25 Ιουλ 2010

Η Υπουργός Παιδείας «διέταξε τη διόρθωση του ανιστόρητου σχολικού βιβλίου Ιστορίας της Γ΄ Γυμνασίου»!!!

Χαμός έγινε με την αποκάλυψη, από το «ΠΑΡΟΝ», ότι το σχολικό βιβλίο Ιστορίας της Γ΄ Γυμνασίου γράφει ότι η Ελλάδα το 1996 διεκδικούσε τη βραχονησίδα Ύμια, δηλαδή σύμφωνα με τους συγγραφείς αλλά και τους αξιολογητές, μεταξύ των οποίων και ο κ. Αλ. Ρήγος, τα Ύμια δεν συμπεριλαμβάνονταν στην εθνική μας κυριαρχία!

Αυτή η νέα ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗ (δεν μπορεί να πιστέψει κανείς ότι οφείλεται σε άγνοια ή... αφέλεια ή... τυπογραφικό λάθος) εθνική υπονόμευση, η οποία δίνει επιχειρήματα στην Τουρκία που το 1996 αμφισβήτησε την ελληνικότητα της βραχονησίδας μας, και που ήρθε να προστεθεί στη ρεπούσεια παραχάραξη της αλήθειας και της Ιστορίας, με τα περί... συνωστισμού στη Σμύρνη, προκάλεσε αναταραχή στο υπουργείο Παιδείας και η υπουργός, βλέποντας τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει αυτή η αναφορά σε επίσημο σχολικό βιβλίο, χτύπησε το πρωί της Δευτέρας συναγερμό. Και ζήτησε εξηγήσεις απ’ όλους τους υπεύθυνους και όλο τον σχετικό φάκελο.

Και λίγο αργότερα ανακοίνωσε ότι έδωσε εντολή να γίνει διόρθωση στο βιβλίο της Γ΄ Γυμνασίου «Νεώτερη και Σύγχρονη Ιστορία», σελίδα 163, στην εγκληματική αναφορά ότι διεκδικούσε η Ελλάδα τα Ύμια. Σε επιστολή που μας έστειλε η υπουργός Παιδείας διαβεβαιώνει ότι θα γίνει διόρθωση:

«... στο σημείο που αναφέρεται στο δημοσίευμα της εφημερίδας σας. Συγκεκριμένα στη σελ. 163, στιχ. 19-20: “με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Ύμια” αλλάζει στο ορθό “με αφορμή τη διεκδίκηση από την Τουρκία της βραχονησίδας Ύμια”.

Η διόρθωση αυτή θα συμπεριληφθεί, σε κάθε περίπτωση, στην επανέκδοση του βιβλίου τον Ιανουάριο του 2011, ενώ το υπουργείο Παιδείας θα αποστείλει συμπληρωματική εγκύκλιο για την ενημέρωση των καθηγητών, ώστε να περιλαμβάνεται στην προφορική διδασκαλία».

Δηλαδή οι καθηγητές θα πρέπει να επισημάνουν στη διδασκαλία ότι είναι λάθος η αναφορά στο βιβλίο ότι η Ελλάδα διεκδικούσε τη βραχονησίδα Ύμια.

Υπάρχει πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, και η σκέψη να τοποθετηθεί αυτοκόλλητη ταινία με τη διόρθωση στο σχετικό σημείο της σελίδας 163 του βιβλίου, ή στην πρώτη σελίδα μετά το εξώφυλλο, ώστε να επισημαίνεται η λαθεμένη (;) αναφορά των συγγραφέων «με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Ύμια»!

Όπως διευκρινίζει η υπουργός Παιδείας, κυρία Άννα Διαμαντοπούλου, στην επιστολή της, η πρώτη έκδοση του βιβλίου της Γ΄ Γυμνασίου έγινε το 2007.

Δεν θα ζητηθούν ευθύνες...

Όμως δεν αρκεί η διόρθωση, κυρία Διαμαντοπούλου. Θα πρέπει να ερευνηθεί πώς στο σχολικό βιβλίο «πέρασε» αυτή η εθνική διαστρέβλωση των δύο συγγραφέων, που θίγει κυριαρχικά μας δικαιώματα και δίνει επιχειρήματα στην Τουρκία, η οποία δεν κρύβει τις βλέψεις για τα Ύμια, πώς δεν επισήμαναν την απίστευτη «ανακρίβεια» οι αξιολογητές και τι έκανε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Και αν και πότε το πήρε χαμπάρι και σε τι ενέργειες προέβη για να μη διδάσκονται οι μαθητές πράγματα που δεν αληθεύουν.

Η αποκάλυψη της νέας ανθελληνικής πρόκλησης σε σχολικό βιβλίο πήρε μεγάλη έκταση στα μπλογκ, τα οποία ανήρτησαν το σχετικό κείμενό μας.

Εξαφάνισαν και την Οικουμενική!

Φαίνεται όμως ότι οι δύο συγγραφείς, Ευαγγελία Λούβη και Δημήτρης Ξιφαράς, δεν έχουν καμία σχέση με τα γεγονότα που συνέβησαν ή κόβουν γεγονότα που δεν τους πάνε ιδεολογικά. Διαφορετικά ποια είναι η εξήγηση ότι στην περιβόητη σελίδα, όπου αποκάλυψαν οι συγγραφείς ότι τα Ύμια τα διεκδικούσε η Ελλάδα, δεν υπάρχει λέξη για την Οικουμενική Ζολώτα που σχηματίστηκε το 1990; Από την κυβέρνηση ΝΔ και Συνασπισμού πηδάνε στην κυβέρνηση Μητσοτάκη, ενώ ενδιαμέσως σχηματίστηκε η κυβέρνηση Ζολώτα, με τη στήριξη και τη συμμετοχή και των τριών κομμάτων, ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΣΥΝ.

Έκριναν ότι ήταν... παρωνυχίδα; Και δεν χρειάζεται να το ξέρουν τα νέα παιδιά;

Στη Βουλή

Η αποκάλυψη από το «Π» της εμφάνισης της βραχονησίδας Ύμια ως διεκδικούμενης από την Ελλάδα θα απασχολήσει τη Βουλή έπειτα από ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Κυριάκος Βελόπουλος, με την οποία ρωτάει την υπουργό Παιδείας αν «1) Θα δώσει άμεση εντολή το υπουργείο για την απόσυρση του βιβλίου και τη διόρθωσή του (σημ. «Π»: πράγμα που ήδη έγινε) κι αν θα ζητηθούν ευθύνες από τους δύο συγγραφείς αλλά και τους τρεις κριτές αξιολογήσεως και 2) Για ποιους λόγους οι 2 συγγραφείς αποκρύπτουν την ομολογημένη αμερικανική παρέμβαση (από τον τότε πρωθυπουργό, μέσα στη Βουλή!) στα γεγονότα εκείνα, όσο και τη δολοφονία των τριών ελλήνων πιλότων του Πολεμικού Ναυτικού μας, που κατερρίφθη το ελικόπτερό τους κάτω από, ακόμα, αδιευκρίνιστες συνθήκες; Τα έκριναν μήπως “επουσιώδη” ή “δευτερεύοντα”;».

«Paron»25/07/2010

ΣΧΟΛΙΟ ΑΚΤΙΝΩΝ

Στο ίδιο βιβλίο και στη σελίδα 67 κάτω από την ευρύτερη ενότητα «Τα Βαλκάνια των αλληλοσυγκρουόμενων εθνικών επιδιώξεων» υπάρχει μία προβληματική παράγραφος που γράφει τα εξής: «Μακεδονικό ζήτημα και μακεδονικός αγώνας. Ο αγώνας για τον έλεγχο της Μακεδονίας, που ήταν τότε τμήμα της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, ονομάσθηκε μακεδονικό ζήτημα. Έλληνες, Βούλγαροι και Σέρβοι διεκδίκησαν, με βάση τις δικές τους επιδιώξεις ο καθένας, την ενσωμάτωση ολόκληρης ή ενός τμήματος της Μακεδονίας. Η σύγκρουση εκδηλώθηκε αρχικά ως αγώνας για τον έλεγχο της εκπαίδευσης και της θρησκευτικής συνείδησης των κατοίκων. Σύντομα, όμως, πήρε ένοπλη μορφή».

Η παρουσίαση τού βιβλίου δίνει την εντύπωση ότι Σέρβοι, Βούλγαροι και Έλληνες μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα. Θα καταλάβει άραγε το υπουργείο ότι όλα τα σχολικά βιβλία πρέπει να περάσουν από «κόσκινο»;

Δείτε σχετικά και:

-Τι αναφέρει η Ιστορία της Γ΄ Γυμνασίου για την Εκκλησία

-ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

-Αρχαία Ιστορία Α' Γυμνασίου: Οι δούλοι και ο κόκορας.

-Ιστορία Γ' Λυκείου:Κτύπημα κατά της Eλλάδας από Έλληνες

-H άλωση της ελληνικής διαπαιδαγώγησης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου