«Οι σχισματικοί της Ουκρανίας είναι αφορισμένοι και καθηρημένοι. Είναι αχειροτόνητοι και αυτοχειροτόνητοι. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟΣΥΛΟΙ. ΔΕΝ ΘΑ ΣΩΘΟΥΝΕ.
ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ, ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ /
ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ, ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΣΩΘΟΥΝΕ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΠΙΣΤΟΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ ΤΩΡΑ ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΤΑΙ. ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
ΟΥΤΕ ΣΕ ΙΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΤΟΥ ΔΕΣΠΟΤΗ.
Κατ’ οικονομία μπορούμε να πάμε να εκκλησιαστούμε σε έναν ιερέα που ναι μεν μνημονεύει τον δεσπότη του, που έκανε αυτό το πράγμα, αλλά όμως έχει Ορθόδοξο φρόνημα και δεν τα παραδέχεται αυτά. Κατ’ οικονομία σ’ αυτόν θα πηγαίνουμε.»
……………………………………..
Δείτε
σχετικά και:
-Ἀνεπανάληπτον
«φιάσκο» εἰς Καβάλαν! Ἀποδοκιμασία ἀπὸ εὐσεβεῖς πιστούς
-Ι. Μητρόπολη
Κονίτσης : Ένα δεύτερο σχίσμα αποτελεί «πολυτέλεια» ανεπίτρεπτη για την
Εκκλησία
-Θάσος: Ἡ ἀσέβεια ὡς
εὐσέβεια.
-Ὑπεύθυνοι ἢ
συνυπεύθυνοι οἱ ἡγούμενοι τοῦ Ἁγίου Ὄρους ;
-Εκάς οι βέβηλοι
(ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΗ ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ)
-Συζήτηση για το
Ουκρανικό και τις πρόσφατες εξελίξεις σχετικά με το μάθημα των Θρησκευτικών.
-Με πρόσχημα τους
Αγίους της Θάσου στήνουν αντορθόδοξες – σχισματικές εορτές.
-ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της
ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ κατά της Έλευσης του Ψευδοεπισκόπου Κιέβου ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ
-Ἀχειροτόνητες
συμμορίες και φταῖχτες μέ ὀνοματεπώνυμο…
-Πολωνίας Σάββας:
“Ο Επιφάνιος δεν είναι κανονικός Ιεράρχης – Πρέπει να χειροτονηθεί εκ νέου”
-Φέρνουν τον
αχειροτόνητο σχισματικό Επιφάνιο Κιέβου στην Καβάλα
Γεροντα ευλογημενε, ορθοτομεις το λογο της Αληθειας. Μακαρι να ησουν νεωτερος. Πολυ σε αγαπουμε... Τιμα η παρουσια σου το Αγιον Όρος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέτρο κρίσεως για επισκόπους, λοιπούς κληρικούς, μοναχούς και μοναχές, μέλη ιεραποστολικών αδελφοτήτων και για τον κάθε πιστό χωριστά, αποτελεί η θέση που έλαβε και η στάση που τήρησε, απέναντι στο Ουκρανικό ψευτοεκκλησιαστικό μόρφωμα και τους ψευτοκληρικούς που το στελεχώνουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυδόλως πρόκειται περί δευτερεύοντος και επουσιώδους ζητήματος αλλά περί μείζονος και πρωτεύοντος, κανονικού και εκκλησιολογικού θέματος με ουσιώδεις σωτηριολογικές διαστάσεις, προεκτάσεις και παραμέτρους.
Και σε τέτοιου είδους ζητήματα, δεν χωρεί οιαδήποτε σκοπιμότητα.
Διότι, ενδέχεται κάποιοι για λόγους κακώς εννοούμενης συμπόρευσης με το Φανάρι να "ευλόγησαν", έστω και βαρυαλγούντες, το εκκλησιαστικό εν Ουκρανία πραξικόπημα.
Οι προαναφερθέντες, έστω και την υστάτη στιγμή, καλό θα είναι να ανακρούσουν πρύμνα και να αναθεωρήσουν τη στρεβλή συλλογιστική και την ολέθρια πρακτική τους.
Πάλι Οικονομία Γέροντα; 6 χρόνια μιλάμε για οικονομία, δηλαδή και με τον Παπα (που είναι το ίδιο με τους Ουκρανούς) να ενωθούν οι Αιρετικοί πάλι Οικονομία θα κάνουμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν βοηθάει την Εκκλησία αυτή η Τακτική.
Η Οικονομία πρέπει να γίνετε σε προσωπικό επίπεδο και για μικρό χρονικό διάστημα.
Η Μνημόνευση είναι Αποδοχή της Αιρέσεως και του Σχίσματος.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΙΕΡΕΩΣ,ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΣΦΑΛΜΑ ΝΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ,ΠΡΟΔΟΤΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ!ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ,ΟΤΙ ΒΑΖΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΛΟΓΩ ΤΗΣ,ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ,ΑΣΧΗΜΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΣΩΣΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΙΕΡΕΩΝ!ΑΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΙΕΡΕΙΣ,ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ/ΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ 1,45 και 5,57.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ!
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΠΛΑΝΕΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗΣ/ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ!
Προς Ανώνυμο 9,16, .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ κάνεις λάθος.
Οι ιερείς κανονες τών οικουμενικών συνόδων και των Αγίων μας, που με πράξεις τους σταματησαν να μνημονεουν τους αιρετιζοντες Πατριάρχες Κωνσταντινουπόλεως ειναι τα διδάγματα μας.
Μεγας Βασίλειος, ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, ο Αγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, ο Μέγας Φωτιος , Άγιος Μάρκος Ευγενικός,ο Αγιος Μαξιμος ομολογητης, ο Αγιος Γεναδιος ο σχολαριος,οΑγιος Θεοφύλακτος, Αγιος Νικοδημος,Αγιος Παισιος, ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδιτης, ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός κ.λ.π., κράτησαν το Ορθόδοξο Τριαδικο δογμα μας.
Εσύ κάνεις λάθος "Διονύσιε" 1:47!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Άγιοι που αναφέρεις κακώς τους αναφέρεις. Οι Άγιοι δεν μίλησαν για υποχρεωτική αποτείχιση.
Οι ιεροί (όχι ιερείς όπως γράφεις- μάθε πρώτα ορθογραφία και μετά άρχισε να γράφεις) κανόνες δεν μιλούν για υποχρεωτική αποτείχιση.
Οι πλάνες που έχεις δεχθεί δεν είναι σωστές.
Σωστά τα γράφει ο 9:16.
Πείτε αγαπητέ έναν Άγιο που λέει ότι οι Εντολές του Θεού είναι Δυνητικές.
ΔιαγραφήΜόνο και μόνο η Λέξη εντολή ή Κανών (αν γνωρίζεται καλά την ετοιμολογία τους) αντιτίθενται σε κάτι δυνητικό.
Επίσης, πως γίνεται εφόσον η Μνημόνευση να είναι ΤΑΎΤΙΣΗ πίστεως καί Ομολογία (ψευδώς ότι ο Επίσκοπος μου είναι Ορθόδοξος;
Εφόσον λέω ψέματα στον Θεό και στον πλησίον (Επίσκοπο και Λαϊκό), πως τους αγαπώ;
Άρα καταργώ τις δύο πρώτες εντολές του Νόμου που στηρίζεται όλο το Ευαγγέλιο.
Συγνώμη λόγω περιορισμένου χρόνου, η ολοκλήρωση του σχολίου μου, περί διακοπή της μνημοσύνου του αιρετίζοντος Επισκόπου, σύμφωνα με τους ιερούς κανόνες
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΝΩΝ ΙΕ΄ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
«……Οι γαρ δι’ αίρεσιν τινα παρά των αγίων Συνόδων, ή Πατέρων, κατεγνωσμένην, της προς τον πρόεδρον κοινωνίας εαυτούς διαστέλλοντες, εκείνου δηλονότι την αίρεσιν δημοσία κηρύττοντος, και γυμνή τη κεφαλή επ’ Εκκλησίας διδάσκοντος, οι τοιούτοι ου μόνον τη κανονική επιτιμήσει ουχ υπόκεινται προ συνοδικής διαγνώσεως εαυτούς της προς τον καλούμενον Επίσκοπον κοινωνίας αποτειχίζοντες, αλλά και της πρεπούσης τιμής τοις ορθοδόξοις αξιωθήσονται. Ου γαρ Επισκόπων, αλλά ψευδεπισκόπων και ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, και ου σχίσματι την ένωσιν της Εκκλησίας κατέτεμον, αλλά σχισμάτων και μερισμών την Εκκλησίαν εσπούδασαν ρύσασθαι».
(1) Μέγας Βασίλειος: «Οίτινες τήν υγια ορθόδοξον πίστιν προσποιούμενοι ομολογειν, κοινωνουσι δέ τοις ετερόφροσι, τούς τοιούτους, ει μετά παραγγελίαν μή αποστωσιν, μή μόνον ακοινωνήτους έχειν, αλλά μηδέ αδελφούς ονομάζειν».
(2) ‘Άγιος Κύριλλος ‘Αλεξανδρείας πρός τόν λαόν της Κων/λεως: «’Ασπίλους καί αμώμους εαυτούς τηρήσατε, μήτε κοινωνουντες τω μνημονευθέντι [Νεστορίω], μήτε μήν ως διδασκάλω προσέχοντες . . . Τοις δέ γε των κληρικων, είτε λαϊκων διά τήν ορθήν πίστιν κεχωρισμένοις ή καθαιρεθεισι παρ’ αυτου, κοινωνουμεν ημεις, ου τήν εκείνου κυρουντες άδικον ψηφον, επαινουντες δέ μαλλον τούς πεπονθότας (=παθόντας)».(
(3) ‘Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης: «’Εχθρούς γάρ του Θεου ο Χρυσόστομος, ου μόνον τούς αιρετικούς, αλλά καί τούς τοις τοιούτοις κοινωνουντας μεγάλη καί πολλη τη φωνη απεφήνατο».
(4) Του ιδίου: «Οι μέν τέλεον περί τήν πίστιν εναυάγησαν· οι δέ, ει καί τοις λογισμοις ου κατεποντίσθησαν, όμως τη κοινωνία της αιρέσεως συνόλλυνται».
(5) ‘Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός: «’Άπαντες οι της ‘Εκκλησίας διδάσκαλοι, πασαι αι Σύνοδοι καί πασαι αι θειαι Γραφαί φεύγειν τούς ετερόφρονας παραινουσι καί της αυτων κοινωνίας διΐστασθαι».
(6) Του ιδίου: «Φεύγετε καί υμεις, αδελφοί, τήν πρός τούς ακοινωνήτους κοινωνίαν καί τό μνημόσυνον των αμνημονεύτων. ‘Ιδού εγώ Μάρκος ο αμαρτωλός λέγω υμιν, ότι, ο μνημονεύων του Πάπα ως ορθοδόξου αρχιερέως, ένοχός εστι πάντα τά των Λατίνων εκπληρωσαι μέχρι καί αυτης της κουρας των γενείων καί ο λατινοφρονων μετά των Λατίνων κριθήσεται καί ως παραβάτης της πίστεως λογισθήσεται».
(7) ‘Αγιορειται Πατέρες πρός αυτοκράτορα Μιχαήλ Παλαιολόγον: «Καί πως ταυτα ανέξεται ορθοδόξου ψυχή καί ουκ αποστήσεται της κοινωνίας των μνημονευσάντων αυτίκα . . . ότι μολυσμόν έχει η κοινωνία, εκ μόνου του αναφέρειν αυτόν, κάν ορθόδοξος είη ο αναφέρων».
(8) Ζ’ Οικ. Σύνοδος: «Τοις κοινωνουσιν εν γνώσει τοις υβρίζουσι καί ατιμάζουσι τάς σεπτάς εικόνας, ανάθεμα».
(9) Σύνοδος του 1351: «Τούς κοινωνουντας τούτοις [τοις παπικοις] εν γνώσει ακοινωνήτους έχομεν».
...........................................................................................................................................................................................
Ἁπλῶς συνιστοῦμε σεβάσμια καὶ ἀγαπητικά, νὰ μὴν θεωρεῖ κανένας τὸν ἑαυτό του ἄτρωτο ὡς πρὸς τὶς παραβάσεις τῶν Ἱερῶν Κανόνων, οἱ ὁποῖοι εἶναι ξεκάθαροι ὅσον ἀφορᾶ στὴν εὐθύνη ἐπισκόπου νὰ γνωρίζει ποιοί εἶναι ἀκοινώνητοι καὶ νὰ μὴ συμπροσεύχεται οὔτε νὰ συλλειτουργεῖ μαζί τους.
Υπενθυμίζουμε μερικοὺς Ἱεροὺς Κανόνες οι:
• Οἱ Ι´, ΙΑ´, ΙΒ´, ΙΓ´, ΙΣΤ´, ΚΗ´, ΛΒ´ τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων.
• Ὁ Ε´ τῆς Α´ Οἰκουμενικῆς Συνόδου.
• Οἱ Δ´ καὶ ΣΤ´ τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου.
• Ὁ ΙΓ´ τῆς ἐν Σαρδικῇ Συνόδου.
Τα έχεις μπερδέψει πολύ Διονύσιε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιρνεις κάποια κομμάτια και τα γενικεύεις και τα ερμηνεύεις όπως θέλεις χωρίς εξέταση προσεκτική.
Δεν είσαι Πατέρας της Εκκλησίας Διονύσιε!
Οι σύγχρονοι άγιοι δεν συμφωνούν με τις απόψεις σου!
Ξύπνα Διονυσιε!
Σωφρόνιος
Και με εσένα αγαπητέ δεν συμφωνούν οι παλιοί άγιοι.
ΔιαγραφήΚαί εσύ παίρνεις κάποιες μεμονωμένες πράξεις κάποιων Αγίων, χωρίς να έχουν πει ότι υπάρχουν Δυνητικές Εντολές, καί τις γενικεύεις.
Η Μνημόνευση όπως λέει η Ορθόδοξη Εκκλησιολογία σημαίνει ταύτιση Πίστεως, είτε μας αρέσει είτε όχι...
Τα έχεις μπερδέψει πολύ ανώνυμε 5,17 !!!
ΔιαγραφήΔηλαδή τί θέλεις να μας πεις;
Ο,τι οι σύγχρονοι άγιοι συγκρούονται με τους παλαιούς;
Δεν καταλαβαίνεις τί γράφεις;
Ο εγωισμός σε σκοτίζει!
Είτε σου αρέσει, είτε όχι!
Αυτό σε κάνει και τα βλέπεις στραβά.
ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΑΝΩΝΥΜΕ 5,17μμ ΟΠΑΔΕ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΓΙΩΝ ΌΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΜΥΑΛΑ!
ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΑΓΙΟΙ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ/ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ!
ΕΙΠΑΜΕ: Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ!
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΠΛΑΝΕΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗΣ/ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ!
Είναι δυνατόν να πλανήθηκαν οι άγιοι των ημερών μας και να μένουν απλάνευτοι μερικοί αποτειχισμένοι με τις θεωρίες για υποχρεωτική αποτείχιση που βγάζουν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πιστεύουμε τέτοιες εξυπνάδες!
Μην ξεχνάμε ότι μερικοί αποτειχισμένοι ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΓΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΑΓΙΩΝ ΜΑΣ επειδή δεν τους βγαίνουν τα κουκιά με τις απόψεις τους της υποχρεωτικής αποτείχισης!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό για να καταλάβουμε την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης που οδηγεί...
Διαγραφή1. Ακούστε ΟΠΑΔΕ της Προαιρετικότητας των ΕΝΤΟΛΏΝ του Θεού (όπως η Εντολή της Αποτειχίσεως), οι σύγχρονοι άγιοι (τουλάχιστον όχι αυτοί που αποδέχεσαι, και απορρίπτεις άλλους που και μίλησαν και έκαναν) δεν μίλησαν καθόλου για αποτείχιση δεν το καθιστά αυτό ως σωστό.
2. Δεν υπάρχει ούτε ένας Άγιος που να αναφέρει ότι υπάρχουν Δυνητικές Εντολές, αν υπάρχουν πες μας τους.
3. Μη ξεχνάμε ότι οι Κοινωνούντες με τους Αιρετικούς και Σχισματικούς Οικουμενιστές αποδέχονται την ΠΣΕυδοσύνοδο της Κρήτης και τους Ουκρανούς.
Αν εννοείς εμένα (14/9 ,7:24 μ.μ.) ΟΠΑΔΕ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ (14/9, 8:27 μ.μ.) σου απαντώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρχικά θα σε διορθώσω ότι εγώ δεν απέρριψα κανέναν άγιον. Άρα είσαι ΨΕΥΤΗΣ 1η φορά, ΟΠΑΔΕ της ΠΛΑΝΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ. Όλους τους αγίους τους δέχομαι. ΕΝΩ αποτειχισμένοι ομοϊδεάτες σου που δέχονται την ΠΛΑΝΗ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ υπάρχουν που ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ σύγχρονους αγίους και τους ΒΡΙΖΟΥΝ όπως γράφτηκε και ανάρτηση σε έγκυρο Ορθόδοξο Ρωμαΐικο ιστολόγιο.
Έπειτα θα σε ξαναδιορθώσω ότι εγώ δεν είμαι οπαδός της Προαιρετικότητας των Εντολών του Θεού όπως ΨΕΥΤΙΚΑ γράφεις. Άρα είσαι ΨΕΥΤΗΣ για 2η φορά! Με τα ψέματα νομίζεις ότι θα πείσεις τον κόσμο να ακολουθήσει την ΠΛΑΝΗ της Υποχρεωτικής Αποτείχισης;
Απαντώντας στο άσχετο ερώτημα σου (με αριθμό 2): Σου απαντώ ότι η αποτείχιση όπως ΠΛΑΝΕΜΕΝΑ και ΛΑΘΕΜΕΝΑ την εννοούν οι ΟΠΑΔΟΙ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ, δεν είναι εντολή του Θεού. Γι΄ αυτό και ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΑΓΙΟΣ δεν μίλησε για υποχρεωτική αποτείχιση.
Μην ξεχνάμε ότι η Υπερηφάνεια και το να κάνουμε τους εαυτούς μας ανώτερους από τους σύγχρονους αγίους μας, ότι δήθεν εμείς ξέρουμε καλύτερα απο αυτούς τί έλεγαν οι παλαιότεροι Άγιοι, οδηγεί σε σχίσματα και άλλες αιρέσεις από την άλλη πλευρά!
Και δεν ισχύει το τρίτον που γράφεις. Όσοι δεν έχουν αποτειχιστεί από τους Οικουμενιστές ΔΕΝ αποδέχονται την Ψευτοσύνοδο της Κρήτης και τους Ουκρανούς. Ένας απο αυτούς είμαι και εγώ. Όπότε μην ψεύδεσαι για 3η φορά!!! Με τα ψέματα δεν πείθεις να ακολουθήσουμε την πλάνη σου.
Και επαναλαμβάνω τελειώνοντας.
Είναι δυνατόν να πλανήθηκαν οι άγιοι των ημερών μας και να μένουν απλάνευτοι μερικοί αποτειχισμένοι με τις θεωρίες για υποχρεωτική αποτείχιση που βγάζουν;
Δεν πιστεύουμε τέτοιες εξυπνάδες!
Για τον Οπαδό ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ (14/9, 8:27 μ.μ.)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοίοι Άγιοι σύγχρονοι έλεγαν συνέχεια και συνέχεια, ότι πρέπει υποχρεωτικά να αποτειχιστούν όλοι, και ότι αν δεν αποτειχιστούν, δεν σώζονται;;; Αν υπάρχουν να μας τους πεις.
Και να δούμε στη συνέχεια πόσοι είναι αυτοί σε σχέση με τους άλλους σύγχρονους αγίους που όχι μόνο δεν μίλησαν για υποχρεωτική αποτείχιση αλλά ούτε καν για αποτείχιση προαιρετική!!!
1. Μόνος σου παραδέχεσαι ότι δεν μίλησαν καν για αποτείχιση, οπότε λες ΨΈΜΑΤΑ ότι μίλησαν για Προαιρετικότητα των ΕΝΤΟΛΏΝ του Θεού (όπως η Αποτείχιση)
Διαγραφή2. Δυστυχώς αγαπητέ η Αποτείχιση είναι Εντολή του Θεού, διότι μας λέει ξεκάθαρα ο Κύριος να μην έχουμε Εκκλησιαστική Κοινωνία με Λύκους, Φίδια, Ασεβείς κλπ.
3. Επίσης αγαπητέ, δυστυχώς η Εκκλησιαστική Κοινωνία μέ τους Αιρετικούς και Σχισματικούς Οικουμενιστές κάνει τον εν Γνώσει Κοινωνούντα συνένοχο, διότι η Μνημόνευση του Αιρετικού ΠΣΕυδεπισκόπου είναι ΤΑΎΤΙΣΗ πίστεως καί Ομολογία.
Ορίστε η Ορθόδοξη Εκκλησιολογία μέσα από τους Αγίους Πατέρες δηλαδή το Consensus Patrum.
Διότι, ἄν ἀκόμη καί ὁ ἁπλός χαιρετισμός μᾶς καθιστᾶ κοινωνούς τῶν πονηρῶν ἔργων αὐτοῦ, πού χαιρετᾶμε, πόσο μᾶλλον ἡ μνημόνευσή του ἐκφώνως καί μάλιστα τήν στιγμή, πού ἀντικρύζουμε μέ φρίκη τά θεῖα Μυστήρια; Ἄν αὐτός ὁ Ἴδιος, πού βρίσκεται μπροστά μας, εἶναι ἡ Αὐτοαλήθεια, πῶς εἶναι δυνατόν νά ἀνεχθεῖ ἕνα τόσο μεγάλο ψεῦδος.
Ἄλλωστε, ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία τοῦ Θεοῦ δεχόταν ἀπό παλαιά τήν ἀναφορά τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἀρχιερέως ἐνώπιον τῶν ἁγίων Μυστηρίων ὡς τελεία συγκοινωνία. Διότι, ἔχει γραφεῖ στήν ἑρμηνεία τῆς Θείας Λειτουργίας ὅτι ὁ λειτουργός ἀναφέρει τό ὄνομα τοῦ Ἀρχιερέως, γιά νά δείξει ὅτι ὑποτάσσεται στόν ἀνώτερό του, ὅτι εἶναι κοινωνός του καί ὅτι ἔχει δεχθεῖ δι’αὐτοῦ τήν πίστη καί τήν χάρι τῆς ἱερουργίας τῶν Μυστηρίων. Καί ὁ μεγάλος πατέρας μας καί ὁμολογητής Θεόδωρος Στουδίτης λέγει τά ἑξῆς πρός κάποιον μέσῳ τῆς τιμίας του ἐπιστολῆς : «Μοῦ εἶπες ὅτι φοβᾶσαι νά πεῖς στόν πρεσβύτερό σου νά μήν ἀναφέρει τόν αἱρεσιάρχη. Σχετικά μ’αὐτό δέν θά διστάσω νά σοῦ πῶ τό ἑξῆς˙ ὅτι μολυσμό ἔχει ἡ κοινωνία καί μόνο, πού τόν ἀναφέρει, παρ’ὅλο πού μπορεῖ αὐτός, πού τόν ἀναφέρει, νά εἶναι ὀρθόδοξος». Αὐτά λέγει ὁ πατέρας (Θεόδωρος Στουδίτης).
Ἐπιστολή ἀποσταλεῖσα παρά τῶν Ἁγιορειτῶν πάντων πρός τόν βασιλέα Μιχαήλ τόν Παλαιολόγον, ὁμολογητική, σπεύδοντος τούτου ὅση δύναμις ἑνῶσαι τούς Ἰταλούς παραλόγως μεθ’ἡμῶν, μένοντας ἐκείνους ἀδιορθώτους πάντη τῶν σφῶν αἱρέσεων καί ἀμεταβλήτους, Lettre des Hagiorites a l’ Empereur (1275), στίχ. 14-24, ἐν Archives de l’orient chretien 16, Dossier Grec de l’union de Lyon (1273-1277) par V. Laurent et J. Darrouzes, Institut Français d’etudes Byzantines, Paris 1976, σ. 395.
Απάντηση στον ΨΕΥΤΗ ΟΠΑΔΟ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ 12:32 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι ΨΕΥΤΗΣ ΕΣΥ, διότι εγώ δεν μίλησα ΠΟΥΘΕΝΑ ότι οι Άγιοι μίλησαν για ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΘΕΙΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ. Οι πραγματικές εντολές του Θεού πρέπει να τηρούνται. ΑΛΛΑ είναι διαφορετικό η πλάνη σου και διαφορετικό οι Εντολές του Θεού που μπέρδεψες μέσα στην παραζάλη της πλάνης σου!
Δυστυχώς αγαπητέ πλανεμένε αποτειχισμένε, η αποτείχιση δεν είναι εντολή του Θεού όπως την εννοούν οι οπαδοί της πλανεμένης Υποχρεωτικής αποτείχισης σαν και εσένα!
Τα παρακάτω που παραθέτεις ΔΕΝ είναι το Consensus Patrum όπως ΠΛΑΝΕΜΕΝΑ τα εφαρμόζεις και τα δέχεσαι εσύ, κάτω από τα γυαλιά της Πλάνης της Υποχρεωτικής Αποτείχισης!
Δυστυχώς για εσένα κανείς από τους συγχρόνους αγίους δεν πίεζε για υποχρεωτική αποτείχιση και μάλιστα όπως την εννοούν οι Τρικαμηνικοί και οι οπαδοί ομοίων ιδεών με αυτούς!
Χαμήλωσε τον εγωισμό σου και μην θέλεις να παραστήσεις ότι είσαι πιο φωτισμένος από τους σύγχρονους αγίους μας και από διακριτικούς κληρικούς και ευλαβείς καθηγητές Θεολογίας!!!!!!!
Μην απελπιστείς όμως ποτέ. Υπάρχει και η μετάνοια και η απόρριψη της πλάνης της υποχρεωτικής αποτείχισης!
O 12:32 π.μ. μπέρδεψε την γνώμη ενός αγίου, του αγίου Θεόδωρου Στουδίτη και ειδικά για μια ειδική περίοδο, με το Consensus Patrum!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι πραγματικά να απορείς κανείς με το σκεπτικό του αποτειχισμένου!
1. Αποδεικνύεται περίτρανα η Άγνοια σου (θέλω να πιστεύω όχι σκόπιμη) στην Ορθόδοξη Εκκλησιολογία και Θεολογία.
ΑπάντησηΔιαγραφή2. Η Αποτείχιση είναι Εντολή του Θεού, γι αυτό την προστάζει και στην Παλαιά και στην Καινή Διαθήκη και στους Ιερούς Κανόνες και στην Πατερική Γραμματεία, καί αυτό δυστυχώς μόνο όποιος δεν μελετά τα κείμενα των Πατέρων και την Αγία Γραφή μπορεί να το αρνηθεί, αλλιώς είναι Καινοτομία.
3. Επίσης κάνεις ΛΆΘΟΣ στο κείμενό που παρέθεσα.
Το κείμενο είναι του 15ου Αιώνα των Αγιορειτών Πατέρων που αποτειχίστηκαν από τον Τότε Λατινόφρωνα Πατριάρχη.
Αρχικά αναφέρει ότι ΑΠΌ ΠΆΝΤΑ η Εκκλησία θεωρούσε την Μνημόνευση του Επισκόπου ως ΤΑΎΤΙΣΗ πίστεως.
Αναφέρεται επίσης στον Θεόδωρο Ανδίδων του 11ου Αιώνα
Καί τού Αγίου Θεοδώρου Στουδίτη του 8ου Αιώνα.
Καί φυσικά χρησιμοποιεί και χωρία από την Αγία Γραφή.
4. Το Consensus Patrum Δυστυχώς ή Ευτυχώς δεν περικλείεται στους γέροντες της Εποχής μας, αλλά στην Αγία Γραφή, τις Οικουμενικές Συνόδους και στους Αγίους Πατέρες.
Διότι επιπλέον οι νέοι Γέροντες είτε σου αρέσει είτε όχι δεν ανέφεραν την Εντολή της Αποτειχίσεως (λάθος τους) άρα ούτε δυνητική ούτε την ονομάσανε.
Συγνώμη αλλά το στιλάκι του κατηγόρου που έχεις χωρίς να ανατρέπεις κάτι από τα λεγόμενα μου, σε δυσφημεί, αν και είσαι ανώνυμος, αλλά γενικά δυσφημεί τους Αιρετικούς ΑντίΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΈΣ.
ΟΠΑΔΕ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Αποδεικνύεται περίτρανα η δική σου ΠΛΑΝΗ και ΑΓΝΟΙΑ, αλλά και περιφρόνηση των συγχρόνων αγίων μας και ο μεγάλος σου εγωισμός! Άγνοια και στην Ορθόδοξη Εκκλησιολόγια , Άγνοια και στην Ορθόδοξη Θεολογία. Σκοτάδι από Άγνοια έχεις και κάνεις και τον δάσκαλο πλανεμένε!!!
2. Η σωστή αποτείχιση είναι εντολή Θεού όταν συντρέχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις και μάλιστα η προαιρετική. Η αποτείχιση όπως την δασκαλεύουν οι οπαδοί της πλάνης της Υποχρεωτικής Αποτείχισης, τρικαμηνικού τύπου και παρόμοιων τύπων είναι πλάνη και ακολουθούν και πολλές πλάνες μετά (π.χ. πλάνη περι μολυσμού των ιερών Μυστηρίων και δεν συμμαζεύεται).
3. Οι Αγιορείτες Πατέρες έχουν δίκαιο, αλλά από την άλλη δεν είναι Οικουμενική Σύνοδο, ούτε έχουν το αλάθητο. Και το κείμενο τους πάλι παρερμηνεύεται από τους οπαδούς της Υποχρεωτικής αποτείχισης σύμφωνα με την πλάνη της Υποχρεωτικής Αποτείχισης και το ερμηνεύουν όπως θέλουν για τα σημερινά δεδομένα. Οι σύγχρονοι Άγιοι είναι και αυτοί φωτιζόμενοι από τον Θεό για τους σημερινούς καιρούς. Εδώ φανερώνεται πώς έχεις άγνοια για την Ορθόδοξη Εκκλησιολογία και πιάνεσαι από ένα κείμενο των Αγιορειτών Πατέρων που ερμηνεύεις όπως θέλεις σύμφωνα με τις τρικαμηνικές απόψεις σου!!!
Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης δεν είναι το Consensus Patrum!
4. Ούτε ξέρεις καλύτερα εσύ Ορθόδοξη Θεολογία και Εκκλησιολογία από τον π. Γεώργιο Μεταλληνό και τον καθηγητή Δογματικής, τον κ. Δημήτριο Τσελεγγίδη που δεν συνιστούν Υποχρεωτική Αποτείχιση, ούτε καν αποτείχιση προαιρετική δεν συνιστούν. Έχεις αμάθεια και εγωισμό πολύ, ανώνυμε οπαδέ της πλάνης της Υποχρεωτικής Αποτείχισης τρικαμηνικού τύπου!
5. Το Consensus Patrum δεν διδάσκει την πλάνη της Υποχρεωτικής Αποτείχισης όπως πλανεμένα την έχεις καταλάβει! Το Consensus Patrum δεν είναι ούτε δικό σου, ούτε των αποτειχισμένων! Το Consensus Patrum στην σωστή του μορφή μας το δείχνουν οι Σύγχρονοι Άγιοι που δεν φαίνεται να καταλαβαίνεις την αξία τους και προσπαθείς να υποτιμήσεις με διάφορους τρόπους μέσα στην παχυλή σου άγνοια και τον εγωισμό!
Συγνώμη αλλά το στυλ το δικό σου, το σχισματικό και εγωιστικό, χωρίς να ανατρέπεις κάτι από τα λεγόμενα μου, σε ντροπιάζει πολύ, αν και είσαι ανώνυμος, και γενικά δυσφημεί τους Σχισματικούς πλανεμένους ΑντιΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ που ρίχνουν νερό στον μύλο των οικουμενιστών, δημιουργούν σχίσματα και προκαλούν περισσότερο ΒΛΑΒΗ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ παρά ωφέλεια!!
1. Πραγματικά δεν ξες τι σου γίνεται, έχεις τόσο μεγάλη Πλάνη (ελπίζω από άγνοια) που φάσκεις και αντιφάσκεις.
Διαγραφή2. Αν ανοίξεις κάνα λεξικό θα δεις ότι η Λέξη ΕΝΤΟΛΉ είναι το Αντίθετο της Λέξης Προαιρετικότητα.
Ο Μολυσμός των Μυστηρίων (ούτε καν ξέρεις τι είναι) αναφέρεται από την Αγία Γραφή, τις Οικουμενικές Συνόδους (ιδιαίτερα από την 5η) και τους Αγίους Πατέρες.
3. Το κείμενο, αγαπητέ ΟΠΑΔΕ της ΠΛΑΝΗΣ της Προαιρετικότητας των ΕΝΤΟΛΏΝ του Θεού, δεν αναφέρει λόγια των αγιορειτών, αλλά την Διδασκαλία της Ορθοδόξου Εκκλησίας για 15 αιώνες, αυτό δυστυχώς είναι το Consensus Patrum, καί όχι ο Τσελεγκίδης και ο Μεταλληνός.
Ακριβώς επειδή δεν ερμήνευσα τίποτα επειδή δεν χρειάζεται παρέθεσα το κείμενο όπως είναι, ενώ εσύ εκστομίζεις μόνο Άστοχες Αερολογίες χωρίς επιχειρήματα και Γεροντολατρείς, δεν έχεις διαβάσει ποτέ σου Πατερική Γραμματεία και Οικουμενικές Συνόδους που έχουν το Αλάθητο γι αυτό στηρίζεσαι σε γνώμες Γερόντων και Καθηγητάδων.
Καί αυτό φαίνεται ξεκάθαρα ότι προέρχεται από Εγωισμό και Σκοτισμό του Νου.
4. Με την Τελευταία σου παράγραφο συμφωνώ διότι δεν είμαι Αντιοικουμενιστής, εσύ είσαι, εγώ είμαι απλά Ορθόδοξος Χριστιανός.
Μακάρι να είχες Αγιοπατερικά επιχειρήματα για να συζητήσουμε, αλλά θα το είχες κάνει...
Καλή φώτιση και Επιστροφή στην Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία διά της Μετανοίας - Αποτειχίσεως.
Ο αποτειχισμένος ανώνυμος το στιλάκι του κατηγόρου θα το βρει στους αποτειχισμένους που κατηγορούν συνέχεια και με αερολογικές κατηγορίες χωρίς να ντρέπονται τους Αντιοικουμενιστές δεν συμφωνούν με την πλάνη τους. Εκεί να ψάξει και εκεί θα το βρει το στιλάκι του κατηγόρου, όπως και στα δικά του σχόλια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς εσύ κατηγορείς σε όλα σου τα σχόλια με Φρικτές Αναπόδεκτες κατηγορίες τους Ορθοδόξους.
ΔιαγραφήΔικαίωμα σου να λες ότι οι Αιρετικοί και Σχισματικοί Οικουμενιστές Ορθοτομούν τον λόγο της Αληθείας, εγώ προσωπικά δεν το πιστεύω.
ΟΠΑΔΕ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Πραγματικά ΕΣΥ δεν ξέρεις τί σου γίνεται! Έχεις τόσο μεγάλη ΠΛΑΝΗ και Εγωισμό που δεν ξέρεις τί γράφεις και παριστάνεις τον Αλάθητο!
2. Αν ανοίξεις λίγο την λογική θα δείς ότι οι Εντολές δίδονται για να εφαρμόζονται όπως θέλει ο Θεός και όχι όπως θέλουν μερικοί πλανεμένοι αποτειχισμένοι σαν του λόγου σου! Και ότι οι εντολές παρερμηνεύονται από τους διάφορους σχισματικούς σαν του λόγου σου!
Ο Μολυσμός των Μυστηρίων όπως πλανεμένα τον αναφέρουν αποτειχισμένοι ΔΕΝ αναφέρεται ούτε στην Αγία Γραφή, ούτε στις Οικουμενικές Συνόδους, ούτε στους Αγίους Πατέρες.
3. Θα σε διορθώσω ΨΕΥΤΗ, ΟΠΑΔΕ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ , ότι δεν είμαι οπαδός της Προαιρετικότητας των Εντολών του ΘΕΟΎ, αλλά της απόρριψης των πλανών Αποτειχισμένων σαν του λόγου σου!
Μετά θα σου πω ότι το κείμενο, αγαπητέ ΨΕΥΤΗΣ ΟΠΑΔΕ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΡΙΚΗΣ, δεν το ερμηνεύεις σωστά, αλλά σχισματικά! Το Consensus Patrum το Ορθόδοξο δεν είσαι ούτε εσύ, ούτε θα μας το πεις εσύ, ούτε ο Τρικαμηνάς ούτε ο κάθε αποτειχισμένος που έχει πλάνες και σχισματική τακτική! Το Consensus Patrum φανερώνει το πνεύμα των Αγίων Πατέρων, όχι την στρέβλωση του από τους διάφορους σχισματικούς των διαφόρων χρόνων! Το Consensus Patrum μας το δείχνουν στην σωστή του διάσταση οι Άγιοι και του καιρού μας και όχι ο κάθε Τρικαμηνάς, ούτε ο κάθε αποτειχισμένος σαν του λόγου σου!
Εγώ σου ερμήνευσα πώς σκέπτεται ένας Ορθόδοξος, που δεν έχει αμέτρητο εγωισμό σαν εσένα, να βάζει τον εαυτό του πάνω από τους αγίους και να παριστάνει τον ξερόλα! Εσύ δεν έχεις διαβάσει ποτέ σου ούτε Πατερική Γραμματεία και Οικουμενικές Συνόδους που έχουν το Αλάθητο, αλλά στις απόψεις των τρικαμηνικών και άλλων πλανεμένων αποτειχισμένων αγιομάχων που ερμηνεύουν όπως θέλουν τα λόγια των Αγίων Πατέρων και των Οικουμενικών Συνόδων. Σου επαναλαμβάνω αγράμματε αποτεισμένα, ότι δεν είσαι εσύ ούτε η Πατερική Γραμματεία, ούτε οι Πατέρες, ούτε οι Οικουμενικές Σύνοδοι, ούτε μπορείς να φτάσεις στο παραμικρό στον φωτισμό που είχαν οι άγιοι που περιφρονείς και νομίζεις Γεροντολατρεία τον σεβασμό προς αυτούς και στις φωτισμένες από τον Θεό πράξεις και λόγους τους! Με τον εγωισμό σου και την απόρριψη των φωτισμένων συγχρόνων αγίων, δεν πείθεις κανένα αλλά γίνεσαι προτεστάντης και σχισματικός!
4. Εσύ είσαι Σχισματικός Οικουμενιστής αφού ρίχνεις νερό στον μύλο των οικουμενιστών με τα σχίσματα, ενώ εγώ είμαι πραγματικά Ορθόδοξος Χριστιανός.
Μακάρι να είχες λίγη ταπείνωση, αγιοπατερικά επιχειρήματα και σεβασμό στους συγχρόνους αγίους για να συζητήσουμε Ορθόδοξα, αλλά δεν βλέπω τίποτα από όλα αυτά, παρά ξερολισμό, εγωισμό και αγιομαχία!!!
Καλή μετάνοια και επιστροφή στην Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία διά της απορρίψεως του σχισματικού πνεύματος, του εγωισμού και του ξερολισμού!!!
Δυστυχώς εσύ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΕ και ΑΓΙΟΜΑΧΕ, κατηγορείς σε όλα τα σχόλια σου με Φρικτές Αναπόδεικτες κατηγορίες τους Ορθόδοξους και τους Αγίους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔικαίωμα σου να λες ότι οι Αιρετικοί και Σχισματικοί Οικουμενιστές και οι Σχισματικοί Αγιομάχοι Ορθοτομούν τον λόγο της Αληθείας και κάνουν καλό στην Εκκλησία, εγώ προσωπικά δεν το πιστεύω αλλά το ρίπτω στο κάλαθο των αχρήστων!
Εγώ είμαι αντίθετος και με τους Οικουμενιστές και με τους Σχισματικούς Αγιομάχους ξερόλες!