25 Σεπ 2011

Ο Μητροπολίτης Αιμιλιανός «ηργάσθη .. δια να αποτρέψη τους βαρείς λύκους, ….να αρπάσουν τα πρόβατα μακράν της σωτηρίου ποίμνης της Εκκλησίας του Χριστού».


Οικουμενικός Πατριάρχης: Ο Μητροπολίτης Αιμιλιανός «ηργάσθη παντοιοτρόπως δια να αποτρέψη τους βαρείς λύκους, οι οποίοι όχι μόνο δεν εφείδοντο του ποιμνίου του αλλα και επεχείρουν να αρπάσουν τα πρόβατα μακράν της σωτηρίου ποίμνης της Εκκλησίας του Χριστού».

Πατριαρχική Θεία Λειτουργία στη μητρόπολη Γρεβενών

«Η μέριμνα πασών των Εκκλησιών» αποτελεί "διακονία" του Οικουμενικού Πατριαρχείου τόνισε ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, που χοροστάτησε στη Θεία Λειτουργία και τέλεσε τρισάγιο στον μητροπολιτικό ναό της Ευαγγελίστριας, στη μνήμη του εθνομάρτυρα μητροπολίτη Αιμιλιανού Γρεβενών, με αφορμή τα εκατό χρόνια από τον μαρτυρικό θάνατο του.
Ο κ. Βαρθολομαίος τόνισε ότι «θησαυρός», πολύτιμος, ανεκτίμητος και «αδαπάνητος» είναι η Θεία Ευχαριστία, η «Χάρις του Θεού», η «εις τον Χριστόν Πίστις» και το «Πανάγιο Πνεύμα» και η εκκλησία το "μαρτυρεί" στον κόσμο, ο οποίος "αναζητεί θησαυρούς φθειρόμενους και υλικούς και προσκολλάται ευκόλως εις όσους «σης και βρώσις αφανίζει και κλέπται διορρύσουσι και κλέπτουσι», αγνοών, η αδιαφορών «δια τον άσυλον θησαυρό» που κατέχει η Εκκλησία".
«Την μαρτυρίας ταύτην, περί του θησαυρού ημών του «εν οστρακίνοις σκεύεσι» φυλασσόμενου, αλλ' ουδέποτε αλλοιούμενου συνεχίζει να δίδει το Οικουμενικόν Πατριαρχείον είς τον σύγχρονο άνθρωπον και παραλλήλως να υπενθυμίζει την ύπαρξίν του και εις εκείνους , οι οποίοι επηρεαζόμενοι εκ των ποικιλώνυμων κρίσεων της εποχής μας, τον έχουν λησμονήσει» πρόσθεσε ο κ. Βαρθολομαίος.
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης τόνισε ότι η «μέριμνα πασών των Εκκλησιών» αποτελεί διακονία του Οικουμενικού Πατριαρχείου, «εν απαρασαλεύτω πίστει ότι η υπερβολή της δυνάμεως είναι του Θεού». Πρόσθεσε ότι πάντοτε «εκάλυπτε θυσιαστικώς» τα πνευματικά της τέκνα σε όλες τις επαρχίες του Οικουμενικού Θρόνου στέλνοντας τους κατάλληλους αρχιερείς "για την διαποίμανση και τον καταρτισμό τους" και πρόσθεσε :
«Ιδιαίτερως δε, εις καιρούς δυσχειμέρους και χαλεπούς για το Γένος και την Εκκλησίαν, εις καιρούς κατά τους οποίους αι έν Μακεδονία επαρχίαι και τα εν αυτοίς τέκνα της διέτρεχον «κινδύνους εκ γένους, κινδύνους εξ εθνών, κινδύνους εν ψευδαδέλφοις» το Οικουμενικόν Πατριαρχείον εφρόντισε να εκλέξη και να καταστήση εις τας μητροπόλεις αυτάς Ιεράρχας ικανούς και πεφωτισμένους για να στηρίξουν το πολυτρόπως χειμαζόμενον ποίμνιο των, Ιεράρχας ικανούς "να βαστάσουν τον καύσωνα» της αρχιερατικής τους διακονίας, αποφασισμένους να άρουν τον σταυρόν της μαρτυρίας του Ιησού, αλλά και να σταυρωθούν επ' αυτού».
Τέτοια ήταν η προσωπικότητα του μητροπολίτη Αιμιλιανού Γρεβενών, που στάλθηκε από τον Πατριάρχη Ιωακείμ τον Γ' για να διακονήσει τον λαό των Γρεβενών, συνέχισε ο κ. Βαρθολομαίος, τονίζοντας ότι «ηργάσθη παντοιοτρόπως δια να αποτρέψη τους βαρείς λύκους, οι οποίοι όχι μόνο δεν εφείδοντο του ποιμνίου του αλλα και επεχείρουν να αρπάσουν τα πρόβατα μακράν της σωτηρίου ποίμνης της Εκκλησίας του Χριστού». «Είς την επιτέλεσιν του ιερού του καθήκοντος εύρε μαρτυρικόν θάνατον» πρόσθεσε ο Οικουμενικός Πατριάρχης.
Ο κ. Βαρθολομαίος, απευθυνόμενος προς τον εκπρόσωπο της Ιεράς Συνόδου και του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμου, μητροπολίτη Εδέσσης και Πέλλης, Ιωήλ, διαμήνυσε τους «εγκαρδίους» και «αδελφικούς» χαιρετισμούς και τις ευχές του προς τον αρχιεπίσκοπο «δια την αποκατάσταση της πολυτίμου υγεία του», προαναγγέλλοντας την επικείμενη συνάντηση τους, κατά την επίσκεψη του Πατριάρχη το δεύτερο δεκαήμερο του Οκτωβρίου, στο Άγιο Όρος και στη μητρόπολη Λαγκαδά.
Στην προσφώνηση του, ο μητροπολίτης Γρεβενών Σέργιος εξήρε το έργο του προκατόχου του, Αιμιλιανού, που ήρθε στα Γρεβενά, τέσσερα μόλις έτη από τη λήξη του Μακεδονικού Αγώνα, σε μια εποχή που «η χώρα βρισκόταν υπό τον ξένον ζυγό» και βρίσκονταν σε έξαρση οι εθνικοί και θρησκευτικοί ανταγωνισμοί στην περιοχή και δολοφονήθηκε δεκαέξι μόλις μήνες από την ανάληψη των καθηκόντων του, στις αρχές Οκτωβρίου του 1911.
Το βράδυ ο Οικουμενικός Πατριάρχης θα συμμετάσχει σε καλλιτεχνική εκδήλωση αφιερωμένη στη μνήμη του μητροπολίτη Αιμιλιανού Γρεβενών στον πολιτιστικό κέντρο του δήμου.

Δείτε και:

-Έφτασε στα Γρεβενά ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος αλλά με… επεισοδιακό τρόπο

-Η προσφώνηση του Μητροπολίτη Γρεβενών Σέργιου προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο

6 σχόλια:

  1. Αλήθεια επί τη βάσει ποίου ή ποίων κανόνων έχει αναγορευθεί ο Κωνσταντινουπόλεως σε θεματοφύλακα της πανορθόδοξης ιεροκανονικής τάξεως;Μόνο τον Κωνσταντινουπόλεως συνέχει η μέριμνα απασών των Εκκλησιών;Έπί τη βάσει του κανονικού δικαίου τυγχάνει πρώτος μεταξύ ίσων.Και το σχετικο πρωτείο είναι πρωτείο τιμής κι όχι εξουσίας!Και δεν του δίνει κανένα δικαίωμα να επεμβαίνει στα εσωτερικά άλλων Εκκλησιών.Επίσης μόνο το πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως είναι οικουμενικό;΄Η σύνολη η ορθόδοξη Εκκλησία επί τη βάσει του συμβόλου της πίστεως είναι οικουμενική;΄
    ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Μακαριστός Μητροπολίτης Αιμιλιανός εδολοφονήθη διότι δεν ομοίασε τους συγχρόνους διαδόχους του στην διανομή κορανίων και στην υπηρεσία του νεοταξίτικου δόγματος "αποδοχής της ιδιαιτερότητας του άλλου"! Ούτε ήρθε σε "διάλογο" σε διάφορα φόρα "διανοουμένων" προκειμένου να καθοριστούν εκείνα τα χαρακτηριστικά που προσδίδουν σε κάποια εθνική ή θρησκευτική κοινότητα να τιτλοφορείται, ως δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού, ως "μακεδονικόν έθνος" και επομένως να εξάρει διεκδικήσεις επί Μακεδονικού εδάφους! Έθεσε εξ αρχής τα αυστηρά όρια Μακεδονία = Ελλάς και θυσιάστηκε για αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ κύριε Νανή και Ανώνυμε (σχολιαστή). Αν κατά λάθος σας εστάλη ένα μήνυμα-σχόλιο από τον υπογράφοντα, θα σας παρακαλούσα να το αγνοήσετε.

    "Λάθος παραλήπτη", σημειώσατε, κάτι διέλαθε της προσοχής μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βαρθολομαίος ο οικουμενικός :

    "Τέτοια ήταν η προσωπικότητα του μητροπολίτη Αιμιλιανού Γρεβενών, που στάλθηκε από τον Πατριάρχη Ιωακείμ τον Γ' για να διακονήσει τον λαό των Γρεβενών, συνέχισε ο κ. Βαρθολομαίος, τονίζοντας ότι «ηργάσθη παντοιοτρόπως δια να αποτρέψη τους βαρείς λύκους, οι οποίοι όχι μόνο δεν εφείδοντο του ποιμνίου του αλλα και επεχείρουν να αρπάσουν τα πρόβατα μακράν της σωτηρίου ποίμνης της Εκκλησίας του Χριστού»".

    Κυπριανός Χ :

    Και ταύτα μεν τα του οικουμενικού Βαρθολομαίου, του εξαίροντος την μνήμη του μακαριστού Μητροπολίτου Αιμιλιανού. Όστις απεστάλη υπό ενός άλλου οικουμενικού πατριάρχου, του Ιωακείμ Γ΄. Τόσον εκείνος όσον και ο νυν Βαρθολομαίος "περί πασών των Εκκλησιών μεριμνούν" και αυτό αποτέλεσε και αποτελεί την διακονία του Οικουμενικού Πατριαρχείου «εν απαρασαλεύτω πίστει ότι η υπερβολή της δυνάμεως είναι του Θεού».

    Καλώς. Ας δούμε όμως και ποιος ήταν ο καθ΄ υπερβολήν δυνάμεως του Θεού διακονήσας τον πατριαρχικό θεσμό Ιωακείμ ο Γ΄. Περί αυτού δίνονται οι ακόλουθες πληροφορίες από το ιστολόγιο "Ορθοδοξία και ορθόδοξη μαρτυρία". Διαβάστε :

    Ο Πατριάρχης Ιωακείμ Γ΄ ανέβηκε στον πατριαρχικό θρόνο δύο φορές. Την πρώτη φορά από το 1878 και έμεινε μέχρι το 1884. Την δεύτερη, από το 1901 μέχρι το 1912, που πέθανε. Ο ενθρονιστήριος λόγος του, κατά την δεύτερη πατριαρχεία, αποτέλεσε «την αφετηρία της περαιτέρω πανορθοδόξου και παγχριστιανικής κινητοποιήσεως του Οικουμενικού Πατριαρχείου, μιά και έδωκε αφορμή για να συνταχθούν αι Εγκύκλιοι του 1902 και του 1904, που προέτειναν μια στενώτερη επαφή και συνεργασία των Ορθοδόξων και ετεροδόξων Εκκλησιών. Στη Εγκύκλιό του της 12ης Ιουνίου 1902 ζητούσε από τους Προκαθημένους των Ορθοδόξων Εκκλησιών να εξετασθούν :
    1) Οι μελλοντικές σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας με τις δύο μεγάλες «αναδενδράδες» του Χριστιανισμού, τους Παπικούς και τους Προτεστάντες.
    2) Οι σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας με τους Παλαιοκαθολικούς.
    3) Η ανάγκη διαμορφώσεως κοινής στάσεως στο ημερολογιακό ζήτημα.

    Υπάρχει και συνέχεια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η συνέχεια ...

    Ο Ιωακείμ ήταν μασόνος! Πρόσφερε τις υπηρεσίες του στη Μασονία και στον Οικουμενισμό. Το 1902 έγινε το πρώτο ρήγμα στο μέτωπο της Ορθοδοξίας για το Γρηγοριανό ημερολόγιο. Ενώ ο Πατριάρχης Άνθιμος Ζ΄ είχε απαγορεύσει κάθε συζήτηση για το θέμα της αλλαγής του ημερολογίου, ο Ιωακείμ Γ΄ το κατέστησε αντικείμενο νέου διαλόγου.

    Με την ενέργειά του αυτή ο Ιωακείμ κατέστησε τα «αναντίρρητα», όπως είναι η απόρριψη του Γρηγοριανού ημερολογίου από τις Συνόδους, «αμφίβολα», όπως λέει ο Μέγας Βασίλειος. Κατέστησε τα αδιαπραγμάτευτα ζητήματα της Εκκλησίας, συζητήσιμα. Το λάθος του, λοιπόν ήταν ότι ο Ιωακείμ Γ΄ ζήτησε από τους Προκαθημένους των Ορθοδόξων Εκκλησιών τη γνώμη τους, αν μπορεί η Εκκλησία ν’ αλλάξει το ημερολόγιο. Στο ερώτημα απάντησαν όλοι οι Προκαθήμενοι, πλην του Πατριάρχη Αλεξανδρείας και Κύπρου. Οι περισσότεροι απάντησαν αρνητικά. Κι’ ο Ιωακείμ Γ΄ το 1904 με Εγκύκλιό του απέρριψε το Γρηγοριανό ημερολόγιο.

    Ο Πατριάρχης Ιωακείμ υιοθέτησε «την θεωρία των κλάδων» του Οικουμενισμού, που φαίνεται ότι τότε είχε αρχίσει να διαμορφώνεται στους σκοτεινούς θαλάμους της Μασονίας.

    Είναι ο πρώτος Ορθόδοξος, που το 1902 στην Εγκύκλιό του προς τις Ορθόδοξες Εκκλησίες, για το θέμα του Ημερολογίου, χαρακτήρισε τους Παπικούς και Προτεστάντες, ως «αναδενδράδες», δηλ. κλάδους του δένδρου της Εκκλησίας!

    Παράλληλα, ο Ιωακείμ άρχισε να χειροτονεί τους πρώτους μασόνους επισκόπους του Πατριαρχείου. Την περίοδο αυτή άρχισαν να μυούνται στη Μασονία οι Ιεράρχες του Οικουμενικού Θρόνου. Η εξήγηση που μπορεί να δοθεί τόσο για την εξάπλωση στο Πατριαρχείο του Οικουμενισμού, όσο και την Μασονίας, είναι ότι ο Ιωακείμ, αλλά και οι άλλοι Ιεράρχες παρεκινούνταν από λόγους εθνικούς!

    Αυτό όμως δεν τους απαλλάσσει από τις ευθύνες τους, όπως δεν απαλλάγηκαν από τις δικές τους ευθύνες οι φιλενωτικοί αυτοκράτορες. Μεταξύ των επισκόπων που χειροτόνησε ο Ιωακείμ Γ΄το έτος 1902 ήταν και ο μασόνος Χρυσόστομος Σμύρνης. Ούτος, μετά από λίγα χρόνια (το 1908) έστρεψε τα βέλη εναντίον του Ιωακείμ, αποκαλώντας τον «ξόανον» και «κιβδηλότατον των Πατριαρχών», επειδή δεν συμφωνούσε με την καταστροφική εθνοφυλετική γραμμή του, χάριν της οποίας πρόδωσε την Ορθοδοξία του.

    Τα ανωτέρω από το βιβλίο του κ. Αθανασίου Κ.Σακαρέλλου "Παληό και νέο ημερολόγιο"

    Επίλογος από ΚΧ

    Αυτά ήταν τα κατορθώματα του Ιωακείμ Γ΄. Ας έχουμε δε υπόψη ότι: " Του εις αίρεσιν εμπεσείν το την Εκκλησίαν σχίσαι ουκ ελαττόν εστί κακόν. Ουδέ μαρτυρίου αίμα ταύτην την αμαρτίαν δύναται εξαλείφειν ". Ο λόγος αυτός αφορά σε εκείνους που κάνουν σχίσματα στην Εκκλησία και αυτά είχαν ήδη αρχίσει να επωάζονται, όταν η Μασονία
    νοσφίσθηκε τον αναφή χιτώνα της Εκκλησίας για τον "μέγα αρχιτέκτονα" του δικού της σύμπαντος. Ύστερα η κατάσταση παγιώθηκε για να φθάσουμε στο άκρον άωτον του παραλογισμού : Οι εκ της μασονίας χειροτονηθέντες να στρέφονται κατά των μασόνων, αλλά μένοντες "εντός" της διαβρωθείσας υπ' αυτών εκκλησίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. stesΕυχαριστούμε τον ομολογητή και αγωνιστή συνάδελφο κο Κυπριανό Χριστοδουλίδη για τις ομολογουμένως χρησιμότατες πληροφορίες του αναφορικά με τη μασσωνική ιδιότητα του πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωακείμ του Γ' τον οποίο ΔΥΣΤΥΧΩΣ εξεθείασε και εξακολουθεί να εκθειάζει το συνονόματο με το εκλεκτό μας μπλογκ δημοσιογραφικό όργανο της Χριστιανικής Ενώσεως Επιστημόνων!Θα πρέπει κάποτε,οι κατά τα άλλα εκλεκτοί αδελφοί της ΧΕΕ,να καταλάβουν ότι μεγάλος κατά τη χριστιανική αντίληψη δεν είναι ο αγωνισθείς και εκδαπανηθείς για την ιδέα του έθνους αλλ ο προκόπτων επ ευσεβεία και προασπίζων την ορθή πίστη εκ ποικίλων λύκων λυμαινομένων αυτήν!Μπορεί κάποιος μεγαλόσχημος κληρικός να απέβη ακόμη και ολοκαύτωμα για την πατρίδα αλλά να χώλαινε σε θέματα πίστεως και βιώσεως του ορθοδόξου ήθους!Μη μας αλλοιώνει τα ορθά κριτήρια αξιολόγησης ο εθνικιστικός σάρακας όπως χαρακτηριστικά έλεγε ο π.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος καυτηριάζοντας την άμεικτον μείξιν των περιφήμων ελληνοχριστιανικών συνθέσεων!Πολλοί ιεράρχες του οικουμενικού θρόνου,αναμφισβήτητοι εθνικοί αγωνιστές και ήρωες και μάρτυρες ακόμη,έχουν θεαθεί σε φωτογραφίες με κοστούμι,καθήμενοι σταυροπόδι,άνευ ράσου πράγμα που σκανδαλίζει πολλά μέλη της Εκκλησίας.Εθνικές προσωπικότητες υπήρξαν πολλοί,εκκλησιαστικές όμως δεν γνωρίζω πόσοι!
    ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή