Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος (ο Πρωτοπόρος), ο Μητροπολίτης Χαλκηδόνας Εμμανουήλ και άλλοι κληρικοί του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως συμμετείχαν σε οικουμενιστική εκδήλωση στην Τραπεζούντα (καταστρέφουν τις ρίζες στην καρδιά της παράδοσης ανακαινίζουν το λατινογενές μόρφωμα που προέκυψε από την Άλωση Πόλης από Δ΄ Σταυροφορία 1204) την παραμονή της εορτής της Κοιμήσεως της Υπεραγίας Θεοτόκου την Κυριακή.
3
κολοσσιαίες δογματικές διαφορές με Καθολικισμό στη βάση του θεομητορικού
δόγματος παραβλέπονται:
Οι
Καθολικοί δεν εορτάζουν Κοίμηση και Μετάσταση Θεοτόκου αλλά Ανάληψη της
Παναγίας. Τι κοινό εορτασμό τελούν αφού δεν ασπάζονται κοινό δόγμα ή μήπως
έχουν προσχωρήσει στην Καθολική αντίληψη;
Άμωμος
ή Άσπιλη Σύλληψη της Θεοτόκου στα πρότυπα της κυοφορίας Γεννήσεως Ιησού. Δηλ. η
Μαρία προέκυψε εκ Παρθενογένεσης όπως ο Χριστός γεγονός που την καθιστά ισόθεο
Του κι από εδώ προκύπτει το άλλο νεωτερίζων δόγμα του Καθολικισμού αυτό της
Μαριολατρείας.
Μαριολατρεία.
Υπερτίμηση της Θεοτόκου ουσιαστικά αποδιδόμενη λατρεία και όχι μόνο τιμή στο
Πρόσωπό της ενώ κατά την ορθόδοξη δογματική η λατρεία αποδίδεται μόνο στον
Τριαδικό Θεό ενώ με τιμή περιβάλλονται Παναγία, Άγιοι, Άγγελοι, εικόνες ως και
ιερά λείψανα.
Ο Πατριάρχης προέστη του Μεγάλου
Εσπερινού στην τοπική καθολική εκκλησία Santa Maria αναφέρει
το orthochristian.
Η οικουμενιστική διομολογιακή
ακολουθία διοργανώθηκε με την υποστήριξη του Αποστολικού Εφημέριου
Κωνσταντινούπολης, Επισκόπου Ανατολίας Paulo Bizzeti, του τοπικού Καθολικού
ιερέα και των Αδελφών του Ενσαρκωθέντος Λόγου του Χριστού, όπως ανέφερε ο
Πατριάρχης στην προσφώνησή του στο τέλος της λειτουργίας.
Στο
κήρυγμά του, ο Πατριάρχης «τόνισε όχι μόνο το ουσιαστικό σημείο συνάντησης
διαφορετικών πολιτισμών και θρησκειών στην Τραπεζούντα, αλλά και την ενωτική αγάπη της ίδιας της Θεοτόκου».
«Οι δύο αδελφές εκκλησίες μας — η
Ρωμαιοκαθολική και η Ορθόδοξη— συνδέονται άρρηκτα με την αφοσίωση και τη
λατρεία μας στην Θεοτόκο», είπε ο Πατριάρχης, υπενθυμίζοντας την
παράδοση ότι δύο ευγενείς από την Κωνσταντινούπολη επέστρεψαν κάποτε από το
Άγιο Όρος με το χιτώνα της Θεοτόκου και το τοποθέτησε στον ναό της Θεοτόκου
Βλαχερνών. Η Ορθοδοξία αποδίδει τιμή κι όχι λατρεία στη Θεοτόκο. Δογματικό
ατόπημα του Οικουμενικού.
«Αυτό
σημαίνει ότι ο δρόμος του μεταξιού μέσω της Τραπεζούντας και ο κόκκινος χιτώνας
της Θεοτόκου συνδέονται παράξενα στην ιστορία της Τραπεζούντας και στον οίκο
των Χριστιανών», είπε ο Πατ. Βαρθολομαίος.
Ο
Πατριάρχης μίλησε και για την επικαιρότητα: «Το ιμάτιό της είναι απαλή
παρηγοριά για τις αδυναμίες και τις αποτυχίες μας. Είναι μια καταπραϋντική
παρηγοριά για τις συγκρούσεις και τις διαιρέσεις μας ( σσ στις οποίες
πρωτοστάτησε ) και είναι μια θεραπευτική προστασία για όλους εκείνους που
εξακολουθούν να υποφέρουν και να πεθαίνουν στην Ουκρανία ως αποτέλεσμα της
απρόκλητης εισβολής από τη Ρωσία»(σσ ενώ στο Ντονμπάς δεν πέθαιναν επί 8 χρόνια
ως και σήμερα. Ανεπίτρεπτα μεροληπτικός). Ο πράσινος Πατριάρχης δεν είχε
μια λέξη για το γεγονός ότι ο κολλητός του Ζελένσκι είναι καβαλάρης Αποκάλυψης
που φέρνει το τέλος του κόσμου με ραδιενέργεια λόγω της μανιακής ψύχωσης του να
βομβαρδίζει κατ΄ομολογία τον μεγαλύτερο πυρηνικό σταθμό της Ευρώπης;;
Και
αναφερόμενος στον Πάπα Φραγκίσκο, ο οποίος υποφέρει από συνεχιζόμενα προβλήματα
στο γόνατο, ο Πατ. Βαρθολομαίος είπε: «Αναγνωρίζοντας τη φιλοξενία των αδελφών
και των αδελφών μας εδώ, το μυαλό και η σκέψη μας είναι στον αγαπημένο και
σεβαστό αδελφό μας, τον Παναγιώτατο Πάπα Φραγκίσκο, ο οποίος αυτή τη στιγμή
αντιμετωπίζει μικρά προβλήματα υγείας, και παρακαλούμε την Παναγία μας Θεοτόκο
να μεσολαβήσει στον Υιό της και στον Θεό μας για την ευημερία Του».
Η
λειτουργία ολοκληρώθηκε με την ψαλμωδία του Καθολικού ύμνου.
”έσται
γαρ καιρός (σσ και νυν εστί) ότε της υγιαινούσης διδασκαλίας ουκ ανέξονται”
προς Τιμόθεον Β’
«πᾶς
ὁ παραβαίνων καί μή μένων ἐν τῇ διδαχῇ τοῦ Χριστοῦ Θεόν οὐκ ἔχει» . ( Β΄ Ἰωάν.
9 )
“Έως
θανάτου αγωνίσου υπέρ τής αληθείας , και Κύριος ο Θεός σου πολεμήσει υπέρ σού…”
. ( Σοφ. Σειράχ )
Στα
χρόνια του εσχάτου αιώνος θα παύσουν οι πνευματικοί ποιμένες να φροντίζουν
για το ποίμνιο ακολουθώντας το κοσμικό ρεύμα…Θα καύσουν με τήν «πρόοδο» την
πνευματική μάνδρα κι ο καπνός θα προξενεί την αίρεση του παπικού δόγματος.
(Οσioς Ιωάννη Χοζεβίτης)
Ἱ.
Κανόνες τῆς Ἐκκλησίας, μέ οἰκουμενικό κῦρος, πού ἀναφέρονται στήν ἀπαγόρευση
συμπροσευχῆς μέ αἱρετικούς :
Κανών
Ι’ τῶν Ἁγ. Ἀποστόλων:
“Εἴ
τις ἀκοινωνήτῳ κᾄν ἐν οἴκῳ συνεύξηται, οὖτος ἀφοριζέσθω”.
Κανών
ΙΑ΄τῶν Ἁγ. Ἀποστόλων:
“Εἴ
τις καθῃρημένῳ , κληρικός ὤν, κληρικῷ συνεύξηται, καθαιρείσθω καί αὐτός“.
«Τον
Πάπα να καταράσθε, αυτός θα είναι η αιτία του κακού»
(
ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ ΑΙΤΩΛΟΣ )
Κανών
ΜΕ’ τῶν Ἁγ. Ἀποστόλων:
“Ἐπίσκοπος,
ἤ Πρεσβύτερος, ἥ Διάκονος αἱρετικοῖς συνευξάμενος, μόνον, ἀφοριζέσθω, εἰ δέ ἐπέτρεψεν
αὐτοῖς, ὡς Κληρικοῖς, ἐνεργῆσαί τι, καθαιρείσθω“.
«Φεύγετε
τούς Παπικούς ως φεύγει τις από όφεως και από προσώπου πυρός» .
(
ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ )
Κανών
ΞΕ’ τῶν Ἁγ. Ἀποστόλων:
“Εἴ
τις Κληρικός, ἤ Λαϊκός εἰσέλθοι εἰς συναγωγήν Ἰουδαίων, ἤ αἱρετικῶν
προσεύξασθαι,
καί
καθαιρείσθω, καί ἀφοριζέσθω”.
“Περί
τοῦ μή συγχωρεῖν τοῖς αἱρετικοῖς εἰσιέναι εἰς τόν οἶκον τοῦ Θεοῦ,
ἐπιμένοντας
τῇ αἱρέσει”.
«Ημείς
δι’ ουδέν άλλο, απεσχίσθημεν των Λατίνων, αλλ’ η ότι εισίν ου μόνον
σχισματικοί,
αλλά
και ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ». ( ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ )
Κανών
ΛΒ’ τῆς ἐν Λαοδικείᾳ Τοπικῆς Συνόδου:
“ὅτι
οὐ δεῖ αἵρετικῶν εὐλογίας λαμβάνειν, αἵτινες εἰσίν ἀλογίαι μᾶλλον, ἤ εὐλογίαι”.
Κανών
ΛΓ’ τῆς ἐν Λαοδικείᾳ Τοπικῆς Συνόδου:
“ὅτι
οὐ δεῖ αἱρετικοῖς ἤ σχισματικοῖς συνεύχεσθαι”.
«Ου
χωρεί συγκατάβασις εις τα της Πιστεως». Αγ. Μάρκος
Κανών
ΛΔ’ τῆς ἐν Λαοδικείᾳ Συνόδου:
“ὅτι
οὐ δεῖ πάντα χριστιανόν ἐγκαταλείπειν Μάρτυρας Χριστοῦ, καί ἀπιέναι πρός τούς
ψευδομάρτυρας, τοῦτ’ ἐστιν αἱρετικῶν, ἤ αὐτούς πρός τούς προειρημένους, αἱρετικούς
γινομένους· οὗτοι γάρ ἀλλότριοι τοῦ Θεοῦ τυγχάνουσιν. Ἔστωσαν οὖν ἀνάθεμα οἱ ἀπερχόμενοι
πρός αὐτούς”.
Άγιος
Κοσμάς ο Αιτωλός:
«Ο ένας ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ είναι ο ΠΑΠΑΣ, και ο
έτερος είναι αυτός που είναι στο κεφάλι μας, χωρίς να ειπώ το όνομά του· το
καταλαμβάνετε, μα λυπηρόν είναι να σας το ειπώ, διότι αυτοί οι ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ είναι
εις την ΑΠΩΛΕΙΑΝ, καθώς το έχουν». (Διδαχή Η’).
ΑΓΙΟΣ
Ιουστίνος Πόποβιτς:
«Τρεις
είναι οι μεγαλύτερες Πτώσεις του ανθρώπου. α)Η πτώσις του Αδάμ β) Η πτώσις του
Ιούδα και γ) Η πτώσις του ΠΑΠΑ».
”Απομακρυνόμενος
από τον Θεάνθρωπον, ο κάθε ουμανισμός βαθμηδόν μετατρέπεται εις μηδενισμόν.
Αυτό δεικνύει η σύγχρονος χρεωκοπία όλων των ουμανισμών, με επί κεφαλής τον
παπισμόν, έμμεσον ή άμεσον, εκούσιον ή ακούσιον πατέρα όλων των ευρωπαϊκών ουμανισμών””Ο
τοποτηρητής του Χριστού — Vicarius Christi — τον αντικαθιστά πλήρως. Εις
την πραγματικότητα από αυτό το δόγμα ζη, το ακολουθεί και επιμόνως το ομολογεί,
ο κάθε ευρωπαϊκός ουμανισμός.”
Άγιος
Νικόλαος Βελιμίροβιτς (5 Μαρτίου 1956)
Η
Δύση σταμάτησε να παράγει Αγίους και σοφούς. Αυτό χρονολογείται από τότε που οι
Πάπες σταμάτησαν να είναι Άγιοι και σοφοί, και έγιναν ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ και
ΔΙΠΛΩΜΑΤΕΣ. ( σσ το Φανάρι μετέχει στον ίδιο πειρασμό της θρησκευτικής
διπλωματίας)
Κανών
ΛΖ΄ τῆς ἐν Λαοδικείᾳ Τοπικῆς Συνόδου:
“ὅτι
οὐ δεῖ παρά τῶν Ἰουδαίων ἤ αἱρετικῶν τά πεμπόμενα ἑορταστικά λαμβάνειν, μηδέ
συνεορτάζει αὐτοῖς”.
Κανόνας
ΛΖ’: «Δεν πρέπει να λαβαίνουμε τα (γιορτινά δώρα) που στέλνουν οι Εβραίοι
ή οι αιρετικοί μήτε να εορτάζουμε μαζί τους».
Κανόνας
ΛΗ’: «Δεν πρέπει να λαβαίνουμε άζυμα από τους Εβραίους ή να έχουμε
κοινωνία στις ασέβειές τους».(Λαοδικείας/Λατάκια)
Στούς
πιό πάνω Κανόνες θά πρέπει νά προστεθοῦν καί οἱ
Κανών
Α’ τῆς Δ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου,
(ἐπικυρώνει
τούς Κανόνες τῶν ἐν Λαοδικείᾳ καί Ἀντιοχείᾳ Τοποικῶν Συνόδων καί τοῦ Ἁγ.
Τιμοθέου Ἀλεξανδρείας).
Κανών
Β΄ τῆς ΣΤ’ Οικουμενικῆς Συνόδου,
(ἐπικυρώνει
τούς Ἀποστολικούς Κανόνες, τούς Κανόνες τῶν ἐν Λαοδικείᾳ καί Ἀντιοχείᾳ Τοπικῶν
Συνόδων καί τοῦ Ἁγ. Τιμοθέου Ἀλεξανδρείας).
Κανών
Α΄ τῆς Ζ’ Οἰκουμενικῆς Συνόδου
(ἐπικυρώνει
τούς Ἀποστολικούς Κανόνες, τούς Κανόνες τῶν ἐν Λαοδικείᾳ καί Ἀντιοχείᾳ Τοπικῶν
Συνόδων καί τοῦ Ἁγ. Τιμοθέου Ἀλεξανδρείας).
αξιέπαινο
είναι το να απομακρύνεται κανείς από όσους έχουν μολυνθεί από την αίρεση
– Ο Άγιος Μάξιμος ο Γραικός
Ο
οικουμενικός επιχειρεί τον πνευματικό μολυσμό της μειονότητας στα πέριξ της
Θεοσκέπαστης Πόλης. Η ιστορία επαναλαμβανέται..Η πνευματική άλωση είναι
χειρότερη της πολεμικής Άλωσης. Οι ενωτικοί θριάμβευσαν στον αιώνα τούτο τον
απατεώνα έναντι των ανθενωτικών που ιστορικά πνευματικά και δογματικά
επικράτησαν. Εν αναμονή της νέας πτώσης…..
Όλα
αυτά γράφονται χωρίς ίχνος ζηλωτισμού ( άλλο ζηλωτισμός άλλο ορθοτομούσα
διάκριση) υπό το πνεύμα των διαπιστώσεων. Καμία μισαλλοδοξία έναντι των
Καθολικών αδερφών μας της Ευρώπης κι ανά τον κόσμο που πολλοί από αυτούς
πασχίζουν πραγματικά στον δίσεκτο αιώνα να δώσουν μια καλή μαρτυρία
υπεραμυνόμενοι αξιών. Ωστόσο η θέση της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας είναι να
δίνει την δική της αναλλοίωτη μαρτυρία. ”Το καλόν ούκ έστι καλόν,
εάν μη καλώς γένηται…” Ούτε η Αλήθεια, το Πνεύμα της Αληθείας εγώ ειμί η
Αλήθεια μπορεί να υποσκελίζεται ή και θυσιάζεται στο όνομα μιας λυκοφιλίας ή
καιροσκοπικής αγάπης.
Η
εξέλιξη αυτής της προσέγγισης Οικουμενικού Βατικανού δεν είναι άμοιρη των πολιτικών
γεγονότων. Το Οικουμενικό βρίσκεται σε Σχίσμα με την μεγαλύτερη Υπερδύναμη
της Ορθοδοξίας τη Ρωσία ενώ βαδίζει σ΄Ένωση με Βατικανό. τάσεις ουνιτισμού..
Μετά
την πολιτική σύγκλιση με Δύση την πολιτική μας ένωση με δύση και η
εκκλησιαστική;; H πολιτική σαφώς υπαγορεύει στην Εκκλησία τον δρόμο της
ενώ άλλη είναι η Οδός.. ἐγώ εἰμι ἡ ὁδὸς καὶ ἡ ἀλήθεια καὶ
ἡ ζωή. Αντί η Εκκλησία να είναι η Οδηγήτρια περιορίστηκε στο να είναι
απλή συνεπιβάτης στο όχημα της πολιτικής. Υπάρχει συγχώνευση θεσμών
πολειτιοεκκλησιαστική. Καισαροπαπισμός στην πράξη.
Επίσης
δεν πρεσβεύουμε αυτό που διακήρυξε το Οικουμενικό στην Ουκρανία δηλ. το
σεχταρισμό τον πολυ-φατριασμό τους παράλληλους θεσμούς με τα γνωστά
καταστροφικά αποτελέσματα τον περαιτέρω διχασμό ενώ προέβλεπε την ειρήνη..
Μίσος
στην Ορθόδοξη Ρωσία και αγάπη στο αιρετικό Βατικανό; οξύμωρο.
Όπου
η αλήθεια εκεί η χάρις όπου η χάρις εκεί ο Χριστός όπου ο Χριστός εκεί η
σωτηρία όπου η σωτηρία εκεί η ανυπόκριτη αγάπη όπου η αγάπη εκεί η Δύναμης Του
κι η Δόξα. Δεν υπάρχει πανίσχυρο ψεύδος αλλά Παντοδυναμία Αλήθειας….
”Ότι κραταιά
ως Θάνατος” Αναστάσιμη Αλήθεια!
Τι πρωτοτυπο για τον κυριο Βαρθολομαιο!!! Ο αλαζων αυτος ανθρωπος που νομιζει οτι ειναι ο παπας της Ανατολης, αισθάνεται περισσοτερο παπικος παρα ορθοδοξος... Οποια πτωσις, οποια καταντια...
ΑπάντησηΔιαγραφή