Μερικά
ἀπό τά περιεχόμενά του:
◇ Παριστάνει τόν «Πόντιον
Πιλᾶτον» διά το Τμῆμα Ἰσλαμικῶν Σπουδῶν εἰς τήν Θεολογικήν ὁ ὑπουργός Παιδείας.
◇ Ἡ Ἑλλὰς ἔπαψε νὰ
λέη «ΟΧΙ» μετὰ τὸ 1940; Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Βασιλείου Βολουδάκη.
◇ Ἡ μεγίστη εὐθύνη τῆς Ἱεραρχίας
μας. Τοῦ Ἀρχ. Παύλου Δημητρακοπούλου, Πρ. Ἱ. Ναοῦ Τιμίου Σταυροῦ Πειραιῶς.
◇ Σεβ. Θεσσαλονίκης: Τὰ
Σκόπια νὰ ὀνομασθοῦν Πελαγονία.
◇ Εἶναι οἱ Ἀρμένιοι Ὀρθόδοξοι;
Θέσεις τοῦ Μ. Φωτίου. Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Θεοδώρου Ζήση, Καθηγητοῦ
Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
◇ Καταιγιστικὴ ἡ ἐκτροπὴ
τοῦ θρησκευτικοῦ συγκρητισμοῦ ἐξ ἀφορμῆς ὅσων ἔγιναν εἰς τὸ Μποζέ. Ὑπὸ τοῦ
Γραφείου ἐπὶ τῶν Αἱρέσεων καὶ τῶν Παραθρησκειῶν τῆς Ἱ.Μ. Πειραιῶς.
◇ Τὸ μήνυμα τοῦ Ἁγίου Κοσμᾶ
τοῦ Αἰτωλοῦ εἰς τὴν σημερινὴν ἐποχὴν. Τοῦ κ. Λέοντος Μπράνγκ, Δρ. Θεολογίας.
◇ Οἱ πολιτικοὶ μὲ σειρὰν
νόμων ἀπὸ τὴν δεκαετίαν τοῦ 1980 ἀποχριστιανοποιοῦν τὴν Ἑλλάδα καὶ τὸν θεσμὸν
τῆς οἰκογενείας. Τοῦ κ. Παναγιώτου Β. Δημακάκου, Ὁμοτίμου Καθηγητοῦ τῆς Ἰατρικῆς
Σχολῆς τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν.
◇ Τὸ Ἔπος τοῦ ᾽40 καὶ
τὸ πνεῦμα του. Τοῦ κ. Δημητρίου Γ. Μπράνη.
◇ Οἱ Παπικοὶ καὶ ἡ ὁμοφυλοφιλία.
Τοῦ Β. Χαραλάμπους.
◇ Ἐν ὄψει ἀποτεφρωτηρίων, ὑπάρχει
ἀπαγορευτικὸν προηγούμενον ὑπὸ τῆς Ἐκκλησίας, διὰ τὴν μὴ τέλεσιν ἐξοδίου ἀκολουθίας
- μνημοσύνων ἄνευ ταφῆς. Τοῦ Ἀρχιμ. Νεκταρίου Ζιόμπολα.
◇ Ζητεῖται «Παῦλος Μελᾶς».
Τοῦ κ. Δημ. Νατσιοῦ.
Γεγονότα
καί Σχόλια. Βιβλιοκρισίαι καί ἄλλη ἐνδιαφέρουσα ὕλη συμπληρώνουν τό φύλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου