20 Νοε 2016

Λυκούργος Νάνης: Σεβασμιώτατοι, αναλογιστείτε τις ευθύνες σας εν όψει της επικείμενης συνελεύσεως της Ιεραρχίας

Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΡΗΤΗΣ
ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΙ, ΑΝΑΛΟΓΙΣΘΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΑΣ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ
Με μία επιεικώς αυθαίρετη και καταχρηστική παρέμβασή του, που όζει παπόφρονος-εξουσιαστικής νοοτροπίας, ο τείνων διά των κατά καιρούς πρακτικών που μετέρχεται να δικαώσει τον προς το πρόσωπό του προσαφθέντα σκωπτικό τίτλο του σε "πάπα της Ανατολής", πρωθιεράρχης της εν Κωνσταντινουπόλει Εκκλησίας , δε δίστασε να εισέλθει στα interna corporis της αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος προκειμένου να χειραγωγήσει τους ιεράρχες που συγκροτούν τη συνέλευση της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας με προφανέστατο στόχο οι τελευταίοι, στανικώ τω τρόπω, να εγκρίνουν τις ολέθριες αποφάσεις της ψευδοσυνόδου του Κολυμπαρίου.

Κατόπιν της σημειωθείσης αυτής εξελίξεως οι αρχιερείς που διοικούν την ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΗ, επαναλαμβάνω, Εκκλησία μας καλούνται σε πρώτη φάση να αποδοκιμάσουν στεντορεία τη φωνή, με δήλωσή τους, που θα καταστεί και επίσημη δήλωση της Ιεραρχίας, τη συντελεσθείσα ¨εισπήδηση¨από την πλευρά του παραπαίοντος Φαναρίου στα εσωτερικά ζητήματα της κατ Ελλάδα Εκκλησίας.
Και, κατά δεύτερο λόγο, μιμούμενοι τους συνεπισκόπους τους, της Εκκλησίας της Βουλγαρίας, που διέσωσαν την αξιοπρέπεια και το κύρος του επισκοπικού αξιώματος, κολαφίζοντας, ταυτοχρόνως, την εισήλαση του παπικού πνεύματος στη διοίκηση της Ορθοδόξου Εκκλησίας, να απορρίψουν, πανηγυρικώς, τις αποφάσεις της εν Κρήτη ληστρικής συνάξεως, της ξενοκινήτου και αμερικανοπροβλήτου, στιγματίζοντάς τις, από Ορθοδόξου εκκλησιαστικής πλευράς στο διηνεκές και να την προωθήσουν, καταλλήλως, στο περιθώριο και χρονοντούλαπο της εκκλησιαστικής ιστορίας, στο αποθετήριο της και την απορριματοθήκη της, Εκεί, δηλαδή, που της αξίζει και εκεί για την οποία προορίζεται.
Ο έντιμος κλήρος και ο πιστός του Κυρίου λαός κάθεται, κυριολεκτικως, σε αναμμένα κάρβουνα εν όψει της επικειμένης συγκλήσεως της Ιεραρχίας. Επ ουδενί μία δράκα επιόρκων αρχιερέων, από ετών υποδίκων ενώπιον της αδιαφθόρου, πανορθοδόξου εκκλησιαστικής συνειδήσεως, νομιμοποιείται, εκκλησιολογικώς, να επιβάλλει στις συνειδήσεις των πιστών κληρικών και λαικών, τις στρεβλότατες, από πλευράς Ορθοδόξου Δογματικής, Εκκλησιολογίας, Ιεροκανονικού Δικαίου και Ορθοδόξου Ήθους και καμουφλαρισμένα προδοτικές αποφάσεις της.
Αντί οι Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος, Περγάμου Ιωάννης, Προύσης Ελπιδοφόρος, Αλβανίας Αναστάσιος, Αμερικής Δημήτριος, Γερμανίας Αυγουστίνος και άλλοι μειοδότες της Ορθοδοξίας να έχουν εδώ και πολύ καιρό καταστεί αντικείμενα εφαρμογής των σχετικών ιεροκανονικών διακελεύσεων, αναφορικώς με την διά λόγων, δηλώσεων, πράξεων και παραλείψεων συμπεριφορά τους στον κατ εξοχήν ευαίσθητο τομέα των σχέσεων Ορθοδοξίας και αιρέσεως και πλάνης και Ορθοδόξων και αιρετικων και αλλοθρήσκων, στον οποίον, ομολογουμένως, έχουν "διαπρέψει", κατασκανδαλίζοντας το ορθοφρονούν ποίμνιο, αυτοί πρωτοστάτησαν, ΕΡΗΜΗΝ του, στη σύγκληση μιας προδοτικής συνάξεως με έντονη και καταθλιπτική την υπερ-ατλαντική πολιτική πίεση.
Και έχει την απαίτηση, κατόπιν τούτου, ο πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, να στοιχηθούν όλοι οι ιεράρχες με την άνομη και αντορθόδοξη επιθυμία του!
Ελπίζουμε ότι η Ιεραρχία δεν θα υποκύψει στα καλεύσματα του Φαναρίου αλλά θα δώσει ένα παραδειγματικό μάθημα στην αυθαιρεσία και εξουσιαστική νοοτροπία των ενοίκων του Φαναρίου, την καταλυτική του αυτοκεφάλου της Εκκλησίας μας, αποδεικνύοντας ότι οι συγκροτούντες τη συνέλευση της Ιεραρχίας ιεράρχες δεν αποτελούν λόχο και άθροισμα μουζίκων αλλά υπεύθυνους και ελεύθερους από εξωτερικές δεσμεύσεις, πιέσεις και σκοπιμότητες ποιμένες.
Εν εναντία περιπτώσει, θα αποδείξουν ότι άγονται και φέρονται και τυγχάνουν ανάξιοι του υψηλού υπουργήματός τους.
Αναλαμβάνουν, δε, στο ακέραιο, και την πνευματική ευθύνη για ό,τι πρόκειται να ακολουθήσει από δω και πέρα.
Ο κίνδυνος δημιουργίας σχίσματος, αναλόγου με εκείνο μεταξύ παλαιοημερολογητών και νεοημερολογητών, είναι τόσο ορατός στον πνευματικό ορίζοντα της Εκκλησίας μας όσο ποτέ άλλοτε! Όπως, τότε, ο μακαριστός αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος (Παπαδόλπουλος) κάμφθηκε προ των αξιώσεων του ολετήρα της Ορθοδόξου Εκκλησίας Μελετίου (Μεταξάκη) υιοθετώντας και επιβάλλοντας όλως αντικανονικώς το νέο ημερολόγιο δημιουργώντας έναν άνευ προηγουμένου σάλο εντός της Εκκλησίας του Χριστού έτσι και τώρα ο νυν αρχιεπίσκοπος και, κυρίως, η νυν Ιεραρχία συμμορφούμενοι με τις αντορθόδοξες και αντικανονικές αξιώσεις του εσβεσμένου Φαναρίου κινδυνεύουν να γίνουν ένοχοι ενός ακόμη απευκταίου σχίσματος.
Σεβασμιώτατοι, αναλογισθείτε το μέγεθος των συνεπειών μίας τυχόν μη ενδεδειγμένης στάσεως από την πλευρά σας ενώπιον της προσεχούς συνελεύεως της Ιεραρχίας! Καλείσθε να λάβετε ιστορικές και ηρωικές αποφάσεις! Μην υποκύψετε σε πιέσεις εξωελλαδικών εκκλησιαστικών και πολιτικών παραγόντων! Απομονώστε τη γνωστή θλιβερή οικουμενιστική δράκα ενίων, ολίγων συνεπισκόπων σας, που κάθε άλλο παρά εκπροσωπεί το ποίμνιο. Αφουγκρασθείτε, επιτέλους, την αγωνιώδη και έμπονη κραυγή του ποιμνίου σας! Μη μας προδώσετε! Διότι η τύχη των προδοτών είναι γνωστή και έχει καταγραφεί στις δέλτους της εκκλησιαστικής και μη Ιστορίας! Θυμηθείτε την αντίδραση του πιστού λαού μετά την υπογραφή, από την πλευρά της συντριπτικής πλειοψηφίας των τότε επισκόπων, της ψευδενώσεως της Φερράρας-Φλωρεντίας και μη παίζετε εν ου παικτοίς! Εσχάτη ώρα εστί!

12 σχόλια:

  1. Μπράβο Γιατρέ !!!

    Ελπίζω και εύχομαι οι Επίσκοποι της Κρατικής Εκκλησίας της Ελλάδος να αντιληφθούν τις συνέπειες μιας αποδοχής ή έστω μη ξεκάθαρης καταδίκης της Αιρετικής Συνόδου της Κρήτης και να πράξουν τα δέοντα.

    Κυριάκος Βαρβέρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι γιατρέ. Ξεκάθαρα πράγματα!
    Η Αλήθεια δεν έχει να φοβηθεί τίποτε. Ας αφήσει "ο Πατριάρχης της προς ολοκλήρωση οδεύουσας προδοσίας" τις απειλές και τα προειδοποιητικά εκφοβιστικά πυρά. Αυτός που αισθάνεται πως είναι στην πλάνη και στο ψέμα, αυτός νοιώθει την ανάγκη να θυμώσει, να απειλήσει και να δημιουργήσει κλίμα τρομοκρατίας.
    Σεβασμιώτατοι της Ελλαδικής Εκκλησίας, "στήκετε και κρατείτε". Δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτε. Μετά την ομολογιακή στάση που θα δείξετε στη συγκληθείσα Ιεραρχία, θα δείτε πόσες ψυχές θα σας μακαρίζουν και θα σας ευχαριστούν, αναπαυμένες από όλη αυτή την ανώμαλη κατάσταση που επικράτησε, εξαιτίας της συνόδου της Κρήτης. Αλλά και ο Θεός της Αλήθειας και της Αγάπης, να είστε βέβαιοι, θα σας το ανταποδώσει πλουσιότατα και εδώ και στη μέλλουσα ζωή. Ελπίζουμε στην αγιοπατερική, λεβέντικη και εν τέλει παραδοσιακή σας στάση.
    Η εν τω ναώ εισελθούσα Αγία Θεοτόκος να σας φωτίζει και να σας καθοδηγεί με τη χάρη της!

    Ηλιάδης Σάββας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβάμαι ότι όλοι μας έχουμε καλλιεργήσει μία λανθασμένη νοοτροπία/κουλτούρα όσον αφορά τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τους Επισκόπους, η οποία από τη μία εμάς μας 'αστυνομεύει' συνεχώς και από την άλλη έχει φτιάξει ένα ροζ προστατευτικό συννεφάκι γύρω από τους Επισκόπους μας. Όποτε λοιπόν παρατηρηθεί μία εκτροπή των Επισκόπων εμείς, ακόμα κι αν αντιδράσουμε αρχικά, σιγά-σιγά επαναφερόμαστε ομαλά 'στην τάξη'.

    Συγνώμη που θα το πω έτσι, αλλά μας έφαγε η ψευτο-ευγένεια και ο σεβασμός. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πολλοί αδελφοί γύρω μας οι οποίοι το θεωρούν σωστό και Ορθόδοξο να υπακούσουν σε οποιαδήποτε απόφαση βγάλει η Ιεραρχία. Πολλοί από αυτούς είναι και σχετικά ενημερωμένοι με αυτά που συμβαίνουν αλλά αυτή η νοοτροπία είναι πιο δυνατή μέσα τους και τους παραλύει.

    - Έχουμε μπερδέψει τον σεβασμό με την τυφλή υπακοή. Αυτό το πρώτο αυτομάτως αφαιρεί από εμάς τους ίδιους την αίσθηση του καθήκοντος που και εμείς οφείλουμε να έχουμε, δηλαδή το καθήκον να υπερασπιζόμαστε την Πίστη μας όταν χρειαστεί. Τα έχουμε όλα 'φορτώσει' στους Επισκόπους, τους οποίους ακολουθούμε τυφλά, γιατί, λέει, τους σεβόμαστε.

    - Έχουμε μπερδέψει το ρόλο του Ποιμένα με το κοσμικό του αξίωμα. Βλέπουμε τον Επίσκοπο να φοράει τα χρυσοστόλιστα άμφιά του και να κρατάει την ποιμαντική του ράβδο και νομίζουμε ότι αυτό αρκεί για να είναι Ποιμένας. Ο ΙΕ' Κανόνας όμως μας λέει ότι οι Επίσκοποι που κηρύττουν αίρεση γυμνή τη κεφαλή δεν είναι Επίσκοποι αλλά ψευδεπίσκοποι. Ακόμα όμως και στο κοσμικό περιβάλλον ένας που κατέχει αξίωμα, ένας πολιτικός πχ., εάν παραβεί τα καθήκοντά του έρχεται αντιμέτωπος με το νόμο (λέμε τώρα). Εμείς αυτά τα δύο τα έχουμε κάνει πραγματικά σαλάτα στο μυαλό μας. Φοβόμαστε να πούμε ΑΝΑΞΙΟΣ, γιατί τη μία ιεροποιούμε το αξίωμα, την άλλη 'αξιωποιούμε' τον Ποιμένα.

    - Λόγω της άγνοιάς μας των δογμάτων της Πίστης μας, αντιμετωπίζουμε την κατάσταση με χριστιανικές αξίες όπως 'υπομονή', 'αποφυγή κατάκρισης' κτλ Ας κάνουμε υπομονή, λέμε, και ο Θεός έχει. Μην κρίνουμε/ελέγχουμε τους Επισκόπους, λέμε, γιατί θα τους κατακρίνουμε. Νομίζουμε ότι έτσι θα αντιμετωπίσουμε την παναίρεση του οικουμενισμού, με το να είμαστε 'καλοί χριστιανοί'. Λες και αν υπερασπιστούμε την πίστη μας θα είμαστε κακοί. Δεν είναι τυχαίο που τα άρθρα και οι ομιλίες περί 'κατάκρισης' γίναν της μόδας τον τελευταίο καιρό. Θαρρώ μέρος μιας ψυχολογικής προπαγάνδας/χειραγώγισης που πέρασε απαρατήρητη.

    Είμαστε όλοι μέλη του Σώματος της Εκκλησίας, και παρόλα αυτά συμπεριφερόμαστε σαν να μην ανήκουμε σε αυτό το Σώμα. Έχουμε απομονώσει τους εαυτούς μας και κανείς δεν μας λογαριάζει, ενώ θα έπρεπε όλοι τους να ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ ΜΑΣ, να νοιώθουν τη ΓΡΗΓΟΡΟΥΣΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ του ποιμνίου ακόμα και στον ύπνο τους και να ήταν Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΤΟΥΣ. Αντ' αυτού ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος δίνει 'γραμμή' στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ, δείχνοντάς μας για άλλη μια φορά που μας βάζει ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mπράβο ρέ Φαίη !
    το ορθόδοξο ένστικτό σου
    ουδόλως παραπαίει
    Δυστυχώς μιά εκ του πονηρού εκκλησιολογία
    μας έχει φορτώσει μέ παραβάσεις και χρέη
    που ουδόλως καταγράφονται στου Χριστού τά δεφτέρια
    Όσα μας χρεώνουν αυτά τά ξεφτέρια
    Κάτω από την εκκλσία τά άνομα χέρια !
    Μόνο η γνώση οτι η υπακοή είναι αγία
    όταν ο ποιμήν το ορθόδοξο βίωμα αποπνέει
    μας απαλλάσσει από αυτήν την τερατολογία
    Κανείς μέ τον ποινένα Χριστό δέν είναι ίσιος
    γι'αυτό και εκείνος ο μακάριος Παΐσιος
    μίλαγε για ευλαβεις βλαμμένους
    αδιακρίτως στον ΄΄πνευματικο΄΄ προσκολλημένους
    Απο πότε η αρετή της υπακοής ΄
    έγινε ένα σύστημα καταστολής
    αποτελεσματικότερο της ράβδου
    ένα μέσο διείσδυσης στην συνείδηση εκάστου;
    Η υπακοή μέ την συνειδησιακή ελευθερία
    πάνε αχώριστες, παρεα, χέρι -χέρι
    γι'αυτο όσοι αλλότρια διδάσκουν
    πρέπει να πάθουνε ένα χνέρι
    η ορθοδοξία διδάσκει την επανάσταση
    η κακοδοξία δέν περνά ως καθιερωμένη κατάσταση
    έμβλημά της είναι του Χριστού η Ανάσταση!

    ΄΄Ωραίος κάλλει΄΄



    Υ.Γ. Μόνο κόψε εκείνα τά φούμαρα ρέ Φαίη
    γιατί άμα κολαστείς ποιός στ'αλήθεια θα σού φταίει ;





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια στον κ. Λυκούργο Νάνη για την καίρια και ουσιαστική παρέμβασή του. Ελπίζουμε και ευχόμαστε όλοι, να συμβάλει σε μία ιστορική και μεγαλειώδης απόφαση της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος που θα συσπειρώσει και θα αναπτερώσει το ηθικό του Ορθοδόξου κλήρου και λαού σε όλο τον κόσμο και θα καταισχύνει τους Οικουμενιστές και τους πάσης φύσεως αιρετικούς και πολεμίους της Πίστης. Και πάλι συγχαρητήρια και καλή δύναμη κ. Λυκούργο στον καλόν αγώνα υπέρ της Ορθοδοξίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αφήνεται να κυκλοφορηθεί η είδηση, ότι στην Ιεραρχία του Νοεμβρίου, δεν πρόκειται να ληφθεί η παραμικρή απόφαση, που να αφορά στο συνέδριο της Κρήτης (αποδοχή ή απόρριψη). Απλά και μόνον θα γίνει, όπως λέγεται, μιά ''ενημέρωση του Σώματος''!
    Έχουμε δρόμο μπροστά μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο γιατρός κάνει πάντα την σωστή διάγνωση
    της εκκλησιαστικής κατάστασης την ανάγνωση
    Η θεολογία των δύο ή των πολλών πνευμόνων
    φέρει ,συγκοπή ,ανακοπή ,οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου
    βάζει την εκκλησίά στην νάρκωση του χειρουργείου
    Οι ενδοκοσμικές λοιμώξεις ,κενόδοξες επιδιώξεις ελλοχεύουν
    για να πάνε την εκκλησία κατ'ευθείαν στο νεκροτομείο
    Η κακοδοξία ,η αίρεση βρωμάει πτωμαΐνη
    μα ο γιατρός μας εδώ είναι της επιστήμης σαΐνι !
    Ζητούμε από το Θεό την θεραπεία των τραυμάτων
    πρέσβεις φέρουμε τους Αγίους και μάρτυρες
    την θυσία των αγίων αιμάτων !
    Της Θεοτόκου μας τά άγια Εισόδια
    την οικονομία του Θεού προαναγγέλλουν
    μέ φωνή θεσπέσια ,παρήγορη μας απαγγέλλουν
    της αιρέσεως και πάσης κακοδοξίας τά εξόδια !
    Ω! ανόητοι αιρετικοί
    πότε πάνω στην πλάτη της εκκλησίας
    κανατε έστω και ελάχιστη προκοπή !
    Ολης της αιρετικής σας προσπάθειας η πραγμάτεια
    ειναι στην παντοδυναμία του Θεού τελείως μάταια
    άς ανοίξουμε όλοι μας της ψυχής τά μάτια
    πρίν κάποιοι θα ψάχνουν για να καλύψουν
    τά έξοδα για τά ταπεινά μας
    ή επιφανή δημοσία δαπάνη στο πρωτο νεκροταφείο εξόδια
    Η ωραία κοιμωμένη του Χαλεπά
    δέν θα μας ωφελήσει σέ τιποτα άν τά τέλη μας
    στά μάτια του Θεού θα είναι χαλεπά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ αδελφέ ανώνυμε 21 Νοεμβρίου 2016 - 3:06 μ.μ.

    Θα κρατήσω από το ωραίο ποίημά σου αυτό:
    «Μόνο η γνώση οτι η υπακοή είναι αγία
    όταν ο ποιμήν το ορθόδοξο βίωμα αποπνέει
    μας απαλλάσσει από αυτήν την τερατολογία»

    Ενώ γνωρίζουμε ότι η Εκκλησία είναι το θεραπευτήριο της ψυχής και ουδείς αναμάρτητος, ξαφνικά καλούμαστε να περάσουμε ένα «αγιόμετρο» αλλιώς δεν δικαιούμαστε να μιλήσουμε. Αναρωτιέμαι που θα βρισκόταν τώρα ο αμαρτωλός ληστής πάνω στον σταυρό εάν έπρεπε να περάσει και εκείνος πρώτα το «αγιόμετρό» τους για να έχει μετά το δικαίωμα να ομολογήσει Χριστό. Μα και να ήθελε ο βλογημένος δεν είχε διαθέσιμο χρόνο να το κάνει. Μια ομολογία έκανε ο αμαρτωλός ληστής λίγο πριν πεθάνει και ο Χριστός αμέσως τον πήρε στην αγκαλιά Του.
    Και ρωτάω βρε αδελφέ. Και όλες τις αρετές του κόσμου να έχουμε, έξω από την Εκκλησία Του σωζόμαστε; Και ποιος είναι η Εκκλησία; Μήπως είναι οι Επισκοπικοί θρόνοι που κάμπτονται στην ατζέντα του υπ. εξ. των ΗΠΑ και της Δρ !! Προδρόμου;

    Ζητώντας μας να σωπάσουμε διότι είμαστε λέει ακατάλληλοι να κρίνουμε, είναι σα να μας ζητάνε να μην υπάρχουμε. Είναι τρομερό αυτό το πράγμα. Ας κάτσουμε λίγο να το σκεφτούμε. Αυτό μας είπε τις προάλλες και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: «Όταν περάσει ο καιρός, αυτοί που θα κάνουν την κρίση της συνόδου της Κρήτης θα βρουν κάποια καλά λόγια να πούνε, που δεν βρίσκουν οι σημερινοί».
    Μας είπε δηλαδή να καταγραφούμε στην ιστορία ως το 'ΒΟΥΒΟ ΠΟΙΜΝΙΟ'. Να έχει γίνει ένα τόσο σημαντικό γεγονός στη δική μας ζωή και να ψάχνουν με το μικροσκόπιο οι μελλοντικοί ιστορικοί να βρουν αν υπήρχε στην εποχή μας Ορθόδοξο ποίμνιο, και αν υπήρχε, τότε που στο καλό έβοσκε.

    Αυτό όμως που μας είπε είναι και εντελώς αντορθόδοξο. Η Ορθοδοξία είναι Παράδοση και Βίωμα. Η Μία Αλήθεια του Χριστού, παραδίδεται βιωματικά και είναι η Ίδια όπως ήταν πριν 2 χιλιάδες χρόνια. Παράδοση είναι αυτό που παραδίδεται. Όταν όμως εσύ πατάς το κουμπί 'pause' λέγοντας ότι οι επόμενοι θα κρίνουν καλύτερα, αρνείσαι την τωρινή ύπαρξη αυτής της παραδοθείσας βιωματικής Αλήθειας. Αρνείσαι την εδώ και τώρα ύπαρξη της Ορθόδοξης συνείδησης που έχει τα εχέγγυα για να κρίνει και βάζεις και ένα ερωτηματικό στο τι εντέλει θα 'παραδοθεί' στο μέλλον (αφού τώρα λες ότι δεν υπάρχει). Τι είδους κοπτοραπτική είναι αυτή; Ακυρώνεις ολόκληρη την Ορθοδοξία. Αυτά δεν είναι Ορθόδοξα, παπικά είναι. Η Ορθοδοξία ποτέ δεν έπαψε να μιλάει. Και οι οικουμενιστές που αρνούνται τις Οικουμενικές Συνόδους της δεύτερης χιλιετίας την ίδια κοπτοραπτική δεν κάνουν; Ό,τι βολεύει τον καθένα. Και να μην πω και το άλλο, ότι ο Χριστός είπε ότι θα μιλήσει ακόμα κι απ' τις πέτρες εάν χρειαστεί.

    Ακριβώς επειδή είμαστε αμαρτωλοί, ψάχνουμε σαν τον διψασμένο για λίγο καθαρό γάργαρο λόγο. Αυτός ο συμβιβαστικός και διπλωματικός λόγος, που βγαίνει μάλιστα από στόμα Ποιμενάρχη, βρωμάει πτωμαΐνη από χιλιόμετρα μακριά και απευθύνεται σε πτώματα.

    ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΤΩΜΑΤΑ (όσο κι αν προσπαθείτε να μας πείσετε) αλλά ΖΩΝΤΑΝΟΙ Μακαριώτατοι και Σεβασμιώτατοι, γι' αυτό σας θερμοπαρακαλούμε να ΕΠΑΝΕΛΘΕΤΕ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η Φαίη μιλάει σωστά χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι είναι και αλάθητη. Ούτε κανένας άλλος. Εδώ όμως έχει δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητοί αδελφοί, εν ονόματι ποίας λογικής ανατέθηκε σε ιεράρχη των λεγομένων "Νέων Χωρών" η σχετική εισήγηση;
    Τυγχάνουν, άραγε, απολύτως ελεύθεροι εξωτερικών δεσμεύσεων και πιέσεων οι μητροπολίτες της Βορείου Ελάδος ( οι οποίοι επί τη βάσει του εκτρωματικού και τραγελαφικού εκκλησιαστικού καθεστώτος των "Νέων Χωρών" μνημονεύουν ταυτοχρόνως!!! του πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως και της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟΥ Εκκλησίας της Ελλάδος) στις επιλογές τους; Ποια αξιοπιστία και βαρύτητα διαθέτει άραγε μία τέτοια εισήγηση;
    Επιπροσθέτως, ο συγκεκριμένος μητροπολίτης έχει ποτέ εκφρασθεί ξεκάθαρα για τον οικουμενισμό; Έχει καυτηριάσει και στηλιτεύσει τα πατριαρχικά και όχι μόνο οικουμενιστικά εγκλήματα; Θεωρεί ότι ο οικουμενισμός αποτελεί παναίρεση και αναίρεση της Ορθοδόξου χριστιανικής πίστεως; Αντιθέτως τον έχουμε δει αρκετές φορές να υποδέχεται, ομού μετ άλλων ιεραρχών, τον αρχιεργάτη του οικουμενιστικού συγκρητισμού μετά τιμών. Το σόι εισήγηση θα κάνει άραγε;
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κατ αρχήν ζητώ συγγνώμη από τους φίλους του ιστολογίου για την από μέρους μου κατάχρηση του σχολιογραφικού χώρου αλλά δεν μπορεί κανείς ορθοφρονών πιστός να μην αποδοκιμάσει τις ανεκδιήγητες και "εγκληματικές" δηλώσεις του γνωστού και μη εξαιρετέου και διά τας πολλάς μας αμαρτίας κατέχοντος την επισκοπική καθέδρα της Εκκλησίας της Αλεξανδρουπόλεως την οποία άλλοτε εκλέισε ένας Κωνστάντιος Χρόνης (του οποίου τα κόκκαλα θα τρίζουν)και οι οποίες έχουν ως εξής: http://www.romfea.gr/ieres-mitropoleis/11593-anapse-foties-o-alejandroupoleos-anthimos.
    Τελικά η σήψη και η διάβρωση έχουν για τα καλά προχωρήσει μέσα στο εκκλησιαστικό σώμα.
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή