Монах Савва Лавриот, член Совета Старцев Святого Монастыря Великая Лавра, Святая Гора Афон
Международный
богословский круглый стол по поводу грядущего Священного Синода РПЦ по проблемам
критсткого собора. Молдова, 29 июня/12
июля 2016 г. (iurok carp)
Δείτε και:
Η πρόσφατη σύνοδος της Κρήτης, έχει ήδη ακυρωθεί στην πράξη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανένας σοβαρός και συνειδητός Ορθόδοξος Χριστιανός, δεν δέχεται αυτή τη σύνοδο.
Τη δέχονται μόνο οι πλανεμένοι Οικουμενιστές, οι οποίοι υπηρετούν τα δικά τους προσωπικά συμφέροντα, συνεργαζόμενοι με τα ισχυρά διεθνή πολιτικο-οικονομικά αφεντικά τους.
O ιε΄ κανών τής Α΄ καί Β΄ συνόδου , ουδαμώς επιτρέπει αποτείχιση από ολόκληρη τήν Εκκλησία ! Όλα τά υπό τών αποσχιστών , εναντίως λεγόμενα είναι '' προφάσεις έν αμαρτίαις '' ! Εκτός από τήν γενικοποίηση τής Ορθόδοξης '' αποτείχισης '', οί κακόδοξοι '' αποσχιστές '' , διαστρέφουν καί τόν δυνητικό τής χαρακτήρα , μετατρέποντάς τόν όλως αυθαιρέτως σέ υποχρεωτικό ! Πουθενά όμως δέν αναφέρεται '' υποχρέωση '', παρά μόνο τό προαιρετικό δικαίωμα τής διακοπής τού μνημοσύνου τού, αιρετικά διδάσκοντος Επισκόπου καί μόνον . Όπως είναι δέ γνωστό , οποιοσδήποτε και για οποιονδήποτε λόγο , αποτολμήσει νά διακόψει τήν κοινωνία μέ ολόκληρη τήν Εκκλησία ( εκτός άν γίνει πλήρης ένωση μέ αιρετικούς , αλλά καί πάλι δέν θά είναι ό μόνος Ορθόδοξος ) , λογίζεται παρευθύς ώς έν ενεργεία καθηρημένος καί αφορισμένος , χωρίς τήν χρεία καταδίκης τού υπό τής Ιεράς Συνόδου , όπως ισχύει γιά τούς εντός Εκκλησίας Αιρετικούς. Η κακόδοξη θεωρία περί "μολυσμού" και "συγκοινωνούντων δοχείων" πρέπει να καταδικαστεί δημόσια και από τους αντιοικουμενιστές θεολόγους.
ΑπάντησηΔιαγραφή«...Δὲν ὑπάρχει κίνδυνος νά... μολυνθῶμεν, οὔτε μνημονεύοντες τοὖ Πατριάρχου (ἐφ' ὅσον ἀκόμη δὲν κατεδικάσθη), οὔτε, πολλῶ μᾶλλον, δεχόμενοι εἰς κοινωνίαν τοὺς μνημονεύοντας αὐτοὖ. Τὰ ἀντιθέτως λεγόμενα εἶνε ἀνόητοι «ζηλωτισμοί». Ὁ ἅγιος Κύριλλος Ἱεροσολύμων δὲν ἐμολύνθη καίτοι ἔλαβε χειροτονίαν ἐπισκοπικὴν παρὰ τοὖ Μητροπολίτου Καισαρείας Ἀκακίου, ὁ ὁποῖος ἦτο μὲν δεδηλωμένος ἀρειανὸς (καὶ μάλιστα ἀρχηγὸς μίας μερίδος τῶν ἀρειανῶν), ἀλλ’ ἀκόμη διετέλει καὶ ἐνήργει ἐντός της Ἐκκλησίας. Ὁ ἅγιος ἀνατόλιος ἐχειροτονήθη καὶ αὐτὸς ἐπίσκοπος (καὶ μάλιστα Πατριάρχης Κῶν/πόλεως) παρὰ τοὖ Πατριάρχου Ἀλεξανδρείας Διοσκόρου, ὁ ὁποῖος ἦτο μὲν μονοφυσίτης καὶ μέγας προστάτης τοὖ αἱρεσιάρχου Εὐτυχοὖς, ἀλλὰ δὲν εἶχεν ἀκόμη καταδικασθῆ ὑπὸ τῆς Δ' Οἰκουμενικῆς Συνόδου. Ἂν λοιπὸν δὲν μολύνη οὕδ' αὔτη ἡ χειροτονία παρ' Ἐπισκόπων, κηρυσσόντων μὲν αἱρετικὰ φρονήματα, ἀλλὰ μήπω Συνοδικῶς καταδικασθέντων, παραμενόντων δ' ἀκόμη ἐντός της Ἐκκλησίας, πολλῶ μᾶλλον δὲν μολύνει τὸ μνημόσυνον αὐτῶν καὶ ἀκόμη περισσότερον δὲν μολύνει ἡ κοινωνία μετὰ προσώπων ἀνεχομένων οἰκονομικῶς αὐτοὺς καὶ διατηρούντων τὸ μνημόσυνον αὐτῶν. ......» (Γέροντας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος)
ΑπάντησηΔιαγραφήθεωρώ εντελώς λανθασμένη και εκ του πονηρού τα σχόλια με αποσπάσματα λόγων του πατρός Επιφανίου Θεοδωρόπουλου τα οποία γράφτηκαν πριν 4εις και πλέον δεκαετίες για κάποια ζητήματα ζηλωτισμού και όχι οικουμενισμού με την ελπίδα πως ίσως στο μέλλον βελτιωθεί η κατάσταση και οι οικουμενιστές - οικουμενιζοντες επίσκοποι εγκαταλείψουν τις αιρετίζοντες οικουμενιστικές θεωρίες τους ή τουλάχιστον δεν θα τις επισημοποιήσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σημερινό ζήτημα δεν έχει καμία σχέση με κάποια ζητήματα ζηλωτισμού προ 4ων δεκαετιών.
Σήμερα το ζήτημα είναι η παναίρεση του Οικουμενισμού και η οικουμενιστικού περιεχομένου σύνοδος.
Τώρα οι οικουμενιστές - οικουμενιζοντες επίσκοποι βγήκαν από το καβούκι των προσωπικών ενεργειών και ιεραποστολικών ΤΑΧΑ διαλόγων (καθώς έτσι δικαιολογούνταν το κατ οικονομία με τις συμπροσευχές ή τις υποχωρητικές συμμετοχές στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών) και συγκάλεσαν μια σύνοδο οικουμενιστικού περιεχομένου όπου για πρώτη φορά έχουμε επίσημη αναφορά σε ετερόδοξες Εκκλησίες (η εκκλησία έπαψε να είναι ΜΙΑ; είναι και ΜΙΑ και ΠΟΛΛΕΣ;;; και ετερόδοξες Εκκλησίες;;;;; - γενικώς ΤΡΕΛΑ οικουμενιστικά ΠΡΑΓΜΑΤΑ) χώρια των εκθειάσεων του οικουμενιστικού (μασονικού) οργάνου που είναι το ΠΣΕ (Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών) σε επίσημα πορίσματα.
άλλωστε ο πατήρ επιφάνειος Θεοδωροπουλος έχει γράψει
Παναγιώτατε (αναφερόμενος στον Αθηναγόρα για τον οποίο μονο καλά λόγια έχουν οι οικουμενιστές), Μυριάκις προτιμότερον να εκριζωθή ο ιστορικός της Κωνσταντινουπόλεως Θρόνος και να μεταφυτευθή εις έρημον τινα νησίδα του πελάγους,ακόμη δε και να καταποντισθή εις τα βάθη του Βοσπόρου, ή να επιχειρηθή έστω και η ελαχίστη παρέκλισις από της χρυσής των πατέρων γραμμής , ομοφώνως βοώντων: «Ου χωρεί συγκατάβασις εις τα της Πίστεως».