22 Σεπ 2016

Ο ουδετερόθρησκος κόφτης του υπουργείου παιδείας, εν καιρώ ‘δημοκρατικών’ αναστοχασμών και άλλες ιστορίες… απολυταρχικής ‘αριστείας’

Αποτέλεσμα εικόνας για ΦΙΛΗΣ ΟΥΔΕΤΕΡΟΘΡΗΣΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ο ουδετερόθρησκος κόφτης του υπουργείου παιδείας, εν καιρώ ‘δημοκρατικών’ αναστοχασμών και άλλες ιστορίες… απολυταρχικής ‘αριστείας’
Χαρά Λιαναντωνάκη
Σε πρόσφατη τηλεοπτική συνέντευξή του, μιλώντας για το μάθημα των Θρησκευτικών, ο υπουργός παιδείας αποφάνθηκε …Άρα λοιπόν, μην απολυτοποιούμε τις έννοιες!, αμφισβητώντας έτσι και σχετικοποιώντας τη συνταγματικά κατοχυρωμένη έννοια της ‘επικρατούσας θρησκείας’ στη χώρα μας. Σε ποιά επιστημονική βάση προτάσσει ο υπουργός τη δική του, κατά το δοκούν, ερμηνεία για τη σαφή αυτή συνταγματική ρύθμιση; Εποχή σχετικοποιήσεων και ουδετερόθρησκων αναστοχασμών, εν καιρώ μνημονίων αυταρχικών …

.....έχουμε αποφασίσει συνταγματική αναθεώρηση - συνέχισε - …. θα προχωρήσουμε στο ουδετερόθρησκο κράτος. … το θέμα αφορά τη διαμόρφωση της σύγχρονης πολιτισμικής ταυτότητας του νεοέλληνα!!!.
Ιδού ο στόχος της νέας ‘εκπαιδευτικής πολιτικής’, για την οποία τόσο καυχιέται το υπουργείο του.
Έτσι λοιπόν, ορθά-κοφτά και αρκούντως απολυταρχικά, επελαύνει τώρα  ακάθεκτος κατά πίστεως και πατρίδος μαινόμενος, ως άλλος τζιχαντιστής, ο ψύχραιμος ‘κόφτης’ των περίφημων ουδετερόθρησκων αναστοχασμών του υπουργείου παιδείας, έρευνας και θρησκευμάτων, επειγόμενος να αποκεφαλίσει (θάθελαν…) την κεφαλή της Ορθόδοξης Ελλάδας, την Εκκλησία και να μας αναδιαμορφώσουν την πολιτισμική ταυτότητα’!
Καταλάβατε; Θέλουν, όχι απλώς να μας μορφώσουν (κοινώς, παραμορφώσουν), αλλά να μας ‘διαμορφώσουν’: κάτι πιο ριζικό, ‘Συριζικό’, κάτι σαν μια νέα «διάπλαση των παίδων», σε άλλο φόντο αυτή, χωρίς σταυρό, χωρίς Χριστό. Θέλουν να διαμορφώσουν την πολιτισμική ταυτότητά μας; Θυμίζει πλύση εγκεφάλων… αυτό δεν εφαρμόζουν τα δικτατορικά καθεστώτα; Οποίον όραμα νέου ‘διαφωτισμού’, πολλά υποσχόμενου για γενική συσκότιση του πανελληνίου!
Κάποιοι αδημονούν να ξηλώσουν τον φωταγωγικό Πολιτισμό μας, τον αδιάλειπτης οικουμενικής λάμψεως νοηματοδότη ελληνικό Πολιτισμό,  με πανάρχαιη γλωσσική και ιστορική συνέχεια, τον πρώτο στην Ευρώπη και διεθνώς φάρο … Ποιοί και γιατί γιατί θέλουν μια τέτοια γενοκτονία; -  παλιά ήταν το γένος, μετά ήταν το έθνος, τώρα είναι το κράτος..αναστοχαζόταν στη συνέντευξή του ο υπουργός Παιδείας.  
Θεός φυλάξοι! έρχεται ‘ανα-κένιση’ …η νέα πολιτισμική ταυτότητα της αλλοτρίωσης ήδη διακρίνεται, η νέα α-παιδεία του ‘ουδετερόθρησκου’ κράτους: ανορθόγραφη, αμόρφωτη, ανορθόδοξη, ανήθικη, ανοχύρωτη, κ.ο.κ. Αυτήν επαγγέλονται οι σύγχρονοι της ‘εκπαιδευτικής πολιτικής’ παράγοντες-αναστοχαστές. Δεν ενδιαφέρονται τόσο για τις ‘νέες ταυτότητες’ των πολιτών, όσο για την εσπευσμένη επιβολή μιας νέας συλλογικής ταυτότητας, μέσω της σχεδιαζόμενης ‘συνταγματικής αναθεώρησης’, άνευ φυσικά δημοψηφίσματος, περίπου πραξικοπηματικά.
 Μια ‘no borders-no limits-no nations’ ταυτότητα , αλλόδοξη, μισαλλόδοξη, μισάνθρωπη τελικά… Γι’ αυτήν εργάζονται και συνεργάζονται αόκνως διάφοροι  παράγοντες εντός και εκτός χώρας, αυτή αποτελεί πλέον κοινό μυστικό, αθρόως τη χρηματοδοτούν αυτή την ‘ανοιχτή κοινωνία’ τα ομώνυμα κέντρα γνωστών ξένων μεγαλοεπενδυτών.
Πολιτικοί αυτουργοί μιας νέας ταυτότητας δρομολογημένης ‘ηθικής έκπτωσης’ (αυτόν τον προκλητικό όρο χρησιμοποίησε άστοχα ο υπουργός κατά της Εκκλησίας, για τη στάση της επί χούντας!)
Ο… ‘ουδετερόθρησκος’ κόφτης, καλοκουρδισμένος σαν ωρολογιακή βόμβα απειλεί να σκάσει στις οικογένειές μας, στην κοινωνία μας, στην Ορθόδοξη ελληνική πατρίδα μας, κατάφορα και προκλητικά περιφρονώντας  και αγνοώντας την… 
Ακριβής και ψυχρός εκτελεστής του σχεδίου ανατροπής της παλαιάς τάξης πραγμάτων (θυμάστε το πολυσυλλεκτικό σύνθημα στις τελευταίες εκλογές;- ‘τώρα ξεμπερδεύουμε με το παλιό’!), επείγεται να περιθωριοποιήσει την Εκκλησία. Σαν να φθονεί την επικρατούσα στις καρδιές και στις συνειδήσεις των περισσοτέρων Ελλήνων αναντικατάστατη θέση της, τον αληθινά θεραπευτικό Ευαγγελικό λόγο της, τον ιστορικά δυναμικό και συνεκτικό ρόλο της στην Ελλάδα και την οικουμένη.
Τώρα, οι ‘δημοκρατικοί’ αναστοχαστές, βάλθηκαν να εξορίσουν την Ορθοδοξία από την Ελλάδα. Τώρα, κατόπιν μνημονιακής ‘εορτής’, αφού κατελύθη στην πράξη το Σύνταγμα, θέλουν να το αναθεωρήσουν επισήμως τώρα - για να μην τους ελέγχει, ούτε κατ’ όνομα - περιφρονώντας την κοινωνία μας, το αίσθημα δικαίου, το ορθόδοξο φρόνημα και τη δυναμική της..
Πολύ ενοχλούνται κάποιοι από τη ρητή επίκληση-μνημόνευση του αγίου Ονόματος του Θεού, ως προμετωπίδα στο Σύνταγμά μας - ως γνωστόν, το ισχύον ελληνικό Σύνταγμα, όπως και όλα σχεδόν τα προηγούμενα από συστάσεως του ελληνικού κράτους, στον Τριαδικό Θεό αναφέρεται πρώτα-πρώτα …
ΕΔΩ, ναι, ‘απολυτοποιούμε τις έννοιες’ κ. υπουργέ! Εδώ δεν σχετικοποιούμε - λόγω πολιτισμικής, γλωσσικής, θρησκευτικής και ιστορικής συνέχειας του Ορθοδόξου έθνους μας! Πώς εσείς, ως υπουργείο παιδείας και θρησκευμάτων, απολυτοποιείτε το όραμά σας περί ουδετερόθρησκου σχολείου, σε βάρος μιας ολόκληρης κοινωνίας; πώς αυταρχικά το υλοποιείτε, όπως-όπως, ήδη από φέτος με τα νέα σχολικά προγράμματα για το μάθημα των θρησκευτικών, χωρίς προηγουμένως να ερωτηθεί η κοινωνία, απειλώντας μάλιστα με την επικείμενη συνταγματική ‘καθιέρωση’ του δικού σας, όχι του δικού της, οράματος;
Είναι γνωστό ότι τελευταία, οι επικεφαλής αυτής της ‘εκπαιδευτικής πολιτικής’ προκαλούν συχνά το κοινό αίσθημα, με ανιστόρητες και ακραίες προσωπικές, τάχα επιστημονικά, θέσεις, όπως λ.χ. ήταν η άποψη του κ. Φίλη περί εθνοκαθάρσεων και όχι γενοκτονίας των Ποντίων.
Τώρα όμως, το ‘τερμάτισαν’, δίνοντας άριστα 20 στον εαυτό τους και θριαμβολογώντας για …τα κενά τους! Αυτόν τον βαθμό έδωσε ο πρωθυπουργός στον υπουργό παιδείας, παρά το μεγάλο ποσοστό κενών θέσεων εκπαιδευτικών στα σχολεία και τις ποικίλες αντικανονικές ‘κανονικότητες’ που επιβάλλονται και τις οποίες καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η σκανδαλώδης υποβάθμιση των κλασσικών σπουδών στο γυμνάσιο κυρίως. «Η κυβέρνηση της Ελλάδας, της γενέτειρας του κλασικού πολιτισμού, με τις ενέργειές της πλήττει τις ικανότητες των νεώτερων γενεών στην προφορική και γραπτή επικοινωνία, στη σαφήνεια της έκφρασης και στην κριτική σκέψη»,  επισημαίνει  η Διεθνής Ομοσπονδία Κλασικών Σπουδών (FIEC).  
Μετά τον περσινό… μπαλτά περί ‘ρετσινιάς της αριστείας’ (έτσι  χαρακτήρισε την αριστεία ο πρώην υπουργός) και αφού κλαδεύτηκαν ως τη ρίζα τους οι κλασσικές σπουδές και, γενικώς, απαξιώθηκε η ελληνική παιδεία η σημερινή ηγεσία του ‘με άριστα 20 υπουργείου’, επιχειρεί εκ νέου.
Με συνοπτικές διαδικασίες και ελαφρά τη καρδία κτίζει σε άλλα, ξένα προς την παράδοσή μας, θεμέλια το χωρίς Θεό (‘ουδετερόθρησκο’) σχολείο, ζητώντας επί πίνακι την κεφαλή της του Χριστού παιδείας, που πατροπαραδότως επικράτησε μέχρι σήμερα. Αρνούνται οι αναστοχαστές του καθ’ ύλην αρμοδίου υπουργείου να δεχθούν το γεγονός της αριστείας τής, διαχρονικά κυρίαρχης στην καρδιά και στο βίωμα της ελληνικής κοινωνίας, Ορθοδόξου Πίστεως!
Απεναντίας, όπως είναι ολοφάνερο στα νέα… συνωστισμένου θρησκειολογικού προσανατολισμού, βιβλία θρησκευτικών (βλ. αναλυτικά στην επίσημη ιστοσελίδα του υπουργείου, για τους μαθητές από γ’ δημοτικού μέχρι και το λύκειο) οι εμπνευστές τους προβάλλουν κάθε θρησκεία ή αίρεση, αγνοώντας ουσιαστικά την βιωμένη ιστορική πραγματικότητα της δικής μας Πίστης. Η Ορθόδοξη χριστιανική Πίστη δεν ‘χωράει’ στα γνωσιολογικά αντικείμενα, ούτε στη θρησκειολογία, δεν είναι καν θρησκεία, είναι βίωμα Εκκλησιαστικό και γεγονός συλλογικό, ευχαριστιακό, δοξολογικό, άρρηκτα συνυφασμένο με τη ζωντανή ιστορία, τη μνήμη και την κοινωνία μας. Πώς δεν το γνωρίζουν οι θιασώτες της ψυχρής θρησκειολογικής διδασκαλίας του μαθήματος, γιατί το παραβλέπουν, προτιμούν να το απαξιώνουν; 
Ποια ουδετερότητα τότε επαγγέλονται; Ας είναι ειλικρινείς: δεν ουδετεροθρησκεύουν, αλλά εξ-ουδετερώνουν, απομειώνουν, από-χριστιανίζουν, αφελληνίζουν. Ο πιστός λαός δεν θα το δεχθεί! Ήδη έχει ξεσηκωθεί κύμα αντιδράσεων από φορείς εκπαιδευτικών, αλλά και γονέων στη νέα αυτή ‘εκπαιδευτική μεταρρύθμιση’.
Ακούσαμε πρόσφατα τις εξαιρετικά προκλητικές δηλώσεις του υπουργού παιδείας, περί ευθύνης της Εκκλησίας για την ηθική έκπτωση της κοινωνίας. Νηφάλια, αλλά αποφασιστική ήταν η απάντηση του αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου. Δόξα τω Θεώ, ακούστηκε καθαρά η Ορθόδοξη μαρτυρία του λόγου της Εκκλησίας, η επιβεβλημένη για την Παιδεία παρρησία μετά λόγου γνώσεως, στην κρίσιμη αυτή λαίλαπα εκκοσμίκευσης και σχετικισμού των πάντων….
Η Εκκλησία ως σώμα, ως γρηγορούσα εκκλησιαστική συνείδηση, μόνη αυτή φέρει πραγματικά την ευθύνη της πνευματικής κατάρτισης του πιστού λαού και της Ορθόδοξης θωράκισής του με τα νάματα της Πίστεως των Πατέρων, Μαρτύρων, Ομολογητών. Οι μακραίωνοι αγώνες Της για την ελευθερία των ανθρώπων από την πλάνη και τον εξοβελισμό των αιρέσεων και ψευδοδιδασκαλιών από την Παιδεία του Γένους, δεν αποτελούν μια μακρινή ιστορία αλλοτινών ένδοξων χρόνων και μεγάλων αγίων των πρώτων αιώνων, αλλά μια ζωντανή μαρτυρία Αληθείας, αδιαλείπτως μέχρι σήμερα. 
Η Εκκλησία, ως κιβωτός σωτηρίας για τον άνθρωπο, έχει κύριο λόγο και ουσιαστική ευθύνη για τη διαφύλαξη του Ορθοδόξου πνεύματος και φρονήματος, ιδίως στη νεολαία. Ειδικότερα εδώ στην Ελλάδα, κλήρος και λαός, έχουμε από κοινού συλλογική ευθύνη. Η Εκκλησία από τη φύση της, εγκεντρισμένη στην κοινωνία, δεν μπορεί ποτέ να τεθεί στο περιθώριο των εξελίξεων. Δεν μπορεί να μένει άναυδη και άπρακτη, μπροστά στη συνεχιζόμενη βεβήλωση των ιερών και οσίων θεμελίων της πατρίδας μας.
Ως προς το υπουργείο Παιδείας, φρονούμε ότι με τα ανο(υ)σιουργήματά του στο πλαίσιο του ‘νέου σχολείου’, ασεβεί απέναντι σε μια ολόκληρη γενιά νέων (τουλάχιστον!) και προς τον λαό μας συλλογικά. Δεν είναι μόνον η ‘επικοινωνιακή’ αποτυχία των ιθυνόντων να επηρεάσουν την κοινή γνώμη και την εκπαιδευτική κοινότητα προς μία ‘ουδέτερη’, θρησκειολογικού τύπου διδασκαλία του σχετικού μαθήματος. Πολύ πιο σοβαρό και κοινωνικά επικίνδυνο είναι το φαινόμενο, να απειλούνται εμμέσως πλήν σαφώς οι Έλληνες μαθητές, γονείς και γενικά όλοι οι πιστοί χριστιανοί, με την απολυταρχική διαμόρφωση  «νέας, σύγχρονης, πολιτισμικής ταυτότητας» για τους Έλληνες! Αυτό δεν είναι ασέβεια, αλλά προσηλυτισμός…
Αν οι χριστιανοί Ορθόδοξοι μαθητές εφεξής υποστούν, λόγω της πίστης τους, δυσμενή μεταχείριση έναντι όλων των άλλων ετεροδόξων μαθητών τους, αυτό είναι σαφώς φαινόμενο κοινωνικού ρατσισμού και θρησκευτικού διωγμού. Ο φασισμός αυτός, που στρέφεται τελικά κατά της Εκκλησίας μας, είναι εκ προοιμίου καταδικασμένος στις συνειδήσεις των περισσοτέρων Ελλήνων. Πόσο μάλλον, αν προέρχεται από ένα ‘ουδέτερο’ κράτος  - το οποίο δεν σέβεται το κυρίαρχο Ορθόδοξο ‘πιστεύω’ μιας ολόκληρης κοινωνίας και επιμένει με ποικίλους ανορθόδοξους τρόπους να επεμβαίνει στις ζωές μας, με σκοπό να αποδυναμώσει τις βαθιά ριζωμένες πνευματικές και εθνικά ευαίσθητες αξίες ζωής και κοινωνίας.
Ιδού η αληθινή αριστεία, κύριοι αρμόδιοι: η διαφύλαξη, μεταλαμπάδευση και προβολή αυτού του εθνικού και αναφαίρετου πλούτου - του ευχαριστιακού, δοξολογικού και φωταγωγικού Ορθοδόξου ελληνικού Πολιτισμού μας, ξεκινώντας από τα θρανία των πρώτων τάξεων του δημοτικού…

1 σχόλιο:

  1. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΧΑΡΑ ,ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΣΕ ΣΥΓΧΑΡΩ ΑΠΟ ΒΑΘΟΥΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΣΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΑΙΣΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ- ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΤ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ! ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΜΟΙ ΝΑ ΕΚΦΦΡΑΣΟΥΝ ΠΑΡΟΜΟΙΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΕΣΥ!ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΤΟΣΟ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΑΦΥΠΝΗΣΟΥΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ......
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕΣ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ.ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή