27 Νοε 2021

Ιωάννης Κουντουράς, Ομολογητές και αποδομητές…

  

Ομολογητές και αποδομητές…

Ι. Κουντουράς,Ομότιμος καθηγητής Ιατρικής Α.Π.Θ

1.  Ο ηθοποιός Άρης Σερβετάλης, «Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ» (σε δήθεν εἰσαγωγικά) στις 22 του μηνός Νοεμβρίου 2021, διέκοψε την παράσταση «Ρινόκερος» και αποχώρησε από το θέατρο, διότι δεν ήθελε να παίζει μόνο για εμβολιασμένους.  Έτσι, το θέατρο «Κιβωτός» έριξε την αυλαία. Ο δημοφιλής ηθοποιός είχε δηλώσει σε υπεύθυνους παράγοντες της παράστασης ότι δεν πρόκειται να δεχθεί τον οποιονδήποτε διαχωρισμό ανθρώπων και είχε προειδοποιήσει ότι θα αποχωρήσει σε περίπτωση που τα θέατρα υποδέχονται μόνο εμβολιασμένους.

2.  Ὁ πρώην Μητροπολίτης Δωδώνης, Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ (σε δήθεν χωρίς εισαγωγικά), ερωτηθείς για το εάν θα μπορούσαν οι πιστοί να δείχνουν τουλάχιστον βεβαίωση αρνητικού rapid test για την είσοδό τους στους Ιερούς Ναούς, είπε ότι δεν είναι αρκετό αυτό. «Πρέπει να υπάρξει απαγορευτικό εισόδου στους ναούς, στους πιστούς που δεν έχουν κάνει το εμβόλιο». Αυτή η ρασοφόρος πληθωρική μορφή, παρόλο το σεβαστό ιερό σχήμα που εκπροσωπεί, σε πρόσφατη συνέντευξη σε δημόσιο κανάλι, εκτός άλλων παρεκκλίσεων, τόνισε ότι  «κρέμασμα θέλουν οι παπάδες που μεταφέρουν τον ιό... και όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος». μια φρασεολογία υπεροπτική, ως μη ώφειλε, με αποπτωτική απόχρωση. Ο ρουμάνος θεατρικός συγγραφέας Ευγένιος Ιονέσκο, από τους επιφανέστερους εκπροσώπους του θεάτρου του παραλόγου, έχοντας υπόψη του την αναφερόμενη ρασοφόρο μορφή,  θεωρώ ότι θα είχε γράψει σχετικό έργο που πιθανόν να ξεπερνούσε τον “Rhinocero”!

3.  Ὁ Μακαριστός Μητροπολίτης Φλωρίνης άγιος Αυγουστίνος Καντιώτης είχε γράψει: «Ο Χριστόφορος ο Καλύβας, ένας επιστήθιος φίλος μου, σπουδαία φυσιογνωμία, ιστορική φυσιογνωμία, μου έλεγε προ ετών που συζητούσαμε: ‘‘Ρε Αυγουστίνε, δεν κατάλαβες τι θα γίνει; Ο σατανάς μετεχειρίσθη όλα τα μέσα για να διαλύσει την Εκκλησία. Θα μεταχειριστεί εις τους εσχάτους καιρούς και ένα τελευταίο όπλο. Θα ντύσει παπάδες και δεσποτάδες πρόσωπα της εξουσίας του, θα τους φορέσει εγκόλπια και θα τους δώσει πατερίτσες. Και διά μέσου αυτών των αρχιερέων θα διαλύσει την Εκκλησία’’. Ο σατανάς θα εμφανισθεί με ράσα, με άμφια, με πατερίτσες και μπαστούνες»!

Ὁ άγιος π. Αυγουστίνος είχε αναφέρει ότι οι «ορθόδοξοι» κληρικοί θα είναι το τελευταίο όπλο του σατανά στα έσχατα χρόνια!

Εμείς μάλλον, απαιτείται να κάνουμε, προς το παρόν, μία διόρθωση. Στην περίπτωση του ομολογητή ηθοποιού κ. Σερβετάλη να βγουν τα εισαγωγικά, επειδή με την συνοδό  θαρραλέα και πεπαρρησιασμένη στάση του όντως ενεργεί ως άνθρωπος του Θεού, και να τοποθετηθούν, τουλάχιστον, στο όνομα του πρώην μητροπολίτη, ο οποίος, παρεμπιπτόντως, χρήζει απώλειας βάρους, διότι η  παχυσαρκία  αποτελεί, μεταξύ άλλων παραμέτρων, και παράγοντα κινδύνου για ανάπτυξη COVID-19 σε εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους. Και σαν φινάλε: Τι κρίμα, η ψυχική παχυσαρκία να μη φαίνεται σε ένα καθρέπτη!  Τι κρίμα…

Υποσημειούμαι

Ι. Κουντουράς

Ομότιμος καθηγητής Ιατρικής ΑΠΘ

36 σχόλια:

  1. Ο καλός Χριστιανός ως άνθρωπος του Θεού εμβολιάζεται, τηρεί αποστάσεις, φοράει μάσκα, επιμελείται της αντισηψίας και άλλων υγειονομικών μέτρων. Τα άλλα είναι εκ του πονηρού. Κριτής μας είναι μόνον ο Κύριος και όχι ο κάθε ένας που επιχειρεί να Τον αντικαταστήσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπραβο αδερφε. Ξεχασεις να γραψεις μονο οτι κανει και Ραπιντ τεστ ανα 48ωρο για να ειναι 100% σιγουρος πως δεν θα μεταδοσει κατι στον αρνητη αδερφο του.

      Διαγραφή
    2. Και τώρα που πέρασε η ιστορία και άρχισαν να βγαίνουν τα σκάνδαλα με τις πολυεθνικές και οι καταγγελίες για τις θανατηφόρες παρενέργειες, τι έχει να πει ο "καλός χριστιανός" που έτρεξε αδιάκριτα να γίνει γιουσουφακι της σατανική Νέας Τάξης;

      Διαγραφή
  2. Το πολυτιμότερο δώρο του Θεού στον άνθρωπο είναι το αυτεξούσιο. Δεν καταδικάζουμε ούτε τους εμβολιασμένους ούτε τους ανεμβολίαστους. Εναντιονόμαστε σε όποιον μας αναγκάζει να κάνουμε κάτι που παραβιάζει την ατομική μας ελευθερία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προς 9:43: τι σχέση έχει το σχόλιό σου με το κείμενο της ανάρτησης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανωνυμε 27 Νοε.2ο21 9.43 Οταν λες τα άλλα είναι εκ του πονηρού τι εννοης;Την συμπεριφορά μας μέσα στις Εκκλησίες και τά Αγιάσματα όπως την μαθάμε απο μικρά παιδιά;Υπαγε τής βλασφημίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η υποχρεωτική 9ετής εκπαίδευση, παραβιάζει την ατομική ελευθερία, ως αναγκαστική. Υποθέτω εναντιωνεστε και σε αυτήν. Όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προσέλευση στην θεία κοινωνία με αγορά δικαιώματος από τον Καίσαρα.

    Κάτι δεν πάει καλά.

    Μοιάζει σαν σιμωνία εξ ημισείας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στον καθηγητή Κουντουρά που με τη διττή του ιδιότητα (του εξαίρετου επιστήμονα αλλά και αγωνιστή της Ορθοδοξίας) με συγκερασμό πνευματικής επιστημονικότητας δηλαδή, μας παρουσιάζει δύο πνευματικά case studies και στο τέλος μας παραθέτει το πνευματικό reference του μακαριστού Αυγουστίνου. Τόσο απλά, τόσο κατανοητά, τόσο "δύσπεπτα" τα conclusions όμως (γαστρεντερολόγος γαρ εξού και η ειδική επιστημονική ευαισθησία του για τη συγγραφή του άρθρου) για τον ορθοτομούντα Ορθόδοξο πιστό. Οι έσχατοι έσονται πρώτοι, και οι πρώτοι... προβατόσχημοι λύκοι. Για πότε τα δικαιώματα και οι ελευθερίες των ανθρώπων έγιναν κουρελόπανο και μετετράπηκαν σε εξαμηνιαίας προθεσμίας "προνόμια" των εμβολιασμένων με "ευγενικό χορηγό" το κράτος να σέρνει τον χορό και να ακολουθεί χέρι χέρι σε ένα κοσμικό ξέφρενο (έξω φρενών) γλέντι η κρατικοδίαιτη ιεραρχία. Σκέφτονται λένε να βάλουν μπράβους σεκιουριτάδες στην είσοδο των εκκλησιών. Μήπως να τους κουβαλοΰν και δίπλα τους σωματοφύλακες για να τους προφυλάσσουν από τους πιστούς που "παραβιάζουν" την κοινωνική αποστασιοποίηση και τις αποστάσεις "ασφαλείας" και διανοούνται να τους ...πλησιάσουν για να ασπαστούν τη δεξιά τους; Σεβασμιώτατοι τελικά αγαπάτε τον "πλησίον";... ή τον εξαποστάσεως;... (όπως λέμε τον εξαποδώ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Ο καλός Χριστιανός ως άνθρωπος του Θεού εμβολιάζεται..." λέει ο σχολιαστής παραπάνω.
    Ας μου επιτραπεί να προσθέσω: πεθαίνοντας από παρενέργειες - τόσους θανάτους επισήμως έχουμε-, μένει ανάπηρος από θρομβώσεις, εγκεφαλικά και εμφράγματα, νευροεκφυλιστικές ασθένειες, αυτοάνοσα - τόσα περιστατικά καταγεγραμμένα επίσημα υπάρχουν, πληρώνει από την τσέπη του rapind και pcr test για να λειτουργηθεί, ενώ πληρώνει στο κράτος ασφαλιστικές εισφορές κλπ, κλπ. Αν αυτός νοείται "καλός Χριστιανός" μήπως προσπαθούμε να δώσουμε στη λέξη "Χριστιανός" άλλο
    εννοιολογικό περιεχόμενο απ' αυτό που έχει προσδώσει η βιβλική και πατερική θεολογία αλλά και εμπειρία της Εκκλησίας όπως ιστορικά αυτή καταγράφεται; Η ιστορία δεν είναι επιστήμη; Όποιος αμφισβητεί την Εκκλησιαστική ιστορία εν προκειμένω δεν τίθεται και εκτός επιστημονικών ορίων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητοί, ο αναγνώστης του άρθρου και σχολιαστής 27/9:43 απαντώ στις ερωτήσεις σας, αναφέροντας ότι τον καθηγητή Ιατρικής τον γνωρίζω επί δεκαετίες και ως ασθενής του και ως εν Χριστώ μαθητής ή αφελφός του και ως μέλος της χορωδίας του. Τουλάχιστον 15 κοινοί γνωστοί μας θα ζούσαν αν είχαν λάβει μέτρα (εμβολιασμός, μάσκα κλπ). Ήσαν όμως "αρνητές" και εκοιμήθησαν νεότατοι, ιερείς, μοναχοί κλπ.
    Κλαίω. Φίλος μέν Κουντουράς, φιλτάτη δε η επί του θέματος αλήθεια, όπως προσωπικά την αποδέχομαι. Αν εσείς αποδέχεστε άλλη αλήθεια σε μερικά θέματα, "Πάντες επ' ελευθερία εκλήθημεν", αλλά δέν θα αποφασίσε εσείς ή ο κ. καθηγητής ή εγώ ποιος είναι άνθρωπος του Θεού και ποιος όχι. Αυτό επισημαίνω με την έννοια ότι, όπως αρθρογράφος θεωρεί ως ανθρώπους του Θεού κάποιους, εγώ θεωρώ ότι οι συγκεκριμένοι δεν είναι άνθρωποι του Θεού, αλλά άνθρωποι του Θεού είμαστε εμείς, που εμβολιαστήκαμε, που φοράμε τις μάσκες μας, κάνουμε τα τεστ ράπιντ ή σελφ, για τα παιδιά στα σχολεία κλπ. Νομίζω ότι απάντησα, και διορθώνω το ύπαγε σε άπαγε (της βλασφημίας).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ζητώ συγνώμη για το ύπαγε.Την γραμματική μου ανεπάρκεια θα προσπαθήσω να την βελτιώσω,αλλά δεν θέλω να 'βελτιώσω' την θρησκεία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προς Ανώνυμο 28/11 11:07 π.μ.
    Γράφεις "Τουλάχιστον 15 κοινοί γνωστοί μας θα ζούσαν αν είχαν λάβει μέτρα (εμβολιασμός, μάσκα κλπ)" Επειδή το πνευματικό σου υπόβαθρο που επικαλείσαι αμφιταλαντεύεται με κοσμικό φρόνημα, ορισμένες ερωτήσεις: 1) για τους Ορθόδοξους υπάρχει τύχη ή υπάρχει Θεία Πρόνοια, 2) Ακόμα και η τρίχα που θα πέσει από το κεφάλι καθενός είναι θέλημα Θεού ή απλά το επιτρέπει ο Θεός; 3) Ο Χριστός ακόμη και για τη σωτηρία μίας ψυχής θα κατέβαινε στη γη ενανθρωπιζόμενος και μαρτυρώντας; 4) Υπάρχει μεγαλύτερο ψυχοσωτήριο γεγονός από τη στιγμή του θανάτου; 5) Ο Θεός παίρνει τον καθένα στην καλύτερη στιγμή πνευματικής κατάστασης της ζωής του ώστε η αγαθοί να έχουν το μεγαλύτερο μισθό στον παράδεισο και οι αρνητές του την ελαφρύτερη κατάσταση στην κόλαση; ... Συνεπώς, το να λες ότι αν δεν υπήρχε ο κορωνοϊός οι 15 κοινοί γνωστοί θα ήταν εν ζωή συνιστά ένα πνευματικό και λογικό χάσμα διότι ούτε Θεός είσαι για να γνωρίζεις "τι θα γινόταν αν..." ούτε Θεός είσαι για να γνωρίζεις "αυτό που έγινε γιατί"... διότι και οι εμβολιασμένοι νοσούν και μεταδίδουν και νοσηλεύονται και μπαίνουν σε ΜΕΘ και πεθαίνουν... επομένως το ποιοι ζούν ή δεν ζουν και αν ζούσαν ή δεν ζούσαν άστο στο Θεό. Από εκεί και πέρα από/με κορωνοϊό (κατά Τσιόδρα) ή χωρίς, από/με καρκίνο ή χωρίς (ο Όσιος Παϊσιος είχε πει κάποτε ότι ο Θεός δεν αποκαλύπτει το φάρμακο του καρκίνου γιατί ο καρκίνος έχει γεμίσει τον παράδεισο) καλό παράδεισο σε όλους, όταν έρθει η στιγμή της κοίμησης όλων μας ανεξαιρέτως και ιδίως των Χριστιανών που προσευχόμαστε κάθε μέρα "γεννηθήτω το θέλημά Σου" και "Χριστιανά τα τέλη".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ 11:07 μια που κι εγώ γνωρίζω δεκαετίες τόν κ. Κουντουρά από τίς κατασκηνώσεις τής Φλώρινας κι έχω την τιμή να είμαι μέλος της χορωδίας του και νά τραγουδώ με την κιθάρα μου τά εν αγίω Πνεύματι τραγούδια του θά ήθελα να σου πω τά εξής. Έχεις μελετήσει τίς εργασίες του κ. Κουντουρά και κατάλαβες ότι είναι κατά τού εμβολιασμού; Γιατί έχει γράψει ότι ο εμβολιασμός γενικότερα έχει ευεργετήσει την ανθρωπότητα αλλά φυσικά όταν εκπληρεί κάποιες προϋποθέσεις, όπως για παράδειγμα τά τρία στάδια που τό κάνουν να θεωρείται δοκιμασμένο, άρα κατάλληλο για νά δοθεί στην κυκλοφορία και νά μπορεί ο καθένας να τό πάρει.
    Δεύτερον,αν διάβασες το φυλλάδιο της Εκκλησίας της Ελλάδος που μοίρασε προ ολίγου καιρού, τό Προς το λαό, εκεί μέσα γράφει ότι τό συγκεκριμένο εμβόλιο χρησιμοποιεί στοιχεία από θεραπευτική διακοπή κύησης, δηλαδή έκτρωσης. Αυτό εσένα δεν σού λέει τίποτα; Δεν σού δημιουργεί κανένα θέμα στη συνείδηση σου;
    Καί τρίτον. Οι πρόγονοι μας είπαν ελευθερία ή θάνατος. Η ελευθερία κατακτήθηκε με τίμημα την ίδια τη ζωή. Ο ίδιος ο Θεός πήρε το ρίσκο του: μας έδωσε την ελευθερία να αρνηθούμε κι αυτόν τον Ίδιο. Καί σύ μου λες τώρα ότι όποιος εμβολιαστηκε είναι άνθρωπος τού Θεού ενώ όσοι δεν εμβολιαστηκαν δεν είναι; Όλοι φοράνε μάσκες, όλοι κάνουν τά τέστ, αλλά όλοι έχουν τό δικαίωμα νά κάνουν ή όχι το εμβόλιο. Καί όλοι είναι παιδιά τού Θεού. Άρα δεν είναι αρνητές όπως σ'αρέσει νά βάζεις ταμπέλες, αλλά ελεύθερα σκεπτόμενοι άνθρωποι. Γιατί δεν τό σέβεσαι αυτό. Εσύ θες να κάνεις τό εμβόλιο; Με γειά σου με χαρά σου. Τό ίδιο ισχύει και σέ κείνον που δεν θέλει να τό κάνει.
    Σέ ενόχλησε για το ποιός είναι ο άνθρωπος τού Θεού. Δεν σέ ενόχλησε όμως που ο πρώην μητροπολίτης είπε ότι θέλουν κρέμασμα οι παπάδες ή νά διώχνουμε τούς ανεμβολιαστους από την εκκλησία. Γιατί;
    Αγαπητέ ανώνυμε. Νά μάθεις να σέβεσαι την κάθε άποψη. Πόσο δε μάλλον όταν αυτή προέρχεται από έναν επιστήμονα τόν κ. Κουντουρά, που στο ερευνητικό του πεδίο, διεθνώς,έχει διαγράψει μια αναμφισβήτητη φωτεινή πορεία. Αυτό καί μόνο πρέπει να σέ προβληματίζει.
    Με την ευθύνη της επωνυμίας μου.
    π. Λεωνίδας Αμοργιανος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητοί, έχετε αντιληφθεί τι γίνεται; Λογοφέρνουμε ποιος είναι πιο καλός χριστιανός; Ποιοι; Εμείς που μέχρι πριν δύο χρόνια γεμίζαμε τα μοναστήρια και στις συζητήσεις κάναμε διαγωνισμό ταπεινολογίας, ποιος είναι πιο αμαρτωλός;

    Ποτέ δεν την πήρα στα σοβαρά αυτή την ακατάσχετη ταπεινολογία εκείνης της εποχής, ποτέ δεν την θεώρησα ταπείνωση, ποτέ δεν συμμετείχα. Αλλά θυμηθείτε το όλοι λίγο αυτό, και οι μεν και οι δε.

    Κατά τα άλλα, αν αγαπητέ συνανώνυμε γνωρίζετε 15 ανθρώπους που πέθαναν από κόβιντ, τότε να σας συγχαρώ για την κοινωνικότητά σας και για τον ευρύ σας κύκλο. Κι εγώ γνωρίζω ανθρώπους που πέθαναν, αλλά 2, όχι 15. Και γνωρίζω και 5 περιπτώσεις στην οικογένειά μου την όχι και πολύ ευρεία και τη γειτονιά μου, 7 αν προσθέσω και λίγο πιο ευρεία οικογένεια, με ιδιαίτερα ανησυχητικά θέματα υγείας μετά τον εμβολιασμό τους. Αν η εποχή της γριπούλας έχει περάσει, και έχει όντως περάσει, έχει περάσει επίσης και η εποχή του απολύτως ασφαλούς εμβολίου. Ούτε οι γιατροί δε λένε τέτοια πλέον. Εννοώ οι κανονικοί, όχι οι τηλεοπτικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητέ ΜΚ και άλλοι, το ερώτημά σας έχει απαντηθεί από τον Κύριο, όταν μας δίδαξε πώς να ενεργούμε, απαντώντας στον πειράζοντα: "ουκ εκπειράσης Κύριον τον Θεόν σου". Προσωπικά θεωρώ ότι αμαρτάνω εάν παραμένω ανεμβολίαστος, εάν εκκλησιάζομαι και συνωστίζομαι χωρίς μάσκα, αυταπατώμενος ότι δήθεν θα με σώσει ο Κύριος. Θα πάρω, στην αντίθετη περίπτωση, νομίζω, ένα γερό χαστούκι, παράλληλα με την ερώτηση "-Δεν σου είπα να μή με εκπειράσης;". Για τα υπόλοιπα, δικά σας και των υπολοίπων σχολιαζόμενα, θα μπορούσα να επαναλάβω τις ίδιες και τις ίδιες χιλιοδιατυπωμένες απαντήσεις. Γνωρίζω όμως ότι "μετά πρώτην και δευτέραν νουθεσίαν" δεν θα έχουν νόημα. Αν στην εκκλησία που εκκλησιάζεστε έχετε ως αρχή να πιάνετε γυμνά καλώδια ηλεκτρικού ρεύματος ή να πηδάτε από τον γυναικωνίτη στο έδαφος ή να εκκλησιάζεστε χωρίς μάσκα βήχοντες εμπύρετοι με γρίππη, πνευμονία, λέπρα, φυματίωση, πανώλη διότι νομίζετε ότι "έχει καθήκον ο Θεός να σας προστατεύσει, εσάς και τους αθώους υπολοίπους", τι να πω... Είναι εύλογο όταν εκκλησιάζομαι, να θέλω και οι υπόλοιποι αδελφοί και οι λειτουργοί εντός ναού να είναι εμβολιασμένοι, ή με τεστ, με μάσκες, με αντισηψία, με μάσκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμε αν σύμφωνα με τη "λογική" σου "δεν θέλεις να εκπειράσεις" τότε δεν πρέπει να πηγαίνεις καθόλου εκκλησία, διότι και ως εμβολιασμένος και νοσείς και μεταδίδεις (πάλι σύμφωνα με τη "λογική" σου)... μάλιστα οι εμβολιασμένοι πλέον ξεπερνάνε σε όλους του δείκτες (κρουσμάτων, νοσηλειών, καταλήξεων) τους ανεμβολίαστους, ρίξε μια ματιά εδώ στα στοιχεία του ΕΟΔΥ Αγγλίας... https://ibb.co/CzhRc7p https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/1034383/Vaccine-surveillance-report-week-46.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητέ Ανωνυμε 3.49 φαντάζεσε να ζητούσε ο Κύριος τεστ υγείας, όταν τα πλήθη τον συνέθλιβον και θεράπευσε την αιμορροούσα, η οταν κατέβασαν τον παράλυτο από την στέγη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητέ τελευταίε μη επώνυμε που επανέρχεσαι νομίζοντας ότι πείθεις βολεύοντας το χωρίο: «ουκ εκπειράσης Κύριον τον Θεόν σου» εκεί που σε βολεύει για να δικαιολογήσεις τη στάση σου.
    Αρχικά, στη δική σου περίπτωση θα μπορούσε να ειπωθεί και το αντίστροφο, ότι δηλαδή ο πειράζων σε προκαλεί ή σε διατάσσει να κάνεις το συγκεκριμένο εμβόλιο, αλλιώς θα πεθάνεις. Γι’ αυτό, μεταξύ άλλων αόριστων που λες, παραμένεις ανώνυμος… Και τούτο το κάνει ο Αντικείμενος, διότι σε αφήνει να θεωρείς ψευδώς τον εαυτό σου επιστημονικώς ξερόλα που μονομερώς πιστεύει ότι ο συγκριμένος πειραματικός εμβολιασμός μόνο σώζει, δεν έχει παρενέργειες κλπ. Αυτό λέει η δεύτερη αντίστροφη άποψη η οποία πιθανόν να στηρίζεται και από το ακόλουθο: Αν, επιπλέον, είσαι ο ίδιος ή ο άλλος όμοιός σου που εκτοξεύεις ή εκτοξεύετε ανώνυμες κορώνες δογματικές και αφοριστικές ότι «τουλάχιστον 15 κοινοί γνωστοί μας θα ζούσαν αν είχαν λάβει μέτρα (εμβολιασμός, μάσκα κλπ). Ήσαν όμως "αρνητές" και εκοιμήθησαν νεότατοι, ιερείς, μοναχοί κλπ.», αυτό επιβάλλει μια καταγραφή αυτών των ονομάτων και του ονόματός σου (σας) για να γίνει έλεγχος ως προς την αλήθεια των λεχθέντων σου (σας), ώστε να γίνει ένας δημιουργικός διάλογος ειλικρινής.
    Επίσης, όταν αναφέρεσαι και λες «φιλτάτη η αλήθεια», σε ποια αλήθεια αναφέρεσαι; Ο καθηγητής στηριζόμενος σε επιστημονικά δεδομένα που δημοσιεύθηκαν στον διεθνή χώρο ώστε να έχουν εγκυρότητα, αναφέρεται και στις παρενέργειες του εμβολιασμού που προοδευτικά καταχωρούνται διεθνώς σε αυξημένη συχνότητα. Παρεμπιπτόντως, όπως αναφέρει και επιπρόσθετος σχολιαστής, άνοιξε τον ακόλουθο πρόσφατο σύνδεσμο και ρίξε μια ματιά στα πρόσφατα στοιχεία του ΕΟΔΥ Αγγλίας που δείχνουν ότι από 18-10-2021 έως 14-11-2021 οι εμβολιασμένοι πλέον ξεπερνάνε τους ανεμβολίαστους, σε όλους του δείκτες (κρουσμάτων, νοσηλειών, καταλήξεων).Συγκεκριμένα: Θάνατοι εντός 28 ημερών από θετικό τέστ: Σύνολο κρουσμάτων=3676, Ανεμβολίαστοι: = 675, εμβολιασμένοι με 2 δόσεις = 2875 !
    https://ibb.co/CzhRc7p https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/1034383/Vaccine-surveillance-report-week-46.pdf

    Από κει και πέρα, καθένας αποφασίζει υπέρ ή κατά του εμβολιασμού με τις ανάλογες συνέπειές του. Όμως, υποδείξεις ή εντολές για υποχρεωτικό εμβολιασμό του κόσμου με το καινοφανές πειραματικό εμβόλιο, συνοδευόμενες από εκφοβισμό, στερούνται σαφούς επιστημονικού ερείσματος και συντελούν στην προοδευτική διόγκωση των αντιεμβολιαστικών κινημάτων. Η αυτονομία κάθε ανθρώπου, θείο δώρο του Κυρίου τον οποίο επικαλείσαι, αποτελεί απαραβίαστη θεμελιώδη αρχή και αυτό δεν δικαιολογεί τον ήδη εφαρμοζόμενο υποχρεωτικό εμβολιασμό που προβαίνει ακόμη σε συνέπειες στους αρνητές των νέας τεχνολογίας πειραματικών εμβολίων, όπως το εισάγουν δικτατορικά και υπερέχοντες ιερωμένοι θέτοντας σε διαθεσιμότητα ή και άλλες ακόμη ιεροπρεπείς επιβαρύνσεις..
    Τέλος, ως προς το τελευταίο σου φίλε: «Αν στην εκκλησία που εκκλησιάζεστε έχετε ως αρχή να πιάνετε γυμνά καλώδια ηλεκτρικού ρεύματος ή να πηδάτε από τον γυναικωνίτη στο έδαφος …τους αθώους υπολοίπους", δεν παίζεται… Άφησε αυτές τις υπεκφυγές που κανείς σοβαρός δεν τις λαμβάνει υπόψη του.. Μιας και δηλώνεις πιστός ορθόδοξος (;), σε τελική ανάλυση, πιστεύεις ή δεν πιστεύεις ότι ο Ναός του Κυρίου είναι αγιασμένος χώρος; Πιστεύεις ή όχι ότι η Θεία Κοινωνία είναι το θεϊκό εμβόλιο «εις άφεσιν αρμαρτιών και ζωήν αιώνιον»; Ή μήπως λες: Ναι μεν, αλλά «δεν είναι αποστειρωμένος» ο Ναός του Κυρίου αφήνοντας και υπόνοια και για «μη αποστείρωση» της Θείας Κοινωνίας; Αν κάτι τέτοιο στο βάθος πιστεύεις, που καταργεί το επίκεντρο του οικοδομήματος της Ορθοδόξου Εκκλησίας, φεύγε, φεύγε κυριευμένος από φοβία-δειλία με συνοδό πανικό και ζήσε, για πλήρη ασφάλεια, σε μια πολυδάπανη «αποστειρωμένη» κατοικία σου σε ημερήσια βάση και να απαιτείς ταυτόχρονα ακόμα και το παράλογο ενός «αποστειρωμένου» Ναού για να σωθείς… Πιστεύω να αντιλαμβάνεσαι τι και πως το εννοώ… Τότε να είσαι βέβαιος, παρόλο που εγώ ο φτωχός δεν έχω σχετικές γνώσεις, θα γράψω νέο θεατρικό έργο, πιθανόν ανώτερο από τον Ρινόκερο…




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ορισμένοι εδώ έχουν ξεφύγει. Το άρθρο αναφέρεται στην ελεύθερη βούληση του ανθρώπου. Την ελευθερία να αμαρτάνει. Αυτό δεν του το απαγορεύει ούτε ο Θεός. Η ελευθερία της βούλησης χαρακτηρίζει την σχέση ανθρώπου-Θεού. Η ελευθερία του ανθρώπου. Ορισμένοι μάλλον θα επέπλητταν τον Θεό για αυτή του την στάση. Δεν πειράζει! Αποδεκατίστε τον δυόσμο σας, κάντε το εμβόλιό σας, φορέστε την μάσκα σας, βάλτε το αντισηπτικό σας, διυλίστε τον κώνωπα, καταπιείτε την κάμηλο, διώξτε τους αμαρτωλούς «Τελώνες» από τον Ναό. Προέχει η ασφάλεια του κοινωνικού συνόλου, "ίνα μη μιανθώσει". Στην Σπιναλόγκα οι λεπροί. Τί σημασία έχουν τα λόγια του Χριστού «δεύτε προς με πάντες»; Εμείς θα λέμε στην εκκλησία “δεύτε προς με οι εμβολιασμένοι” ή έστω «δεύτε προς με οι έχοντες rapid test». Τι σημασία έχει η θεραπεία των λεπρών από τον Κύριο; Τι σημασία έχει η στάση του Ιησού, ο οποίος καταπατώντας τις κοινωνικές προκαταλήψεις της εποχής του, πλησιάζει τους λεπρούς και τους δείχνει την αγάπη του, φροντίζοντας για την επανένταξή τους στην κοινωνία;
    Εμείς δεν καταλαβαίνουμε από αυτά. Θα εξαφανίσουμε από την εκκλησία όλους αυτούς τους ανεμβολίαστους, πάσχοντες από AIDS, πάσχοντες από ηπατίτιδα, πάσχοντες από μεταδοτικές ασθένειες κλπ κλπ. Είμαστε «Καθαροί»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ε ναι, αυτό με τις τρελές ερμηνείες του "μη εκπειράσεις" έχει παραγίνει πια. Αν θες να ζήσεις κατά φύσιν, κάποιος παλαβός μπορεί να σου πει ότι "εκπειράζεις". Γιατί μπορεί όπως περπατάς να γλιστρίσεις και να πέσεις ή να σου πέσει γλάστρα στο κεφάλι ή δεν ξέρω τι άλλο.

    Μ' αυτή τη λογική, στις μέρες μας κατ' εξοχήν "εκπειράζεις" όταν εμβολιάζεσαι για τον κορωνοϊό, ελπίζοντας ότι ο Θεός θα σε σώσει από τυχόν παρενέργειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανδρέας Κατσιάπης - Γαλανός, Δημοσιογράφος.29 Νοεμβρίου 2021 στις 7:51 π.μ.

    Δεν συνηθίζω να απαντώ σε "ανώνυμους". Σήμερα όμως, θα γράψω κάτι εδώ, όχι ανώνυμα αλλά επώνυμα, επειδή ο μεν Καθηγητής Ιατρικής, Ιωάννης Κουντουράς, γράφει επώνυμα, ενώ κάποιοι λίγοι επικριτές του κρύβονται πίσω από την ανωνυμία τους. Θεωρώ ως δειλία για κάποιον να επικρίνει ΑΝΩΝΥΜΑ έναν αξιοσέβαστο καθηγητή που ΕΠΩΝΥΜΑ γράφει εδώ τις απόψεις του. Ένας από τους επικριτές τού κ. Καθηγητή, επειδή γράφει ΑΝΩΝΥΜΑ, αποκαλύπτει και το ποιος πραγματικά είναι ο εαυτός του. Αν έγραφε επώνυμα, ίσως να πρόσεχε και λίγο περισσότερο...

    Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ, λοιπόν, γράφει: «Τουλάχιστον 15 κοινοί γνωστοί μας θα ζούσαν αν είχαν λάβει μέτρα (εμβολιασμός, μάσκα κλπ). Ήσαν όμως "αρνητές" και εκοιμήθησαν νεότατοι, ιερείς, μοναχοί κλπ».
    Φαίνεται να ισχυρίζεται, λοιπόν, ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ότι μόνο ανεμβολίαστοι πεθαίνουν από κορωνοϊό και όχι εμβολιασμένοι. Ωστόσο, η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Και να το γιατί:

    Στις 27/9 ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε στοιχεία για θανάτους
    1. Εμβολιασμένων.
    2. Ατελώς εμβολιασμένων.
    3. Ανεμβολίαστων.
    Και στις 7 Νοεμβρίου η HUFFINGTON POST ανακοίνωσε και αυτή στοιχεία από τον ΕΟΔΥ σε αυτές τις 41 μέρες που μεσολάβησαν.
    Έτσι έχουμε για τους θανάτους που σχετίζονται με Covid:
    1) Πλήρως εμβολιασμένοι: 972 θάνατοι.
    2) Ατελώς εμβολιασμένοι: 163 θάνατοι.
    3) Ανεμβολίαστοι: μόλις 442 θάνατοι.
    Αυτά τα στοιχεία τα παραθέτει ο Διδάκτωρ Καρδιολογίας, Κωνσταντίνος Αρβανίτης.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=145912417776701&id=100070738300563

    Βεβαίως, ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ξεχνά να γράψει ή δεν θέλει να γράψει α) για τα μονοκλωνικά φάρμακα και όχι μόνο που έσωσαν πολλούς στο εξωτερικό αλλά που μέχρι σήμερα δεν τα έχει φέρει το Υπ.Υγείας, γι' αυτό και πολλοί εδώ στην Ελλάδα, έχουν πεθάνει. β) Ξεχνά όμως να γράψει και για όλα εκείνα τα πρόσωπα που υπέστησαν σοβαρότατες παρενέργειες, που έμειναν ανάπηρα ή που πέθαναν εξαιτίας των πειραματικών αυτών εμβολίων. Μόνο στη γειτονιά μου, παρέλυσαν τρία άτομα και πέθαναν δύο, μετά από τον εμβολιασμό τους.

    Και για να μιλήσω με στοιχεία που δημοσιεύτηκαν και δεν διαψεύστηκαν: H FIFA ανακοίνωσε 500% αύξηση θανάτων ποδοσφαιριστών το 2021 που κατέρρευσαν είτε εντός είτε εκτός γηπέδων. Οι Αιτίες της κατάρρευσης σχετίζονται με την καρδιά, συμπεριλαμβανομένης της μυοκαρδίτιδας, της περικαρδίτιδας, των καρδιακών προσβολών ή της καρδιακής ανακοπής. Η δεύτερη αιτία που αναφέρεται είναι τα συμβάντα πήξης/θρομβώσεων.
    Ποτέ στην ιστορία τού ποδοσφαίρου δεν καταγράφτηκαν τόσα περιστατικά. Μόνο φέτος καταγράφτηκαν, από τότε που ξεκίνησαν οι εμβολιασμοί.
    https://world-signals.com/news/2021/11/26/500-rise-in-deaths-fifa-players-in-2021/?fbclid=IwAR1q63tVrbifO7FMyFp7M-yF33C08GSLwOYF4Z3PFRW_ztUuA3tuLS9fnAw

    Γράφει ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ: «Άνθρωποι του Θεού είμαστε εμείς, που εμβολιαστήκαμε, που φοράμε τις μάσκες μας, κάνουμε τα τεστ ράπιντ ή σελφ, για τα παιδιά στα σχολεία κλπ». Εδώ ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ παίρνει τη θέση τού Θεού και κρίνει ποιοι είναι άνθρωποι του Θεού και ποιοι δεν είναι.
    Βεβαίως, αυτό το κάνει, επειδή γράφει ανώνυμα. Ανώνυμα γράφοντας, δεν έχει να χάσει τίποτα. Ανώνυμα, λοιπόν, βγάζει τα εσώψυχά του, ανώνυμα, λοιπόν, μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Διότι, αν έγραφε επώνυμα, θα πρόσεχε τι έγραφε και δεν θα παρίστανε τον ...Θεό!

    Ανδρέας Κατσιάπης - Γαλανός,
    πτυχιούχος ΑΕΣ Αθηνών,
    πτυχιούχος Θεολογικής Αθηνών,
    Δημοσιογράφος.
    https://stalagmaties.blogspot.com
    Email: galanos.andreas@gmail.com
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100009657090926

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανώς μελετήσατε μόνο τα σχόλια και όχι και το κυρίως άρθρο. Εκεί επιχειρείται η κατάταξη σε "ανθρώπους του Θεού" και μή, και όχι στα σχόλια του ανωνύμου σχολιαστού ο οποίος τοποθετήκε διαφωνώντας με την επιχειρηθείσα κατάταξη. Κανένας άνθρωπος του Θεού δεν θέλει 100 νεκρούς κάθε μέρα. Δύο πούλμαν κάθε μέρα πέφτουν στο γκρεμό και σκοτώνονται οι επιβάτες τους! Και επιμένετε!

      Διαγραφή
  21. Από τον ανώνυμο σχολιαστή 27/11 9:43. Ευχαριστώντας α) τις "Ακτίνες" για την φιλοξενία και για την μή λογοκρισία, β) τον επώνυμο αρθρογράφο που μας έδωσε το έναυσμα για διάλογο και γ) τους ανώνυμους ή επώνυμους σχολιαστές που συζητούμε (συν + ζητούμε την αλήθεια) υπενθυμίζω ότι δέν διεκδίκησα το αλάθητο. Όποιος το διεκδικεί, για τον εαυτό του, για την ομάδα των ομοϊδεατών του ή για τον γέροντά τους, ότι δηλαδή δήθεν είναι αλάνθαστοι, ας με συγχωρήσει αλλά πλανάται πλάνην οικτράν. 100 νεκροί κάθε μέρα από την επάρατη πανδημία, που θα ζούσαν αν όλοι είχαμε εμβολιαστεί ή αν όλοι φορούσαμε μάσκες και τηρούσαμε όλα τα υγειονομικά μέτρα, είναι πάρα πολλοί για να μην αποδοθούν οι ηθικές ευθύνες για ηθική αυτουργία στους "αρνητές". Οι μαγειρεμένες στατιστικές δεν πείθουν παρά μόνο τους εθελοτυφλούντες. Χωρίς περιοριστικά μέτρα, μάσκες, εμβόλια, τέστ, θα είχαμε πολύ περισσότερους νεκρούς κάθε μέρα. Η Εκκλησία της Ελλάδος, η Ιερά Σύνοδος, ήδη εξέτασαν με τη βοήθεια ειδικών κι εγκύρων Επιστημόνων το θέμα και επίσημα μας ανακοίνωσαν ότι δεν υπάρχουν ούτε 666 ούτε Σατανάς ούτε εμβρυικά κύτταρα ούτε κάποιος Αντίχριστος στα εμβόλια, ενώ ο όποιος κίνδυνος του εμβολιασμού είναι αμελητέος, ποσοστιαίως, σε σχέση με τον κίνδυνο του μή εμβολιασμού. Δεν είναι αλάνθαστος ούτε ο κ. καθηγητής που...μας κατατάσσει στους σατανοκίνητους που εισχώρησαν στην Εκκλησία. Μήπως ισχύει το αντίστροφο; Ποιος επιδιώκει 100 νεκρούς κάθε μέρα, παπάδες, μοναχούς, δεσποτάδες, πλήρωμα της Εκκλησίας... ο Θεός; ΟΧΙ ασφαλώς. Άρα; Ο χώρος του ναού δεν είναι κατά κάποιο μαγικό τρόπο αποστειρωμένος. Δεν θέλεις φίλτατε να κάνεις το εμβόλιο; Φόρεσε μάσκα. Δεν θέλεις να κάνεις ράπιντ τέστ και να φοράς μάσκα; Γιατί; Για να μεταδίδεις τον ιό σε άλλους; Για να νοσήσεις και να πεθάνεις ή μήπως για να δοκιμάσεις αν θα σε σώσει ο Θεός; Ο άλλος πνιγότανε στη θάλασσα, και φώναξε -Θεέ μου, σώσε με! Πέρασε μια βάρκα (εμβόλιο, μάσκα) κι εκείνος αρνήθηκε να ανέβει: -Όχι όχι, εμένα θα με δώσει ο Θεός. Κι όταν πνίγηκε, παραπονέθηκε στον Θεό! -Γιατί δεν με έσωσες; -Δέν ήθελες εσύ!!! Σου έστειλα την βάρκα αλλά εσύ δέν ανέβηκες. Όσον αφορά την Θεία Κοινωνία, που ερωτήθηκα, στην Καινή Διαθήκη ο Θεός μας παραθέτει τα πάντα. Γιατί ρωτάτε εμένα; Για το "ουκ εκπειράσεις", δεν έχω να προσθέσω κάτι. Για την "ανωνυμία" μου: Γιατί να εκτεθώ με ονοματεπώνυμο έναντι τυχόντων φανατικών επικινδύνων που διαβάζουν το μπλόγκ; Όχι των χριστιανών αναγνωστών και σχολιαστών αλλά των πολλών αχρίστιανων "αρνητών" που απειλούν, προπηλακίζουν, έχω δεχτεί απειλές αλλού. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Στους αγαπητούς σχολιαστάς ταπεινώς θέλω να προτείνω να μην απαντούν πλέον στον αγαπητό ανώνυμο.Ουδέν ωφελεί,μάλλον θόρυβος γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Προς Ανώνυμο 3:49 μ.μ.
    Και εγώ προσωπικά θεωρώ ότι αμαρτάνω όταν κάνω εμβόλιο το οποίο παρήχθη ή δοκιμάστηκε με χρήση κυτταρικών σειρών που εξήχθησαν από εκτρωθέντα (= δολοφονηθέντα) έμβρυα). Επίσης, πως επιχειρείτε να κρίνετε τον Καθηγητή κ. Κουντουρά ενώ δεν έχετε την ιατρική ιδιότητα ; Επίσης, το να θεωρεί κάποιος "Χριστιανός" ότι ο Ιερός Ναός είναι πιθανή εστία μετάδοσης μολυσματικών ασθενειών είναι, τουλάχιστον, ασέβεια και προσβολή προς τον Τριαδικό Θεό !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Επανέρχομαι κι εγώ για τελευταία φορά στα λεγόμενα του επιμένοντα ανώνυμου. Ανώνυμε, τόνισες: «Δεν διεκδίκησα το αλάθητο». Σωστά το είπες, διότι μόνο ένας άφρων διεκδικεί το αλάθητο. Όμως, σκέψου ό,τι, αυτά που γράφεις είναι του κεφαλιού σου, είναι μαγειρεμένες λογικο-θρησκευόμενες προτάσεις που, ως παράδειγμα, δεν τις στηρίζεις σε μη μαγειρεμένες τεκμηριωμένες στατιστικές από τον διεθνή χώρο που αναφέρουν άλλοι σχολιαστές, όπως π.χ ο επώνυμος σχολιαστής κ. Κατσιάπης, οι οποίες παρέχουν δεδομένα που εσύ απορρίπτεις με άκριτο νου.. Κι έτσι, καλυμμένος στην ανωνυμία σου, μην τύχη και εκτεθείς, εκτός από τη στιχομυθία σου που λέει ό,τι λέει.. ανωνύμως χωρίς συγκροτημένα επιχειρήματα, εκθέτεις, πάλι ως παράδειγμα, λέγοντας με τον φαντασιόπληκτο νου σου εσκεμμένα «..ούτε ο κ. καθηγητής που...μας κατατάσσει στους σατανοκίνητους που εισχώρησαν στην Εκκλησία». Φίλε, τέτοια υπονοούμενα που δεν εκφράζει ο καθηγητής, ενέχουν ευθύνες για το ανώνυμο πρόσωπό σου που, επιπλέον, δεν πήρε χαμπάρι σε τι επικεντρώνεται ο τίτλος «Ομολογητές και Αποδομητές». Προσπάθησε να κάνεις μια προσεκτική αναλυτική προσέγγιση του κειμένου, τύπου «συζητούμε (συν + ζητούμε την αλήθεια)» χωρίς προκατάληψη. Κι αν βρίσκεις δυσκολία, ζήτησε τη γνώμη ενός σοβαρού προσώπου, και τότε συν-ζητώντας την αλήθεια θα νοήσεις, εκτός των άλλων μηνυμάτων του κειμένου, ότι το κάθε πρόσωπο, ιδιαίτερα ο ιερέας στη συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά και κάθε νοήμων πιστός έχει το δικαίωμα ελεύθερης επιλογής ιδιαίτερα σε θέματα υγείας και όχι υποχρεωτικής δίκην ράβδου υποταγής…Πιστεύω να εννοείς τι εννοεί η συνέχεια των ... Αν όχι εκφράζω λύπη στο πρόσωπό σου. Τέλος, επειδή θέλεις να ανήκεις στους πιστούς, μάθε ότι «επ΄ ελευθερία» εκλήθημεν.. Και επειδή, καθώς φαίνεται, «καλοπληρωμένοι» επιτήδειοι έδωσαν δικαιώματα «ελευθερίας» στους εμβολιαζόμενους, και επειδή προοδευτικά τα σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα δείχνουν ότι ατυχώς οι εμβολιαζόμενοι και μεταδίδουν και κινδυνεύουν [π,χ, σχολιαστής αναφέρει πρόσφατα επίσημα στοιχεία του ΕΟΔΥ Αγγλίας που δείχνουν ότι από 18-10-2021εντός 28 ημερών: Σύνολο κρουσμάτων=3676, ανεμβολίαστοι: = 675, εμβολιασμένοι με 2 δόσεις = 2875! Μόνο μαγειρεμένες δεν είναι αυτές οι στατιστικές είτε το θέλεις, είτε δεν το θέλεις. Οπότε αν τις θεωρείς με νοσηρό τυφλό τρόπο στρουθοκαμήλου «μαγερεμένες» έχεις πρόβλημα!], τότε δυνατόν να πεις mea culpa. Το λάθος είναι ανθρώπινο για τον καθένα μας όταν, ιδιαίτερα ως μη ειδικοί, ακούμε και ακολουθούμε τη μονομερή άποψη μερικών (ιδίως στην Ελλάδα όπου δηλώνει ο καθένας ότι του κατεβάσει η κούτρα του) οι οποίοι στοχεύοντας «υπο αλλήλων».. να αναλωθούμε ζητούν να μας κυβερνούν ποικιλοπρόπως… Πάλι πιστεύω να εννοείς τι εννοεί η συνέχεια των ... Αν όχι πάλι εκφράζω λύπη στο πρόσωπό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είμαι εντελώς αντίθετος με τον εμβόλιο-λάγνο αδελφό αλλά ξεκολλάτε με τη καραμέλα της ανωνυμίας.
    Η ανωνυμία είναι δικαίωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Από ανώνυμον 27/11 9:43 προς ανώνυμο 30/11 2:53. Ο επώνυμος αρθρογράφος και αγαπητός κ.καθηγητής Ιατρικής δημοσίως ερμηνεύει κατά το δοκούν τον μακαριστό άγιο επίσκοπο Φλωρίνης Αυγουστίνο. Έμμεσα πλην σαφώς (εκτός εάν είμαι τόσο βλάξ που δεν τον κατανοώ και τον παρεξηγώ) στο κείμενό του έχει χαρακτηρίσει ΔΗΜΟΣΙΩΣ εκ μέρους δήθεν προρήσεως του π. Αυγουστίνου ως Σατανοκίνητα κάποια εντός της Εκκλησίας άτομα! Ναι ή ού. Μήν μου λέτε συνεπώς εκφοβιστικά ότι εγώ έχω ευθύνη που διαφωνώ! Διαφωνώ λοιπόν ευθαρσώς, διότι νομίζω ότι τους αδικεί, και εφ όσον μου επιτρέπεται, υπερασπίζομαι τον εαυτόν μου, τους αδικουμένους, την Πίστιν και ρην Εκκλησία μου, τους αδελφούς μου, εφ όσον η γνώμη μου περί της Πανδημίας πλησιάζει με εκείνη που εκφράζεται από τους αδικουμένους, από τους εν πλειοψηφία συντριπτική και Συνοδική ομοφωνία επισκόπους, κληρικούς, λαικούς που εμβολιάζονται σε ποσοστό 60% και με την επίσημη Συνοδικώς ληφθείσα στάση της Εκκλησίας της Ελλάδος!
    Στα υπόλοιπα: "Κρούσμα" σημαίνει ότι έκαμα τέστ και βγήκα θετικός. Δεν σημαίνει υποχρεωτικά ότι πέθανα ούτε κάν ότι νόσησα βαρέως, διασωληνωμένος. Ακόμα και κάποιοι εμβολιασμένοι εάν τυχόν είχαν μειωμένη ανοσία (π.χ. δεν είχαν κάμει αναμνηστική δόση, έπαιρναν κορτιζόνη κλπ) κι εάν "άρπαξαν" από κάποιον που δέν φορούσε μάσκα, τον ιό, στα τεστ ίσως να καταγράφονται ως θετικοί (κρούσματα)! Πιθανότατα όμως δέν θα νοσήσουν συμπτωματικώς ή βαρέως και κυρίως, σε συντριπτικό ποσοστό ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΆΝΟΥΝ λόγω πανδημίας. Στα στοιχεία σας δέν εξετάστηκε το 100% του πληθυσμού της Αγγλίας. Σε 28 μέρες παρουσιάζετε μόνον 3600 θετικά τεστ (κρούσματα)! Σε τί σύνολο του πληθυσμού, της Αγγλίας αυτά τα θετικά τεστ; Ποιο το ποσοστό εμβολιασμένων στην Αγγλία; Σε πόσες χιλιάδες τεστ υπήρξαν αυτά τα θετικά 3600 τεστ (κρούσματα); Διότι αν σε 200.000 τεστ σε 1 μήνα εκ των οποίων 80% εμβολιασμένοι, υπήρξαν 3600 θετικά tests τί προσπαθείτε να αποδείξετε ει μή προπαγάνδα κατά των εμβολίων!!! Δεν μας λέτε επίσης αν οι μέχρι τότε (Οκτ.2021) εμβολιασμένοι των τεστ είχαν κάμει την αναμνηστική δόση! Διότι είμαστε στο μεταίχμιο που βάσει των εξελίξεων των ερευνών της Επιστήμης τώρα, μόλις τώρα, καταλάβαμε πως για να θεωρείται εμβολιασμένος κάποιος που έκανε "2 δόσεις" ή "μονοδοσικό" θα πρέπει να κάνει και "αναμνηστικές" δόσεις. Άλλως είναι περίπου ανεμβολίαστος. Η πανδημία είναι άγνωστος εχθρός, οι μεταλλάξεις απρόβλεπτες, η Επιστήμη δεν είναι στατική. Οι στατιστικές αξιολογούνται μόνο από αντικειμενικούς και καταρτισμένους! Επιπλέον: Σε μερικές χώρες της Ευρώπης αν κάποιος νοσήσει από covid-29 και δέν πεθάνει σύντομα αλλά κοιμηθεί από επιπλοκές σε 15 ή 39 μέρες, τότε, στις στατιστικές τους δέν καταγράφεται ως θύμα covid-19 αλλά γράφεται ότι απεδήμησε από πνευμονία, θρόμβωση και ό,τι άλλο. Γιατί να αμφιβάλλουμε, χάριν των στατιστικών ή των ιδεοληψιών, ότι στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων αυτών το αίτιο που άναψε τη θρυαλίδα των επιπλοκών είναι ο κορωνοιός. Επίσης (όπως και στην Ελλάδα) μόλις τώρα άρχισε κι εκεί ο αναμνηστικός εμβολιασμός (η "τρίτη" δόση). Η Πορτογαλία με μεγάλο ποσοστό εμβολιασμένων άνω των 60 ετών, έχει ελάχιστους νεκρούς. Και τέλος, στον ανώνυμο αδελφό 29/11 9:31 λέω ότι για την βιοηθική και Πίστιν εν σχέσει με τα εμβόλια απεφάνθη Συνοδικώς η Ιεραρχία και Ιατροί κ.α. Επιστήμονες. Και τέλος, απαντώ ότι και μέσα στους ναούς αν κάποιος πιστός ή κληρικός νοσεί για παράδειγμα με γρίπη, φυματίωση κλπ και πτερνίζεται ή βήχει κοντά μας, μπορεί να μας "κολλήσει"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κάθε άνθρωπος που ομολογεί Χριστό χρήζει στήριξης από κάθε αδελφό του κατά το Αγιογραφικό "ἀδελφὸς ὑπὸ ἀδελφοῦ βοηθούμενος ὡς πόλις ὀχυρὰ...". Αυτό πιστεύω οτι κάνει και ο κος Κουντουράς για το γνωστό ηθοποιό, αντιπαραβάλοντας την εντελώς αλλότρια του Ευαγγελίου συμπεριφορά του ταλαίπωρου αρχιερέως. Πόσο πολύ απέχουν από τις άγιες μορφές παρελθόντων ετών της Εκκλησίας μας, όπως υπήρξε και ο μεγαλύτερος ιεροκήρυκας του 20ου αιώνος π Αυγουστίνος. Κατά τον λαό και οι άρχοντές του...
    Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άπό που ως που ομολογεί Χριστό επειδή είναι αντιεμβολιαστής!

      Διαγραφή
  28. Πόσο προφητικό το άρθρο του Κουντουρά! "Πριν αλέκτωρ φωνήσαι τρις" ήρθε ο εξαναγκασμός, η υποχρεωτικότητα και η "τιμωρία" των 100€. Λογικό επακόλουθο. Όταν οι "πνευματικοί άνθρωποι της εκκλησίας" λένε "όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος" τι θα κάνει το κράτος; Θα ρίξει 100ευρα... Πάλι καλά που δεν τους άκουσαν κυριολεκτικά να αρχίσουμε να ξυλοφορτώνουμε τους ηλικιωμένους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Στην ιστορία αυτής της αξιόλογης ανάρτησης συμμετέχω κι εγώ ως εξής:
    Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗΣ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΗ
    Διαβάζοντας το κείμενο του κ.Κουντουρά βρίσκω πετυχημένο τον παραλληλισμό αυτού με "ΤΟ ΣΚΑΚΙ" του Μ.Αναγνωστάκη: Βασίλισσα και βασιλιάς οι εκάστοτε κοσμικοί και θρησκευτικοί ηγέτες (π.χ πρώην Ζακύνθου) και "ο τρελός" του ποιήματος ο ελεύθερος -όπου δεν βιώνει την ελευθερία ως προνόμιο αλλά ως τίμημα, ο ασυμβίβαστος (π.χ ο ηθοποιός Α.Σερβετάλης).
    Το σύστημα (η εξουσία, το κατεστημένο) έχει το δικό του τρόπο να ελέγχει τους ασυμβίβαστους. Τους καιροσκόπους απλά τους διαφθείρει, τους ασυμβίβαστους τους χειραγωγεί μέσα από τα στερεότυπα. Ο «τρελός» του ποιητή είναι αυτός που – ασυλλόγιστα- επιτίθεται στις «στέρεες παρατάξεις», φιγούρα δονκιχωτική που δύσκολα χειραγωγείται. Για τον ίδιο λόγο δεν ακολουθεί τους κανόνες των υπολοίπων, με την ίδια του την ύπαρξη τους αμφισβητεί και γι’ αυτό τους αναστατώνει.

    Ο τρελός του ποιητή (και ο δικός μου) είναι αυτός που επιτίθεται στα στερεότυπα. (Ανάλυση από τα βοηθήματα της Λογοτεχνίας της Α΄Λυκείου).
    Όλγα Γουβιέλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα και καλό μήνα. Ξαναμελετώντας και το λογοτεχνικό άρθρο του αγαπητού καθηγητού και όλα τα σχόλια, και τα πρόσφατα που δημοσιεύτηκαν σήμερα 1-12-21 στις καλές "Ακτίνες", ιδίως τα συνταχθέντα από την φερΈλπιδα νεότητα, μετά το μεσονυκτικόν, τον όρθρο, την ακρόαση δίς (2) των δύο παρομοίου θέματος πνευματικών βίντεο του παπα Νικόλα Αλεξίου Εράτυρα TOP CHANEL Κοζάνης με το γλυκύτατο ύφος (ώ ευλογημένη "αγρυπνία"), συγκρίνοντάς το με το δικό μου και ελαχίστων αναγνωστών, απότομο ύφος και κατόπιν των εξελίξεων εν σχέσει με τα εμβόλια, για τους άνω των 60 ετών εν αγάπη από τον χώρο εργασίας μου, μέσω κινητού ζητώ συγγνώμη "επί προσωπικού" άν παρενόησα κάτι από το αλληγορικό σιβυλλικό - μεταφορικό - άρθρο ή από τα σχόλια. Η εκτίμησή μου προς την επιστημονική αξία του λίαν αγαπητού μοι, ομοτίμου καθηγητού Ιατρικής είναι ήδη εκπεφρασμένη στα προηγηθέντα σχόλια. Θεωρώ όμως ότι άνθρωπος του Θεού εν τω κλήρω στην συγκεκριμένη περίσταση είναι ο παπα Νικόλας Αλεξίου και ο επίσκοπος Δωδώνης κι οι κληρικοί και λαικοί του κλίματος της Εκκλησίας και της Ιεράς Συνόδου και όχι οι ανεμβολίαστοι παπάδες και οι προπαγανδιστές κατά των εμβολίων και κατά των τέστ προ της εισόδου στους ναούς που ίσως (ο Κύριος γνωρίζει εάν) έχουν πάρει ως πνευματικοί κόσμο στο λαιμό τους, οπότε έχουν κώλυμα ιερωσύνης. Δεν θα επανέλθω, και πάλιν ζητώ συγγνώμη για την ανωνυμία μου (έχω δεχθεί απειλές από φανατισμένους αρνητές), ζητώ συγγνώμη από τον εκλεκτό πλην όχι εις πάντα αλάνθαστο καθηγητή άν παρενόησα το κείμενό του, ζητώ συγγνώμη από τους επωνύμους κι ανωνύμους συζητητές αν κάπου τους αδίκησα, και από τις "Ακτίνες" αν τυχόν στενοχώρησα μερίδα των αναγνωστών, μετ' ευχαριστιών για τη μή λογοκρισία.
    Ο σχολιογράφος 27/11 9:43 Γράφων από κινητό τηλ. δέν γνωρίζω πως μπαίνουν κάποια σημεία στίξεως όπου απαιτούνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αγαπητέ συνανώνυμε, η επιστήμη είναι ΓΝΩΣΗ. Δεν είναι υποθέσεις εργασίας, που στηρίζονται σε άλλες υποθέσεις εργασίας, που στηρίζονται σε κάτι στατιστικά, που στηρίζονται σε κάτι άλλες υποθέσεις εργασίας, που στηρίζονται σε κάτι άλλα στατιστικά. Και δια στατιστικών και υποθέσεων εργασίας, ερμηνευμένων αμφοτέρων κατά το δοκούν και υποστηριζομένων δια πακτωλού χρημάτων, προσπαθούν να διαλύσουν τη ζωή και τη Ζωή. Και είσαι, λέει, και "αρνητής" αν καταλαβαίνεις αυτό το στοιχειώδες. Οι μόνοι που έχουν προσπαθήσει να μας εξηγήσουν αναλυτικά τι συμβαίνει στο σώμα μας μ' αυτά τα εμβόλια είναι ο Μοντανιέ, ο Μπαγκντί και οι υπόλοιποι "αντιεμβολιαστές". Δεν ξέρω αν είναι σωστοί ή λάθος, γιατρός δεν είμαι ούτε βιολόγος, αλλά απάντηση ουσιαστική δεν έχει δοθεί (το character assassination δεν συνιστά ουσιαστική απάντηση).

    Όποιος έχει χρόνο και διάθεση να διαβάσει κάτι καλό (από τα θύραθεν), ας ψάξει το μυθιστόρημα του Βασίλι Γκροσμάν "Ζωή και Πεπρωμένο". Συγκεκριμένα, μπορεί να δει τι τραβούσαν στην ΕΣΣΔ οι "εχθροί του λαού" ερευνητές που έρχονταν σε επιστημονική διαφωνία με τη νομενκλατούρα, την κρατικώς στρατευμένη επιστήμη του καιρού τους. Ίσως καταλάβει γιατί κάποιοι βλέπουμε δείγματα ότι ανατέλει κάποιο νεοκομμουνιστικό ή μετακομμουνιστικό καθεστώς - στον τόπο μας, αλλά και παγκοσμίως, αυτό είναι το χειρότερο. Αν υπήρχε κάποιο μέρος του πλανήτη που να αποτελούσε εξαίρεση, θα έφευγα πρόσφυγας χτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  32. Θα είμαι συνοδοιπόρος σου στο δυνητικό «κάποιο μέρος του πλανήτη που να αποτελούσε εξαίρεση», και να είσαι βέβαιος ότι θα φεύγαμε πρόσφυγες χτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή