3 Ιουλ 2009

Ο Υπουργός Παιδείας στηρίζει το κράτος της κυρίας Στέλλας ;


Ο υπουργός συνάντησε την καθηγήτρια που διώκεται για τα μαθήματα αλβανικών
Παρασκευή 3 Ιουλίου 2009

Α. ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: «“Ναι” στη διαπολιτισμική εκπαίδευση»

Την ανάγκη ενίσχυσης της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στη χώρα μας επεσήμανε ο υπουργός Παιδείας κ. Α. Σπηλιωτόπουλος ύστερα από τη χθεσινή συνάντησή του με την καθηγήτρια και πρώην διευθύντρια του 132ου Δημοτικού Σχολείου της Γκράβας κυρία Στέλλα Πρωτονοταρίου , η οποία διώκεται επειδή διοργάνωσε μαθήματα αλβανικών στο σχολείο της χωρίς να πάρει σχετική άδεια.
Οπως δήλωσε χθες ο κ. Σπηλιωτόπουλος, στη διάρκεια της συνάντησης που είχε με την καθηγήτρια ενημερώθηκε για την υπόθεση και επανέλαβε ότι «παρακολουθεί το θέμα».
«Οπως είναι γνωστό, το συγκεκριμένο σχολείο έχει έντονη πολυπολιτισμική σύνθεση, λόγω του μεγάλου αριθμού μαθητών από άλλες χώρες καταγωγής και γλωσσικές εθνότητες» δήλωσε ο υπουργός Παιδείας μετά τη συνάντησή του με την κυρία Πρωτονοταρίου. «Κατανοούμε πλήρως ότι η κοινωνία μας έχει χρέος να φροντίσει όλους εκείνους οι οποίοι για κάποιον λόγο προσέφυγαν σε εμάς και να προσφέρει παιδεία σε όλους και συνεπώς και σε υπηκόους τρίτων χωρών» κατέληξε.
Υπενθυμίζεται ότι η κυρία Πρωτονοταρίου κατηγορείται επειδή παραχώρησε σχολικό χώρο για τη διδασκαλία της μητρικής γλώσσας των αλλοδαπών μαθητών.
Ταυτόχρονα, σε διπλανές αίθουσες, οι γονείς των αλλοδαπών μαθητών παρακολουθούσαν μαθήματα της ελληνικής γλώσσας, ώστε να υπάρχει καλύτερη επικοινωνία με τα παιδιά τους. Το πρόγραμμα τέθηκε σε εφαρμογή από το 2005 ως το 2007.
Υστερα από αναφορά του νυν διευθυντή του σχολείου ασκήθηκε σε βάρος της ποινική δίωξη και κατηγορήθηκε για παράνομη παραχώρηση του σχολικού χώρου. Η δίκη της επρόκειτο να γίνει τον περασμένο Ιούλιο αλλά αναβλήθηκε για το 2010.
Πηγή:Βήμα
ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΙ:
Τα "δύο μέτρα και δύο σταθμά" της ΟΛΜΕ

Οι ανεξάρτητες αρχές στηρίζουν το κράτος της κυρίας Στέλλας

Κάποιοι καθηγητές και δάσκαλοι χρησιμοποιούν το σχολείο για προβολή των προσωπικών τους απόψεων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου