Πώς θα γίνονται οι διπλές εξετάσεις
Εισαγωγικές σε όλα τα μαθήματα για όποιον υποψήφιο το επιθυμεί
Κάποιος που θα ήθελε να έχει ευρύτερες επιλογές,
αντί για 3 - 5 μαθήματα που προβλέπονται, θα μπορεί να δώσει περισσότερα, έως
και όλα;
Βεβαίως και θα μπορεί! Αν
κάποιος είναι καλός στη Φυσική και στα Οικονομικά, θα έχει δικαίωμα να δώσει κι
ένα αντικείμενο ακόμα και να είναι υποψήφιος και γι' αυτά.
Δηλαδή, να εξεταστεί με διπλές εξετάσεις σε
όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα της Γ' Λυκείου;
Ναι, αλλά μην το κάνετε να
φαίνεται τρομερό. Την ημέρα που θα δώσω π.χ. τα Μαθηματικά, θα δώσω πρώτα για
το λύκειο και μετά θα πάρω δεύτερη κόλλα με τα θέματα για το πανεπιστήμιο.
Μπορεί να γίνει με ένα διάλειμμα και να ολοκληρωθεί μέσα σε ένα εξάωρο. Τα μεν
θα είναι εύκολα θέματα, τα άλλα θα είναι για την εισαγωγή. Δεν είναι φοβερό. Σε
όλες τις ημέρες των εξετάσεων, για τους περισσότερους θα είναι με δύο μαθήματα.
Θεωρητικά βέβαια κάποιος θα μπορούσε να δώσει και σε όλα διπλές εξετάσεις, αλλά
δεν νομίζω ότι αυτό θα είναι κανόνας.
Τα μαθήματα που ομαδοποιούνται, όπως Φυσική -
Χημεία - Βιολογία, πώς θα εξετάζονται στις ενδοσχολικές και πώς στις
εισαγωγικές; Μαζί ή χωριστά;
Στις ενδοσχολικές θα
μπορούν να εξετάζονται έως ένα μάθημα. Στις εισαγωγικές ίσως να είναι χωριστά,
ανάλογα με τις απαιτήσεις των πανεπιστημίων. Π.χ., αν κάποιος ενδιαφέρεται για
το Τμήμα Χημείας, θα πρέπει να εξεταστεί στη Χημεία. Επίσης τα βιβλία θα είναι
ενιαία, με ξεχωριστά μέρη.
Πώς και πότε θα συμπληρώνονται τα
Μηχανογραφικά;
Θα συμπληρώνονται αφού ο
υποψήφιος δει τι βαθμούς έχει πιάσει και γνωρίζει τους συντελεστές που ζητούν
τα τμήματα. Ετσι, θα μπορεί να δηλώσει αυτά με υψηλούς συντελεστές, ή να πάει
σε άλλα με μικρότερες απαιτήσεις. Επίσης θα υπάρχει και καθοδήγηση ανάλογα μέσα
στο σχολείο, ενημέρωση για τα τμήματα και τους συντελεστές.
Δεν εντοπίζετε κανένα πρόβλημα στο νέο
σύστημα;
Ναι, ένα πρόβλημα θα είναι
ότι οι επιλογές των μαθητών σε επιλεγόμενα μαθήματα ίσως περιοριστούν
αναγκαστικά σε ένα μικρό σχολείο, σε ένα νησί, αλλά δεν μπορεί να γίνει
διαφορετικά. Ενδεχομένως θα έχουν μειωμένες επιλογές επειδή θα έπρεπε να
υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί και αυτό δεν θα μπορεί να γίνει.
Ποια θα είναι τα βασικά μαθήματα; Τα
Θρησκευτικά τι θα γίνουν;
Γλώσσα, Ιστορία, Μαθηματικά
είναι τα βασικά. Ολα τα άλλα θα είναι επιλεγόμενα. Τα Θρησκευτικά θα είναι ένα
από αυτά.
2 σχόλια:
Το έχω αναφέρει και άλλοτε θα το ξαναγράψω εις έτι μιαν ακόμην φοράν: Η οικονομική κρίσις και η παρακμή της πατρίδος ημών ομοιάζει με την εποχή πριν την πτώση της Βασιλευούσης. Τότε εις εκ των ξεπεσμένων της δυναστείας των Παλαιολόγων ονόματι Ιωάννης απευθύνθη εις την τότε "τρόικα" της εποχής, τον πάπαν, ο οποίος υποτίθεται ότι ήταν εις θέσιν με "βούλα" του να συγκεντρώσει στρατόν (η τότε "οικονομική" βοήθεια) προκειμένου να ενισχύσει την άμυνα της Κωνσταντινούπολης εκ μιας σχεδιαζομένης επιθέσεως των Οθωμανών. Αντί των σημερινών Βρυξελλών η συνάντηση των αντιπροσωπειών πραγματοποιήθη εις την τότε "Μέκκα" του "πολιτισμού" την Φλωρεντίαν (αρχικά εις μίαν κοντινήν της πόλη, εις την Φεράραν, ας γράψουμε εις το Στρασβούργον της εποχής!) Εις εκείνην την σύνοδον κορυφής η ημετέρα Ελληνική Ορθόδοξος αντιπροσωπεία προσήλθε σύσσωμη να υπερασπίσει την καθάρια αλήθειαν των δογμάτων της μιας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας, πλην ενός, του τότε δηλαδή "πρωθυπουργού", του αυτοκράτορος, ο οποίος επεθύμη την ταχείαν εξεύρεση οιασδήποτε λύσεως προκειμένου να μην απολέσει το βασίλειον του! Σταδιακά και με την χρήση χρημάτων, πιέσεων, εκβιασμών και κάθε είδους δολίου μεθόδου και τακτικής, σταδιακά και οι υπόλοιποι της αποστολής να άρχισαν να ενδίδουν, όπως ακριβώς και σήμερα, και τινές εξ αυτών να γίνονται "παπικότεροι του πάπα" ή ορθότερα "μνημονιότεροι του μνημονίου". Τελικά η ημετέρα αποστολή ενέδωσε εις τα ανταλλάγματα και τας πιέσεις. Όλη; Ουχί! Εκτός ενός λέοντος, του Αγίου Μάρκου επισκόπου Εφέσου, του καλουμένου και Ευγενικού. Κατά την επιστροφήν της αποστολής εις την Κωνσταντινούπολιν οι κάτοικοι απεδοκίμασαν εντόνως τους προδότας και εξωμότας της ημετέρας πίστεως, όπως ακριβώς πράττουν και σήμερα εις τους ημετέρους πολιτικάντηδες, οι οποίοι δεν εβρίσκουν τόπον δια να κρυφτούν! Η τότε κρατική βία επεθύμη όπως περιορίσει τους "ανθενωτικούς" - "αντιμνημονιακούς" και προσεπάθησε όπως επεβάλη τον όρον της ενώσεως ή άλλως "μνημόνιον". Η βοήθεια της δύσεως ήταν και ΕΙΝΑΙ προσχηματικήν. Ο στόχος της ήταν διπλός: αφενός η ταπείνωση και εξευτελισμός των Ελλήνων και Ορθοδόξων και αφετέρου η εξαφάνιση του Έθνους και της Πίστεως ημών. Ίδιος στόχος υπάρχει και τώρα. Όταν εν τέλει "έπεσε" η βασιλεύουσα η δύση "συνεκλονίσθη". "Εσοκαρίσθη"! Έπειτα εγύρισε την "πλάτην" της και συνέχισε την ζωήν της. Ομοίως και σήμερα, όταν θα πτωχεύσει η Πατρίδα ημών θα σοκαρισθή. Έπειτα θα πει: καλά να πάθουν! Το άξιζαν!
Αγαπητοί μου, η περίοδος κρίσης είναι η καταλληλότερη δια τους εχθρούς ημών να κτυπήσουν καίρια την Ορθοδοξίαν τε και την Πατρίδαν. Εκτός της ψευοδυνόδου της Φεράρας – Φλωρεντίας, θυμηθείτε τι έγινε το 1923 όταν η πατρίδα ημών εξέρχονταν εξαθλιωμένη εκ της Μικρασιατικής καταστροφής! Ενθυμήθησαν τότε να μεταρρυθμίσουν το Εκκλησιαστικόν Ημερολόγιον και Εορτολόγιον δημιουργώντας μια αθεράπευτην πληγήν. Θυμηθείτε το 1955 όταν επελέγη εκ των ανακτόρων εις νεαρός και άπειρος πολιτικός ως πρωθυπουργός, οι Τούρκοι βρήκαν ευκαιρία και έπραξαν τα Σεπτεμβριανά! Η εποχή της κρίσεως είναι η χρυσή ευκαιρία: νεοταξίται, μασόνοι και κάθε λογής εχθροί της Πίστεως και της Πατρίδος ημών, και ενώ ο Φιλόχριστος Λαός ημών είναι απορροφημένος με άλλα θέματα, θα προσπαθήσουν να εκδιώξουν εκ της εκπαιδεύσεως το μάθημα των θρησκευτικών κάνοντάς το προαιρετικό, αφού πρώτα το απαξίωσαν, το εχλεύασαν και το εκφύλισαν ως δήθεν αναχρονιστικόν, ως δήθεν μονοφωνικόν και ρατσιστικόν! Οικουμενισταί θα εφορμήσουν να αλλοιώσουν την αμώμητον Πίστην ημών, διακηρύσσοντας ότι "δεν υπάρχουν διαφοραί" ότι "αρκεί το κοινόν ποτήριον" το οποίο θα λύσει "όλας τας ασήμαντας διαφοράς" αι οποίαι αποτελούσι δήθεν τοπικάς συνηθείας και αποτελούσι δήθεν "τον πλούτον και το πολύανθον της χριστιανοσύνης"! Η απόλυτος διαστροφή! Αδελφοί γρηγορείτε και προσεύχεσθε. «ὁ δὲ ὑπομείνας εἰς τέλος οὗτος σωθήσεται» Μαρκ. ΙΓ΄, 13
Δημοσίευση σχολίου