8 Μαΐ 2016

Περιγραφή Οικουμενιστικής Λειτουργίας στην οποία συμμετείχε και η Ι.Μητρόπολη Γερμανίας

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Αδελφοί εν Χριστώ Ορθόδοξοι
Χριστός ανέστη!
Σοκαρισμένος σας στέλνω τα ακόλουθα. Δεν τα είχα δει σε τέτοια λεπτομέρεια ποτέ πριν και ομολογώ, ότι μένω κατάπληκτος και απίστευτα θλιμένος. Αλήθεια ο οικουμενισμός είναι παναίρεση, όπως μας το απεκάλυψαν οι άγιοι μας εν Πνεύματι αγίω. Πόσες ψυχές ορθοδόξων που επηρεάζονται από τους οικουμενιστές ιερείς και αρχιερείς παραπλανούνται και χάνονται από αυτά που θα διαβάσετε. Τι άγνοια έχουμε, για το που έχουν φθάσει τα πράγματα. Σώσον Κύριε τον λαόν σου και ύψωσον κέρας Χριστιανών Ορθοδόξων.

Στην Γερμανία τελείωσε πριν από λίγο καιρό η εβδομάδα «προσευχής» για την ενότητα των εκκλησιών». Φυσικά σε αυτήν συμμετείχε και η μητρόπολη Γερμανίας, ιερέας της οποίας είναι και στο εκτελέστικο όργανο της εργασιακης ομάδας των «εκκλησιών» Γερμανίας. Μάλιστα η τέταρτη μέρα της εβδομάδας αυτής ανήκε στην «Ορθόδοξη συμμετοχή». Η εβδομάδα αυτή ήταν αφιερωμένη στην Λετονία, της οποίας οικουμενιστικές ομάδες ανέλαβαν την συγγραφή των κειμένων. Δεν ξέρω αν ποτέ στην Ελλάδα έχουν μεταφραστεί ποτέ οικουμενιστικά συλλείτουργα. Προσπάθησα λοιπον να σας μεταφέρω, πώς έγιναν αυτά στο πλαίσιο αυτής της εβδομάδας.
Ακολουθεί σε μετάφραση (παρακαλώ συγχωρέστε μου την ποιότητα της μετάφρασης, ο χρόνος δεν μου επιτρέπει μία καλύτερη) α) το επεξηγηματικό, οργανωτικό κείμενο της κοινής οικουμενιστικής λειτουργίας, β) το κείμενο της ίδιας της λειτουργίας, γ) ένα οικουμενιστικό «Πιστεύω»  και δ) δύο σχόλια για οικουμενιστικά «παρεκκλήσια» που λειτουργούν με την συμμετοχή ορθοδόξων σε Γερμανία και Λετονία.
Φυσικά ότι διαβάσετε, είναι «ευλογημένο» και υποστηριγμένο από τους «ορθοδόξους» ταγούς της Γερμανίας. Διότι ούτε τα κατεδίκασαν, ούτε την συμμετοχή τους στον εμπαιγμό του Τριαδικού Θεού  αρνήθηκαν. Αντιθέτως υπερασπίζονται σθεναρώς την στάση τους αυτή.
Το πιο θλιβερό όμως από όλα, είναι δυστυχώς η διαπίστωση, ότι ούτε και με αυτά τα στοιχεία θα υπάρξουν τα από τους Ιερούς Κανόνες αναγκαία μέτρα από την Ιεραρχία της Εκκλησίας μας.

Εισαγωγή και εξήγηση της λειτουργίας

(από την εργασιακή ομάδα εκκλησιών)

Οι εκπρόσωποι των διαφόρων εκκλησιών εισέρχονται μπροστά με μια Βίβλο, ένα αναμμένο κερί (περίπου μια ΠΑΣΧΑΛΙΝΗ ΛΑΜΠΑΔΑ) και ένα μπωλ με αλάτι και εάν χρειάζεται ένα μπωλ με κομμάτια ψωμί. Αυτά τα σύμβολα μπορεί να συνεισφερθούν από διάφορες κοινότητες. Η Αγία Γραφή πρέπει να τοποθετηθεί στο αναλόγιο, και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τα αναγνώσματα της Αγίας Γραφής. Αλάτι και κερί μπορεί είτε να ερμηνευθούν ως ένα σύμβολο του λόγου του Θεού και να τοποθετηθούν δίπλα στο αναλόγιο ή ως σύμβολα για την αποστολή μας μέσω του βαπτίσματος δίπλα στην κολυμπήθρα.
Ένα καλάθι με μικρά κεριά πρέπει να είναι έτοιμα για να μπορούν οι συμμετέχοντες να ανάψουν το κερί τους από το μεγάλο κερί μετά το κήρυγμα, που πραγματοποιήθηκε στην είσοδο.
Η προπαρασκευαστική ομάδα έχει λάβει υπόψη ότι οι συμμετέχοντες  θα πρέπει να κληθούν να λάβουν αλάτι. Αυτό μπορεί να γίνει σε διαφορετικές μορφές, για παράδειγμα: όλοι όσοι θέλουν να μπορούν να έρθουν προς τα εμπρός, να πάρουν ένα κομμάτι ψωμί, και αμέσως μετά το βουτήξουν στο μπολ με το αλάτι, έτσι που να παραμένει λίγο αλάτι στο ψωμί. Ή: Το μπωλ με το αλάτι δεν περιέχει χύμα αλάτι αλλά αλάτι σε μικρά φακελάκια. Οι συμμετέχοντες που έρχονται προς τα εμπρός, παίρνουν ένα φακελάκι με αλάτι και ένα κερί, δηλ. δύο σύμβολα για τα λόγια του Ιησού «Σεις είσθε το φως του κόσμου» (ΜΤ. 5, 13f) «Είσαι το άλας της γης» για το σπίτι.
Τα φακελάκια αλατιού, τυπωμένα με το λογότυπο της εβδομάδας προσευχής ς αναμένονται να έρθουν μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου 2015 στο ACK (εργασιακή ομάδα εκκλησιών www.gebetswoche.de).
Για την θεία λειτουργίαπρέπει να επιλεγούν κατόπιν προτάσεως της ομάδας σύνταξηςτραγούδια με τριαδικό περιεχόμενο. Το Κύριε ελέησον πρέπει να τραγουδιέται. Στην εισαγωγή της βιβλικής ανάγνωσης αναφέρεται μια «έκρηξη της αγάπης» Γκαμάλ Guglielmo, ο ιδρυτής του κινήματος «Pro Sanctitate», από τον οποίο επινοήθηκε ο όρος αυτός. Η κίνηση είναι ενεργός στη Λετονία, ορισμένα μέλη της συνέβαλαν στην προετοιμασία αυτής της γιορτής.
Μετά τη θεία λειτουργία:
Ψωμί, μαύρο ψωμί ειδικότερα, θεωρείται σύμβολο της φιλοξενίας στη Λετονία.

Κληθήκατε, να διακηρύξετε τις μεγάλες πράξεις του Κυρίου(πρβλ. α' Πέτρου 2.9)
Λειτουργός
Κοινότητα
 Ευαγγελικό βιβλίο προσευχών
Ύμνος Θεού
Υμνολόγιο της Μεθοδικής  Ευαγγελικής Εκκλησίας
Γιορτή και επαίνους, υμνολόγιο των Κοινοτήτων Ομοσπονδιακών ελευθέρων Ευαγγελιστών
Σε ύψος και βάθος  Ευαγγελικοί  φοιτητές στη Γερμανία
Εδώ έχουμε συγκεντρωθεί για ελπίδα και ενότητα
Τραγούδι
155 εκ / GL 147 (Κύριε Ιησού Χριστέ, στρέψου σε εμάς)
FL 34 (είμαστε εδώ μαζί στο όνομα του Ιησού, Κανόνας)

Λειτουργοί, καθώς και άλλοι συντελεστές σε μια πανηγυρική είσοδο, μπορούν ναέχουν μαζί τους τη Βίβλο, ένα κερί και αλάτι.

Λειτουργική.Έναρξη

Λ. στο όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος.

Κ. Αμήν.

Λ. Αγαπητές αδελφές και αδελφοί εν Χριστώ. Έχουμε συγκεντρωθεί να προσκυνήσουμε, να προσευχηθούμε για την ενότητα. Ευχαριστούμε τον Θεό για την χριστιανική αξιοπρέπεια και την αποστολή, όπως περιγράφεται από τον Αποστόλο Πέτρο: «Είσαι μία επιλεγμένη φυλή, ένα βασιλικό ιερατείο, ένα ιερό έθνος, ένας λαός, έτσι ώστε να ανακοινώσετε τις μεγάλες πράξεις του Κυρίου ο οποίος έχει καλέσει έξω από το σκοτάδι στο υπέροχο φως του» (α' Πέτρου 2.9). Φέτος Εμείς προσευχόμαστε με τους Χριστιανούς της Λετονίας, που προετοίμασαν τη σημερινή θεία λειτουργία με την ελπίδα ότι στην Κοινότητα του μεγαλώνουμε με την ευλογία του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και με όλες τις αδελφές και αδελφούς οι οποίοι επιθυμούν την ενότητα στην  Εκκλησία.

Προσευχή του Αγίου Πνεύματος

Λ Άγιο Πνεύμα, δώρο του πατέρα μας βοηθήσε μας να ανοίξουμε τις καρδιές μας και να ακούσουμε τη φωνή σας.

Κ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ, έλα κάτω σε μας.

Λ Αγίου Πνεύματος, θεία αγάπη, την πηγή της ενότητας και της αγιότητας, μας δείχνουν την αγάπη του πατέρα.

Κ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ, έλα κάτω σε μας.

Λ Άγιο Πνεύμα, η φωτιά της αγάπης, να μας καθαρίσει, να πάρεις τις διαιρέσεις στις καρδιές μας, στις κοινότητές μας και στον κόσμο μας και να μας κάνει ένα στο όνομα του Ιησού.

Κ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ,έλα κάτω σε μας.

Ο Χριστός, Θεού και ανθρώπου αλήθεια είναι αλήθεια, έχει πραγματοποιηθεί το αμάρτημα της διαίρεσής μας πάνω στον Σταυρό και σην ανάστασή μας οδήγησε στην Κοινότητα.Το Άγιο Πνεύμα, να αυξήσει την πίστη μας στον Ιησού.

Κ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ, έλα κάτω σε μας.

Λ Λαμβάνουν πατήρ, Υιός και Άγιο Πνεύμα, ο Θεός, κατοικία σε μας έτσι ώστε μπορούμε να γίνουμε μια κοινότητα αγάπης και αγιότητος. Μας κάνει ένα εμάς που ζούμε και βασιλεύει στους αιώνες των αιώνων.

Κ Αμήν.


Τραγούδι
124 ΕΚ, 1-3 / GL 348, 1-3 (τώρα ζητούμε από το Άγιο Πνεύμα)
FL 69 (Ψάχνουμε για το κλείσιμο. Έχουμε καιρό για τους φίλους)

Προσευχή για τη συμφιλίωση

Λ ο Θεός θέλει να συνδυάσει τα πάντα στον ουρανό και στη γη μέσω του Χριστού. Γυρίζουμε σ ' αυτόν με την καρδιά, το σώμα και ψυχή, ώστε να λάβουμε τη χάρη της συμφιλίωσης στο δρόμο για την αγιοσύνη.

Σιωπή

 Η Κοινότητα απαντά σε τις ακόλουθες αιτήσεις με:
ΕΚ 178.9 / 12 / GL 155/156 Κύριε ελέησον

ή: σε EmK 454 / ΕΚ 178.14 Κύριε ελέησον

Λ Κύριε, μας δημιούργησες ως εικόνα σου. Συγχωρεσέ μας εάν δεν αντιλαμβανόμαστε την τελειότηταστους εαυτούς μας και τον κόσμο που μας έδωσες.
Κύριε ελέησον

Κ Κύριε ελέησον (απάντηση)

Λ Κύριε Ιησού Χριστού, μας φιλοξενείς, τέλεια να είναι, δεδομένου ότι ο Επουράνιος Πατέρας μας είναι τέλειος. Μας συγχωρήστε εάν αυτή την τελειότητα στη ζωή μας δεν είναι σαφής και  παραβιάζουμε τα δικαιώματα και την αξιοπρέπεια των άλλων.
Χριστέ ελέησον

Κ Χριστέ ελέησον(απάντηση)

Λ κ. της ζωής, της ειρήνης και της δικαιοσύνης, Συγχωρέστε μας, αν και όταν αποτύχουμε, μοιραζόμαστε μια κουλτούρα του θανάτου, τον πόλεμο, και αδικία, να αναπτύξουμε μια φιλοσοφία της αγάπης.
Κύριε ελέησον

Κ Κύριε ελέησον(απάντηση)

Λ ο φιλεύσπλαχνος Θεός, μας γεμίζει με την χάρη και την αγιότητα. Μας καθιστά αποστόλους της αγάπης, όπου πηγαίνουμε επίσης. Γι αυτό το λόγο ζητάμε διά Ιησού Χριστού του Κυρίου μας.

Κ Αμήν.

Τραγούδι
179 ΕΚ, 1-3 / GL 170, 1-3 (μόνο ο Θεός στο σπήλαιο είναι ΗΜΥ)
FL 97, 1-3 (ερχόμαστε σε σένα, μπορούμε να εμπιστευθούμε τους φίλους μας)

II Ακούμε τη λέξη του Θεού
Το λόγο του Θεού, που ακούμε, είναι σαν μια έκρηξη της αγάπης στη ζωή μας. Ακούστε το και θα ζουν.

Οι Ευχαριστίες είναι στο Θεό.

Τραγούδι
ΛΚ 450 / EMF 429 / καπέλο 154 (ο λόγος του Θεού είναι σαν το φως τη νύχτα)


Ησαΐας 55,1-3

Λ Ακούστε, αυτός θα ζήσει.

Κ Ευχαριστίες είναι στο Θεό.

Τραγούδι
GL 450 / EMF 429 / καπέλο 154 (ο λόγος του Θεού είναι σαν το φως τη νύχτα)

Ψαλμός 145.8-9.15-16,17-18


Λ θα δοξάζω το όνομά σου για πάντα.

Κ Θέλω να επαινέσω το όνομά σας για πάντα.

