6 Ιουν 2017

Εκπροσωπούν αλλά δεν ευπροσωπούν.

Εκπροσωπούν αλλά δεν ευπροσωπούν.
Θλιβερά "ξυνωρίς"! Οι δύο εκκλησιαστικοί αυτοί άρχοντες εκπροσωπούν δύο τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες. "Ευπροσωπούν" όμως; Ιδού το ερώτημα!
Φυσικά και δεν ευπροσωπούν. 
Και ο μεν πρωτουργός, μετά του "στιβαρού βραχίονος" για να μην ξεχνιόμαστε, της προετοιμασίας, της συγκλήσεως και των αποφάσεων της ψευδο-συνόδου του Κολυμπαρίου, εδώ και πολλά έτη έχει στιγματισθεί ανεξίτηλα στη συνείδηση του πιστού λαού με το στίγμα του αρχιεργάτη της προδοσίας της πατρώας πίστεως. Ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών, όμως, ούτε πρωτοστάτησε στην προετοιμασία και σύγκληση της εν Κρήτη "συνάξεως προκαθημένων" ούτε είχε ηγετικό ρόλο στη διαμόρφωση των επαισχύντων τελικών κειμένων-αποφάσεών της. Βαρύνεται, όμως, με το ΜΕΓΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ της αθετήσεως των αποφασισθέντων υπό του σώματος της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος το Μάιο του παρελθόντος έτους εν όψει της συγκλήσεως της ληστρικής μαζώξεως στην "ορθόδοξη" Ακαδημία Κρήτης. 
Ήρκεσαν, καθώς φαίνεται, οι αήθεις και καταθλιπτικές πιέσεις των διαφόρων βραχιόνων του οικουμενισμού, των δυνάμει των Θείων και Ιερών Κανόνων καθαιρετέων αυτουργών της μειοδοσίας του πατρώου Δόγματος, ούτως ώστε οι αντιπρόσωποι της Εκκλησίας της Ελλάδος να "συρθούν" στην υπογραφή επαισχύντων και προδοτικών κειμένων ταυτίζοντας, εν προκειμένω, την πρακτική τους με αυτή των υποδίκων ενώπιον της αδιαφθόρου πανορθοδόξου συνειδήσεως "ορθοδόξων" "ποιμενων"...
Γιατί, Μακαριώτατε, μεταβάλλατε γραμμή πλεύσεως; Γιατί δεν εμμείνατε στην τήρηση των υπό της Ιεραρχίας αποφασισθέντων; Η υπό την ηγεσία σας αντιπροσωπεία ήταν ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΣ της συνόδου της Ιεραρχίας, ΝΑΙ Ή ΟΥ; Πώς ανέχθηκε η συνείδησή σας, όχι μόνο η δική σας αλλά και των υπολοίπων ιεραρχών που αφρόνως έθεσαν τις υπογραφές τους κάτωθεν των θλιβερών κειμένων, να φέρεται η Εκκλησία της Ελλάδος ως συνευδοκούσα τοις πράσσουσιν οικουμενισταίς; Δεν ανατρέπεται ΑΡΔΗΝ η Ορθόδοξη Εκκλησιολογία διά των επιμάχων κειμένων; Δεν δημιουργήθηκε σκάνδαλο; Δεν πυροδοτήθηκαν αποτειχίσεις; Δεν διευρύνθηκε το ψυχικό χάσμα μεταξύ ποιμνίου και ποιμένων;
Πιθανώς να ισχυρισθείτε ότι ό,τι πράξατε, σεις και οι έτεροι υπογράψαντες επίσκοποι, το πράξατε προκειμένου να διασωθεί η περιλάλητη "πανορθόδοξη ενότητα"! Από πότε, όμως, η οιαδήποτε σκοπιμότητα υπέρκειται της Ορθοδόξου αληθείας; Τι στρεβλή, αντι-γραφική, αντι-πατερική, αντι-κανονική, αφύσικη και παράλογη συλλογιστική είναι αυτή; 
Επιπροσθέτως, επειδή "σας κούνησαν το δάχτυλο" απειλητικά ο "δεσπότης και αυθέντης" του εσβεσμένου Φαναρίου και ο έτερος βραχίων ("άξιος" διάδοχός του στη διαστρέβλωση του Τριαδικού Δόγματος προκειμένου να θεμελιωθεί παπικών προδιαγραφών πρωτείο στο Βόσπορο τυγχάνει ο γνωστός και μη εξαιρετέος Προύσσης Ελπιδοφόρος...) σεις υποκύψατε; Αυτό είναι το αδούλωτο φρόνημα που πρέπει να χαρακτηρίζει τον επίσκοπο; Αυτή είναι η παρακαταθήκη που κατέλιπαν οι άγιοι απόστολοι και οι προκάτοχοί σας αρχιερείς;
Με την άφρονα και προδοτική σας ενέργεια προδώσατε την Ορθοδοξία, σκανδαλίσατε σε μέγιστο βαθμό το ποίμνιο, πυροδοτήσατε διαιρέσεις και σχίσματα και αμαρτήσατε βαρέως ενώπιον του Θείου Δομήτορος της αγιωτάτης μας Εκκλησίας! Ένα μονάχα απομένει, να μετανοήσετε εμπράκτως αποσύροντας, έστω και τώρα, τις υπογραφές σας από το προδοτικό κείμενο και συντάσσοντας καινούριο, αναιρετικό του πρώτου, που να στοιχεί με την απόφασή σας του περσινού Μαΐου.

3 σχόλια:

  1. Ας προβεί στην αναίρεση του κειμένου, άντε να δούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντιοικουμενιστής7 Ιουνίου 2017 στις 11:10 π.μ.

    Ωμοί λειτουργοί του εωσφόρου, επείγονται όπως παραδώσουν τάχιστα την Αγίαν Ορθόδοξον Εκκλησίαν εις τα τας πυρακτωμένας χείρας του μολώχ του οικουμενισμού και της πανθρησκείας. Επιτακτική η μαζική και καθολική διακοπή του μνημοσύνου των απανταχού οπαδών του κολυμπαρισμού. Αδελφοί, φεύγετε των οικουμενιστών, φιλοοικουμενιστών, κρυφοοικουμενιστών και κολυμπαριστών, ως τις φεύγη εκ του όφεως, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα δεν άλλαξε γραμμή πλεύσεως, αφού η γραμμή του είναι μια μπροστά, τρία πίσω. Και με τα θρησκευτικά το ίδιο κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή