«Προσέχετε δὲ ἀπὸ τῶν
ψευδοπροφητῶν, οἵτινες ἔρχονται πρὸς ὑμᾶς ἐν ἐνδύμασι προβάτων, ἔσωθεν δέ εἰσιν
λύκοι ἅρπαγες» – Κατά Μαθαίον, 7:15
.................................................................
.................................................................
Ο
Καρδινάλιος Πρόσπερο Γκρεκ απηύθυνε την εναρκτήριο ομιλία στη Σύνοδο των
Καρδιναλίων το 2013 η οποία εξέλεξε τον Πάπα Φραγκίσκο. Στο περιοδικό «Εντός του Βατικανού» (Inside the
Vatican)τεύχος Ιανουαρίου του 2014 ο Καρδινάλιος Γκρεκ κάνει μια κριτική του
βιβλίου της Βασούλας, ‘Heaven is Real but so is Hell’ (ΕΔΩ) και ανάμεσα σε άλλα
αναφέρει.“Στο βιβλίο αυτό δεν
βρήκα τίποτε σημαντικό που να
αντιτίθεται σε ό, τι αφορά την πίστη, ειδικά αν διαβαστεί με το σωστό
λογοτεχνικό του είδος. Πρέπει επίσης να έχουμε κατά νου οτι η Βασούλα δεν είναι
Καθολική, αλλά Ορθόδοξη. Για παράδειγμα, επιμένει πως η αποκατάσταση της ενότητας της Εκκλησίας με
τη συμμετοχή όλων των ομολογιών, που θα λυγίσουν κάπως για να
συγκλίνουν προς την πλευρά του Χριστού, είναι ο κύριος σκοπός της σημερινής
οικουμενικής κίνησης.
Κατηγορείται από τους ομόθρησκούς της πως
είναι ένας δάκτυλος της Ρώμης. Το πώς, ωστόσο, οραματίζεται αυτή την ενότητα,
μένει ακόμα να καθοριστεί, αλλά είναι σαφές από τα μηνύματά της οτι βλέπει τον «Πέτρο»,
τον Πάπα, ως «πρώτο» μεταξύ αδελφών. Πάντως, το κύριο μήνυμα του
παρόντος τόμου είναι να μεταφέρει στον αναγνώστη το μήνυμα πως ο Θεός αγαπάει
τον καθένα από μας και περιμένει με ανοιχτές αγκάλες να δεχθεί κάθε αμαρτωλό
που μετανοεί. Πολλά γεγονότα της πρόσφατης ιστορίας γίνονται αντιληπτά, υπό το
φως της Αποκάλυψης του Ιωάννη, σαν σημάδια για να υπενθυμίσουν στον κόσμο να
επανεξετάσει τη σχέση του με τον Θεό, ο Οποίος, αν και η ουσία Του είναι Αγάπη,
είναι συγχρόνως και δίκαιος και μπορεί και να τιμωρήσει.
Αν
αυτό το βιβλίο είχε δημοσιευτεί νωρίτερα, μετά τις απαντήσεις της Βασούλας στα
ερωτήματα που της έθεσε το Συμβούλιο για το Δόγμα της Πίστεως, ίσως η απόφαση
να γίνει αποδεκτή, εκείνη και τα μηνύματά της, να είχε αφεθεί στην κρίση των
τοπικών επισκόπων και ιερέων της κάθε ενορίας.”
