Οχι τζαμί στο χώμα που θρήνησε τον Καραϊσκάκη
Φαήλος
Μ. Κρανιδιώτης
Σε
ποιους δίνουμε εξετάσεις με το τέμενος στον Βοτανικό; Στις εγχώριες βαρεμένες
ιέρειες της πολιτικής ορθότητας; Στους ξένους, που 39 χρόνια δεν δίνανε δεκάρα
για τις λεηλατημένες εκκλησίες μας στην κατεχόμενη Κύπρο και τα 1.619
αγνοούμενα αδέρφια μας; Ακόμη αρνούνται να θεωρήσουν τη Θράκη και το Αιγαίο
σύνορα της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Μήπως κρινόμαστε από τις ισλαμικές χώρες με την
απόλυτη δυσανεξία στη δική μας πίστη αλλά και σε οποιονδήποτε διαφορετικό από
αυτούς; Αραγε αγωνιούμε μην μας κακοχαρακτηρίσουν αυτοί που έκαναν τις
εκκλησίες μας βουστάσια, μαντριά και αποθήκες; Αυτοί που τώρα κλείνουν
εκκλησίες στον Πόντο και αλλού και θέλουν να ξανακάνουν τζαμί την Αγια-Σοφιά; Οι φονιάδες του Σιαλμά και του Ηλιάκη; Σε ποιους, ξαναλέω, δίνουμε εξετάσεις;
Στους σφετεριστές και λεηλατήσαντες της Κύπρου, τους απαγωγείς και φονιάδες
αμάχων και αγνοουμένων, στους γενοκτόνους του λαού μας, των Αρμενίων και των
Κούρδων, και δυνάστες του ίδιου τους του λαού;
Σε αυτούς που σφαγιάζουν τη Συρία αγκαλιά με την Αλ Κάιντα; Σε αυτούς που μπορεί στις χώρες τους να σε προπηλακίσουν ή και να σε συλλάβουν, αν φοράς σταυρό; Ή μήπως θα μας την πουν οι άλλοι που κακοποιούν, σφάζουν και λιθοβολούν γυναίκες ή απαγορεύουν τις κούκλες στις βιτρίνες για να μη…σκανδαλίζονται οι πιστοί και χρηματοδοτούν την ισλαμική τρομοκρατία;
Σε αυτούς που σφαγιάζουν τη Συρία αγκαλιά με την Αλ Κάιντα; Σε αυτούς που μπορεί στις χώρες τους να σε προπηλακίσουν ή και να σε συλλάβουν, αν φοράς σταυρό; Ή μήπως θα μας την πουν οι άλλοι που κακοποιούν, σφάζουν και λιθοβολούν γυναίκες ή απαγορεύουν τις κούκλες στις βιτρίνες για να μη…σκανδαλίζονται οι πιστοί και χρηματοδοτούν την ισλαμική τρομοκρατία;
Θα
πουν κάποιοι, ωρυόμενοι υστερικά: Μα εμείς δεν είμαστε σαν αυτούς και σεβόμαστε
το δικαίωμα κάθε αλλόθρησκου να έχει αξιοπρεπή χώρο προσευχής και τέλεσης των
λατρευτικών του καθηκόντων.
Βεβαίως
και δεν είμαστε σαν αυτούς. Απόδειξη, ότι η δική μας μουσουλμανική μειονότητα
στη Θράκη ανθεί κι ευημερεί. Δεκάδες τα τζαμιά της, τα σχολεία της. Εχει
εκπροσώπους, σωματεία, ραδιόφωνο, έντυπα. Κι είμαστε τέτοιοι αχμάκηδες, που
επιτρέψαμε τον σταδιακό εκτουρκισμό ακόμη και ανθρώπων που δεν είναι Τούρκοι!
Πού είναι όμως η δική μας μειονότητα στην Πόλη; Σε ποια κατάσταση είναι οι
εκκλησίες και τα μνημεία μας σε όλη την τουρκική επικράτεια και στην κατεχόμενη
Κύπρο; Θυμίζω ότι ο νέος σουλτάνος, ο αρχηγός του τουρκικού ισλαμοφασισμού, δεν
αναγνωρίζει την Κυπριακή Δημοκρατία, ενώ συνεχίζει απτόητος τις απειλές
εναντίον του όλου Ελληνισμού κι έχει εξελιχθεί σε διεθνή τραμπούκο και συνεργό
της διεθνούς τρομοκρατίας.
Θα
πει κάποιος και σωστά: Μα είναι λάθος να καθιστούμε την ισλαμοφασιστική ηγεσία
της Τουρκίας αποκλειστικό εκπρόσωπο του Ισλάμ. Σωστό. Ομως, η Τουρκία έτσι θα
αρχίσει να λειτουργεί από την πρώτη μέρα: ως νταβατζής των σουνιτών
μουσουλμάνων. Το κάνει στη Μέση Ανατολή και το κάνει κι εδώ. Αρα δεν είναι δική
μας επιλογή.
Λοιπόν,
τζαμιά στην Ελλάδα υπάρχουν πολλά. Εκεί δε όπου ζουν οι δικοί μας μειονοτικοί
μουσουλμάνοι, από τζαμιά να φάν' κι οι κότες. Και στην Αθήνα δεκάδες οι χώροι
προσευχής.
Ας
νομιμοποιηθούν κάποιοι από τους υφιστάμενους λατρευτικούς χώρους, όπου
διακριτικά, χωρίς μιναρέδες, μεγάφωνα και ταρατατζούμ να μπορούν με αξιοπρέπεια
να προσεύχονται οι πιστοί του Προφήτη. Αρκούν.
Ποιοι θα παραπονεθούν; Οι Πακιστανοί; Αυτοί που στις χώρες τους καίγονται
χριστιανικές εκκλησίες και δολοφονούνται ιερείς και πιστοί;
Τζαμί δεν θέλουμε. Δεν ταιριάζει με την αισθητική του αττικού τοπίου, με την
Ιστορία μας. Είναι σύμβολο κυριαρχίας του πάλαι ποτέ βάρβαρου δυνάστη μας.
Είναι πρόκληση.
Δεν
χρειάζεται να βγάλουμε μόνοι μας τα μάτια μας, όταν έχουμε πλήθη παράνομων
σουνιτών μεταναστών από το Πακιστάν, το Αφγανιστάν, το Μπανγκλαντές, τη Βόρεια
Αφρική και τη Μέση Ανατολή.
Ο
συμβολισμός κι η δυναμική ενός μεγάλου τεμένους μέσα στην Αθήνα είναι τεράστια.
Την επομένη θα φωνάζουν γιατί δεν έχει μιναρέ και γιατί δεν ακούγεται παντού
από μεγάφωνα το κάλεσμα του μουεζίνη για την προσευχή. Μετά θα ζητήσουν το
«τζαμί του Πορθητή» και ποιος ξέρει τι άλλο. Ισως να δούμε και ισλαμικά
περίπολα στην περιοχή, που, όπως στο Λονδίνο κι αλλού, θα προπηλακίζουν τις
«απρεπώς» ενδεδυμένες άπιστες και θα τις «προτρέπουν» να μην εμφανίζονται έτσι
στην περιοχή. Και τι θα κάνουμε όταν με αφορμή οτιδήποτε θα μαζευτούν κι
οχυρωθούν στο τέμενός τους και μαχητικά θα διεκδικούν ποιος ξέρει τι άλλο;
Λοιπόν, το ξαναλέω: Οχι τζαμί στην πόλη που έπεσε ο Καραϊσκάκης για την ελευθερία της. Και χωρίς αυτό το προς ανέγερση τέμενος πάλι θα είμαστε 1.000 φορές πιο δημοκρατικοί κι ανεκτικοί από την πιο «προοδευμένη» μουσουλμανική χώρα.
Λοιπόν, το ξαναλέω: Οχι τζαμί στην πόλη που έπεσε ο Καραϊσκάκης για την ελευθερία της. Και χωρίς αυτό το προς ανέγερση τέμενος πάλι θα είμαστε 1.000 φορές πιο δημοκρατικοί κι ανεκτικοί από την πιο «προοδευμένη» μουσουλμανική χώρα.
Ας
το πούμε ευθέως κι έξω απ’ τα δόντια. Δεν είναι αργά για να αποφύγουμε ένα
μεγάλο λάθος. Τόσα προβλήματα μπορούν άλλωστε να προκύψουν από την Πολεοδομία ή
την Αρχαιολογική Υπηρεσία. Προς τι τόση πρεμούρα ν' ακούγεται ο μουεζίνης πάνω
από την Αθήνα; Η Αθήνα δεν είναι Νέα Υόρκη ή βελγική πόλη του κράτους-εταιρία.
Η Ελλάδα, το είπε κι ο Αβραμόπουλος για σας τους δύσπιστους, δεν συνορεύει με
το Λουξεμβούργο. Αλήθεια λέει.
Ο
«πολυπολιτισμός», αδέρφια, απέτυχε παντού. Για μας όμως είναι και επικίνδυνος.
Δημοκρατία,4/12/2013
1 σχόλιο:
Ευχομαστε να πραγματοποιηθουν οι ευγενεις προσδοκειες σας κ. Κρανιδιωτη ,που εκφραζουν και τις προσδοκειες ολων των μη πουλημενων ορθοδοξων Ελληνων.Σωστοτετη η θεσεις σας απεναντι στον τεραστειο επικειμενο κινδυνο,που ηδη εκολαπτεται απο την υπρπληθορα των λαθρομεταναστων ,που εισηλθαν στην Ελλαδα σε επικιδυνη δισαναλογια με τον πληθισμο της ,ισως σε αναλογια και ενα προς ενα με τους σκοτεινους αριθμους,ηδη χασαμε πολυ χρονο χωρις τη λειψει προστατευτικων μετρων για τον ελληνικο λαο.
Δημοσίευση σχολίου