ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Προς τα ΜΜΕ:
ΑΚΤΙΝΕΣ
Εξάψαλμος
Ιερά Μονή Παντοκράτορος Μελισσοχωρίου
Εκκλησία online
ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΑΧΩΡΗΤΟΥ
Adologala.gr
Romfea.gr
Arxon.gr
iNews
Poimin.gr
Αγαπητοί,
Γνωρίζοντας το πνεύμα και το σκοπό των ΜΜΕ που διαθέτετε, μένω κατάπληκτος, διότι, κατά καιρούς, δημοσιεύετε άρθρα και επιστολές που προσβάλλουν, άθελά σας,μεγάλη μερίδα αναγνωστών σας. Μια τέτοια δημοσίευση έγινε και προ ημερών με τίτλο: «Τα διαχρονικά εγκλήματα του Παπισμού κατά της ανθρωπότητας είναι αδιαμφισβήτητα!»(11/6/2024)
Γνωρίζω ότι ο συγγραφέας του σχετικού άρθρου, δυστυχώς, όταν αναφέρεται στην Καθολική Εκκλησία, προσβλητικά και υποτιμητικά, χρησιμοποιεί τον ανύπαρκτο όρο ΠΑΠΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!
Γνωρίζω το πνεύμα του, που, παρά την ιδιότητά του,κάθε άλλο παρά χριστιανικό μπορεί να θεωρηθεί, γι’ αυτό και θεωρώ περιττή κάθε απάντησή μου προς τον ίδιο.
Απευθύνομαι όμως σε σας και σας ζητώ να θελήσετε να είστε πιο αυστηροί στην επιλογή των άρθρων ή των επιστολών που δημοσιεύετε, διότι οι αναγνώστες σας δεν είναι μόνο κάποιοι άνθρωποι που συνεχώς,ακόμη και σήμερα,αναμοχλεύουν γεγονότα του χθες, τα οποία και ηθελημένα παρερμηνεύουν, με μοναδικό σκοπό να θίξουν άλλους συνανθρώπους τους που δεν ανήκουν στα 350 εκατομμύρια των Ορθοδόξων Χριστιανών, αλλά ειδικά στο ένα δισεκατομμύριο τριακοσίων εξήντα εκατομμυρίων πιστών της Καθολικής Εκκλησίας.
Σέβομαι την ελευθεροτυπία και τιμώ ιδιαίτερα εκείνα τα ΜΜΕ που έχουν το θάρρος να δηλώνουν, ότι κάποιες δημοσιεύσεις τους δεν ταυτίζονται με την ιδεολογία τους. Αυτό είναι προς τιμή τους.
Λυπούμαι ειλικρινά,που δυστυχώς ακόμη και σήμερα, υπάρχουν μερικά πρόσωπα στις τάξεις της Αδελφής Ορθόδοξης Εκκλησίας που ενώ θέλουν να κατηγορήσουν την Καθολική Εκκλησία χρησιμοποιούν ένατρόπο που πρώτα προσβάλλουν τον εαυτό τους, έπειτα την Εκκλησίατους και μετά την Καθολική Εκκλησία, η οποία όμως και προσβαλλόμενη δεν παύει να θεωρεί Αδελφή την Ορθόδοξη Εκκλησία.
Το μίσος, η έχθρα, ο φονταμενταλισμός και ο φανατισμός είναι ξένα προς τον Χριστιανισμό. Όσοι τα χρησιμοποιούν παραποιούν το χθες με σκοπό να επισκιάσουν το λαμπρό σήμερα των άλλων Αδελφών τους.
Αδελφικά λοιπόν,και από αγάπη και σεβασμό προς την Ορθόδοξη Εκκλησία τους συμβουλεύω να αντικαταστήσουν αυτά τα αντιευαγγελικά, αντιχριστιανικά κακόβουλα συναισθήματά τους, με εκείνα της αδελφοσύνης και της αγάπης, που είναι τα χαρακτηριστικά του κάθε Χριστιανού και δεν διότι «Ο Θεός αγάπη εστί, και ο μένων εν τη αγάπη εν τω Θεώ» μένει και ο Θεός εν αυτώ»( Α’ Ιωαν. 4,16 Και η ενσαρκωμένη αγάπη, ο Ιησούς Χριστός απευθυνόμενος στους μαθητές του όλων των εποχών τους επαναλαμβάνει:«εντολήν καινήν δίδωμι υμίν και υμείς αγαπάτε αλλήλους, εν τούτω γνώσοντες πάντες ότι εμοί μαθητές έστε, εάν αγάπην έχητε εν αλλήλοις» (Ιωαν. 13, 34).
Σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας στην πικρία μου και στην πικρία πολλών αναγνωστών σας που δεν ξεχνούν, όπως και εσείς, ότι η εντολή της αγάπης πριν κηρυχθεί πρέπει να τηρηθεί. Σας ζητώ να αποδείξετε ότι συμφωνείτε σ’ αυτό, δημοσιεύοντας αυτή την ανοικτή επιστολή μου.
Με εκτίμηση
+Νικόλαος, Καθολικός Αρχιεπίσκοπος, πρώην Νάξου-Πάρου-Τήνου-Άνδρου και Μυκόνου.
Τα λόγια του Ρωμαιοκαθολικού Αρχιεπισκόπου, είναι ΑΚΑΘΟΡΙΣΤΑ και ΑΣΑΦΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μας πει δημοσίως και ΞΕΚΑΘΑΡΑ ο Ρωμαιοκαθολικός Αρχιεπίσκοπος, σε ΠΟΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ και ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ σημεία των δημοσίων κειμένων του Ορθόδοξου Διαδικτύου, ΔΙΑΦΩΝΕΙ.
* * *
Ήδη στη διεθνή Ρωμαιοκαθολική ομολογία, δημιουργείται ένα ΟΡΑΤΟ-ΔΗΜΟΣΙΟ-ΕΜΦΑΝΕΣ ΣΧΙΣΜΑ, από (προς το παρόν λίγους) Ρωμαιοκαθολικούς κληρικούς και από διάφορες ΧΙΛΙΑΔΕΣ συνειδητούς Ρωμαιοκαθολικούς πιστούς λαϊκούς.
Ο πιο εμφανής και κυριότερος (αλλά όχι ο μοναδικός) λόγος του "σχίσματος", είναι ότι ο σημερινός Πάπας έδωσε την επίσημη και γραπτή άδεια του να "ΕΥΛΟΓΟΥΝΤΑΙ" τα "ΖΕΥΓΑΡΙΑ" των ομοφυλόφιλων ΜΕΣΑ στους Ρωμαιοκαθολικούς ναούς, από τους Ρωμαιοκαθολικούς κληρικούς.
Στην πραγματικότητα στο "σχίσμα" θα συμμετείχαν πολλοί περισσότεροι Ρωμαιοκαθολικοί κληρικοί διεθνώς, αλλά ο Πάπας τους ΚΟΒΕΙ τον μηνιαίο ΜΙΣΘΟ τους, τους "αφορίζει" και τους οδηγεί στην τάξη των λαϊκών.
Ενώ αυτά γίνονται ΔΗΜΟΣΙΩΣ (και είναι ΓΝΩΣΤΑ σε ΟΛΟΥΣ) στη διεθνή Ρωμαιοκαθολική ομολογία, οι Οικουμενιστές της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Ελλάδα τρέχουν να φιλήσουν "την παντόφλα" του άκρως πλανεμένου σημερινού Πάπα Ρώμης, για να μαζέψουν μερικά υλικά "ψίχουλα" που πέφτουν από το ΠΛΟΥΣΙΟΤΑΤΟ υλικό "τραπέζι" του Πάπα Ρώμης.
Σχετικά με το μελλοντικό ΣΧΙΣΜΑ μέσα στην Ορθόδοξη Εκκλησία στην Ελλάδα, και σχετικά με τους ΣΚΛΗΡΟΥΣ ΔΙΩΓΜΟΥΣ που θα εφαρμόσουν οι "φιλάνθρωποι" Οικουμενιστές της Εκκλησίας στην Ελλάδα, εναντίον των "αντιφρονούντων", αυτά ΣΙΓΟΥΡΑ θα τα ΒΙΩΣΟΥΜΕ στα επόμενα χρόνια. Διότι αυτά είναι ήδη προφητευμένα.
Από πού και ως πού είμαστε αδέρφια Ρωμαιοκαθολικοί και Ορθόδοξοι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιοι είναι οι αδερφικοί δεσμοί μας;
Μήπως έχουμε κοινή πίστη;
Ξέρετε ότι οι μόνοι που είναι Χριστιανοί είναι οι Ορθόδοξοι;
Ότι οι Ρωμαιοκαθολικοί είστε αίρεση;
Με πολλή αγάπη σας τα λέω αυτά για να σας δείξω το απέραντο χάος που υπάρχει μεταξύ μας και προκύπτει από τις εννέα οικουμενικές συνόδους. Υπάρχει όμως τρόπος να εκμηδενιστεί το χάος.
ΜΕΤΑΝΟΗΣΤΕ - ΚΑΤΗΧΗΘΗΤΕ - ΒΑΠΤΙΣΤΗΤΕ και καλώς να έρθετε στην Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Δεσπότη Χριστού. Στο χέρι σας είναι.
Καλή Φώτιση, Καλή Μετάνοια.
Αγαπητέ κε. Νικόλαε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα άρθρα που δημοσιεύουν οι ορθόδοξες σελίδες αντανακλούν την πίστη της μιας αγίας καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, την πίστη την οποία παρέδωσε ο Κύριος Ιησούς Χριστός, παραλάβαμε από τους Αποστόλους και διδαχθήκαμε εκτενεστέρως από τους Πατέρες της Εκκλησίας, οι οποίοι μετείχαν ακόμη και εν ζωή των ακτίστων ενεργειών της ακτίστου θείας φύσεως.
Η πίστη αυτή ήταν κοινή μεταξύ μας έως και του 4ου αιώνος όπου εμφανίσθηκαν στην Δύση αιρετικές γνώμες, οι οποίες αργότερα παγιὠθηκαν, οπότε επί παραδείγματι ο Λακτάνιος έφερε γνωστικές-νεοπλατωνικές αντιλήψεις στην δυτική χριστιανοσύνη με αποτέλεσμα τις παραδειγματικες αιρετικές αναφορές για το filioque των όντως αγίων της Εκκλησίας
Αμβροσίου Μεδιολάνων "Spiritus quoque sanctus cum procedit a Patre et Filio, non separatur a Patre, non separatur a Filio." PL 16, 733A
και Αυγουστίνου Ιππώνος “sed demonstratio per congruam significationem, non tantum a Patre, sed et a Filio procedere Spiritum sanctum” PL 42, 908
Οι αιρετικές αυτές γνώμες συνιστούν κήρυξη ετέρου ευαγγελίου, το οποίο αναθεματίζει ο Παύλος, εφόσον ο Κύριος απεκάλυψε την εκπόρευση του αγίου Πνεύματος εκ του Πατέρα, χωρίς να αναφερθεί στον ίδιο επ΄ αυτού.
Εμείς, δια των δημοσιεύσεων αυτών οι οποίες προφανώς σας ενωχλοῦν, επιχειρούμε την βελτίωση της κατηχήσεως των αδελφών μας, παραμένοντες εντός των ορίων της θείας παραδόσεως της μητέρας μας Εκκλησίας.
Εάν έχετε αντιρρήσεις, θα μπορούσαμε να τις συζητήσουμε.
Εμεις γράφουμε τα δικἀ μας, εσεις γρἀψετε τα δικά σας.
Βεβαίως εμείς δεν δυνάμεθα να αγνοήσουμε την θεολογία των Πατέρων της μητέρας Εκκλησίας, δια της οποίας βεβαιούμεθα ότι το δυτικό κατάλοιπο της μιας αγίας Εκκλησίας είναι πλέον αιρετικό και ευχερώς προσδιορίζεται δια της ενοχής αυτού στον σαβελλιανισμό και τον αρειανισμό και τον ευνομιανισμό, όπως αυτός εκφράζεται θεολογικά όλως ιδιαιτέρως υπό των αγίων μεγάλου Φωτίου, Γρηγορίου Παλαμά και Μάρκου Ευγενικού.
Άντεχε στον δημόσιο διάλογο;
Ενδεχομένως όχι , και έτσι ζητάτε την φίμωση διότι δεν δύνασθε να θέσετε τις κακοδοξίες σας ενώπιον του ευαγγελίου.
«Τοῦτ᾿ αὐτὸ κατασκευάζει καί φανερῶς ἀπαγορεύων κοινὰς ἀκτίστους ἐνεργείας εἶναι τοῦ Πατρός καί τοῦ Υἱοῦ καί τοῦ ἁγίου Πνεύματος, ἐξ ὧν ἁπάντων, διπρόσωπόν τι καί δυσξύμβολον τέρας, Ἀρείου καί Σαβελλίου φέρον εἶδος, ἐφ᾿ ἡμῶν ἀναπέφηνε.» ἅγιος Γρηγόριος Παλαμᾶς, Πρὸς Παῦλον Ἀσἀνην. ΕΠΕ τμ.63, σλ. 174
«Ο ΙΩΑΝΝΗΣ Ἠμεῖς συγχωροῦμεν, ὅτι ὁσάκις λέγομεν εἶναι παρὰ τοῦ πατρός, λέγομεν ἐκ τῆς ὑποστάσεως αὐτοῦ· καὶ ὁσάκις λέγομεν ἐκ τοῦ υἱοῦ, νοοῦμεν ἐκ τῆς ὑποστάσεως αὐτοῦ· ἐπειδὴ ἡ αὐτή ἐστιν οὐσία πατρὸς καὶ υἱοῦ, ἔστι δὲ τὸ προβάλλειν τοῦ πατρός, ἔστι καὶ τοῦ υἱοῦ, ὡς ἀφ΄ἑνὸς τὸ πνεῦμα τὸ ἅγιον προβάλλεσθαι.» Πρακτικά Συνόδου Φλωρεντίας MANSI τμ. 31, σλ. 929D
«κοινοποιηθέντος ἤδη τoῦ χαρακτηρίζοντος αὐτὸν ἰδιώματος, καὶ εἰς ἕν πρόσωπον τῶν δύο συναλειφομένων θεαρχικῶν ὑποστάσεων, καὶ ἀναβλαστήσει πάλιν ἡμῖν ὁ Σαβέλλιος, μᾶλλον δέ τι τέρας ἕτερον ἡμισαβέλλειον» μέγας Φώτιος, PG τμ.102, σλ. 289AB
«Ο ΙΩΑΝΝΗΣ Ἠμεῖς συγχωροῦμεν, ὅτι ὁσάκις λέγομεν εἶναι παρὰ τοῦ πατρός, λέγομεν ἐκ τῆς ὑποστάσεως αὐτοῦ· καὶ ὁσάκις λέγομεν ἐκ τοῦ υἱοῦ, νοοῦμεν ἐκ τῆς ὑποστάσεως αὐτοῦ· ἐπειδὴ ἡ αὐτή ἐστιν οὐσία πατρὸς καὶ υἱοῦ, ἔστι δὲ τὸ προβάλλειν τοῦ πατρός, ἔστι καὶ τοῦ υἱοῦ, ὡς ἀφ΄ἑνὸς τὸ πνεῦμα τὸ ἅγιον προβάλλεσθαι.» Πρακτικά Συνόδου Φλωρεντίας MANSI τμ. 31A, σλ. 929D
«Ο ΙΩΑΝΝΗΣ: [….] Καί ταύτῃ τῇ διάνοια λέγομεν, ὁ πατήρ καί ὁ υἱός μία ἀρχὴ τοῦ ἁγίου πνεύματος καί ἔν αἴτιον.
"Ο ΕΦΕΣΟΥ. Καί ἔστι δυνατὸν ἐκ δύο προσώπων ἐξέρχεσθαι ἐν αἴτιον; οὔκ ἐστι τοῦτο συναλοιφὴ τῶν ὑποστάσεων; τοῦτό ἐστι τοῦ Σαβελλίου τὸ δόγμα", MANSI τμ. 31A, σλ. 832C
Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να ασχολούμαστε με τα φληναφήματα ενός Αιρετικού ψευτοκληρικού....
ΑπάντησηΔιαγραφή