ΑΝΤΙ ΣΧΟΛΙΟΥ "Στο
ερώτημα γιατί το Βατικανό τηρεῖ μιά μᾶλλον θετική στάση ἀπέναντι στήν κίνηση τῆς
«Βασούλας». Τοῦτο μπορεῖ εὔκολα νά ἐξηγηθῆ, ἄν λάβουμε ὑπ’ ὄψιν μας σχετικό «ὅραμά»
της στό ὁποῖο προβάλλεται καί διαφημίζεται τό Πρωτεῖο τοῦ Ποντίφηκος: «Ἡ ‘‘ἕνωση’’ θά γίνη βεβαίως, μέσω ‘‘τοῦ
Πέτρου’’, δηλαδή τοῦ Πάπα τῆς Ρώμης: ‘(Ἰησοῦς): Στό Μήνυμά Μου ζητῶ νά ἑνωθοῦν
οἱ Ἐκκλησίες Μου … Διάλεξα τόν Πέτρο νά εἶναι ὁ φύλακάς σας, νά σᾶς φυλάει μέσα
στήν Ἀλήθεια ὡς τήν Ἐπιστροφή Μου, ἀλλά οἱ ἄνθρωποι Μέ παρήκουσαν. Διαιρέθηκαν ἀνακηρύσσοντας
δικούς τους κανόνες. Ἀληθινά σας λέγω, μήν ἀκοῦτε ἐκείνους πού ἀντιτίθενται
στόν Πέτρο, τόν Πέτρο τῶν Ἀμνῶν Μου, πού εἶναι σήμερα ὁἸωάννης Παῦλος Β΄, γιατί
εἶναι ὁ ἐκλεκτός Μου καί ὁ ἀγαπημένος τῆς Ψυχῆς μου. Μήν ἀκοῦτε ἐκείνους πού
τόν καταδικάζουν, ἔχουν πλανηθεῖ…νά γυρίσετε ὅλοι στόν Πέτρο καί νά γίνετε ἕνα,
ὅπως ὁ Πατέρας κι Ἐγώ εἴμαστε Ἕνα» (Τετρ.2940, σ. 45, βλ. Περιοδικό Διάλογος τεῦχος
17).
……….Από
τό 1990 ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος χαρακτήρισε τήν κίνηση τῆς κ. Βασούλας Ρύντεν ἀσυμβίβαστη
μέ τήν Ὀρθόδοξη πίστη. Ὁ πρωτ. π. Κυριακός Τσουρός, Γραμματέας τῆς Συνοδικῆς Ἐπιτροπῆς
ἐπί τῶν αἱρέσεων σέ ἄρθρο του μέ τίτλο «Ποιά εἶναι ἡ κ. Βασούλα Ρύντεν» τήν
ξεσκεπάζει μέ βάση τά γραπτά της: «Σέ
διάλογο μέ τόν Ἰησοῦ: (Βασούλα): Μπορῶ νά σ’ εὐλογήσω καί ἐγώ; (Ἰησοῦς): Μπορεῖς.
(Βασούλα): Τότε ἔχε τίς εὐλογίες μου Ἰησοῦ Χριστέ!’ (Τετράδια 116, α 77). Ὁ
Ἰησοῦς στήν ἐρώτησή της: ‘Ἡ καρδιά μετρᾶ περισσότερο ἀπό τά ράσα;’, ἀπαντᾶ:
Ναί, τό σημαντικό εἶναι ἡ καρδιά’. Ἔτσι, ἡ Βασούλα μπορεῖ νά παίρνει ἀπό τό
Χέρι Του τόν Ἄρτο Του’ (αὐτόθι, σέλ. 75 καί 156)…τελικά ὁ Ἰησοῦς τῆς λέει: Ἔλα,
ἅς ἀναπαυθοῦμε ὁ ἕνας μέσα στόν ἄλλο’ (αὐτόθι, σ.147). Ἐξ ἄλλου, ὁ Ἰησοῦς τήν
διάλεξε νά γίνει ὁ βωμός Του (αὐτόθι, σ. 187). Ὁ Ἰησοῦς ἀποκαλύπτει καί τά ἑξῆς γιά τήν Βασούλα: Ὑπόλοιπό Μου, ἑνώσου
μαζί Μου καί ἅς γίνομε ἕνα μαζί, μαζί θ’ ἀποκαταστήσουμε τήν Ἐκκλησία Μου»
(Τετρ. 116, σ 224)."
Δείτε
και:
-Ελένη Βασσάλου, «Προφήτης των ημερών
μας» η κ. Βασούλα Ρύντεν ; http://aktines.blogspot.gr/2014/02/blog-post_8392.html
-Οικουμενιστικό προσκύνημα ή περί
Βασούλας Ρύντεν ( Ανακοίνωση Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς) http://aktines.blogspot.gr/2013/11/blog-post_28.html
-Ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας, ο
Οικουμενισμός και η Βασούλα Ρύντενhttp://aktines.blogspot.gr/2012/01/blog-post_7552.html
-Εκκλησία της Κύπρου: Ανακοίνωση περί
της Βασιλικής Παρασκευής Πεντάκη – Ρύντεν (Βασούλας). http://aktines.blogspot.gr/2012/01/blog-post_2623.html
Καρδινάλιος Πρόσπερο Γκρεκ :
ΑπάντησηΔιαγραφή"Πολλά γεγονότα της πρόσφατης ιστορίας γίνονται αντιληπτά, υπό το φως της Αποκάλυψης του Ιωάννη, σαν σημάδια για να υπενθυμίσουν στον κόσμο να επανεξετάσει τη σχέση του με τον Θεό, ο Οποίος, αν και η ουσία Του είναι Αγάπη"
κυπριανός χ :
Η σχεσιολογία εκτοπίζει την θεολογία (σημ. ποια απ΄ όλες;) και ο συνάπτων σχέση με το θεό "εξίσταται και ίσταται" γράφων :
"Σας υπενθυμίζω ότι ουσία μου (του θεού του καρδινάλιου Πρόσπερο Γκρκ) είναι η αγάπη."
Ξέχνά όμως ο άφρων ότι με αυτή την αγάπη προδόθηκε ο Κύριος, και ο παραδιδούς Αυτόν "απελθών απήγξατο".
"70 ἀπεκρίθη αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· Οὐκ ἐγὼ ὑμᾶς τοὺς δώδεκα ἐξελεξάμην; καὶ ἐξ ὑμῶν εἷς διάβολός ἐστιν." (Ιν. στ΄)
"Ἕνεκεν τοῦ ὀνόματός σου, Κύριε, ζήσεις μέ, ἐν τή δικαιοσύνη σου ἑξάξεις ἐκ θλίψεως τήν ψυχήν μου καί ἐν τῷ ἐλέει σου ἐξολοθρεύσεις τούς ἐχθρούς μου καί ἀπολεῖς πάντας τούς θλίβοντας τήν ψυχήν μου, ὅτι ἐγώ δοῦλός σου εἰμι." (Ψ. ρμβ΄)
Απο τον δηθεν διαλογο της με τον Ιησου Χριστο φαινεται το πνευμα πλανης και το θρασος που κατεχει τη Βασουλα, με το να ευλογει το Χριστο και να αντικαθιστα την Εκκλησια με το προσωπο της,
ΑπάντησηΔιαγραφήπασχει απο εοσφορισμο,οπως και οι ομοφρονουντες μ αυτην διαδοχοι του Πετρου ,Παπες.Διεποντε απο το πνευμα του εοσφορου ,γιαυτο και ταυτιζοντε ως προς τις αποψεις τους.Ας τη χαιροντε.
Συ ει ο εθλογων και αγιαζων τα συμπαντα Χριστε ο Θεος και Συ τη δοξα αναπεμπωμεν συν τωανατχο Σου Πατρι και τω Αγιω Πνευματι νυν και αει και εις τους αιωνας των αιωνων αμην.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην εποχη μας την μειχαλιδα και αμαρτωλη εμφανιστηκε η Βασουλα που λαλει βλασφημα λεγονταςοτι ευλογει το Χριστο και την οποια αποδεχοντε σαν αγγελο τους οι καθολικοι και ο παπας.