31 Ιουλ 2015

Ο μήνας Αύγουστος και η λειτουργική του σχέση με τον Σεπτέμβριο (Μητροπολίτου Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως Ἰερεμία)

           ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ
   ΔΗΜΗΤΣΑΝΑ-ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΙΣ
Δημητσάνα - Μεγαλόπολη, Κυριακή 2 Αὐγούστου 2015
ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ
1. Μπήκαμε, ἀδελφοί μου χριστιανοί, στόν μήνα Αὔγουστο. Ὁ μήνας αὐτός, ὅπως θά ξέρετε πολλοί, εἶναι ὁ τελευταῖος μήνας τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ ἔτους. Ἔχουμε βέβαια τήν 1η Ἰανουαρίου ὡς πρώτη τοῦ πολιτικοῦ ἔτους, ἀλλά, ὡς ὀρθόδοξοι χριστιανοί, δέν πρέπει νά λησμονοῦμε καί τήν 1η Σεπτεμβρίου, ὡς πρώτη τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ ἔτους. Ἔτσι ὁ μήνας Αὔγουστος εἶναι, ἐπαναλαμβάνω, ὁ τελευταῖος μήνας τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ ἔτους. 

Πρωτοπρ. Άγγελος Αγγελακόπουλος, Ἡ ἔξοδος τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση ἀπό τό οἰκουμενιστικό περιβάλλον τοῦ Φαναρίου



Ἐν Πειραιεῖ 31-7-2015
Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ
Ἀπάντηση σέ σχόλιο τοῦ Μεγάλου Πρωτοπρεσβυτέρου τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου π. Γεωργίου Τσέτση
Ὁ γνωστός οἰκουμενιστής Μέγας Πρωτοπρεσβύτερος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου π. Γεώργιος Τσέτσης στίς 27-7-2015 δημοσίευσε στό ἱστολόγιο «Ἰδιωτική Ὁδός» τοῦ ὁμόφρονός του οἰκουμενιστοῦ «θεολόγου» κ. Παναγιώτου Ἀνδριοπούλου, ὁ ὁποῖος εἶναι καί ὁ ὑπεύθυνος τοῦ ἱστολογίου τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου «Φῶς Φαναρίου», σχόλιο ἐναντίον τοῦ ὁμολογητοῦ κληρικοῦ καί πολεμίου τοῦ Οἰκουμενισμού αἰδεσιμολογιωτάτου πρωτοπρεσβυτέρου π. Ἀναστασίου Γκοτσοπούλου, σχετικά μέ τόν ρόλο καί τήν δράση τοῦ μεγάλου οἰκουμενιστοῦ καί μασόνου Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου Ἀθηναγόρου[1]

Θρησκευτικές τελετές ομοφυλοφιλικών “γάμων”, εγκρίνει η καλούμενη “Επισκοπική εκκλησία” των ΗΠΑ



ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΛΕΤΕΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΩΝ ‘’ΓΑΜΩΝ’’, ΕΓΚΡΙΝΕΙ Η  ΚΑΛΟΥΜΕΝΗ ‘’ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ’’ ΤΩΝ ΗΠΑ
Μετά τη νομιμοποίηση των ομοφυλοφιλικών γάμων από το Ανώτατο Δικαστήριο στις ΗΠΑ, ακολούθησε και η βλάσφημη αυθαιρεσία της λεγόμενης «Επισκοπικής εκκλησίας των ΗΠΑ»  για το θέμα του γάμου των ομοφυλοφίλων.
Η καλούμενη «Επισκοπική εκκλησία των ΗΠΑ» με ανακοίνωσή της αναφέρει ότι έχει εγκρίνει τις θρησκευτικές τελετές ομοφυλοφιλικών γάμων.  Αυτό είχε αποφασισθεί στην ετήσια Γενική Συνέλευση της λεγόμενης «Επισκοπικής εκκλησίας των ΗΠΑ» στη Salk Lake City και θα τεθεί σε εφαρμογή από 1 Νοεμβρίου 2015.

Εγκύκλιος Μητροπολίτου Πειραιώς Σεραφείμ για την εορτή της Κοιμήσεως της Υπεραγίας Θεοτόκου

Ἐν Πειραιεῖ τῇ 31 Ἰουλίου 2015
Τέκνα μου ἐν Κυρίω ἀγαπητά καί περιπόθητα,
«Δέσποινα τοῦ κόσμου, ἐλπίς καί προστασία τῶν πιστῶν…»
Ἡ λέξη ἐλπίδα, γιά τούς πιστούς, δέν ἀποτελεῖ μία ἔννοια ἀόριστη καί ἀφηρημένη· δέν νοεῖται ψυχολογικά ἤ συναισθηματικά· δέν πλάθει μυθεύματα, καί δέν μοιράζει εὔκολες ὑποσχέσεις.

Πρωτοπρ. Διονύσιος Τάτσης, Ἡ ἑωσφορική ὑπερηφάνεια τοῦ Παπισμοῦ




Ἡ ἑωσφορική ὑπερηφάνεια τοῦ Παπισμοῦ
    ΣΥΝΗΘΩΣ µιλᾶµε γιά τόν ἐγωισµό καί τήν ὑπερηφάνεια ἑνός προσώπου καί δυσανασχετοῦµε, γιατί δέν µποροῦµε νά ἐπι- κοινωνήσουµε µαζί του. Πρόκειται γιά ἄνθρωπο πού ὅλα τά «γνωρίζει», ἀλλά καί ὅλα τά στηρίζει στόν ἑαυτόν του. Σέ κανένα δέν ἀναγνωρίζει κάτι ἀνώτερο πού νά µή τό ἔχει ὁ ἴδιος. Εἶναι πάντα ἐπι- κριτικός, ἀλλά καί ἀπαιτητικός ἀπό τούς ἄλλους νά τόν δέχονται καί νά τόν ἐπαινοῦν. ∆υό ὑπερήφανοι δέν µποροῦν νά συνεργαστοῦν οὔτε νά συνυπάρξουν, γιατί ὁ καθένας ἐπιµένει στή γνώµη του καί ὅταν ἀκόµα εἶναι ὀφθαλµοφανῶς ἐσφαλµένη. Ἐπίσης ὁ ὑπερήφανος εἶναι φιλόδοξος καί φθονερός. Θέλει µόνο αὐτός νά δοξάζεται καί ὅλους τούς ἄλλους πού ἔχουν προσόντα, ἱκανότητες καί ἐπιτυχίες τούς φθονεῖ. Καί αὐτό εἶναι τό µυστικό του µαρτύριο. ∆ιέπεται ἀκόµα ἀπό τό πνεῦµα τῆς ἀνατροπῆς καί τοῦ νεωτερισµοῦ.

30 Ιουλ 2015

Ποιμαντορική Εγκύκλιος Μητροπολίτου Αιτωλίας Κοσμά, για τις υπαίθριες εκδηλώσεις που οργανώνονται τους θερινούς μήνες.

Προς  τον  ευσεβή  κλήρον  και  λαόν
της  καθ’ ημάς  Ιεράς  Μητροπόλεως
Η θερινή περίοδος, αγαπητοί, ιδιαιτέρως στην ύπαιθρο, είναι συνυφασμένη με τα πανηγύρια, τις θρησκευτικές δηλαδή λατρευτικές εκδηλώσεις, οι οποίες οργανώνονται με την ευκαιρία των εορτών του ορθοδόξου εορτολογίου τους θερινούς μήνες.

Η αλήθεια για τις ανακρίβειες των χριστιανομάχων (Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς)

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Εν Πειραιεί τη 30η  Ιουλίου 2015
       Μια από τις σύγχρονες μορφές αντιχριστιανισμού στην πατρίδα μας, περνά μέσα από το λεγόμενο κίνημα της «αρχαιολατρίας», για το οποίο κάναμε λόγο με την προηγούμενη ανακοίνωσή μας «Η ΑΠΟΚΡΥΦΗ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΣΩΤΗΡΙΑ» (27-7-2015). Οι θεωρητικοί του «χώρου» αυτού, υπερτονίζοντας, σχεδόν αποθεώνοντας, την αρχαία προχριστιανική Ελλάδα (μόνη αυτή), βρίσκουν πρόφαση να εκφράσουν το απύθμενο μίσος τους και την αποστροφή τους προς την χριστιανική μας πίστη και ιδιαίτερα την Ορθόδοξη Εκκλησία μας, η Οποία αποδεδειγμένα στάθηκε αρωγός και τροφός του Γένους μας στη δισχιλιόχρονη ιστορική της πορεία. 

Κυκλοφορεῖ τὸ φύλλον 31.7.15 τοῦ «Ὀρθοδόξου Τύπου»



Μερικά ἀπό τά περιεχόμενά του:
Σχέδιον ἀντιμετωπίσεως τῆς αἱρέσεως τοῦ Παπισμοῦ. Διατί τό Βυζάντιον παρεμπόδιζε τήν ἐκλογήν Ὀρθοδόξου Ἐπισκόπου Ρώμης;
Ἡ θεία Μεταμόρφωσις. Τοῦ Ἀρχιμανδρίτου π. Μάρκου Κ. Μανώλη (†)

Χρήστος Σαλταούρας, Εξεκέντησαν

ΕΞΕΚΕΝΤΗΣΑΝ
«και θέλουσιν επιβλέψει προς εμέ, τον οποίον εξεκέντησαν» Ζαχαρίας 12:10 (Μασοριτικό Εβραϊκό κείμενο).
«καὶ ἐπιβλέψονται πρός με ἀνθ᾿ ὧν κατωρχήσαντο»Ζαχαρίας 12:10 (Μετάφραση Εβδομήκοντα  ).

Τα περί “πρώτης χιλιετίας” έχουν οικουμενιστική και όχι ιστορική χροιά

ΤΑ ΠΕΡΙ ‘’ΠΡΩΤΗΣ ΧΙΛΙΕΤΙΑΣ’’ ΕΧΟΥΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΧΡΟΙΑ
«Η Εκκλησία είναι η θεανθρωπίνη αιωνιότης ενσαρκωμένη εις τα όρια του χρόνου και του χώρου» - Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς
Όταν η  αναφορά στην Αρχαία Εκκλησία δεν έχει την ιστορική χροιά, αλλά  σκοπό έχει να μειώσει το Εκκλησιολογικό  κύρος της Μίας Αγίας Εκκλησίας μετά το Σχίσμα του 1054 μ. Χ., οδηγεί στο ατόπημα της ύπαρξης  δύο Εκκλησιών.

Δημήτρης Νατσιός, Ἐλευθερία εἶναι ἡ μνήμη μας



Ἐλευθερία εἶναι ἡ μνήμη μας
 «Μνήμη τοῦ λαοῦ μου σὲ λένε Πίνδο καὶ σὲ λένε Ἄθω» Ὀδ. Ἐλύτης «Ἄξιόν Ἐστι»
           «Μνήμη εἶναι ἰθαγένεια. Χωρὶς τὴν μνήμη δὲν ὑπάρχει τίποτε. Κι ἂς λένε. Μόνον ὅταν θυμᾶσαι, ὑπάρχεις στ’ ἀλήθεια. Καὶ μόνον ὅταν ὑπάρχεις στ’ ἀλήθεια, εἶσαι στ’ ἀλήθεια ἐλεύθερος. Ἐλευθερία μονάχη εἶναι ἡ μνήμη μας. Πάνω σ’ αὐτὴ σὰν σὲ τεντωμένο σχοινὶ ἰσορροποῦμε καὶ ὑπάρχουμε “ἕνα σημεῖο μοναχά, ἕνα σημεῖο”.
        Πέρα ἀπαὐτὴν τὴν ἀναγκαστικὴ σχοινοβασία τῆς ἐποχῆς, δὲν εἴμαστε πιὰἐμεῖς”. Εἴμαστε-ὄχι οἱ Ἄλλοι. Αὐτὸ θὰ ἦταν τουλάχιστον μία εὐγενὴς ἀποδοχὴ αὐτοκτονίας -εἴμαστε οἱδῆθεν Ἄλλοι”. Σκιάχτρα ζωῆς, τέρατα νοθείας, βάρβαροι ἦχοι, βλάσφημα μέτρα, ὅ,τι τὸ ἀλλόκοτο, μάταιο καὶ κίβδηλο. Εἴμαστε οἱ πλεγματικοί, δυτικοειδεῖς, ἔνοχοι πίθηκοι τῆς Βαλκανικῆς τῶν τύψεων.

Ὁ πλοῦτος τῆς Ἑλλάδος



Ἡ Ἑλλάδα τὰ τελευταῖα χρόνια διέρχεται μεγάλη οἰκονομικὴ κρίση. Ὅμως, ὁσοδήπο­τε μεγάλη κι ἂν εἶναι αὐτὴ καὶ ὅποια κι ἂν εἶ­ναι ἡ ἐξέλιξη τῶν πραγμάτων, οἱ Ἕλληνες δὲν πρέπει ποτὲ νὰ λησμονοῦμε ὅτι εἴμαστε «ἀπίστευτα πλούσιοι»!
   Αὐτὴ εἶναι χαρακτηριστικὴ φράση τῆς δημοσιογράφου Μπίργκιτ Μπράουνρατ σὲ πρωτοσέλιδο ἄρθρο της τὴν 26η ­Ἰουνίου στὴ μεγάλης κυκλοφορίας αὐστριακὴ ἐφημερίδα «Kurier», στὸ ὁποῖο «ξετυλίγει» ὅ­­λη τὴν ἀγάπη της γιὰ τὴν Ἑλλάδα, ἀπὸ τὴν τρυ­φερὴ ἡλικία τῶν 12 χρόνων μέχρι σή­με­ρα.

29 Ιουλ 2015

Η ακυρότητα του λατινικού βαπτίσματος και ο οικουμενικός διάλογος


Η ακυρότητα του λατινικού βαπτίσματος και ο οικουμενικός διάλογος

Καθηγητοῦ Πάβελ Βρομπλέφσκι
Ἡ ἀκυρότητα τοῦ λατινικοῦ βαπτίσματος καί ὁ οἰκουμενικός διάλογος
Εἰσαγωγή Ἱ.Μ. Παντοκράτορος
Δημοσιεύουμε παρακάτω τήν περίληψη τῆς ἀκαδημαϊκῆς συμβολῆς τοῦ Ἐπικούρου Καθηγητοῦ κ. Παύλου Βρομπλέφσκι (Paweł P. Wróblewski), τοῦ ἐν Πολωνίᾳ Πανεπιστημίου τοῦ Βροκλάου, σέ διεθνές συνέδριο οἰκουμενιστικοῦ χαρακτῆρος πού ἔλαβε χώρα τόν παρελθόντα Μάιο (2015) στό Ἰησουϊτικό Πανεπιστήμιο Φιλοσοφίας καί Παιδείας «Ἰγνατιανόν» τῆς Κρακοβίας (“Jesuit University of Philosophy and Education Ignatianum”). Ἡ ὁμιλία τοῦ Καθηγητοῦ Βρομπλέφσκι, μία εἰλικρινής, πεπαρρησιασμένη καί ὀρθοδόξως ἀκριβής ἐκκλησιολογική τοποθέτηση, ἅπτεται καί πάλιν τοῦ φλέγοντος θέματος τῆς ὀρθῆς, ἀκριβοῦς ἑρμηνείας τῶν ἱερῶν Κανόνων καί τῆς διδασκαλίας τῶν Ἁγίων Πατέρων περί τῆς ἀκυρότητος (κατά τήν εἰσδοχή κάποιου στήν Ὀρθοδοξία) ὅσων τύπων ἑτεροδόξου χριστιανικοῦ βαπτίσματος ἔχουν προηγηθεῖ (συμπεριλαμβανομένου τοῦ ρωμαιοκαθολικοῦ) καί δέν ἔχουν γίνει μέ τριττή κατάδυση καί μία ἐπίκληση τῆς Ἁγίας Τριάδος.

Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς: Οι Προτεστάντες και η δύναμη του Θεού



Οι προτεστάντες αρνούνται ότι η δύναμη του Θεού επιτελεί θαύματα διά των υλικών στοιχείων του κόσμου. Νόμιζαν ότι έτσι θα έκαναν τη χριστιανική Πίστη «πιο πνευματική»· απεναντίας, μ’ αυτόν τον τρόπο φτώχυναν και παραμόρφωσαν τον χριστιανισμό. Απέρριψαν τη θεουργό δύναμη του Θεού, η οποία ενεργεί διά των ιερών εικόνων, διά των λειψάνων των αγίων, διά του Τιμίου Σταυρού, ακόμη και διά της δυνάμεως της Θείας Μεταλήψεως, όπως ορισμένοι εξ αυτών διατείνονται. Αν μάλιστα ακολουθούσαν μέχρι τέλους τη λανθασμένη αυτή ατραπό, θα έπρεπε να απορρίψουν ακόμη και τα θαύματα που επιτελέστηκαν διά του ζωηφόρου Σώματος του Κυρίου Ιησού Χριστού, διότι το Σώμα Του ήταν επίσης και υλικό· εξίσου θα έπρεπε να απορρίψουν και τα θαύματα διά του αγγίγματος των χειρών των αποστόλων και των αγίων, διότι και τα χέρια αυτά είναι επίσης υλικά – για να μην αναφέρουμε και τη ράβδο του Μωυσή ή την εσθήτα της Υπεραγίας Θεοτόκου ή το μαντήλι του Αποστόλου Παύ­λου κ.ο.κ.

«Ή νέα τεχνολογία θέλει νά ἀλλάξει τόν τρόπο πού πληρώνουμε γιά τό καθετί, άλλά μέ ποιό κόστος; Ἐπιπτώσεις τῆς άχρήματης κοινωνίας: στό ἄτομο, στήν κοινωνία, στή δημοκρατία»


stathhs adamopoylos 01

«Ή νέα τεχνολογία θέλει νά ἀλλάξει τόν τρόπο πού πληρώνουμε γιά τό καθετί, άλλά μέ ποιό κόστος; Ἐπιπτώσεις τῆς άχρήματης κοινωνίας: στό ἄτομο, στήν κοινωνία, στή δημοκρατία»
Στάθης Ἀδαμόπουλος, Οἰκονομολόγος - ἐκπαιδευτικός, Μ.Sc. στή χρηματοοικονομική
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΘΕΜΑ:  «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΗΤΑ: ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ Ή ΕΦΙΑΛΤΗΣ»;
Ὅσο ἤμουν στό ΜΕΤΡΟ καί ἐρχόμουν στό ΣΕΦ, μέ πλησίασαν τρεῖς ζητιάνοι καί μοῦ ζήτησαν χρήματα σέ μετρητά. Σᾶς ἐνδιαφέρει νά μάθετε τί ἔκανα;

Ὁ «πιστὸς κτίστης»



Ποιὸς εἶναι ὁ «πιστὸς κτίστης»; Δὲν πρόκειται γιὰ ­κάποιον ἄν­θρω­πο, γιὰ κάποιον εὐσεβὴ οἰ­κοδόμο. Ὁ «πιστὸς ­κτί­στης» ποὺ ἐννοεῖται ἐδῶ εἶναι ὁ ­ἀληθινὸς Θεός. Ἔτσι Τὸν ὀνομάζει ὁ ἀπόστολος ­Πέ­τρος. Ὁ ἅγιος Ἀπόστολος­ ­παρηγορεῖ χριστια­­νοὺς ποὺ δοκίμαζαν ­ποικίλες θλίψεις λόγῳ τῆς πίστεώς τους, καὶ τοὺς ἀπευθύνει τὴν ἑξῆς σύσταση: «Ὥστε καὶ οἱ πάσχοντες κατὰ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ, ὡς πιστῷ κτίστῃ παρατιθέσθωσαν τὰς ψυχὰς αὐτῶν ἐν ἀγαθοποιΐᾳ» (Α´ Πέτρ. δ´ 19). Ἄρα λοιπὸν κι αὐτοὶ ποὺ τώρα ὑποφέρουν, ἐπειδὴ ἔτσι τὸ θέλει ὁ Θεός, ἂς ἐμπιστεύονται κι ἂς παραθέτουν τὶς ψυχές τους σ᾿ Αὐτόν· κι ἂς ἔχουν τὴ βεβαιότητα ὅτι ὁ Θεός, ὡς Δημιουργός τους ποὺ εἶναι, εἶναι ἄξιος τῆς ἐμπιστοσύνης τους καὶ ἔχει ἀπεριόριστη δύναμη νὰ τοὺς προστατεύσει. Αὐτοὶ μόνο νὰ φροντίζουν νὰ κάνουν τὸ καλὸ καὶ νὰ γίνονται εὐεργετικοί.
   Ἂς ἐμπιστευόμαστε τὴν ψυχή μας καὶ τὴ ζωή μας στὸ Θεό, γράφει ὁ ἀπόστολος Πέτρος, ὡς πρὸς «πιστὸν κτίστην», διότι εἶναι ἀξιόπιστος Δημιουργός. Τί σημαίνει αὐτό;

28 Ιουλ 2015

Ο Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαος για τον Όσιο Παϊσιο



Απομαγνητοφώνιση αποσπασμάτων της ομιλίας του Μητροπολίτου Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικολάου για τον Άγιο Παΐσιο στην Κόνιτσα τις 7 Ιουλίου του 2015.
Αισθάνομαι ότι δεν πρέπει να κάνω ομιλία, το σκεφτόμουνα. Είναι τόσο ζεστή η ατμόσφαιρα και τόσο αυθόρμητο το κλίμα που υπάρχει, που μια ομιλία με προσφωνήσεις με σειρά συγκεκριμένη, νομίζω θα κρύωνε την όλη ατμόσφαιρα και δεν θα έλεγε τίποτα το ιδιαίτερα σημαντικό. Είπε ο κύριος δήμαρχος ότι ο μόνος που είναι ικανός είναι ο Μητροπολίτης Μεσογαίας. Δέν είμαι ικανός κύριε δήμαρχε. Νομίζω ότι τέτοιου είδους άνθρωποι πολύ δύσκολα μπορούν να περιγραφούν, πολύ περισσότερο να μπει κανείς μέσα στην πραγματικότητα του μυστηρίου τους, και μάλιστα με δημόσιο λόγο να τους εκφράσει.

Ἀσέβεια πρὸς τὴν ἱστορία τοῦ Ἔθνους μας



Ἀσέβεια πρὸς τὴν ἱστορία τοῦ Ἔθνους μας
Σὲ μιὰ ἐποχὴ ποὺ ἡ χώρα μας ­βάλλεται ἀπὸ φανεροὺς καὶ κρυφοὺς ἐχθροὺς καὶ ἀπὸ δῆθεν φίλους μας, εἶναι βαρὺ χτύπη­μα νὰ πολεμεῖται καὶ ἐκ τῶν ἔσω, ἀπὸ ἀν­θρώπους ποὺ ἀσεβοῦν πρὸς τὴν ἐθνική μας ἱστορία. Αὐτὸ συνέβη πρόσφατα μὲ τὴν ἀπόφαση τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας νὰ ἀπαλειφθεῖ ἀπὸ τὴν ἐξεταστέα ὕλη τῶν Παν­ελλαδικῶν ἐξετάσεων τῆς τρίτης τάξεως τοῦ Γενικοῦ Λυκείου ἡ ­Γενοκτονία τοῦ Ποντιακοῦ Ἑλληνισμοῦ. Δὲν φθάνει ποὺ δὲν τολμοῦμε ὡς κράτος νὰ ἀναγνωρίσουμε ὡς Γενοκτονία τὴν ἐξόντωση ἀπὸ τοὺς Τούρκους 335.000 Ποντίων ἀδελφῶν μας, μεταξὺ τῶν ὁποίων πάμπολλοι ­Κληρικοὶ καὶ Μοναχοί, ἐμποδίζουμε τώρα καὶ τὰ παι­διά μας νὰ ἀσχοληθοῦν μὲ τὴ μελέτη τοῦ φρικτοῦ αὐτοῦ ἱστορικοῦ γεγονότος. Ἡ ἀ­­πόφαση αὐτὴ «προσβάλλει εὐθέως ζῶν­τες καὶ νεκρούς, ἀγνοώντας τὶς μνῆμες, τοὺς ἀγῶνες ἀλλὰ καὶ τὶς θυσίες τῶν Ποντίων» («Δημοκρατία» 26-6-2015).  
    Ὅλοι οἱ Ποντιακοὶ Σύλλογοι ἐντὸς καὶ ­­­κτὸς τῆς Ἑλλάδος ἀντέδρασαν ἐντονότατα, μόλις ἔγινε γνωστὴ ἀπόφα­ση αὐτή. Σὲ ἐπιστολή της πρὸς τὸν Ὑπουργὸ Παιδείας κ. Ἀριστείδη Μπαλτᾶ ἡ Διεθνὴς Συνομοσπονδία Ποντίων ­Ἑλλήνων μεταξὺ τῶν ἄλλων ἀναφέρει: «Πειθαρχοῦμε στὶς ἐν­τολὲς τῆς Ἄγκυρας; Δὲν μπορεῖ ἡ πρόε­δρος τῆς Βουλῆς νὰ ὑπόσχεται συμπαράσταση καὶ συμπαράταξη (πολὺ σωστά) στὸ θέμα τῆς διεθνοῦς ἀναγνώρισης τῆς Γενοκτονίας τῶν Ἑλλήνων τοῦ Πόντου, καὶ τὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας νὰ ἐπιβάλλει συσκότιση... Ζητοῦμε τὴν ἄμεση ἐπανένταξη τῆς ἱστορίας τοῦ παρευξείνιου Ἑλληνισμοῦ στὴν ἐξεταστέα ὕλη τῶν Πανελλαδικῶν. Σὲ διαφορετικὴ περίπτωση ὁ ἀπανταχοῦ ποντια­κὸς ἑλληνισμὸς θὰ ἀντιδράσει δυνα­μι­κά».

Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Κύπρου, ανασκευάζει τις απαράδεκτες θέσεις του κ. Ανδρέα Πιτσιλλίδη, για το θέμα των εκτρώσεων



H ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ, ΑΝΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ  ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ κ. ΑΝΔΡΕΑ ΠΙΤΣΙΛΛΙΔΗ, ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΕΚΤΡΩΣΕΩΝ
«Άμα το σώμα και  η ψυχή» - Άγιος Γρηγόριος Νύσσης
Η Συνοδική Επιτροπή της Εκκλησίας της Κύπρου, ανεσκεύασε τη θέση του θεολόγου κ. Ανδρέα Πιτσιλλίδη για το θέμα των αμβλώσεων πριν την 5η εβδομάδα της κυήσεως.  Ο θεολόγος κ. Ανδρέας Πιτσιλλίδης, εξέφρασε εντελώς λάθος θέσεις για το θέμα των εκτρώσεων πριν την 5η εβδομάδα της κυήσεως. 

27 Ιουλ 2015

Ερμηνεία Παλαιάς Διαθήκης –Προφήτης Ησαΐας (17ον) – (Μητροπολίτου Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως Ἰερεμία)

          IEΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ
Δημητσάνα, Δευτέρα 27 Ἰουλίου 2015
ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ
ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ

Μετά τα αρχαιολογικά, και στα θρησκευτικά μνημεία μας οι Ιταλοί . Οι δικοί μας τί περίμεναν;


Μετά τα αρχαιολογικά, και στα θρησκευτικά μνημεία μας οι Ιταλοί . Οι δικοί μας τί περίμεναν;

Ήταν η ομάδα του Ιταλού αρχαιολόγου Ουγκολίνο που άρχισε πρώτη τις αρχαιολογικές έρευνες στο Βουθρωτό,  με την ευλογία  των αρχών.
Είναι αρχαιολογικές ιταλικές ομάδες σήμερα που διεξάγουν έρευνες σε αρχαιολογικούς χώρους του βορειοηπειρωτικού χώρου, όπως στη Φοινίκη, Αντιγονεία Δρόπολης Αργυροκάστρου κ.ο.κ. Είναι φανερό το γεγονός. Σε συνεργασία με τις αλβανικές αρχές, που τους προτιμούν, θέλουν να σβήσουν κάθε τι το ελληνικό και να δώσουν χρώμα Ρωμαϊκό  και Ιλλυρικό. Μάλιστα, σύμφωνα με καλά έμπιστες πληροφορίες, Αλβανός τοποτηρητής, φορεμένος με εξουσία, σπάει τις αρχαίες πέτρες με ελληνικές επιγραφές, μια τρανταχτή απόδειξη που δεν μπορεί να τις καλύψει αυτές με το μανδύα του Ρωμαϊκού ή του Ιλλυρικού.

Αυστραλία: Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά απέκρυψαν σεξουαλική κακοποίηση παιδιών



Αυστραλία: Η “Εκκλησία” Μαρτύρων του Ιεχωβά απέκρυψε σεξουαλική κακοποίηση παιδιών
Περισσότερες από 1.000 περιπτώσεις σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών που χρονολογούνται εδώ και τουλάχιστον 60 χρόνια δεν κατήγγειλε στην αστυνομία η Εκκλησία Μαρτύρων του Ιεχωβά στην Αυστραλία, όπως ειπώθηκε σήμερα ενώπιον κυβερνητικής επιτροπής που ερευνά την υπόθεση παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης στους κόλπους της.
Η Αυστραλιανή Βασιλική Επιτροπή για τις Θεσμικές Αντιδράσεις στην Σεξουαλική Κακοποίηση Παιδιών, η οποία θεσπίστηκε το 2013 εν μέσω καταγγελιών για συστηματικές σεξουαλικές κακοποιήσεις παιδιών στους κόλπους της Καθολικής Εκκλησίας στην Αυστραλία, έχει ευρεία δικαιοδοσία για να ερευνήσει ανάλογες υποθέσεις σε θρησκευτικές και κοσμικές οργανώσεις.

Ολιστική Γιόγκα- Η πλάνη της «μεταφυσικής» αθεΐας




ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΓΙΟΓΚΑ - Η ΠΛΑΝΗ ΤΗΣ «ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗΣ» ΑΘΕΪΑΣ
«Νουν καθαρίσαι μόνον του Αγίου Πνεύματος εστίν» - Άγιος Διάδοχος Φωτικής
Κέντρα ολιστικής ιατρικής ανακοινώνουν την οργάνωση την οργάνωση μαθημάτων γιόγκα και άλλων παραφυάδων της πλάνης αυτής, όπως ολιστική γιόγκα,  σατυανάντα γιόγκα,  ολιστική θεραπευτική hatha γιόγκα κλπ.  Στις μέρες μας σε κέντρα ολιστικής ιατρικής προσφέρεται ακόμα και γιόγκα για παιδιά.
Η ονομασία γιόγκα έλκει την καταγωγή της από τη σανσκρητική λέξη yuj που σημαίνει ένωση. Στην τεχνική της  πλάνη αυτής ομιλούν για εναρμόνιση σώματος και πνεύματος, με τελικό σκοπό τη πλάνη του διαλογισμού.  Ως γνωστό οι Νεοεποχίτικες αυτές πλάνες είναι απότοκες προγενεστέρων ινδουϊστικών πλανών.  Το αλληλένδετο της γιόγκα με τον ινδουϊσμό, το ομολογούν πολλοί ψευδοδιδάσκαλοι της πλάνης αυτής.

Αιδώς

ΑΙΔΩΣ
Καλοκαίρι. Βλέπω τους ανθρώπους να πηγαινοέρχονται πέρα στο δρόμο. Με την ελάχιστη παρατηρητικότητα, ανάμεσα στις άλλες προ των οφθαλμών ρέουσες εικόνες, προβάλλουν στην πλειονότητά τους  επαναλαμβανόμενες ως  ακριβές  αντίγραφο η μια κατόπιν της άλλης αυτές του θήλεος φύλου, πάσης ηλικίας, συνθέτοντας κατά ασχήμονα και απειρόκαλο τρόπο μια αισθησιακή, επιτηδευμένη, αφύσικη και εν πολλοίς απροκάλυπτη,  «αποκαλυπτική» και προκλητική παρέλαση,  έναν «ξενισμό»  παντελώς άγευστο της  «ευωδίας», που αναδύει μέσα από τους αιώνες η  ιστορία της  Ρωμιάς γυναίκας.

Η «απόκρυφη γεωπολιτική» του Ελληνισμού και η εν Χριστώ σωτηρία (Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς)

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Εν Πειραιεί τη 27η  Ιουλίου 2015.
       Τις τελευταίες τρεις δεκαετίες έχουμε στη χώρα μας την αναβίωση μιας περίεργης «αρχαιολατρίας», η οποία γρήγορα εξελίχτηκε σε «τρόπο ζωής» για πολλούς ανθρώπους. Πρόκειται για το κίνημα εκείνο που έχει ως στόχο να κάνει γνωστό τους νεοέλληνες «τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό, σε όλες του τις πτυχές και τις εκφάνσεις», έναν πολιτισμό, τον οποίο κάποιοι, κατ’ αυτούς «τον κρατούσαν στην αφάνεια, για ευνόητους λόγους». Θεωρούν ότι «τώρα ήρθε ο καιρός που μπορεί να αναδειχτεί αυτός ο πολιτισμός, να μας βοηθήσει να βγούμε από τα σύγχρονα αδιέξοδα και να ξαναγίνει ο Ελληνισμός κυρίαρχος του κόσμου, όπως στο παρελθόν»

«…σὰ τὰ πάντα, καὶ ἐκ τῶν σῶν δεδώκαμέν σοι»!



Tοῦ προσφέρουμε τὰ δικά Του
  Στὸ βιβλίο «Α΄ ­Παραλειπομένων» τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης ­ὑπάρχει μιὰ θαυμάσια προσευχὴ τοῦ προφήτου καὶ βασιλιᾶ Δαβίδ. Τὴν ἀπη­ύθυνε στὸν ἅγιο Θεὸ γιὰ νὰ Τὸν εὐ­χαριστήσει καὶ δοξάσει, ὅταν συγκεν­τρώθηκαν τεράστιες προσφορὲς ἀπὸ τοὺς ἄρχοντες καὶ τὸν λαό του γιὰ τὸν περίφημο ναὸ ποὺ ἐπρόκειτο νὰ κτισθεῖ ἀπὸ τὸν υἱό του Σολομώντα.
   Σὲ κάποιο σημεῖο τῆς προσευχῆς ὁ Δαβὶδ μιλάει πολὺ ταπεινὰ γιὰ τὸν ἑαυτό του, γιὰ τὸν λαὸ καὶ τὶς ­προσφορές του. Θεωρεῖ τὸν ἑαυτό του καὶ τὸν λαό του ἀνάξιους τῆς τιμῆς ποὺ τοὺς ἔκαμε ὁ Θεός, νὰ προσφέρουν σ’ Ἐκεῖνον τὰ δῶρα τους: «καὶ τίς εἰμι ἐγὼ καὶ τίς ὁ λαός μου, ὅτι ἰσχύσαμεν ­προθυμηθῆναί σοι κατὰ ταῦτα; ὅτι σὰ τὰ πάντα, καὶ ἐκ τῶν σῶν δεδώκαμέν σοι» (κθ΄ [29] 14). Δηλαδή: Ποιὸς εἶμαι ἐγὼ καὶ ποιὸς εἶναι ὁ λαός μου, ὥστε νὰ ἀξιωθοῦμε νὰ ἀνταποκριθοῦμε μὲ προθυμία καὶ νὰ προσφέρουμε σὲ σένα τὰ δῶρα αὐτά; Διότι δικά σου εἶναι ὅλα, ἀπὸ σένα ὅλα προέρχονται, καὶ ἐμεῖς σοῦ προσφέρουμε ἀπὸ ἐκεῖνα ποὺ σὺ μᾶς χάρισες πλούσια.

26 Ιουλ 2015

Ο ISIS ριζώνει στα Βαλκάνια



Οι άγριοι του Ισλάμ απειλούν με μηνύματα και κάνουν εκστρατεία στη γειτονία μας για να στρατολογήσουν και νέους «δήμιους»
Ισλαμικό Κράτος στη Ρώμη: «Είμαστε παντού, στους δρόμους σας. Εντοπίζουμε τους στόχους και περιμένουμε την ώρα Χ». Δεν πρόκειται για ένα φουτουριστικό σενάριο ισλαμιστικού εξτρεμισμού, αλλά για τον λογαριασμό στο twitter των δύο προπαγανδιστών της ιταλικής Μπρέσια, έναν Πακιστανό και έναν Τυνήσιο, που συνελήφθησαν αυτή την εβδομάδα. Οι εξτρεμιστές πρόλαβαν μάλιστα να κατονομάσουν ως στόχους το... Κολοσσαίο και τον Καθεδρικό Ναό του Μιλάνου, παρότι οι πληροφορίες των ιταλικών Αρχών δείχνουν μάλλον πως επρόκειτο για αρχάριους, αφού ακόμη δεν είχαν ταξιδέψει στη Μέση Ανατολή για να λάβουν στρατιωτική εκπαίδευση. Σε κάθε περίπτωση, η σύλληψή τους -όπως και προ ημερών ενός 25χρονου εξτρεμιστή από το Μαρόκο στην Πίζα, με αντίστοιχες κατηγορίες υποκίνησης ισλαμιστικής τρομοκρατίας- καταμαρτυρεί πως ο κλοιός της ισλαμιστικής τρομοκρατίας σφίγγει γύρω από τη νότια Ευρώπη, και πρωτίστως τη βαλκανική γειτονιά μας.

Χαιρετισμός του Αρχιεπισκόπου Κύπρου Χρυσοστόμου με την ευκαιρία της ιδρύσεως της Θεολογικής Σχολής Εκκλησίας Κύπρου


arch

 Η Θεολογική Σχολή της Εκκλησίας Κύπρου, παραπλεύρως της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κύπρου, ξεκινά την πορεία της ζωής της όπως ένα παιδί που μεγαλώνει κάτω από τη φροντίδα της μητέρας του. Η Εκκλησία Κύπρου όχι μόνο διέσωσε τη γνήσια αποστολική παράδοση και μετέδωσε ανόθευτα την αλήθεια του Ευαγγελίου, αλλά πάντοτε στάθηκε ως «τιθηνούσα μήτηρ» στο λαό του Θεού και στον κάθε χειμαζόμενο άνθρωπο. Διαδραμάτισε στους αιώνες και πάντοτε θα διαδραματίζει, τόσο  στο επίπεδο της φιλαλληλίας όσο και στο επίπεδο της κατά Θεόν παιδείας, ένα ρόλο σημαντικό, καλώντας όλους να γευθούν από το τραπέζι της χαράς του Κυρίου τους.

25 Ιουλ 2015

Κυριακή Η΄ Ματθαίου –«Ακούσαντες οι όχλοι, ηκολούθησαν αυτώ πεζή από των πόλεων»

Ευαγγέλιον: Ματθ. ιδ΄ 14 – 22
  Το γεγονός του θαυματουργικού χορτασμού των πεντακισχιλίων, σημειώνει ο ευαγγελιστής Ματθαίος και ακούσαμε σήμερα στην ευαγγελική περικοπή. Συνέβη, αγαπητοί μου αδελφοί, λίγο μετά την αναγγελία από τους μαθητές, στον Κύριο, της ταφής του Ιωάννη του Βαπτιστή.

Ερμηνεία Παλαιάς Διαθήκης –Προφήτης Ησαΐας (16ον) – (Μητροπολίτου Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως Ἰερεμία)

          IEΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ
Δημητσάνα, Παρασκευή 24 Ἰουλίου 2015
ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ
ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ

Τρία διδάγματα από την αγία Παρασκευή (Μητροπολίτου Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως Ἰερεμία)

           ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ
   ΔΗΜΗΤΣΑΝΑ-ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΙΣ
Δημητσάνα - Μεγαλόπολη, Κυριακή 26 Ἰουλίου 2015
ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ
1. Σήμερα, ἀδελφοί χριστιανοί, ἑορτάζουμε τήν ἁγία παρθενομάρτυρα Παρασκευή.  Εἶναι μιά ἀγαπητή στήν πατρίδα μας ἁγία, γι᾽ αὐτό καί πολλοί ναοί εἶναι ἀνεγερμένοι  πρός τιμήν της καί πολλές γυναῖκες καί ἄνδρες φέρουν τό ὄνομά της. Ἀπό τόν βίο της θά θίξω λίγα σημεῖα πρός διδασκαλίαν. Παρακαλῶ, προσέξατέ τα.
2. Ἡ ἁγία, μέ τό ὄνομά της, μᾶς διδάσκει νά σεβόμαστε καί νά τιμοῦμε τήν Παρασκευή ἡμέρα. Τήν ἡμέρα αὐτή, ἀδελφοί μου, σταυρώθηκε ὁ Ἰησοῦς Χριστός μας στόν Γολγοθᾶ γιά τήν ἄφεση τῶν ἁμαρτιῶν μας. Ἡ ἁγία, πού ἑορτάζουμε σήμερα, γεννήθηκε τήν ἡμέρα τῆς Παρασκευῆς, πῆρε τό ὄνομα Παρασκευή καί ζοῦσε αὐτό πού ἔγινε τήν ἡμέρα αὐτή. Ζοῦσε, δηλαδή, τό Πάθος τοῦ Χριστοῦ μας. Τό ἔβαλε μέσα της, τό ἔβαλε στήν καρδιά της. «Εἰς κατοικίαν κεκλήρωσε», ὅπως λέγει τό Ἀπολυτίκιό της. Καί ᾽μεῖς νά τιμοῦμε τήν Παρασκευή ἡμέρα, χριστιανοί μου, ὅπως καθόρισε ἡ Ἐκκλησία μας. Νά νηστεύουμε τήν ἡμέρα αὐτή, γιατί εἶναι ἡ ἡμέρα πού σταυρώθηκε ὁ Χριστός μας.

24 Ιουλ 2015

Κυριακή Η΄ Ματθαίου –Ευλογίες πολλές και ποικίλες

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ: Γαλ. γ΄ 23-29, δ΄ 1-5
ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ: Ματθ΄ ιδ΄ 14 - 22
   Εἶχε ἔρθει ἤδη τὸ ἀπόγευμα, καὶ ὁ Κύριος Ἰη­σοῦς ἀπὸ τὸ πρωὶ δὲν εἶχε σταματήσει καθόλου νὰ εὐεργετεῖ τὰ πλήθη τῶν ἀνθρώπων ποὺ Τὸν πλησίαζαν, θεραπεύοντας τὶς ἀ­­σθένειές τους καὶ διδάσκοντας τὶς θεῖες ἀλήθειες. 

Απαράδεκτες θέσεις του Δημάρχου Θεσσαλονίκης κ. Μπουτάρη για το Ισλάμ, το οποίο αποκάλεσε θρησκεία ειρήνης και αγάπης.




ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ κ. ΜΠΟΥΤΑΡΗ  ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΛΑΜ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ
«Σκοτώστε τους εχθρούς σας παντού όπου τους βρίσκετε...κολυμπείστε μέσα στο αίμα τους» (κορανιακή αναφορά)
Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Μπουτάρης μιλώντας σε σπουδαστές δημοοσιογραφίας στη Θεσσαλονίκη, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «η μουσουλμανική θρησκεία είναι μια εξέλιξη της χριστιανικής, που απευθύνεται σε άλλου τύπου κόσμο.  Παράλληλα είναι θρησκεία αγάπης και ειρήνης, σας προτείνω να διαβάσετε γι’ αυτήν».
Βλάσφημη και απαράδεκτη η αναφορά του κ. Μπουτάρη, ότι «η μουσουλμανική θρησκεία είναι μια εξέλιξη της χριστιανικής» καθότι η θησκεία αυτή είναι Χριστομάχος και πρόδρομος του αντιχρίστου σύμφωνα με τον Άγιο Ιωάννη τον Δαμασκηνό.

Πρωτοπρ. Γεώργιος Μεταλληνός, Το πολίτευμα της Ορθοδοξίας

ΤO ΠΟΛIΤΕΥΜΑ ΤΗΣ OΡΘΟΔΟΞIAΣ
Λησμονημένη ἢ λιγότερο προσεγμένη διάσταση;
Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Γεωργίου ∆. Μεταλληνοῦ
«Ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· Οὐ χρείαν ἔχουσιν ἀπελθεῖν· δότε αὐτοῖς ὑμεῖς φαγεῖν». (Ματθ. ιδ´ 16).
1.Καὶ πάλι µᾶς δίνεται ἡ εὐκαιρία νὰ διαπιστώσουµε τὴν θέση τοῦ Εὐαγγελίου στὴν ἀντιµετώπιση τῶν ὑλικῶν ἀναγκῶν µας καὶ γενικότερα τοῦ κοινωνικοῦ προβλήµατος.

Εὐχὴ εἰς τὸν Σωτῆρα Κύριον, τὸν ἐλευθερωτὴν τοῦ Ἔθνους τῶν Ἑλλήνων καὶ συμπαραστάτην τῶν κοπιόντων διὰ τὴν ἀνέγερσιν τοῦ Τάματος τοῦ Ἔθνους

Εὐχὴ εἰς τὸν Σωτῆρα Κύριον,
τὸν ἐλευθερωτὴν τοῦ Ἔθνους τῶν Ἑλλήνων
καὶ συμπαραστάτην τῶν κοπιόντων
διὰ τὴν ἀνέγερσιν τοῦ Τάματος τοῦ Ἔθνους