Το 132ο Δημοτικό Σχολείο στην Γκράβα τα δύο τελευταία χρόνια βρίσκεται συνεχώς στην επικαιρότητα. Η πρώην διευθύντριά του, κ. Στ. Πρωτονοτάριου, είχε οργανώσει σε αίθουσα του σχολείου, χωρίς άδεια του υπουργείου Παιδείας, τις απογευματινές ώρες, διδασκαλία της αλβανικής γλώσσας σε 22 παιδιά αλβανικής καταγωγής.
Αντικατέστησε ακόμη και το «Πάτερ ημών» από την καθημερινή πρωινή προσευχή, με ένα ποίημα του Γιάννη Ρίτσου.
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ:
Σύμφωνα με τον Συνήγορο του Πολίτη ( οι δράσεις της κας Στέλλας ) είχαν ως αποτέλεσμα «την πραγμάτωση σε σημαντικό βαθμό μιας ατμόσφαιρας αλληλοσεβασμού και συνεργασίας ανάμεσα στα μέλη της σχολικής κοινότητας, το οποίο αποτελεί ζητούμενο στο πλαίσιο λειτουργίας των σχολικών μονάδων και της επιδίωξης του παιδαγωγικού ιδεώδους».http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4520951&ct=1
Συνήγορος του Παιδιού για το 132ο Δημοτικό Σχολείο Αθήνας
Από τον Ιούλιο του 2008 ο Συνήγορος του Παιδιού είχε αποστείλει επιστολή προς το υπουργείο Παιδείας σχετικά με τη λειτουργία του 132ου Δημοτικού Σχολείου Αθήνας (Γκράβα) ύστερα από αναφορές που δέχθηκε και επίσκεψη που πραγματοποίησε στο σχολείο, επισημαίνει η ανεξάρτητη αρχή, η οποία σημειώνει ότι αυτή η επιστολή παραμένει αναπάντητη.
Υπενθυμίζει δε ότι πρόκειται για το σχολείο το οποίο επί αρκετά έτη και υπό τη διεύθυνση της κ. Στέλλας Πρωτονοταρίου (αντικαταστάθηκε το 2007), είχε προβεί σε σειρά ενεργειών προκειμένου να καλυφθούν οι μαθησιακές και γλωσσικές ανάγκες των αλλοδαπών μαθητών, να αντιμετωπιστούν ζητήματα σχέσεων και συμπεριφορών τους και να καλλιεργηθεί η σύσφιγξη των σχέσεων του σχολείου με τους γονείς και κηδεμόνες των παιδιών αυτών. Σημειώνει δε ότι οι πρωτοβουλίες αυτές είχαν αποκομίσει βραβεία και θετικά σχόλια από επίσημους φορείς, όπως από την Ελληνική Επιτροπή της Unicef, το υπουργείο Παιδείας κ.λπ.Σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2007-2008, ο Συνήγορος παρακολούθησε το θέμα που είχε ανακύψει σχετικά με τη λειτουργία του 132ου Δημοτικού Σχολείου Αθήνας, δεδομένης και της δημοσιότητας που είχε προσλάβει μετά και την τοποθέτηση του καινούργιου διευθυντή κατά το Νοέμβριο του 2007. Διευθυντή, τον οποίο επισκέφθηκε ο Συνήγορος και ο οποίος χαρακτήρισε το ρόλο του στη διεύθυνση του σχολείου «τυπικό», ενώ έκανε και λόγο για παρατυπίες τα περασμένα έτη, οι οποίες ερευνώνται από το υπουργείο Παιδείας και παρέπεμψε για περισσότερες διευκρινίσεις στο υπουργείο Παιδείας.Στο πλαίσιο της διερεύνησης των υποθέσεων αυτών πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο σχολείο κατά την οποία ο Συνήγορος του Παιδιού συναντήθηκε και συζήτησε με τους μαθητές της ΣΤ' Τάξης και με το Σύλλογο Διδασκόντων. Στη συνέχεια, απηύθυνε επιστολή στον υφυπουργό Α. Λυκουρέντζο (2.7.2008), στην οποία παρουσίασε τις παρατηρήσεις του και έθεσε ερωτήματα σχετικά με τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του σχολείου και της συνέχισης των παιδαγωγικών προγραμμάτων που επί σειρά ετών είχαν εφαρμοστεί με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα. Τέλος, απηύθυνε νέα υπενθυμιστική επιστολή στον υπουργό Παιδείας, Άρη Σπηλιωτόπουλο.http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_16/06/2009_284584
=================================
Μια λεπτομέρεια για το κράτος της κας Στέλλας
Το Σύνταγμα αναφέρει εκτός των άλλων και :www.ministryofjustice.gr/files/Syntagma.pdf
Άρθρο 161.H ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από τo καθήκον της υπακoής στo Σύνταγμα.
=================================
Το θέμα είναι με ποιο δικαίωμα καταργεί κάποιος δάσκαλος αυτό που έχει ορίσει το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Αμπελοχώραφο του κάθε δασκάλου είναι το σχολείο;
Δείτε και:Κάποιοι καθηγητές και δάσκαλοι χρησιμοποιούν το σχολείο για προβολή των προσωπικών τους απόψεων
Αντικατέστησε ακόμη και το «Πάτερ ημών» από την καθημερινή πρωινή προσευχή, με ένα ποίημα του Γιάννη Ρίτσου.
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ:
Σύμφωνα με τον Συνήγορο του Πολίτη ( οι δράσεις της κας Στέλλας ) είχαν ως αποτέλεσμα «την πραγμάτωση σε σημαντικό βαθμό μιας ατμόσφαιρας αλληλοσεβασμού και συνεργασίας ανάμεσα στα μέλη της σχολικής κοινότητας, το οποίο αποτελεί ζητούμενο στο πλαίσιο λειτουργίας των σχολικών μονάδων και της επιδίωξης του παιδαγωγικού ιδεώδους».http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4520951&ct=1
Συνήγορος του Παιδιού για το 132ο Δημοτικό Σχολείο Αθήνας
Από τον Ιούλιο του 2008 ο Συνήγορος του Παιδιού είχε αποστείλει επιστολή προς το υπουργείο Παιδείας σχετικά με τη λειτουργία του 132ου Δημοτικού Σχολείου Αθήνας (Γκράβα) ύστερα από αναφορές που δέχθηκε και επίσκεψη που πραγματοποίησε στο σχολείο, επισημαίνει η ανεξάρτητη αρχή, η οποία σημειώνει ότι αυτή η επιστολή παραμένει αναπάντητη.
Υπενθυμίζει δε ότι πρόκειται για το σχολείο το οποίο επί αρκετά έτη και υπό τη διεύθυνση της κ. Στέλλας Πρωτονοταρίου (αντικαταστάθηκε το 2007), είχε προβεί σε σειρά ενεργειών προκειμένου να καλυφθούν οι μαθησιακές και γλωσσικές ανάγκες των αλλοδαπών μαθητών, να αντιμετωπιστούν ζητήματα σχέσεων και συμπεριφορών τους και να καλλιεργηθεί η σύσφιγξη των σχέσεων του σχολείου με τους γονείς και κηδεμόνες των παιδιών αυτών. Σημειώνει δε ότι οι πρωτοβουλίες αυτές είχαν αποκομίσει βραβεία και θετικά σχόλια από επίσημους φορείς, όπως από την Ελληνική Επιτροπή της Unicef, το υπουργείο Παιδείας κ.λπ.Σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2007-2008, ο Συνήγορος παρακολούθησε το θέμα που είχε ανακύψει σχετικά με τη λειτουργία του 132ου Δημοτικού Σχολείου Αθήνας, δεδομένης και της δημοσιότητας που είχε προσλάβει μετά και την τοποθέτηση του καινούργιου διευθυντή κατά το Νοέμβριο του 2007. Διευθυντή, τον οποίο επισκέφθηκε ο Συνήγορος και ο οποίος χαρακτήρισε το ρόλο του στη διεύθυνση του σχολείου «τυπικό», ενώ έκανε και λόγο για παρατυπίες τα περασμένα έτη, οι οποίες ερευνώνται από το υπουργείο Παιδείας και παρέπεμψε για περισσότερες διευκρινίσεις στο υπουργείο Παιδείας.Στο πλαίσιο της διερεύνησης των υποθέσεων αυτών πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο σχολείο κατά την οποία ο Συνήγορος του Παιδιού συναντήθηκε και συζήτησε με τους μαθητές της ΣΤ' Τάξης και με το Σύλλογο Διδασκόντων. Στη συνέχεια, απηύθυνε επιστολή στον υφυπουργό Α. Λυκουρέντζο (2.7.2008), στην οποία παρουσίασε τις παρατηρήσεις του και έθεσε ερωτήματα σχετικά με τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του σχολείου και της συνέχισης των παιδαγωγικών προγραμμάτων που επί σειρά ετών είχαν εφαρμοστεί με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα. Τέλος, απηύθυνε νέα υπενθυμιστική επιστολή στον υπουργό Παιδείας, Άρη Σπηλιωτόπουλο.http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_16/06/2009_284584
=================================
Μια λεπτομέρεια για το κράτος της κας Στέλλας
Το Σύνταγμα αναφέρει εκτός των άλλων και :www.ministryofjustice.gr/files/Syntagma.pdf
Άρθρο 161.H ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από τo καθήκον της υπακoής στo Σύνταγμα.
=================================
Το θέμα είναι με ποιο δικαίωμα καταργεί κάποιος δάσκαλος αυτό που έχει ορίσει το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Αμπελοχώραφο του κάθε δασκάλου είναι το σχολείο;
Δείτε και:Κάποιοι καθηγητές και δάσκαλοι χρησιμοποιούν το σχολείο για προβολή των προσωπικών τους απόψεων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου