19 Νοε 2014

Χρήστος Σαλταούρας, Τα μνημόσυνα είναι Βιβλικά;

ΤΑ   ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ ΕΙΝΑΙ  ΒΙΒΛΙΚΑ ;
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ;
            Μνημόσυνο ονομάζεται η προσευχή της Εκκλησίας για τους κοιμηθέντας Χριστιανούς. Η Εκκλησία προσεύχεται για όλους, τους ζωντανούς και τους κοιμηθέντες. Άλλωστε οι κοιμηθέντες είναι και αυτοί ζωντανοί για τον Θεό – «ἐγώ εἰμι ὁ Θεὸς ᾿Αβραὰμ καὶ ὁ Θεὸς ᾿Ισαὰκ καὶ ὁ Θεὸς ᾿Ιακώβ; οὐκ ἔστιν ὁ Θεὸς Θεὸς νεκρῶν, ἀλλὰ ζώντων» Ματθαίος 22:32. Οι αποθανόντες Πατριάρχες είναι ζωντανοί- υπαρκτοί για τον Θεό. Όπως η προσευχή της Εκκλησίας για τους ζωντανούς δεν προεξοφλεί την σωτηρία τους αν οι ίδιοι δεν την επιθυμούν, έτσι και τα μνυμόσυνα δεν σώζουν αναγκαστικά.

ΤΑ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ
            Η αιρετική Διαμαρτύρηση (Προτεσταντισμός), δεν παραδέχεται τις προσευχές της Εκκλησίας για τους κοιμηθέντας. Πιστεύουν οι αιρετικοί ότι δεν πρέπει να προσευχόμαστε για τους κοιμηθέντες ! Οι λόγοι που οι διάφοροι αιρετικοί δεν δέχονται τις προσευχές της Εκκλησίας για τους κοιμηθέντας είναι οι εξής :
-          Δεν παραδέχονται αρκετοί (όχι όλοι) αιρετικοί την αθανασία της ψυχής !
-          Δεν παραδέχονται οι αιρετικοί ότι οι κοιμηθέντες Άγιοι μπορούν να μεσιτεύουν στον Θεό για τους ζωντανούς, ούτε ότι πρέπει να τους τιμούμε.
-          Δεν παραδέχονται οι αιρετικοί ότι οι ζωντανοί μπορούν να μεσιτεύουν στον Θεό για τους κοιμηθέντας.
-          Παρερμηνεύουν τον λόγο της Γραφής « εἷς γὰρ Θεός, εἷς καὶ μεσίτης Θεοῦ καὶ ἀνθρώπων, ἄνθρωπος Χριστὸς ᾿Ιησοῦς» Α Τιμόθεον 2:5
Η ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ
« καὶ μὴ φοβηθῆτε ἀπὸ τῶν ἀποκτεννόντων τὸ σῶμα, τὴν δὲ ψυχὴν μὴ δυναμένων ἀποκτεῖναι» Ματθαίος 10:28
Ενώ το σώμα δύναται να θανατωθεί η ψυχή δεν δύναται να θανατωθεί, είναι αθάνατη. Και ενώ το αψευδές στόμα του Ιησού Χριστού μας λέγει καθαρά και ξάστερα ότι σε αντίθεση με το σώμα που μπορεί να θανατωθεί η ψυχή δεν μπορεί να θανατωθεί,………. οι αιρετικοί λέγουν ότι η ψυχή πεθαίνει !!!
Αν η ψυχή πεθαίνει όταν πεθαίνει το σώμα, η Γραφή δεν θα έλεγε ποτέ ότι με τον θάνατο του σώματος δεν πεθαίνει και η ψυχή !
«Λέγω δὲ ὑμῖν τοῖς φίλοις μου· μὴ φοβηθῆτε ἀπὸ τῶν ἀποκτεννόντων τὸ σῶμα, καὶ μετὰ ταῦτα μὴ ἐχόντων περισσότερόν τι ποιῆσαι. ὑποδείξω δὲ ὑμῖν τίνα φοβηθῆτε· φοβήθητε τὸν μετὰ τὸ ἀποκτεῖναι ἔχοντα ἐξουσίαν ἐμβαλεῖν εἰς τὴν γέενναν· ναί, λέγω ὑμῖν, τοῦτον φοβήθητε» Λουκάς 12: 4-5
Ο άνθρωπος  «μετὰ τὸ ἀποκτεῖναι» (μετά τον θάνατο όχι μετά την ανάσταση), δύναται να πάθει κάτι «περισσότερον», δύναται να ριφθεί στην Γέενα, την Κόλαση δηλαδή. Αν ο θάνατος εκμηδένιζε την ύπαρξη του ανθρώπου, Τι περισσότερο θα μπορούσε αυτός να πάθει ;;;
Η Κόλαση έχει βαθμίδες δεν σημαίνει εκμηδένιση διότι η εκμηδένιση δεν έχει βαθμίδες !
« ἐκεῖνος δὲ ὁ δοῦλος, ὁ γνοὺς τὸ θέλημα τοῦ κυρίου ἑαυτοῦ καὶ μὴ ἑτοιμάσας μηδὲ ποιήσας πρὸς τὸ θέλημα αὐτοῦ, δαρήσεται πολλάς·  ὁ δὲ μὴ γνούς, ποιήσας δὲ ἄξια πληγῶν, δαρήσεται ὀλίγας» Λουκάς 12: 47-48
Η ΑΝΤΙΦΑΣΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ
            Οι αιρετικοί που δεν δέχονται τις προσευχές των ζώντων για τους κοιμηθέντας ούτε τις προσευχές των κοιμηθέντων για τους ζώντες αναφέρουν ως δικαιολογία το εξής εδάφιο :« εἷς γὰρ Θεός, εἷς καὶ μεσίτης Θεοῦ καὶ ἀνθρώπων, ἄνθρωπος Χριστὸς ᾿Ιησοῦς» Α Τιμόθεον 2:5. Ορίστε ! Λέγουν. Η Γραφή λέγει ότι υπάρχει ΕΝΑΣ μόνο Μεσίτης ανάμεσα στους ανθρώπους και τον Θεό. Γιατί λοιπόν εσείς οι Ορθόδοξοι βάζετε άλλους μεσίτες ανάμεσα στους ανθρώπους και στον Θεό ; Γιατί ζητάτε από τους Αγίους και την Μητέρα του Ιησού να προσευχηθούν για εσάς ;
Απαντούμε :
Είστε αντιφατικοί και υποκριτές ! Διότι την ώρα που επικαλείστε το εδάφιο Α Τιμόθεον 2:5 την ίδια ώρα εσείς προσεύχεστε στον Θεό για τους φίλους σας, τους συγγενείς σας, τους ασθενείς σας και τους ομόφρονές σας!!!  Αυτό δεν είναι Μεσιτεία ; Για εσάς δεν ισχύει η ερμηνεία που δίνετε στο εδάφιο Α Τιμόθεον 2:5 ;;;
Μεσιτεία είναι να παρακαλά κανείς τον Θεό για χάρη ενός άλλου προσώπου.
Β Θεσσ. 3:1 " Το λοιπόν, προσεύχεσθε, αδελφοί, περί ημών"
ΓΙΑΤΙ ο Απόστολος Παύλος ζητά την προσευχή - ΜΕΣΙΤΕΙΑ των Χριστιανών ;;;
Αφου σύμφωνα με την «λογική» των κακοδόξων, η Γραφή λέγει ότι «εις γαρ Θεός, εις και μεσίτης Θεού και ανθρώπων, άνθρωπος Χριστός Ιησούς» Α Τιμόθεον 2:5 ο Παύλος δεν θα έπρεπε να αποτανθεί σε άλλους μεσίτες !
Α Κορινθίους 7:16 « τι γαρ οίδας, γύναι, ει τον άνδρα σώσεις; ή τι οίδας, άνερ, ει την γυναίκα σώσεις;».
Α Κορινθίους 9:22 «τοις πάσι γέγονα τα πάντα, ίνα πάντως τινάς σώσω».
ΓΙΑΤΙ ο Απόστολος Παύλος λέγει ότι μπορει ο Άνδρας να ΣΩΣΕΙ την Γυναίκα του και το αντίστροφο;;; ΓΙΑΤΙ ο Απόστολος Παύλος λέγει ότι προσπαθεί να ΣΩΣΕΙ όσους μπορεί ;;;
Σύμφωνα με την «λογική» των κακοδόξων, αφού η Γραφή λέγει ότι « ουκ έστιν εν άλλω ουδενί η σωτηρία· ουδέ γαρ όνομά εστιν έτερον υπό τον ουρανόν το δεδομένον εν ανθρώποις εν ω δεί σωθήναι ημάς» Πράξεις 4:12, θα πρέπει να μην στρεφόμεθα σε άλλους σωτήρες πλην του ΕΝΟΣ (Ιησούς Χριστός)!
Ο Απ. Παύλος είναι ΣΧΕΤΙΚΟΣ Σωτήρας και όχι ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΣΩΤΗΡΑΣ. Ο Άνδρας σώζει την Γυναίκα του ως σχετικός σωτήρας και το αντίστροφο η Γυναίκα με σχετική έννοια σώζει τον Άνδρα.
Ο Απ. Παύλος ζητά την σχετική Μεσιτεία των Χριστιανών. ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΜΕΣΙΤΗΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.
Εβραίους 12:22-23 «αλλά προσεληλύθατε Σιών όρει και πόλει Θεού ζώντος, Ιερουσαλήμ επουρανίω, και μυριάσιν αγγέλων, πανηγύρει και εκκλησία πρωτοτόκων εν ουρανοίς απογεγραμμένων, και κριτή Θεω πάντων, και πνεύμασι δικαίων τετελειωμένων».
Η Γραφή ονομάζει τα πνεύματα των Αγίων στον ουρανό ( Ιερουσαλήμ επουρανίω) ΔΙΚΑΙΑ ΤΕΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ. Η Δέησή τους λοιπόν πολύ ισχύει διότι : «πολύ ισχύει δέησις δικαίου ενεργουμένη» Ιακώβου 5:16.
Ματθαίος 23:9 « και πατέρα μη καλέσητε υμών επί της γης, εις γαρ εστιν ο πατήρ υμών, ο εν τοις ουρανοίς
Α Ιωάννου 2:13,14 « γράφω υμίν, πατέρες, ότι εγνώκατε τον απ’ αρχής» , « έγραψα υμίν, πατέρες, ότι εγνώκατε τον απ’ αρχής».
Ο Ιωάννης κάνει καλά που ονομάζει επί γης ΠΑΤΕΡΕΣ;;;
Ασφαλώς και κάνει καλά γιατί τους ονομάζει με σχετική και όχι απόλυτη έννοια !
Η Θεοτόκος και όλοι οι Άγιοι με σχετική έννοια μεσιτεύουν και σώζουν.
« πάντας τιμήσατε» Α Πέτρου 2:17 λέγει η Γραφή. Γιατί λοιπόν να μην Τιμούμε ιδίως την Θεοτόκο και του Αγίους αφού ΠΑΝΤΑΣ πρέπει να τιμούμε;
Οι κεκοιμημένοι Άγιοι είναι ζωντανοί (ως αθάνατες ψυχές ) και άρα υπαρκτά Πρόσωπα όχι ανύπαρκτα : «ουκ ανέγνωτε εν τη βίβλω Μωϋσέως, επί του βάτου Πως είπεν αυτω ο Θεός λέγων, εγώ ο Θεός Αβραάμ και ο Θεός Ισαάκ και ο Θεός Ιακώβ; ουκ έστιν ο Θεός νεκρών, αλλά ζώντων·» Μάρκος 12:26-27. Δεν θα πρέπει λοιπόν να τιμούμε τους Αγίους στους οποίους περιλαμβάνεται και η Θεοτόκος;
Λουκάς 1:48 « ιδού γαρ από του νυν μακαριούσι με πάσαι αι γενεαί» !!!
Η αιρετική Διαμαρτύρηση αρνείται την Μεσιτεία της Παναγίας και των Αγίων γενικώς. Αφού η Μητέρα του Ιησού (λέγουν), δεν είναι πανταχού παρούσα, πώς πληροφορείται τα αιτήματα των επικαλουμένων αυτή;
Λουκάς 15:7,10 « λέγω υμίν ότι ούτω χαρά έσται εν τω ουρανω επί ενί αμαρτωλω μετανοούντι», «ούτω, λέγω υμίν, χαρά γίνεται ενώπιον των αγγέλων του Θεού επί ενί αμαρτωλω μετανοούντι.»
Οι Άγγελοι στον Ουρανό που δεν είναι πανταχού παρόντες, ΠΩΣ γνωρίζουν ότι μετανοούν αμαρτωλοί στη γη;;; ΕΤΣΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ !
Δ Βασιλειών/ Β Βασιλέων 5:20-26 « και είπε Γιεζί το παιδάριον Ελισαιέ• ιδού εφείσατο ο κύριός μου του Ναιμάν του Σύρου τούτου του μη λαβείν εκ χειρός αυτού α ενήνοχε• ζη Κύριος ότι ει μη δραμούμαι οπίσω αυτού και λήψομαι απ ‘ αυτού τι. και εδίωξε Γιεζί οπίσω του Ναιμάν, και είδεν αυτόν Ναιμάν τρέχοντα οπίσω αυτού και επέστρεψεν από του άρματος εις απαντήν αυτού και είπεν• ειρήνη• ο κύριός μου απέστειλέ με λέγων• ιδού νυν ήλθον προς με δύο παιδάρια εξ όρους Εφραίμ από των υιών των προφητών• δος δη αυτοίς τάλαντον αργυρίου και δύο αλλασσομένας στολάς. και είπε• λαβέ διτάλαντον αργυρίου• και έλαβε δύο τάλαντα αργυρίου εν δυσί θυλάκοις και δύο αλλασσομένας στολάς και έδωκεν επί δύο παιδάρια αυτού. και ήραν έμπροσθεν αυτού. και ήλθον εις το σκοτεινόν, και έλαβεν εκ των χειρών αυτών και παρέθετο εν οίκω και εξαπέστειλε τους άνδρας. και αυτός εισήλθε και παρεστήκει προς τον κύριον αυτού• και είπε προς αυτόν Ελισαιέ• πόθεν, Γιεζί; και είπε Γιεζί• ου πεπόρευται ο δούλός σου ένθα και ένθα. και είπε προς αυτόν Ελισαιέ•ουχί η καρδία μου επορεύθη μετά σου, ότε επέστεψεν ο ανήρ από του άρματος εις συναντήν σοι; και νυν έλαβες το αργύριον, και νυν έλαβες τα ιμάτια και ελαιώνας και αμπελώνας και πρόβατα και βόας και παίδας και παιδίσκας•»- Ο Προφήτης Ελισαίος που δεν είναι πανταχού παρών ΠΩΣ γνώριζε τις πράξεις του Γιεζί ;;; Με τον ίδιο τρόπο που οι μη πανταχού παρόντες Άγγελοι γνωρίζουν τι γίνεται στη γη, με τον ίδιο τρόπο που ο Προφήτης Ελισαίος που δεν είναι πανταχού παρών γνώριζε τις πράξεις του Γιεζί, ΕΤΣΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ τα αιτήματα των πιστών !
« δῴη ἔλεος ὁ Κύριος τῷ ᾿Ονησιφόρου οἴκῳ, ὅτι πολλάκις με ἀνέψυξε καὶ τὴν ἅλυσίν μου οὐκ ἐπαισχύνθη,  ἀλλὰ γενόμενος ἐν Ρώμῃ σπουδαιότερον ἐζήτησέ με καὶ εὗρε· δῴη αὐτῷ ὁ Κύριος εὑρεῖν ἔλεος παρὰ Κυρίου ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ· καὶ ὅσα ἐν ᾿Εφέσῳ διηκόνησε, βέλτιον σὺ γινώσκεις» Β Τιμόθεον 1:16-18
            Ο Απόστολος Παύλος προσεύχεται για τον Ονησιφόρο στον Θεό (δηλαδή μεσιτεύει) και τι λέγει ; Λέγει ο Παύλος:  «δῴη αὐτῷ ὁ Κύριος εὑρεῖν ἔλεος παρὰ Κυρίου ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ». Ο Απόστολος εύχεται ο Ονησιφόρος ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ να βρει έλεος από τον Κύριο . Ποία είναι ΕΚΕΙΝΗ Η ΗΜΕΡΑ ;
« ἐγὼ γὰρ ἤδη σπένδομαι, καὶ ὁ καιρὸς τῆς ἐμῆς ἀναλύσεως ἐφέστηκε.  τὸν ἀγῶνα τὸν καλὸν ἠγώνισμαι, τὸν δρόμον τετέλεκα, τὴν πίστιν τετήρηκα·  λοιπὸν ἀπόκειταί μοι ὁ τῆς δικαιοσύνης στέφανος, ὃν ἀποδώσει μοι ὁ Κύριος ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ, ὁ δίκαιος κριτής, οὐ μόνον δὲ ἐμοί, ἀλλὰ καὶ πᾶσι τοῖς ἠγαπηκόσι τὴν ἐπιφάνειαν αὐτοῦ» Β Τιμόθεον 4:6-8
ΕΚΕΙΝΗ Η ΗΜΕΡΑ είναι η ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ κατά την οποία ημέρα οι δίκαιοι λαμβάνουν τον στέφανο της δικαιοσύνης από τον Δίκαιο Κριτή.
Εδώ όμως προκύπτει το εξής ερώτημα :
Γιατί ο Παύλος εύχεται ο Ονησιφόρος να τύχει ελέους την Ημέρα της Κρίσης ; Γιατί το έλεος ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ σε ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ; Δεν έχει ο Ονησιφόρος όπως και όλοι μας ανάγκη το έλεος του Θεού κάθε ημέρα της πρόσκαιρης τούτης ζωής ; Μόνο την ημέρα της Κρίσης θα χρειαστεί το θείον έλεος ο Ονησιφόρος ;  Και αν έχουμε όλοι μας καθημερινά την ανάγκη του θείου ελέους ,πολύ περισσότερο δεν την είχε ανάγκη ο συνεργάτης του διωκόμενου Αποστόλου ; Γιατί ο Απόστολος δεν λέγει για παράδειγμα «δῴη αὐτῷ ὁ Κύριος εὑρεῖν ἔλεος παρὰ Κυρίου» απλώς και γενικώς, αλλά ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ το έλεος του Θεού σε ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ; Γιατί το    κάνει αυτό ο Απόστολος Παύλος;
Έχουμε και άλλα ερωτήματα όμως :
Γιατί ενώ ο Παύλος λέγει για τον εαυτό του σε χρόνο Ενεστώτα ότι « δι' ἣν αἰτίαν καὶ ταῦτα πάσχω, ἀλλ' οὐκ ἐπαισχύνομαι» Β Τιμόθεον 1:12 και «κακοπαθῶ μέχρι δεσμῶν ὡς κακοῦργος» Β Τιμόθεον 2: 9 για τον Ονησιφόρο λέγει ότι «πολλάκις με ἀνέψυξε καὶ τὴν ἅλυσίν μου οὐκ ἐπαισχύνθη» Β Τιμόθεον 1:16 ; Γιατί δηλαδή ο Παύλος αναφερόμενος στον Ονησιφόρο χρησιμοποιεί χρόνο ΑΟΡΙΣΤΟ ;;; Γιατί δεν λέει ο Απόστολος «πολλάκις με ἀνέψυξε καὶ τὴν ἅλυσίν μου οὐκ ἐπαισχύνεται» αλλά λέγει «οὐκ ἐπαισχύνθη» ; Γιατί γενικώς ο Παύλος αναφέρεται στον Ονησιφόρο σε χρόνο Αόριστο και μόνον ;
Γιατί ο Απόστολος Παύλος στο κλείσιμο της επιστολής του όταν στέλνει τους χαιρετισμούς του δεν αναφέρεται καθόλου στον Ονησιφόρο παρά μόνο στην οικογένειά του ; Την οικογένειά του Ονησιφόρου την εμνημόνευσε και προηγουμένως ο Απόστολος και μάλιστα ευχήθηκε να έχει και αυτή έλεος από τον Θεό (όχι όμως περιοριστικά σε «εκείνη την ημέρα» όπως με τον Ονησιφόρο, αλλά γενικώς κάθε ημέρα…). Τώρα στο τέλος της επιστολής του ο Παύλος χαιρετά την οικογένεια του Ονησιφόρου αλλά όχι τον ίδιο ! – « ῎Ασπασαι Πρίσκαν καὶ ᾿Ακύλαν καὶ τὸν ᾿Ονησιφόρου οἶκον» Β Τιμόθεον 4: 19.
            Ο Απόστολος Παύλος ήξερε ότι σε αντίθεση με την οικογένειά του και άλλα πρόσωπα, ο Ονησιφόρος δεν είχε την καθημερινή ανάγκη του θείου ελέους αλλά μόνο την Ημέρα της Κρίσης μετά την Ανάσταση των νεκρών. Δεν έχουν ανάγκη του θείου ελέους πριν την Κρίση οι κοιμηθέντες εν Κυρίω ! Οι ζώντες έχουμε ανάγκη καθημερινά το έλεος του Θεού για να ανταπεξέλθουμε στις δυσκολίες της παρούσας δοκομαστικής ζωής. Το γεγονός δηλαδή ότι ο Παύλος ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ το έλεος που εύχεται στον Ονησιφόρο σε ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ, δηλώνει σαφώς ότι αυτός είχε κοιμηθεί ! Αυτός επίσης είναι ο λόγος που ο Παύλος αναφέρεται σε χρόνο Αόριστο στον Ονησιφόρο και δεν του στέλνει χαιρετισμό μέσω του Τιμοθέου ενώ αντιθέτως στέλνει χαιρετισμό στην Οικογένεια του Ονησιφόρου.
Ο Απόστολος δηλαδή προσευχήθηκε για έναν κοιμηθέντα Χριστιανό, τον Ονησιφόρο, έκανε ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ! Αυτό κάνει και η Ορθόδοξη Εκκλησία που ακολουθεί πιστά τις Αποστολικές Παραδόσεις και όχι τις αιρετικές απόψεις των Προτεσταντών !
«Και ἐν ἡμέρᾳ εἰκοστῇ καὶ τετάρτῃ τοῦ μηνὸς τούτου συνήχθησαν οἱ υἱοὶ ᾿Ισραὴλ ἐν νηστείᾳ καὶ ἐν σάκκοις καὶ σποδῷ ἐπὶ κεφαλῆς αὐτῶν.  καὶ ἐχωρίσθησαν οἱ υἱοὶ ᾿Ισραὴλ ἀπὸ παντὸς υἱοῦ ἀλλοτρίου καὶ ἔστησαν καὶ ἐξηγόρευσαν τὰς ἁμαρτίας αὐτῶν καὶ τὰς ἀνομίας τῶν πατέρων αὐτῶν» Νεεμίας 9:1-2
            Οι Ισραηλίτες δεν εξηγόρευσαν μόνο τις δικές τους παραβάσεις αλλά και των προγόνων τους ! Γιατί εξηγόρευσαν τις αμαρτίες των προγόνων τους ; Χωρίς λόγο ;Έκαναν κακώς που εξηγόρευσαν τις αμαρτίες των προγόνων τους ;
« ποιησάμενός τε κατ᾿ ἀνδραλογίαν κατασκευάσματα εἰς ἀργυρίου δραχμὰς δισχιλίας, ἀπέστειλεν εἰς ῾Ιεροσόλυμα προσαγαγεῖν περὶ ἁμαρτίας θυσίαν, πάνυ καλῶς καὶ ἀστείως πράττων ὑπὲρ ἀναστάσεως διαλογιζόμενος·  εἰ γὰρ μὴ τοὺς προπεπτωκότας ἀναστῆναι προσεδόκα, περισσὸν ἂν ἦν καὶ ληρῶδες ὑπὲρ νεκρῶν προσεύχεσθαι.  εἶτ᾿ ἐμβλέπων τοῖς μετ᾿ εὐσεβείας κοιμωμένοις κάλλιστον ἀποκείμενον χαριστήριον, ὁσία καὶ εὐσεβὴς ἡ ἐπίνοια· ὅθεν περὶ τῶν τεθνηκότων τὸν ἐξιλασμὸν ἐποιήσαντο τῆς ἁμαρτίας ἀπολυθῆναι» Β Μακκαβαίων 12:43-45
            Στο βιβλίο Β Μακκαβαίων της Παλαιάς Διαθήκης αναφέρονται ρητώς τα Μνημόσυνα υπέρ των Νεκρών. Το κανονικό όμως αυτό βιβλίο της Αγίας Γραφής το αρνούνται οι Προτεστάντες επειδή λέει το αρνούνται οι Εβραίοι ! Ωραία δικαιολογία ! Ψευτοδικαιολογία μάλλον….διότι και την Καινή Διαθήκη αρνούνται οι Εβραίοι !!!
Οι θεομάχοι Εβραίοι που δεν πίστεψαν στον Ιησού Χριστό, έκαναν μια Ραββινική Σύνοδο στην Ιάμνεια το 90 μΧ και καθόρισαν τα βιβλία του Ιουδαϊκού Κανόνα. Πρόκειται για τα 39 βιβλία τα οποία δέχονται σήμερα οι Προτεστάντες για την Παλαιά Διαθήκη ! Δηλαδή βρισκόμαστε ενώπιον του εξής παραδόξου Προτεσταντικού φαινομένου : Οι αιρετικοί Προτεστάντες για την Παλαιά Διαθήκη δέχονται τον αριθμό βιβλίων που καθόρισε το αντιχριστιανικό Ραββινικό συνέδριο της Ιάμνειας (39 βιβλία) και αρνούνται τις Συνόδους της Αρχαίας Εκκλησίας οι οποίες αναγνωρίζουν 49 βιβλία  για την Παλαιά Διαθήκη !!! Θεωρούν οι Διαμαρτυρόμενοι την Ραββινική Σύνοδο της Ιάμνειας ανώτερη από τις Χριστιανικές Συνόδους !!! Και μετά έρχονται με περισσή υποκρισία και μας λέγουν ότι ακολουθούν « ΜΟΝΟ την Γραφή» και όχι τις «ανθρώπινες παραδόσεις» !!!
Βέβαια επειδή η αντιχριστιανίκη Ραββινική Σύνοδος δεν ασχολήθηκε με την Καινή Διαθήκη ( διότι οι Ραββίνοι αρνούνται τον Ιησού και την Ανάστασή του και την Καινή Διαθήκη), αναγκάζονται οι θλιβεροί συκοφάντες της Ορθοδοξίας =  Προτεστάντες,  να αποτανθούν στις Εκκλησιαστικές Συνόδους και στους Πατέρες της Εκκλησίας για να πληροφορηθούν και να αιτιολογήσουν τον Κανόνα των 27 βιβλίων της Καινής Διαθήκης !!! Αυτό και αν είναι παράνοια ! Να θεωρεί κανείς αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης για την Καινή Διαθήκη, την ίδια πηγή που θεωρεί αναξιόπιστη για την Παλαιά Διαθήκη !!!
Λοιπόν Αιρετικοί Προτεστάντες……ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΤΕ ΤΑ 27 ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ;;;;;;; Ποίος σας είπε ότι η Καινή Διαθήκη ότι έχει 27 βιβλία και μάλιστα τα συγκεκριμένα και όχι άλλα ; Αντιφάσκετε θλιβερά…
Όπως η Γραφή διαψεύδει τους αιρετικούς για τις προσευχές των ζώντων για τους κοιμηθέντες έτσι τους διαψεύδει και για τις μεσιτείες των κοιμηθέντων Αγίων για τους ζωντανούς :
« εἶθ᾿ οὕτως ἐπιφανῆναι ἄνδρα πολιᾷ καὶ δόξῃ διαφέροντα, θαυμαστὴν δέ τινα καὶ μεγαλοπρεπεστάτην εἶναι τὴν περὶ αὐτὸν ὑπεροχήν.  ἀποκριθέντα δὲ τὸν ᾿Ονίαν εἰπεῖν· ὁ φιλάδελφος οὗτός ἐστιν ὁ πολλὰ προσευχόμενος περὶ τοῦ λαοῦ καὶ τῆς ἁγίας πόλεως ῾Ιερεμίας ὁ τοῦ Θεοῦ προφήτης.  προτείναντα δὲ τὸν ῾Ιερεμίαν τὴν δεξιὰν παραδοῦναι τῷ ᾿Ιούδᾳ ρομφαίαν χρυσῆν, διδόντα δὲ προσφωνῆσαι τάδε·  λάβε τὴν ἁγίαν ρομφαίαν δῶρον παρὰ τοῦ Θεοῦ, δι᾿ ἧς θραύσεις τοὺς ὑπεναντίους» Β Μακκαβαίων 15: 13- 16
Ο Προφήτης Ιερεμίας προσεύχεται υπέρ του λαού την εποχή του Ιούδα του Μακκαβαίου. Δηλαδή πολλά χρόνια μετά τον θάνατό του ο Προφήτης ως αθάνατη ψυχή προσεύχεται. Ακουέτωσαν ταύτα οι αρνητές της μεσιτείας των Αγίων του Θεού και οι αρνητές της αθανασίας της ψυχής !
Βλέπουμε λοιπόν ότι η Γραφή αναφέρει :
Προσευχές ζωντανών για ζωντανούς – Προσευχές ζωντανών για κοιμηθέντας – Προσευχές κοιμηθέντων για ζωντανούς. Όλες τις περιπτώσεις αναφέρει η Γραφή. Νατην μελετήσουν καλύτερα οι αιρετικοί και να γίνουν Ορθόδοξοι !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com