Λ ο κ. είναι ελεήμων και φιλεύσπλαχνος,
μακρόθυμος και πλούσια σε έλεος.
Ο κύριος είναι το είδος σε όλους,
το έλεος είναι πάνω από όλα τα έργα του.

Κ Θέλω να επαινέσω το όνομά σου για πάντα.

Λ όλα τα μάτια σε περιμένουν
να τους δώσεις φαγητό στο σωστό χρόνο.
Μπορείτε να ανοίξει το χέρι του
και χορταίνει ό, τι ζει σύμφωνα με την εύνοιά του.

G Θέλω να επαινέσω το όνομά σου για πάντα.

Κύριος σε όλα όσα κάνει είναι ακριβώς L
γεμάτη χάρη όλα τα έργα του.
Ο Kύριος. είναι κοντά όλων όσων καλούν αυτόν,
όσοι καλούν ειλικρινά σ ' αυτόν.

Λ Θέλω να επαινέσω το όνομά σου για πάντα.

Τραγούδι
ΚΛ 450 / EMF 429 / (ο λόγος του Θεού είναι σαν το φως τη νύχτα)

1 Πέτρου, 2,9-10

Λ Ακούστε, αυτός θα ζήσει.

Κ Ευχαριστίες είναι στο Θεό.

Τραγούδι
ΚΛ 450 / EMF 429 / (ο λόγος του Θεού είναι σαν το φως τη νύχτα)

Κατά Ματθαίον 5,1-16

Λ Ακούστε, αυτός θα ζήσει.

Κ Ευχαριστίες είναι στο Θεό.

Τραγούδι
ΚΛ 450 / EMF 429 (ο λόγος του Θεού είναι σαν το φως τη νύχτα)

Κήρυγμα

Πρέπει να απαντήσουμε με πίστη ΙΙΙ
Ομολογία πίστεως

Το σύμβολο της πίστεως Κωνσταντινουπόλεως Nicäa (έκδοση Οικουμενικού χαρακτήρα) ή το αποστολικό δόγμα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
Ένα από τα οικουμενιστικό πιστεύω είναι το ακόλουθο Από την Οικουμενιστική παγκόσμια συγκέντρωση 1990 στην  Seoul με την ευλογία των „ορθοδόξων“

Πιστεύω σε έναν Θεό, ο οποίος είναι αγάπη
Και χάρισε την γη στους ανθρώπους
Δεν πιστεύω στο δίκαιο του δυνατού
Στην δύναμη των όπλων
Στην δύναμη της καταπίεσης
Πιστεύω στον Ιησού Χριστό
Που ήρθε για να μας σώσει
Και μας ελευθέρωσε από την εξάρτηση του θανάτου
Δεν πιστεύω ότι οι πόλεμοι δεν μπορούν να αποφεχθούν
Ότι η ειρήνη δε μπορεί να επιτεχθεί
Πιστεύω, ότι ο Θεός θέλει μία τάξη στον κόσμο
Η οποία βασίζεται στην δικαιοσύνη και στην αγάπη
Και στην οποία γυναίκες και άνδρες είναι ισότιμοι άνθρωποι
Πιστεύω στην υπόσχεση του Θεού
Για μία νέα γη και έναν νέο ουρανό
Που θα φιλιούνται δικαιοσύνη και ειρήνη
Πιστεύω στην ομορφιά του απλού
Στην απλόχερη αγάπη
Και στην ειρήνη στον κόσμο αμήν.,

Από την Οικουμενιστική παγκόσμια συγκέντρωση 1990 στην  Seoul


Οργανική μουσική ή τραγούδι
265 ΕΚ / 487 ΚΛ (τώρα τραγουδήστε έπαινογια την Χριστιανοσύνη, για τον Πατέρα, τον Υιόν, και το Άγιο Πνεύμα)
FL 363 (ζωντανά από την πηγή, η ζωή απλά από τους φίλους σας)

Χαρακτήρας της δράσης: αλάτι και φως

(δείτε το «Εισαγωγή στη λειτουργία»)

ΚΛ ακούσαμε γραφή ιερή που είναι ένας πολύτιμος θησαυρός μας.
και εμείς ενισχύθηκαμε στο τραπέζι του λόγου μαζί.
Θέλουμε να φέρουμε στον κόσμο, αυτόντον ιερό λόγο μαζί μας
επειδή είμαστε συνδεδεμένοι με τη σειρά,
Να είναι το αλάτι της γης και το φως του κόσμου
και για να διακηρύξουν τις μεγάλες πράξεις του Κυρίου.

Ως ένδειξη αυτής της κοινής αποστολής, σας προσκαλούμε να προσέλθετε και να λάβετε αυτό το αλάτι και να ανάψετε ένα κερί από το μεγάλο αυτό κερί.

Σιωπηλά κατά τη διάρκεια της πράξης: ή οργανική μουσική

Προσευχές της ελπίδας

Λ ως παιδιά του Θεού και στη συνείδηση της αξιοπρέπειάς μας και της αποστολής μας, θέλουμε να προσεύχομαστεκαι να επιβεβαιώνουμε την ενότητα μας, να ζούμε ως ένασ Άγιος λαός. Ας προσευχηθούμε

Σιωπή

Λως στοργικός πατέρας, ενεργοποιήσε τις καρδιές μας, τις οικογένειές μας, τις κοινότητές μας και την κοινωνία μας.

Κ αγίασε τον  λαό σου και κάνε να είναι ένα εν Χριστώ.

Λ νερό της ζωής, ακόμα δίψα στην κοινωνία μας - η δίψα για την αξιοπρέπεια, για την αγάπη, για την Κοινότητα και αγιότητα.

Καγίασε τον  λαό σου και κάνε να είναι ένα εν Χριστώ.

Λ Άγιο Πνεύμα, το πνεύμα της χαράς και της ειρήνης, η διχόνοια που προκαλείται από την κατάχρηση εξουσίας και χρήματα, και να μας συμφιλιώσει στα σύνορα των πολιτισμών και γλωσσών. Ας, τα παιδιά σας, είναι ένα.

Καγίασε τον  λαό σου και κάνε να είναι ένα εν Χριστώ..

Λ Θεέ, είσαι η αγάπη. Οδηγήσε μας από το σκοτάδι στο φως σου το εξαιρετικό.

Καγίασε τον  λαό σου και κάνε να είναι ένα εν Χριστώ.

Λ , έχουμε γίνει ένα με σένα Χριστέ Ιησού, με τη βάπτισή μαςΓια αυτό προσευχόμαστε με τα λόγια, που μας δίδαξες.

Προσευχή του κυρίου

Χαιρετισμός της ειρήνης

Λ ο Ιησούς μιλάει:
Σεις είσθε το άλας της γης.
Είσαι το φως του κόσμου.
Έτσι, το φως σας πριν από το λαό να λάμψει,
έτσι ώστε να δουν τα καλά σας έργα και να δοξάσουν τον πατέρα σας στον ουρανό.
Είναι το αλάτι της γης.
Είναι το φως του κόσμου.

Η ειρήνη του Κυρίου να είναι πάντα μαζί σας.

Κ Και με το πνεύμα σου.

Λ δίνουμε ένα άλλο ένα σημάδι της ειρήνης.

Συμμετέχοντες λατρεία μεταξύ τους δίνουν το χέρι ως ένα σημάδι της ειρήνης.

Συλλογή χρημάτων

Τα έργα της δωρεάς για την εβδομάδα προσευχής για το 2016, δείτε το παράρτημα. Είναι χρήσιμο να εξηγήσει εν συντομία το σκοπό της συλλογής.

Τραγούδι στη συλλογή
Γερμανία Βαυαρίας εκ 634 / GL 446 (Ας στο όνομά σου, κύριε, το να αναγκαία μέτρα)
Σε EmK 507 / GL 819, Επισκοπικά μέρος Βερολίνο (αν πάμε τώρα)

Πηγαίνουμε στο κόσμο IV

Ευλογία

Λμακάριοι οι  φτωχοί ενώπιον του Θεού.
μακάριοι οι  πενθούντες.
Μακάριοι είναι εκείνοι που δεν χρησιμοποιούν τη δύναμη.
Μακάριοι οι ελεήμονες.
Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία.
Μακάριοι οι ειρηνοποιοί.
Μακάριοι αυτοί που καταδιώκονται.
Ο Τριαδικός Θεός, ο πατέρας, ο Υιός και το Άγιο Πνεύμα να σας ευλογεί.

Κ Αμήν.

Λπηγαίνετε στην ειρήνη του Χριστού.

Κ Αμήν.

αυτό το απόσπασμα οι Λειτουργοί.

Ή τραγούδι
1.5.10 ΕΚ 331 / GL 380, 1.5.10 (ω, κύριε, εμείς σε υμνούμε)
FL 18 (μέγας είναι ο Θεός μας, ο Κύριος. της αιωνιότητας.)

http://www.oekumene-ack.de/fileadmin/user_upload/Gebetswoche/2016/Tagesandachten_konf/Gebetswoche2016_Tagesmeditation_konfessionell_Tag_4.pdf

Οικουμενιστικό παρεκκλήσι στο Αμβούργο με την συμμετοχή λουθηρανών, παπικών, ορθοδόξων, βαπτιστών, αντβεντιστών, μεθοδιστών, πεντηκοστιανών

http://www.hamburg-tourism.de/sehenswertes/hamburg-maritim/hafencity/oekumenische-kapelle/

Οικουμενιστικό παρεκκλήσι στην πόλη Μαντόνα της Λετονίας με την συμμετοχή λουθηρανών, παπικών, ορθοδόξων, αρμενίων, βαπτιστών, αντβεντιστών, μεθοδιστών, πεντηκοστιανών και μερικές φορές και παλαιοπιστών.

Στη πόλη Μαντόνα από το 2005 υπάρχει το πρώτο οικουμενικό παρεκκλήσι, όπου τα μέλη της οικουμενιστικής κίνησης προσεύχονται εναλλάξ και ασταμάτητα 24 ώρες την ημέρα όλο τον χρόνο για την ενότητα της  εκκλησίας.

ÖkumenischerGottesdienstinKathedralevonRiga,2

015. © Khttp://www.oikoumene.org/en/press-centre/news/week-of-prayer-for-christian-unity-set-to-begin

http://www.oekumene-ack.de/fileadmin/user_upload/Gebetswoche/2016/Gebetswoche_2016_oekum_Sit_Lettland.pdfas

Αδαμάντιος Τσακίρογλου

Φωτογραφίες από τα κεριά και τα φακελάκια αλατιού

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

θελουν με το αλατι να μας αποδειξουν οι Οικουμενιστες Ορθοδοξοι οτι ειναι Χριστιανοι ποσο γελιουνται κοροιδευουν ευατους και αλληλους.

Ανώνυμος είπε...

Mετα τη συμετοχη της Μητροπόλεως Γερμανιας σε οικουμενιστικη λειτουργια ,στην οποια απηγγηλαν ένα διαφορετικο πιστευω από το Πιστευω της ορθοδοξου Εκκλησιας σημαινει αλλαγη πιστεως ,αυτή τη στιγμη η Μητροπολη Γερμανιας απέναντι των ορθοδοξων απαγγελει το ορθοδοξο πιστευω απέναντι των οικουμενιστων απαγγελει το οικουμενιστικο πιστευω,εχει μια διπλη ομολογια πιστεως επωμενως αιρετιζει.
Μετα από όλα αυτά καθίσταται δυναμη αιρετικη ασχετα αν δεν εχει καταδικαστει ως αιρετικη .
Ερωτούμε τους ολιγους ορθοδοξους εναπομηναντας ποιμενας αν το ορθοδοξο ποιμνιο μετα από όλα αυτά πρεπει να εκκλησιάζεται σε Ναους της Μητροπόλεως Γερμανιας η αν θα πρεπει να απεχει και να προσευχεται κατ οικον,διοτι οι ποιμενες της Γερμανιας κοφευουν στις διαμαρτυρίες των πιστων,η τους ειρωνευοντε,η τους καθιστουν αποσυναγογους ,η τους πολεμουν.
Θεωρουν δε το ορθοδοξο ποιμνιο της Γερμανιας κατωτερου πνευματικου επιπεδου ,διοτι είναι μετανάστες χωρις αξιωματα καιδεν ειναι μεγιστάνες του πλουτου,το οποιο δεν υπολογιζουν και στο οποιο δεν δινουν εξηγήσεις και αναφορα για τα οικουμενιστικα τους ανοιγματα.
Αν δεν λαβουμε καμια απαντησι από τους ορθοδοξους κληρικούς της Εκκλησιας της Ελλαδος της πατριδος μας ,θα παψουμε πλεον να εκκλησιαζόμαστε στη Γερμανια και θα ειμαστε στο ελεος του Θεου ,αφου κανεις δεν είναι σε θεσι να βαλει τερμα στο βορβορο που λεγεται παναιρεσι του οικουμενισμού,ειδη εχει προχωρησι πολυ η Μητροπολη Γερμανιας στα βαθεα του σατανα,της σατανικης αυτης αιρέσεως.

Efstathios Efstathios είπε...

Άλλο ένα κοσμικό συμβάν με mit - Schauspieler τους "ορθόδοξους" εκ Γερμανίας. Δεν μπόρεσαν δυστυχώς να ξεπεράσουν το σύνδρομο του επαρχιοτισμού και της δουλοπρέπειας, μπροστά στο θάμβος της πολυτέλειας και της καλοπέρασης.

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΣ Λενε οι Οικουμενιστες της Γερμανιας και του Οικουμενικου Πατριαρχειου Κων/Πολεως οτι πρατουν εργο αγαπης αλλα στην πραξη κανεναν αιρετικο δεν γυρισαν στην ορθοδοξια.
Ο Γρ.Νυσσης στον Μεγα Κατηχητικο λογοι στον Προλογο μας λει τα εξης.
ΛΟΓΟΣ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΟΣ.
Πρόλογος.
Ὁ τῆς κατηχήσεως λόγος ἀναγκαῖος μέν ἐστι τοῖς προεστηκόσι τοῦ
μυστηρίου τῆς εὐσεβείας, ὡς ἂν πληθύνοιτο τῇ προσθήκῃ τῶν σωζομένων ἡ
ἐκκλησία, τοῦ κατὰ τὴν διδαχὴν πιστοῦ λόγου τῇ ἀκοῇ τῶν ἀπίστων προσαγομένου.
οὐ μὴν ὁ αὐτὸς τῆς διδασκαλίας τρόπος ἐπὶ πάντων ἁρμόσει τῶν προσιόντων τῷ
λόγῳ, ἀλλὰ κατὰ τὰς τῶν θρησκειῶν διαφορὰς μεθαρμόζειν προσήκει καὶ τὴν
κατήχησιν, πρὸς τὸν αὐτὸν μὲν ὁρῶντας τοῦ λόγου σκοπόν, οὐχ ὁμοιοτρόπως δὲ
ταῖς κατασκευαῖς ἐφ' ἑκάστου κεχρημένους. ἄλλαις γὰρ ὑπολήψεσιν ὁ ἰουδαίζων
προείληπται καὶ ὁ τῷ ἑλληνισμῷ συζῶν ἑτέραις, ὅ τε Ἀνόμοιος καὶ ὁ Μανιχαῖος καὶ
οἱ κατὰ Μαρκίωνα καὶ Οὐαλεντῖνον καὶ Βασιλείδην καὶ ὁ λοιπὸς κατάλογος τῶν
κατὰ τὰς αἱρέσεις πλανωμένων ἰδίαις ἕκαστος ὑπο λήψεσι προειλημμένοι
ἀναγκαίαν ποιοῦσι τὴν πρὸς τὰς ἐκείνων ὑπονοίας μάχην· κατὰ γὰρ τὸ εἶδος τῆς
νόσου καὶ τὸν τρόπον τῆς θεραπείας προσαρμοστέον. οὐ τοῖς αὐτοῖς θεραπεύσεις τοῦ
Ἕλληνος τὴν πολυθείαν καὶ τοῦ Ἰουδαίου τὴν περὶ τὸν μονογενῆ θεὸν ἀπιστίαν,
οὐδὲ ἀπὸ τῶν αὐτῶν τοῖς κατὰ τὰς αἱρέσεις πεπλανημένοις ἀνατρέψεις τὰς
ἠπατημένας περὶ τῶν δογμάτων μυθοποιίας· οὐ γὰρ δι' ὧν ἄν τις ἐπανορθώσαιτο
τὸν Σαβέλλιον, διὰ τῶν αὐτῶν ὠφελήσει καὶ τὸν Ἀνόμοιον, οὐδὲ ἡ πρὸς τὸν
Μανιχαῖον μάχη καὶ τὸν Ἰουδαῖον ὀνίνησιν, ἀλλὰ χρή, καθὼς εἴρηται, πρὸς τὰς
προλήψεις τῶν ἀνθρώπων βλέ πειν καὶ κατὰ τὴν ἐγκειμένην ἑκάστῳ πλάνην
ποιεῖσθαι τὸν λόγον, ἀρχάς τινας καὶ προτάσεις εὐλόγους ἐφ' ἑκάστης διαλέξεως
προβαλλόμενον, ὡς ἂν διὰ τῶν παρ' ἀμφοτέ ροις ὁμολογουμένων ἐκκαλυφθείη
κατὰ τὸ ἀκόλουθον ἡ ἀλήθεια. οὐκοῦν ὅταν πρός τινα τῶν ἑλληνιζόντων ἡ διάλεξις
ᾖ, καλῶς ἂν ἔχοι ταύτην ποιεῖσθαι τοῦ λόγου τὴν ἀρχήν. πότερον εἶναι τὸ θεῖον
ὑπείληφεν, ἢ τῷ τῶν ἀθέων συμφέρεται δόγματι; εἰ μὲν οὖν μὴ εἶναι λέγοι, ἐκ τῶν
τεχνικῶς καὶ σοφῶς κατὰ τὸν κόσμον οἰκονομουμέ νων προσαχθήσεται πρὸς τὸ διὰ
τούτων εἶναί τινα δύναμιν τὴν ἐν τούτοις διαδεικνυμένην καὶ τοῦ παντὸς
ὑπερκειμένην ὁμολογῆσαι· εἰ δὲ τὸ μὲν εἶναι μὴ ἀμφι βάλλοι, εἰς πλῆθος δὲ θεῶν
ταῖς ὑπονοίαις ἐκφέροιτο, τοιαύτῃ χρησώμεθα πρὸς αὐτὸν τῇ ἀκολουθίᾳ. πότερον
τέλειον ἢ ἐλλιπὲς ἡγεῖται τὸ θεῖον; τοῦ δὲ κατὰ τὸ εἰκὸς τὴν τελειότητα
προσμαρτυροῦντος τῇ θείᾳ φύσει, τὸ διὰ πάντων αὐτὸν τῶν ἐνθεωρουμένων τῇ
θεότητι τέλειον ἀπαιτήσωμεν, ὡς ἂν μὴ σύμμικτον ἐκ τῶν ἐναντίων θεωροῖτο τὸ
θεῖον, ἐξ ἐλλιποῦς καὶ τελείου. ἀλλ' εἴτε κατὰ τὴν δύναμιν, εἴτε κατὰ τὴν τοῦ
ἀγαθοῦ ἐπίνοιαν, εἴτε κατὰ τὸ σοφόν τε καὶ ἄφθαρτον καὶ ἀίδιον καὶ εἴ τι ἄλλο
θεοπρεπὲς νόημα τῇ θεωρίᾳ προσκείμενον τύχοι, ἐν παντὶ τὴν τελειότητα
θεωρεῖσθαι περὶ τὴν θείαν φύσιν κατὰ τὸ εὔλογον τῆς ἀκολουθίας ταύτης
συγκαταθήσεται. τούτου δὲ δοθέντος οὐκέτ' ἂν εἴη χαλεπὸν τὸ ἐσκεδασμένον τῆς
διανοίας εἰς πλῆθος θεῶν πρὸς μιᾶς θεότητος περι αγαγεῖν ὁμολογίαν. εἰ γὰρ τὸ
τέλειον ἐν παντὶ δοίη περὶ τὸ ὑποκείμενον ὁμολογεῖσθαι, πολλὰ δὲ εἶναι τὰ τέλεια
διὰ τῶν αὐτῶν χαρακτηριζόμενα λέγοι, ἀνάγκη πᾶσα ἐπὶ τῶν μηδεμιᾷ παραλλαγῇ
διακρινομένων ἀλλ' ἐν τοῖς αὐτοῖς θεωρουμένων ἢ ἐπιδεῖξαι τὸ ἴδιον ἤ, εἰ μηδὲν
ἰδιαζόντως καταλαμβάνοι ἡ ἔννοια ἐφ' ὧν τὸ διακρῖνον οὐκ ἔστι, μὴ ὑπονοεῖν τὴν
διάκρισιν. εἰ γὰρ μήτε παρὰ τὸ πλέον καὶ ἔλαττον τὴν διαφορὰν ἐξευρίσκοι, διότι
τὴν ἐλάττωσιν ὁ τῆς τελειότητος οὐ παραδέχεται λόγος, μήτε τὴν παρὰ τὸ χεῖρον καὶ

Ανώνυμος είπε...

Η μεγαλύτερη τρομοκρατία είναι η άγνοια
Σιωπή. Σιγή. Άγνοια. Απάθεια. Φτάσαμε αισίως στον 21ο αιώνα και ενώ αυτά τα φαινόμενα θα έπρεπε να έχουν εξαλειφθεί αντιθέτως οξύνονται. Κοιτάμε δίχως να βλέπουμε, ακούμε δίχως να καταλαβαίνουμε και αυτός ο φαύλος κύκλος δεν έχει σταματημό.

Η μεγαλύτερη τρομοκρατία, διάβασα κάπου, δεν είναι αυτή που έχει όπλα και υπεροχή στρατού, αλλά εκείνη που ως βασικούς πυλώνες της έχει την άγνοια και την απάθεια. Γιατί, όταν το άτομο αγνοεί, χειραγωγείται πολύ εύκολα. Γίνεται ξαφνικά ένα πιόνι σε μια σκακιέρα συμφερόντων που ο καθένας κινεί προς όποια κατεύθυνση επιθυμεί. Διότι ο ίδιος δεν έχει δική του βούληση και γνώση των γεγονότων που τον αφορούν. Συχνά η άγνοιά του αυτή είναι αποτέλεσμα εξωγενών παραγόντων. Τι εννοώ; Είναι γνωστή η αποσιώπηση σημαντικών γεγονότων από το ευρύ κοινό με σκοπό την παθητικοποίηση και την και τον κατευνασμό της οργής του. Είτε τα γεγονότα αφορούν την κοινωνία, είτε την πολιτική, η τακτική είναι ίδια: Αποσιώπηση και άγιος ο Θεός.

Ωστόσο, ευθύνη δε φέρουν μόνο οι άλλοι, αλλά και το ίδιο το άτομο. Πώς θες να λέγεσαι κάτοικος αυτού του πλανήτη όταν δε γνωρίζεις ούτε τα μισά απ’ όσα συμβαίνουν πάνω σε αυτόν; Συγγνώμη, αλλά δεν πάει έτσι. Δε γίνεται να είσαι μόνο για την πάρτη σου και να αδιαφορείς για το αν οι άλλοι σκοτώνονται μεταξύ τους. Γιατί θα ‘ρθει η στιγμή που το πρόβλημα θα χτυπήσει και τη δική σου πόρτα και τότε κάτι μου λέει πως θα απαιτήσει να το μάθουν όλοι προκειμένου να τρέξουν προς βοήθειά σου. Όμως όλο αυτό δεν είναι τίποτα παραπάνω από μία στρατηγική που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην καταστροφή.

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com