Το κείμενο δείχνει κληρικό καταρτισμένο. Ο Θεός ας βοηθήσει στην συνδιαλλαγή από κοινού, προς δόξαν Του. Η με 100% ομοφωνία στην εναντίον αδελφού και συναδέλφου κληρικού της ιεράς μητροπόλεως ανακοίνωση ιερατικής σύναξης, προκάλεσε φαιδρά εντύπωση. Σαφώς. Το θέμα δεν το γνωρίζω, είναι όμως γνωστή η δεσποτική (για να μη γράψω απολυταρχική) εξουσία των μητροπολιτών και εξαρτάται από το πόσο φωτισμένος είναι ο επίσκοπος ώστε να διοικεί απολυταρχικά ή Χριστιανικά.
Συγχαρητήρια στον άγιο Πειραιώς που επιτρέπει την ελευθερία του λόγου στον π.Παύλο, εφόσον δεν διδάσκει αντιχριστιανικές ιδέες αλλά ιδέες που μερικοί, ίσως η πλειοψηφία, "ου δύνανται χωρείν". Και είναι γνωστές οι διώξεις και απαγορεύσεις που κατά καιρούς επεβλήθησαν -η και υφίστανται- στους εκλεκτότερους των κληρικών και θεολόγων. Από την άλλη πλευρά, στον επίσκοπο δεν μπορείς να "επιβάλλεις" να έχει δημοσίως την "γραμμή" σου, έστω πατερική και Ορθόδοξη, διότι είναι γνωστές οι καταστάσεις, έχεις όμως το δικαίωμα και την υποχρέωση να του υπενθυμίζεις και να προτείνεις.
Που όμως πρέπει να δίνεται η προτεραιότητα; Ο λαός είναι ακατήχητος, όπως παρατήρησε επίσκοπος, αγόμενος και φερόμενος, η δε ζωή μας ατελώς Χριστιανική, όσον αφορά τουλάχιστον τις οικονομικές μας δραστηριότητες, όπως προκύπτει από προηγηθέν άρθρο του θεολόγου κ. Σκόντζου. Εστιάζουμε τον αγώνα μας, άλλος στον Οικουμενισμό, λες και στα της Ορθοδοξίας είναι τέλεια όλα, άλλος στις κάρτες, άλλος στην εξωτερική ιεραποστολή, άλλος στην μεταφορά ιερών λειψάνων προς προσκύνηση, άλλος στις συμμετοχές σε συλλείτουργα, άλλος... Αυτά είναι τα χαρίσματα εκάστου, τα τάλαντα, καλώς πράττουμε. Αλλά μήπως και οι εκλεκτοί κληρικοί και θεολόγοι, θα έπρεπε συναμφοτέρως να έχουν και άλλες προτεραιότητες, να αξιολογούν και τα άλλα θέματα σαν πρωτεύοντα; Μόνο ο αντιοικουμενιστικός αγώνας υπάρχει; Που είναι η χριστιανική αγάπη, το ενδιαφέρον να βρούν δουλειά οι άνεργοι, να συμμετέχουν σε αγρυπνίες στους Ιερούς ναούς οι νέοι και όχι στα κέντρα του διαβόλου όπου αγρυπνούν μέχρι πρωϊας, πού είναι ο εκκλησιαστικός αγώνας υπερ της δικαιοσύνης που καταπατάται, κατά της βλασφημίας, ενημέρωσης κατά των εκτρώσεων, ενδιαφέρον για τους φυλακισμένους, κατά των ναρκωτικών, η κοινοκτημοσύνη, η δημιουργία ιατρείων, στεγών απόρων, επανένταξης από ναρκωτικά και αλκοόλ, η εφαρμογή του "ταις χρείαις των αγίων κοινωνούντες"; Που είναι πρώτα η ορθόδοξη κατήχηση στον λαό μας και η εφαρμογή του χριστιανισμού στην πράξη;
Αλήθεια ποιά σύνοδος αποφάνθηκε ότι είναι αίρεση; Και αν δεν υπάρχει τέτοια σύνοδος γιατί δεν την προκαλείται κατηγορώντας τους ευθέως. Κι αν δεν συγκαλούν τέτοια σύνοδο γιατί δεν αποκόπτεστε από αυτούς; Ποιός ο λόγος που παραμένετε και συνπροσεύχεστε μαζί τους ; Εδώ θα γεμίσουμε με τζαμιά και ευκτήριους οίκους προτεσταντών και μαρτύρων του Ιεχωβά και σεις να είστε ήσυχοι ότι κυνηγάτε τους αιρετικούς. Όταν θα γεμίσει η Αθήνα μας και ο Πειραιάς με τζαμιά θα φταίει η κυβέρνηση!!!!
Σε προηγούμενο σχόλιο ο ανώνυμος σχολιαστής συγχαίρει τον άγιο Πειραιώς για την ελευθερία του λόγου, εφόσον δεν διδάσκει αντιχριστιανικές ιδέες. Τώρα που ο άγιος Πειραιώς περνάει από επισκοπικό δικαστήριο τον...ομολογητή της Ορθοδοξίας πατέρα Παύλο, επειδή παρεκτράπη της εκκλησιολογικής οδού, ως λειτουργήσας με καθηρημένο κληρικό, ας μας πει την άποψή του. Μήπως και ο άγιος Πειραιώς έγινε κι αυτός οικουμενιστής, όπως διατείνεται ο μέγας φωστήρ της οικουμένης και μοναδικός κήρυξ της Ορθοδοξίας Παῦλος Δημητρακόπουλος;
Το κείμενο δείχνει κληρικό καταρτισμένο. Ο Θεός ας βοηθήσει στην συνδιαλλαγή από κοινού, προς δόξαν Του. Η με 100% ομοφωνία στην εναντίον αδελφού και συναδέλφου κληρικού της ιεράς μητροπόλεως ανακοίνωση ιερατικής σύναξης, προκάλεσε φαιδρά εντύπωση. Σαφώς. Το θέμα δεν το γνωρίζω, είναι όμως γνωστή η δεσποτική (για να μη γράψω απολυταρχική) εξουσία των μητροπολιτών και εξαρτάται από το πόσο φωτισμένος είναι ο επίσκοπος ώστε να διοικεί απολυταρχικά ή Χριστιανικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια στον άγιο Πειραιώς που επιτρέπει την ελευθερία του λόγου στον π.Παύλο, εφόσον δεν διδάσκει αντιχριστιανικές ιδέες αλλά ιδέες που μερικοί, ίσως η πλειοψηφία, "ου δύνανται χωρείν". Και είναι γνωστές οι διώξεις και απαγορεύσεις που κατά καιρούς επεβλήθησαν -η και υφίστανται- στους εκλεκτότερους των κληρικών και θεολόγων. Από την άλλη πλευρά, στον επίσκοπο δεν μπορείς να "επιβάλλεις" να έχει δημοσίως την "γραμμή" σου, έστω πατερική και Ορθόδοξη, διότι είναι γνωστές οι καταστάσεις, έχεις όμως το δικαίωμα και την υποχρέωση να του υπενθυμίζεις και να προτείνεις.
Που όμως πρέπει να δίνεται η προτεραιότητα; Ο λαός είναι ακατήχητος, όπως παρατήρησε επίσκοπος, αγόμενος και φερόμενος, η δε ζωή μας ατελώς Χριστιανική, όσον αφορά τουλάχιστον τις οικονομικές μας δραστηριότητες, όπως προκύπτει από προηγηθέν άρθρο του θεολόγου κ. Σκόντζου. Εστιάζουμε τον αγώνα μας, άλλος στον Οικουμενισμό, λες και στα της Ορθοδοξίας είναι τέλεια όλα, άλλος στις κάρτες, άλλος στην εξωτερική ιεραποστολή, άλλος στην μεταφορά ιερών λειψάνων προς προσκύνηση, άλλος στις συμμετοχές σε συλλείτουργα, άλλος... Αυτά είναι τα χαρίσματα εκάστου, τα τάλαντα, καλώς πράττουμε. Αλλά μήπως και οι εκλεκτοί κληρικοί και θεολόγοι, θα έπρεπε συναμφοτέρως να έχουν και άλλες προτεραιότητες, να αξιολογούν και τα άλλα θέματα σαν πρωτεύοντα; Μόνο ο αντιοικουμενιστικός αγώνας υπάρχει; Που είναι η χριστιανική αγάπη, το ενδιαφέρον να βρούν δουλειά οι άνεργοι, να συμμετέχουν σε αγρυπνίες στους Ιερούς ναούς οι νέοι και όχι στα κέντρα του διαβόλου όπου αγρυπνούν μέχρι πρωϊας, πού είναι ο εκκλησιαστικός αγώνας υπερ της δικαιοσύνης που καταπατάται, κατά της βλασφημίας, ενημέρωσης κατά των εκτρώσεων, ενδιαφέρον για τους φυλακισμένους, κατά των ναρκωτικών, η κοινοκτημοσύνη, η δημιουργία ιατρείων, στεγών απόρων, επανένταξης από ναρκωτικά και αλκοόλ, η εφαρμογή του "ταις χρείαις των αγίων κοινωνούντες"; Που είναι πρώτα η ορθόδοξη κατήχηση στον λαό μας και η εφαρμογή του χριστιανισμού στην πράξη;
Βαρείς χαρακτηρισμούς χρησιμοποιεί ο π.Παύλος που μπορεί να έχει δίκαιο αλλά όχι και ταύροι πίονες, οι κληρικοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναστάσιος
Αναφέρεστε σε αίρεση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλήθεια ποιά σύνοδος αποφάνθηκε ότι είναι αίρεση; Και αν δεν υπάρχει τέτοια σύνοδος γιατί δεν την προκαλείται κατηγορώντας τους ευθέως. Κι αν δεν συγκαλούν τέτοια σύνοδο γιατί δεν αποκόπτεστε από αυτούς; Ποιός ο λόγος που παραμένετε και συνπροσεύχεστε μαζί τους ;
Εδώ θα γεμίσουμε με τζαμιά και ευκτήριους οίκους προτεσταντών και μαρτύρων του Ιεχωβά και σεις να είστε ήσυχοι ότι κυνηγάτε τους αιρετικούς. Όταν θα γεμίσει η Αθήνα μας και ο Πειραιάς με τζαμιά θα φταίει η κυβέρνηση!!!!
Αφού π. Παύλε ο Βεροίας θα έπρεπε να είναι καθαιρεμένος γιατί δεν τον καταγγέλεις στα εκκλησιαστικά δικαστήρια ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο επόμενο κείμενο σας θα είναι η αγιοκατάταξή σας ως Ομολογητού της πίστης και κριτού της οικουμένης;
Δείχνεται ότι είστε αυθεντία !!! έχουμε γεμίσει όμως από αυτόκλητους σωτήρες !!!!!!!!!
Σε προηγούμενο σχόλιο ο ανώνυμος σχολιαστής συγχαίρει τον άγιο Πειραιώς για την ελευθερία του λόγου, εφόσον δεν διδάσκει αντιχριστιανικές ιδέες. Τώρα που ο άγιος Πειραιώς περνάει από επισκοπικό δικαστήριο τον...ομολογητή της Ορθοδοξίας πατέρα Παύλο, επειδή παρεκτράπη της εκκλησιολογικής οδού, ως λειτουργήσας με καθηρημένο κληρικό, ας μας πει την άποψή του. Μήπως και ο άγιος Πειραιώς έγινε κι αυτός οικουμενιστής, όπως διατείνεται ο μέγας φωστήρ της οικουμένης και μοναδικός κήρυξ της Ορθοδοξίας Παῦλος Δημητρακόπουλος;
ΑπάντησηΔιαγραφή