2 Σεπ 2016

Σχόλιο για τον λόγο που έβγαλε στο ποιμνιό του ο Μητροπολίτης Φλωρίνης κ. Θεόκλητος

Ο Σεβ/τος Φλωρίνης κ. Θεοκλητος στον λόγο που έβγαλε, μας προτείνει, να κάνουμε υπακοή στους Επισκόπους, που θα δούμε παρακάτω, όπως στον πρόεδρο της Δημοκρατίας.
Μήπως να μνημονεύουμε και τον Πάπα μαζί τους και τον κάθε λατίνο ψευδοεπίσκοπο, μήπως να συμπροσευχόμαστε μαζί με τον κάθε αιρετικό αντβεντιστή κλπ., με τον μουσουλμάνο και τον Ιουδαίο, μήπως να προχωρήσουμε και στο κοινό ποτήριο;
Οι ενέργειες των οικουμενιστών είναι "κανονικές", "αρεστές" και "έγκυρες", αφού αυτές των μιμούμενων τους Άγιους Πατέρες είναι "αντικανονικές", "δυσάρεστες" και "άκυρες"; Δηλαδή θα ήταν προτιμότερο για τον Σεβ/το να λιτανεύει ο Αρχιμανδρίτης Παΐσιος μαζί με τους Λατίνους (βλέπε το βίντεο με τον Μητροπολίτη Αυστρίας) παρά να ομολογεί Χριστό;Ο Σεβ/τος Φλωρίνης κυνηγάει και λοιδωρεί τον ομολογητή της Μίας Αλήθειας αρχιμανδρίτη Παΐσιο, ενώ απενοχοποιεί τον κάθε παραχαράκτη των Ιερών Κανόνων και παραδίδει τις ψυχές του ποιμνίου του ως βορά των οικουμενιστών.
Αιδώς Δέσποτα.
Αδαμάντιος Τσακίρογλου
Ο Μητροπολιτης Αυστρίας συμπροσεύχεται και συμμετέχει σε κοινή λιτανεία για την Παναγία με τους Παπικούς στο Γκρατζ της Αυστρίας. Δείτε όλο το Βίντεο
Εδω ο μητροπολ. Αυγουστίνος στο 11.19 λεπτό συμπροσεύχεται σε οικουμενιστική λειτουργία με "πνευματικά "μπαλέτα και χορό

Εδώ ο μητροπολ. Αυγουστίνος στο 47.44 λεπτό λέει τον Πάτερ ημων σε διαθρησκειακή, οικουμενιστική λειτουργία με αφορμή της επανένωσης της Γερμανίας

104 σχόλια:

  1. Ο επίσκοπος της Φλώρινας απογοήτευσε τον πιστό λαό με τις τραγικά αθεολόγητες δηλώσεις του.
    Πριν λίγο καιρό στο ναό της αγίας Παρασκευής της ακριτικής πόλης σε κήρυγμά του διατύπωσε παρόμοιες, επιεικώς απαράδεκτες θέσεις προκαλώντας ψυχρολουσία σε πολλούς ακροατές και δικαιολογημένες αντιδράσεις στο διαδίκτυο.
    Ο π.Αυγουστίνος του οποίου υποτίθεται ότι είναι και "τρόπων μέτοχος και θρόνων διάδοχος" ο νυν μητροπολίτης άφησε μια ιερή αγωνιστική αντιοικουμενιστική παρακαταθήκη.
    Το ζήτημα είναι αν αυτή τηρείται από το διάδοχο του π.Αυγουστίνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΘΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντικοικουμενιστής2 Σεπτεμβρίου 2016 στις 8:33 π.μ.

    Λόγοι δηλητήριον! Φεύγετε τους οικουμενιστάς και τους υποστηρίζοντας αυτούς ως τις φεύγει από όφεως. Αδελφοί, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξέχασε οτι ο Καντιώτης είχε πάψει το μνημόσυνο του Αθηναγόρα; Ήταν άκυρες οι λειτουργίες του Καντιώτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. H μητρόπολη Φλωρίνης από αντιοικουμενιστικό κάστρο επί πατρός Αυγουστίνου έχει μετατραπεί σε κέντρο διερχόμενων οικουμενιστών με ευθύνη και υπαιτιότητα των μητροπολιτών Θεοκλήτου και Ιουστίνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμμαζέψου και μην είσαι υπερβολικός και μην κατρακυλάς στην κατάκριση.

      Διαγραφή
  6. Αποτυχημένες συγκρίσεις. Αλλοπρόσαλλες τοποθετήσεις, άσχετες, παρά το ό,τι βγαίνουν από στόμα επισκόπου. Δεν είναι συγκρίσιμα τα "ποσά" που προσπαθεί να συγκρίνει. Κρίμα! Και ακόμη περισσότερο το κρίμα, καθώς θεωρείται πνευματικοπαίδι του π. Αυγουστίνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η μητροπολη της Γερμανιας με τον Μητροπολιτη Αυγουστινο και των συν αυτω επαψε προ πολλου νε επεται τοις πατρασι,προπορευεται του οικουμενισμού,ενος πολιτικοθρησκευτικου μορφωματος,επαψε να είναι ορθοδοξη,το πρόβλημα είναι ότι το ποιμνιο είναι ανευ ορθοδοξων ποιμενων,αποιμαντο,ερμαιο του νοητου λυκου,αφημενο στις ορεξεις ποιμενων της παναιρεσεως του οικουμενισμού,ουκ εστι ορθόδοξος ποιμην ,ουδε εις,παντες οι ποιμενες αυτου ,εξαθληωθησαν εξαχρειωυησαν από την παναιρεσι του οικουμενισμου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι λόγοι που δεν ισχύουν. Μην φθάνουμε όμως στα άκρα και μιλάμε για αίρεση όπως έκαναν άλλοι. Είναι απαράδεκτο να κατηγορείται ο Μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος για αίρεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν υπάρχει ούτε λοιδωρία ούτε κυνήγι από τον Φλωρίνης Θεόκλητο.
    Πού είναι η λοιδωρία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κρίμα που ενώ μας χαροποίησε η στάση του πριν την ψευδοσύνοδο τα έκανε επικεικώς μαντάρα με τον Ελπιδοφόρο και με τα τελευταία ατυχέστατα κηρύγματά του.
    Και όλα αυτά από μία στρεβλότατη αντίληψη αναφορικά με το ρόλο του πατριάρχη στην Ορθοδοξία, εξ ου και τα απαράδεκτα περί "κορυφής" κ.τ.ό.
    Τι κρίμα που διαδέχθηκε στο μητροπολιτικό θρόνο τον π.Αυγουστίνο Καντιώτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ποιός ήταν καταλληλότερος να διαδεχθεί τον γίγαντα Αυγουστίνο; Όλοι νάνοι είναι συγκριτικώς με τον Αυγουστίνο. Η αλήθεια όμως είναι ότι ο Αυγουστίνος τον Θεόκλητο ήθελε διάδοχό του. Αυτή η αλήθεια δεν αρέσει να λέγεται η να ακούγεται από μερικούς και μερικές.

      Διαγραφή
  11. Κύριε Τσακίρογλου από σχισματικός πότε προλάβατε και γίνατε Πάπας... και "αφορίζετε" και Επισκόπους. Ο Αρχιμανδρίτης Παΐσιος Παπαδόπουλος διέκοψε αντικανονικός το μνημόσυνο του Επισκόπου του και δικαίως πάει για καθαίρεση. Η Β’ Οικουμενική Σύνοδος, στον 6ο Κανόνα της, εξισώνει με τους αιρετικούς όσους αποκηρύσσουν τους κανονικούς επισκόπους της Εκκλησίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάντως όπως και να το κάνουμε, παρά τα λάθη του, είναι πολύ καλύτερος ο Φλωρίνης Θεόκλητος από τους ψευδαδέλφους του αείμνηστου Νικολάου Σωτηρόπουλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητέ εν Χριστώ κύριε ανώνυμε,

    α) αφού χρησιμοποιείτε τους Ι. Κανόνες θα πρέπει να ξέρετε, ότι ένας λαικός ποτέ δεν μπορεί να ονομάζεται σχισματικός, γιατί ο λαικός μόνος του δεν μπορεί να προκαλέσει σχίσμα. Χρειάζεται η ύπαρξη επισκόπου που προχωρεί σε σχίσμα και η υπακοή του λαικού σε αυτόν τον επίσκοπο. Ξέρετε εσείς κανέναn σχισματικό Επίσκοπο, που υποτίθεται ακολουθώ και δεν το ξέρω εγώ;
    Ὁ δε ιε΄ Ἱερός Κανών ΑΒ΄Συνόδου διορίζει ἐπακριβῶς ὅτι : «Τά ὁρισθέντα περί πρεσβυτέρων καί Ἐπισκόπων καί Μητροπολιτῶν πολλῷ μᾶλλον ἐπί Πατριαρχῶν ἁρμόζει. Ὥστε εἴ τις Πρεσβύτερος ἤ Ἐπίσκοπος, ἤ Μητροπολίτης τολμήσοι ἀποστῆναι τῆς πρός τόν οἰκεῖον Πατριάρχην κοινωνίας, καί μή ἀναφέροι τό ὄνομα αὐτοῦ κατά τό ὡρισμένον καί τεταγμένον, ἐν τῆ θείᾳ Μυσταγωγίᾳ, ἀλλά πρό ἐμφανείας συνοδικῆς καί τελείας αὐτοῦ κατακρίσεως σχίσμα ποιήσοι · τοῦτον ὥρισεν ἡ ἁγία Σύνοδος πάσης ἱερατείας παντελῶς ἀλλότριον εἶναι εἴ μόνον ἐλεγχθείη τοῦτο παρανομήσας. Καί ταῦτα μέν ἐσφράγισταί τε καί ὥρισται περί τῶν προφάσει τινῶν ἐγκλημάτων τῶν οἰκείων ἀφισταμένων προέδρων, και σχίσμα ποιούντων καί τήν ἕνωσιν τῆς Ἐκκλησίας διασπώντων.
    Οἱ γάρ δι’ αἵρεσίν τινα παρά τῶν ἁγίων Συνόδων, ἤ Πατέρων, κατεγνωσμένην,(ο Οικουμενισμός έχει κατεγνωσθή και καταδικασθεί από πάμπολους Πατέρες) τῆς πρός τόν πρόεδρον κοινωνίας ἑαυτούς διαστέλλοντες, ἐκείνου δηλονότι τήν αἵρεσιν δημοσίᾳ κηρύττοντος, καί γυμνῇ τῇ κεφαλῇ ἐπ’ Ἐκκλησίας διδάσκοντος, οἱ τοιοῦτοι οὐ μόνον τῇ κανονικῇ ἐπιτιμήσει οὐχ ὑπόκεινται πρό συνοδικῆς διαγνώσεως ἑαυτούς τῆς προς τόν καλούμενον Ἐπίσκοπον κοινωνίας ἀποτειχίζοντες, ἀλλά καί τῆς πρεπούσης τιμῆς τοῖς ὀρθοδόξοις ἀξιωθήσονται. Οὐ γάρ Ἐπισκόπων, ἀλλά ψευδεπισκόπων καί ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, καί οὐ σχίσματι τήν ἕνωσιν τῆς Ἐκκλησίας κατέτεμον, ἀλλά σχισμάτων καί μερισμῶν τήν ἐκκλησίαν ἐσπούδασαν ρύσασθαι».

    β) Που είδατε εσείς την λέξη αφορίζω στο κείμενο μου; Άρα λοιπόν θέλετε να επηρεάσετε μέσω τέτοιων αθέμιτων οδών τους αναγνώστες εναντίον του προσώπου μου και μάλιστα ανωνύμως πράγμα που ούτε ηθικά ούτε νομικά σωστό είναι.

    γ) Ο ΣΤ΄της Β΄Οικουμενικής Συνόδου, που αναφέρετε, δεν έχει την ερμηνεία, που εσείς αντιπατερικώς δίνετε. ο Κανόνας λέει «…. Εἰ δὲ ἐκκλησιαστικὸν εἴη τὸ ἐπιφερόμενον ἔγκλημα τῷ ἐπισκόπῳ, τότε δοκιμάζεσθαι χρὴ τῶν κατηγορούντων τὰ πρόσωπα· ἵνα, πρῶτον μὲν αἱρετικοῖς μὴ ἐξῇ κατηγορίας κατὰ τῶν ὀρθοδόξων ἐπισκόπων ὑπὲρ ἐκκλησιαστικῶν πραγμάτων ποιεῖσθαι. Αἱρετικοὺς δὲ λέγομεν, τούς τε πάλαι τῆς ἐκκλησίας ἀποκηρυχθέντας, καὶ τοὺς μετὰ ταῦτα ὑφ᾿ ἡμῶν ἀναθεματισθέντας·….»

    Ὁ ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης ερμηνεύει:

    «…Ει δε η κατηγορίαις είναι εγκληματικαίς, όπου δύνανται δηλαδή να τον καταβιβάσουν από τον βαθμόν του· ο, τι λογής είναι η ιεροσυλία, η παρ ενορίαν ιεροτελεστία, και άλλα· εις αυτάς πρέπει να εξετάζωνται οι κατήγοροι, πρώτον μεν να μη ήναι αιρετικοί, σφάλλοντες εις τα δόγματα, τόσον οι παλαιά υπό της εκκλησίας αναθεματισθέντες, όσον και οι τώρα νεωστί από ημάς….» (Πηδάλιον, σελ. 160).
    Ο Κανόνας δηλ. λέει, ότι πρέπει να εξετάζουμε αν οι κατήγοροι του Επισκόπου είναι αιρετικοί ή από Σύνοδο αναθεματισμένοι και όχι,ότι, όσοι αποκηρύσσουν τους επισκόπους, είναι αιρετικοί. Διαστρεβλώνετε συνειδητά τους Ιερούς Κανόνες.
    δ) Δηλαδή τόσοι άγιοι που δεν μνημόνευαν τον επίσκοπο τους δή δε τον πατριάρχη (π.χ. Νεστόριο, Βέκκο Καλέκα κλπ.) ήταν αιρετικοί; Εκτός αν για εσάς ο οικουμενισμός δεν είναι παναίρεση, οπότε αναιρείτε και τον άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς και τους Πατέρες που τον κατεδίκασαν.

    Αυτή είναι η επώνυμη απαντησή μου στα ανώνυμα σχολιά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο μητροπολίτης Θεόκλητος δεν πρέπει επ ουδενί να λησμονεί ότι έχει παραλάβει μία παρακαταθήκη από το μακαριστό του γέροντα.
    Δεν έχει κανείς την απαίτηση να πορευθεί ακριβώς όπως ο π.Αυγουστίνος.
    Έχει, όμως, ο λαός του Θεού την απαίτηση να μην κινείται σε αντίθετη κατεύθυνση απ ό,τι εκείνος.
    Δυστυχώς σε βασικά ζητήματα κινείται σε αντίθετη κατεύθυνση.
    Επί των ημερών του πολλά συλλείτουργα και πανηγύρια βλέπουμε, κανέναν μα κανέναν έλεγχο στα αίσχη του Βαρθολομαίου και είχαμε και τα απαράδεκτα γεγονότα με τον Προικονήσου και τον Προύσης.
    Ο μητροπολίτης Θεόκλητος ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ στην περίπτωση του Προικονήσου. Και ο λαός του Θεού δεν το λησμονεί αυτό.
    Όπως και δεν πρόκειται να λησμονήσει ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ τη στάση του στην περίπτωση του άδικου διωγμού του Ν.Σωτηρόπουλου για τον οποίο δημοσίως δε δήλωσε τίποτε και στου οποίου την κηδεία και το μνημόσυνο δεν παρέστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ναι, είμαστε όντος ακέφαλοι αφού οι "ποιμένες" μας άφησαν και ακλουθούν αιρετικούς και αιρέσεις. Και αναρχία όντος υπάρχει σήμερα στην Εκκλησία αφού οι "ποιμένες" άφησαν τους ιερούς κανόνες και προχωρούν κατά το δοκούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θα πρέπει να εθελοτυφλεί κανείς για να μην βλέπει την καλοσύνη του μητροπολίτη Θεόκλητου ακόμα και σ΄ αυτή τη δύσκολη στιγμή για τον ίδιο.

    Δεν συμφωνώ όμως με όσα λέει.

    Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 1.31

    Μήν διαβάζετε τόσο μονομερώς τους Ιερους Κανόνες ,γιατί τότε γίνονται κανόνια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτοί που δικαιολόγησαν τις φρικτές αιρέσεις του Αυστραλίας Στυλιανού και πολέμησαν τον αείμνηστο Σωτηρόπουλο, σήμερα το παίζουν σούπερ–Ορθόδοξοι. Θαυμάζω την συνέπειά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συμφωνώ ανώνυμε 2 Σεπτ. 2016/7:06 μ.μ. σε όσα γράφεις έχεις δίκαιο.
    Όμως συμφωνώ και με το σχόλιο 2 Σεπτ. 2016/12:33 μ.μ.
    Ούτε τα λέει σωστά ο Φλωρίνης Θεόκλητος, αλλά ούτε και ότι είναι αιρετικός.

    Νηφάλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συμφωνώ με το σχόλιο 7:35 μ.μ.

    Νομίζω ότι ο κ. Θεόκλητος δέχεται πιέσεις από «ζιζάνια αιρετικών» (ιγ’ κανών της πρωτοδευτέρας συνόδου) για να καθαιρέσει τον Αρχιμανδρίτη ΑΔΙΚΑ. Το σχόλιο του Ανωνύμου 1:31 μ.μ. ακριβώς αυτό αποδεικνύει.

    Οι δύο άνδρες, ο Μητροπολίτης Φλωρίνης κ. Θεόκλητος και ο Αρχιμανδρίτης π. Παΐσιος, καλό είναι να συζητήσουν μαζί και τότε θα βρεθεί λύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΒΕΡΟΛΙΝΟ2 Σεπτεμβρίου 2016 στις 11:27 μ.μ.

    ΕΥΓΕ ΚΥΡΙΕ ΑΔΑΜΑΝΤΙΕ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.
    ΟΠΣς ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΤΟΝ ΘΕΟΝ,

    ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΓΕΡΟΝΤΩΝ ΕΝΤΟΣ ΚΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ,

    ΝΑ ΕΝΗΝΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΝ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΚΑΤΗΧΗΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΖΩΣΕΙ ΚΑΙ ΠΛΑΝΗΣΕΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ,

    ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΑΠΟ ΑΦΕΛΕΙΑ,ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΑΤΗΧΗΣΗΣ,ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ, Η ΛΟΓΩ ΦΙΛΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ, ΕΧΕΙ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΠΕΠΛΑΝΗΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ,ΚΑΘΕ ΤΑΞΕΩΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΗΨΙΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΚΑΤ ΟΥΣΙΑΝ ΑΠΟΣΧΙΣΜΕΝΟΙ.

    ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝΑΝΔΡΟΙ, ΨΕΥΤΕΣ, ΔΟΛΙΟΙ, ΠΙΣΩΠΛΑΤΟΙ, ΑΙΣΧΡΟΙ, ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ!

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΓΑΒΡΙΗΛ, ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΟΥΔΑΣ, ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΥΘΥΜΙΟ ΤΗΣ ΚΑΨΑΛΑΣ,

    ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΜΕΣΑ Η ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ,

    ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΣΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ,

    ΝΑ ΠΡΟΔΩΣΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ, ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ, ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΙΤΟ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ!!!

    ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΦΟΒΟ!!!!!!!

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
    ΒΕΡΟΛΙΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είναι καλοκάγαθος ο μητροπολίτης Θεόκλητος γι΄ αυτό πρέπει να τα βρει με τον π. Παϊσιο Παπαδόπουλο.
    Και να πάψουν όσοι ΠΟΝΗΡΑ βάζουν λάδι στη φωτιά και μεγαλοποιούν τα λάθη του μητροπολίτη Θεόκλητου για να δικαιολογήσουν την εμπάθεια τους!

    Δεν εννοώ φυσικά τον κ. Αδαμάντιο Τσακίρογλου που έγραψε το αρθράκι αυτό, ο οποίος παρασύρθηκε και αυτός. Όχι! Ο Θεόκλητος δεν λοιδώρησε προσωπικά κανένα π. Παΐσιο. Είπε την λάθος γνώμη του.

    αναγνώστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κύριε Τσακίρογλου αν δεν σας αρέσει ο όρος "σχισματικός" μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον όρο "αυτό αφορισμένος" καθώς όπως είναι γνωστό οποιοσδήποτε και για οποιονδήποτε λόγο, τολμήσει να διακόψει την κοινωνία με ολόκληρη την Εκκλησία (εκτός αν γίνει πλήρης ένωση με αιρετικούς, αλλά και πάλι δεν θα είναι αυτός ο μόνος Ορθόδοξος), λογίζεται παρευθύς ως εν ενεργεία αφορισμένος. Τώρα για τον Αρχιμανδρίτη Παΐσιο Παπαδόπουλο και σύμφωνα με τον ιε΄ Κανόνα της ΑΒ΄ Συνόδου η διακοπή του μνημοσύνου πριν συνοδική διαγνώμη επιτρέπεται (προσοχή επιτρέπεται όχι επιβάλλεται) ΜΟΝΟΝ όταν ο οικείος επίσκοπος κηρύσσει γυμνή τη κεφαλή αίρεση. Εσείς πότε ακούσατε τον Σεβ. Μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητο να κηρύξει αίρεση γυμνή τη κεφαλή και συμφωνείτε σε διακοπή του μνημοσύνου του; Όσο για την λάθος ερμηνεία μου στον ΣΤ΄Κανονα της Β΄Οικουμενικής Συνόδου τον παραθέτω αυτούσιο «...Αἱρετικοὺς δὲ λέγομεν, τούς τε πάλαι τῆς ἐκκλησίας ἀποκηρυχθέντας, καὶ τοὺς μετὰ ταῦτα ὑφ' ἡμῶν ἀναθεματισθέντας· πρὸς δὲ τούτοις, καὶ τοὺς τὴν πίστιν μὲν τὴν ὑγιῆ προσποιουμένους ὁμολογεῖν, ἀποσχίσαντας δέ, καὶ ἀντισυνάγοντας τοῖς κανονικοῖς ἡμῶν ἐπισκόποις...»(ΣΤ΄ Κανών Β΄ Οικουμενικής Συνόδου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δίκαιο έχεις Αλέξανδρε Γαλανόπουλε. Αλλά ο Θεόκλητος δεν είναι οικουμενιστής. Το αντίθετο μάλιστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβιτής :

    "Δεν μπορείς να χαλάσεις τίς σχέσεις σου μέ τον επίσκοπο , γιατί η προσευχή σου δεν ανεβαίνει στόν ουρανό , μένει άκαρπη." ! [Βλ. σελ.126 από το βιβλίο: "Βίος και Λόγοι" Ι.Μ.Χρυσοπηγής]

    Κάνει λάθος σε αυτά που μας συμβουλεύει ο Άγιος Πορφύριος ;

    Λ.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Για το σχόλιο 2 Σεπτεμβρίου 2016 - 10:20 μ.μ.
    «Τὰς τῶν αἱρετικῶν ζιζανίων ἐπισπορὰς ἐν τῇ τοῦ Χριστοῦ ἐκκλησίᾳ ὁ παμπόνηρος καταβαλών καὶ ταύτας ὁρῶν τῇ μαχαίρᾳ τοῦ Πνεύματος τεμνομένας προῤῥίζους, ἐφ᾿ ἑτέραν ἦλθε μεθοδείας ὁδόν, τῇ τῶν σχισματικῶν μανίᾳ τὸ τοῦ Χριστοῦ σῶμα μερίζειν ἐπιχειρῶν». (ιγ’ κανών της πρωτοδευτέρας συνόδου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λ.Κ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 - 12:32 μ.μ.
    Να λείπει η δική σου υποστήριξη στον Θεόκλητο, με τον επισκοποκεντρισμό που προσπαθείς να βάλεις. Δεν είναι το ζήτημα ο κάθε επίσκοπος. Αν ο επίσκοπος είναι αιρετικός, δεν πειράζει αν τα χαλάσει κανείς μαζί του.
    Το ζήτημα είναι ότι ο Θεόκλητος δεν είναι αιρετικός, ούτε οικουμενιστής. Γι΄αυτό είναι αδικαιολόγητος ο π. Παϊσιος Παπαδόπουλος που διακόπτει το μνημόσυνο του.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν πρόκειται για απλά λάθη "αναγνώστη" 10:13 αλλά για αθεολόγητες θέσεις (τι ήταν αυτά τα "μαργαριτάρια" περί "κορυφής" κ.τ.ό.) και για γεμάτη δειλία στάση απέναντι στον πατριάρχη.
    Να και η πιστοποίηση της δειλίας του. Από επώνυμη καταγγελία του Β.Κερμενιώτη.
    http://www.eordaia.org/index.php?option=com_content&view=article&id=39709:-q-q&catid=2252:29
    Φοβάται ο διάδοχος του π.Αυγουστίνου τον πατριάρχη!
    Απλό λάθος και αυτό "αναγνώστη";
    Πότε άσκησε έλεγχο τον πατριάρχη δημοσίως για την προδοσία του;
    Ισα-ίσα που τον υποδέχεται με τιμές.
    Αυτά με τον μητροπολίτη Προύσης και με τον Προικονήσου ήταν απλά λάθη;
    Θα μας τρελλάνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Η πιπιλα των οικουμενιστων ειναι το μην κατακρινεις, οι ιδιοι τι κανουν οταν κατακρινουν οι ιδιοι τους Αγιους και τον Χριστο; Για δικαιαν Κρισιν εχουν ακουσει ποτε; Ο Αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος ελεγε: κατακρινω τους ασεβεις. Εννοει την ασεβεια.

    Εχετε ακουσει πως χαρακτηριζουν οι Αγιοι τους αιρετικους; με τι λογια; Μηπως τους κατακρινουν; Η σιωπη ομως οταν τα πραγματα εχουν φτασει στο αμην ειναι ευλογημενη ετσι; Η δειλια εχει ευλαβεια; Ο Δημοσιως αδικων δημοσιως και ελεγχεται.
    Σαν δεν ντρεπομαστε λιγακι. Φτασαμε στον καιρο που οπως λεγει ενας ρωσος Αγιος ομολογητης, σε λιγο καιρο οι Ηγουμενοι θα φυλανε τα τουβλα των μοναστηριων και θα προδιδουν την πιστη στον Θεο. Εδω ειμαστε.

    Νικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης

    Πολύ σοφά τα λόγια του Αγίων που μας ομιλούν για το βαρύτατο αμάρτημα της Κατάκρισης. Όμως παρεξηγούνται από τους αιρετικούς Οικουμενιστές.

    Είναι γνώρισμα, όλων των αιρετικών και των σημερινών οικουμενιστών, να μετονομάζουν τον αυστηρό έλεγχο για την πλάνη και την αίρεσή τους σε κατάκριση και ιεροκατηγορία. Πρέπει να κάνουμε σαφές πως είναι άλλο η κατάκριση και η ιεροκατηγορία και άλλο ο αυστηρός έλεγχος και η ομολογιακή και απολογητική αντιπαράθεση με την αίρεση και τον αιρετικό.

    Δεν ασχολούμαστε με τα κρύφια της ψυχής και της ζωής κανενός. Δεν καταγγέλλουμε τον ιερέα ως κλέφτη, ως αμαρτωλό, πόρνο, απατεώνα και κανέναν άλλον. Αυτό είναι κατάκριση και ιεροκατηγορία. Να ασχολείσαι με τις ποικίλες αμαρτίες του συνανθρώπου σου και να τις καταμαρτυρείς ή και να συκοφαντείς λέγοντας οικτρά ψέματα, προσβάλλοντας την ιερότητα του προσώπου του αδελφού σου .

    Όμως, όταν κηρύττει κάποιος δημόσια, με έργα και λόγους την πλάνη και την αίρεση, τον οικουμενισμό και την μασονία, τότε έχουμε υποχρέωση και εντολή από τους Πατέρες (έχω πολλές φορές αναφέρει τα πατερικά χωρία σε άρθρα μου) να τον ελέγχουμε, να τον καταγγέλλουμε και να αντιδρούμε απέναντί του.

    Στην δημόσια έκφραση της αίρεσης, ακόμα και από Σύνοδο, είμαστε υποχρεωμένοι να αντιδράσουμε δημόσια. Αν δεν το κάνουμε, είναι βαρύτατη αμαρτία. Και αυτό όχι μόνο για τους κληρικούς, αλλά οι πατέρες ζητούν και από τους λαϊκούς να αντιδρούν με δημόσιο λόγο δυναμικά στην αίρεση και στον αιρετικό θεολόγο, ιερέα, επίσκοπο ή πατριάρχη.

    Τελειώνω τη σύντομή μου αναφορά, κάνοντας μια σύνοψη των παραπάνω γραφομένων μου με την εξής διατύπωση που πηγάζει από την εμπειρία της Εκκλησίας: Σε θέματα Πίστεως, υπερβαίνονται τα όρια των εκκλησιαστικών δικαιοδοσιών και ουδείς επιτρέπεται να σιωπά «κινδυνευούσης της Πίστεως», ακόμη και οι εκκλησιαστικώς υφιστάμενοι.

    Αυτά προς διευκρίνιση για τα διλλήματα και την πλανεμένη διδασκαλία περί κατακρίσεως που προσπαθούν να μας επιβάλλουν οι πάσης φύσεως Οικουμενιστές.

    Αντωνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  31. Αγαπητε που μιλας για κατακριση, για πες μας ο μοναχος αυτος κατακρινει; Ο Θεος να σε ελεει!

    Στο Άγιο Όρος ασκείται ψυχολογική βία με ανήθικους τρόπους προς τους αγωνιστές Ορθόδοξους Μοναχούς

    Οι Ψευδοαγιορείτες Αιρετικοί Οικουμενιστές, μη φοβούμενοι τον Θεόν και μη εντρεπόμενοι και σεβόμενοι ανθρώπους, εξασκούν ψυχολογική βία με ανήθικους τρόπους προς τους Αγιορείτες Ορθοδόξους Μοναχούς και Πατέρες, διότι πολεμούν την Παναίρεση του Οικουμενισμού. Δηλαδή δεν σέβονται την συνείδηση και την ελευθερία του Λόγου τους.
    Επειδή οι Ορθόδοξοι Αγιορείτες Πατέρες έχουν δηλώσει ότι θα διακόψουν τοMνημόσυνο του Παναιρετικού Αιρεσιάρχη Πατριάρχη Βαρθολομαίου αυτό τους δαιμονίζει. Ας προσέξουν

    όμως διότι θα αρχίσουν να λειτουργούν οι πνευματικοί νόμοι εναντίον τους.
    Κάποιοι Αντιπρόσωποι Ιερών Μονών και Γέροντες Συνοδειών, επειδή πιστεύουν ότι εξασκούν εξουσία και όχι διακονία στο σώμα της Αγιορείτικης Πολιτείας, δείχνοντας με αυτό ότι έχει ψηλώσει ο νούς τους, όπως έγραφε ο Ορθοδοξώτατος Παπαδιαμάντης Κολυβάς φιλοαγιορείτης, τούς παρακαλούμε και τους εφιστούμε την προσοχή, να σταματήσουν να επιτελούν έργο Διαβόλου κι ας αρχίσουν επιτέλους να ασχολούνται σοβαρά με τα θέματα της Ορθοδόξου Πίστεως και τους Ιερούς Κανόνες των Συνόδων της Εκκλησίας, και να μην εκφράζουν παράλογες, λογικές ερμηνείες του μυαλού τους, ότι δηλαδή, όσοι κόβουν το Μνημόσυνο του Αιρεσιάρχη Πατριάρχη, ότι αυτοί διαιρούν και δημιουργούν σχίσματα, ενώ αντιθέτως ο 15ος Κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, τους κατακρίνει ως συκοφάντες και ψευτοδιδασκάλους, όλους αυτούς τους Αιρετικούς Οικουμενιστές που λέγουν αυτά κι ας λάβουν σοβαρά υπ όψιν τους, ότι αυτοί είναι που δημιουργούν σχίσματα και διαιρούν την Αθωνική Μοναστική Πολιτεία, με το να συνεχίζουν να μνημονεύουν τον Αιρεσιάρχη Οικουμενιστή Πατριάρχη, φοβούμενοι μήπως χάσουν τα Μοναστήρια τους και τα Κελλιά τους και όχι φοβούμενοι τον Φοβερό και Ζώντα Θεό!
    Κι αν ως τώρα δεν έχουν ασχοληθεί και δεν γνωρίζουν την Αγιοπατερική Εκκλησιολογική Διδασκαλία των Πατέρων της Εκκλησίας, τουλάχιστον να έχουν στοιχειώδη ταπείνωση κι επίγνωση και να μην ελέγχουν τους ἀλλους.
    Εμείς ως Αγιορείτες Πατέρες, έχουμε δημοσιεύσει δύο ανοιχτές επιστολές, απευθυνόμενοι προς την Ιερά Κοινότητα και τους Ηγουμένους, και ουδείς απάντησε γραπτώς εάν κάπου σφάλουμε. Εμείς ότι γράφουμε δεν είναι προσωπική μας γνώμη. Προβάλλομεν την Διδασκαλίαν της Εκκλησίας με βάση την Αγία Γραφή και τους Αγίους Πατέρες.
    Εάν θέλουν αυτοί ας απαντήσουν γραπτώς και κατοχυρωμένα.
    Ένας φτωχός Αγιορείτης Μοναχος

    Αλκιβιαδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Φαίνεται καθαρά ότι όλα είναι επινοήσεις-προφάσεις εν αμαρτίαις. Λέει συνοπτικά: Όύτε εγώ ούτε αυτοί ούτε κανείς άλλος μπορούμε να μιμηθούμε τον Τίμιο Πρόδρομο. Ο Θεός επέτρεψε κατά καιρούς τον Πρόδρομο και άλλους Αγίους και Πατέρες για να ελέγξουν, για να διδάξουν και να κατηχήσουν. Εμείς δεν μπορούμε, απέχουμε παρασάγκας να τους μιμηθούμε! Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να υπακούμε στους επισκόπους, για να μην υπάρχει αναρχία, να μη γίνουν αιρέσεις, αναστατώσεις, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΔΙΩΓΜΟΙ και τα επακόλουθα των πρώτων χριστιανικών χρόνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή



  33. Μηπως πεφτει και ο Γερων Γαβριηλ σε κατακριση...;

    Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ

    ...Σέ αυτούς πού λένε πώς πρέπει να κάνουμε αδιάκριτη υπακοή, ένας άγιος μακαριστός γέροντας αγιορείτης έλεγε:
    Αυτοί είναι ευλαβείς βλαμμένοι!

    Ό Μέγας Αθανάσιος, ό στύλος της ορθοδοξίας, λέει στα συγγράμματά του:
    « Εάν ό επίσκοπος ή ό πρεσβύτερος, οι όντες οφθαλμοί της Εκκλησίας, κακώς άναστρέφωνται και σκανδαλίζωσι τον λαόν, χρή αυτούς έκβάλλεσθαι, Συμφέρον γάρ άνευ αυτών συναθροίζεσθαι εις εύκτήριον οίκον ή μετ’ αυτών έμβληθήναι ώς μετά Άννα και Καϊάφα εις την γέενναν του πυρός» (Ρ.0.35,33-ΒΕΠΕΣ 33,199).

    Εκεί θα πάμε με τον Άννα και τον Καϊάφα στην γέεννα του πυρός, αν άκολουθήσουμε τούς Δεσποτάδες μας, πού λένε ότι ο Πάπας είναι Εκκλησία και έχει Μυστήρια και πρέπει να ενωθούμε.

    Αν ένας, Πατριάρχες είναι αυτός, Αρχιεπίσκοπος είναι, Επίσκοπος, ότι και να είναι δεν σέβεται τούς Αποστολικούς Κανόνες, δεν σέβεται τούς Κανόνες τών Οικουμενικών και Τοπικών συνόδων, δεν τηρεί αυτά πού δίδαξαν οι μεγάλοι πατέρες της Εκκλησίας αυτός δεν είναι ποιμένας. Τί είναι;
    Μάς το λέει ένας μεγάλος Πατέρας της Εκκλησίας μας του 1ου αιώνος.
    «Πας ό λέγων παρά τά διατεταγμένα ή πράσσων, καν άξιόπιστος η, καν νηστεύη, καν παρθενεύη, καν σημεία ποιη, λύκος σοι φαινεσθω εν προβάτου δορα φθοράν προβάτου κατεργαζόμενος» ("Άγιος Ιγνάτιος ό Θεοφόρος Ρ.0.5,912).
    Αυτός ό Πατριάρχης, ό Αρχιεπίσκοπος, ό Επίσκοπος, όποιος και να είναι, πού λέει πράγματα πού δεν συμφωνούν με την Εκκλησία, με αυτά πού δίδαξαν οι Άγιοι Απόστολοι και οι Πατέρες της Εκκλησίας, δεν είναι ποιμένας, είναι λυκοποιμένας και εχθρός τού Θεού και της Παναγίας...

    ...Άρα ό Πατριάρχης πού έφερε στη θρονική γιορτή το 2006 τον Πάπα τον έβαλε μέσα στην θεια λειτουργία επέτρεψε να πει το ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ σύμφωνα με τον 45ο Αποστολικό κανόνα είναι αφορισμένος και καθηρημένος δυνάμει. Ενεργεία πρέπει να γίνει μια σύνοδος να τον βγάλει.


    ...Ό Απόστολος Παύλος λέει σέ μία επιστολή του (Έβρ.
    11,32-33)• «έπιλείψει γάρ με διηγούμενον ό χρόνος περί Γεδεών, Βαράκ τε και Σαμψών και Ίεφθάε, Δαυίδ τε και Σαμουήλ και τών προφητών, οι διά πίστεως κατηγωνίσαν- το βασιλείας, είργάσαντο δικαιοσύνην, έπέτυχον έπαγγελιών».


    Ό Σαμψών είχε πέσει σέ σαρκική αμαρτία με τη Δαλιδά, μία ειδωλολάτρισσα. Και όμως ό Απόστολος Παύλος τον κατατάσσει μεταξύ τών σεσωσμένων, γιατί δεν αρνήθηκε « την πίστη του.
    Ό Θεός θα κρίνει με επιείκεια τούς χριστιανούς πού έχουμε αδυναμίες και αγωνιζόμαστε και μετανοούμε.


    Στα θέματα όμως της πίστεως θα είναι πολύ αυστηρός. Δεν θα σωθεί κανένας πού θα αρνηθεί την πίστη του. Έστω και το παραμικρό να κάνει, την παραμικρή παραχώρηση.

    ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Επιτρέπεται ένας επίσκοπος να φοβάται μήπως τον καθαιρέσει ο πατριάρχης;
    Τα όσα καταγγέλει για τη δειλία του επισκόπου ο κ.Κερμενιώτης είναι πολύ σοβαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ναι ανώνυμε 3 Σεπτ. 2016 - 2:43 μ.μ.
    Όσο και αν δεν σε αφήνει η εμπάθεια σου να δεις, λάθη είναι. Ο Θεόκλητος δεν είναι αιρετικός. Η τυχόν δειλία του είναι λάθος δεν είναι αίρεση.
    Ή είσαι εμπαθής ή παρασύρεσαι από εμπαθείς ανθρώπους εναντίον του Θεόκλητου.
    Αυτό είναι αίρεση;
    Θα μας τρελλάνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλά τα λέει ο αναγνώστης 10:13 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Το πρόβλημα για μένα δεν είναι αν κάποιοι επίσκοποι αμολάνε τις κοτσάνες. Το πρόβλημα είναι αν τις πιστεύουν κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Για όσους μιλάνε για κατάκριση και την συσχετίζουν με τον Οικουμενισμό.
    Θα ήμασταν σύμφωνοι αν ο Θεόκλητος ήταν αιρετικός.
    Ο Θεόκλητος δεν είναι αιρετικός όμως.
    Οπότε θα το ξανασκεφτούν όσοι μιλούν για "έλεγχο του Οικουμενισμού".

    Και άλλωστε το θέμα μας είναι η διακοπή του μνημοσύνου επισκόπου και όχι ο έλεγχος.
    Αφού δεν είναι αιρετικός ο Θεόκλητος τότε πώς δικαιολογούνται όσοι προχωρούν σε διακοπή του μνημοσύνου του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ο Αλκιβιάδης και ο Αντώνης και ο Νίκος είναι εκτός θέματος. Δεν μιλάμε για τον έλεγχο. Μιλάμε για την διακοπή μνημοσύνου ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ επισκόπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Προς Νίκο
    Λες "Η πιπιλα των οικουμενιστων ειναι το μην κατακρινεις, οι ιδιοι τι κανουν οταν κατακρινουν οι ιδιοι τους Αγιους και τον Χριστο;"

    Ο Φλωρίνης Θεόκλητος ούτε οικουμενιστής είναι, ούτε κατάκρινε ποτέ κανένα Άγιο ή τον Χριστό.
    Εκτός θέματος είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Προς σημερινό- 9:53 π.μ.
    Όχι όλοι νάνοι. Όλοι οι κληρικοί της μητρόπολης Φλωρίνης είναι νάνοι μπροστά τον Π. Αυγουστίνο, θέλεις να πεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Και ο Β. Κερμενιώτης αναγνώρισε πόσο καλός και αγαθός και συγχωρητικός είναι ο Φλωρίνης Θεόκλητος.
    Αν μερικοί θέλουν να βλέπουν φαντάσματα επειδή έχουν εμπάθεια προς τον μητροπολίτη, είναι δικό τους πρόβλημα.
    Δεν θα επιτρέψουμε να μας παρασύρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 5:14, εσύ να κοιτάξεις μήπως η συμπάθειά σου προς το μητροπολίτη Θεόκλητο σε εμποδίζει να δεις κατάματα την αλήθεια.
    Μήπως θυμάσαι τι έγραφε ο π.Αυγουστίνος για τη δειλία των επισκόπων;
    Απλό λάθος τη θεωρούσε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. "Όσο και αν δεν σε αφήνει η εμπάθεια σου να δεις, λάθη είναι. Ο Θεόκλητος δεν είναι αιρετικός. Η τυχόν δειλία του είναι λάθος δεν είναι αίρεση".
    Δε μίλησα για αίρεση κύριε και μη μου βάζεις στο στόμα λόγια που δεν είπα.
    Υποστήριξα ότι η δειλία ενός επισκόπου δεν είναι απλό λάθος.
    Το κατάλαβες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Όχι εμπαθή ανώνυμε - 7:27 μ.μ. δεν είναι απλό λάθος, είναι και λάθος όμως.
    Δεν σε είδα εμπαθή ανώνυμε να υποστηρίξεις τον μητροπολίτη Θεόκλητο όταν τον κατηγόρησαν για αίρεση.
    Σε αντιπαράθεση με την βαριά κατηγορία της αίρεσης μίλησα για λάθος.
    Εγώ θα επιμένω να το λέω λάθος.
    Αλλά αν θέλεις να βγάλεις την εμπάθεια σου, θα πρέπει πρώτα να μιλήσεις εναντίον των συκοφαντών του πρώτα και όσων λένε ότι έπεσε σε αίρεση. Μετά θα δικαιούσαι να διορθώσεις και εμένα.
    Το κατάλαβες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμε 7:32 μ.μ. άφησε τις μπούρδες και πρώτα θα βγάλεις την προκατάληψη που έχεις εναντίον του μητροπολίτη Θεόκλήτου. Πρώτα θα τα βάλεις με τους διάφορους συκοφάντες του που λένε τα μύρια όσα ψέματα, πρώτα θα διορθώσεις όσους μίλησαν για αίρεση (επώνυμους και ανώνυμους) και μετά τα έλθεις να μας κάνεις μάθημα
    Το κατάλαβες εξυπνάκια ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πολύ εύκολα προβαίνεις σε χαρακτηρισμούς εναντίον όσων δε συμφωνούν με τις προτιμήσεις σου κύριε υποστηρικτά του μητροπολίτη Θεοκήτου που είτε το θέλεις είτε δεν το θέλεις βαδίζει σε γραμμή αντίθετη από αυτή του μακαριστού π.Αυγουστίνου.
    "Και οι λίθοι κεκράξονται" γι αυτό που λέω.
    Δεν πρόκειται να σε χαρακτηρίσω όπως εσύ εμένα.
    Σε καλώ να μελετήσεις με προσοχή το κείμενο του κ.Κερμενιώτη και το βιβλίο του π.Αυγουστίνου με τίτλο "Ο ΕΛΕΓΧΟΣ".
    Και μετά να πιάσεις το πληκτρολόγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Κάποιοι φιλικά διακείμενοι (πιθανώς κάποιος αυτοεπαναλαμβανόμενος) προς το μητροπολίτη της Φλώρινας έχουν υπερβεί το μέτρο και έχουν εκτραπεί. Έχουν χάσει οι λεγάμενοι την ψυχραιμία τους.
    Το ανεκδιήγητο λεξιλόγιό τους αυτό φανερώνει.
    Δεν αντέχουν φαίνεται την αλήθεια που τσούζει.
    Ακόμη "απαντάνε" για την καταγγελία του Κερμενιώτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  49. Ας δούμε τι λέει καί ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης:

    «Εντολή γαρ Κυρίου μη σιωπάν, εν καιρώ κινδυνευούσης πίστεως. Ώστε ότε περί πίστεως ο λόγος, ουκ έστιν ειπείν, εγώ τις ειμι; Ιερεύς, άρχων, στρατιώτης, γεωργός, πένης; Ουδείς μοι λόγος και φροντίς περί του προκειμένου» (P.G. 99, 1321). Και συνεχίζει: «Αλίμονο, οι λίθοι θα κραυγάσουν και εσύ θα μείνεις σιωπηλός και αμέριμνος;….Ώστε και αυτός ο πτωχός είναι στερημένος κάθε απολογίας την ημέρα της κρίσεως, επειδή τώρα δεν ομιλεί, και άξιος κατακρίσεως και μόνο γι’ αυτό τον λόγο (Οι αγώνες των Μοναχών υπέρ της Ορθοδοξίας, Ι. Μ. Οσ. Γρηγορίου Αγ. Όρους).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αυτος ο ενας που απο εμπαθεια γραφει συνεχεια κατηγοριες προς τον Θεοκλητο και τα σχολια τα επικριτικα στα διαφορα μπλγκς ας παψει να μας προκαλει.
    Ειναι εμφανες πως ολα η σχεδον ολα τα σχολια με κατηγοριες προς τον Θεοκλητο τα εχει γραψει αυτος. Ας αφησει την εμπαθεια του και ας διαβασει τα βιβλια που αναφερει, πρωτος ο ιδιος.
    Τα φαντασματα που βλεπει δεν θα μας τα επιβαλλει στανικα. Ας μην χανει την ψυχραιμια του και βλεπει φαντασματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αυτα τα σχολια που τσουζουν ειναι γραμμενα εδω στο μπλογκ Ακτινες και οχι σε αλλα μπλογκς που λογοκρινουν οσα σχολια δεν συμφωνουν με τις ιδεοληψιες τους.
    Τα σχολια που τσουζουν ειναι τα σχολια που φανερωνουν την εμπαθεια και την μεροληψια οσων βρηκαν την ευκαιρια να πουν τωρα ενα καρο ψεματα για τον μητροπολιτη Θεοκλητο.
    Αλλου, σε χειροτερες περιπτωσεις κλεινουν το στομα τους και δεν αγγιζουν το πληκτρολογιο. Τωρα ομως οταν προκειται για τον καλοκαγαθο Θεοκλητο, τοτε πιανουν το πληκτρολογιο για να βγαλουν την εμπαθεια τους και να κανουν τους παλληκαραδες!

    Δεν παιρνουν ομως αυτα σε οσους σκεφτονται λογικα. Ματαιπονουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανωνυμε 8:38 οι χαρακτηρισμοι ειναι δικαιοι οσο και σε τσουζουν.
    Το καταλαβες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Απορώ με την ευκολία ορισμένων(λογω της προστασίας του ανώνυμου σχολιαστη που δίνει το διαδίκτυο)να κατηγορούν τον Σεβασμιότατο π.Θεόκλητο.Ψυχραιμία αγαπητοί συνορθοδοξοι Έλληνες.Μήπως με την ευκολία που κατηγορούμε τον καθένα μεσα απο τις ιστοσελίδες ανωνυμα βέβαια,παιζουμε το παιχνίδι των εχθρών της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ? Οσο για τον Σεβασμιότατο πατέρα Θεόκλητο πιστεύω οτι πριν γράψουμε η πουμε κάτι πρέπει να το σκεφτούμε δυο φορές.Και η ισοπέδωση των πάντων έχει τα όρια της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. 12:16, αυτοί που κατηγορούν το Θεόκλητο βασίζονται σε κάποια στοιχεία. Ο συγκεκριμένος δεσπότης έχει απογοητεύσει εκείνους που περίμεναν ότι θα ακολουθήσει τη γραμμή του προκατόχου του, ειδικά σε θέματα οικουμενισμού αλλά και γενικότερα όπως π.χ. σε θέματα εκκοσμίκευσης. Μη γράφεις λοιπόν για ισοπέδωση των πάντων γιατί αδικείς την πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ντροπή στον εμπαθή κατήγορο του Φλωρίνης Θεόκλητου που έγραψε τα χθεσινά σχόλια 8:38 μ.μ. και 10:27 μ.μ. που συνεχώς επαναλαμβάνεται και έχει γράψει αυτός όλα σχεδόν τα σχόλια εναντίον του και βλέπει φανταστικά δήθεν έναν πίσω από την υπεράσπιση του μητροπολίτη Θεόκλητου.
    Πριν πιάσει το πληκτρολόγιο θα πρέπει να βγάλει το πάθος που έχει προς τον Φλωρίνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Έχει εκτραπεί ο εμπαθής κατήγορος του Φλωρίνης Θεόκλητου αυτός που πληκτρολόγησε σχεδόν όλα τα σχόλια εναντίον του Φλωρίνης και μετά με ψεύτικο ενθουσιασμό πήγαινε σε άλλα μπλογκς να μιλήσει υποκριτικά για δήθεν καταιγισμό σχολίων αρνητικών για τον Θεόκλητο!
    Και προτείνει για ανάγνωση το βιβλίο Ο ΕΛΕΓΧΟΣ! Λες και είπε κανείς ότι έκανε σωστά ο Φλωρίνης Θεόκλητος!
    Αν είχε λίγο δικαιοσύνη και δεν τυφλωνόταν από την εμπάθεια του, πρώτα θα μιλούσε για όσους βρήκαν την ευκαιρία να τον συκοφαντήσουν-αδικήσουν και μετά θα είχε το δικαίωμα να κάνει παρατήρηση στους σχολιαστές που μίλησαν για λάθος.
    Γίνε πρώτα δίκαιος και μετά μίλα.
    Το κατάλαβες εξυπνάκια κατήγορε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Προς τον Ανώνυμο 3 Σεπτεμβρίου 2016 - 11:19 π.μ.

    Μερικοί επίσκοποι, οι οποίοι λένε ότι ο Οικουμενισμός είναι μια κατεγνωσμένη αίρεση και ότι υπάρχουν αιρετικοί επίσκοποι στους κόλπους της Εκκλησίας, θεωρούν ότι οι επίσκοποι αυτοί πρέπει να καταδικασθούν ΕΦ’ ΟΣΟΝ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΟΥΝ.
    Στον 15ον Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου βλέπουμε όμως ότι δεν υπάρχει καν περιθώριο για μετάνοια. Κατονομάζει τον επίσκοπο που κηρύττει γυμνή τη κεφαλή κατεγνωσμένη αίρεση «όχι επίσκοπο αλλά ψευδεπίσκοπο και ψευδοδιδάσκαλο». Μας λέγει εμμέσως ότι είναι ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΟΝ για έναν επίσκοπο να κηρύττει κατεγνωσμένη αίρεση.

    Η Παναίρεση του Οικουμενισμού κατοχυρώθηκε συνοδικά για 10 Αυτοκέφαλες Εκκλησίες μεταξύ των οποίων είναι και η Εκκλησία της Ελλάδος. Στην Σύνοδο της Κρήτης έγινε αναίρεση του 72ου Κανόνα της ΣΤ’ Οικουμενικής Συνόδου (και όχι μόνο), ο οποίος Κανών επιβάλει αφορισμό στον κληρικό που τελεί μεικτό γάμο.
    Κατά τον Α’ Κανόνα της Ζ’ Οικουμενικής Συνόδου, που επικυρώνει όλες τις προηγούμενες συνόδους «…οὕς δέ τῇ καθαιρέσει, καὶ ἡμεῖς καθαιροῦμεν· οὓς δὲ τῷ ἀφορισμῷ, καὶ ἡμεῖς ἀφορίζομεν·…», και που επίσης αναθεματίζει «Καὶ ὁ Παῦλός φησιν· Κἂν ἡμεῖς, ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν, παρ´ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω.», όλοι οι υπογράψαντες το κείμενο «ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟΝ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΩΛΥΜΑΤΑ ΑΥΤΟΥ» είναι αναθεματισμένοι.

    Ο επίσκοπος που τελεί μεικτούς γάμους και ακολουθεί τους Αρχηγούς της Παναιρέσεως, μπορεί να θεωρείται κανονικός ορθόδοξος επίσκοπος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Έχεις δίκαιο ανώνυμε 10:37 μ.μ. σε όσα αντιγράφεις αλλά δεν ξέρεις γιατί μιλάμε Τώρα όμως μιλάμε για άλλο πράγμα. Ο Φλωρίνης Θεόκλητος δεν μίλησε για όσους διαδίδουν διάφορα εναντίον του αλλά για την διακοπή του μνημοσύνου. Το κέντρο βάρους είναι η διακοπή του μνημοσύνου ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ επισκόπου.
    Από πού δικαιολογείται αυτή; Έχεις κάτι να μας πεις ή σκόπιμα αλλάζεις θέμα;


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Υπάρχει κανένα νέο από τη Φλώρινα; Τι έπραξε ο π.Παίσιος σήμερα; Μνημόνευσε το μητροπολίτη Θεόκλητο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  60. Απόσπασμα από το βιβλίο του μ. Αυγουστίνου Καντιώτη

    Προδοσία της Ορθοδόξου Πίστεως


    Η διαίρεσις είναι έγκλημα.Έγκλημα μεγαλύτερο λέγουν οι Πατέρες από εκείνο που ξεγύμνωσαν τον Χριστό και πήραν τον άρραφο χιτώνα Του.
    Είναι έγκλημα πιο μεγάλο από εκείνο που έκαναν οι Ρωμαίοι στρατιώται που εσταύρωσαν τον Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν και εξέσχισαν τας αγίας Του σάρκας.
    Είναι έγκλημα μείζον σταυρωτών.
    Είναι έγκλημα που δεν το ξεπλύνει όπως λέγει ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος ούτε το αίμα του μαρτυρίου!


    Αυτή τη φορά ο Πάπας είναι δυνατός παίχτης.Κρατά στα χέρια του χαρτιά μεγάλα και λέγει. Η τώρα ή ποτέ.Αν δεν τους κερδίσω τουλάχιστον να τους διαιρέσω.Να τους κάνω κομμάτια και να φαγωθούν μεταξύ τους.
    Αν δεν κατορθώσω αυτό που θέλω κάτι πάντως θα κερδίσω 10,20,30,60,100 κάτι θα πάρω. Αυτό θα είναι η επιτυχία μου.


    Ορθοδόξως σκεπτόμεθα, ορθοδόξως προσπαθούμε να ζήσουμε,και την κρατούμε αυτή την Ορθοδοξία, και προτιμούνε να αποθάνουμε παρά να προδώσουμε την Πίστι μας.Ορθοδοξία ή Θάνατος.

    Δεν ξέρουμε τώρα τι θα γίνη.Δεν ξέρουμε πως θα εξελιχθούνε τα πράγματα.Διότι αυτοί πάνε προς ένωσιν.Ένωσι ποτηρίου.
    Όχι απλώς να πούμε καλημέρα και καλησπέρα με τον καθολικό, με τον φράγκο..
    Αλλά το να ενωθούμε πλέον μυστηριακώς και να πίνουμε εκ του αυτού ποτηρίου και να τρώγωμεν τον ίδιο άρτο.

    Αυτό είναι μια μεγάλη προδοσία Ορθοδοξίας και τότε πλέον υπάρχει 100% λόγος να μισώ εκκλησία πονηρευομένων!
    Τώρα όμως πρέπει να προσέξωμε να ανήκωμε εις την Ορθόδοξον Εκκλησία και να έχωμε σεβασμόν προς τους λειτουργούς της.

    Θα έρθει μέρα που ούτε ψάλτης δεν θα υπάρχη στην εκκλησία, ούτε παπάς να λειτουργή, ούτε διάκονος να εκφωνή.
    Θα έρθη μέρα που θα αραιώσουν τα θυσιαστήρια του Θεού.Αλλά μη φοβηθήτε.Ο αγώνας δεν μετριέται με τα κορμιά, δίδεται με την πίστι.Όσοι Έλληνες πιστοί, σταθώμεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ο σημερινος ανωνυμος 4 Σεπ 12:17 μ.μ. φαινεται ειναι απο τους αποτειχισμενους και παρατραβαει το σχοινι και να βγαλει τον Θεοκλητο αιρετικο οπως και ολους τους επισκοπους της Εκκλησιας της Ελλαδας!!!!!!!
    Τι να απαντησει κανεις σε τετοια πραγματα τραβηγμενα απο τα μαλλια;;;
    Που ειδε οτι ο Φλωρινης Θεοκλητος υπεγραψε τα κειμενα της Συνοδου της Κρητης;
    Που ειδε οτι ο Φλωρινης Θεοκλητος αποδεχτηκε τα κειμενα της Συνοδου της Κρητης;;
    Αδικαιολογητη αρα η διακοπη του μννμοσυνου του διοτι ειναι Ορθοδοξος επισκοπος οσο και τσουζει μερικους και μερικες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Aκούστε τον μακ. Καντιώτη!!!!!

    Δεν ξέρουμε τώρα τι θα γίνη.Δεν ξέρουμε πως θα εξελιχθούνε τα πράγματα.Διότι αυτοί πάνε προς ένωσιν.Ένωσι ποτηρίου.

    Όχι απλώς να πούμε καλημέρα και καλησπέρα με τον καθολικό, με τον φράγκο..
    Αλλά το να ενωθούμε πλέον μυστηριακώς και να πίνουμε εκ του αυτού ποτηρίου και να τρώγωμεν τον ίδιο άρτο.

    Αυτό είναι μια μεγάλη προδοσία Ορθοδοξίας και τότε πλέον υπάρχει 100% λόγος να μισώ εκκλησία πονηρευομένων!

    Τώρα όμως πρέπει να προσέξωμε να ανήκωμε εις την Ορθόδοξον Εκκλησία και να έχωμε σεβασμόν προς τους λειτουργούς της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Καλη η αντιγραφη ανωνυμε 4 Σεπτ- 1:05 μ.μ. αλλα ασχετη με την αναρτηση αυτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ο ανώνυμος 4 Σεπτ. 9:34 π.μ. δεν τα λεει καλα. Αυτοι που κατηγορουν τον Θεοκλητο ανηκουν σε διαφορες κατηγοριες. Αλλοι βρηκαν την ευκαιρια να τον μηδενισουν, αλλοι βρηκαν την ευκαιρια να γραψουν πολλα ψεματα, αλλοι εχουν παρασυρθει απο τους πρωτους και αλλοι εχουν δικαιη πικρια.
    Εδω ομως ενας σχολιαστης με εμπαθεια εχει γραψει τα περισσοτερα σχολια και ξερει μονο να κατηγορει τον Θεοκλητο. Ειναι τυφλος μπροστα στις συκοφαντιες εναντιον του, ειναι τυφλος μπροστα στα ψεματα και στην εμπαθεια που φαινεται καθαρα στον καθε απροκαταληπτο αναγνωστη.
    Δεν θα του κανουμε την χαρη να μας μεταδωσει την εμπαθεια του! Ε οχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Εξ'αρχής δηλώνω οτι δέν ειμαι απο την Φλωρινα ,αλλά από άλλη περιοχή όπου ανθει ο οικουμενισμός δια του επισκόπου της Συνεπώς δέν γνωρίζω ουτε τον επίσκοπο Θεόκλητο ,ούτε τον π. Παΐσιο Εάν λοιπόν ο επίσκοπος Θεόκλητος καί ο κάθε επίσκοπος είναι ορθόδοξος θα πρέπει καί να τό αποδείξει Περιμένουμε την πρώτη συνεδρίαση της Ιεράς Συνόδου νά δουμε τί θά κάνουν Νομίζω μετά την σύνοδο του Κολυμπαρίου δεν ισχύει η περίπτωση οτι κάποιος δεν είναι οικουμενιστής αλλά ανέχεται οικονομικώς τον οικουμενισμό Τότε γιατί δέ ανέχεται οικονομικώς καί αυτόν που παύει το μνημόσυνό του ,για να μάς δείξει καί μία δικαία αυτομεμψία καί μία ταπείνωση ; Επίσης γιατι δέν αξιοποιεί αυτήν την αμφισβήτηση στο πρόσωπό του για να ασκήσει πίεση όχι στόν μή μνημονεύοντα ,αλλά στήν Ιερά Σύνοδο ; Δέν νομίζω οτι τό ενδιαφέρον μας πρέπει να οριοθετείται στά όρια της ενορίας μας ή της μητροπόλεώς μας Δηλαδή επειδή στήν πόλη μου, που όπως προανέφερα ανθεί ο οικουμενισμός , αναπαύομαι σέ ένα εκκλησάκι που έχει καλό καί αντιοικουμενιστικό κλίμα δέν μέ νοιάζει παραπέρα ; Ωφείλουν οι επίσκοποι να δωσουν μία ορθοδοξη μαρτυρία ,ή αλλιως .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. @ 4 Σεπτεμβρίου 2016 - 12:17 μ.μ.

    Σύμφωνα με τον ιε΄ Κανόνα της ΑΒ΄ Συνόδου η διακοπή του μνημοσύνου πριν συνοδική διαγνώμη επιτρέπεται (προσοχή επιτρέπεται όχι επιβάλλεται) ΜΟΝΟΝ όταν ο οικείος επίσκοπος κηρύσσει γυμνή τη κεφαλή αίρεση.

    Πότε άκουσαν τον Σεβ. Μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητο να κηρύξει αίρεση -και μάλιστα οικουμενιστική αίρεση- γυμνή τη κεφαλή και θα προχωρήσουν σε διακοπή του μνημοσύνου του;

    Πού, πότε και τι είπε ο Σεβ. Φλωρίνης που το θεώρησαν προσχώρηση στον Οικουμενισμό ώστε πήραν την απόφαση να διακόψουν το μνημόσυνό του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ο π. Παίσιος Παπαδόπουλος, θα καταστεί σχισματικός εφόσον διακόψει το μνημόσυνο όχι μόνον του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, αλλά και του Μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητου, καθώς επίσης το μνημόσυνο όλων των άλλων Μητροπολιτών που έχουν κοινωνία με το Οικουμενικό Πατριαρχείο και την Εκκλησία της Ελλάδος.

    Δεν πρόκειται απλά να διακόψει το μνημόσυνο του οικείου ιεράρχη, θα γίνει σχισματικός. Η διακοπή του μνημοσύνου του οικείου ιεράρχη είναι διαφορετικό πράγμα από την προσφυγή στην ακοινωνησία. Όταν κάποιος διακόψει κάθε εκκλησιαστική κοινωνία με όλη την Εκκλησία τότε έχουμε να κάνουμε με σχίσμα.

    Η διακοπή του μνημοσύνου του Μητροπολίτη Θεόκλητου είναι εντελώς αδικαιολόγητη. Ο Σεβ. Θεόκλητος δεν είναι οικουμενιστής και σε συνέντευξή του πριν την Σύνοδο της Κρήτης κατέστησε σαφέστατο ότι την ήθελε να κινηθεί σε ορθόδοξα πλαίσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Φίλε σημερινέ ανώνυμε 2:52 μ.μ. δεν με κατάλαβες καλά.
    Εγώ συμφωνώ μαζί σου. Ξαναδιάβασε το σημερινό σχόλιο μου - 12:17 μ.μ. και θα δεις ότι διαφωνώ με την διακοπή του μνημοσύνου του επισκόπου Θεόκλητου. Ο επίσκοπος Θεόκλητος είναι γράφω ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ επίσκοπος και δεν δικαιολογείται η διακοπή του μνημοσύνου από τον π. Παϊσιο Παπαδόπουλο.


    Ο της 4 Σεπτεμβρίου 2016 - 12:17 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ορισμένοι/ἔς βρήκαν ευκαιρία να γράψουν αρνητικά για τον επίσκοπο Θεόκλητο και βγάλουν όλο το αδικαιολόγητο όξος που έχουν εναντίον του.
    Σ΄ αυτό παράσυραν και μερικούς σούπερ-"αγωνιστές" που εμάς δεν είναι καθόλου ικανοποιητικοί και με λάθος εκτιμήσεις για πολλούς και πολλά πράγματα.

    Δεν θα τους αφήσουμε να μας παρασύρουν στο κατήφορό τους.

    Ναι, στο συγκεκριμένο video δεν εκφράζει σωστές απόψεις ο Θεόκλητος. Αλλά μέχρι εκεί. Το να φουσκώνουν ορισμένοι παραπάνω τα πράγματα και να μιλούν για αιρέσεις ή για προδοσία, αυτό είναι ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟ.

    Ηρακλείδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Μπράβο στο μπλογκ Ακτίνες που βάζει όλα τα σχόλια και συμπεριφέρεται αντικειμενικά σε αντίθεση με άλλα μπλογκ που καλύπτουν τις βρωμιές κάποιων άδικων επικριτών του μητρ. Φλωρ. Θεόκλητου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Υπάρχει κάποιος αυτοεπαναλαμβανόμενος σχολιαστής που έχει γράψει πολλά σχόλια υπέρ του μητροπολίτη Θεοκλήτου και ακόμη δεν έχει απαντήσει επί της ουσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Προς τον σημερινό 2:25 μ.μ.
    Πού βλέπεις ότι ο Φλωρίνης Θεόκλητος ανέχεται τον οικουμενισμό;
    Πού βλέπεις να κρατάει ουδέτερη στάση;
    Το ορθόδοξο υπόμνημα που έστειλε στην Σύνοδο της Εκκλ. της Ελλάδας πριν την Σύνοδο της Κρήτης, για να κρατήσει ορθόδοξη στάση, σου φαίνεται για ανοχή στον οικουμενισμό και για ουδέτερη στάση;
    Από τους λίγους μητροπολίτες που έστειλαν ορθόδοξο υπόμνημα είναι ο Φλωρίνης Θεόκλητος.
    Αυτό δεν το αντέχουν οι εμπαθείς επικριτές του και δεν τους συμφέρει να το θυμούνται.

    Έλληνας

    υ.γ.
    (Ο κ. Τσακίρογλου έχει καλές προθέσεις, αλλά και ο κ. Κερμενιώτης που αναγνωρίζει πόσο καλοκάγαθος είναι ο Θεόκλητος και τον είχε επαίνεσε στο παρελθόν).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. π.Αυγουστίνος Καντιώτης

    Γιατί τώρα, μὲ ρωτοῦσαν, ποὺ γίνατε ἐπίσκοπος τῆς Βορείου Ἑλλάδος, δὲν ἐφαρμόζετε ὁ ίδιος τὸν κανόνα καὶ δὲν διακόπτετε τὴν πνευματικὴ σχέσι μὲ τὸν πατριάρχη;

    Ἀπάντησις. Ἐξακολουθῶ νὰ πιστεύω ὅ,τι πίστευα καὶ τότε. Δὲν ἐφαρμόζω ὅμως ἀκόμη τὸν κανόνα αὐτόν, ὄχι διότι φοβοῦμαι· διεκινδύνευσα ἤδη τὸ θρόνο κατ᾿ ἐπανάληψιν γιὰ τὴν ἐφαρμογὴ ἱ. κανόνων. Ἀλλ᾿ ἐνῷ ἔχω τὴν ἀπόφασι νὰ τὸν ἐφαρμόσω,


    τρέμω καὶ ἰλιγγιῶ ἐμπρὸς στὴν εὐθύνη ἀπέναντι στὸ Θεὸ καὶ τοὺς ἀνθρώπους γιὰ μία ἐνέργεια ποὺ θὰ ἔχῃ χαρακτῆρα δονήσεως μέσα στὴν Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία.


    Ἐρευνῶ λοιπὸν καὶ βασανίζω τὸ πρᾶγμα βαθύτερα, καὶ περιμένω πληροφορία τῆς συνειδήσεώς μου, ἡ ὁποία ἰσχυρῶς νὰ μὲ πείθῃ ὅτι ἤγγικεν ἡ ὥρα.

    Παρακολουθῶ μὲ προσοχὴ καὶ ἀγωνία τὴν ἐξέλιξι τῆς καταστάσεως. Βλέπω, ὅτι καὶ ἄλλοι ἀρχιερεῖς τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἀνησυχοῦν καὶ διερωτῶνται· ποῦ πᾶμε; Κάτι φοβερὸ ἐγκυμονοῦν οἱ καιροί μας.

    Εαν μια τέτοια εκκλησιαστική προσωπικότητα έλεγε -τρέμω καὶ ἰλιγγιῶ ἐμπρὸς στὴν εὐθύνη ἀπέναντι στὸ Θεὸ καὶ τοὺς ἀνθρώπους γιὰ μία ἐνέργεια ποὺ θὰ ἔχῃ χαρακτῆρα δονήσεως μέσα στὴν Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία-

    πόσο μάλλον πρέπει να τρέμουμε και να ιλιγγιούμε εμείς;
    και να ζητούμε φώτιση για τη συνέχεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Έχει χαθεί το μέτρο και η λογική. Από δω και πέρα τις καλύτερες υπηρεσίες στην εκκλησία και την δυνατότερη ομολογία θα προσφέρει όποιος καταφέρει να ξεχωρίζει τα πράγματα με αντικειμενικότητα και διάκριση. Κινούμαστε ανάμεσα στον εφησυχασμό και τον πανικό. Και οι δύο καταστάσεις τυφλώνουν.Στην πρώτη βλέπεις παντού φίλους και στη δεύτερη παντού εχθρούς. ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ. Είμαστε στα πρόθυρα της διάλυσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Προς τον Ανώνυμο 4 Σεπτεμβρίου 2016 - 1:51 μ.μ.

    Κάνετε λάθος. Δεν αναφέρθηκα στο πρόσωπο του κ. Θεοκλήτου. Έθεσα τον ευρύτερο προβληματισμό μου βάσει των Ιερών Κανόνων και ο Ανώνυμος 4 Σεπτεμβρίου 2016 - 2:25 μ.μ. με εκφράζει απόλυτα. Επί της ουσίας ποια είναι η γνώμη σας; Δεν μπορούμε να περιφρονήσουμε τους Ιερούς Κανόνες.
    Όσον αφορά τον κ. Θεόκλητο έχω πει την άποψή μου στο σχόλιο 2 Σεπτεμβρίου 2016 - 10:20 μ.μ.
    Όντως έχω απομακρυνθεί από τον τοπικό επίσκοπο ο οποίος ετοιμάζεται να καθαιρέσει τέσσερις ιερείς επειδή δεν δέχονται τον Οικουμενισμό και τις αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης.

    Προς τον Ανώνυμο 4 Σεπτεμβρίου 2016 - 2:52 μ.μ.

    Δεν έχουμε Ορθόδοξη Σύνοδο που θα καθαιρέσει έναν αιρετικό επίσκοπο που κηρύττει κάποια κατεγνωσμένη αίρεση. Έχουμε ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΗ ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΗ ΑΙΡΕΣΗ και επισκόπους που δεν αντιδρούν. Δεν πέφτουν και αυτοί τότε σε κατεγνωσμένη αίρεση αφού ανέχονται όλες τις αιρέσεις του Οικουμενισμού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. @ 4 Σεπτεμβρίου 2016 - 4:27 μ.μ.

    Με συγχωρείς φίλε μου, για τους άλλους πήγαινε το σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ο ένας επαναλαμβανόμενος ανώνυμος που κατηγορεί τον μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητο ακόμα δεν έχει απαντήσει επι της ουσίας. Γιατί έχει τόσο πάθος για τον μητροπολίτη Φλωρίνης; Γιατί δεν βλέπει τις συκοφαντίες προς τον Φλωρίνης Θεόκλητο;
    Γιατί δεν βλέπει τα ψέματα που βρήκαν την ευκαιρία ορισμένοι να γράψουν;

    Σε άλλα μπλογκς μπορεί να τυγχάνει ασυλίας αυτός ο κατήγορος και οι παθιασμένες απόψεις του. Εδώ όμως τα βρήκε σκούρα επειδή το μπλογκ "Ακτίνες" είναι δίκαιο και αφήνει ελεύθερα όλα τα ευπρεπή σχόλια. Δεν φοβάται την αλήθεια όπως άλλα μπλογκς με ιδεοληψίες και ψευτοπαλλικαρισμούς άνευ δικαιοσύνης.

    Περαστικά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Οι απόψεις σου ανώνυμε 9:10 μ.μ. δεν ισχύουν. Είναι τραβηγμένες από τα μαλλιά.
    Κανείς επίσκοπος ακόμα δεν αποδέχτηκε και δεν υπέγραψε και δεν εφάρμοσε τις απόψεις της Συνόδου του Κολυμπαρίου. Εκτός από τους 24 που πήγαν στην Κύπρο και τις υπέγραψαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Καλή η αντιγραφή ανώνυμε 6:18 μ.μ. αλλά άσχετη με την ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Μήπως κάποιος υπογράφει άλλοτε σαν "Έλληνας", άλλοτε σαν "Ηρακλείδης", άλλοτε σαν "αναγνώστης" και άλλοτε χωρίς ψευδώνυμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. 4 Σεπτεμβρίου 2016 - 9:10 μ.μ.

    Δεν έχουμε Ορθόδοξη Σύνοδο που θα καθαιρέσει έναν αιρετικό επίσκοπο που κηρύττει κάποια κατεγνωσμένη αίρεση. Έχουμε ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΗ ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΗ ΑΙΡΕΣΗ και επισκόπους που δεν αντιδρούν. Δεν πέφτουν και αυτοί τότε σε κατεγνωσμένη αίρεση αφού ανέχονται όλες τις αιρέσεις του Οικουμενισμού;


    Γνωρίζουμε όλοι ότι εδώ και δεκαετίες η θεολογική γλώσσα έχει μεταλλαχθεί στην πράξη στην ίδια την κοινωνία, έχουμε μεταλλαχθεί και εμείς οι ίδιοι.Δεν προέκυψε απ΄το πουθενά η αναγνώριση της ιστορικής ονομασίας των εκκλησιών.Σαφώς η Σύνοδος είναι εκτός Ορθόδοξης γλώσσας και ορολογίας των Πατέρων και είναι προσαρμοσμένη στο κλίμα της νέας εποχής αντιπροσωπεύοντας έτσι τους νεο-ορθόδοξους και όσα ήδη ισχύουν στην σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα και την καθημερινότητά μας.

    Εδώ και δεκαετίες η Ορθόδοξη εκκλησία είναι μέλος του Π.Σ.Ε.Τι χειρότερο από αυτό μπορεί να υπάρξει; Έχει αποδεχτεί ήδη τις αιρέσεις ως ισότιμες ομολογίες.Δείτε τα ιδρυτικά κείμενα του Π.Σ.Ε. και φρίξτε. Για χάρη της ενότητας του χριστιανικού κόσμου δεν πρέπει λέει να διστάσουμε να υποχωρήσει καθένας από τις δογματικές του θέσεις.
    Όμως παρόλες αυτες τις προδοσίες η εκκλησία ως σώμα Χριστού αγωνίζεται να διατηρήσει την αλήθεια σε κοιτίδες αλήθειας σε ενορίες μοναστήρια ή ατομικά σε μεμονωμένους πιστούς.
    Η αποτείχιση δεν έφερε αποτέλεσμα και η προδιαγεγραμμένη πορεία συνεχίστηκε. Πρέπει να διδασκόμαστε από την ιστορική εμπειρία.
    Όπως είπε ο π. Κων/νος Στρατηγόπουλος:μέσα στην εκκλησία και μην τους αφήνετε σε χλωρό κλαρί.Θα φωνάζετε διαρκώς θα διαμαρτύρεστε και δεν θα απομονωθείτε αφήνοντας τους το πεδίο ελεύθερο.
    Η ρίζα όλων αυτών κι ας κάνουμε πως δεν βλέπουμε είναι η αποστροφή της σύγχρονης ελληνικής πραγματικότητας προς τον Θεό και την εκκλησία Του. Μια κοσμική εκκλησιαστική πραγματικότητα παράγει και εκκοσμικευμένες Συνόδους. Τα πράγματα εξελίσσονται με διαδραστικό τρόπο.

    Πρέπει ΚΑΤΑΡΧΗΝ πριν κάνουμε ή πούμε οτιδήποτε, να συνειδητοποιήσουμε ότι είμαστε ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ οι αντιδρώντες.
    Κάντε ένα τεστ έξω στην κοινωνία. Η μεγάλη πλειοψηφία δεν ασχολείται καν με σύνοδο ή εκκλησία, δεν ξέρει τι έγινε. Ένα μικρό ποσοστό άκουσε για κάποια σύνοδο.. "κάπου κάπως κάποτε".. και εμείς οι ελάχιστοι φωνάζουμε στο δικό μας μικρόκοσμο μέσα στην εικονική πραγματικότητα του διαδικτύου. Και λέω εικονική γιατί έχουμε την εντύπωση ότι είμαστε πολλοί, αλλά ακόμα κι αν είμαστε κάποιες εκαντοντάδες είμαστε αμελητέα ποσότητα μπροστά στα δέκα εκατομμύρια Ελλήνων.

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω.Ζούμε στα έσχατα χρόνια.Όλα βοούν αρχής γενομένης από την πατριαρχική εγκύκλιο του 1920, το Π.Σ.Ε. και όλα τα υπόλοιπα τα σχετικά με τον ηλεκτρονικό έλεγχο του ανθρώπου, τη νομιμοποίηση της διαστροφής, την ιερόσυλη ανθρώπινη γενετική παρέμβαση και.. ο κατάλογος δεν έχει τέλος.
    (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  82. Τώρα τι πρέπει να κάνουμε; O Κύριος είπε να προσέξουμε να μην πλανηθούμε από ψευδοπροφήτες και σέκτες, να είμαστε σε επαγρύπνηση, ο άγιος και δίκαιος να γίνει έτι.. άγιος και δίκαιος,
    και οσον αφορά την εκκλησιαστική κατάσταση προσευχή, διαμαρτυρία όπου μπορεί ο καθένας, και πίεση σε ανθρώπους που είναι μέσα στα πράγματα.Αυτό είναι το ανθρώπινο μέρος.
    Υπάρχει και το μέρος του Θεού, είναι η παρέμβασή Του στα πράγματα η οποία απαιτεί την δική μας μετάνοια. Την οποία συνολικά σαν λαός δεν βλέπω να αποκτούμε, επομένως δεν βλέπω και να αλλάζει κάτι.

    Για να ολοκληρώσω τη σκέψη μου, πιστεύω ότι θα έρθει κάποια στιγμή που όσοι θα παραμείνουν αληθινά πιστοί θα "αποβληθούν" με "φυσικό τρόπο" ως ξένο σώμα.. από μόνοι τους. Ακριβώς γιατί τα πράγματα θα επιδεινωθούν και σε κάποια χρόνια, όχι πολλά, θα δούμε την πλήρη μετάλλαξη της Ορθοδοξίας και της εκκλησίας όπως την ξέρουμε.
    Ο Κύριος είπε ότι όταν ξανάρθει δεν θα βρει την πίστη επί της γης. Αλλά δεν φτάσαμε ακόμα εκεί.
    Τώρα είναι καιρός αγώνα κάθαρσης αγιασμού και ομολογίας. Οι επιλογές μας να καθορίζονται όχι από το γράμμα κάποιων πραγμάτων αλλά από το πνεύμα δηλ. την γενική ωφέλεια και συμφέρον, και για εμάς ατομικά και για την Εκκλησία συνολικά.
    Δεν είναι η αποτείχιση η λύση "δια πάσαν νόσον..".. ούτε είναι "παντός καιρού".
    Είδατε τι λέει ακόμα και ο επίσκοπος Καντιώτης τον οποίο συνεχώς επικαλούνται οι αποτειχισμένοι. Φοβόταν ότι θα ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου.

    Να συσπειρωθούμε με κάποιους ανθρώπους που έχουν ήδη βγει μπροστά και να πιέσουμε ώστε να βγουν και άλλοι.Και το βασικότερο είναι να αφυπνιστεί ο κόσμος ο οποίος από τον ευδαιμονισμό καθώς ανατράπηκε βίαια η πραγματικότητά του, έπεσε στην απόγνωση.. και αναλώνεται πλέον μόνο στον αγώνα της επιβίωσης.

    Κάποια πράγματα πρέπει να τα δούμε στην ουσία τους. Η αποτείχιση από μόνη της είναι ένα "διοικητικό" μέτρο, που δεν επηρεάζει την πνευματική κατάσταση την ατομική ή της εκκλησίας. Ούτε μόνο οι τυποποιημένες γνώσεις κάποιων πραγμάτων.Χρειάζεται "να ανέβουμε επίπεδο" επί της ουσίας, να αποκτήσουμε διάκριση να βλέπουμε την ροή των πραγμάτων και ανάλογα να κινούμαστε όπως όταν οδηγούμε ένα αυτοκίνητο που κάθε δευτερόλεπτο τα μάτια μας κάνουν υπολογισμούς σε σχέση με πολλούς εξωτερικούς παράγοντες και ανάλογα προσαρμόζουμε διαρκώς την πορεία μας μέχρι να φτάσουμε στον προορισμό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Αυτό θά είναι μέγα ατόπημα καί τραγικό ολίσθημα του επισκόπου Θεοκλήτου νά καθαιρέσει ιερείς επειδή ασκούν το ιεροκανονικώς κατοχυρωμένο δικαίωμά τους να διακόψουν το μνημόσυνο του οικείου μητροπολίτου που όλοι γενικώς οι σχολιογράφοι παραδέχονται άν μή τι άλλο οτι διακρίνεται από μία δειλία στό θέμα της αντιμετώπισης των θεμάτων της πίστεως Έχει όμως αρκετό θάρρος να καταπιέσει καί να δράσει εξουσιαστικώς στους υφισταμένους του κληρικούς Η ιστορία δέν ξεχνά καί αυτό το αμάρτημα θά τον συνοδεύει στό υπόλοιπο της ζωής του καί της διακονίας του Όπως έλεγε ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος οι Ιερόι Κανόνες εκδικούνται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Για πες ανωνυμε 5 Σεπτ. 1.33πμ, τον ι.Κανονα που επιτρεπει την διακοπη μνημοσυνου Ορθόδοξου επισκοπου.
    Γιατι περι αυτου προκειται.
    Μονο αν μας πεις τον συγκεκριμενο Κανονα θα εχουν αξια αυτα που εγραψες.
    Περιμενουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Προς τον χθεσινο 10.27μμ
    Θελουμε να μας πεις και γι αυτον που εγραψε ολα σχεδον τα αρνητικα σχολια για τον Θεοκλητο.
    Αυτο δεν το βλεπεις;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ο μητροπολίτης είναι ΞΕΚΑΘΡΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ!! Τα λόγια του εμάς τους Φλωρινιώτες μας αφήνουν αδιάφορους εφόσον με τα έργα του παραπαίει στην αίρεση! όταν καλεί μόνο οικουμενιστές να συλλειτουργήσει, όταν επιτρέπει μπροστά στον εδέσσης Ιωήλ (άλλος αιρετικός) να μας κηρύττει στον Άγιο Παντελεήμονα (μητροπολιτικός ναός) πως ο Θεός δε θα μας ρωτήσει αν είμαστε Καθολικοί ή Ορθόδοξοι, αυτά δεν ΤΟν νοιάζουν, αλλά θα μας ρωτήσει αν κάναμε αγαθοεργίες, όταν υπερασπίζεται και δικαιολογεί τον φανερά και δηλωμένο προδότη, αιρετικό Βαρθολομαίο, όταν προσπαθεί να φιμώσει όσους δικαίως αγανακτούν με τον οικουμενισμό.... πώς θέλετε να τον δούμε τον Θεόκλητο;; ευσεβή; ΟΧΙ! Κι αυτά περί ανεξίκακου χαμογελαστού παπά...διαψεύστηκαν με τα περί καθαιέσεως... Τα χαμόγελα αλλού, εδώ απαιτούνται αντρίκια πράγματα!

    ΜΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕ!

    ΠΡΌΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!

    ΠΡΟΔΩΣΕ ΤΟΝ π.ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ, ο οποίος έκοψε το μνημόσυνο του Πατριάρχη γιατί τιμούσε τα ράσα που φορούσε! Δε δείλιασε και δε μοίραζε σαχλομειδιάματα λες και ήταν σε τηλεπαρουσίαση! Εδώ γίνεται πόλεμος, όχι φλερτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Προς τον πρώτο Ανώνυμο 4 Σεπτεμβρίου 2016 - 10:00 μ.μ

    Διαστρεβλώνετε την πραγματικότητα. Στην Ιεραρχία που συνήλθε ΠΡΙΝ από την Σύνοδο της Κρήτης δεν υπήρξε καμία απόφαση για απόρριψη του κειμένου «ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟΝ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΩΛΥΜΑΤΑ ΑΥΤΟΥ». Η αναίρεση του 72ου Κανόνος της ΣΤ' Οικουμενικής Συνόδου ήδη εγκρίθηκε από την Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος! Αυτό συνεπάγεται αφορισμό και ανάθεμα σύμφωνα με τον Α’ Κανόνα της Ζ’ Οικουμενικής Συνόδου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Προς τον Ανώνυμο 4 Σεπτεμβρίου 2016 - 11:27 μ.μ.

    Ευχαριστώ για το πολύ σπουδαίο σχόλιό σας. Θα ήθελα να απαντήσω στο θέμα της αναγκαίας συσπείρωσης.

    Νομίζω ότι είναι λάθος να λέμε ότι ο πιστός που απομακρύνθηκε από τον τοπικό αιρετικό επίσκοπό του δεν μπορεί να συσπειρωθεί μαζί με ανθρώπους που, όπως λέτε, ήδη έχουν βγει μπροστά, για δύο λόγους.
    Πρώτον επειδή τόσοι Άγιοι Πατέρες διδάσκουν να απομακρυνόμαστε από τους εντός της Εκκλησίας ευρισκομένους αιρετικούς.
    Δεύτερον επειδή το σημειώνει ο μακαριστός π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος στην επιστολή του προς τον π. Νικόδημο. Βέβαια όλα αυτά που λέγει ο π. Επιφάνιος γράφτηκαν το 1971 και ισχύουν για Ορθόδοξη Τοπική Εκκλησία. Όπως αναφέρει:

    «11. Αἱ θέσεις τῆς «Ἐπιστολιμαίας Διατριβῆς» ἰσχύουν ἒφ' ὅσον ἡ Ἐκκλησία ἠμῶν εἶνε Ὀρθόδοξος καὶ ὄχι αἱρετική. Τὸ νὰ «ὑγιαίνη» ἔχει πολλὴν εὐρύτητα. Ἀπόλυτον ὑγείαν (κανονικήν, διοικητικήν, ἤθικην κ.λ.π. ) δὲν δυνάμεθα νὰ ζητῶμεν παρὰ τῆς Ἐκκλησίας, ἀφοὖ αὐτὴ σύγκειται ἐξ ἀτελῶν καὶ ἁμαρτωλῶν ἀνθρώπων. εὔκταιον θὰ ἦτο νὰ ὑγιαίνη ἐν παντί. Ἀλλ’ εἶνε τοὖτο δυνατόν; Ἄρκει λοιπὸν νὰ εἶνε ἐκκλησία Ὀρθόδοξος καὶ οὐχὶ αἱρετική. Ἔγω δὲ πολὺ ἀπέχω ἀπὸ τοὖ νὰ χαρακτηρίσω τὴν Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ὡς... Αἱρετικήν!!! Ἂν ἄλλοι εἶνε εὔκολοι εἰς τὴν ἀνάληψιν τοιούτων τρομακτικῶν εὔθυνων (νὰ χαρακτηρίζωσι δηλαδὴ ὡς αἱρετικὴν μίαν Ὀρθόδοξον Τοπικὴν Ἐκκλησία), ἅς προχωρήσωσι...»

    (Τι θα έλεγε σήμερα ο π. Επιφάνιος με την συμμετοχή της Εκκλησίας της Ελλάδος στην Σύνοδο της Κρήτης, με την αναίρεση του 72ου Κανόνος της ΣΤ’ Οικουμενικής Συνόδου κ.λπ;;;)

    Από τα παρακάτω αποσπάσματα βγαίνει το συμπέρασμα ότι οι μνημονεύοντες τον αιρετικό επίσκοπο έχουν επίσης κοινωνία με τους μη μνημονεύοντας τον αιρετικό επίσκοπο:

    «Οἱ Ἱεροὶ Κανόνες παρέχουν δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου τοὖ αἱρετικᾶς διδασκαλίας κηρύσσοντος Ἐπισκόπου ἡ Πατριάρχου. Δὲν παρέχουν ὅμως δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου καὶ ἐκείνων, οἱ ὁποῖοι, Ὀρθόδοξοι ὄντες, ἀνέχονται αὐτόν.»

    «Ἐπίσης: Ἄλλο ὃ κηρύσσων μὲν αἱρετικὰ φρονήματα, ἀλλὰ μὴ ἐξελθῶν ἐκ τῆς Ἐκκλησίας, μηδὲ ἀποκοπεῖς ὓπ' αὐτῆς, καὶ ἄλλο ὁ ἐξελθῶν αὐτοβούλως ἐκ τῆς Ἐκκλησίας (καὶ ἱδρύσας ἰδίαν «Ἐκκλησίαν» ἡ προσχωρήσας εἰς ἑτέραν τοιαύτην, αἱρετικὴν ἡ σχισματικήν), ἡ ἀποκοπεῖς ὑπὸ τῆς ἐκκλησίας, κατόπιν δίκης καὶ καταδίκης. Μετὰ τοὖ δευτέρου πᾶς Ὀρθόδοξος ὀφείλει νὰ μὴ ἔχη οὐδεμίαν κοινωνίαν. Ἡ μετὰ τοὖ πρώτου ὅμως κοινωνία (μέχρι τῆς καταδίκης αὐτοὖ) ἀφίεται ὑπὸ τῶν ἱερῶν Κανόνων εἰς τὴν ἐλευθέραν κρίσιν ἑκάστου Ὀρθοδόξου πιστοὖ.»

    Και πάλι, όλα αυτά λέχθηκαν πριν από την Ιεραρχία του περασμένου Μαΐου και πριν από την Σύνοδο της Κρήτης. Τώρα τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα.

    Υ.Γ. Ο τοπικός επίσκοπος μίλησε για «δύο πνεύμονες», για «σχίσμα και όχι αίρεση» για τους παπικούς κ.λπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Επειδή ο Θεόκλητος δεν έκοψε το μνημόσυνο ανώνυμε 5 Σεπτεμ. 11:54 π.μ., σημαίνει ότι πρόδωσε τον π. Αυγουστίνο;

    Άλματα λογικής αυτά που κάνεις.

    Η διακοπή του μνημοσύνου για όσους επισκόπους έχουν κηρύξει αίρεση είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ και όχι υποχρεωτική.

    Συμμαζέψου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Κρίμα για τον Δεσπότη... τώρα στα γεράματα τα έκανε θάλασσα... Αντί τώρα να φύγει ενδόξως κοντραριζόμενος με όποιον θίγει την Ορθοδοξία, ακόμα κι αν λέγεται Πατριάρχης, δειλιάζει και χτυπάει τους υφισταμένους του.... Κρίμα.. Ελπίζουμε να συνέλθει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Οι φιλοκατηγοροι του Θεοκλητου ή μαλλον ο ενας που εγραψε ολα σχεδον τα σχολια που τον κατηγοουν, να απαντησουν στα ερωτηματα και να μην προσπαθει να αλλαξει το θεμα στο ποιος εγραψε το ενα ή το αλλο σχολιο. Επι της ουσιας εχουν κατι να πουν;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ανωνυμε 12,40 ακομα περιμενουμε τον κανονα που επιτρεπει την διακοπη μνημοσυνου ορθοδοξου επισκοπου.
    Εχεις να πεις κατι;
    Διαφορετικα καλυτερα να αφησεις την μουρμουρα που δεν εχει να πεισει κανενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. εχω δει και ακουσει πολλες φορες την ομιλια του π παισιου την ιλαροτητα του προσωπου του την αγνοτητητα και τις κινησεις των χειρων του και ερωτω τον σεβ θεοκλητον αυτον τον κληρικον παραπεμπεις στην συνοδον προς καθαιρεση και αμνηστευεις με την ψηφον σου σκανδαλοποιους κληρικους
    τι κριμα να τελειωσης την ζωην σου με αυτο το ανοσιουργημα ΑΝΑΚΑΛΕΣΕ ΤΗΝ ΠΑΠΑΠΕΜΘΕΙΣΑΝ ΥΠΟΘΕΣΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΑΧΥ π. μαξιμος μοναχος νεοσκητιωτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. 6 Σεπτεμβρίου 2016 - 12:03 π.μ.

    πρέπει να ελέγξεις τη νοημοσύνη σου!! Μωρίας γελοιότερος με την παρατήρησή σου!!!

    Το ότι σου παρέθεσε ο 11.54 έναν κατάλογο προδοτικών στάσεων που προσδιορίζουν έναν αιρετικό Επίσκοπο τα αντιλήφθηκες; Δεν λέει πως ο Θεόκλητος πρόδωσε τον π.Αυγουστίνο γιατί δεν έπαψε το μνημόσυνο, αλλά γιατί ποτέ δεν ευθυγραμμίστηκε στην αγωνιστική στρατιά της Ορθοδοξίας, τουναντίον επανειλημμένα έχει φερθεί αιρετικά! Τα τελευταία δε γεγονότα με τις πρόδηλες συνηγορίες υπέρ του Βαρθολομαίου, την υπογραφή του να έρθει ο πάπας στην Ελλάδα, οι αγάπες του με τους αρχιοικουμενιστές επισκόπους και ο διωγμός κατά αυτών που ελέγχουν την παναίρεση του οικουμενισμού είναι εκκωφαντικές αποδείξεις που συνιστούν να το βουλώσεις!

    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ; ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΣΥ ΣΥΜΜΑΖΕΨΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Θρασύ και μανιασμένε ανώνυμε 6 -9- 2016 12:55 μ.μ.
    Ο κατάλογος που παρέθεσε ο 11.54 είναι χωρίς στοιχεία.
    Ποιές είναι οι "πρόδηλες συνηγορίες υπερ του Βαρθολομαίου" ;
    Ποιά είναι τα επανειλημμένα αιρετικά φερσίματα του;

    Κοίταξε να ελέγχεις την νοημόσυνη σου. Γίνεσαι γελοιότερος όσο ζητάς και τα ρέστα!

    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ; ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΣΥ ΣΥΜΜΑΖΕΨΟΥ ΚΟΥΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Μοναχέ Μάξιμε νεοσκητιώτη ο Θεόκλητος δεν τον παρέμπεμψε για καθαίρεση. Παρέπεμψε το όλο θέμα στη Σύνοδο χωρίς να προτείνει καθαίρεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Καθόλου ξεκάθαρα και καθόλου οικουμενιστής δεν είναι ο Θεόκλητος ανώνυμε 5-9-2016 11:54 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. 7 Σεπτεμβρίου 2016 - 1:18 μ.μ. το ότι υπέγραψε να έρθει ο πάπας δεν είναι στοιχείο που εκθέτει τον π.Θεόκλητο;

    Δες την ανακοίνωση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της 5ης Απριλίου 2016 και ποιοι συναίνεσαν!!!


    ΔΙΑΡΚΗΣ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ

    ΠΙΝΑΞ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ 159ης ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ (2015-2016)

    Πρόεδρος:

    Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος

    Μέλη οι Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες:
    Ο Ηλείας κ. Γερμανός
    Ο Μαντινείας και Κυνουρίας κ. Αλέξανδρος
    Ο Άρτης κ. Ιγνάτιος
    Ο Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιγνάτιος
    Ο Νικαίας κ. Αλέξιος
    Ο Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιερόθεος
    Ο Σάμου και Ικαρίας κ. Ευσέβιος
    Ο Καστορίας κ. Σεραφείμ
    Ο Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Θεόκλητος
    Ο Κασσανδρείας κ. Νικόδημος
    Ο Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγος
    Ο Σιδηροκάστρου κ. Μακάριος

    Ο Αρχιγραμματεύς
    Ο Μεθώνης Κλήμης

    Εκπρόσωπος Τύπου της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιερόθεος.





    http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/diarkis.htm
    http://kantam.gr/files/iera_synodos.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Τελευταιε ανωνυμε. Τον εκθετει λιγο οχι πολυ. Στην ανακοινωση της ΔΙΣ δεν αναφερεται πουθενα ο Παπας σαν αρχηγος Εκκλησιας, μα ουτε και ως αγιωτατος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Αγαπητέ 10 Σεπτεμβρίου 2016 - 5:42 μ.μ. θα παίζουμε με τις λέξεις; η ουσία ποια είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Άνωνυμε 10,50 δεν ξερεις την μη γεφυρωσιμη διαφορα το να αναγνωρισουν τον Παπα ως Εκκλησια και το να μην τον αποκαλουν Εκκλησια; Τοσο πολυ σε τυφλωσε η εμπαθεια σου;
    Δεν καταλαβαινεις οτι η ανακοινωση της ΔΙΣ τον δεχεται σαν επισημο προσωπο, αρχηγο κρατους, πουθενα δεν τον ονομαζει Εκκλησιαστικο ηγετη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ανώνυμε 12 Σεπτεμβρίου 2016 - 3:40 π.μ. Λ.Κ. παντού βλέπεις εχθρούς και εμπαθείς!!! Τέλος πάντων...

    Δε στέκει αυτό που λες! Αν ο πρωθυπουργός μας είναι μασόνος, υβρίζει την Εκκλησία μας, συκοφαντεί τον Χριστό, διαβάλλει τα μυστήρια, απορρίπτει και ειρωνεύεται τα δόγματα, καταπατά μανιωδώς το ορθόδοξο φρόνημα, δρομολογεί πολέμους, είναι αίτιος δολοφονιών, προστατεύει την ομοφυλοφιλία (πράγματα που κάνει ανέκαθεν ο παπισμός κι ο πάπας) η ΔΙΣ δικαιούται να έχει καλές σχέσεις μαζί του, να συνεστιάζεται και να τον επαινεί, επειδή δεν τον λένε εκκλησιαστικό ηγέτη;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή