15 Δεκ 2015

Οικουμενιστικά παιχνίδια με το Άγιο Φως από τη Φάτνη της Βηθλεέμ

Friedenslicht-2015-1-exo
Το Άγιο Φως από τη Φάτνη της Βηθλεέμ φωτίζει την καρδιά της Ευρώπης
Έφθασε χθες το Άγιο Φως από την ιερή κανδήλα της Βηθλεέμ στο Μόναχο.
Όπως κάθε χρόνο έτσι και εφέτος ένας αυστριακός νέος παρέλαβε από τον εκπρόσωπο του παλαιφάτου Πατριαρχείου Ιεροσολύμων το Άγιο Φως από την κανδήλα που καίει νυχθημερόν στο τόπο που γεννήθηκε ο Σωτήρας του κόσμου, στη Βηθλεέμ και το μετέφερε αεροπορικώς στη Βιέννη. Από κεί μεταφέρθηκε το άγιο φως σιδηροδρομικώς στο Μόναχο, για να ταξιδεύσει ακολούθως, οδικώς και σιδηροδρομικώς, σε 30 πόλεις της Γερμανίας.

Πολυάριθμες καθολικές και ευαγγελικές ενορίες της Γερμανίας θα παραλάβουν το Άγιο Φως και θα το τοποθετήσουν στους ναούς τους, σε σχολεία, οικοτροφεία, γηροκομεία, σε διάφορα ιδρύματα και σε χώρους αστέγων, για να εορτάσουν τα Χριστούγεννα.
Η ωραία αυτή διαδρομή του Αγίου Φωτός της Βηθλεέμ στις πόλεις της κεντρικής Ευρώπης, άρχισε το έτος 1986 με πρωτοβουλία της κρατικής αυστριακής τηλεόρασης και ραδιοφώνου.
Εφέτος η πορεία του Αγίου Φωτός έχει το σύνθημα „Να δωρίζεις ελπίδα – να βρεις την ειρήνη“  και προτρέπει τους πιστούς να επιδείξουν απτά δείγματα φιλοξενίας, ιδιαίτερα για τους πρόσφυγες.
Σε ειδική τελετή στον ρωμαιοκαθολικό καθεδρικό ναό (DOM) του Μονάχου, την Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015, παρέλαβαν το Άγιο Φως ο ρωμαιοκαθολικός Επίσκοπος κ. Βόλφγκανγκ, η εκπρόσωπος της Ευαγγελικής Εκκλησίας της Βαυαρίας, κ. Μπράιτ-Κέσλερ και ο Αρχιερατικός Επίτροπος Βαυαρίας, της Ιεράς Μητροπόλεως Γερμανίας, Πρωτοπρεσβύτερος Απόστολος Μαλαμούσης. Ο καθεδρικός ναός ήταν κατάμεστος από παιδιά και νέες και νέους πάσης ηλικίας και τους γονείς τους.
Friedenslicht-2015-1
Ακολούθησε μια λιτανεία φωτός στους δρόμους με μεταφορά του Αγίου Φωτός πεζή ή και με αυτοκίνητα στις κατοικίες των πιστών, στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό Μονάχου και από εκεί σε διαφόρους άλλους προορισμούς.
Σημειωτέον ότι ο Γερμανικός Σιδηρόδρομος εξέδωσε ειδική ανακοίνωση με την οποία καλωσορίζει το Άγιο Φως στους συρμούς του και καθορίζει την ασφαλή του διαδρομή στις πόλεις της Γερμανίας
Friedenslicht-2015-2

Φωτογραφίες: Robert Kinderle -europolitis.eu

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αβάπτιση ιέρεια ειδώλων, των πονηρώς φερονύμων του Χριστού, φέρει ανά χείρας το άγιον Φως, και συνάμα φέρει το σχετικό εξεσουάρ υγεινής των καταμηνιαίων της....

Στο παρελθόν η Εκκλησία είχε διακόνισες.

Ομως οι παρασυναγωγές του Βατικανού και της Βυτεμβέργης δεν είναι Εκκλησία του Χριστού, ενωποιον του Θρονου του Θεου, οσο και το προπαγανδιζει το ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΣΚΟΤΙΣΜΕΝΟ Φαναρι.

Συνομολογια δαιμονικων κατασκευάσματων.

Και κάτι άλλο...
Στην Ποντιφική Διασάφηση για το filioque, η curia του Βατικανού ομολογεί μία στρεβλή πίστη στην Ανάσταση του Χριστού, όπως στρεβλή και δαιμονική είναι η όλη της πίστις στον Χριστο, καθως ομολογουν ΕΙΔΩΛΟ του Χριστου, κτιστης θεωσεως.

Οι άνθρωποι αυτοί ομολογούν Χριστό μη αναστηθένα εξ οικείας δυνάμεως συν Πατρί και Πνεύματι, αλλά ομολογούν για κάποιο Χριστό, που του ανέστησε το ,και εκ του Υιου, άγιο Πνεύμα ΕΝ ΠΟΝΗΡΑ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΚΑΙ ΒΔΕΛΥΡΑ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ 8,11

"and by the Spirit he was raised from the dead (cf. Rom 8:11)
THE GREEK AND LATIN TRADITIONS REGARDING THE PROCESSION OF THE HOLY SPIRIT
Pontificial Council for Promoting Christian Unity
«Τό "προϊέναι" τοῦ Ἁγίου Πνεύματος εἰς τήν Ἑλληνικήν καί τήν Λατινικήν παράδοσιν»


Πως και διατί ο Ορθοδόξος εκει;

ΕΙΣ ΥΠΑΚΟΗΝ ΦΑΝΑΡΙΟΥ ΚΑΙ JIOVANI DI PERGAMO.

Ο Περγαμου Ιωαννης απο Φαναριου, λεγει τα ιδια με τους αβαπτιστους του Βατικανου.
«Through Christian Dogmatics , δ not always been very clear about this, the Bible tells us that it was ‘the Spirit who raised Jesus from the dead’ (Romans 8.11).
Lectures in Christian Dogmatics σελ 107

ισχυριζομενος οτι δεν ειναι αρκετο να αποδωθει στην θεια φυσι του Χριστου και μονο η Αναστασι Του.

«It is not enough to say it was Christ’s divine nature that overcame death. The idea that it was by his divine nature that Christ overcame death was introduced by Pope Leo I in the council of Chalcedon, against Cyril’s insistence that agency can be attributed only to persons, not to natures.”
Lectures in Christian Dogmatics σελ 148-19





________________________________________

Ανώνυμος είπε...

Οι αιρετικοι Αρμενιοι τον 16 αιωνα δωροδοκησαν τον Τουρκο διοικητη των τοπων να βγαλουν αυτοι το Αγιον Φως,ετσι ο διοιηκητης απαγορευσε να μπουν οι Ορθοδοξοι στο ναο.Οι Ορθοδοξοι με τον Πατριαρχη τους συγκεντρωμενοι στην αυλη του Ναου της Αναστασεως εκλειγαν και προσευχονταν για το λυπηρο γεγονος.Ξαφνικα [να θυμηθουμε]ακουστηκε ενας κροτος και μια βοη ανεμου.Τοτε σχιστηκε η μεσαια κολωνα της Πορτας του Ναου και κατεσχυνθηκαν οι Αρμενιοι που εμειναν χωρις Φως.
Ομως η κολωνα απο την οποια βγηκε το Αγιον Φως σχστηκε προς το κατω μερος.Το Αγιον Φως εσχισε τηνκολωνα αλλα και εκαπνισε την σχισμη και την μαυρισε.
Οσοι παιρνουν το ΑΓΙΟΝ ΦΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΣ ΦΩΤΙΖΟΝΤΑΙ.
ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΦΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΣ ΣΚΟΤΙΖΟΝΤΑΙ.
ΤΟ ΙΔΙΟ ισχυει και για τους Λατινους
Εν τω φωτισμω του πνευματος του Αγιου βλεπουμε το Αγιον Φως λεγει ο Μ.Βασιλειος...
Εν τω φωτι Σου οψομεθα Φως! Ψαλλουμε..
Και ο εχων τας εντολας Μου και τηρων αυτας,εκεινος εστιν ο αγαπων Με.
Ο δε αγαπων Με αγαπηθησεται υπο Του Πατρος Μου,και εγω αγαπησω αυτον και εμφανισω αυτω εμαυτον.Ιωαν 14-21]
Η πνευματικη αισθηση ΤΟΥ αγιου Φωτος ειναι ''υπερ αισθησιν και νουν'' λενε οι Πατερες.
Δεν μπορει να θεωρουν ελλειπη την Ορθοδοξη πιστη και να αποδεχονται το Αγιον φως γιατι ελλειπες θα θεωρειται και αυτο απο αυτους και αν τα ματια σου ειναι χαλασμενα εξαιτιας της χαλασμενης σου γνωμης,ολο το σωμα σου στο σκοταδι θα ειναι.
Πως θα χαριτωσει Ο Τριαδικος Θεος αυτον που τον βλασφημει;
Ξεχασαμε που ο κ Φραγκισκος τις προαλλες ειπε σε κηρυγμα του πως Ο Ιησους Χριστος ηταν ενας απλος ανθρωπος;Το πνευμα αυτου δεν ειναι του Θεου.Ο,τι δεν συμφωνει με τη διδασκαλια της Μιας Αγιας Καθολικης και Αποστολικης Εκκλησιας,με τις Συνοδους και τους αγιους Πατερες δεν ειναι Του Θεου.
Ετσι δεν εκαναν και οι σταυρωτες Του Χριστου;;;Ενω εβλεπαν τοσα θαυματα που εκανε Εκεινος τον ηρνουντο και Τον περιφρονουσαν,τουτο σημαινει βλασφημια κατα Του Αγ.Πνευματος ,η οποια δεν συγχωρειται,πολυ δε περισσοτερο που εξεπεσαν στην παναιρεση του Οικουμενισμου και κατηντησαν ασεβως απιστοιΧρησιμοποιωντας εργα και λογους ασεβεις που αποδεικνυουν του λογου το αληθες περι εχθρων Του Θεου.Ετσι με το καλυμμα της ειρηνης και της αποδοχης προχωρουν στην ασεβεια παρασυροντας και πολλους Ορθοδοξους.Νομιζω!

Ανώνυμος είπε...

Τι σημαινει σε ειδηκη τελετη στον ρωμαιοκαθολικο καθεδρικο ναο παρελαβαν το αγιο φως ο ρωμαιοκαθολικος επισκοπος,η εκπρόσωπος της ευαγγελικης εκκλησιας ο ορθόδοξος ιερεας .Τι είδους τελετη ηταν ορθοδοξη,καθολικη ,ευαγγελικη έναν κραμα φωτος και σκοτους,αληθειας και ψευδους,χρυσου και σκουπιδιών,ποιο είναι το προιον τετοιου είδους κραματος,οπωσδηποτε ακαθαρτο και πως μπορει να παραμενει το αγιο φως ,αγιο και να μην εχει φυγαδευεται η χαρις και να μη μεταβληθη σε φως που αναδιδει αποπνηκτικο καπνο που πνιγει τις ψυχες.
Τετοιου είδους κραματα ,αμεικτες μειξεις συνηθιζοντε στην ορθοδοξι Μητροπολη Γερμανιας συχνα πικνα,εκτελει οικουμενιστικα πειραματα,σφυγκομετρη την αντιδρασι ποιμενων και ποιμενομενων για να επιβληθη αργοτερα και σε ευρυτερο πεδιο ,σ ολη την ορθοδοξια.

Ανώνυμος είπε...

Η γνησια προαιρεσις ειναι ενα σταδιο πριν την πιστη.
Και ο Σιμων ο μαγος που βαπτισθηκε ,βαπτισθηκε αλλα δε φωτισθηκε .Και το σωμα του βυθιστηκε στο νερο,την καρδια του ομως δεν την φωτισε το Πνευμα..
Και λεγει ο αγιος Κυριλλος ''να μη βρεθει ανθρωπος να εκπειραζει τη Χαρη οπως ο Σιμωνας,να μη τον ενοχλει καμια καμια ριζα πικριας,ουτε να μπει καποιος απο εσας εδω να βαπτισθει θεωρωντας καπως ετσι ''Για να δουμε τι κανουν οι πιστοι εδω;''και νομιζεις πως ενω συ θα περιεργαζεσαι τα οσα γινονται στην εκκλησια,Ο θεος δεν θα εξετασει την καρδια σου???''
Η γνησια προαιρεση και η πιστη πως ολα εκει μεσα στη μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη εκκλησια αστραφτουν ,καμια υποκρισια και περιεργεια για τα Ιερα μας Μυστηρια δεν θελει Ο Τριαδικος Θεος.
Οχι εισαι εξω απο το συμποσιο...μεσα εισαι ,και παλι εαν επιμενεις στην κακη σου προαιρεση και απιστια ,παραγγελει ο αγιος ,''εγω που σου μιλω ειμαι αθωος,συ ομως μη περιμενεις να λαβεις τη τη Θεια χαρη''...
Οχι να φυγεις με την πρωτη ευκαιρια ουτε να μπεις με ακαταλληλο τροπο,γιατι εισαι παραβατης!
Ας ριξουμε μια ματια στην παραβολη των Βασιλικων Γαμων.

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com