Φωτό ΕΔΩ
Οἱ Σεβ. Ν. Ἰωνίας καὶ Ἰωαννίνων συμμετεῖχον εἰς τὴν 11ην Συνέλευσιν τοῦ λεγομένου «Παγκοσμίου Συμβουλίου Ἐκκλησιῶν» εἰς τὴν Καλσρούην τῆς Γερμανίας.
Ὁμοῦ ἔλαβον θέσιν ἱεροψαλτῶν κατὰ τὴν τέλεσιν Ὀρθοδόξου
ἑσπερινοῦ ἐνώπιον πλήθους αἱρετικῶν. Οἱ ἴδιοι συμμετεῖχον καὶ εἰς τὸ ὑπόλοιπον
πρόγραμμα τῆς Συνελεύσεως, ὅπου ἐτελέσθησαν προσευχαὶ ἀπὸ ἄλλας ὁμολογίας. Ἡ
συμπροσευχὴ ἐπιτρέπεται; Εἶναι ἡ Ὀρθόδοξος λατρεία θέαμα; Διακατέχονται ἀπὸ τὴν
ἰδέαν ὅτι τοιουτοτρόπως θὰ πείσουν διὰ τὴν ἀλήθειαν τοὺς ἐντεταλμένους ἐπισήμους
ἐκπροσώπους τῶν αἱρετικῶν παραφυάδων; Ἢ ἁπλῶς πιστεύουν ὅτι κάνουν μίαν ἐμφάνισιν;
Πάντως αἴσθησιν προκαλοῦν καὶ ὅσα εἰσηγήθη ἐκεῖ ὁ Σεβ. Νέας Ἰωνίας, συμφώνως πρὸς
τὴν ἱστοσελίδα «orthodoxtimes.gr» τῆς 1ης Σεπτεμβρίου 2022:
«Ὅπως τόνισε ὁ Μητροπολίτης κ.
Γαβριήλ, ἡ Ἑλλάδα, ὡς ἕνα ἀπὸ τὰ σημαντικότερα σημεῖα εἰσόδου στὴν Εὐρώπη γιὰ
πρόσφυγες καὶ μετανάστες, ἔχει δεχθεῖ πάνω ἀπὸ 1 ἑκατ. ἄτομα ἀπὸ τὶς ἀρχὲς τοῦ
2015, ὡστόσο ἡ εἰσροὴ προσφύγων ἔχει μειωθεῖ δραστικὰ τὰ τελευταῖα δύο χρόνια…
Πρόσθεσε δὲ ὅτι περίπου 70.000 Οὐκρανοὶ ἔχουν εἰσέλθει στὴν Ἑλλάδα ὡς ἀποτέλεσμα
τοῦ πολέμου καὶ ἔχουν λάβει ἄμεσα πρόσβαση σὲ προστασία καὶ φροντίδα.
“Ὁ τρόπος μὲ τὸν ὁποῖο ἡ Ἑλλάδα καὶ ἡ Εὐρώπη
γενικότερα ἔχουν ἀνταποκριθεῖ στοὺς ἀνθρώπους ποὺ διέφυγαν ἀπὸ τὸν πόλεμο στὴν
Οὐκρανία, ἀποδεικνύει ὅτι εἶναι δυνατὴ μία διαφορετικὴ προσέγγιση στὴν ὑποδοχὴ ὅλων
τῶν προσφύγων καὶ τῶν μεταναστῶν”, σημείωσε χαρακτηριστικά…
Ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος διαδραματίζει μέσῳ τῆς
“Συνύπαρξις” οὐσιαστικὸ ρόλο στὴν ὑποδοχή, τὴν ἀρχικὴ προσέγγιση καὶ
διευκόλυνση τῆς ἔνταξης τῶν προσφύγων μὲ στόχο τὴν ἐπίτευξη εἰρηνικῆς
συνύπαρξης μὲ ἀμοιβαία ἐπωφελῆ τρόπο γιὰ αὐτοὺς καὶ τὴν κοινωνία ὑποδοχῆς,
σύμφωνα μὲ τὸν κ. Γαβριήλ. Μέσω τῶν ὀργανώσεών της, ὑποστηρίζει τοὺς μετανάστες
μέσα ἀπὸ ἕνα εὐρὺ φάσμα ὑπηρεσιῶν».
Ορθόδοξος
Τύπος
Μονο ντροπη κ οικτο για το καταντημα των Ορθοδοξων αρχιερεων! Η πιο σωστη αντιδραση ολων ημων των πιστων θα ηταν η συνειδητη αποχη απο τους ναους, οπου λειτουργουν οι τετοιου ειδους αρχιερεις. Ας μας ελεησει ο Κυριος..
ΑπάντησηΔιαγραφή