17 Ιουν 2015

Λυκούργος Νάνης, Δίδουν την εντύπωση ότι το άλας έχει μωρανθεί.



Δίδουν την εντύπωση ότι το άλας έχει μωρανθεί.
Σχόλιο από ΕΔΩ
Δυστυχώς, ένιοι των αγιορειτών, παραθεωρώντας την έμπονη αγωνία κλήρου και λαού και αγνοώντας το γεγονός ότι ο κρίμασιν οις οίδε Κύριος επικαθήσας στο σβέρκο των Θεσσαλονικέων τοπάρχης, από ετών έχει καταστεί προστάτης και αβανταδόρος των ακατονόμαστων και ανομολόγητων σοδομιτικών αθλιοτήτων και ασχημοσυνών όπως αυτές μορφοποιούνται, εκδηλώνονται και εκφράζονται με το δυσώνυμο και κοπρώδες gay pride που συνιστά τον έσχατο αυτοεξευτελισμό του ανθρωπίνου προσώπου και την υποβάθμισή του σε επίπεδο κατώτερο και αυτού του κτήνους, υποδέχθηκαν στο παλλάδιο της Ορθοδοξίας, το Αγιώνυμο Όρος, τον συντελούντα στον εκμαυλισμό και εκφαυλισμό της νεοελληνικής κοινωνίας, δήμαρχο της αγιοτόκου Θεσσαλονίκης κατασκανδαλίζοντας τον πιστό κλήρο και λαό και ασεβώντας στην ιερή μνήμη των οσίων αγιορειτών πατέρων. Οι προαναφερθέντες δίδουν την εντύπωση ότι το άλας έχει μωρανθεί.

Την ίδια στιγμή οι Ελλαδίτες μητροπολίτες ενώ η ποικίλη ανομία καλπάζει αυτοί αλληθωρίζουν σε...πανηγύρια και συλλείτουργα! Ποιοι; Οι αξιωματικοί της στρατευομένης Εκκλησίας, υπό την "πεπνυμένη" και "εμπνευσμένη" ηγεσία του από Θηβών και νυν Αθηνών Ιερωνύμου.
Αν διατρέξει κανείς επισταμένως κάποια "εκκλησιαστικά", μάλλον δεσποτικά ιστολόγια, θα υποστεί ταχέως κάματο των οφθαλμικών του μυών από τη συνεχή και ακατάπαυστη θέαση των μητροπολιτικών συλλείτουργων ένεκα πανηγύρεων εορταζόντων ναών, ονομαστηρίων μητροπολιτών κ.τ.ό.
Ελάχιστες, όμως, και μετρημένες στα δάχτυλα της μιας χειρός επισκοπικές παρεμβάσεις, στηλιτευτικές της προελαύνουσας ηθικής αποχαλινώσεως θα ανακαλύψει κανείς περιηγούμενος το διαδίκτυο.
Στη Θεσσαλονίκη, ορθώς και θεαρέστως, κατ αρχήν, ελήφθη η απόφαση περί διεξαγωγής αγρυπνίας. Η προσευχή συνιστά το πρώτο, πλέον αναγκαίο και απολύτου αξίας και ισχύος πνευματικό όπλο αλλά και το πλέον ενδεικνυόμενο.
Επ ουδενί, όμως, αποτελεί και το μόνο όπλο. Μαζί με την προσευχή απαιτείται και ζωηρή και δημόσια διαμαρτυρία, εντός των ορίων που διαγράφονται απ τους θείους και ιερούς κανόνες, με μπροστάρηδες τους εκπροσώπους του ιερατείου και δη τους επισκόπους.
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΜΟΛΔΑΒΙΑΣ, ΜΕ ΤΗ ΣΘΕΝΑΡΗ ΤΗΣ ΣΤΑΣΗ, ΣΑΣ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΙ. ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΝΑ ΜΑΤΑΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΗΣ ΑΠΥΘΜΕΝΗΣ ΞΕΤΣΙΠΩΣΙΑΣ! ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΑ ΚΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ!
Μήπως, μάλιστα, με τη διοργάνωση μονάχα αγρυπνιών κάποιοι προσπαθούν, ΟΛΩΣ ΑΝΕΠΙΤΥΧΩΣ, να καλύψουν τη δειλία τους και την έλλειψη αγωνιστικής μαρτυρίας και ομολογίας απέναντι στο πολιτικό και δημοσιογραφικό κατεστημένο, το αχρίστιανο, θεοκάπηλο και θεομπαικτικό, και αντίχριστο;
ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΑΠ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΙ ΠΑΠΟΥΛΑΚΕ ΚΑΙ ΚΟΣΜΑ ΦΛΑΜΙΑΤΕ, ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΕ ΚΑΝΤΙΩΤΗ, ΑΜΒΡΟΣΙΕ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΕ, ΓΕΡΒΑΣΙΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΕ ΚΑΙ ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΕ και μπείτε πάλι μπροστά σε ωραίους και τίμιους αγώνες εναντίον του εκφυλισμού της Ελλάδας μας!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δυστυχως στο Αγ.ορος, απο οτι φαινετε κατα 4η χρονια δεν σκοτιζονται για το αν αν καταπατειτε το Ευαγγελιο και εξευτελιζεται το δημιουργημα του Θεου ο ανθρωπος, αλλα μονο για τα Εσπα,τα αφορολογητα,και η δημοσιες σχεσεις, μονο για αυτα ορθωνουν αναστημα....
κατα τα αλλα δηλωσεις για την παραδοση των πατερων που κραταμε.....

Ανώνυμος είπε...

"Ὁ Τιμόθεος ἐν Ἐφέσῳ εἶχε νὰ ἀντιπαλαίσῃ κατὰ φανατικῶν εἰδωλολατρῶν. Ἤδη πρὸ αὐτοῦ ὁ Παῦλος ἐκινδύνευσε σοβαρῶς, διωχθεὶς ὑπὸ τοῦ εἰδωλοποιοῦ Δημητρίου καὶ «κατὰ ἄνθρωπον ἐθηριομάχησεν ἐν Ἐφέσῳ» (Α´ Κορινθ. ΙΕ´ 32). Εἰς Ἔφεσον ἐλατρεύετο ἡ Ἄρτεμις καὶ κατὰ τὰς πρὸς τιμήν της πανδήμους ἑορτὰς ἐλάμβανον χώραν ἀνήκουστα ὄργια, τὰ ὁποῖα δικαίως ἐξήγειρον τὴν ψυχὴν τοῦ Ἀποστόλου. Κατὰ τὴν τοιαύτην πανήγυριν, ὀνομαζομένην Καταγώγιον, τὸ ἔτος 97 μ.Χ., οἱ Ἐφέσιοι εἰδωλολάτραι περιήρχοντο μετημφιησμένοι καὶ μὲ προσωπίδας τὴν πόλιν, φέροντες μικρὰ εἴδωλα εἰς χεῖρας καὶ προβαίνοντες εἰς πλεῖστα ὄργια, ἐγκλήματα καὶ ἀσελγείας καθ᾿ ὁδόν. Ὁ Τιμόθεος ἐπιχειρήσας νὰ ἐμποδίσῃ αὐτοὺς ἐν μέσῃ ὁδῷ καὶ ἐλέγξῃ τὴν πλάνην των, ὑπέστη σφοδρὸν καὶ ἀνηλεῆ λιθοβολισμόν ἐκ μέρους τοῦ μαινομένου πλήθους, συνεπείᾳ τοῦ ὁποίου κατέπεσεν αἱμόφυρτος ἐπὶ τοῦ ἐδάφους. Οἱ εἰδωλολάτραι τότε μὲ μεγαλυτέραν λύσσαν ἔτυπτον διὰ λίθων καὶ ῥοπάλων τὸν Ἅγιον, τὸν ὀποῖον ἐχλεύαζον καὶ ἔσυρον ἀνὰ τὰς ὁδοὺς τῆς πόλεως. Ὁ Τιμόθεος μετὰ καρτερίας ὑφίστατο τὸ μαρτύριον, εὐχαριστῶν τὸν Κύριον, διότι τὸν ἠξίωσε νὰ προσφέρῃ τὴν ζωήν του ὑπὲρ Ἐκείνου καὶ νὰ γίνῃ πιστὸς «ἄχρι θανάτου».
Ο άγιος Τιμόθεος κατέβηκε στο πεζοδρόμιο για να ματαιώσει την ειδωλολατρική πομπή και δεν αρκέστηκε μονάχα στην προσευχή.

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com