπρεπε να σεβασθείτε τον
συμπρεσβύτερό σας που αφήσατε μόνο, τάχα αποκλειστικά αυτός να φέρει ευθύνη
προκειμένου να κρατηθεί η πίστη, τέλος ως δημοκρατικός πολίτης έπρεπε να
σεβασθείτε την ελευθερία της βουλήσεώς μου και μάλιστα την ιερατική και
θεολογική μου συνείδηση. Εσείς δημοσίως εκφρασθήκατε με μομφή τάχα ανωνύμως και
η ταπεινότητά μου δημοσίως σας απαντά διότι όλοι κατάλαβαν αυτά που λέγατε τα
εννοούσατε για το πρόσωπό μου. Κρίμα!
34 σχόλια:
Είναι εντελώς απογοητευτικό, να λέγονται από παιδιά του θρυλικού Αυγουστίνου, τέτοιες ''μεταπατερικές φουσκάλες''σε βάρος του γενναίου πρωτοπαλίκαρου του Χριστού μας, του πατρός Παϊσίου. Εάν δεν μπορούμε να σταθούμε αξιοπρεπώς (με επιχειρήματα θεολογικής-πατερικής τάξεως) απέναντι σε αναστήματα, όπως είναι ο π. Παΐσιος, καλύτερα τότε να κρατάμε την λάσπη για άλλη χρήση.
Πάτερ Παΐσιε, εύγε! Λυπούμαστε, που δεν έχουμε τα κότσια για να σε μιμηθούμε.
Πατερα Παισιε σας ευχαριστουμε γιατι εσεις θυσιαζετε την οποια θεση εχετε ή θα μπορουσατε μελλωντικα να αποκτησετε χαρην της Αθανατου Ψυχης σας, χαρην της Αγιας Ορθοδοξιας,χαρην ολλων εμας που μας δειχνετε οτι η Αγιοτοκος Εκκλησια τικτει ακομη γνησια τεκνα επομενους των Αγιων Πατερων!!!Ευχωμαι στον Παναγιο Θεο να σου δινει δυναμη να συνεχισεις τον Αγιο Αγωνα μεχρι τελευτεας!!!!Η σταση σου μας εμπνεει και μας δυναμωνει!!!
οταν λετε π παισιε πατερ αυγουστινε ποιος ειναι ο αειμνηστος φλωρινης
εαν δυνασαι να μας πληροφορησεις δια να ησυχασουμε εαν λειτουργεις στο μοναστηρι σου και εαν σου στερησαν τον μισθον σου
με αγαπη χριστου
ιωηλ μοναχος ζηλωτης κατουνακια
Για τον π. Αυγουστίνο μιλάει;
http://eordaia.org/index.php?option=com_content&view=article&id=40314:2016-09-23-21-02-45&catid=2278:23
Τι είναι αυτά που είπε για τη μνημόνευση του επισκόπου ο π.Αυγουστίνος Αυξωνίδης;
Μπράβο Π. Παισιε. Ο Θεος να σε στηρίζει κι ο Αγ. Παισιος να πρεσβεύει για ΣΕΝΑ ώστε πάντα να ομολογεις την αλήθεια του Χριστού.
ΝΑ ΕΝΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ. ΓΝΗΣΙΟ ΤΕΚΝΟ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ!!!
«Πρέπει να ηξεύρομεν, ότι τα επιτίμια όπου διορίζουν οι Κανόνες, ηγούν το καθαιρείσθω, και αφοριζέσθω, και το ανάθεμα έστω, αυτά κατά την γραμματική τέχνην είναι γ’ προσώπου προστακτικού, μη παρόντος. Εις το οποίον δια να μεταδοθεί η προσταγή αυτή, εξ ανάγκης χρειάζεται να είναι β πρόσωπον παρόν.» (Άγιος Νικόδημος Αγιορείτης)
Συμφώνως λοιπόν προς όσα μας αναφέρει ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, χωρίς την επιβολή του επιτιμίου από την Σύνοδο, το επιτίμιο δεν ενεργεί από μόνο του.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΑΡΙΣΕ ΣΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ!!!! ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΒΟΛΕΨΑΚΙΔΕΣ ΠΟΛΛΟΙ....ΑΞΙΟΙ, ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΟΙ ΟΛΙΓΟΙ,ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ...ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΠΑΤΕΡ ΠΑΪΣΙΕ!!!ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!!!Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!!!
