Σκανδαλισμένος
Αγιορείτης Μοναχός
Οι παρεξηγήσεις πού χωρίζουν τούς ορθοδόξους αντιοικουμενιστές
Υπάρχει
μεγάλη παρεξήγηση πού τήν εκμεταλεύεται ο διάβολος γιά νά μάς διαβάλει, νά μάς
διαιρεί καί νά κάνει τήν δουλειά του, νά βασιλεύει.
Ο Γέροντας Ιωσήφ ο ησυχαστής έφυγε από τής
παρατάξεις τών ζηλωτών καί γύρισε στά μοναστήρια. Γιατί τό έκανε;
Διότι τό 1950 οι παρατάξεις τών ζηλωτών
έβγαλαν εγκύκλιο η οποία καταδίκαζε τήν κρατούσα Εκκλησία τού νεού ημερολογίου
ώς αιρετική μέ άκυρα μυστήρια.
Αυτό είχε ώς αποτέλεσμα ν’ανησυχήσει, νά
προσευχηθεί καί νά δεί όραμα ότι ξέφυγε από τό Άγιον Όρος καί βρίσκονταν σ’ένα
βράχο μέ κύμα έτοιμος νά πνίγει, όποτε άφησε τούς ζηλωτές καί γύρισε στό
Πατριαρχείο, όμως δέν μνημόνευε τόν Πατριάρχη, διότι άλλο είναι τό Πατριαρχείο
καί άλλο ο Πατριάρχης.
Όταν ο Πατριάρχης κηρύττει «γυμνή τή
κεφαλή» αιρετικές απόψεις, φεύγεις απ’αυτόν, αλλά όχι καί από τήν Εκκλησία.
Αυτό έκανε καί ο Γέροντας Ιωσήφ όταν είδε ότι οι ζηλωτές έφευγαν, όχι μόνο από τόν αιρετικό Πατριάρχη,
αλλά καί από τήν Εκκλησία τήν οποία έλεγαν αιρετική καί έφτιαχναν άλλες
εκκλησίες – παρατάξεις πού η μία απέρριπτε τήν άλλη. Έτσι έκανε καί ο άγιος
γέροντας Παΐσιος, έκοψε τό μνημόσυνο, άλλα δέν μπήκε στίς παρατάξεις νά μαλώνει
γιά τίς κεφαλές τους.
Έτσι καί τώρα φεύγουμε μακριά από τόν
αιρετικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο καί δέν τόν μνημονεύουμε, αλλά δέν κάνουμε δική
μάς εκκλησία. Παραμένουμε εντός τής Εκκλησίας καί παρακαλούμε τόν Θεό νά
στείλει ορθοδόξο Πατριάρχη νά καταδικάσει τήν αίρεση τού οικουμενισμού καί
όλους τούς καινοτόμους τής Εκκλησίας, κληρικούς καί θεολόγους.
Ο Γέροντας Ιωσήφ μεχρί τέλους τής ζωής τού
δέν μνημόνευε τόν Πατριάρχη καί μετά όλοι οι υποτακτικοί του στά κελλιά τους
δέν μνημόνευαν. Καί ο Γέροντας Εφραίμ στήν Φιλοθέου μεχρί τό 1973 δέν μνημόνευε,
όμως τό ’73 εξαρχία τού Πατριαρχείου είπε στό Άγιον Όρος, οποίος δέν μνημονεύει
τόν Πατριάρχη καθαιρείται καί έτσι άρχισαν τήν μνημόνευση. Άλλους ηγουμένους
πού δέν μνημόνευσαν τούς καθαίρεσαν, όπως τόν Αγιοπαυλίτη Ανδρέα, τόν
Γρηγοριάτη Αθανάσιο, τόν Ξενοφωντινό Ευδόκιμο, τόν Εσφιγμενίτη Αθανάσιο καί
μόνο η Εσφιγμένου συνέχισε νά μήν μνημονεύει.
Άν έκαναν καλά ή κακά πού προτίμησαν τήν μνημόνευση από τήν
καθαίρεση καί τήν μοναχική ανάπτυξη από τήν ομολογία πίστεως, άς τό κρίνει ο
Θεός, πάντως είναι αλήθεια ότι ο Πατριάρχης δέν θά άφηνε νά κάνουν ούτε τά 6
μοναστήρια και μία σκήτη στό Άγιον Όρος, ούτε τά 4 μοναστήρια στήν Ελλάδα,ούτε
τά 18 μοναστήρια στήν Αμερική.
Άς σκεφθεί έκαστος τί είναι προτιμότερο,
οικουμενιστικά μοναστήρια ή ορθόδοξη πίστη καί ομολογία «έμπροσθεν τών
ανθρώπων»(Ματθ.10,32).
Αυτό πού συμβαίνει τώρα είναι, ότι έχουμε
τούς οικουμενιστές οι οποίοι είναι όλοι ενωμένοι καί εμάς τούς αντιοικουμενιστές
πού είμαστε όλοι χωρισμένοι.
Άς ενώσουμε όλοι τήν ορθόδοξη πίστη μας καί
νά προσευχηθούμε ο Θεός νά διώξει από τήν ποίμνη Του όλα τά ζιζάνια πού πνίγουν
τά στάχυα πού έσπειρε.
Άς φανερώσουμε στόν λαό τού Θεού τήν μεγάλη
αποστασία τών Ποιμένων από τόν Θεό καί τόν προσηλυτισμό τών πιστών στήν
παναίρεση του οικουμενισμού καί τήν δολιότητα τής Συνόδου τής Κρήτης η οποία
εισήγαγε πανορθόδοξα καί συνοδικά τήν αίρεση τού οικουμενισμού στήν ορθόδοξη
Εκκλησία.
Σκανδαλισμένος
Αγιορείτης Μοναχός
Επειδή ο σκανδαλισμενος μοναχός λέει ψέματα, σας παραπέμπω στο βιβλίο Γέροντας Εφραίμ Κατουνακιότης (αγγλική έκδοση) σελίδα 55-56.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης ο Γέροντας Εφραίμ ο Κατουνακιώτης την ώρα που έκανε προσευχή άκουσε : Στο πρόσωπο του Επισκόπου Φλωρίνης (Καβουρίδη) αποκήρυξες όλη την Εκκλησία.
Ο Γέροντας Ιωσήφ ο Ησυχαστης και ο Εφραίμ ο Κατουνακιώτης ήταν Ματθαικοι και μετά έγιναν Φλωρινικοι. Μάλιστα ο Εφραίμ είχε λάβει την ιερωσύνη από ΓΟΧ και λίγο έλειψε να το διώξουν από το Άγιο Όρος σελίδα 52.
Όταν άλλαξε το ημερολόγιον και η Εκκλησία ακολούθησε το νέον ημερολόγιον, το Άγιον Όρος, ένεκα της παραδόσεως διετήρησε την χρήσιν του παλαιού ημερολογίου, χωρίς όμως να διακόψη καί την επικοινωνίαν και εξάρτησίν του από το Οικουμενικόν Πατριαρχείον Κωνσταντινουπόλεως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερικοί αγιορείτες μοναχοί, αυτοτιτλοφορούμενοι «ζηλωτές», εξ αιτίας της αλλαγής του ημερολογίου διέκοψαν την πνευματικήν επικοινωνίαν τους με το Πατριαρχείον και το υπόλοιπο Άγιο Όρος. Δεν συμμετείχον εις τα Λειτουργίας, τας πανηγύρεις, ούτε και επικοινωνούσαν με τους υπόλοιπους πατέρας.
Ο Γέροντας Ιωσήφ ελυπείτο πολύ δι’ αυτήν την κατάστασιν.
Με πολύ πόνον έκρουε την θύραν του θείου ελέους και ο Πανάγαθος Θεός δεν παρέβλεψε την ταπεινήν δέησίν του.
Εις την έντονην αυτήν προσευχήν, διηγείται ο μακάριος Γέροντας Ιωσήφ, με επήρε ο ύπνος.
«Τότε βρέθηκα ξαφνικά μόνος μου, επάνω εις ένα μικρό κομμάτι βράχου του Αγίου Όρους, μέσα εις την θάλασσαν, που ταλαντευόταν από στιγμή σε στιγμή να βυθισθεί καί νά μέ πνίξει…
Τρόμαξα και σκέφτηκα, ότι αφού αυτό αποκόπηκε από το σύνολον και ταλαντεύεται, σε λίγο θα βυθισθή και εγώ θα χαθώ.
Τότε με ένα δυνατόν πήδημα βρέθηκα εις το σταθερόν μέρος του βουνού.
Πράγματι, το μικρόν κομμάτι του βράχου που ευρισκόμουν, το κατέπιε η θάλασσα και εγώ εδόξασα τον Άγιον Θεόν, που με έσωσεν από τον όλεθρον!
Αμέσως συνέδεσα το όνειρον με το θέμα που με απασχολούσε και παρακαλούσα Τον Κύριον, ώστε να μη με αφήσει να πλανηθώ εις την κρίσιν μου».
Τότε, άκουσα μία Θεία φωνή να μού λέγει:
«Η Εκκλησία ευρίσκεται εις το Οικουμενικόν Πατριαρχείον Κωνσταντινουπόλεως».
Αυτό συνετέλεσε στήν επιστροφή τού Γέροντος Ιωσήφ μαζί μέ τους άλλους Αγιορείτες Πατέρες, αφήνοντας τούς ακραίους ζηλωτές…
Αλλά καί ό γνωστός Αγιορείτης πνευματικός παπα Εφραίμ ο Κατουνακιώτης διηγείτο, ότι έβλεπε πάντοτε την θείαν Χάριν εις την Θείαν Λειτουργίαν να καθαγιάζει τα Τίμια Δώρα, σε Σώμα και Αίμα του Χριστού.
Όμως, όσον διάστημα ήταν με τους ζηλωτές έβλεπε κάτι σάν κάλυμμα μπροστά του, το οποίον τον εμπόδιζε να βλέπει ευκρινώς την θείαν Χάριν. Το κάλυμμα αυτό έφυγε, όταν ό ίδιος επανήλθεν εις την ζώσαν Εκκλησίαν τού Αγιορείτικου Παλαιού Ημερολογίου, απομακρυνόμενος οριστικά από τούς ζηλωτές….
(Πνευματικαί εμπειρίαι Γέροντος Ιωσήφ του Ησυχαστού – ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΚΑΡΑΚΑΛΛΟΥ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ)
Έκδοσις »ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ» 2005. (σελ. 200).
Για ποιό βιβλίο μιλάς; Δεν έχει εκδόσεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρετε καὶ σωθείητε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜᾶς προτείνει ὁ ἐκλεκτὸς Αγιορείτης νὰ φεύγουμε μακριὰ ἀπὸ τὸν αἱρετικὸ Πατριάρχη Βαρθολομαῖο (φαντάζομαι ὅτι θὰ ἐννοῇ καὶ ἀπὸ τοὺς κοινωνοῦντας μὲ αὐτόν). Ἐγὼ αὐτὸ τὸ ἔπραξα πρὸ εἰκοσαετίας, διότι τότε μὲ ἤλεγξε ἡ συνείδησι. Ἀπὸ τότε παντρεύτηκα καὶ ἔκανα παιδιά, σὺν Θεῷ. Ποῦ ἔπρεπε νὰ παντρευτῶ, ποῦ ἔπρεπε νὰ βαπτίσω τὰ παιδιά μου (πρέπει νὰ ὑφίσταται Ἐπίσκοπος - πνευματικῶς πρωτίστως, ἀλλὰ καὶ νομικῶς), ποῦ νὰ κοινωνῶ; Ναί, μπορεῖ νὰ ὑπάρχουν λάθη στοὺς "Γ.Ο.Χ.", ἀλλὰ δὲν ὑπῆρχε καὶ ἀκόμη δὲν δημιουργήθηκε σοβαρὴ ἐναλλακτική. Καὶ ὅπως κατανοήσατε τώρα ὅλοι ἐσεῖς οἱ νεοαποτειχισμένοι, ἡ διατήρησι τῆς ἑνότητος εἶναι δυσκατόρθωτη ἐὰν ὄχι οὐτοπία. Ταπείνωσι, σιωπή, αὐτομεμψία. Νὰ γλυκάνουμε καὶ τὸν λόγο μας. Νὰ μὴ περιφρονοῦμε. Νὰ ἀνοίξουμε λίγο τὴν καρδιά μας, διότι τὰ πάντα γύρω μας ὄζουν ἀθεΐα καὶ ἐκκοσμίκευσι, καὶ ἐμεῖς οἱ θέλοντες εὐσεβῶς ζῆν ἀποστρεφόμαστε ἀλλήλους. Καλή μας μετάνοια. Ν.Β.
ΚΑΘΟΛΟΥ ΨΕΜΑΤΑ ΔΕΝ ΛΕΓΕΙ Ο ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΜΕΝΟΣ ΜΟΝΑΧΟΣ. ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΑΛΗΘΕΙΑ για τον Γέροντα Ιωσήφ τον Ησυχαστή βρίσκεται στο σχόλιο
ΑπάντησηΔιαγραφή6 Ιουνίου 2017 - 10:43 μ.μ.
Στο βιβλίο Πνευματικαί εμπειρίαι Γέροντος Ιωσήφ του Ησυχαστού –
ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΚΑΡΑΚΑΛΛΟΥ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ)
Έκδοσις »ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ» 2005. (σελ. 200).
Δεν έχετε δίκαιο Ν.Β. ο ορθόδοξος ξεφεύγει και απο τον οικουμενισμό και απο τον παλαιοημερολογιακό ζηλωτισμό. Όχι μόνο το ένα.... και τα δύο άκρα αποφεύγει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡ.
Ούτε στο σχίσμα, ούτε στην αίρεση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ απλό αλλά δύσκολο να το χωνέψουν μερικοί φιλικοσχισματικοί.
Δεν έχετε δίκιο κ Ρ θα πρέπει να τα βλέπουμε τα πράγματα χωρίς τα ψεύτικα ταμπού που μας καληεργισαν τόσα χρονια,
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ σημερινή κατασταση έχει προϊστορία εκατό χρόνων δεν ήρθε σαν κεραυνός εν αιθριά και το πρώτο έμπρακτο βημα ηταν η πραξικοπηματική αλλαγή του ημερολογίου ,επομένος η σωστή αντιμετώπιση ειναι να αντιμετοπιστεί το ζήτημα απο την ρύζα του,όσοι δεν μπορούν να ακολουθήσουν ας μην δημιουργού προσκόμματα .
Αν
Η Ι.Μονή Καρακάλλου που έκδοσε το βιβλίο που μας έδειξε ο φίλος χθες 10:43 μ.μ. είναι μια απο τις 4 τον αριθμό Ι.Μονές του Αγίου Όρους που έχουν την καταγωγή τους απο τον Γέροντα Ιωσήφ τον Ησυχαστή. Δεν είναι τυχαία Μονή και όλα αυτά που γράφουν τα βιβλία που εκδίδει έχουν απόλυτη αξιοπιστία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντιοικουμενιστής Ρωμιός
Το θέμα του ημερολογίου δεν έχει λυθεί απο την εκκκλησια σας θυμίζω ότι το ζήτημα ηταν στα προς συζήτηση θέματα της Συνόδου και το αφαίρεσαν στις προς ι οδικές διασκέψεις γιατι δεν θα συμφωνούσαν,επόμενος παραμένει σε εκρεμοτιτα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θέμα του ημερολογίου θα τελεσιδικήσει οταν θα το ρυθμίσει η πραγματική μέλλουσα Μεγάλη Συνοδος αφού λάβει υπόψη τους όρους της Α Οικουμενικής Συνόδου .
Αν
Ψεύτικα ταμπού καλλιεργούν στο χώρο όπου το ημερολόγιο υψώνεται στη θέση του ιερου και δημιουργούνται σχίσματα για το ημερολόγιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήεχει αναρωτηθει κανενας γιατι μετα απο τοσα χρονια δεν εχει αγιοκαταταχτει ο Αγιος Ιωσηφ ο ησυχαστης?
ΑπάντησηΔιαγραφή