9 Μαρ 2021

Η πλάνη της «Αναλαμπής της Ορθοδοξίας»

 

Η ΠΛΑΝΗ ΤΗΣ «ΑΝΑΛΑΜΠΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ»

Χρήστος Σαλταούρας

Ζούμε σε εποχή σύγχυσης και διάδοσης αιρέσεων και πλανών. Μία τέτοια πλάνη που διαδίδεται εντόνως ανάμεσα στους Χριστιανούς Ελληνικής καταγωγής, αποτελεί και η Χιλιαστικού τύπου διδασκαλία  περί «ΑΝΑΛΑΜΠΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ» !!! Όπως διάφοροι Προτεστάντες αιρετικοί διδάσκουν μία επίγεια «μεσοβασιλεία» του Χριστού με υλική ευμάρεια διάρκειας 1000 ετών….έτσι και ορισμένοι εξ ημών διαδίδουν  «ευσεβείς πόθους» περί «Μαρμαρωμένου Βασιλιά» και «επιστροφής της Κωνσταντινούπολης στους Έλληνες», περί «θριάμβου της Ορθοδοξίας σε όλο τον κόσμο», αποκοιμίζουν έτσι τις συνειδήσεις των απλοϊκών ανθρώπων. Υλική ευμάρεια και ειρήνη υπόσχονται διάφοροι θεομπαίχτες και πατριδοκάπηλοι στο όνομα «Εξαδάκτυλων», «Βασιλέων της Πενίας» και «Βατάτζηδων» !!! Ονειρεύονται ξύπνιοι ορισμένοι και θεωρούν ότι ακόμη και «χωρίς ντουφεκιά ……το ξανθό γένος θα μας δώσει την Πόλη»!!!

Βλέπετε εμείς οι Έλληνες πρέπει να «θριαμβεύσουμε ξανά»! Να «ευαγγελίσουμε την οικουμένη» !

Δεν πειράζει που είμαστε μέσα στην αμαρτία και τον υλισμό…….

Δεν πειράζει που είμαστε από τους κορυφαίους λαούς στις ΑΜΒΛΩΣΕΙΣ……

Δεν πειράζει που ψηφίζουμε αντιχριστιανικά κόμματα και ιδεολογίες να μας κυβερνούν….

Δεν πειράζει που έχει γεμίσει η χώρα μας με αιρέσεις, αποκρυφιστές, παγανιστές, άθεους και υλιστές…..

Δεν πειράζει που γίνονται παρελάσεις «υπερηφανίας» ομοφυλοφύλων …….

Δεν πειράζει που η αγάπη έχει ψυχρανθεί και ο καθένας κοιτάει την πάρτη του….

Δεν πειράζει που φτωχοί και άστεγοι  υποφέρουν στους δρόμους…..

Δεν πειράζει που πολλοί  Εκκλησιαστικοί ηγέτες  και θεολόγοι αδιαφορούν για το Ποίμνιο, δεν το κατηχούν και διαγκωνίζονται για το ποίος θα φιλήσει πρώτος την παντόφλα του Πάπα……

Δεν πειράζει που υπάρχει υπογεννητικότητα και γηράσκει ο πληθυσμός της χώρας με ολέθριες εθνικές και οικονομικές συνέπειες….

Δεν πειράζει που αλλοιώνεται η πληθυσμιακή σύσταση της πατρίδος……..

Δεν πειράζει που η νεολαία μας δεν γνωρίζει τι εορτάζουμε στις ημερομηνίες των εθνικών επετείων…

Δεν πειράζει που αν πάμε στο δρόμο και ρωτήσουμε 10 άτομα πόσα βιβλία έχει η Καινή Διαθήκη……θα απογοητευθούμε από τις απαντήσεις…..

Τίποτα από όλα αυτά δεν πειράζει και δεν ταράζει τον ύπνο μας…….μόνο την Κωνσταντινούπολη να πάρουμε  και να τρώμε με χρυσά κουτάλια με τον Βασιλιά της Πενίας !!! Και φυσικά στο όμορφο αυτό όνειρό μας όλο και κάποιον ρόλο θα παίξει η «οργάνωση Έψιλον» και οι «Ολύμπιοι ΕΛ» !!!

Η Αγία Γραφή έχει προφητεύσει για εποχές σαν την δική μας :

Β ΤΙΜΟΘΕΟΝ 4: 3 ἔσται γὰρ καιρὸς ὅτε τῆς ὑγιαινούσης διδασκαλίας οὐκ ἀνέξονται, ἀλλὰ κατὰ τὰς ἐπιθυμίας τὰς ἰδίας ἑαυτοῖς ἐπισωρεύσουσι διδασκάλους κνηθόμενοι τὴν ἀκοήν, 4 καὶ ἀπὸ μὲν τῆς ἀληθείας τὴν ἀκοὴν ἀποστρέψουσιν, ἐπὶ δὲ τοὺς μύθους ἐκτραπήσονται.

Αρέσκονται στα ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ οι ανθρώποι. Σε θεωρίες περίεργες που τους γαργαλάνε τα αυτιά.

Α ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 7: 29 τοῦτο δέ φημι, ἀδελφοί, ὁ καιρὸς συνεσταλμένος τὸ λοιπόν ἐστιν, ἵνα καὶ οἱ ἔχοντες γυναῖκας ὡς μὴ ἔχοντες ὦσι, 30 καὶ οἱ κλαίοντες ὡς μὴ κλαίοντες, καὶ οἱ χαίροντες ὡς μὴ χαίροντες, καὶ οἱ ἀγοράζοντες ὡς μὴ κατέχοντες, 31 καὶ οἱ χρώμενοι τῷ κόσμῳ τούτῳ ὡς μὴ καταχρώμενοι· παράγει γὰρ τὸ σχῆμα τοῦ κόσμου τούτου.

Ενώ η Γραφή λέγει ότι ο «καιρὸς συνεσταλμένος τὸ λοιπόν ἐστιν» και ότι «παράγει γὰρ τὸ σχῆμα τοῦ κόσμου τούτου», ορισμένοι περιμένουν εποχές δόξας και ευμάρειας με τον «Εξαδάκτυλο»….!

Β ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ 2: 3 μή τις ὑμᾶς ἐξαπατήσῃ κατὰ μηδένα τρόπον· ὅτι ἐὰν μὴ ἔλθῃ ἡ ἀποστασία πρῶτον καὶ ἀποκαλυφθῇ ὁ ἄνθρωπος τῆς ἁμαρτίας, ὁ υἱὸς τῆς ἀπωλείας, 4 ὁ ἀντικείμενος καὶ ὑπεραιρόμενος ἐπὶ πάντα λεγόμενον Θεὸν ἢ σέβασμα, ὥστε αὐτὸν εἰς τὸν ναὸν τοῦ Θεοῦ ὡς Θεὸν καθίσαι, ἀποδεικνύντα ἑαυτὸν ὅτι ἐστὶ Θεός.

Α ΙΩΑΝΝΟΥ 2: 18 Παιδία, ἐσχάτη ὥρα ἐστί, καὶ καθὼς ἠκούσατε ὅτι ὁ ἀντίχριστος ἔρχεται, καὶ νῦν ἀντίχριστοι πολλοὶ γεγόνασιν· ὅθεν γινώσκομεν ὅτι ἐσχάτη ὥρα ἐστὶν.

Ο Αντίχριστος έρχεται καλπάζοντας και οι ψευδοπροφήτες περιμένουν … τον «Μαρμαρωμένο Βασιλιά» !

ΚΟΛΟΣΣΑΕΙΣ 3:1 τὰ ἄνω ζητεῖτε, οὗ ὁ Χριστός ἐστιν ἐν δεξιᾷ τοῦ Θεοῦ καθήμενος, 2 τὰ ἄνω φρονεῖτε, μὴ τὰ ἐπὶ τῆς γῆς

Οι ψευδοδιδάσκαλοι της «αναλαμπής» φρονούν τα επίγεια….λαχταρούν επίγειες Βασιλείες και δόξες .

ΙΕΡΕΜΙΑΣ 14: 15 διὰ τοῦτο τάδε λέγει Κύριος περὶ τῶν προφητῶν τῶν προφητευόντων ἐπὶ τῷ ὀνόματί μου ψευδῆ, καὶ ἐγὼ οὐκ ἀπέστειλα αὐτούς, οἳ λέγουσι· μάχαιρα καὶ λιμὸς οὐκ ἔσται ἐπὶ τῆς γῆς ταύτης· ἐν θανάτῳ νοσερῷ ἀποθανοῦνται καὶ ἐν λιμῷ συντελεσθήσονται οἱ προφῆται

Όμοια με την εποχή του Προφήτου Ιερεμία είναι και η σημερινή. Εποχή αποστασίας από τον Θεό που έχει φέρει και θα φέρει και άλλα δεινά αν δεν μετανοήσουμε. Όπως τότε οι ψευδοπροφήτες έλεγαν ευχάριστες ψευδοθεωρίες στον λαό περί «ειρήνης» και «ευμάρειας»….. ενώ ο Ιερεμίας ως αληθινός  Προφήτης προέλεγε δυσάρεστα πράγματα , την αιχμαλωσία στην Βαβυλώνα εξ αιτίας των αμαρτιών και της Ειδωλολατρίας ! Ο λαός όμως αντί να μετανοήσει για τα αίσχη του άκουγε τα «ωραία λόγια» των ψευδοπροφητών και έστρεφε την πλάτη στον Θεό και τους Προφήτες του!

ΣΑΛΤΑΟΥΡΑΣ   ΧΡΗΣΤΟΣ

68 σχόλια:

  1. ΑΚΟΥΣΑ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ ΤΟΝ π. ΠΑΪΣΙΟ ΝΑ ΛΕΓΗ ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΣΒΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΤΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δηλαδή ο άγιος γέροντας Εφραίμ της Αριζόνα που μιλούσε για αναλαμπή και για τον Άγιο Ιωάννη Βατάτζη ήταν σε πλάνη;
    Υπάρχει και βίντεο για αυτά που λέει ο ίδιος περί μαρμαρωμένου βασιληά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο συγκεκριμένο βίντεο απλά λέει τι τους μετέφερε κάποιος άλλος.Ο Άγιος Γέροντας ακόμα και να το πίστευε αποδεικνύει την απλότητα και την αγιότητα του.Ως προς την αναλαμπή της ορθοδοξίας φτάνει να δούμε τι θα γίνει.Ο Άγιος Παΐσιος μίλησε για αυτό.Πάντως έτσι όπως πάνε τα πράματα δεν είμαστε άξιοι για τίποτα.

      Διαγραφή
  3. Η επέτειος των 200 χρόνων από την Επανάσταση του '21 είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να γίνει γόνιμη και δημιουργική κριτική για το πώς φτάσαμε ως εδώ. Αυτό χρειάζεται.
    Αυτό που δεν χρειάζεται είναι να κάψουμε τα χλωρά μαζί με τα ξερά.
    Και εξηγούμαι.
    Από τη μια μεριά, ο όρος "Αναλαμπή της Ορθοδοξίας" μου είναι άγνωστο από πού προέρχεται και ποιος έκανε πρώτος λόγο γι αυτήν, αλλά από την άλλη, είναι σίγουρο ότι για κάποια από αυτά που αναφέρονται στο άρθρο έχουν μιλήσει αληθινοί Άγιοι.
    Το ότι ζούμε σε εποχή σύγχυσης είναι σίγουρο, αλλά η σύγχυση αυτή επιτείνεται όταν ανακατεύουμε τον καλό σπόρο με τα ζιζάνια. Δεν μπορεί κανείς να απαξιώνει το θρύλο του Μαρμαρωμένου Βασιλιά, που στήριξε τις ελπίδες του σκλαβωμένου Γένους αμέσως μετά την πτώση της Πόλης, όπως αποδεικνύεται από το "σώπασε κυρα Δέσποινα και μη πολυδακρύζεις..." αλλά και την αρχαία προφητεία περί ξανθού γένους και να τα βάζει δίπλα στις ανοησίες περί Ελ και τα όμοια.
    Όσο δε για το πώς γίνεται να ισχύουν μεν όλα αυτά που περιγράφει ο αρθρογράφος με το κατεβατό των "Δεν πειράζει που..", ας διαβάσει τον Άγιο Παϊσιο που λέει ότι παρ' όλα ταύτα, ο Θεός θα βοηθήσει ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΩΣ την Ελλάδα.
    Στον ίδιο Άγιο θα βρει την απάντηση για το πώς θα δοθεί η Πόλη στους Έλληνες μετά από συμφωνία όλων των συμμάχων.
    Και ναι, ο Άγιος Νεκτάριος έχει περιγράψει με σαφήνεια και κύρος που του δίνει η αγιότητά του, ότι θείος προορισμός του Έλληνα είναι να διδάσκει την Οικουμένη.
    Νοιώθει κανείς Έλληνας άβολα με αυτό;
    Δεν έχει αποδειχτεί επαρκώς ανά τους αιώνες δηλαδή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πλάνη είναι, ίσως όχι κακοπροαίρετη, όσα λέει το παραπάνω άρθρο. Προσέχετε τι αναρτείτε,σας εκθέτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα θα έρθει ο Μαρμαρομένος Βασιλιάς με τον σπαϊντερμαν να τον περιποιηθεί.

      Διαγραφή
  5. Όταν τα λόγια Αγίων ειναι πλάνη ο Θεός να μας λυπηθεί... Δεν πάμε καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγνώμη.......!!!!! Ειρωνευεστε τον Άγιο Παισιο;προφανώς είστε σε σύγχυση...... Συνέλθετε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μαρα, θα πρέπει να καταλάβεις ότι και οι άγιοι άνθρωποι του Θεού μπορεί να πέσουν έξω σε γεγονότα. Κανένας άνθρωπος δεν είναι αλάνθαστος. Και οι άγιοι κάνουν λάθοι. Αυτό πρέπει να καταλάβεις.Τι νόημα έχουν τα λόγια ενός αγίου για κάποια γεγονότα όταν αυτά τα γεγονότα τον προδίδουν. Ο Λέοντας ο Σοφός που μίλησε περί αναλαμπης της Ορθοδοξίας είπε ότι η μεσοβασιλια του μαρμαρωμένου βασιλιά θα είναι 36 χρόνια, ενω ο δια Χριστόν Σαλος που και αυτός για αναλαμπή μίλησε, είπε 32 χρόνια. Τελικά τι από τα δύο είναι. Εγώ ξέρω ότι το Αγιο Πνεύμα σε όλους λέει πάντα τα ίδια. Δεν μπορεί να λέει Άλφα στον ένα και Βήτα στον άλλο. Πάντα να έχεις υπόψη τα λόγια του Χριστού. Ο Χριστός μας προτρέπει και μας συμβουλεύει να κοιτάμε τα σημεία των καιρών, και τα σημεία των καιρών με όλη αυτή την κατάσταση που ζούμε σήμερα μαρτυρούν ότι ζούμε στην εποχή του αντιχρίστου

      Διαγραφή
  7. Κύριε Σαλταούρα, φοβάμαι πως έχετε δίκιο. Έχω την αίσθηση πως παρερμηνεύουμε τις προφητείες των Αγίων μας και πως, ενώ όλα τα προφητευόμενα έγιναν ή γίνονται "ήσυχα" και σχεδόν απαρατήρητα γύρω μας, εμείς δεν έχουμε τα μάτια να τα δούμε.
    Το ευαγγέλιο, για παράδειγμα, έχει κηρυχθεί σε όλην την οικουμένη (απόδειξη το πλήθος των γλωσσών και των διαλέκτων που έχει μεταφραστεί. Επίσης, αν θυμάστε πριν μερικά χρόνια, στο πιο απομακρυσμένο από τον πολιτισμό νησί οι κάτοικοί του σκότωσαν έναν παπικό, αν δεν κάνω λάθος, ιεραπόστολο, ο οποίος, σημειωτέον, πήγε εκεί για δεύτερη φορά, πράγμα που σημαίνει πως κάτι θα είχε προφτάσει να τους διδάξει από την πρώτη φορά). Δεν θα πιστέψουν όλοι. Γι' αυτό ο Χριστός λέει: θα βρω πίστη όταν γυρίσω; Επίσης, αναλαμπή της Ορθοδοξίας ήδη έγινε στις χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ. Επίσης, στη Γερμανία πόσοι προτεστάντες βαπτίστηκαν; Στην Αμερική άνθισε η "έρημος" με τα μοναστήρια του αγίου Εφραίμ (πιστεύω πως είναι άγιος).
    Ο άγιος Παΐσιος θα ήθελε να ζήσει λίγο ακόμα για να δει τη δόξα της Ορθοδοξίας, αλλά πώς δοξάζεται περισσότερο η πίστη μας; Με το μαρτύριο. Και, ίσως, ένας ασκητικός μοναχός σαν τον άγιο Παΐσιο, αυτή τη δόξα να ποθούσε να δει.
    Ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος πίστευε και δίδασκε πως είμαστε πολύ κοντά στα έσχατα και πως, όσο προχωράει η ιστορία τόσο θα γίνονται πιο ζοφερά τα πράγματα. Ο Ανέστης Μαυροκέφαλος, είχε πει σε ραδιοφωνική εκπομπή πως ο άγ. Παΐσιος του αποκάλυψε πως η γενιά μας είναι αυτή που θα δει τον Αντίχριστο.
    Την Πόλη μπορεί να την πάρουμε, αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο.
    Επειδή, υπάρχει πολλή σύγχυση, προσωπικά βάζω ένα ερωτηματικό σε όλα (ο π. Αθανάσιος λέει: η προφητεία από μόνη της δε λέει κάτι. Χρειάζεται το γεγονός. Αλλά και το γεγονός μπορεί να το διακρίνει ο καθαρός νους (θυμηθείτε πως οι μαθητές δεν είχαν καταλάβει πως ο Χριστός μιλούσε για τον Ιωάννη τον Βαπτιστή, όταν έλεγε πως ο Ηλίας ήλθε. Έπρεπε να καθαριστεί ο νους τους για το "δουν").
    Πιστεύω πως τώρα, περισσότερο, ίσως, από κάθε άλλη φορά χρειαζόμαστε προσευχή και νηστεία. Είμαστε σε πόλεμο και δεν πρέπει να αποκάμουμε ή να εφησυχάσουμε.
    Εύχομαι καλό αγώνα σε όλους. Να εύχεστε και για μένα.
    Σοφία Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ εμπεριστατωμενη κ προφανής η παραπάνω θέση. Συμφωνώ. Μακάρι ο Κύριος να μας καταστήσει άξιους να ομολογήσουμε το Άγιο Το Όνομα. Αμήν.

      Διαγραφή
  8. Και εγώ περιμένω την εκπλήρωση της προφητείας του τάφου του Αγίου Κωνσταντίνου, μαζί με άλλες σύγχρονων Αγίων, όμως το άρθρο έχει κάποιες αλήθειες. Όπως ότι η Ελλάδα έχει ξεφύγει σε μεγάλο βαθμό, είναι όπως τα λεει (όπως έλεγε ο Άγιος Πορφύριος, μπορεί να τα φέρει ο Θεός να πούμε 'που πάμε? Πλανηθηκαμε, πάμε πίσω!). Και επίσης έχουν ακουστεί και διάφορες θεωρίες που σίγουρα δεν είναι όλες εκ Θεού για τα μελλούμενα. Τέλος να θυμηθούμε και το παράδειγμα της Νινευης, που ο Κύριος 'αλλαξε γνώμη' με την αλλαγή των νινευιτων. Ας μην έχουμε τίποτα σίγουρο, μπορεί να αλλάξει και με εμάς γιατί πάμε από το κακό στο χειρότερο υπερβολικά γρήγορα! Δεν θα μειωθεί η αγιοσύνη των πατέρων που προφητεψαν αν δεν γίνουν αυτά που είπαν. Εμείς θα είμαστε αναξιοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τον Χρηστο γενικα τον εκτιμω αλλα εδω εχει λαθος.Της "αναλαμπης" θα προηγηθη η "αναλαμπη" της Κωνσταντινουπολεως.Ψεματα ειναι κι αυτο;;;Μ' συτο δεν το λεμε εμεις αλλα αγιοι ανθρωποι και μαλιστα συγχρονοι οι οποιοι σε καμμια περιπτωσι δεν θα ηθελαν να μας κοροιδεψουν και να μας παρουν το ...πορτοφολι.Η Τουρκια αφου επαιξε το ρολο της και μας προστατευσαι απο την πολυ πολυ χειροτερη Δυσι παει για διαμελισμο για να πληρωσει οτι εκανε και δεν εκανε αυτους τους αιωνες τυρανοντας τους ανθρωπους των τριγυρο εθνων.Το οτι θα διαμελιστει το πιστευουν και καποιοι Τουρκοι αλλα ειναι και στα συρταρια των μεγαλων και η παρουσα συγκυρια με ολα τα γενομενα προσιδιαζει με τα τεκταινομενα.Επειτα τι μπερδευει μια σχετικα ολιγοχρονιο αναλαμπη (π.χ. καποιων δεκαετιων) με τις πλανες των χιλιαστων;;;Αυτο, τροπον τινα, θα ειναι μια μικρη αναπαυλα εις την οποιαν, τροπον τινα , θα ετοιμασουμε εαυτους για τα, αμεσως μετα, επερχομενα χρονια του αντιχριστου. Οσο για τους ποικιλοτροπως αμαρτανοντας να μη "στεναχωρειται" αλλα εχει ο Θεος τροπους να τους τακτοποιησει.Εαν παρει ο Θεος απο καποιον την χαριν του και σε ολοχρυση καρεκλα να καθεται ζει σε μια κολασι.Εχουμε δει αρκετα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για την πλάνη της μασκοφορίας;
    -//- -//- της απολύμανσης εντός του ναού;
    -//- -//- της Χωρητικότητας εντός του ναού;
    -//- -//- τον πολλαπλών λαβίδων στην Θεία Κοινωνία στο εξωτερικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στη Νινευη ο Κύριος εστειλε τον Ιωνα να κυρηξει μετανοια όχι να τους χαιδεψει τα αυτιά. Το παράδοξο ειναι οτι σήμερα αντι να μας κυρηξουν μετανοια μας μιλανε για αναλαμπη της Ορθοδοξιας και οτι θα παρουμε την Πόλη, εδω κοντεύουμε να χασουμε και αυτα που έχουμε από τις αμαρτίες μας και εμείς περιμένουμε να πάρουμε την Πολη. Αμα δεν μετανοήσουμε πως θα εκπληρωθουν οι προφητείες? Εδω προδωσαμε την πίστη μας μετα το Κολιμπαρι και το Ουκρανικό και κάποιοι περιμένουν αναλαμπες. Οπως πολύ σωστα ειπε καποιος ιερέας απο τη Θεσσαλονίκη σε επισκοπο που κυρητει περι πολεμων και αναλαμπων οτι: τη δουλειά τη δική σου Δέσποτα περιμενεις ο πολεμος να σου την κανει? Ο Άγιος Παΐσιος και ο γέροντας Εφραίμ της Αριζονας τα ελεγαν αυτα αλλα περισσότερο ελεγαν και κυρητταν μετανοια, εμείς κρατησαμε μονο αυτα που μας χαιδευουν τα αφτιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο Αγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, Ο Αγιος Παίσιος και ο Αγιος γέροντας Εφραίμ της Αριζόνας Δεν είναι ψευδοπροφήτες ! ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λάθος είναι το άρθρο. Κάλλιστα η δυνατότητα βρίσκεται στον Θεό να κάνει και αναλαμπή της Ορθοδοξίας όπως έχουν πει και οι Γέροντες με χάρισμα υπερφυσικό.

    Ελληνορθόδοξος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η παρούσα ανάρτηση έρχεται σε αντίθεση με λόγια του Αγίου Παϊσίου και του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού ! Αυτό βέβαια δεν αναιρεί το πρώτιστο πνευματικό καθήκον μας που είναι να μετανοούμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειδικά αυτό με τα χρυσά κουτάλια μου θυμίζει τους Εβραίους που περιμένουν "Μεσσία"που Θα τους κάνει βασιλιάδες με ουρανοξύστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. οι λογοι της λογικης και οι λογοι των εν κοινη εμπειρια της Εκκλησιας αγιων.

    Διαλεξτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η χρήση της λέξης "πλάνη" δείχνει ότι δεν έχουμε παιδεία διαφωνίας. Λίγο να διαφωνίσουμε με κάποιον αμέσως τον χαρακτηρίζουμε πλανεμένο και τις απόψεις του πλάνη. Έτσι προκύπτουν και σχίσματα εντός της Εκκλησίας, αντιπάθειες κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγχαρητήρια στον κ. Χ. Σαλταούρα που δεν ήρθε να παίξει εκ του ασφαλούς τον ρόλο του κήνσορα ή του τιμητή των θρησκευτικών τεκταινομένων, αλλά να ταράξει τα λιμνάζοντα ύδατα, να υποβάλει ερωτήματα, να αμφισβητήσει βεβαιότητες πλανεμένων ταγών, γερόντων και απλών πιστών.
    Αφαιρώντας τις παρωπίδες και τις ψευδαισθήσεις που χρόνια τώρα έχουν ριζώσει στους πολλούς, μας δείχνει κατάματα την πικρή αλήθεια, την δεινή θέση στην οποία βρισκόμαστε με λογική, ρεαλισμό και Γραφική κατοχύρωση κατά το αιώνιο παράδειγμα των Προφητών, του Κυρίου, των Αποστόλων και όλων των Αγίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έχει δίκαιο ο Χ. Σαλταουρας.
    Ο παγκόσμιος πληθυσμός καί οι Έλληνες έχουν εμβολιαστεί με το Αντίχριστο εμβόλιο του Κορονοοιου,πού έχει συστατικά από αποβληθεντα εμβρυϊκά κύτταρα,και β) ετοιμάζουν την αντιχριστη ψηφιακή ταυτότητα που όποιοι δεν την έχουν δεν θα μπορούν να συναλλάσσονται με τής δημόσιες υπηρεσίες,και γ) σχεδόν όλοι Πατριάρχες, Δεσποταδες, Ηγούμενοι καί μοναχοί αποδέχτηκαν τήν ένωση με τής άλλες αιρέσεις και της άλλες ειδωλολατρικές θρησκείες με αρχηγό τον Αντίχριστο-αλάθητο Πάπα καί οι Χριστιανοί ονειρεύονται την αναλαμπή της Ορθοδοξίας.
    Βρίσκονται σε πλάνη αυτοί οι Χριστιανοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Παλιά παίζαμε το "χαλασμένο τηλέφωνο".
    Παλιά ότι μου έλεγε ο Παππούς μου, που του είχε πεί ο Παππούς του Παππού του, το πίστευα...βλέπετε η αδυναμία σε πρόσωπα φέρνει απόλυτη εμπιστοσύνη, και όρκο παίρνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το άρθρο δεν έχει καμία Γραφική κατοχύρωση. Δεν στηρίζεται πουθενά. Άσχετα τα χωρία με τις θέσεις του άρθρου.

    Αναγνώστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είναι πολύ επιπόλαιο να ονομάζεται το εμβόλιο του κορονοίού ως εμβόλιο του Αντιχρίστου από τον Διονύσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κατά την ταπεινή προσωπική μου γνώμη η λεγόμενη αναλαμπή της Ορθοδοξίας περιγράφεται ήδη μέσα στο ιερό βιβλίο της Αποκαλύψεως του Ιωάννου. Εκεί αναφέρεται ότι μεταξύ του πολέμου του Γωγ και της Δευτέρας Παρουσίας του Κυρίου θα μεσολαβήσει μία περίοδος ειρήνης και πίστης στον Χριστό απ' όλα τα έθνη της Γης, τα οποία έχοντας δει την αποστασία και την κυριαρχία του Αντιχρίστου θα μετανοήσουν και θα έρθουν στον δρόμο της σωτηρίας. Ο Αντίχριστος και ο Ψευδοπροφήτης θα είναι αιχμάλωτοι για ένα διάστημα και ο υπόλοιπος κόσμος στην πλειοψηφία του θα ασπαστεί την Ορθοδοξία και θα μετανοήσει, καλώντας τον Χριστό να έρθει. Τότε είναι που κατόπιν των παρακλήσεων των πιστών Του ο Κύριος θα επιστρέψει εν δόξη, θα αναιρέσει τους εχθρούς του και θα ασκήσει την Τελική Κρίση. Η κατάληψη της Κωνσταντινούπολης μπορεί μέσα σε αυτό το πλαίσιο να λάβει χώρα άνετα, δεν βλέπω τον λόγο να μην γίνει κάτι τέτοιο στα χρόνια που θα ακολουθήσουν. Όπως και να έχει όλα θα τα δείξει το μέλλον. Προσωπικά πιστεύω ότι τεράστιες μορφές αγίων όπως οι Κοσμάς Αιτωλός, Παΐσιος, Εφραίμ Φιλοθεΐτης κ.ά δεν θα επέμειναν σε καμία περίπτωση σε προφητείες περί μελλοντικού θριάμβου της Ορθοδοξίας εάν ο ίδιος ο Θεός δεν τους τις ενέπνεε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτά που γράφει ο Ανώνυμος 10 Μαρτίου 2021 - 8:17 μ.μ είναι η γνωστή παρεξήγηση του 20ου κεφαλαίου της Αποκαλύψεως, από την οποία -παρεξήγηση- δημιουργήθηκε ο χιλιασμός. Ο ίδιος απέφυγε επιμελώς να αναφερθεί σε χιλιετή βασιλεία διότι γνώριζε όταν θα κτυπούσαν καμπανάκια για τη πλάνη που αναφέρει σε κάποιον σχετικό με το θέμα.
    Το συμβολικό αυτό διάστημα που επικρατεί ο Χριστιανισμός μέχρι λίγο πριν την εμφάνιση του Αντιχρίστου, στο αποκορύφωμα της αποστασίας θα "λυθεί" ο Σατανάς.
    Περισσότερα θα βρείτε στη σχετική ομιλία του Ν. Σωτηρόπουλου 377 στο YouTube.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πολύ καλά τα λέει ο 8:17 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Προς τον σχολιαστη Μαριο εχω να πω οτι κανει τεραστιο λαθος. Ο Σωτηροπουλος αλλαξε γνωμη περι του θεματος και δημοσια στις ομιλιες του και ιδιωτικα σε εμενα υποστηριξε οτι η πτωση του αντιχριστου δεν συνδεεται με την β παρουσια αλλα μεσολαβει διαστημα που θα πιστεψουν οι εβραιοι και θα κυριαρχησει το ευαγγελιο. Επισης ο κυριος Σαλταουρας ενω ειναι πολυ καλος ερμηνευετης εδω κανει τεραστια λαθη. Νομιζω οτι ισως ειναι η πιο αθεολογητη δημοσιευση του. Αν θελει να μαθει το γιατι ας επικοινωνησει με τον γραφοντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Θα μου επιτρέψετε ανάμεσα στον κολοπροαίρετο κατά τ΄ άλλα αρθρογράφο, με τον οποίο συμφωνώ σχετικά με την αποστασία μας και την ανάγκη μετανοίας, και ανάμεσα στον γέροντα Εφραίμ Αριζονίτη, να εμπιστευθώ τον δεύτερο!

    Ποιός λέει στον αρθρογράφο πως μετά τα σκαμπίλια που θα φάμε (και τρώμε ήδη), όπως ένας παγκόσμιος πόλεμος, μία μεγάλη πείνα κλπ, δεν θα μετανοήσουμε οι Έλληνες;

    Υπάρχουν βίντεο που μιλά ο ίδιος ο γέροντας Εφραίμ για τα περί Ιωάννη Βατάτζη και μία ορθόδοξη ανάσα στην οικουμένη.

    Έτσι κι αλλοιώς, σημασία έχει η μετάνοιά μας. Αυτό να μην ξεχνάμε. Όταν με το καλό έλθει και η ανάσα, καλώς να έλθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί,

    Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλιά σας θετικά και αρνητικά. Τα λαμβάνω όλα υπόψιν.
    Η πληθώρα απόψεων και σχολίων που καταγράφηκαν κάτω από το άρθρο μου σημαίνει ότι μας απασχολούν όλους τα θέματα αυτά και προβληματιζόμαστε. Αυτό είναι καλό !
    Επίσης φανερώθηκε αυτό που περίμενα, ότι δηλαδή υπάρχει σύγχυση και μεγάλο εύρος αντιλήψεων. Και δεν αναφέρομαι μόνο στα σχόλια του παρόντος άρθρου, αλλά και σε άλλες ιστοσελίδες που πραγματεύονται το θέμα της "αναλαμπής" ! Ο ένας λέει δεν θα γίνει αναλαμπή, ο άλλος λέει θα γίνει πριν τον Αντίχριστο, ο άλλος θα γίνει μετά τον Αντίχριστο, άλλος πριν τον Γ παγκόσμιο πόλεμο άλλος μετά τον Γ παγκόσμιο πόλεμο, άλλος λέει ο πόλεμος θα είναι και πυρηνικός, άλλος λέει θα έρθει ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, άλλος λέει θα αναστηθεί και θα έρθει ο Βατάτζης, άλλος λέγει θα έρθει ο Ιωάννης εκ Πενίας ή ο Ελεήμων, άλλος λέγει θα έρθει ο Εξαδάκτυλος, άλλος λέγει θα πάρει την Πόλη ο Βασιλιάς Κωνσταντίνος Γλίξμπουργκ, άλλος οτι την Πόλη θα πάρει ο Στρατιωτικός κύριος Γράψας, άλλος λέει ότι κάποιος ευσεβής ηγέτης που μοιάζει με κάποιον από τους ανωτέρω θα είναι ο Εκλεκτός που θα πραγματώσει την "αναλαμπή" !
    Μακάρι να συμφωνήσουν μεταξύ των οι "αναλαμπιστές" για το πρόσωπο και το χρονικό πλαίσιο (ΠΡΙΝ ή ΜΕΤΑ τον Αντίχριστο η "αναλαμπή" ;) και να μας πληροφορήσουν σχετικώς !

    Εγώ λέγω : "ἔρχου. καὶ ὁ ἀκούων εἰπάτω· ἔρχου.... ἀμήν, ναὶ ἔρχου, Κύριε ᾿Ιησοῦ" Αποκάλυψη 22:17,20.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Προς george1: Ποιος μίλησε για σύνδεση Β΄ Παρουσίας με το τέλος του Αντιχρίστου και το αναφέρεις αυτό ...;
    Το λάθος είναι δικό σου που συνδέεις την επιστροφή του Εβραϊκού έθνους με "κυριάρχηση του ευαγγελίου". Δεν θα πιστέψει ολόκληρος ο πλανήτης διότι θα το κάνει ένα έθνος...
    Η δε "χιλιετής" Βασιλεία που ξεκινά με το δέσιμο του Σατανά ήδη από την εποχή του Χριστού Ματθ. 12: 25-30 & Απόκ 20:1-3 κτλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Προς Μαριο. Την συνδεση της επιστροφης του εβραικου εθνους με κυριαρχηση του ευαγγελιου την κανει ο Σωτηροπουλος και ο αποστολος Παυλος αλλα και η παλαια διαθηκη σε παρα πολλα σημεια της. Τελος για την επικρατηση του ευαγγελιου εχει μιλησει με μεγαλη σαφηνεια και ο αγιος Πορφυριος και ο αγιος Παισιος και πληθος μεγαλων αγιων.

    Επειδη ζητα πληροφορηση ο κυριος Σαλταουρας για το χρονικο πλαισιο της αναλαμπης τον πληροφορω οτι θα εχουμε αναλαμπη της ορθοδοξιας μετα τον μεγαλο πολεμο, πολυ πριν τον αντιχριστο, και σε πολυ μεταγενεστερο χρονο αμεσως μετα τον αντιχριστο την λαμψη της ορθοδοξιας. Τελος αν θελει να μαθει ως ερευνητης την αληθεια θα πρεπει να θυμαται οτι ο λογος μας πρεπει να ειναι ευγενης και να μην απαξιωνουμε αυτους που εχουν αλλη αποψη απο εμας ως αναλαμπιστες και δηθεν οτι πιστευυν σε μια πλανη κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μάριε δεν έχεις δίκαιο. Ο αείμνηστος ερμηνευτής της Αγίας Γραφής και Θεολόγος Νικόλαος Σωτηρόπουλος πουθένα δεν απέκλεισε την πιθανότητα Αναλαμπής της Ορθοδοξίας.

    Γνώστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. "... ζῶντες ἐβλήθησαν οἱ δύο εἰς τὴν λίμνην τοῦ πυρὸς τὴν καιομένην ἐν θείῳ".

    "ζώντες"...(τὸ θηρίον καὶ ὁ μετ' αὐτοῦ ψευδοπροφήτης)

    κι ο νοών νοείτω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μια και αναφερθει ο Σωτηροπουλος εδω ειναι και ο Σωτηροπουλος απο το 1996 https://www.youtube.com/watch?v=S1JkRVPVvX4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αγαπητέ Ανώνυμε 11 Μαρτίου 2021 - 9:18 μ.μ., ο μακαριστός ήταν πολύ προσεκτικός και γι'αυτό ποτέ δεν υποστήριξε τις αναλαμπιστικές ψευδοπροφητίες.
    Για τον μαρμαρωμένο πολύ σωστά είπε ότι είναι απλά θρύλος, το ευαγγέλιο ήδη κηρύχθηκε στα έθνη άσχετα αν δεν πίστεψαν όλοι και αν υπάρχει κάποιο ακόμα περιθώριο.
    Άκου προσεκτικά τα όσα έλεγε, μόνο ότι διανύουμε την περίοδο της αποστασίας με τον Αντίχριστο να έρχεται καλπάζοντας. Μετά αυτού η περίοδος που περιγράφει ο Ησαϊας 24 κεφ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ομιλία 346, 1:06:30 :
    «Δεν άκουσα με τα αυτιά μου από τους πατέρας και δεν ξέρω αν ακριβώς αποδίδονται τα λόγια πατέρων.
    Εκείνο που μπορώ να ειπώ, ότι όσο προχωρούμε προς το μέλλον, η ανομία θα πληθύνεται και η Πίστη θα μειώνεται, μέχριΝαι, ο Θεός έχει αίμα! να ‘ρθεί ο Αντίχριστος που θα κάνει τα άνω, κάτω. Αυτά είναι δεδομένα από τις Γραφές, από τους Πατέρες, ότι προχωρώντας προς το τέλος, θα πληθύνεται η ανομία, θα ψύχεται η αγάπη, θα μειώνεται η Πίστις και «ελθών ο Υιός ευρήσει άρα την Πίστη επι της γης;». Όταν ομιλεί έτσι ο Χριστός σημαίνει ότι ολίγοι θα είναι πιστοί τους τελευταίους καιρούς, αλλά οι ολίγοι αυτοί θα υπάρχουν πάντοτε!
    »

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Προς george1:
    Ξεκινήσατε αλλά και συνεχίζεται να γράφετε εκτός θέματος... Η εδαφική επέκταση που αναφέρει το γνωστό απόσπασμα, στο οποίο μιλά και για ράπισμα της Ελλάδος που οι αναλαμπιστές δεν αναφέρουν, είναι άσχετη με το θέμα του άρθρου.
    Έχει και ολόκληρο βιβλιαράκι γι'αυτό με τίτλο "Θα ζήση η Ελλάς", αλλά δεν είναι το εθνικό θέμα της ανάρτησης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Η αποψη του Σωτηροπουλου για την λαμψη της ορθοδοξιας μετα την εποχη του αντιχριστου βασισμενη στο ια κεφαλαιο της προς Ρωμαιους επιστολης απο το 56:50 εως το1:00:50 https://www.youtube.com/watch?v=RNHqm5lj-K4 . Επισης Απο το 0:14:14 εως το 0:16:30 http://www.pantokrator.info/gr/logos/sotiropoulos/338_antixristos-antixristoi-xrisma.mp3
    Τελος αν ενδιαφερεται ο κυριος Μαριος η ο κυριος Σαλταουρας τοτε να σας παραθεσω και τις αποδειξεις συμφωνα με τις οποιες και ο αγιος Πορφυριος και ο αγιος Παισιος πιστευε στην λαμψη της ορθοδοξιας μετα τον αντιχριστο και στην αναλαμπη πριν τον αντιχριστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Γενικά δεν θα διαφωνήσω με το άρθρο... μελετώντας την ερμηνεία της Αποκαλυψης του γερων Αθανάσιου Μυτιληναίου θεωρώ ότι μετά την 6η σφραγίδα με τον γενικό πόλεμο του Αρμαγεδδών ακολουθεί ένα διαψαλμα που είναι ένα διάλειμμα των φοβερων γεγονότων πριν ανοίξει την 7η σφραγίδα που είναι ο Αντίχριστος και η δεύτερη παρουσία του Χριστού και το τέλος της ιστορίας. Σε αυτό πιστεύω το διάλειμμα-διαψαλμα θα υπάρξει η περίοδος της Ορθοδοξιας που είπε ο Άγιος Παΐσιος, ο Άγιος Κοσμάς ο γερων Εφραίμ και άλλοι πολλοί. Όμως κυρίως λέγανε οτι προϋπόθεση για όλα αυτά είναι η μετάνοια. Άλλωστε βαδίζοντας για τα εσχατα το πράγμα θα χειροτερεύει είναι το μόνο σίγουρο αφού και μετά την '' αναλαμπή'' θα ακολουθήσει η αποστασία των Χριστιανών και το σφράγισμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Προς Μαριο : Αφου γραφω εκτος θεματος τοτε να μπω σαφεστερα εντος θεματος. Αν χρειαστει θα αναφερθω και αγιογραφικα, προς το παρον παραθετω απο τον αγιο Παισιο. https://www.youtube.com/watch?v=v1XTbtgX6jE στο 1:03:06

    Ο γεροντας απαντησε θα ερθει και η μπονατσα. Θα ειναι γεροντα στις μερες μας τον ρωτησε. - Γιατι εσυ βιαζεσαι; Η τρικυμια θα αυξηθει μετα θα τραβηξει σκουπα. Η τρικυμια θα πεταξει τα κονσερβοκουτια που εχει η θαλασσα. Μετα δεν θα υπαρχει απιστος πανω στη γη. Αλλα η πιστη τους αυτη δεν θα εχει αξια. Προσωπικα μου διευκρινισε: Ο Θεος θα λυπηθει τον κοσμο εκει που θα εχει φτασει και θα φανερωσει ενα σημειο. Να ξερεις ομως οτι αυτο το σημειο δεν θα ειναι η Δευτερα Παρουσια του Χριστου.Μετα δεν θα υπαρχει απιστος επανω στη γη. Ολοι θα πιστεψουν στον Χριστο. Θα ψαχνεις να βρισκεις εναν απιστο και δεν θα βρισκεις αλλα η πιστη αυτη δεν θα εχει αξια διοτι τωρα θελω και πιστευω μονος μου ενω τοτε....
    Να ξερεις θα ερθει καιρος που θα ερχονται οι ανθρωποι και θα σε παιρνουν απο το χερι . Σηκωθηκε με επιασε απο το χερι και παραστατικα τραβωντας μου μου λεει να ετσι και θα σου λενε πες μας κατι για τον Χριστο. Εσυ θα τους λες δεν ξερω και αυτοι θα σου λενε πες μου οτι ξερεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς George 1. Η αναλαμπή της Ορθοδοξίας είναι αν όχι μία πλάνη, είναι τουλάχιστον μια ουτοπία, ένας ναι μεν ευσεβής πόθος των αγίων ανθρώπων μα συγχρόνως και ένα άπιαστο όνειρο που δεν θα πραγματοποιήθει ποτε,τουλάχιστον πάνω στην γη. Διότι τα όσα λέει δεν συμβιβάζονται καθόλου με την ζωή του εκάστου ανθρώπου επί της γης ως προς την φύση του και γενικά του κόσμου όλου. Ο άνθρωπος από την φύση του ρέπει πάντοτε προς το κακό. Εκεί έχει περισσότερη κλίση. Ο κόσμος σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται ως προς το σύνολο να γνωρίσει το φώς της αλήθειας, όχι διότι το λέω εγώ η το θέλω εγώ έτσι να γίνει, αλλά διότι έτσι είναι η αλήθεια, ο κόσμος είναι ειδωλολατρικός. Λατρεύει την σάρκα και το ψέμα του, λατρεύει την εγωπαθεια του. Είναι μάταιος και ψεύτικος. Και αυτό δεν το λέω μόνο για να δικαιολογήσω την άποψη μου γιατί δεν πιστεύω στην αναλαμπή της Ορθοδοξίας, το λέω γιατί έτσι επίσης είναι η αλήθεια. Εκ πείρας πάντοτε. Ο κόσμος ζεί μέσα στην πλάνη της αμαρτίας και δεν πρόκειται να αλλάξει, αυτό δεν είναι ψέμα, εξού και σε αυτόν τον αιώνα θα έρθει το τέλος της ιστορίας. Το να λέμε ότι θα έρθουν καλύτερες μέρες δεν είναι πάντοτε οφελιμο, καλό είναι να ελπίζουμε το καλύτερο για όλους και όλα μα καλό επίσης είναι και να μην περιφρονούμε και δικαιολογουμαι την δύναμη του κακου που υπάρχει γύρω μας ότι δεν τρέχει τίποτα. Κακά τα ψέματα, τα γεγονότα τρέχουν και δείχνουν ότι φτάσαμε στην εποχή της μέγαλης αποστασίας.

      Διαγραφή
  40. george1, ούτε ο Προσκρούστης να δεν θα συμπεριφερόταν τόσο βάναυσα στις πηγές που χρησιμοποιείς. Παραμένεις εκτός θέματος στα του Σωτηρόπουλου για το τέλος του Αντιχρίστου και Β΄ παρουσίας. Στα γνωστά βίντεο/ομιλίες που βάζεις ΠΟΥΘΕΝΑ δεν γίνεται λόγος για παραμύθια αναλαμπιστικά και προφανώς το γνωρίζεις αλλά για να προκαλέσεις εντυπώσεις το βάζεις γράφοντας ψέματα για «αποψη του Σωτηροπουλου για την λαμψη της ορθοδοξιας μετα την εποχη του αντιχριστου».

    Το σχετικό με το θέμα που κάνετε ότι δεν το βλέπετε: Ομιλία 346, 1:06:30 :
    «Δεν άκουσα με τα αυτιά μου από τους πατέρας και δεν ξέρω αν ακριβώς αποδίδονται τα λόγια πατέρων.
    Εκείνο που μπορώ να ειπώ, ότι όσο προχωρούμε προς το μέλλον, η ανομία θα πληθύνεται και η Πίστη θα μειώνεται, μέχρι να ‘ρθεί ο Αντίχριστος που θα κάνει τα άνω, κάτω. Αυτά είναι δεδομένα από τις Γραφές, από τους Πατέρες, ότι προχωρώντας προς το τέλος, θα πληθύνεται η ανομία, θα ψύχεται η αγάπη, θα μειώνεται η Πίστις και «ελθών ο Υιός ευρήσει άρα την Πίστη επι της γης;». Όταν ομιλεί έτσι ο Χριστός σημαίνει ότι ολίγοι θα είναι πιστοί τους τελευταίους καιρούς, αλλά οι ολίγοι αυτοί θα υπάρχουν πάντοτε!
    »

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αγαπητέ Μάριε γνωρίζω ότι ο μακαριστός Νικόλαος Σωτηρόπουλος ήταν πολύ προσεκτικός και δεν χρειαζόταν να μου το πείτε. Αλλά εσείς νομίζω ότι χρειάζεστε να έχετε περισσότερη προσοχή για να μην τον παρερμηνεύετε.
    Το κομμάτι από ομιλία του που μας δώσατε με το σχόλιο σας 11:51 π.μ. πουθενά δεν φαίνεται να αρνείται μια πιθανή Αναλαμπή της Ορθοδοξίας. Αν δεν καταλαβαίνετε τότε έχετε πρόβλημα κατανόησης του μακαριστού.
    Ξαναδείτε το κομμάτι της ομιλίας που μας δώσατε πιο προσεκτικά για να δείτε ότι άνετα αφήνει χώρο και για μια Αναλαμπή της Ορθοδοξίας.

    Γνώστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη που θα στο πω αλλά πουθενά δεν έκανε λόγο ο μακαριστός Νικόλαος Σωτηρόπουλος για αναλαμπή της Ορθοδοξίας. Ακόμα και το να υπεθεσε ότι μπορεί και να γίνει, δεν σημαίνει ότι πρόκειται να συμβεί. Αλλά αυτό που είναι απόλυτα σίγουρο και Αξιού σημασίας που όλοι πρέπει να το πάρουμε ως δεδομένο είναι ότι είπε με απόλυτη βεβαιότητα ότι όσο προχωρούμε προς τα έσχατα, τόσο η ανομία θα πλυθηνει, η αγάπη θα εκλείψει και η πίστη θα μειωθεί.

      Διαγραφή
  42. Προς Μαριον: Τα αποσπασματα τα εβαλα πρωτα για να αποδειξω οτι ο Σωτηροπουλος αλλαξε γνωμη για το θεμα της υπαρξης εποχης μετα τον αντιχριστο. Ομως οποιος προσεξε την πρωτη ομιλα στο 1:00:25 θα ακουσε οτι "θα εισελθει ο Ισραηλ και θα γινει ευλογια λεγει ο Παυλος, εαν η αποριψης τους ηταν ευλογια ποσο μαλλον η προσληψις αυτων.Θα ειναι ευλογια για τον κοσμο θα δωθει νεο αιμα στην εκκλησια στον χριστιανισμο¨
    Προκειται για τα ακολουθα χωρια
    Ρωμ. 11,12 εἰ δὲ τὸ παράπτωμα αὐτῶν πλοῦτος κόσμου καὶ τὸ ἥττημα αὐτῶν πλοῦτος ἐθνῶν, πόσῳ μᾶλλον τὸ πλήρωμα αὐτῶν;
    Ρωμ. 11,15 εἰ γὰρ ἡ ἀποβολὴ αὐτῶν καταλλαγὴ κόσμου, τίς ἡ πρόσληψις εἰ μὴ ζωὴ ἐκ νεκρῶν;

    Τελος ειναι προφανες οτι για να φθασουν να εισελθουν στην πιστη οι μεγαλυτεροι εχθροι του Χριστου σημαινει οτι κατοπιν της θειας επεμβασης θα ελθει μεγαλη μετανοια σε ολα τα εθνη. Το ιδιο υποστηριζει και ο αειμνηστος καθηγητης Παναγιωτης Τρεμπελας στο υπομνημα του εις τας καθολικας επιστολας στην σελιδα 168 οπου λεγει:" Η επιστροφη του Ισραηλ θα σημανη και την επιστροφη ολοκληρου της ανθρωποτητας, μεγαλη αφυπνηση πνευματικης ζωης θα επελθη σε ολο το κοσμο". Επισης και στην σελιδα 174 " ο αποστολος δεν ομιλει ενταυθα περι εθνικης αποκαταστασεως του Ισραηλ αλλα περι του οτι ο Ισραηλ και ως συνολο θα επιστραφη στον Χριστο και οτι αυτη η επιστροφη θα φερει εις ολοκληρον τον χριστιανισμο την εξ εθνων νεα κινηση και πνευματικη ζωη" Τωρα αν ο Μαριος δεν τα καταλαβαινει δεν φταιει ο γραφων.

    Ο λογος της γραφης ειναι σαφης και δεν ειναι σωστο να διαστεβλωνεται ως πλανη απο τους αρθρογραφους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΕΎΓΕ στον κ.Σαλταούρα για το αφυπνιστικό του κείμενο.
    Το διαρκώς επίκαιρο.
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ως άλλος Προκρούστης ο «Γνώστης» βρήκε στα λεγόμενα για μείωση της Πίστης τους τελευταίους καιρούς και «ελθών ο Υιός ευρήσει άρα την Πίστη επι της γης;» χώρο για αναλαμπή !!! Η παρερμηνεία σε όλο της το μεγαλείο...
    «Καὶ ἐγένετο ἡ βασιλεία αὐτοῦ ἐσκοτωμένη ... καὶ ἐβλασφήμησαν τὸν Θεὸν τοῦ οὐρανοῦ ἐκ τῶν πόνων αὐτῶν καὶ ἐκ τῶν ἑλκῶν αὐτῶν, καὶ οὐ μετενόησαν ἐκ τῶν ἔργων αὐτῶν.»
    Για τον αγαπητό george1, που απέτυχε να μου αποδείξει το ψέμα που έγραψε, επαναλαμβάνει για πολλοστή φορά τα ίδια, και με λογικά άλματα, μάλιστα αυθαίρετες υποθέσεις επιμένει ότι το ένα έθνος = όλη η οικουμένη...
    Όσο για τον Τρεμπέλα δεν θα σχολιάσω ερμηνείες που συνδύαζε από κάθε αιρετικό ερμηνευτή και αγίων καταλήγοντας πολλές φορές σε αστείες ερμηνείες...
    Ο λόγος της Γραφής είναι σαφής και δεν είναι σωστό να διαστρεβλώνεται από ανώνυμους αρθρογράφους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μιλάς Μάριε με μεγαλύτερο σεβασμό για τον χαλκέντερο και ορθοδοξότατο καθηγητή Τρεμπέλα.
      Καλό θα σου κάνει.

      Διαγραφή
  45. Αν είναι δυνατόν, πραγματικά υπάρχουν ορθόδοξοι που πιστεύουν ότι μετά τον Αντίχριστο θα υπάρχει '' αναλαμπή ορθοδοξιας''; και όχι η Δευτέρα Παρουσία του Χριστού και το τέλος της ιστορίας και η ανακαίνιση του σύμπαντος; ρε παιδιά αυτά τα λένε κάτι ιαχωβαδες και κάτι λιακοπουλοι έλεος ρε παιδιά... Ο Πάτερ Αθανάσιος Μυτιληναίος κατά κοινή ομολογία και από Αγιορείτες πατέρες έχει από τις πιο αξιόπιστες ερμηνείες της Αποκαλυψης σας καλώ να την μελετήσετε. Λυπάμαι στο ακτίνες blog που μπαίνουν και λένε τέτοια πράγματα... Να ξέρετε ότι το χειρότερο που μπορεί ο Κύριος να επιτρέψει για τον άνθρωπο είναι το πνεύμα της πλανης και το λέει και ο Κύριος και ο Απόστολος Παύλος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Οπως μπορουμε να δουμε καποιοι εχουν γινει αλαθητοι ερμηνευτες της γραφης. Ερμηνευουν την αποκαλυψη λες και τους μιλα το Αγιο Πνευμα. Προσωπικα δεν ερμηνευσα την αποκαλυψη. Αφηνω ομως τους κορυφαιους αγιους Πορφυριο και Παισιο, με ανωθεν αποκαλυψη, να μιλησουν περι της λαμψης της ορθοδοξιας μετα την εποχη του αντιχριστου. Προκειται για το σημειο 1:01:30 του ακολουθου βιντεο https://www.youtube.com/watch?v=Fg4-jFfZ3G8&t=3635s.

    Βεβαια υπαρχει πολυ μεγαλο πληθος αποδειξεων και απο αλλα πνευματικα τεκνα του αγιου Παισιου που μαρτυρουν το ιδιο. Ομως το κυριοτερο ειναι οτι αυτες οι μαρτυριες ειναι σε απολυτη συμφωνια με την συνολικη μαρτυρια της αγιας γραφης.

    Συνεπως αδελφε Μαριε αυτο που θα πρεπει να σε αποσχολει ειναι οχι τα εσχατα τα οποια δεν γνωριζεις φανηκε καθαρα, αλλα το να μην βιαζεσαι να κατακρινεις τον γραφοντα οτι λεει ψεματα.

    Τελος απευθυνομενος προς τον κυριο Σαλταουρα θελω να πω, μηπως πρεπει να θεωρησουμε τους αγιους Πορφυριο Παισιο ως πλανεμενους ; η μηπως πρεπει να γραψουμε και κανενα αρθρο και για αυτους ;

    Για τον Αναστασιο δεν χρειαζεται να γραψω κατι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος 13 Μαρτίου 2021 - 11:59 π.μ. συγγνώμη αστυνόμε σκέψεως και εκφράσεως, δεν ήθελα να σε θίξω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Όπως μπορούμε να δούμε κάποιοι έχουν γίνει αλάθητοι ερμηνευτές της Γραφής και γνωρίζουν ποιοι ερμηνεύουν με άνωθεν αποκάλυψη και ποιοι όχι !
    Ο ίδιος θεωρεί λάθος γνώμη αγίων για τον Αντίχριστο και τη Β΄ Παρουσία, αλλά, οπωσδήποτε δεν είναι αυτών παρουσιάζει...
    Συνεπώς αδελφέ george1 αυτό που θα πρέπει να σε απασχολεί είναι όχι τα έσχατα τα οποία δεν γνωρίζεις, φάνηκε καθαρά, άλλα το να μην βιάζεσαι να παρερμηνεύσεις με προκρούστεια λογική γράφοντας ψευδόμενος για «αποψη του Σωτηροπουλου για την λαμψη της ορθοδοξιας μετα την εποχη του αντιχριστου» και να επιμένεις ότι ένα έθνος = ολόκληρη η οικουμένη...

    346, 1:06:30 :
    «Δεν άκουσα με τα αυτιά μου από τους πατέρας και δεν ξέρω αν ακριβώς αποδίδονται τα λόγια πατέρων.
    Εκείνο που μπορώ να ειπώ, ότι όσο προχωρούμε προς το μέλλον, η ανομία θα πληθύνεται και η Πίστη θα μειώνεται, μέχρι να ‘ρθεί ο Αντίχριστος που θα κάνει τα άνω, κάτω. Αυτά είναι δεδομένα από τις Γραφές, από τους Πατέρες, ότι προχωρώντας προς το τέλος, θα πληθύνεται η ανομία, θα ψύχεται η αγάπη, θα μειώνεται η Πίστις και «ελθών ο Υιός ευρήσει άρα την Πίστη επι της γης;». Όταν ομιλεί έτσι ο Χριστός σημαίνει ότι ολίγοι θα είναι πιστοί τους τελευταίους καιρούς, αλλά οι ολίγοι αυτοί θα υπάρχουν πάντοτε!
    »
    «Καὶ ἐγένετο ἡ βασιλεία αὐτοῦ ἐσκοτωμένη ... καὶ ἐβλασφήμησαν τὸν Θεὸν τοῦ οὐρανοῦ ἐκ τῶν πόνων αὐτῶν καὶ ἐκ τῶν ἑλκῶν αὐτῶν, καὶ οὐ μετενόησαν ἐκ τῶν ἔργων αὐτῶν.»
    Αρκετά με τα αναμπιστικά παραμύθια της Χαλιμάς μέχρι να μας παρουσιάσουν αν έχουν τέτοια διάθεση νέα ανέκδοτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  49. Το ποιοι εχουν γινει αλαθητοι ερμηνευτες της αποκαλυψης ειναι φανερο απο τα χωρια
    που παραθετουν τα οποια ουτε και γνωριζουν πως ερμηνευονται.Αραγε ο ειρωνικος και κατακριτικος λογος( περι Τρεμπελα κ.α.) με τον οποιον καποιοι γραφουν απο που προερχεται ; Ειναι ευκολο να το βρουν αν το ψαξουν. Καποιοι θελουν να μιλησουν για τα μυστηρια των εσχατων και δεν εχουν γνωρισει ουτε τον ευατο τους.

    Το γεγονος οτι οι δυο αυτοι μεγαλοι αγιοι αποστασιοποιηθηκαν απο την αρχαια αποψη δειχνει την βεβαιοτητα τους. Αλλωστε ο αγιος Πορφυριος το ελεγε συχνα οτι χωρις αποκαλυψη δεν μιλα για πραγματα που δεν ξερει. Πολλες φορες κατα τις οποιες δεν ειχε το χαρισμα ο αγιος τον ρωτουσαν πολλοι αδελφοι για τα προβληματα τους και ο αγιος δεν εδινε πληροφορια. Οταν αυτοι επεμεναν ο αγιος τους ελεγε : παρε με τηλεφωνο το βραδυ : Οταν αυτοι παλι επεμεναν ο αγιος απαντουσε :" θελεις να σου απαντησει ο Πορφυριος η ο Θεος" ;

    Τελος περι της αποψης του Σωτηροπουλου περι λαμψης της ορθοδοξιας το απεδειξα σαφεστατα παραθετωντας την ερμηνεια του στο ια κεφαλαιο της προς Ρωμαιους. Τωρα το τι κατανοει ο καθενας ειναι δικο του θεμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Βεβαιως και θεωρω λαθος την αποψη αρχαιων αγιων διοτι δεν ηταν κατ αποκαλυψη. Ο Θεος απαντα στα αιτηματα της καθε εποχης και οχι σε οποιοδηποτε θεμα. Το τονιζει σαφεστατα ο αγιος βαρνασουφιος.

    «Για ποιό λόγο ο Θεός επιτρέπει τέτοιους μεγάλους άνδρες και αγίους του να πλανηθούν και να κάνουν διάφορα λάθη;» ρώτησαν τον άγιο Βαρσανούφιο.

    Αυτός απάντησε:

    α)«Επειδή δεν ρώτησαν για το συγκεκριμένο αυτό θέμα τον Θεό, ούτε και προσευχήθηκαν όσο θα έπρεπε πριν ζητήσουν την απάντηση, αφού «πας ο αιτών λαμβάνει και ο ζητών ευρίσκει», σύμφωνα με την Αγία Γραφή.

    β) Επειδή τα παρέλαβαν από παλαιότερους Γέροντες και Αγίους και δεν κάθισαν να ερευνήσουν, εάν είναι ή όχι αλήθεια, έχοντας εμπιστοσύνη σ’ αυτούς.

    γ) Για να δείξει ο Θεός, ότι όλοι οι άνθρωποι ακόμη και οι Άγιοι, είναι πάντοτε πεπερασμένοι και ατελείς και δεν μπορούσαν σε καμμία περίπτωση να καταλάβουν όλα τα βάθη του Θεού. Γι’ αυτό και ο Απ. Παύλος λέγει ότι, «εκ μέρους γινώσκομεν και εκ μέρους προφητεύομεν».

    δ) Για να δείξει ο Θεός πάλι, ότι η Πίστη μας είναι ζωντανή, η Εκκλησία μας είναι ζώσα και το Άγιον Πνεύμα, δεν παύει ποτέ να φωτίζει όποιον θέλει («το Πνεύμα το Άγιον όπου θέλει πνει») και όποτε θέλει, για τις αλήθειες της Πίστεώς μας. Έτσι, ό,τι διαφεύγει σε κάποιον ή αφήνει ο ένας Άγιος, να βρίσκει και να συμπληρώνει ο επόμενος· και ό,τι αφήνει ο επόμενος, να το βρίσκει ο μεθεπόμενος, έως της συντελείας του αιώνος. Και με μια λέξη ό,τι λένε οι πρώτοι και δεν είναι ξεκάθαρο ή ορθά διατυπωμένο, έρχονται οι τελευταίοι και το επεξηγούν ή το διορθώνουν, για να δοξάζεται έτσι πάντοτε ο Θεός, μέσα από τους Αγίους Του. Διότι αυτός είναι ο Θεός και των πρώτων και των εσχάτων και εις Αυτόν ανήκει η δόξα εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν». («Βίβλος Βαρσανουφίου και Ιωάννου», σελ. 285 – 288).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. στο 8:40 https://www.youtube.com/watch?v=CjRmCWccNlg μιλα η συζυγος του Ευαγγελου Καραδημου. Στο τελος η ορθοδοξια θα νικησει αλλα εγω τοτε δεν θα ζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ο Άγιος Παϊσιος είπε: βγήκε μια αρρώστια πού θα αναγκάζουν τον κόσμο να σφραγιστεί για να κυκλοφορούν ελεύθερα...
    Η επιστήμη τής γενετικής τεχνολογίας καί τής νανοτεχνολογίας πού εφαρμόζεται στον άνθρωπο,ξεκίνησε η εποχή τού μετά ανθρωπισμού με τα εμβόλια τού Κορονοοιου καί στην συνέχεια θά ενσωματωθεί με νέου τύπου εμβόλια πού θα περιέχουν βιοτσιπ ή με ακτίνες λέιζερ,για να να ελέγξουν την ανθρωπότητα, με πρόσχημα και πάλι την υγεία τού ανθρώπου.
    Ο κόσμος σφραγίζεται,η ψηφιοποίηση τού χρήματος καί τών συναλλαγών είναι πραγματικότητα,τα πάντα θα ελέγχονται με την ηλεκτρονική ψηφιοποίηση μέσω τής ηλεκτρονικής ταυτότητας καί τής αχρηματης συναλλαγής,οι αιρέσεις με την Ορθοδοξία ενώνονται επίσημα το 2025,με το πρωτείο να δίνεται στον Αντίχριστο, αλάθητο Πάπα καί οι περισσότεροι σχολιαστές ονειρεύονται αναλαμπή της Ορθοδοξίας,με την μασκοφόρια στούς ιερούς ναούς,με τής σαρκικές απολαύσεις, τής διαστροφές των σαρκικών απολαύσεων,τής εκτρώσεις,κ.λ.π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ο π. Ακάκιος που έβαλε ο George1 ( γνωστό ψευδώνυμο σε μένα από παλιά, με μόνιμες άσχετες αναφορές ιερών κειμένων και σπάνια επί της ουσίας ουσιαστικών και αξιόπιστων
    για την περίσταση αποδείξεων) , δείχνει ότι δεν γνωρίζει τα σχετικά περί αντίχριστου που έχουν ειπωθεί από Αγίους και μεγάλες μορφές, πλην όμως "δογματίζει" ότι μπορεί να έρθει μετά από 10000.. χρόνια και ότι ξέρει μόνο ο Θεός , λες και του το Απεκάλυψε ο Ίδιος περί του μεγάλου μυστικού. Ασχολείτε επιλεκτικά με του Παΐσιου, με γνωστές μαρτυρίες του στυλ "ο Παΐσιος ΜΟΥ ΕΊΠΕ" (*κατόπιν εορτής) που έχει γεμίσει ο κόσμος και οι βιβλιοθήκες. Το πανάρχαιο “Βάλε και συ λόγια στο στόμα ενός Αγίου”, συνεχίζεται. Για το τι είπε ηχογραφημένα ή πιστοποιημένα ο ΠΑΙΣΙΟΣ σε κάποιους πριν δεκαετίες ότι θα δουν τον Αντίχριστο, κουβέντα. ΚΑΤΆ ΤΑ ΆΛΛΑ ΚΑΝΌΝΙΣΕ ΔΕΝ ΞΈΡΕΙ, ΜΆΛΛΟΝ ΑΥΤΟΊ ΔΕΝ ΞΈΡΕΙ Η ΚΆΝΕΙ ΌΤΙ ΔΕΝ ΞΈΡΕΙ..Κάποιο αντί οικουμενιστικό αγώνα έχει ο εν λόγω πατέρας καταρχάς ?
    Έχουμε επίσης τους Αγ. Λαυρέντιο Τσερνικωφ και Αγ. Γαβριήλ Γεωργίας που είπαν παρομοίως πριν δεκαετίες ότι κάποιοι ΤΟΤΕ παρόντες θα δουν τον αντίχριστο. Η Τελευταία γενιά μετά το κράτος των Εβραίων ότι σηματοδοτεί τα έσχατα , επιβεβαιώνεται από τον Ιερό Χρυσόστομο..Κατά τα άλλα περιμένουν αναλαμπές, έναν νεοφανή όρο που κινείται παράλληλα με τον οικουμενισμό ιστορικά. Ο Αγ. ΛΑΥΡΕΝΤΙΟΣ δε, έδωσε σαφέστερο χρονικό προσδιορισμό, αφού οι μοναχές που θα τον δουν, αμφότερες έχουν γεννηθεί το 1923..Η πυξίδα τελειώνει. Ο π. Ιωάννης ΚΑΛΑΙΤΖΗΣ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΓΥΡΩ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ 87, γράφει ότι ο ΠΑΙΣΙΟΣ είπε για ΠΌΛΗ με μεγάλο πόλεμο και ΜΕΤΆ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ. Πουθενά Αναλαμπή. Για μεγάλο πόλεμο , Μάλιστα ΌΧΙ για ΜΕΤΆΝΟΙΑ, κάνει λόγο και ο Αγ.ΛΑΥΡΕΝΤΙΟΣ. Το ότι σε συνταραχτικά γεγονότα μερικοί θα επιστρέψουν φωνάζουν βοήθα Παναγιά μου, δεν σημαίνει ότι θα γίνει αναλαμπή όπως την φαντάζονται ορισμένοι από τις αυτοδιαψευσμένες και αντιφατικές ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ. Ο Αγ. Νικόδημος λέει για τον Αγ. Ανδρέα ότι τα (υποτιθέμενα) κείμενα του δεν εκδόθηκαν από Μεταγενέστερους Πατέρες καθώς είναι ΔΥΣΠΑΡΑΔΕΚΤΑ. Ο ΜΑΚ.Αυγ.Καντιώτης, παρόλο που εξέδωσε τις αποσπασματικές, στόμα με στόμα προφητείες ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑ, δεν μίλησε για αναλαμπή, άλλα καταδίκασε τέτοιες θεωρίες. Μάλιστα Προφήτευσε και αυτός , κατ' ομολογία του, ότι ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ. Κατ' αποκάλυψη του αγιασμένου γέροντος Βησσαρίωνα (+2006), η ΠΑΝΆΓΙΑ ΤΟΥ ΑΠΕΚΆΛΥΨΕ ΤΟ ΕΤΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ, ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 1982. Ορισμένοι, έχοντας συνδυαστικά αξιοποιήσει όλες τις σχετικές πληροφορίες Αγίων και ιστορικά γεγονότα , έχουν καταλήξει με τεράστιες πιθανότητες στην ταυτότητα του ήδη. Οι υπόλοιποι περιμένουν να δουν την εποχή εξουσίας του, όσοι επιζήσουν. Οι πολλοί δεν θα καταλάβουν ποτέ, και ορισμένοι εμετικοί και μόνιμα χλιαροί θα περιμένουν μετά τα φρικτότερα μαρτύρια και το χάραγμα τους ...να μετανοήσουν στην υποτιθέμενη μετά τον αντίχριστο εποχή.. Κούνια που τους κούναγε.. Αντί να επιχειρούν να γίνουν οι ίδιοι Άγιοι, με ταπείνωση και σεβασμό στο σύνολο της ιεράς παρακαταθήκης, ώστε να βοηθήσουν άλλους, περιμένουν ανοήτως τον μαρμαρωμένο “σούπερμαν” του Θεού, να επικρατήσουν επί της γης χωρίς αγώνα και αυτοθυσία..Αλίμονο σε όσους για οποιανδήποτε λόγο, διοχετεύουν τέτοια παραπληροφόρηση. Υπονοείται μετάνοια μετά το χάραγμα και υπονόμευση του υπέρ πάντων αγώνα των μεγαλύτερων Αγίων όλων των εποχών.. Και ναι οι άγιοι κάνουν λάθος, αλλά ψάχνοντας την ρητή συμφωνία ΣΕ αποδεδειγμένα ΛΟΓΊΑ, ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΈΝΕΣ ΠΛΕΟΝ ΟΜΙΛΙΕΣ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΑ, μαζί με το συνολικόν τους πνεύμα και λόγια, τότε έχουμε την λεγόμενη συμφωνία και πιστοποιούμε την επενέργεια από Αγ. Πνεύμα. Οτι ειναι εκτος ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ πλαισιου, απορριπτεται. αΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ , ΠΑΝΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΓΙΑ ΕΠΙΓΕΙΑ ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ, ΟΤΑΝ ΤΟΣΟΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ ΑΓΙΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ, ΣΤΗΝ Β'ΠΑΡΟΥΣΙΑ.
    ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Το σχόλιο του "Βασίλειου" 11:10 πμ είναι δικές του προσωπικές παρερμηνείες για την Αναλαμπή.

    "Κατ' αποκάλυψη του αγιασμένου γέροντος Βησσαρίωνα (+2006), η ΠΑΝΆΓΙΑ ΤΟΥ ΑΠΕΚΆΛΥΨΕ ΤΟ ΕΤΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ, ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 1982"
    Αυτό ποιές αξιόπιστες μαρτυρίες υπάρχουν; Πιθανόν να είναι λόγια του αέρα όπως και πολλά.

    Οι σύγχρονοι Γέροντες που αναφέρθηκαν μιλάνε ξακάθαρα ότι η Ορθοδοξία θα λάμψει.

    Ο George1 τα γράφει πολύ καλά όπως και άλλες φορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πρωτον ο πατηρ Ακακιος γνωριζει αριστα τα σχετικα περι αντιχριστου που εχουν ειπωθει από πολους αγιους όμως δεχεται ως ορθη την αποψη του αγιου Πορφυριου διοτι γνωριζει ότι ο αγιος Πορφυριος μιλησε εξ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΣ. Στο αν δογματιζει για το αν ο αντιχριστος μπορει να ερθει μετα από 10000 χρονια δεν δογματιζει, λεει ότι ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ και τοτε. Και αυτό δεν το λεει αφ εαυτου αλλα μεταφερει το τι του ειπε ο αγιος Πορφυριος. Ο αγιος ειπε ότι κανεις ανθρωπος δεν γνωριζει το ποτε θα θα ελθει ο αντιχριστος, το οποιο είναι και το ορθο. Συνεπως οσοι αγιοι η γεροντες παρεθεσες οι οποιοι ειπαν ότι πολύ συντομα θα ελθει ο αντιχριστος ολοι τους πλανηθηκαν στο θεμα αυτό. Οσο για τον αγιο Παισιο ειχε πει στον Ανεστη Μαυροκεφαλο ότι στην γενια την δικη του θα ελθει ο αντιχριστος όχι διοτι ηταν βεβαιος ότι θα συμβει αυτό αλλα διοτι το θεωρουσε πιθανο και ηθελε ο κοσμος να εχει την καλη ανυσηχια. Όταν όμως ρωτηθηκε για τον αν εχει πληροφορια για το θεμα αυτό ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ. Το λεει ο ιδιος ρητως στο ακολουθο βιντεο στο 1:13:00 εως το 1:15:30 https://www.youtube.com/watch?v=Fg4-jFfZ3G8&t=3827s . Συνεπως ολοι οι προαναφερθεντες αγιοι δεν μιλησαν εξ αποκαλυψεως όταν ειπαν ότι συντομα θα ελθει ο αντιχριστος. Αλλωστε ο καιρος ηδη περασε και ηδη αποδειχτηκαν τα λογια τους εσφαλμενα.
    Τωρα σε σχεση με τον συντακτη του σχολιου 14 Μαρτιου 11:10 προφανως εισαι ο γνωστος Βασιλης το πρωτοπαλληκαρο του Μαξιμου Βαρβαρη οπου ο τελευταιος κατασκανδαλισε το κοσμο με τις ανοητες γελοιοτητες που εγραφε ότι ο αντιχριστος θα ελθει ποτε το 2013 ποτε το 2018. Μαλιστα ελεγε ότι το πουλι δεκαοχτουρα το φωναζει ότι το 2018 θα γινει η συντελεια και μετα η εμφανιση του αντι. Συνεπως Βασιλη σε θυμαμαι καλα από το φορουμ αποκαλυψη( αν μπορεις δωσε μας ένα λινκ) οπου εγραφες ως vas 19 παραομοιες εσχατολογικες πλανες, γραιωδους μυθους. Τα οσα μου γραφεις μου δινουν δυναμη διοτι αν ελεγες για εμενα θετικα λογια θα ανησυχουσα.
    Τελικα η παρουσα αναρτηση βοηθησε να γινει γνωστο το προφιλ καποιων αντιχριστολογων οι οποιοι ομοιαζουν με τις ενθουσιαστικες εσχατολογικες πλανες του πρωτου αιωνα που περιμεναν από στιγμη σε στιγμη την β παρουσια παρα το γεγονος ότι ο ιδιος ο Χριστος διαβεβαιωσε ότι κανεις ανθρωπος η αγγελος δεν την γνωριζει.
    Επισης καποιοι από τους οπαδους τις αντιχριστολογιας μαλιστα παρουσιαζονται να μιλουν κατακριτικα και συκοφαντικα το οποιο σημαινει ότι δεν εχουν προυποθεσεις να ασχολουνται με τα εσχατα αφου δεν εχουν γνωρισει ακομα ουτε τον ευατο τους.
    Τελος είναι κυριολεκτικα απιστευτο το πως καταφερνεις και διαστρεβλωνεις τον αγιο Παισιο και Πορφυριο ότι ταχα αλλοι εβαλαν στο στομα τους τις μαρτυριες για την λαμψη της ορθοδοξιας. Εδώ υπαρχουν πολλαπλες μαρτυριες (πανω από 20) αλλα και γραπτα κειμενα που μαρτυρουν οσα αναφερω. Μηπως εισαι επηρεασμενος από τον Μαξιμο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Προσωπικα θελω να εξομολογηθω κατι δημοσια. Δεν στεναχωρηθηκα που αλλοι αδελφοι εχουν αλλη αποψη απο την δικη μου, αυτο ειναι κατι ανθρωπινο. Στεναχωρηθηκα για το κυριο Χρηστο Σαλταουρα που συνεγραψε το αρθρο και το σχολιο διοτι παντα διαβαζα
    τα αρθρα του και χαιροταν η καρδια μου. Ηθελα πολλες φορες να επικοινωνησω μαζι του και να τον συγχαρω αλλα δεν ειχα το email του. Τον θεωρω πολυ αξιολογο με πολλα σημαντικα θεολογικα κειμενα τα οποια διαβαζω και τον ευχαριστω για αυτο . Τωρα εδω δεν ξερω το τι εφταιξε και οδηγηθηκε σε λαθος δρομο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Εύγε στον αρθρογράφο! Επιτέλους! Μετανοείτε! Τι να την κάνουμε την Πόλη;;; πρωτεύουσα του Παγκοσμίου Συμβουλίου Αιρετικών ή Ανωμάλων;;;;; έλεοοοοοοος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ''Άκου και αυτό το σημείο· «και θα κηρυχθεί το Ευαγγέλιο αυτό της βασιλείας σ’ ολόκληρη την οικουμένη, για να το πληροφορηθούν όλα τα έθνη, και τότε θα έρθει το τέλος» (Ματθ. κδ , 14).Και όπως βλέπουμε, όλος σχεδόν ο κόσμος έχει ακούσει τη διδασκαλία του Χριστού...'' ~ Ἅγιος Κύριλλος Πατριάρχης Ἱεροσολύμων

    (Κατήχηση Φωτιζωμένων ΙΕ’, ΙΗ’ σελ,443- 457. Εκδόσεις Ετοιμασία Ιεράς Μονής Τιμίου Προδρόμου Καρέας 1999)

    Πράγματι το Ευαγγέλιο, ο λόγος του Χριστού, η ύπαρξη του, και η Εκκλησία Του, είναι γνωστά σε ολα τον κόσμο.

    Το να περιμένει κανείς οτι τώρα ''θα κυρηχθεί'' το Ευαγγέλιο και τώρα θα πιστέψουν όλοι στόν Χριστό για 30 χρόνια πάνω -κάτω, και μετά ξαφνικά θα έρθει ο αντίχριστος είναι μια ουτοπία, ακόμη και αν λέχθηκε απο μεγάλους Αγίους που ίσως το είπαν εκείνη την στιγμή, ως ''καλή παραμυθία'', για να στηρίξουν και να δυναμώσουν τον ακροατή, ή ακόμη και οι ίδιοι είχαν μια τέτοια αίσθηση, ή πεποίθηση, ή επιθυμία να δούν την ανθρωπότητα να μετανοεί.

    Γενικά στήν Ορθοδοξία συμβαίνει το εξείς:

    «Οὐ μέλει ημῖν τί εἶπον, ἢ τί ἐφρόνησαν μερικοὶ Πατέρες. ᾿Αλλὰ τί λέγει ἡ Γραφή, καὶ αἱ Οἰκουμενικαὶ Σύνοδοι, καὶ ἡ κοινὴ τῶν Θεούμενων Πατέρων δόξα...» ~ Ιερό Πηδάλιο, Άγιος Νικόδημος Αγιορείτης

    Το σύνολο λοιπόν των Θεούμενων Πατέρων της Εκκλησίας δεν ομιλεί για αναλαμπή ή κάποια ''καλά χρόνια'' πρίν τον Αντίχριστο. Θα προηγηθεί η αποστασία λέγουν οι Πατέρες.

    Αν τώρα γίνει ένας πόλεμος, που είναι πολύ πιθανόν, και μας δώσουν και την Πόλη, πιθανό και αυτό, αλλά έχουμε όλοι ηλεκτρονική ταυτοτητούλα-πιστοποιητικό εμβολιασμού, και την δείχνουμε καθημερινώς ως μέτρο ελέγχου, και χρήμα ψηφιακό, και στήν Αγιά Σοφιά λειτουργεί ο Πάπας με τον Πατριάρχη ως αδελφές εκκλησίες...

    Ο έχων νου ας λογαριάσει πια ωρα θα είναι. Διότι αναλαμπή με ολα αυτά μαζί, με πανθρησκεία και με το χάραγμα ανα χείρας βαστάζουσιν δεν νοείται.

    Δεν υπάρχει η ανάλογη μετάνοια δυστυχώς στήν ανθρωπότητα. Και ακόμη και μια ''καλή παράταση'' της αποκαλύψεως, δεν δύναται να συμβεί χωρίς το ανάλογο ποσοστό μετάνοιας.

    Ας βάλουμε εμείς καλή μετάνοια αδερφοί... ας αρχίσουμε απο εμάς, διότι κανείς μας δεν είναι ούτε καλός, ούτε σωστός, ούτε άγιος.

    Καλή χρονιά ευλογημένη, καλή μετάνοια χρόνια πολλά και καλοφώτιστα σε όλο τον κόσμο. Εύχεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. καλησπερα σε ολους και ολες...

    Εγω θα καταθεσω την αποωη μου αλλα και το βιωμα μου... σημερα ειμαι 58 ετων... το 1980 που επισκεφθηκα για πρωτη φορα το Αγιο Ορος συνεβη τοεξης και το καταθετω σα μαρτυρια.. ειχαμε παει να επισσκεφτουμε τον Γεροντα τοτε Αγιο σήμερα Παίσιο. Και οπως ειναι φυσικο μετα το κερασμα αρχισαν οι ερωτησεις προς τον Αγιο περι Αντιχριστου κλπ....
    Ο Αγιος αφου ακογε αρκετη ωρα μας ειπε "βρε παιδια πολυ συζητατε τον Αντιχριστο... αφηστε τον αυτον και ασχοληθειτε με το Χριστο , ατο θα μας σωσει"...

    Ενα περιστατικο ακομα που εγινε σε καποια αλλη Σκητη... ηταν καποιος Γεροντας που ελεγε (το 1980) οτι ο Αντιχριστος εχει ηδη γεννηθει....

    επισης σε καποια αλλα νεα ατομα που ηταν εκει τους ειπε "θα δειτε εσεις την πολη ελληνικη πριν τελειωσετε το σχολειο".....

    Εγω αυτο που μπορω να πω ειναι οτι ο Θεος αλλαζει τα σχεδια του οταν συντρεχουν λογοι!! Εχει συμβει αρκετες φορες και στην Π. Διαθηκη..

    να κοιταξουμε να μετανοησουμε , να προσευχομαστε και να ειμαστε καλοι άνθρωποι.. Τα υπολοιπα να τα αφησουμε στην Οικονομια του Θεου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. 'Οσοι ΔΕΝ έχουν πειστεί ακόμα πως πρίν την 'Ελευση του Αντιχρίστου,ΘΑ προηγηθεί η λεγόμενη Αναλαμπή της Ορθοδοξίας (και η επακόλουθη ανάκτηση της Κωνσταντινούπολης από τους Ελληνορθόδοξους Ρωμιούς),ΕΙΝΑΙ στη δυσάρεστη θέση να απαντήσουν ΠΡΩΤΑ στους ευατούς τους ποιό έθνος είναι ΑΥΤΟ που Ο Ίδιος Ο προαιώνιος παντογνώστης,και αδιάψευστος Κύριος υπαινίσσεται όταν δηλώνει στους Εβραίους στο Κατά Ματθαίον Κεφ. 21,43-44 πώς "Δια τούτο λέγω υμίν αρθήσεται αφ' υμών η βασιλεία του θεού και δοθήσεται έθνει ποιούντι τους καρπούς αυτής.Και ο πεσών επι τον λίθον τούτον συνθλασθήσεται,· ἐφ’ ὃν δ’ ἂν πέσῃ,λικμήσει αὐτόν.",και,έπειτα,να δίνουν τις προσωπικές τους ερμηνείες σε όλα τα (όντως εσχατολογικά!!!) Σημεία Των Καιρών που βιώνουμε πρόσφατα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανάσταση κάποιου βασιλιά εκ πενίας, Βατάτζη κλπ στο netflix μπορεί στην Ορθοδοξία όχι.
    Πολύς λόγος έγινε στα σχόλια για την επιστροφή των Εβραίων, και ότι απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει αυτό είναι μία αναλαμπή της Ορθοδοξίας.
    Για κάποιο λόγο που δεν μπορώ να καταλάβω, ενώ η Αποκάλυψη του Ιωάννη είναι ξεκάθαρη για το πότε οι Εβραίοι μετανοούν, δεν το βλέπουμε.
    Οι Εβραίοι έρχονται σε μετάνοια στο τέλος του 2ου ουαι, 6η σάλπιγγα, με τον θάνατο των δύο προφητών. Δηλαδή, κατά την παρουσία του αντιχρίστου.
    Όσον αφορά τα λόγια των Αγίων, δυστυχώς την αναλαμπή θα τη βρούμε μόνο στους Έλληνες σύγχρονους Αγίους και σε καμία περίπτωση σε οποιονδήποτε Ρώσο γεωργιανό ρουμάνο κλπ. Αντιθέτως σε αυτούς τους Αγίους θα βρούμε ότι οι λόγοι τους είναι ρητοί ως προφητείες για τον ερχομό του αντιχρίστου μετά τον μεγάλο πόλεμο. Οπότε αν μπούμε στη διαδικασία να πούμε ο τάδε Άγιος είπε αυτό ενώ ο τάδε Άγιος είπε αυτό θα πρέπει να μπούμε και στη διαδικασία να ξεκαθαρίσουμε στο ποιος έχει άδικο ή όχι. Για να αποφύγουμε λοιπόν αυτή τη σύγχυση , η οποία εκ των πραγμάτων είναι άκαρπη, παραθέτω τον παρακάτω προβληματισμό.
    Το ερώτημα που πρέπει να τεθεί για να ξεκαθαρίσει το τοπίο είναι κατά την γνώμη μου μόνο ένα και είναι απλό.
    Ο τρίτος παγκόσμιος που ήδη ξεκίνησε, είναι αυτός που αναφέρεται στην 6η σάλπιγγα ή όχι;
    Είναι αυτός που αναφέρεται στον Ευφράτη ποταμό και στην αποξήρανση του ή όχι;
    Εάν ο τρίτος παγκόσμιος είναι ο παραπάνω τότε αυτός ο πόλεμος γίνεται από τον ίδιο τον αντίχριστο όπως αναφέρεται στην 6η φιάλη.
    Εάν όχι, τότε θα πρέπει να υπάρξει 4ος παγκόσμιος από τον ίδιο τον αντίχριστο.

    Στο παραπάνω θα αναφέρω τα λόγια του Αγίου Παϊσίου, μόνο ως προβληματισμό και όχι ως θέση.
    Όταν ακούσετε ότι τα νερά του Ευφράτη τα κόβουν από ψηλά οι Τούρκοι με φράγματα, και τα χρησιμοποιούν για αρδευτικά έργα, τότε να ξέρετε ότι ήδη έχουμε μπει στην ετοιμασία του μεγάλου εκείνου πολέμου και κατ’ αυτόν τον τρόπο ετοιμάζεται ο δρόμος για τις δύο μυριάδες μυριάδων στρατού των από ανατολών ηλίου, που αναφέρει η Αποκάλυψη. Μέσα σ’ όλη την ετοιμασία είναι και τούτο: Πρέπει να ‘χει στερέψει ο ποταμός Ευφράτης, για να μπορέσει να περάσει έτσι ο πολυάριθμος στρατός. Αν και – γελούσε ο Γέροντας σ΄ αυτό το σημείο – διακόσια εκατομμύρια Κινέζοι, όταν φτάσουν εκεί, από ένα κύπελλο νερό να πιούν, πάει, τον άδειασαν τον Ευφράτη»!

    Sarotos

    ΑπάντησηΔιαγραφή