Π. Παΐσιε τόπος ,χρόνος , πρόσωπα ,γεγονότα Δηλαδή τί ,πώς ,ποιός ,πότε ,πού Μιλάμε συγκεκριμένα καί όχι αόριστα Σέ ποιόν Π. Αυγουστινο αναφέρεστε ο οποίος είπε τί ;
Καταλάβαμε λοιπόν οτι κάποιος π. Αυγουστίνος σας είπε οτι κάνετε σχίσμα Μήν θορυβείστε και άς μήν θορυβείται και ο π.Αυγουστίνος με ΄΄μαθηματική ΄΄ακρίβεια εφ'όσον είναι και μαθηματικός εκεί οδηγούμαστε στό σχίσμα ,τώρα τό κατάλαβε ο π. Αυγουστίνος ; Κόπτονται κάποιοι για την ενότητα και για τά προνομια Η ενότητα καί τα προνόμια δεν σωζονται μέ εξορκισμούς ,ευχολόγια , φτού -φτού και κούφια η ώρα ! Οι ευσυνείδητοι κληρικοί όλων των βαθμίδων δέν θα τό αντέξουν να μένουν μέσα σε μία εκκλησία που εμπαίζει την πίστη τον Θεό και τον πιστό λαό Και τότε μήν τολμήσουν να τους καθαιρέσουν γιατί θά γίνει ό,τι δέν έχει ματαξαναγίνει Το πνεύμα του Θεού και της Αληθείας θα τους παραδώσει στήν αίρεση ολοκληρωτικά δηλαδη τους οικουμενιστάς και αυτό θα αναπαυθει στην εκκλησία των κατακομβών όπου συνηθίζει να αναπαύεται,μαθημένο είναι στην μούχλα της κατακόμβης,δεν βαρυγκομάει ! Δηλαδή τί δέν κατάλαβε ο π. Αυγουστίνος άν και μαθηματικός Είναι δύσκολη η εξίσωση ;
Ως Ορθόδοξος Χριστιανός λυπάμαι για το ύφος με το οποίο εκφράζεται ο π. Παϊσιος .
Η υπεροψία στο γραπτό του ύφος , αλλά και η έλλειψη ταπεινώσεως του , είναι και αυτά στοιχεία που κάνουν τον αναγνώστη να μην πείθετε σε όσα μας αναφέρει .!
Εύχομαι ο Κύριος να τον ελεήσει , πράγμα που δεν κάνει εκείνος για τους άλλους .!
Λ.Κ
Ποιός ιερός Κανόνας επιτρέπει να διακόπτεται το μνημόσυνο Ορθόδοξου επισκόπου;;;;
Θα απαντήσεις κανείς;;;;;;
Δεν είναι βολεψάκηδες όσοι δεν βιάζονται και δεν προβαίνουν στην ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΗ παύση μνημοσύνου Ορθόδοξου επισκόπου.
Άντε πια με την άλογη κατάκριση ορισμένων σχολιαστών!
Ανώνυμε 26 Σεπτεμβρίου 2016 - 11:05 μ.μ. τί εννοείς;
Γίνε συγκεκριμένος. Ποιά παιδιά του Φλωρίνης Αυγουστίνου εννοείς;;
Αγαπητέ μας σχολιαστή Mr. Λ.Κ (27 Σεπτεμβρίου 2016 - 5:00 μ.μ.),
ειλικρινά, αρχίσαμε να ανησυχούμε για την απουσία σας. Να, όμως, που μας λυτρώσατε από την αγωνία της σιωπής σας. Και μιλήσατε. Και για πολλοστή φορά επιτεθήκατε στον π. Παΐσιο, με το γνωστό σε όλους μας ειρωνικό και απαξιωτικό σας υφάκι.
Σας παρακαλούμε -για την πρόοδο της συζήτησης και για δική σας ωφέλεια- άλλη φορά, να κρίνετε τον γέροντα με επιχειρήματα θεολογικά και όχι με εγωϊστικούς αφορισμούς. Αλλιώτικα δεν σας διαβάζει κανείς.
Με συμπάθεια
α.β.
Κάποτε ένας γέροντας έλεγε ότι και ο διάβολος έλεγε αλήθειες .
Έλεγε Άγιος Ο Θεός , Άγιος Ισχυρός , Άγιος Αθάνατος και σταματούσε εκεί .!
Δεν ζητούσε παρακάτω το έλεος του Θεού .!
Δεν είναι το θέμα η "έλλειψη" θεολογικών επιχειρημάτων , αλλά η έλλειψη της ζήτησης του ελέους του Θεού από τον υπερόπτη .!
Και όταν από την αρχή μπαίνει η "εξίσωση" του φρονήματος όλων των ποιμένων , λόγω της προκατάληψης που έχει ο υπερόπτης , τότε η βάση διαλόγου μαζί του είναι άγονη και ατέρμονη .!
Λ.Κ
Ανώνυμε 9:52 μ.μ. δεν είναι όλοι σαν και εσένα.
Ο Λ.Κ. λέει και πολλά σωστά, που είναι και πιο σωστά από τους ένα-δύο φανατικούς ανώνυμους υποστηρικτές του π. Παϊσιου.
Αλ.
Ότι είπε και έπραξε ο Οικουμενικός Πατριάρχης είναι συγκεκριμένα και κακόδοξα. Αναφέρθηκαν σε άλλη συνάφεια, αλλά διαπιστώνουμε ότι ή δεν ενημερώνεστε ή από ανθρωπαρέσκεια κάνετε πως δεν τα βλέπετε. Σας τα υπενθυμίζουμε και πάλι. «Είναι ο Οικουμενικός Πατριάρχης ορθόδοξος για να έχουν οι άλλοι επίσκοποι μας εκκλησιαστική κοινωνία μαζί του; Από ντοκουμέντα, λεχθέντα και πραχθέντα αποδεικνύεται ότι δεν είναι ορθόδοξος!
Οι ορθόδοξοι αρχιεπίσκοποι και επίσκοποι φαίνονται από τα έργα τους.
Ορθόδοξοι τα χαρτιά και οικουμενιστες στη πράξη = ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.
ΜΠΡΑΒΟ στον π Παΐσιο που βρήκε το θάρρος να ομολογήσει ορθοδοξία.
Ανώνυμε 5:36 μ.μ. πολύ βιάζεσαι και δεν μας τα λες καλά.
Τα συμπεράσματα σου είναι για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα!
Η παύση του μνημοσύνου Ορθοδόξου επισκόπου είναι ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΗ.
Τελεία και παύλα.
Την Ορθοδοξία ανώνυμε 5:36 μ.μ. την ομολογεί κάποιος με ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ πράξεις και λόγια.
Εσύ πολυ βιαζεσαι 8:49 - 8:50 και δεν μας τα λες καλα. Ασε τη καραμέλα περί αντικανονικοτητας , σχισματων και δε ξέρω γω τι άλλο γιατί τις αντικανονικοτητες τις ειδαμε και προ ημερω στην Ασιζη. Αντικανονικοι και σχισματικοι είναι αυτοι που πρατουν ασχημοσυνες τυπου Ασιζης και οι συνήγοροι τους.
Τα επιχειρήματα και ο λόγος του πατρός Παϊσίου είναι πρωτίστως θεολογικά. Αφήστε πια τις φωνές , τις απειλές , τις ειρωνείες και τις ύβρεις.
Ανώνυμε 12:51 π.μ. άφησε τις συκοφαντίες περι ύβρεων, απειλών, φωνών, ειρωνειών.
Αν έχεις λερωμένη την φωλιά σου τότε και η απλή γνώμη σου φαίνεται ως ύβρη, απειλή, φωνή, ειρωνεία. Για σοβαρέψου!
Καλά τα λέει ο 8:49 - 8:50
Την Ορθοδοξία την ομολογεί κάποιος με ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ πράξεις και λόγια.
Η παύση του μνημοσύνου Ορθοδόξου επισκόπου είναι ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΗ.
Προς τον π. Αυγουστίνο Αυξωνίδη
Σεβαστέ πάτερ, το κήρυγμά σας με χαροποίησε και με προβλημάτισε.
Χάρηκα επειδή λέτε με θάρρος «πολεμάμε τον παπισμό». Είστε και εσείς ένας από τα παλικάρια των ιερέων μας. Προβληματίστηκα όμως που είπατε ότι δεν είναι πρόβλημα δικό σας όταν ένας επίσκοπος σφάλλει στην πίστη επειδή εσείς δεν τον ανεβάσατε στον θρόνο αλλά η σύνοδος και ότι πρέπει να φροντίσει η σύνοδος.
Δεν έχετε καταλάβει, πάτερ, ότι τα τελευταία 150 χρόνια δεν καταδικάστηκε ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ αιρετικός επίσκοπος; Δεν έχετε καταλάβει ότι γέμισαν ολόκληρες Αυτοκέφαλες Εκκλησίες – όπως και η Εκκλησία της Ελλάδος - με αιρετικούς επισκόπους; Δεν έχετε διαβάσει τον μακαριστό π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο ο οποίος λέγει σχετικά με την διακοπή μνημοσύνου, ότι ανατρέπονται τα πάντα όταν οι περισσότεροι επίσκοποι είναι αιρετικοί;
Η Ορθοδοξία κινδυνεύει να χαθεί, διότι ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ θα συγκροτηθεί Σύνοδος για να καταδικάσει τους αιρετικούς όταν ΟΛΟΙ συνεχίζουν την εκκλησιαστική κοινωνία μαζί τους; Αδύνατον. Γι’ αυτό οι Ορθόδοξοι δεν κοινωνούμε με τους αιρετικούς και ειδικά όταν πρόκειται για μια τόσο πολύ προχωρημένη κατάσταση. Η λύση για το ποίμνιο της Μητροπόλεως είναι ο Επίσκοπός σας να κόψει το μνημόσυνο του αιρετικού Πατριάρχου.
Ο π. Παΐσιος δεν είναι σχισματικός. Απομακρύνθηκε από τους πάμπολλους αιρετικούς οι οποίοι είναι οι σχισματικοί, διότι οι αιρετικοί σχίζουν την Εκκλησία. Αυτή την διδασκαλία την συναντάμε τόσο στην εκκλησιαστική ιστορία όσο και στους Ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας μας.
Ελπίζω να σας προβλημάτισε η σκέψη μου και εύχομαι καλό αγώνα υπέρ της Πίστεώς μας.
Ανώνυμε 12:51 π.μ. δεν πας καθόλου καλά!
Ο Ιερός Χρυσόστομος παρόλο που είχε δίκιο αποδέχτηκε την εξορία του βγαίνοντας από την πίσω πόρτα της Αρχιεπισκοπής του , ακριβώς για να μην ξεσηκωθούν οι Ιωαννίτες υποστηρικτές του και προκαλέσουν ταραχές στην πόλη.
Ο π.Παϊσιος παρόλο που δεν ξέρουμε αν έχει δίκιο , βγαίνει από μπροστά , δηλαδή από την ωραία πύλη όπως εικονίζεται και στην αρθρογραφία για να ενημερώσει τον κόσμο για την αποτείχηση του .!
Λ.Κ
Έχεις χάσει τη ψυχραιμία σου 4:07,
λογικο ως ένα βαθμό δεδομένου ότι όταν κάποιος ψάχνει να κατηγορήσει τον π. Παϊσιο και την ίδια στιγμή κλείνει τα μάτια μπροστά στις οικουμενιστικες αντικανονικοτητες επισκόπων και αρχιεπισκοπων τι ηρεμία να χει...
Έχει δίκιο ο ανώνυμος 4:07 .! Είναι αντικανονική η παύση μνημοσύνου Ορθοδόξου Επισκόπου .!
Το γεροντικό έχει ακριβώς ειδική περίπτωση για το πως αντιμετωπίζονται οι αιρετικοί .!
Την περίπτωση εκείνη με τον γέροντα και τον υποτακτικό που προπορευόταν του γέροντος στην συνάντηση που είχε στο δρόμο του με τον ειδωλολάτρη .!
Λ.Κ
Προφανώς έχει χαθεί το μέτρο για τους συνηγόρους των οικουμενιστων γι αυτό και δικαιολογουν τα αδικαιολόγητα. Από αισχη πανθρησκειας που κάνουν ΓΝΩΣΤΟΙ επίσκοποι (μέγα κακό) μέχρι τα ανούσια ειρωνικά σχόλια έλλειψης ψυχραιμίας (ευτυχώς μηδαμινής σημασίας)
Ουαί εις εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί, διότι αποδεκατίζετε το ηδύοσμον, και το άνηθον, και το κύμινον, και αφήκατε τα βαρύτερα του νόμου, την κρίσιν και τον έλεον και την πίστιν, ταύτα έπρεπε να πράττητε, και εκείνα να μη αφίνητε. Οδηγοί τυφλοί, οίτινες διϋλίζετε τον κώνωπα, την δε κάμηλον καταπίνετε....
Ή αίρεση και οι αιρετικοι δεν πρέπει να μνημονεύεται. Αυτό είναι το Άλφα αν αρχίσουμε να συζητούμε επ αυτου τι να πω.....
Συγκεκριμένοι επίσκοποι είναι οπαδοί και φορείς της πανθρησκειας, όχι μόνο αιρεσης αλλά ακόμα χειρότερο.
Ή υποχρεωτική μνημόνευση αυτών είναι αντικανονική. Όσοι δικαιολογούν τους φορείς της πανθρησκειας και του οικουμενισμου προφανώς είναι της ίδιας κατηγορίας ας συνέλθουν επιτέλους
Οι ανώνυμοι 1 Οκτωβρίου 2016 - 8:28 μ.μ. και 3 Οκτωβρίου 2016 - 9:49 π.μ. ή ο ανώνυμος έχασαν/έχασε το μέτρο και λένε/λέει ό,τι του κατέβει η κούτρα του!
Άδικα προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.
Η παύση του μνημοσύνου Ορθοδόξου επισκόπου είναι ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΗ.
Ανώνυμε 8:28 μ.μ. γιατί γράφεις ψέμματα;
Δεν κλείνουμε τα μάτια μπροστά στις οικουμενιστικες αντικανονικοτητες επισκόπων και αρχιεπισκοπων.
Αλλά δεν κλείνουμε τα μάτια και μπροστά στις αντικανονικότητες.
Σύνελθε και μην γράφεις ψέμματα!
Ανώνυμε 3 Οκτωβρίου 2016 - 9:49 π.μ. έχασες την ψυχραιμία σου και γράφεις ψέμματα.
Είσαι ο ίδιος ανώνυμος που ξανά είπε ψέμματα πιο πάνω.
Όχι, δεν δικαιολογούμε τους φορείς της πανθρησκειας και του οικουμενισμου.
Ούτε και όσους πορεύονται ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΑ.
@ 3 Οκτωβρίου 2016 - 9:49 π.μ.
Πολύ σωστό.
Το πρόβλημα στη βάση του δεν είναι η παύση του μνημοσύνου αλλά το ότι ο κ. Θεόκλητος ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!!!
Ο ταραγμένος 10:32, 10:33, 10:35, 10:36 αποφεύγει αυτή την αλήθεια.
Δημοσίευση σχολίου