30 Απρ 2014

Νικόλαος Σωτηρόπουλος, Έργο της Μασονίας ο Οικουμενισμός -Αποδείξεις. Μασόνοι πράκτορες όσοι οικουμενίζουν...

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ( ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ) & ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΙΩΓΑΣ (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ) ΕΚΠΟΜΠΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΤΗΛΕΤΩΡΑ 12-3-94
ΈΡΓΟ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ & ΜΑΣΟΝΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΟΣΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΖΟΥΝ...

Περί τῆς τελειώσεως τοῦ ἀνθρώπου.

Περί τῆς τελειώσεως τοῦ ἀνθρώπου. (Πατερικαί διδαχαί)
Ὁ ἅγιος Νικόδημος στό ἐρώτημα ἀπό τί ἐξαρτᾶται ἡ χριστιανική τελειότητα μᾶς λέγει «Τό μεγαλύτερο καί τελειότερο κατόρθωμα, πού ἠμπορεῖ νά εἰπῆ ἤ νά συλλογισθῆ ὁ ἄνθρωπος, εἶναι τό νά πλησιάση εἰς τόν Θεόν καί νά ἑνωθῆ μέ αὐτόν.

Πρόκληση Ερντογάν! Προσευχή με ισλαμιστές στις 29 Μαίου στην Αγια Σοφιά!


Image

Πρόκληση Ερντογάν! Προσευχή με ισλαμιστές στις 29 Μαίου στην Αγια Σοφιά!
Επιμέλεια : Λ. ΛΙΓΟΥΡΙΩΤΗΣ
Να μετατρέψει σε Τζαμί την Αγιά Σοφιά για να προσευχηθεί ο ίδιος και μερικοί επίσημοι προσκεκλημένοι του κατά την  επέτειο της Αλώσεως της Κωνσταντινουπόλεως στις 29 Μαΐου, επιθυμεί και σχεδιάζει ο Τούρκος Πρωθυπουργός κ Τ. Ερντογάν!
Την αποκάλυψη των σχεδίων Ερντογάν, που ίσως θα ''γαρνίρει'' με υποσχέσεις για την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής Της Χάλκης, κάνει ο ο συνεργάτης της εφημερίδας Radikal κ. Ομέρ Σαχίν, σε άρθρο του που αφορούν τις κινήσεις Ερντογάν  στο δρόμο προς την εκλογή του για Πρόεδρος της Τουρκίας το καλοκαίρι.

Κυκλοφορεί το φύλλον της 2.5.2014 του «Ορθοδόξου Τύπου»



Μερικά ἀπό τά περιεχόμενά του:
Νέαν σταυροφορίαν ἐναντίον τῆς Ὀρθοδοξίας προαναγγέλλουν αἱ ἐνέργιαι τοῦ Βατικανοῦ εἰς τὴν Οὐκρανίαν.
Οἱ ὅροι καὶ αἱ προϋποθέσεις διὰ τὴν ἐπιτυχίαν τῆς Ἁγίας καὶ Μεγάλης Πανορθοδόξου Συνόδου. Τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου Ἱεροθέου.
Συναγερμός: Βαδίζομεν ὁλοταχῶς πρὸς τὴν «ἕνωσιν» μὲ τοὺς Παπικούς

Η επανάσταση του π. Θύμιου Βλαχάβα -Μάιος 1807

Επέτειοι θεσσαλικής Ιστορίας 
Η επανάσταση του π. Θύμιου Βλαχάβα Μάιος 1807
   1.Η εξέγερση στη Σερβία και ο ρωσοτουρκικός πόλεμος του 1806-12: Οι αρχές του 19ου αιώνα χαρακτηρίζονται ταραγμένη εποχή για τη Βαλκανική και την Ανατ. Μεσόγειο. Μετά την επανάσταση των Σέρβων στην περιοχή του Βελιγραδίου, επιδεινώθηκαν οι Ρωσοτουρκικές σχέσεις, καθόσον η Ρωσία διεκδικούσε την προστασία των απανταχού καταπιεζόμενων Ορθοδόξων. Αυτό οδήγησε στο ρωσοτουρκικό πόλεμο του 1806-12. Έτσι και στον ελλαδικό χώρο (Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα) οι αρματολοί, ενθαρυνόμενοι από τις διεθνείς εξελίξεις, είναι έτοιμοι να πάρουν τα όπλα, ενώ οι διωγμένοι στα Επτάνησα Σουλιώτες είναι έτοιμοι για επαναστατική δράση.

Απάντηση του Παναγιώτη Ανδριόπουλου στο Γραφείο επί των αιρέσεων της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς



Από τον κ. Π. Ανδριόπουλο λάβαμε το ακόλουθο ηλεκτρονικό μήνυμα
Αγαπητοί διαχειριστές,
σας επισυνάπτω την απάντησή μου στην απάντηση του Γραφείου επί των Αιρέσεων της Μητροπόλεως Πειραιώς, την οποία έχετε αναρτήσει.
Σας παρακαλώ να την αναρτήσετε, αφού αυτό επιβάλλει η δεοντολογία, με δεδομένη την αναφορά του Γραφείου στο πρόσωπό μου.
Χριστός Ανέστη!
Παναγιώτης Αντ. Ανδριόπουλος
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Του Παναγιώτη Αντ. Ανδριόπουλου
Δεν μπορώ παρά να χαρώ που έχω γίνει αιτία - όπως ισχυρίζονται - για να λάβουν μισθό εν ουρανοίς οι υπεύθυνοι του Γραφείου επί των Αιρέσεων της Μητροπόλεως Πειραιώς.

29 Απρ 2014

Νίκος Χειλαδάκης, Η λαίλαπα του οικουμενισμού μας έχει πλημμυρήσει



Η λαίλαπα του οικουμενισμού μας έχει πλημμυρήσει
«Πονηροί δε άνθρωποι και γόητες προκόψουσιν επί το χείρον πλανώντες και πλανώμενοι» Προς Τιμόθεον Β επιστολής Παύλου
Βλέποντας τις φωτογραφίες του πατριάρχη Βαρθολομαίου στην επίσκεψη του στην Ολλανδία, όπου μετείχε σε λειτουργική συνπροσευχή με αιρετικούς και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς, αντιλαμβάνομαι ότι πλέον η λαίλαπα του οικουμενισμού μας έχει πλημμυρήσει από παντού και ότι ο προκαθήμενος έχει ξεπεράσει όλα τα όρια για να μπορεί να ονομάζεται Πατριάρχης των Ορθοδόξων.
Στο Βυζάντιο ο λαός, (όπως μας αναφέρει ο Στήβεν Ράνσιμαν), πολλές φόρες επενέβηκε δυναμικά για να ανατρέψει κάποιον Πατριάρχη που είχε ξεφύγει από τα ποιμαντικά του όρια. Δυστυχώς αν δεν γίνει κάτι πολύ σύντομα, τότε στην Ορθοδοξία θα επέλθει ένα οδυνηρό σχίσμα που θα είναι ακόμα πιο οδυνηρό από τα προηγούμενα ιστορικά ανάλογα.

Οι επισκέψεις του Πατροκοσμά στη Βορ. Ήπειρο και η διήμερη παραμονή του στη Δρόβιανη



ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΑ 300 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ…
Οι επισκέψεις του Πατροκοσμά στη Βορ. Ήπειρο
και η διήμερη παραμονή του στη Δρόβιανη
Γράφει ο ΝΙΚΟΣ Θ. ΥΦΑΝΤΗΣ
*  Ο Κοσμάς ο Αιτωλός, κατά κόσμο Κώνστας, γεννήθηκε στο χωριό Μέγα Δένδρο της Αιτωλίας το 1714. Τα πρώτα γράμματα τα έμαθε από τον ιεροδιάκονο Γεράσιμο Λύτσικα στη Σιγδίτσα της Παρνασσίδας. Την εγκύκλιο μόρφωση, τα «γραμματικά» στα είκοσι χρόνια του άρχισε να τα διδάσκεται από τον Ιεροδιάκονο Ανανία. Πριν από το 1750 πήγε στο Άγιο Όρος. Στην Αθωνιάδα Σχολή του Αγίου Όρους τελείωσε τα «γραμματικά» και διδάχτηκε τη Λογική από τον εκ Μετσόβου διδάσκαλον Τζαρτζούλη, που ήταν Σχολάρχης της Αθωνιάδος Σχολής μετά τον Ευγένιο Βούλγαρη, τον οποίον ο Κοσμάς είχε επίσης δάσκαλο. Στη Μονή Φιλοθέου του Αγίου Όρους κουρεύτηκε μοναχός και χειροτονήθηκε ιερομόναχος.
Το 1760 τον βρίσκουμε στην Κωνσταντινούπολη, όπου διδάχτηκε την ρητορική από τον ιερομόναχο αδερφό του Χρύσανθο. Στην Κωνσταντινούπολη παίρνει την ευλογία και την άδεια από τον Πατριάρχη Σωφρόνιο Β’ «τον εκ Δελβίνου» της Ηπείρου και αρχίζει την ιεραποστολική του δράση, που θα συνεχιστεί ως το θάνατό του (1779).

Απαράδεκτη δήλωση για δημοψήφισμα τζαμιών και ιερών ναών. Νομιμοποιούν παραθρησκευτικές σέκτες και επιτρέπουν ίδρυση τεμένων ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ



ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΖΑΜΙΩΝ ΚΑΙ ΙΕΡΩΝ ΝΑΩΝ
 Πρωτοφανείς, προκλητικές για το θρησκευτικό αίσθημα των Ελλήνων δηλώσεις από τον γενικό γραμματέα θρησκευμάτων του υπουργείου Παιδείας Γιώργο Καλαντζή και βέβαια πάνω απ'όλα ιστορική ύβρις απέναντι στην Ορθοδοξία που αποτέλεσε το βασικό συστατικό στοιχείο για την αναγέννηση του Ελληνισμού μέσα στα 400 χρόνια της σκλαβιάς.
Ο Γ. Καλαντζής, λοιπόν, με αφορμή δήλωση του υποψήφιου δημάρχου Αρη Σπηλιωτόπουλου πως θα κάνει δημοψήφισμα για το τζαμί στην Αθήνα, δήλωσε πως "Αν είναι έτσι πρέπει να γίνεται δημοψήφισμα και για κάθε νέα χριστιανική εκκλησία που ανεγείρεται"! 
Συγκεκριμένα η δήλωση του γ.γ. Θρησκευμάτων Γ. Καλαντζή (ο οποίος σημειωτέον έχει διατελέσει διευθυντής του γραφείου του Θεόδωρου Πάγκαλου) έχει ως εξής:
«Ο κ. Α. Σπηλιωτόπουλος, ως βουλευτής της Ν.Δ., έχει ψηφίσει τον νόμο για την κατασκευή του τζαμιού στην Αθήνα και μάλιστα στη συγκεκριμένη τοποθεσία που αυτό θα γίνει. Το 2009 ανέλαβε υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.»

Απάντηση στον κ. Αθανάσιο Παπαθανασίου περί του «Ορθόδοξου Θεοπασχιτισμού» (Γραφείο επί των αιρέσεων και παραθρησκειών Ι.Μ.Πειραιώς)



ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Ενθυμούμενοι τον λόγο του Κυρίου μας «μακάριοι εστέ όταν ονειδήσωσινυμάς…Χαίρετε και αγαλλιάσθε ότι ο μισθός υμών πολύς εντοιςουρανοίς» (Ματθ.5,11-12),χαιρόμεθαγια τις απαξιωτικές εκφράσεις, του διαχειριστή του ιστολογίου«Ιδιωτική Οδός»κ. Παν. Ανδριόπουλου: «καταπιάνεται με τον ‘θεοπασχίτη’ εδώ γελάνε», «γραφικοί συντάκτες», «ευσεβέστατα ανθρωπάκια», «γελοιότητες»,  τις οποίες χρησιμοποίησε με αφορμή δημοσίευσή μας της 24ῃς Απριλίου 2014με τίτλο «Αναφορά σε σύγχρονη θεοπασχητική κακοδοξία».Λυπούμεθα όμως για το πρόσωπό του,όχι μόνον διότι αμαρτάνει,  ειρωνευόμενος, αλλά και διότιεάν ο κ. Ανδριόπουλος νομίζει ότι τα όσα γράψαμε στο άρθρο μας είναι «γελοιότητες», θα έπρεπε να κάνει τον κόπο να το αποδείξει με μαρτυρίες από την αγία Γραφή και τους αγίους Πατέρες. Το γεγονός όμως ότι δεν τόλμησε να ανατρέψει το περιεχόμενό του, αλλά κατέφυγε σε ειρωνείες, αποδεικνύει ότι η πρόθεσή του δεν ήταν να συμβάλλει με τη δημοσίευσή του στην οικοδομή του σώματος της Εκκλησίας. Εκτός και αν πιστεύει, ότι με το απόσπασμα του μακαριστού Μητροπολίτου Νικοπόλεως Μελετίου, το οποίο παρέθεσε, προφανώς ως απάντηση, ανατρέπει το περιεχόμενο του άρθρου μας.

Γιώργος Ν. Παπαθανασόπουλος, O εξοστρακισμός της Σουλεϊμάν



O εξοστρακισμός της Σουλεϊμάν
            Ο εξοστρακισμος της Θρακιώτισσας μουσουλμάνας Ρομά Σαμπιχά Σουλεϊμάν από το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι απλά, όπως παρουσιάσθηκε από το Κόμμα των κ.κ. Τσίπρα και Λαφαζάνη, η διόρθωση ενός λάθους και μιας επιπολαιότητας – που και αυτό δεν είναι λίγο. Ούτε ένα «αυτογκόλ», όπως το χαρακτήρισαν στελέχη του εν λόγω Κόμματος. Είναι μια σοβαρή ενέργεια με πολιτικές, εθνικές και κοινωνικές διαστάσεις, που θυμίζει καταστάσεις καταδικασμένες από όλο τον πολιτισμένο και δημοκρατικό κόσμο.

Φώτης Μιχαήλ, Προεκλογικά πηγαδάκια



ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ
Ας ακούσει κάποιος τις κουβέντες στους καφενέδες...
-Κυρ-Θανάση, εσύ που είσαι και παλιός δικηγόρος, μήπως ξέρεις ποιοι είναι σήμερα οι εκπρόσωποί μας στο Ευρωκοινοβούλιο;
-Έ...Τι να σας πω βρε παιδιά. Ντρέπομαι που το λέω, αλλά οι άνθρωποι, που μας εκπροσωπούν στην Ευρωβουλή, μου είναι εντελώς άγνωστοι! Μήπως τους προτείνουμε εμείς, για να τους ξέρουμε κιόλας; Άλλοι τους διαλέγουν.  Εμείς απλώς καλούμαστε με την ψήφο μας, να τους εγκρίνουμε. 

Επιστολή Μοναχού Επιφάνιου Μυλοποταμινού


Συνέλευση 2 Απριλίου 2014

Επιστολή Μοναχού Επιφάνιου Μυλοποταμινού
Με αφορμή δημοσιεύματα που αφορούν στο πρόσωπό μου:
Πριν από ένα και πλέον μήνα αποδέχθηκα την πρόταση του φιλοαγιορείτη και επί οκταετία διευθυντή του Κέντρου Υγείας του Αγίου Όρους κ. Γιάννη Βαλάση για τη συμμετοχή μου σε φιλανθρωπική εκδήλωση ενός συλλόγου του οποίου είναι μέλος. Η συμμετοχή μου αυτή και η τιμητική διάκριση που τη συνόδευσε, σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί ένταξη ή ενεργό συνεργασία, στο συγκεκριμένο σύλλογο.

Νίκος Χειλαδάκης, Νέο "θερμό" επεισόδιο στο Ανατολικό Αιγαίο;



ΝΕΟ «ΘΕΡΜΟ» ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΣΤΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ ;
Η κατάσταση στο Αιγαίο φαίνεται πως «θερμαίνεται» όλο και περισσότερο με την τουρκική προκλητικότητα να συνεχίζεται αμείωτη με αποτέλεσμα να αυξάνονται επικίνδυνα τα επεισόδια ανοιχτής αντιπαράθεσης μεταξύ των δυο χωρών, με τον άμεσο κίνδυνο πάντα η αντιπαράθεση αυτή να εξελιχτεί σε θερμή αναμέτρηση, με ανυπολόγιστες συνέπειες για την ειρήνη στην περιοχή.
Έτσι μετά το επεισόδιο που είχαμε πριν από λίγες μέρες νότια της Κρήτης με ένα τουρκικό πολεμικό πλοίο να παρενοχλεί  ερευνητικό σκάφος που ενεργούσε έρευνες με την εντολή της ελληνικής πλευράς, αυτή την φορά πρωταγωνιστής του επεισοδίου ήταν ένα τουρκικό «τάνκερ», το οποίο με αφετηρία τον τουρκικό ναύσταθμο, του Gümüşlük, στην περιοχή της Μούγλας απέναντι από τα Δωδεκάνησα, κατευθύνονταν προς το λιμάνι της Αττάλειας στην τουρκική ακτή της Μεσογείου. Σύμφωνα με το τουρκικό πρακτορείο ειδήσεων, DHA, το τουρκικό «τανκερ» πλέοντας μέσα στα τουρκικά χωρικά ύδατα, (φυσικά πάντα σύμφωνα με τις τουρκικές απόψεις) και μεταφέροντας καύσιμα από την Σμύρνη προς την Αττάλεια, προσεγγίστηκε στην πορεία του από πλοίο της ελληνικής ακτοφυλακής που ζήτησε να σταματήσει την πορεία του για να το ελέγξει. 

Εκκλησία και Θεολογικές Σχολές

Μὲ ἀφορμὴ τὶς ἐντονότατες ἀντιδράσεις γιὰ τὴν ἵδρυση Τμήματος Ἰσλαμικῶν Σπουδῶν στὸ Τμῆμα Θεολογίας τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ ΑΠΘ ἀκούσθηκαν ποικίλες γνῶμες καὶ ἀπόψεις ἀπὸ πανεπιστημιακοὺς δασκάλους. Ὅσοι ὑποστήριξαν τὴν ἵδρυση ἑνὸς τέτοιου Τμήματος, ποὺ ἄφησε ἄναυδο τὸ πλήρωμα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καὶ τὸ λύπησε βαθύτατα, ἐπικαλέσθηκαν διάφορες δικαιολογίες. Μεταξὺ αὐτῶν διατυπώθηκε καὶ ἡ ἀκόλουθη ἄποψη ἀπὸ τὸν Πρόεδρο τοῦ Τμήματος κ. Χρυσόστομο Σταμούλη:

28 Απρ 2014

Τάμα ή Τέμενος;;;




ΤΑΜΑ ή ΤΕΜΕΝΟΣ;;;
Γιατί κατηγορούν την ελληνική πολιτεία για το τζαμί; Στην καλύτερη περίπτωση δεν θα γίνει ούτε ένα τζαμί πουθενά στην Ελλάδα, αν δεν γίνει Εκκλησία η Αγία Σοφία, αν δεν ανοίξει η θεολογική Σχολή της Χάλκης, αν δεν σταματήσουν τώρα οι σφαγές στη Συρία, αν δεν ανοίξουν εκκλησίες στο Κατάρ, στα Εμιράτα και στη Σαουδική Αραβία. Με ποιο δικαίωμα ζητούν τζαμί; Ο Αλλάχ είναι παντού, αφού έτσι κι αλλιώς γονατίζουν σε πλατείες, κήπους και γήπεδα...Τι τα θέλουν τα ντουβάρια; Ας πιέσουν τις κυβερνήσεις τους με τους συλλόγους και τις πρεσβείες τους να μας επιτρέψουν και μας να φτιάξουμε ναούς στα προαναφερθέντα κράτη και θα δούμε. Να ισχύσει η αρχή της αμοιβαιότητας.

Δημήτριος Νατσιός, Λεξικά για παιδιά ή ...κλαυσιγελώτων



Λεξικά για παιδιά ή ...κλαυσιγελώτων
«Κούφιοι και οκνοί καταφρονούν
τη θεία τραχιά σου γλώσσα
των Ευρωπαίων περίγελα
και των αρχαίων παλιάτσοι»
Κ. Παλαμάς
 Θα μπορούσαν, όσα ακολουθούν, να συνιστούν ευθυμογράφημα, αλλά θα το ονομάσω κείμενο «κλαυσιγελώτων», δανειζόμενος την λέξη από την αρχαία γραμματεία.
Στα νέα σχολικά βιβλία, που κυκλοφορήθηκαν το 2006, περιλαμβάνονται και δύο Λεξικά για τους μαθητές. Ένα για τις τρεις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, το οποίο, επιγράφεται «Εικονογραφημένο Λεξικό Α’, Β’, Γ’ Δημοτικού- Το Πρώτο μου Λεξικό» και το δεύτερο «Ορθογραφικό-Ερμηνευτικό» για τις τρεις υπόλοιπες τάξεις του σχολείου. (Περιορίζομαι στο πρώτο, για τις τρεις πρώτες τάξεις).

Νίκος Χειλαδάκης, Στην Γαλλία λένε ΟΧΙ σε ανέγερση τζαμιού


ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ ΛΕΝΕ ΟΧΙ ΣΕ ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΤΖΑΜΙΟΥ.jpg

ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ ΛΕΝΕ ΟΧΙ ΣΕ ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΤΖΑΜΙΟΥ
Μεγάλη αίσθηση προκαλεί στην Γαλλία αλλά και στην Τουρκία, (όπου αναδημοσιεύεται η είδηση ), ότι ο νεοεκλεγείς δήμαρχος του προαστίου των Παρισίων, Mantes-la Ville, ο Cyriy Nauth, ο οποίος εκλέχτηκε με το   κόμμα της Marine Le Pen, ακύρωσε απόφαση του προηγούμενου σοσιαλιστή δημάρχου για ανέγερση μεγάλου μουσουλμανικού τεμένους στην κωμόπολη του. Μάλιστα όπως αναφέρεται αποφασίστηκε στον χώρο που προβλέπονταν να ανεγερθεί το μουσουλμανικό τέμενος να γίνει ένα μεγάλο πάρκο όπου θα μπορούν οι δημότες να απολαμβάνουν την φύση και να κάνουν την βόλτα τους.

Πρεσβ. Αθανάσιος Μηνάς, Σχόλιο στὴ βλάσφημη σειρὰ ¨Μαρία καὶ Ἰωσὴφ¨ τοῦ Alpha



« Τῆς Παναγίας Ἀχράντου, Ὑπερευλογημένης, Ἐνδόξου Δεσποίνης ἡμῶν Θεοτόκου καὶ Ἀειπαρθένου Μαρίας» καὶ ὄχι ¨τῆς Μαρίας¨ ∙ «τοῦ ἁγίου καὶ δικαίου Ἰωσὴφ τοῦ Μνήστορος» καὶ ὄχι ¨τοῦ Ἰωσὴφ¨
« Ἐξαιρέτως τῆς Παναγίας, Ἀχράντου, Ὑπερευλογημένης, Ἐνδόξου Δεσποίνης ἡμῶν Θεοτόκου καὶ Ἀειπαρθένου Μαρίας».                                                                                                                                                        
     Ἡ Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ  Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία μας, ὡς στῦλος καὶ ἐδραίωμα τῆς ἀληθείας, στὴν ἁγιώτατη καὶ κρισιμότατη θέση τῆς Θείας Λειτουργίας προσφωνεῖ μέσῳ τῶν λειτουργῶν της τὴν Κεχαριτωμένη Θεοτόκο Μαρία, Ἀειπάρθενον, δίνοντάς Της τὰ δευτερεῖα τῆς Ἁγίας καὶ Ὁμοουσίου Τριάδος. Κι’ αὐτὸ ἐν Πνεύματι Ἁγίῳκαὶ κατ’Ἀποκάλυψη τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ τὴ φοβερὴ ἐκείνη ὥρα τοῦ Εὐαγγελισμοῦ στὴ Ναζαρέτ,διὰ τοῦ Ἀρχαγγέλουκαὶ τῆς φανέρωσης ἐν χρόνῳ καὶ τόπῳ τοῦ Προαιωνίου Μυστηρίου γιὰ τὴ σωτηρία τοῦ σύμπαντος κόσμου.  

Σχολιασμός στο διά ραντίσματος ή επιχύσεως «Βάπτισμα» των Παπικών



ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Εν Πειραιεί τη 28η  Απριλίου 2014
  Μια από τις σημαντικότερες καινοτομίες του Παπισμού,  η οποία την διαφοροποιεί από την Μία Αγία καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Χριστού, την ακαινοτόμητη Ορθοδοξία μας, είναι και ο τρόπος του Βαπτίσματος. Ήδη από τον 14ο αιώνα κατήργησε το από τον ίδιο τον Κύριο και τους αποστόλους παραδεδομένο τύπο βαπτίσματος, τουτέστι διά βυθίσεως στο νερό και το  αντικατέστησεμε το διά ραντισμού ή επιχύσεως βάπτισμα. Αφορμή για τον σύντομο αυτό σχολιασμό μας έδωσε άρθρο στο εν Αθήναις περιοδικό των Ιησουιτών «ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ» (τευχ. 1086, Μάρτιος–Απρίλιος 2014), του παπικού «ιερέα» κ. Θ. Κοντίδη, με τίτλο: «Βάπτισμα: Με βύθιση στο νερό ή επίχυση νερού στην κεφαλή;»Ο αρθρογράφος, Ιησουίτης «κληρικός», επιχειρεί να «θεμελιώσει» θεολογικά και εκκλησιολογικά τον καινοτόμο τρόπο με τον οποίο τελεί το Βάπτισμα ο Παπισμός, με σχολαστικού τύπου θεολογικούς συλλογισμούς, οι οποίοι όμως, όπως θα καταδειχθεί στη συνέχεια, δεν έχουν δυστυχώς κανένα έρεισμα ούτε στην αγία Γραφή, ούτε στην Πατερική και Κανονική Παράδοση της αρχαίας Εκκλησίας των 10 πρώτων αιώνων, όπου ετηρείτο σε Ανατολή και Δύση ο εκ του Κυρίου και των αγίων αποστόλων παραδεδομένος τύπος του Βαπτίσματος.

Νίκος Χειλαδάκης, Τα «βρίσκουν» ξανά Τουρκία – Ισραήλ, με την Ελλάδα τραγικά απούσα



ΤΑ «ΒΡΙΣΚΟΥΝ» ΞΑΝΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΙΣΡΑΗΛ
ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΑΠΟΥΣΑ
Φαίνεται πως οι αυταπάτες τέλειωσαν και όσοι αφελείς πίστευαν πως η μια κατοχική και «άφωνη» διεθνώς Ελλάδα θα μπορούσε να στηριχτεί στο Ισραήλ στις κρίσιμες γεωπολιτικές εξελίξεις της ευρύτερης περιοχής και κυρίως στην αντιπαράθεση της με την Τουρκία στο τεράστιο ζήτημα των ενεργειακών κοιτασμάτων της ανατολικής Μεσογείου, μάλλον θα πρέπει να προσγειωθούν ανώμαλα στην πραγματικότητα. Ούτε οι συνεχείς επισκέψεις του κ Σαμαρά και του υπουργού Άμυνας κ Αβραμόπουλου στο Ισραήλ, ούτε οι αμέτρητοι «τεμενάδες» του μνημονιακού πρωθυπουργού στα διάφορα σιωνιστικά κέντρα, ούτε οι κοινές στρατιωτικές ασκήσεις και η προώθηση των στρατιωτικών σχέσεων Ελλάδας-Ισραήλ, δεν επηρέασαν την πορεία της επαναπροσέγγισης Τουρκίας Ισραήλ που δημιουργεί νέα δεδομένα, ίσως καθοριστικά, για πολλές εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή. Η τραγική έλλειψη μιας μόνιμης εθνικής στρατηγικής στα εθνικά θέματα και η χαρακτηριστική δουλικότητα της άσκησης της εξωτερικής πολιτικής μας, θα φέρνουν συνεχή οδυνηρά «χαστούκια» στην χώρα μας που βυθίζεται συνεχώς από ένα προδοτικό πολιτικό κατεστημένο. 

Τα σημάδια της θείας αγάπης του Χριστού



ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Ο ΙΕΡΟΣ ΝΙΠΤΗΡΑΣ της Ταπείνωσης: Βάση της αγάπης είναι η ταπείνωση. Ο Χριστός νίπτει τα πόδια των μαθητών Του και είναι ανάμεσά τους ως δούλος. Ενώ είναι και αποκαλείται Διδάσκαλος, γίνεται έσχατος υπηρέτης όλων και δίνει παράδειγμα ταπείνωσης και διακονίας. Όχι μόνο κατέβηκε από τον ουρανό και άφησε εκεί τη δόξα Του, αλλά έγινε άνθρωπος και «έλαβε δούλου μορφήν» και ανέβηκε από τη γη στο Σταυρό, «γενόμενος υπήκοος μέχρι θανάτου» και «διήλθεν ευεργετών και ιώμενος πάντας» στο επίγειο πέρασμά Του.
Ο ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΕΙΠΝΟΣ της Αγάπης: Έδωσε τον Εαυτό Του στους μαθητές Του. Μυστηριακά και ευχαριστιακά, αναίμακτα και αγαπητικά. Πρίν ακόμη θυσιάσει την ψυχή (=ζωή) Του υπέρ των φίλων Του. Κράταγε τον εαυτό Του στα χέρια Του και έδινε το Σώμα Του εις βρώσιν και το Αίμα Του εις πόσιν για τη σωτηρία του Κόσμου. Με ένα ανεπανάληπτο και πάνσοφο τρόπο της αγάπης Του μας ένωσε από άπειρη αγάπη με τον Εαυτό του και δεν χωρίστηκε ποτέ πλέον από την Εκκλησία Του, η οποία μετά την Πεντηκοστή τελεί αδιαλείπτως το Αγιότερο Μυστήριο της θείας Αγάπης.

27 Απρ 2014

Πάσχα με τον Άγιο Πορφύριο



Πάσχα με τον Άγιο Πορφύριο
Κείμενο του καθηγητή καρδιολογίας Γεωργίου Παπαζάχου (1935-2001) δημοσιευμένο στο βιβλίο “Πάσχα το τερπνόν” των εκδόσεων Ακρίτας.
Αντί άλλης Πασχαλινής ευχής, θα σας μεταφέρω τα χαρμόσυνα αναστάσιμα βιώματα του μακαριστού γέροντα Πορφυρίου, όπως τα έζησα μια Τρίτη Διακαινησίμου στο κελλάκι του. Πήγα να τον δω σαν γιατρός. Μετά την καρδιολογική εξέταση και το συνηθισμένο καρδιογράφημα, με παρεκάλεσε να μη φύγω. Κάθησα στο σκαμνάκι κοντά στο κρεβάτι του. Έλαμπε από χαρά το πρόσωπό του. Με ρώτησε: -Ξέρεις το τροπάριο που λέει “Θανάτου εορτάζομεν νέκρωσιν...”; -Ναι, γέροντα, το ξέρω. -Πες το. Άρχισα γρήγορα γρήγορα. “Θανάτου εορτάζομεν νέκρωσιν, Άδου την καθαίρεσιν, άλλης βιοτής, της αιωνίου, απαρχήν· και σκιρτώντες υμνούμεν τον αίτιον, τον μόνον ευλογητόν των πατέρων Θεόν και υπερένδοξον”.

Πώς η Κύπρος θα έχανε τα πάντα μέσω του σχεδίου Ανάν

Δείτε και:
-Ποιοί υπέγραψαν το Σχέδιο Ανάν το 2004 και σήμερα έχουν σχέση με την Παιδεία;.http://aktines.blogspot.gr/2010/10/2004.html
Πώς η Κύπρος θα έχανε τα πάντα μέσω του σχεδίου Ανάν
Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ ΚΡΥΦΤΗΚΕ ΣΤΙΣ... ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
Κώστας Μαυρίδης*
Η φράση " Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες", χρησιμοποιείται όταν κορυφαία ζητήματα συγκαλύπτονται με πανουργία και «υποβαθμίζονται» έντεχνα ως . λεπτομέρειες. Αλλά είναι η ουσία. Αυτό συνέβη στο Σχ. Ανάν και τον παρεμβατικό ρόλο της Τουρκίας-Αγγλίας με στόχο το φυσικό αέριο. Συνοπτικά, από το 2001 οι Άγγλοι προέβαλαν κυριαρχικό δικαίωμα σε «χωρικά ύδατα» με εφαλτήριο τις δύο περιοχές των «κυρίαρχων αγγλικών βάσεων» (Ακρωτήρι και Δεκέλεια). 

Οι ομιλίες του Οικουμενικού Πατριάρχη στην Ολλανδία και μια φωτογραφία


Patriarch Bartholomaios tijdens de Paaswake 2014 in Istanbul


Οι ομιλίες του Οικουμενικού Πατριάρχη στην Ολλανδία δεν έχουν κυκλοφορήσει στα ελληνικά. Η φωτογραφία είναι από ολλανδική παπική ιστοσελίδα.
His All-Holiness in the Netherlands
Click here for the Address by His All-Holiness to the National Council of Churches.
Click here for the Address by His All-Holiness at the Old Catholic Cathedral.
Click here for the Quasimodo Lecture by His All-Holiness.
Click here for the Address by His All-Holiness on the occasion of the meeting with the Dutch Ecumenical Community.
Click here for the Greeting by His All-Holiness on the occasion of the Bishops Conference of the Union of Utrecht.
Click here for the Toast by His All-Holiness at the official dinner hosted by the Metropolitan Chapter of Utrecht.
Click here for the Address by His All-Holiness to the Joint Committee for the Theological Dialogue between the Ecumenical Patriarchate and the Old Catholic Church of the Union of Utrecht.

Θανάσης Ν. Παπαθανασίου, Αναφορά σε χάλκευση κατηγορίας επί θεοπασχητική κακοδοξία


Θανάσης Παπαθανασίου

Από τον κ. Θ. Ν. Παπαθανασίου λάβαμε το ακόλουθο ηλεκτρονικό μήνυμα
Χριστός Ανέστη!
Κύριε διαχειριστά της ιστοσελίδας,
Σας αποστέλλω απάντησή μου σε κείμενο το οποίο φιλοξενήσατε και το οποίο με θίγει προσωπικά. Παρακαλώ να την αναρτήσετε ακέραια και με αντίστοιχο τρόπο, κατά νόμον.
Από καρδιάς σας εύχομαι κάθε καλό παρά Κυρίου
Θανάσης Ν. Παπαθανασίου
Αθήνα
Θανάσης Ν. Παπαθανασίου
Αναφορά σε χάλκευση κατηγορίας επί θεοπασχητική κακοδοξία

Νίκος Χειλαδάκης, Κινδυνεύει από εκσκαφείς και κομπρεσέρ το πρώτο Άγιο Όρος της Μικράς Ασίας

Latmos antik bölgesi yok olma tehlikesiyle karşı karşıya
ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΑΠΟ ΕΚΣΚΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΜΠΡΕΣΕΡ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ
Μια από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως πολιτιστικές κληρονομιές, ένα από τα πρώτα χριστιανικά κέντρα της ανθρωπότητας, το πρώτο Άγιο Όρος της Μικράς Ασίας, με σπάνιας πολιτιστικής και θρησκευτικής αξίας  αγιογραφίες-τοιχογραφίες που σώζονται μέχρι σήμερα έστω και σε άσχημη κατάσταση ένεκα τουρκικών βανδαλισμών, το όρος Λάτρος, (τουρκικά Beşparmak, δηλαδή Πενταδάκτυλος), νοτιοανατολικά της Σμύρνης, απειλείται από ολοκληρωτική καταστροφή όπως αναφέρει σε αποκαλυπτικό της δημοσίευμα η τουρκική εφημερίδα, Taraf.

26 Απρ 2014

Μητροπολίτης Γόρτυνος Ἰερεμίας, Ἐπιστολή πρός τούς Ἑβραίους τούς ἀρνουμένους ὅτι σταύρωσαν τόν Ἰησοῦ Χριστό μας

Δημητσάνα-Μεγαλόπολη, Κυριακή 27 Ἀπριλίου 2014
ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ
Ἀδελφοί χριστιανοί,
1. Χθές, προχθές, μοῦ εἶπαν γιά ἕνα ραββῖνο Ἑβραῖο πού λέει καί πολυ-λέει ὅτι δέν εὐθύνονται οἱ Ἑβραῖοι γιά τήν Σταύρωση τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ καί ρίχνει τήν ὅλη εὐθύνη γιά τήν πράξη αὐτή στούς Ρωμαίους. Γιά τήν βεβαιότητα τοῦ πράγματος ζήτησα νά ἀκούσω καί ἐγώ τήν ὁμιλία του. Ἀπό τήν ὁμιλία του προσωπικά μοῦ ἔκανε καλή ἐντύπωση ἡ προσπάθειά του νά ἀπαλλάξει τό ἑβραϊκό ἔθνος του ἀπό τήν κατηγορία ὅτι βαρύνεται γιά τήν σταύρωση τοῦ Χριστοῦ, γιατί μέ αὐτό δηλώνει ὅτι τό θεωρεῖ ὡς μεγάλο κακό αὐτό πού ἔγινε. 

Νίκος Χειλαδάκης, Καταστρέφουν τα βυζαντινά ανάκτορα των Βλαχερνών για να κτίσουν μουσουλμανικό τεκέ

Tekke ihyası Bizans’ı yıkar
ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΑ ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΑΝΑΚΤΟΡΑ ΤΩΝ ΒΛΑΧΕΡΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΤΙΣΟΥΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΟ ΤΕΚΕ
Ακόμα και Τούρκοι έχουν αρχίσει και ανησυχούν από την συνεχιζόμενη κακοποίηση και καταστροφή σημαντικών βυζαντινών μνημείων της Κωνσταντινούπολης που τα τελευταία χρόνια έχει πάρει την μορφή επιδημίας, χωρίς φυσικά, (αυτό έλλειπε), καμία αντίδραση από ελληνικής πλευράς στα μεγάλα αυτά πολιτιστικά ατοπήματα της σύγχρονης Τουρκίας.

Φωτογραφίες από τoν οικουμενιστικό Εσπερινό στην Ολλανδία

Ολλανδία - 24/04/2014- Καθρεδρικός Ναός των Παλαιοκαθολικών της Ουτρέχτης. Συμπροσευχή και συν - εκκλησιασμός, ακόμα και με ιέρειες αδιαφορώντας για τις επιταγές των οικουμενικών συνόδων.

Κυριακή του Αντίπασχα (Θωμά)- «Των θυρών κεκλεισμένων… διά τον φόβον των Ιουδαίων, ήλθεν ο Ιησούς και έστη εις το μέσον και λέγει αυτοίς∙ ειρήνη υμίν»



Απόστολος: Πραξ. ε΄ 12-20
Ευαγγέλιο: Ιω. κ΄ 19-31
Σφαλισμένες ήταν οι πόρτες  του υπερώου, αγαπητοί αδελφοί όπου είχαν συναχθεί, καταπτοημένοι και περίφοβοι, οι μαθητές. Και χωρίς να τις ανοίξει, τις πέρασε ο αναστημένος Κύριος, στάθηκε στη μέση, έγινε ορατός κι ακουστός στους φίλους του και τους χαιρέτησε: Ειρήνη σε σας. Έγινε ακριβώς εκείνο που δεν περίμεναν, εκείνο όπου δεν πήγαιναν οι  λογισμοί τους. Οι Μυροφόρες τους είχαν ήδη αναγγείλει την Ανάσταση, αλλά αυτοί δεν τις είχαν πιστέψει, θεωρώντας τα λόγια τους παραλήρημα. Τι περίμεναν οι απόστολοι; Να έλθουν οι Ιουδαίοι και να τους πάρουν κι αυτούς, όπως τον διδάσκαλό τους, για να τους οδηγήσουν στη σφαγή. 

Κυριακὴ του Θωμά.Οι Σύγχρονοι Θωμάδες. (+Μητροπολίτου Φλωρίνης Αυγουστίνου Καντιώτου)

Οἱ σύγχρονοι Θωμᾶδες
« Καὶ ἀπεκρίθη Θωμᾶς καὶ εἶπεν αὐτῷ· Κύριός μου καὶ Θεός μου  » (Ἰω. 20,28)
Ἑορτὴ σήμερα, ἀγαπητοί μου·  «αὕτη ἡ ἡ μέρα, ἣν ἐποίησεν ὁ Κύριος· ἀγαλλιασώμεθα καὶ εὐφρανθῶμεν ἐν αὐτῇ» (Ψαλμ. 117,24).
Τριπλῆ ἑορτή. Εἶνε πρῶτον  Κυριακή . Δεύτερον εἶνε ὄχι ἁπλῶς Κυριακὴ ἀλλὰ ἡ πρώτη Κυριακὴ μετὰ τὸ Πάσχα·γι᾿ αὐτὸ στὴ γλῶσσα τῆς Ἐκκλησίας μας ὀνομάζεται  Κυριακὴ τοῦ Ἀντίπασχα , τῆς πρώτης δηλαδὴ ἐπαναλήψεως τῆς ἑορτῆς τοῦ Πάσχα,ποὺ θ᾽ ἀκολουθῇ ἐν συνεχείᾳ κάθε ὀκτὼ ἡμέρες. Καὶ τρίτον τὴν Κυριακὴ αὐτὴ ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία τιμᾷ τὸν ἅγιο ἀπόστολο Θωμᾶ. Ἀνοίγονται λοιπὸν πολλὰ θέματα. Ἐδῶ θὰ περιορισθοῦμε στὸν ἀπόστολο Θωμᾶ .

Φωτογραφίες από την Πατριαρχική επίσκεψη στην Ολλανδία

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης παρέστη μαζί με τη συνοδεία του στον Εσπερινό που τελέσθηκε στον Καθεδρικό Ναό των Παλαιοκαθολικών. Συμπροσευχή και συν - εκκλησιασμός, αδιαφορώντας για τις επιταγές των οικουμενικών συνόδων. Οι λεγόμενοι Παλαιοκαθολικοί βρίσκονται σε πλήρη κοινωνία με τους Αγγλικανούς και από το 1981 θέσπισαν τη χειροτονία των γυναικών.
Η ανακοίνωση  Οικουμενικού Πατριαρχείου αναφέρει :

25 Απρ 2014

Κυριακή του Θωμά –«καὶ ἀπεκρίθη Θωμᾶς καὶ εἶπεν αὐτῷ, ὁ Κύριός μου καὶ ὁ Θεός μου»



Ἀπόστολος: Πράξ. ε´ 12-20
Εὐαγγέλιον: Ἰωάν. κ´ 19-31
Ὁ Ἀναστὰς Κύριος, τὴν ἑπομένην Κυριακὴ ("τῇ μιᾷ τῶν σαββάτων") ἀπὸ τὴν Κυριακὴ τῆς Ἀναστάσεως, ἐμφανίζεται στοὺς φοβισμένους μαθητὲς διά τὸν φόβον τῶν Ἰουδαίων καὶ τοὺς μεταδίδει μήνυμα εἰρήνης καὶ χαρᾶς. Τοὺς χαιρετίζει μὲ τὸν χαιρετισμὸ "εἰρήνη ὑμῖν", τὸν ὁποῖον ἐπαναλαμβάνει ἄλλες δύο φορές. Ἡ εἰρήνη τοῦ Χριστοῦ δὲν εἶναι μία ἁπλὴ καθημερινὴ ἔκφραση χαιρετισμοῦ, ἀλλὰ ἔχει βαθύτερο νόημα. Ἐπάνω στὸν Σταυρὸ ὁ Χριστὸς σχίζει τὸ χειρόγραφο τῶν ἁμαρτιῶν τῆς ἀνθρωπότητος καὶ συμφιλιώνει τὸν ἄνθρωπο μὲ τὸν Θεό. Ἐνεργεῖται τὸ μυστήριο τῆς καταλλαγῆς (συμφιλιώσεως) μεταξὺ ἀνθρώπων καὶ Θεοῦ ἀλλὰ καὶ μεταξὺ τῶν ἀνθρώπων ποὺ καλοῦνται νὰ ζήσουν τὴν νέα πνευματικὴ πραγματικότητα τῆς ἐν Χριστῷ ἀδελφότητος, νὰ γίνουν μέλη τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἀδελφοὶ ἐν Κυρίῳ.
Ὁ Κύριος δείχνει στοὺς μαθητὲς τὰ σημάδια τῆς Σταυρώσεως, τὶς πληγὲς στὰ χέρια καὶ τὴν πλευρά Του στὸ ἀναστημένο ἔνδοξο Σῶμα Του. Οἱ μαθητὲς "ἐχάρησαν ἰδόντες τὸν Κύριον".

Ο Γερμανίας Αυγουστίνος με τραγιάσκα!!

Φωτογραφία από πρόσφατη επίσκεψη του Μητροπολίτη Γερμανίας Αυγουστίνου στο Γερμανοελληνικό Πολιτιστικό Κέντρο του Πορτς Κολωνίας.
ΑΝΤΙ ΑΛΛΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πασχάλιοι επισκέψεις στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων

Το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων  αποκαλεί τους επισκέπτες Εκκλησίες
Βίντεο  από την επίσκεψη http://youtu.be/CW770BKamEY
Ακολουθεί η ανακοίνωση του Πατριαρχείου 
ΑΙ ΠΑΣΧΑΛΙΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΕΙΣ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΝ
Τήν Τρίτην τῆς Διακαινισίμου, 9ην /22αν Ἀπριλίου 2014 ἔλαβον χώραν αἱ ἀπό ἐτῶν καθιερωμέναι μεταξύ τῶν Χριστιανικῶν Ἐκκλησιῶν τῶν Ἱεροσολύμων ἑόρτιοι Πασχάλιοι ἐπισκέψεις.

Κυριακή του Θωμά – «Η σωτήριος ομολογία» (Μητροπολίτου Κυθήρων Σεραφείμ)


kyriakithoma01

«Η ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑ»
«Ὁ Κύριός μου καί ὁ Θεός μου»
Ὀκτώ ἡμέρες μετά τήν ἔνδοξη Ἀνάστασί Του ὁ Θεῖος Λυτρωτής μας, ἀγαπητοί μου ἀδελφοί, ἐμφανίζεται πάλι στούς ἁγίους Μαθητές Του καί Ἀποστόλους, παρόντος αὐτή τή φορά καί τοῦ Θωμᾶ, «κεκλεισμένων τῶν θυρῶν» τοῦ οἴκου, στόν ὁποῖο ἦσαν συναγμένοι, συγκαταβαίνοντας στήν ἀδυναμία τοῦ Ἀποστόλου Θωμᾶ νά πιστεύσῃ στήν μαρτυρία καί διαβεβαίωσι τῶν συμμαθητῶν του ὅτι ἀναστήθηκε ὁ Χριστός καί τόν εἶδαν καί τόν προσκύνησαν Ἀναστάντα ἐκ νεκρῶν. Θεϊκή συγκατάβασις ὄχι μόνο στήν ἀνθρώπινη ἀδυναμία του νά πιστεύση στή χαρμόσυνη εἴδησι πού τοῦ μετέφεραν οἱ ἄλλοι μαθητές τοῦ Χριστοῦ, αὐτόπτες τοῦ Ἀναστάντος Κυρίου, ἀλλά καί στήν ἔμμονη δήλωσί του ὅτι δέν θά πιστεύση, ἐάν δέν ἰδῆ προηγουμένως τό σημάδι τῶν καρφιῶν καί δέν βάλη τό δάκτυλό του στό σημεῖο αὐτό καί τό χέρι του στήν τρυπημένη ἀπό τήν λόγχη τοῦ στρατιώτη ἁγία πλευρά τοῦ Θεανθρώπου.

Η αλβανική εισβολή στη θεσσαλία (14ος αι.) και οι τοπάρχες



ΘΕΣΣΑΛΙΑ: ΥΣΤΕΡΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ
Η αλβανική εισβολή στη θεσσαλία (14ος αι.) και οι τοπάρχες
Η πιο δυσοίωνη εξέλιξη για το μέλλον της μεσαιωνικής Θεσσαλίας ήταν η διείσδυση, ιδίως μετά το 1309, ομάδων Αλβανών, εκτοπισμένων από τις κοιτίδες τους λόγω εμφυλίων ταραχών, που λεηλατούσαν τα πάντα1. Γράφει ο Παπαρρηγόπουλος: “επήλθον εις Θεσσαλίαν και νέοι τινές άποικοι, οι Αλβανοί, οίτινες ήρχισαν να εμβάλλωσιν εις Θεσσαλίαν κατ’ αρχάς μεν επί σκοπώ λεηλασίας, μετ’ ου πολύ δε και ίνα οριστικώς κατασταθώσιν εις τας πλουσίας αυτής πεδιάδας (…) μετ΄ ολίγον εισέρευσαν άλλοι και πάλι άλλοι, ώστε πάσα σχεδόν η ύπαιθρος χώρα, παρεκτός των υπό Καταλανών και των Ελλήνων κατεχομένων φρουρίων, κατελήφθη μονίμως υπ’ αυτών. 

Εὐάγγελος Ἀ. Δάκας, Ἡ ἀμφισβήτηση τῆς Ἀναστάσεως



Ἡ ἀμφισβήτηση τῆς Ἀναστάσεως
Ἡ ἀνάσταση τοῦ Κυρίου εἶναι, ὅπως τονίζει σαφέστατα ἡ ἁγία Γραφή, τό θεμέλιο τῆς χριστιανικῆς πίστεως. Ἄν ὁ Ἰησοῦς ἀπό τήν Ναζαρέτ ἀναστήθηκε ἀπό τούς νεκρούς, τότε εἶναι ὄντως ὁ ἀληθινός Θεός καί ἡ ἀπαρχή τῆς δικῆς μας ἀνάστασης. Ἄν ὅμως ἡ ἀνάστασή του εἶναι μῦθος καί θρῦλος, τότε ὅπως λέει ὁ ἀπόστολος Παῦλος εὐθέως, χωρίς περιστροφές, ἡ πίστη μας εἶναι μάταιη, δέν ἔχει ἀντίκρυσμα, εἶναι ἕνα ἐλεεινό ψεῦδος (βλ. Α΄ Κο 15,17-19). Διότι αὐτό εἶναι τό κήρυγμα καί ἡ ἐπαγγελία της: Ἡ ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ, ἡ ὁποία ἐγγυᾶται καί τήν ἀνάσταση ὅσων ἐλπίζουν καί πιστεύουν σ’ Αὐτόν (βλ. Α΄ Κο 15,20). Δέν πιστεύουμε στόν Χριστό ἐπειδή θέλουμε νά γίνουμε καλύτεροι, νά βελτιώσουμε τήν ἠθική ποιότητα τοῦ ἀνθρώπου. Αὐτή εἶναι πρωταρχική ἐπιδίωξη καί στόχος ὅλων τῶν ἄλλων φιλοσοφικῶν καί θρησκευτικῶν συστημάτων. Οἱ χριστιανοί πιστεύουμε στόν Χριστό πρό πάντων ἐπειδή ἡ ἀνάστασή του μᾶς βεβαιώνει γιά τήν θεότητά του καί μᾶς λυτρώνει ἀπό τόν πιό φοβερό καί ἀξεπέραστο ἐχθρό μας: τόν θάνατο (βλ. Α΄ Κο 15,25). Γι’ αὐτό ἀκριβῶς βαπτιζόμαστε στό ὄνομά του: «ὑπὲρ τῶν νεκρῶν» (Α΄ Κο 15,29), ἐπειδή δηλαδή θά ἀναστήσει τούς νεκρούς. Κάτι τέτοιο δέν ἔχει ἄλλο ἀντίστοιχό του. Εἶναι ὅ,τι μεγαλύτερο μπορεῖ νά ἐλπίσει καί νά ποθήσει ὁ ἄνθρωπος. Ἡ πιό ζωτική ἀπαίτηση τῆς ὕπαρξής μας.