17 Σεπ 2009

Θα κάνουν την ψυχασθένεια νόμο!


Ο κιναιδισμός ή ομοφυλοφιλία αποτελεί ρατσισμός και κοινωνική διάκριση σύμφωνα με τους εκπροσώπους του Ελληνικού λαού στο Κοινοβούλιο, οι οποίοι αποδέχονται, ταυτίζονται και εναρμονίζονται πλήρως με τις θέσεις της Ε.Ε. !!!

Του Διονύση Μακρή

Η νομική καθιέρωση του κιναιδισμού η ομοφυλοφιλίας, δηλαδή η αποδοχή της ανηθικότητας και της ανωμαλίας νοείται από την πλειονότητα των εκπροσώπων μας στο ελληνικό Κοινοβούλιο, όπως αποδεικνύεται από τη συζήτηση της πρότασης νόμου που κατέθεσαν 19 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ στη Βουλή στις 3 Σεπτεμβρίου ως κοινωνική πρόοδος (!) και ως χτύπημα των δήθεν κοινωνικών διακρίσεων και του ρατσισμού!
Αντιθέτως η αποδοχή βασικών αρχών της ηθικής, ο νόμος του τριαδικού μας και μόνο αληθινού Θεού, οι φυσικές αρχές της ζωής που καθορίζουν το τι είναι υγιές και το τι άρρωστο εκλαμβάνονται ως συντηρητισμός, ως κοινωνική οπισθοδρόμηση, ως ρατσισμός και ομοφυλοφοβία κατά της σεξουαλικής διαφορετικότητας. Μίας δηλαδή νέας έννοιας που τα άνομα παγκόσμια κέντρα της μασωνίας και της σατανολατρείας κατάφεραν να εισάγουν στο ευρωπαϊκό σύνταγμα και στα δίκαια των επιμέρους χωρών ολάκερου σχεδόν του πλανήτη.
Ειλικρινά προβληματίζομαι για τις σκέψεις υποτίθεται ωρίμων ανδρών και συνετών γυναικών που κυβερνούν την Ορθόδοξη ακόμη Ελλάδα. Με την ίδια λογική σκέψης που επιβάλλει η ρητή διαταγή της ευρωπαϊκής ένωσης περί σεξουαλικής διαφορετικότητας και για άλλες βδελυρές ασθένειες παρόμοιες με την ομοφυλοφιλία όπως λ.χ. η κτηνοβασία και η παιδεραστία δύνανται να εγερθούν αξιώσεις και δικαιώματα.
Γιατί λοιπόν και ο κτηνοβάτης, αυτός η αυτή δηλαδή που προτιμούν ως «εραστές» σκύλους, κατσίκες, γουρούνια, κότες, άλογα, μουλάρια και αρνιά να μην έχει δικαίωμα νομιμοποίησής του; Και γιατί να τον αποκλείσουμε να κυκλοφορεί ελεύθερα με το «ζώο εραστή του»(!!!) στην κοινωνικά «προοδευτική μας» Ορθόδοξη χώρα την οποία σώνει και καλά οι άνομοι κύκλοι θέλουν να καταστήσουν ανορθόδοξη;
Και γιατί να μην εγείρουν ακόμη δικαίωμα για την ασφάλιση και συνταξιοδότηση των «ζώων εραστών»; Οι οικολόγοι εξάλλου και οι λοιποί ευαίσθητοι στα ζητήματα αυτά θα μπορούσαν να αγωνισθούν για τα δικαιώματά τους. Να διεκδικήσουν κρατικά κεφάλαια για να φτιάξουν νέες κλινικές ζώων, ειδικά νοσοκομεία, οίκους ευγηρίας και ξενώνες, δημόσια σχολεία εκπαίδευσης κ.ο.κ.
Θα είναι μάλιστα κατά την επικρατούσα παράλογη σύγχρονη λογική σπουδαίο και σημαντικό ιδιαίτερα τώρα που οι κτηνώδεις αντιλήψεις περί της ψυχασθένειας και η διαστροφή έχουν καταστεί «μόδα»! Θα ήταν πολύ σημαντικό τώρα που οι βδελυρές ασθένειες καθίστανται νόμοι...
Μάλιστα μην παραξενευτείτε αν οι εκπρόσωποί μας ως γνήσιοι εκφραστές της νομικής κατοχύρωσης της διαστροφής διαγράψουν οριστικά από το ελληνικό λεξιλόγιο τη λέξη αιδώς η ντροπή νεοελληνιστί που φαίνεται πως πλέον αποτελεί φυσικό εμπόδιο στην νομική καθιέρωση της ανωμαλίας με την οποία ταυτίζονται.
Οι θέσεις λοιπόν δεξιών και αριστερών παρατάξεων για την ψυχασθένεια της ομοφυλοφιλίας και εν γένει τη διαστροφή αποδεικνύουν de facto τη γενικότερη κατρακύλα σ’ όλους σχεδόν τους κοινωνικούς δείκτες.
Μια κατρακύλα που σηματοδοτεί την συνειδητή εκδίωξη του Θεού πράγμα αδύνατο να επιτετχθεί. Η διαστροφή με τη διαπλοκή, τη διαφθορά, την νόμιμη κλεψιά νοούμενη ως μίζα, το χαμηλό πνευματικό επίπεδο, τις νέες μορφές ειδωλολατρίας, την αγραμματοσύνη και εν γένει την ξετσιπωσιά και την ανηθικότητα είναι άλλωστε συγκοινωνούντα δοχεία.
Αποτελούν μάλιστα στοιχεία που φανερώνουν το διαρκές φλερτ της πολιτικής με αυτό που συνιστά το μυστήριο της ανομίας και έχει ως θεμέλιο και αφετηρία τη θεομίσητη μασωνία.
Θα ήταν λοιπόν πολύ ενδιαφέρον για τον ελληνικό λαό να άκουγε σε απ’ ευθείας σύνδεση με τη Βουλή τις τοποθετήσεις των κομμάτων στην πρόταση των 19 βουλευτών του ΠΑΣΟΚ μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται έξι πρώην υπουργοί για τη νομιμοποίηση της ανωμαλίας και ψυχασθένειας στον τόπο μας, του γάμου των ομοφυλοφίλων!
Είμαστε βέβαιοι πως κάτι τέτοιο είναι βέβαιο πως θα άλλαζε άρδην τα δεδομένα στο εκλογικό σώμα. Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης (ΠΑΣΟΚ) το οποίο πιθανότατα θα αναλάβει τα ηνία της χώρας, όπως υποστηρίζουν οι δημοσκοπήσεις, απροκάλυπτα και χωρίς καμιά αιδώ, δίχως τσίπα που λέγει ο λαός εκλαμβάνει δια στόματος και του νυν αρχηγού του Γ. Παπανδρέου την ψυχασθένεια, την ανηθικότητα και την ανωμαλία, ως σεξουαλική διαφορετικότητα!!!
Και η εισηγήτρια βουλευτής του κόμματος δηλώνει πως ο γάμος των ομοφυλοφίλων περιλαμβάνεται στις προγραμματικές εξαγγελίες του κόμματός της (!!!) γεγονός που σημαίνει πως με την ανάληψη της εξουσίας η παράταξή της θα ψηφίσειθ το νόμο. Και φυσικά όλοι αυτοί που θα προτιμήσουν στις επερχόμενες εκλογές το ΠΑΣΟΚ εν αγνοία τους θα συναινέσουν στην καθιέρωση της ανωμαλίας... στον τόπο μας.
Στην ίδια πλεύση βέβαια, ας μην ξεγελιόμαστε, κινείται και το κυβερνών κόμμα της ΝΔ. Με την ψήφιση πριν από ένα περίπου χρόνο του Συμφώνου Συμβίωσης δήθεν για ετερόφυλους, επιχείρησε να προετοιμάσει και να περάσει λάθρα το γάμο των ανωμάλων υλοποιώντας τη ρητή και συγκεκριμένη ευρωπαϊκή συνταγματική εντολή.
Ασήμαντες οι διαφοροποιήσεις από το ΚΚΕ και το ΛΑΟΣ, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ ταυτίζεται απολύτως με τις θέσεις, τις προτάσεις και τις απόψεις των χαυνόπρωκτων η κιναίδων κατά την αρχαία ελληνική γλώσσα η ομοφυλόφιλων κατά τη σύγχρονη...
Ο εκπρόσωπος του ΛΑΟΣ ήταν ξεκάθαρος, σαφής και συγκεκριμένος αλλά ο αρχηγός του κόμματος με την όλη παρέμβασή του στη Βουλή αλλά και με συνέντευξη που παλαιότερα παραχώρησε σε περιοδικό που εκδίδουν οι ομοφυλόφιλοι ουσιαστικά αποδέχεται ως κοινωνική διάκριση και ως σεξουαλική διαφορετικότητα την συγκεκριμένη ψυχασθένεια.
Κατόπιν τούτων αξίζει πραγματικά να διαθέσετε λίγο χρόνο για να θαυμάσετε τους εκπροσώπους μας στη Βουλή, τους «επίδοξους» διαδόχους του Κολοκοτρώνη, του Καραϊσκάκη, του Παπαφλέσσα, του Μακρυγιάννη και των άλλων ηρώων που αγωνίστηκαν για του Χριστού την πίστη την Αγία και της πατρίδος την ελευθερία. Παραθέτουμε ενδεικτικά αποσπάσματα από τα πρακτικά της Βουλής.

ΕΥΔΟΞΙΑ (ΕΥΑ) ΚΑΪΛΗ (ΠΑΣΟΚ) :

«Θα ήταν ιδιαίτερη χαρά για μένα να αρκούσε μία απλή νομοτεχνική παρουσίαση της πρότασης νόμου του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για το Σύμφωνο Συμβίωσης, με την οποία ο καθένας θα έβλεπε ότι η πρόταση αυτή στοχεύει να αποκαταστήσει την ισοπολιτεία τόσο στο επίπεδο των οικογενειακών σχέσεων όσο και στο επίπεδο της κοινωνικής ασφάλισης, της συνταξιοδότησης και της κληρονομικής διαδοχής, μέσω ενός πλήρους πλέον νομοθετικού κειμένου που έχει ως τελικό σκοπό την εξομοίωση από πλευράς κυρίως νομικών συνεπειών της θεσμοθετημένης -πλέον, μέσω του Συμφώνου- σχέσης ετερόφυλων και ομόφυλων ζευγαριών με τη σχέση των συζύγων από γάμο, βάζοντας τέλος σε δυσμενείς διακρίσεις αναφορικά με τα στοιχειώδη δικαιώματά τους και στις οποίες υπόκεινται επί μακρόν συμβιούντες συμπολίτες μας.
Δυστυχώς, ωστόσο, από τη συζήτηση στην Επιτροπή φαίνεται πως υπάρχουν ακόμη αντιλήψεις, αλλά και απόψεις που αντιπροσωπεύουν μία συντηρητική φιλοσοφία για τον τρόπο με τον οποίο ο νομοθέτης παρακολουθεί τις κοινωνικές εξελίξεις και θα έπρεπε αντιθέτως να φροντίζει, ώστε να μην τον καθιστούν αναχρονιστικό. Δείχνουν, όμως, ότι και στο ίδιο το επίπεδο των κοινοβουλευτικών αντιπροσώπων υπάρχει μία λανθασμένη και ξεπερασμένη εικόνα για την ελληνική κοινωνία και τη δυνατότητά της να προχωρήσει εμπράκτως στην ουσιαστική καθιέρωση της ισοπολιτείας...
Το ΠΑ.ΣΟ.Κ. από τη μία λέει ότι δεν απολαμβάνουν καθεστώς ισότητας και υποχρεώσεων σε σύγκριση με τους λοιπούς πολίτες, τα ομόφυλα ζευγάρια, ενώ από την άλλη, παραδεχόμαστε ότι υπάρχει μία σειρά δεσμευτικών ήδη για τη χώρα μας ρυθμίσεων που απαγορεύουν τις διακρίσεις με βάση το σεξουαλικό προσανατολισμό στους χώρους εργασίας, σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση, από μόνο του ουσιαστικά λέει πως στους χώρους εργασίας απαγορεύονται οι διακρίσεις. Η συμβίωση, όμως, δεν είναι χώρος εργασίας.
Όσο και αν φαίνεται, λοιπόν, περίεργο υπάρχουν δικαιώματα που πρέπει να καθιερωθούν... Γενικότερα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έρχεται και βάζει τέλος σε εσφαλμένες εκτιμήσεις, σύμφωνα με τις οποίες δεν αντίκειται στο Ευρωπαϊκό Δίκαιο ο αποκλεισμός των ομόφυλων ζευγαριών από τη σύναψη Συμφώνου Συμβίωσης, όπως προβλέπει ο ισχύον νόμος και ερχόμαστε και εδώ και ακολουθούμε τις εξελίξεις τελευταίοι, καθώς έχει αναγνωριστεί στην Ολλανδία, στο Βέλγιο, στη Μεγάλη Βρετανία, στην Ισπανία, στη Δανία και αναρωτιόμαστε, πως γίνεται εμείς να παραμένουμε τόσο συντηρητικοί σε τέτοια θέματα. Κυρίως μάλιστα αφορά χώρες προοδευτικές ως προς τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, λοιπόν, αναγνωρίζει και το πρόβλημα εφαρμογής, όποτε είναι ζήτημα χρόνου ουσιαστικά να επιλυθεί... Είναι κρίμα να παραμένουμε σε τέτοια παλαιά στερεότυπα.

Εκπρόσωπος της ΝΔ ΑΘΗΝΑ ΚΟΡΚΑ-ΚΩΝΣΤΑ:

... Είναι δυνατόν μία κοινωνία να κρίνεται ως προς το σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ανάλογα με τη θέση μόνο ως προς την σεξουαλική προτίμηση των πολιτών της; Θεωρώ ότι είναι άδικο για την ελληνική κοινωνία η οποία προς τιμήν της έχει ξεπεράσει σύνδρομα και συμπλέγματα που υπήρχαν στο παρελθόν, έχει ωριμάσει, υπάρχει σεβασμός στη διαφορετικότητα, γιατί είμαστε μία σύγχρονη προοδευτική κοινωνία και αυτό είναι το σπουδαίο.
Εν κατακλείδι, θεωρώ ότι αυτή η πρόταση νόμου που έχει έρθει όπως είπα και πριν και πρόχειρα και βεβιασμένα και με αυτή την έννοια πρέπει να προχωρήσουμε σε διαβούλευση, πρέπει να γίνει, να πάρουμε άλλες νομοθετικές πρωτοβουλίες και αυτές είναι απαραίτητες βέβαια να ληφθούν, ούτως ώστε να εμπλουτίζεται συνεχώς το θεσμικό πλαίσιο.
Και αυτό όπως αντιλαμβανόμαστε, θα γίνει ακριβώς στην επόμενη Βουλή, καθώς θεωρώ ότι οι πολίτες θα ανανεώσουν την εντολή σ’ αυτή την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, όποτε θα έχουμε το χρόνο ούτως ώστε να συζητήσουμε αυτά τα θέματα με την διαβούλευση αυτή που χρειάζεται με την κοινωνία και να εμπλουτίσουμε ακόμα το θεσμικό μας πλαίσιο για τις σύγχρονες ανάγκες της κοινωνίας.


ΚΚΕ- ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ-ΕΥΑ ΜΕΛΑ:

Πρώτα απ’ όλα τα σύμφωνα συμβίωσης έρχονται να ρυθμίσουν συμβίωση ανθρώπων που θέλουν να ζουν μαζί, αλλά να μην υφίστανται τους κανόνες του αναγκαστικού δικαίου, όπως προβλέπει ο γάμος. Το είπε άλλωστε και η Εισηγήτρια του ΠΑ.ΣΟ.Κ., ενισχύει η πρόταση νόμου τη συμβίωση όσον αφορά τις συνέπειές της με το γάμο....
Στο ζήτημα ενός συμφώνου συμβίωσης που έρχεται τόσο κοντά, όπως η πρόταση του ΠΑΣΟΚ στην έννοια του γάμου, εμπλέκεται η τοπική αυτοδιοίκηση, βάζει διαδικασίες κλπ, συνδέεται κατά την αντίληψή μας αργά η γρήγορα και με το ζήτημα της υιοθεσίας παιδιών. Από αυτήν την άποψη θεωρούμε ότι υπάρχει πρόβλημα.
...Ο κάθε άνθρωπος δικαιούται να έχει όποια σεξουαλική προτίμηση θέλει και αυτό πρέπει να γίνεται σεβαστό. Αυτό είναι εκ των ουκ άνευ. Εν πάση περιπτώσει, εμείς θεωρούμε ότι οι πολίτες που επιλέγουν μία ιδιαίτερη σεξουαλική συμπεριφορά, θα πρέπει να γίνονται σεβαστοί, δεν είναι ούτε κατώτεροι ούτε πρέπει να περιθωριοποιούνται...

ΣΥΡΙΖΑ: Ν. Τσούκαλης

«... Συμφωνούμε και υπερψηφίζουμε την πρόταση νόμου του ΠΑ.ΣΟ.Κ., όμως χρειάζονται και κάποιες διασαφηνίσεις όσον αφορά τις προθέσεις και τις απόψεις όλων των κομμάτων της Βουλής... Ακόμα και σήμερα κάποια πράγματα αυτονόητα δεν μπορούμε να τα αποδεχτούμε;
Δεν μπορούμε να αποδεχτούμε, για παράδειγμα, ότι σε όποια χώρα έχει θεσπιστεί Σύμφωνο Συμβίωσης για ένα και μοναδικό λόγο θεσπίστηκε; Δεν θεσπίστηκε για τα ετερόφυλα ζευγάρια. Θεσπίστηκε για τα ομόφυλα.
Ο κύριος Υπουργός, άνθρωπος της δικηγορικής πιάτσας, το γνωρίζει πάρα πολύ καλά. Για όποιον βιώνει την κοινωνία, το μεγαλύτερο πρόβλημα σήμερα σε αυτήν, δεν είναι, όπως είπε η κυρία συνάδελφος της πλειοψηφίας, τα ετερόφυλα ζευγάρια που ζουν ελεύθερα. Τα ξέρω τα προβλήματα των ζευγαριών αυτών, αλλά όπως είπε πολύ σωστά η συνάδελφος του Κομμουνιστικού Κόμματος, αυτοί βρίσκουν έναν τρόπο και κάνουν και έναν πολιτικό γάμο και βολεύονται.
Το πρόβλημα το μεγάλο είναι για τα ομόφυλα ζευγάρια. Γνωρίζετε πάρα πολύ καλά ότι όσο περνάει ο καιρός, το πρόβλημα των ομοφύλων ζευγαριών συνέχεια επιδεινώνεται. Και αυξάνεται σε αριθμό και επιδεινώνεται.
Δεν γνωρίζει κάποιος από εσάς ομόφυλα ζευγάρια, ομόφυλα άτομα, τα οποία συμβιώνουν για δεκαπέντε, είκοσι και τριάντα χρόνια, χωρίς να έχουν το παραμικρό δικαίωμα όσον αφορά τη συμβίωσή τους αυτή; Σε κάθε φιλελεύθερο νομικό σύστημα ο γάμος και γενικά η συμβίωση είναι μία σύμβαση.
Είναι δυνατόν μία κοινωνική πραγματικότητα να μην την ρυθμίσουμε συμβατικά;
... Δεν μπορώ να μην αναφέρω σήμερα εδώ το παράδειγμα της Αλβανίας. Πρόσφατα η ομογάλακτη παράταξη της Νέας Δημοκρατίας, ο κ. Μπερίσα, δήλωσε ότι προχωρά στη νομιμοποίηση του γάμου των ομοφύλων. Ποιός βγήκε στα κεραμίδια με κραυγές, κύριε Παπουτσή; Το Σοσιαλιστικό Κόμμα.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ: Να το καταγγείλουμε.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΣΟΥΚΑΛΗΣ: Το καταγγέλλουμε. Θέλω να πω, δηλαδή, ότι κάθε κόμμα και κάθε χώρα δοκιμάζεται από την αντιμετώπιση που έχει απέναντι στην πραγματικότητα.
Αυτά τα πράγματα, λοιπόν, πρέπει να τα λύσουμε. Θα αντιμετωπίσουμε τεράστιο πρόβλημα και με το ευρωπαϊκό δίκαιο, με τις Οδηγίες και όσον αφορά την ελεύθερη διακίνηση και εγκατάσταση των πολιτών της Ευρώπης σε διάφορες χώρες.
...Ψηφίζουμε την πρόταση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και ευελπιστούμε ότι, τουλάχιστον σε αυτόν τον τομέα, σύντομα η νομοθέτηση θα είναι υπαρκτή, θα προχωρήσει και θα αποκτήσουμε ένα σύγχρονο θεσμικό πλαίσιο ρύθμισης όλων αυτών των κοινωνικών σχέσεων. Είναι σκληρός πυρήνας προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και κάθε πολιτισμένη κοινωνία δοκιμάζεται και αξιολογείται από την αντιμετώπιση που έχει σε τέτοια θέματα.
Δυστυχώς, η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας δεν ήταν επιτυχημένη στις εξετάσεις που έδωσε. Δηλώνουμε για άλλη μία φορά τη στήριξή μας στην πρόταση νόμου του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και ελπίζουμε σύντομα μία τέτοια πρόταση να γίνει νόμος της χώρας.

ΛΑΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ:

... Με τους περίεργους αυτούς δεσμούς, οι οποίοι μπορεί να είναι αποτελέσματα προσκαίρου λαγνείας; Αλλά η πρόσκαιρος αυτή λαγνεία πολλές φορές αφήνει και προϊόντα, αφήνει παιδιά. Είναι έτοιμη αυτή η κοινωνία να προστατεύσει, να προσφέρει στέγη και προστασία εις αυτά τα προϊόντα των ενδεχομένως προσκαίρων δεσμών λαγνείας;
...Είμαστε υποχρεωμένοι να σκεφθούμε την υπονόμευση την οποία θα υποστεί ο κυρίαρχος θεσμός του γάμου, ο οποίος βλέπει ανταγωνισμούς εδώ και εκεί τώρα που η κοινωνία μας γέμισε με ένα σωρό αλλοδαπές γοητευτικές παρουσίες.
Έτσι κινδυνεύουν οι δικές μας οικογένειες. Πρέπει να τις προστατεύσουμε. Εμείς, ως Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός κηδόμεθα αυτής της μικρής ταπεινής ζωής, την οποία μπορούμε να προσφέρουμε στον Έλληνα και στην Ελληνίδα που τη θεωρούμε ισότιμο συνεργάτης μας στη ζωή.
Γι΄ αυτό είμαστε αναγκασμένοι μετά λύπης μας να καταψηφίσουμε την πρότασή σας. ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Σούρλας): Το λόγο έχει ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ κ. Γεώργιος Καρατζαφέρης.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ (Πρόεδρος του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού): Το θέμα το οποίο συζητά σήμερα η βραχύβια του 2007 είναι ένα θέμα σημαντικό για τις ανθρώπινες σχέσεις...

Συντάκτης: Δ.ΜΑΚΡΗΣ
Πηγή: ΣΤΥΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ - ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2009
ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΙ :
Στιγμιότυπα από την αντιπαράθεση στην Επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης της Βουλής για το σύμφωνο συμβίωσης.
Επιλύθηκαν όλα τα προβλήματα. Τη Βουλή των Ελλήνων απασχολούν τα ομόφυλα ζευγάρια
4 κόμματα υπέρ των γάμων ομοφύλων
H Σεξουαλική Ταυτότητα των κομμάτων. Χρήσιμα συμπεράσματα.

4 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για την δημοσίευση του εκλεκτού άρθρου του καλού θεολόγου και δημοσιογράφου κ.Διονυσίου Μακρή, διευθυντού και εκδοτου της εφημερίδας ΣΤΥΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.

    Πρέπει να υπογραμμίσουμε ιδιαίτερα ότι ο κ.Μακρής δίνει μόνος του -μαζί με δύο πολύ καλές και γενναίες, χριστιανές δικηγορίνες- μάχες δικαστικές κατα του βλασφήμου καναλιού Mega Channel που πρόβαλλε την βλάσφημη ταινία "Κώδικας ντα Βίντσι".

    Οι άλλοι χριστιανοί που είναι; Δεν θέλουν αιώνια σωτηρία; Πώς αυτή θα επιτευχθεί χωρίς την Ομολογία Χριστού;

    Τον ερχόμενο Δεκέμβριο έχουμε νέα δικαστική μάχη στα δικαστήρια της πρώην Ευελπίδων. Θα ξυπνήσουν οι πιστοί να έλθουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για τον αγώνα σας

    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευτυχία σε ποιόν απευθύνεσαι και λες τα συγχαρητήρια;
    Γιατί ο Δ.Μακρής και η εφημερίδα δεν έχουν γράψει το σχόλιο αλλά ένας χριστιανός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητοί,

    Η Εκκλησία και η ορθόδοξη θεολογία, οφείλουν να ασχολούνται σοβαρά και με εμβρίθεια, για να εκφράζουν άποψη.

    Στο θέμα της ομοφυλοφιλίας, υπάρχει ένας κοινωνικός προβληματισμός που είναι κατά τη γνώμη μου πολύ ουσιαστικός και δεν μπορούμε να τον αγνωούμε.

    Σε ιστοσελίδες ορθόδοξου προβληματισμού, βλέπω πως ενώ γίνεται ανάλυση από πλευράς ορθόδοξης τοποθέτησης, δεν παρουσιάζεται καθόλου η κοινωνική ανάλυση του ζητήματος της ομοφυλοφιλίας, ούτε και δίδεται ουσιαστική απάντηση στις τοποθετήσεις αυτές.

    Τι θέλω να πω με αυτό:
    Τελικά η όλη προβληματική χάνει ουσιαστικά σε ολοκληρωμένη αντίληψη του ζητήματος. Οι περισσότεροι σύγχρονοι πολίτες (ένθερμοι πιστοί ή όχι), ενδιαφέρονται όμως και για την κοινωνική ανάλυση.

    Για να φέρω ένα μικρό παράδειγμα:

    Ένα συνηθισμένο επιχείρημα σε όλες τις χριστιανικές ομολογίες, είναι η αντιπαραβολή της ομοφυλοφιλίας με την κτηνοβασία ή την παιδεραστία.
    Στην ομοφυλοφιλία όμως έχουμε έρωτα μεταξύ προσώπων, ενηλίκων, που είναι ουσιαστική διαφορά. Αυτή την ουσιαστική διαφορά την αντιλαμβάνονται πλέον όλοι οι πολίτες.

    Οπότε, χρησιμοποιείτε ένα επιχείρημα που ενώ δεν προσθέσει τίποτα στην αντίληψη κάποιων ένθερμων πιστών, δημιουργεί στον οποιονδήποτε άνθρωπο με στοιχειώδη κοινωνική μόρφωση (δηλαδή πλέον στοη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών) την αίσθηση πως τα επιχειρήματα τέτοιου είδους είναι ελλειπή και ακραία και δεν λαμβάνουν καθόλου υπ' όψιν τους την κοινωνική διάσταση του ζητήματος.

    Στο Ζωντανό ιστολόγιο, έχω κάνει μια εκτενή ανάλυση στην κοινωνική προβληματική και τις ενστάσεις που οφείλουμε να γνωρίζουμε (σχόλια 95, 97, 99 και 103 στο http://istologio.org/?p=432#comment-9245).

    Ως εκπαιδευτικός, έχω ακούσει διάφορες απόψεις ανθρώπων της Εκκλησίας για το θέμα (άλλες μετριοπαθείς και άλλες ακραίες) και αναζητώ τοποθετήσεις που να μπορούν να προσφέρουν ουσιαστικά και πρακτικά στην κοινωνία μας.

    Με εκτίμηση,
    Πέτρος Σ., εκπαιδευτικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή