«Μη σκιάζεστε στα σκότη! Η λευθεριά σαν της αυγής το φεγγοβόλο αστέρι της νύχτας το ξημέρωμα θα φέρει». Ι. Πολέμης
26 Φεβ 2016
π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος, Σχολιασμός στο κείμενο της Ε΄ Πανορθοδόξου Προσυνοδικής Διασκέψεως (Σαμπεζύ Γενεύης 11-17.10.2015) «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν Χριστιανικόν Κόσμον»
Σχολιασμός στο κείμενο της Ε΄ Πανορθοδόξου Προσυνοδικής Διασκέψεως
(Σαμπεζύ Γενεύης 11-17.10.2015)
«Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν Χριστιανικόν Κόσμον»
Πως το παίζει ο παπάς αυτός. Νομίζει ότι είναι ο Φωστήρ. Καλά θα κάνει να καθίσει ήρεμος διότι τον βλέπω σύντομα να τον αποσχηματίσει η Εκκλησία. Πολύ θάρρος πήρε.
Καλή η προσπάθεια του π. Αναστασίου και ευλογημένη η αγωνία του για το θέμα, αλλά το πρόβλημα τελικά δεν ευρίσκεται τόσο στις λεπτομέρειες των διατυπώσεων του κειμένου, όσο στην ουσία του. Η διγλωσία του κειμένου θέλει να εξυπηρετήσει ένα βασικό σκοπό την νομιμοποίηση της Οικουμενιστικής πορείας και της ρίζας και των καρπών της Αιρέσεως. Ορθά, πολύ ορθά χαρακτήρισε με πολύ λιγότερα λόγια ο π. Χίρς την αποδοχή αυτού του κειμένου ως Γάμο με τους Αιρετικούς. Δεν υπάρχει άλλη λύση π.χ βελτίωση του κειμένου, καθώς είναι γενικά διαποτισμένο με το πνεύμα της πλάνης. Το μόνο που μένει είναι η απόρριψη, διότι τυχόν αποδοχή του, είτε με ομοφωνία, είτε με σπάσιμο αυτού του κανόνα και αποδοχή του με μεγάλη πλειοψηφία, συνιστά στην ουσία κατάργηση της Ορθοδοξίας όπως την γνωρίζουμε και επίσημη απαρχή της Οικουμενιστικής "Ψευδοορθοδοξίας"
Πως το παίζει ο παπάς αυτός. Νομίζει ότι είναι ο Φωστήρ. Καλά θα κάνει να καθίσει ήρεμος διότι τον βλέπω σύντομα να τον αποσχηματίσει η Εκκλησία. Πολύ θάρρος πήρε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε πονηρέ 26 Φεβρουαρίου 2016 - 7:31 μ.μ. ποιος ΒΟΘΡΟΣ είσαι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΒεκου και Καλεκα και των συν αυτοις ανα τους αιωνας,αναθεμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρωμερέ ανώνυμε 26 Φεβρουαρίου 2016 - 7:31 μ.μ. μεγάλη κακία σου και η βρωμιά σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΣΥΓΚΞΗΘΗ Η ΑΓΙΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ Ο ΜΙΣΟΚΑΛΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΤΗΝ ΜΑΤΑΙΩΣΙΝ ΣΕΒΑΣΤΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ Π/ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή η προσπάθεια του π. Αναστασίου και ευλογημένη η αγωνία του για το θέμα, αλλά το πρόβλημα τελικά δεν ευρίσκεται τόσο στις λεπτομέρειες των διατυπώσεων του κειμένου, όσο στην ουσία του. Η διγλωσία του κειμένου θέλει να εξυπηρετήσει ένα βασικό σκοπό την νομιμοποίηση της Οικουμενιστικής πορείας και της ρίζας και των καρπών της Αιρέσεως. Ορθά, πολύ ορθά χαρακτήρισε με πολύ λιγότερα λόγια ο π. Χίρς την αποδοχή αυτού του κειμένου ως Γάμο με τους Αιρετικούς. Δεν υπάρχει άλλη λύση π.χ βελτίωση του κειμένου, καθώς είναι γενικά διαποτισμένο με το πνεύμα της πλάνης. Το μόνο που μένει είναι η απόρριψη, διότι τυχόν αποδοχή του, είτε με ομοφωνία, είτε με σπάσιμο αυτού του κανόνα και αποδοχή του με μεγάλη πλειοψηφία, συνιστά στην ουσία κατάργηση της Ορθοδοξίας όπως την γνωρίζουμε και επίσημη απαρχή της Οικουμενιστικής "Ψευδοορθοδοξίας"
ΑπάντησηΔιαγραφή