12 Αυγ 2015

Φώτης Μιχαήλ, Τους Ποιμένες μας, τους θέλουμε καθαρόαιμους Ορθοδόξους και όχι προτεσταντίζοντες και κρυπτοπαπικούς



Τους Ποιμένες μας,τους θέλουμε καθαρόαιμους Ορθοδόξους και όχι προτεσταντίζοντες και κρυπτοπαπικούς.
Αναρωτιέμαι πολλές φορές, ποια είναι η στάση, που οφείλει να κρατήσει ένας Ρωμηός, σε περιπτώσεις,  που η ουσία της Πίστεώς μας προσβάλλεται από κάποιους ανθρώπους, και μάλιστα από ’’έγκριτους’’ καθηγητές των λεγόμενων θεολογικών μας σχολών ή ακόμα και από γνωστούς ’’προβεβλημένους’’ Ιεράρχες;
Ή αλλιώς, μέχρι ποιο σημείο έχει το δικαίωμα ένας Ορθόδοξος Χριστιανός, εν ονόματι τάχα του δυτικόφερτου κώδικα καλής συμπεριφοράς, να σιωπά και να μην υπερασπίζεται-ομολογεί την Πίστη των Πατέρων του, όταν αυτή η Πίστις περιφρονείται από κάποιους επιτήδειους και -το χειρότερο- παραχαράσσεται και αλλοιώνεται;

Μερικοί θα σπεύσουν να πουν, ότι σ’ εμάς τους Χριστιανούς δεν πρέπουν οι αντεγκλήσεις και ότι, πάνω απ’ όλα, μπαίνει η αγάπη.
Ναι, όντως, η αγάπη είναι ο πυρήνας της Διδασκαλίας του Κυρίου μας, αλλά για ποια αγάπη μιλάμε; Εκείνη που συμβιβάζεται με το ψεύδος ή εκείνη που αληθεύει; Εκείνη που διολισθαίνει προς την αίρεση ή εκείνη που διδάσκει ανόθευτη την Αλήθεια; 
Όταν ο Ορθόδοξος Χριστιανός –λαϊκός ή ιερωμένος- αποσιωπά σκοπίμως την Αλήθεια, κάνει εκπτώσεις σε θέματα Πίστεως και συμπορεύεται ανοιχτά με τους αιρετικούς, τότε σε τι ωφελούν οι αγαπολογίες, οι ασπασμοί και τα χαμόγελα;
Πάνω στο θέμα αυτό ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος είναι σαφέστατος. Μας λέει: ’’Ουδέν όφελος βίου καθαρού, δογμάτων διεφθαρμένων’’.  Σε τίποτε δεν ωφελεί ο καθωσπρεπισμός, όταν η Πίστη μας είναι αλλοιωμένη.
Ο κατ’ εξοχήν υμνητής της αγάπης είναι ο Απόστολος Παύλος. Μήπως δεν είναι εκείνος, που μας διδάσκει, ότι πρέπει να κρατάμε αποστάσεις από τους αμετανόητους αιρετικούς;(1)
Ή μήπως, ο Ιωάννης, ο Μαθητής της Αγάπης, δεν είναι εκείνος που μας προτρέπει να τους κόβουμε ακόμα και την καλημέρα;(2)
Εμείς, από πότε γίναμε ανώτεροι στην αγάπη, από τον Απόστολο Παύλο και από τον Ιωάννη, τον ηγαπημένο Μαθητή του Κυρίου μας;
Απ’ ότι φαίνεται, μάλλον δεν μιλάμεγια την ίδια αγάπη.
Η αγάπη του Παύλου και του Ιωάννου είναι η αγάπη η πατρική, ενώ η δική μας –κάποιων δήθεν ανοιχτόμυαλων- είναι η ’’αγάπη’’ του έμμισθου αυτονομημένου μεταπατερικού παιδαγωγού.
Η αγάπη του Παύλου και του Ιωάννου είναι η αγάπη, που φωτίζει την Αλήθεια και οδηγεί στο Φως, ενώ η δική μας,είναι μια κάλπικη αγάπη, που θολώνει τα πεντακάθαρα νερά της Αλήθειας και οδηγεί στο σκοτάδι και την απώλεια.
Σε ολόκληρο το Ευαγγέλιο, Αγάπη και ψεύδος δεν συναπαντώνται πουθενά. Η αγάπη ποτέ δεν θυσιάζει την Αλήθεια. Αγάπη, που κρύβει και συγκαλύπτει την αίρεση, είναι εωσφορική.
Κάποιοι άλλοι θα μας υπενθυμίσουν, ότι οφείλουμε σε όλους τους συνανθρώπους μας, να φερόμαστε με επιείκεια και να μην αποκαλύπτουμε τα αδύνατα σημεία τους.
Ναι, έτσι είναι, αλλά, όπως μας διδάσκουν οι Πατέρες,αυτό ισχύει μονάχα σε ότι αφορά στα πάθη και τις αδυναμίες των συνανθρώπων μας και όχι σε διδασκαλίες αιρετικές και ολισθήματα βίου δογματικής τάξεως, προερχόμενα μάλιστα από υψηλόβαθμους ιερωμένους ή και επαγγελματίες των θεολογικών μας σχολών.
Τους ποιμένες μας, εμείς οιΡωμηοί, τους θέλουμε καθαρόαιμους Ορθοδόξους και όχι προτεσταντίζοντες και κρυπτοπαπικούς.
Τους Ιερείς μας και προπάντων τους Επισκόπους μας, τους θέλουμε ανύστακτους και αυστηρούς φύλακες της πολυτίμητης Ορθοδοξίας μας–όπως ακριβώς τους θέλουν και οι Πατέρες της Εκκλησίας μας και οι Άγιοί μας- και όχι δουλικά παρατρεχάμενους στα διεθνή ινστιτούτα της πανθρησκείας και του οικουμενισμού.
Πώς αλλιώς θα κρατήσουμε την Πίστη μας ανόθευτη; Πώς θα μπορέσουμε να αντισταθούμε στις απανωτές επιθέσεις που δεχόμαστε; 
Ή μήπως δεν είναι ολοφάνερη η πρόθεση, αλλά και η πολυχρόνιος αντίχριστη δράση των ποικιλώνυμων αιρετικών, να ξεριζώσουν από τις καρδιές μας την Ορθοδοξία και να μας κάνουν σαν και του λόγου τους;
Η ευθύνη όλων μας είναι μεγάλη. Ακόμα πιο μεγάλη, όμως, είναι η ευθύνη των Ιεραρχών και Ποιμένων μας, ιδιαίτερα μάλιστα στους δύσκολους καιρούς που περνάμε.

ΠΗΓΕΣ:
(1). Προς Τίτον, κεφ. 3, στ. 10
’’Αἱρετικόν ἄνθρωπον μετά μίαν καί δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ’’.
(2). Β’ Ιωάννου, 10-11
’’Εἴ τις ἔρχεται πρός ὑμᾶς καί ταύτην τήν διδαχήν (τοῦ Χριστοῦ) οὐ φέρει, μή λαμβάνετε αὐτόν εἰς οἰκίαν, καί χαίρειν αυτῶ μή λέγετε. Ὁ γάρ λέγων αὐτῶ χαίρειν,κοινωνεῖ τοῖς ἔργοις αὐτοῦ τοῖς πονηροῖς’’.
11/8/2015

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Σας συγχαίρω για τη συλλογιστική σας. Δυστυχώς για την εικόνα της εκκλησιαστικής μας Ιεραρχίας, ενώ πολλοί είναι οι ιεράρχες που κάθε άλλο παρά συμφωνούν με τα "άρρητα ρήματα" κάποιων συν-επισκόπων τους και τινων προφεσσόρων των "θεολογικών" μας σχολών και στις κατ ιδίαν συζητήσεις τους μέμφονται τις στρεβλές τους απόψεις, εν τούτοις δεν προβαίνουν σε δημόσιες παρεμβάσεις καταδίκης των προαναφερθεισών οθνείων απόψεων ούτε αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες για την επί συνόδω καταδίκη τους.
Υπάρχουν φυσικά και επαινετέες εξαιρέσεις που με τις ενέργειές τους διασώζουν το κύρος του επισκοπικού αξιώματος και ευφραίνουν τον πιστό λαό.
Λ.Ν.

Ανώνυμος είπε...

Η άγνοια του πιστού λαού στην αλήθεια αλλά και στα δρώμενα είναι το μεγάλο τους όπλο. Τον θέλουν σε απόσταση, για να κάνουν τη "δουλειά" τους. Ανά τους αιώνες ο λαός ήταν ο φύλακας της πατρώας παρακαταθήκης, το μεγάλο ανασταλτικό όπλο για την απόκλιση από την αλήθεια.Τώρα αλωνίζουν ακαδημαϊκοί και ιεράρχες εν αγνοία του ποιμνίου. Ποιος θα τους σταματήσει; Αλλά "έστι δίκης οφθαλμός". Δε θα αφήσει ο Θεός, διότι ο λαός έχει γνήσια προαίρεση.
Ευχαριστούμε, γιατρέ.
Η.Σ.

Ανώνυμος είπε...

Μηπως ο Θεος που εκανε τον κατακλησμο του Νοε ,που εκαψε τα Σοδομα και τα Γομορα,ο ιδιος ο Κυριος ημων Ιησους Χριστος που ελεγχε τους Γραμματεις και φαρισαιους ονοτομαζοντας τους υιους διαβολου,οταν ισχυριστηκαν ,οτι εχουν πατερα τους τον Αβρααμ,γεννηματα εχινδων,για την αμετανοησια τους και τη σκληροκαρδια τους, δεν ειχε αγαπη αλλα κακια;
Μηπως ο Χριστος ,που ανεβηκε απο αγαπη στο σταυρο για τις αμαρτιες μας ,για να σωση τον ανθρωπο ,που μετανοει και εφαρμωζει το θελημα του ,ειχε λιγοτερη αγαπη απο τους οικουμενιστας ,που αποδεχοντε ολες τις αιρεσεις και ολες τις πλανες απο μεγαλη αγαπη για τους αμετανοητους πλανεμενους;
Μηπως οι οικουμενισται ειναι ανωτεροι απο το Θεο ,που αποριπτει τους αμαρτωλους στη γεενα του πυρος.
Ας μην απατωμαστε οι οικουμενισται πωλουν τα αγια και τα οσια στους κυνες, για τα τριακοντα δυναρια του Ιουδα , δεν αγαπουν ουτε τον ιδιο το Θεο.
Το θεμα ειναι οτι ο πιστος λαος ,που υποτιθετε οτι αγαπα το Θεο πρεπει να αφησει την παθητικη στασι εναντι της παναιρεσεως του οικουμενισμου και να αντισταθη, με οτι συνεπειες μπορει να εχει αυτο ,για να κρατηθη η απαξ παραδοθησα πιστι,η ορθοδοξια.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

ΜΠΡΑΒΟ! ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΤΕ.

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ. ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ.
ΠΟΛΛΕΣ ΑΓΑΠΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ. Η ΕΝΩΣΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΥΣΤΙΚΑ ΗΔΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ...ΑΛΛΗΣ ΕΠΟΧΗΣ,ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ Σ ΑΥΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΤΕΡΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ...


ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΙΟΥΣΤΙΝΟ ΠΟΠΟΒΙΤΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΠΑΛΑΜΑ, ΜΕΓΑ ΦΩΤΙΟ ΜΑΡΚΟ ΤΟΝ ΕΥΓΕΝΙΚΟ, ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΖΗΛΩΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ.

ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com