5 Φεβ 2022

Ως πότε θα ανεχόμαστε την παλαβομάρα τους;

 

Ως πότε θα ανεχόμαστε την παλαβομάρα τους;

 Δημήτρης Νατσιός, δάσκαλος-Κιλκίς

Πάλιν Ηρωδιάς μαίνεται πάλιν ταράσσεται πάλιν την κεφαλήν «της πατρίδος» επί πίνακι ζητεί λαβείν. Παρεισέφρησε, τους ξέφυγε στο υπουργείο καταστροφής του μέλλοντος του έθνους, που επιμένει ευφημιστικώς να ονομάζεται Παιδείας, εκπαιδευτικό πρόγραμμα που πρέσβευε την αρχή της ζωής με την σύλληψη του ανθρώπου, «άμα τη συλλήψει», και την καταδίκη ουσιαστικά των αμβλώσεων.

Ζαλισμένοι ακόμη από τον λεγόμενο «χιονιά» και τις ομοβροντίες για την ανικανότητά τους, δεν το πρόσεξαν οι ανύστακτοι υπερασπιστές της νεοταξικής λύμης και δυσωδίας που κατοικοεδρεύουν στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και στάλθηκε στα σχολεία. Αυτό ήταν!! Όλοι οι γυμνοσάλιαγκες του εθνομηδενισμού και της εκκλησιομαχίας, τα ξερόκλαδα της κοινωνίας, ξετρυπώθηκαν από τις ρυπαρές φωλιές τους και άρχισε ο εμετός: «Σκοταδιστικό, αντιεπιστημονικό, προσβλητικό για τα δικαιώματα των γυναικών», ο προδότης της Μακεδονίας. Και από κοντά πήραν γραμμή και μπήκαν στην γραμμή, οι παρακεντέδες του, οι εχθροί του λαού μας, που και η αναφορά στα ονόματά τους μας προκαλεί δυσφορία. Αποτέλεσμα; Το απέσυρε η υπουργός, του ιδίου φυράματος με τους προαναφερομένους και αυτή, επαιρόμενη για το πρόγραμμα σεξουαλικής αγωγής που φέτος εισήχθη στα σχολεία από το νηπιαγωγείο κιόλας. (Δεν θα έπρεπε, μια και ανεμίζουν την σημαία της δημοκρατίας, να προβάλλονται όλες οι απόψεις και αυτές που τις χαρακτηρίζουν «σκοτάδι» και να αποφασίζουν υπεύθυνα και ελεύθερα οι έφηβοι ποιο δρόμο θα ακολουθήσουν; Η επιβολή μιας άποψης, που αυτοί θεωρούν υπερπροοδευτική υπηρετεί την αρχή της ελευθερίας της γνώμης και της επιλογής; Μιλούν για σκοταδισμό, οι ερεβώδεις οπαδοί της ισοπέδωσης των πάντων!! ).

Τι να πει κανείς; Στριφογυρίζει στο νου μου μια φράση του αγίου Αντωνίου. « Έρχεται καιρός ίνα οι άνθρωποι μανώσι και επάν ίδωσι τινα μη μαινόμενον επαναστατήσονται αυτώ λέγοντες ότι συ μαίνη διά το μη είναι όμοιον αυτοίς». Έρχεται καιρός που οι άνθρωποι θα χάσουν τα λογικά τους (θα τρελαθούν). Και αν δουν κάποιον λογικό, που δεν θα συμφωνεί με την τρέλα τους, θα ξεσηκώνονται εναντίον του, λέγοντάς του, εσύ είσαι τρελός για δεν θα είναι όμοιός τους. Σύγχυση, ταραχή και ρημαγμένες, στεγνές ψυχές από τις βαθυστόχαστες θεωρίες που θα έλεγε και ο Κόντογλου. Ό,τι σκοτάδι και παλιανθρωπιά μαγαρίζει την οικουμένη, εισάγεται στην πατρίδα μας και διοχετεύεται στο σχολείο. Αν συμβεί κάτι που φέγγει λίγο, που μας θυμίζει πως είμαστε Έλληνες, Χριστιανοί Ορθόδοξοι, άνθρωποι φυσιολογικοί, καταπλακώνεται από την κόπρο της αριστερόμυαλης προδοσίας, τους κούφιους εθνοαποδομητές. Και τα πράγματα θα χειροτερέψουν.  Η Παιδεία αντί για την υψοποιό και ανθρωποποιό απόστολή της, τον εξευγενισμό του παιδιού, στοχεύει στην «ανάπτυξη και καλλιέργεια» των πεπτικών και γεννητικών οργάνων του. Το δένδρον εκ του ιδίου καρπού γινώσκεται. Τι καρπούς δρέπουμε από την τρισάθλια «παιδεία» τους; Εγκλήματα, βία, ασυδοσία, απείθεια, ασέβεια…

Οι γονείς, όσοι τέλος πάντων έχουν άγρυπνα και ανοιχτά τα μάτια της ψυχής τους και αγωνιούν πραγματικά για τα βλαστάρια τους δεν βλέπουν, δεν ακούν για την απροκάλυπτη πια πολεμική εναντίον των παιδιών τους; Γράφει ο Κόντογλου στο «Ευλογημένο Καταφύγιο». «Ένα ανατολίτικο ρητό λέγει: Ένας τρελός έριξε μια πέτρα στη θάλασσα και πέσανε εκατό γνωστικοί για να τη βγάλουνε. Ο τρελός είναι εκείνος που χαλά την παράδοση, γιατί έτσι του κατέβηκε, κι εμείς είμαστε οι γνωστικοί που αγωνιζόμαστε να σώσουμε αυτό που πάει να καταστρέψει ο τρελός, δηλαδή την παράδοση. Η παροιμία μιλά για έναν τρελό και για εκατό γνωστικούς. Μα σε μας είναι εκατό τρελοί που γκρεμίζουνε και πεντέξι γνωστικοί, που αγωνίζονται, να μην τους αφήσουνε στο παλαβό αυτό έργο της καταστροφής». (σελ 175).

Παραθέτω κάποιες «παλαβομάρες», «δεξιών και αριστερών», που μετέτρεψαν το πάλαι ποτέ ελληνικό σχολείο σε φροντιστήριο αφιλοπατρίας, αθεϊας και ανηθικότητας.

Να ξεκινήσω με τα πρόσφατα:

Πηγαίνει με φούστα μαθητής του Γυμνασίου στο σχολείο, τον παρατηρεί ο καθηγητής και πέφτουν πάνω του τα όρνεα της παράνοιας να τον ξεκοκαλίσουν. Και από κοντά το υπουργείο να τους δικαιώνει. Και την επαύριον οι συμμαθητές να προσέρχονται, για στήριξη στον θιγμένο, με τις φούστες -και τις ευχές- των μανάδων τους προφανώς. Τι να πείς; «Συ μαίνη διά το μη είναι όμοιον αυτοίς…».

Εκκλησιάζεται τμήμα μαθητών, κοινωνούν τα παιδιά και ξεσπαθώνουν οι αντίχριστοι κατά του εκπαιδευτικού «διά το μη είναι όμοιον αυτοίς». (Προσωπικώς κάθε μήνα πηγαίνω τους μαθητές μου στην εκκλησία όπου σχεδόν όλοι κοινωνούμε).

Καταργούν την έπαρση της σημαίας στα σχολεία, τον Εθνικό μας Ύμνο, και σιγήν ιχθύος. Καμμιά αντίδραση. Πέρασε η άποψη των παλαβών…

Καταργούν την εορτή των Τριών Ιεραρχών, μια χιλιετή παράδοση, και πάλι δεν πειράζει. Είναι σκοταδιστικό κατάλοιπο. Κρατούν όμως το Πολυτεχνείο, στο οποίο έρχονται λιγότερα από τα μισά παιδιά και σου αντιτείνουν ότι είναι γιορτή της Δημοκρατίας. Στην ουσία μια λαμπρή ευκαιρία για τους αριστερόστροφους να διαφημιστούν και να προβληθούν ως δήθεν «ιδρυτές» της νεοελληνικής κοινωνίας. Την εορτή της ελληνικής Παιδείας όμως την συκοφαντούν, γιατί μισούν καθετί ελληνικό και ορθόδοξο. Σάπιοι που θέλουν το σάπισμά τους να το επιβάλλουν πρωτίστως στις νέες γενιές.

Γράφουν σχολικά βιβλία Γλώσσας, Ιστορίας και Θρησκευτικών γεμάτα δηλητήρια και φαρμάκια εναντίον των αθάνατων αξιών του Γένους, και εμείς χαχανίζουμε για τα χάλια τους, ανίδεοι και ανύποπτοι για το κακό που γίνεται και θα το λουστούμε. (Το μέλλον της πατρίδος κρίνεται στις σχολικές αίθουσες και όχι στου Μαξίμου ή στο Κοινοβούλιο).

Χαρακτηρίζουν τις παρελάσεις , όταν το ποτάμι της ζωής ξεχύνεται στις ελληνικές πόλεις κάθε Οκτώβριο και Μάρτιο, και φορά η πατρίδα την γαλανόλευκη φορεσιά της, φασισμό . Και προσπαθούν με τους κουκουλοφόρους να αμαυρώσουν το πανηγύρι, να φοβηθεί ο κόσμος για να κρυφτεί στα σπίτια του, εισπνέοντας τις αναθυμιάσεις τύπου «Φάρμα» ή της κάθε σκουπιδοεμπομπής που βρομίζει τα σπιτικά μας.

Δοκάρι στα μάτια τους η πρωινή προσευχή και οι εικόνες στα σχολεία.  Θα καταργηθούν εν ευθέτω χρόνω. Αν μιλήσεις, είσαι σκοταδιστής «διά το μη είναι όμοιον αυτοίς». Όπλο τους για να εξουδετερώσουν τις αντιδράσεις; Εξόντωση διά της γραφικότητας. Όποιος διαφωνεί είναι ρατσιστής ή χρυσαυγίτης. Η αστυνομία της σκέψης είναι παρούσα. (Ο Γάλλος ποιητής Πωλ Βαλερύ έλεγε: «Η κοινωνία αφήνει τον άνθρωπο να εκφράζεται ελεύθερα, αφού προηγουμένως του έχει αφαιρέσει το δικαίωμα να σκέπτεται ελεύθερα»).

Εισάγουν την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από το νηπιαγωγείο, καρυκευμένη με ουδέτερες, επιτηδευμένες λέξεις και έννοιες, για να μην καταλάβει ο απλός κόσμος τι γίνεται, και καμαρώνουν οι παλαβοί. Και αν μιλήσουν και ελέγξουν τις πομπές τους δυο-τρεις γνωστικοί, επιστρατεύονται οι επαγγελματίες «διανοούμενοί» τους, με τα ξύγκια της καλοπέρασης να κρέμονται στις σιαγόνες τους, χαρακτηρίζοντάς τους τρελούς, γιατί δεν συμφωνούν με την βλαμμένη σκέψη τους.

Τι φταίει; Το ότι ψηφίζουμε αυτούς και τις νεοταξικές ξεσκονίστρες τους. Αυτή είναι η μεγάλη αμαρτία της εποχής μας.

4 σχόλια:

  1. Θερμά συγχαρητήρια, αγαπητέ Δημήτρη, για την υπέροχη προσέγγισή σου.
    Το γνωστό, αμαρτωλό υπουργείο α-παιδείας και πολυ-θρησκείας έχει καταντήσει παράρτημα των ΛΟΑΤΚΙ.
    Τι δε να πει κανείς και για κάποιους "γονείς" μαθητών που προφανώς υποθάλπουν διαστροφικές και εκφυλιστικές συμπεριφορές και στάσεις ζωής και τα ωθούν να τις εκδηλώνουν αδιάντροπα και εκβιαστικά;
    Ή λεγόμενη "πολιτική ορθότητα" με τις ποικίλες εκπροσωπήσεις και εκφάνσεις της έχει μετατρέψει το νεοελληνικό βίο σε μια απέραντη χαβούζα.
    Η ηθική και πνευματική μπόχα έχει κατακλύσει με τις αναθυμιάσεις της την πνευματική ατμόσφαιρα της χώρας και κάποιοι αυτή τη βρώμα και δυσωδία την εκλαμβάνουν και θεωρούν ως άρωμα και ευωδία...
    Τόσο πολύ έχουν διαστραφεί και αλλοιωθεί τα αξιολογικά τους κριτήρια...
    Όσο για τη διαχρονική αντίδραση της εκκλησιαστικής αρχής, δεν μπορεί κανείς παρά μονάχα να μελαγχολεί!
    Πρόκειται για μια υπόθεση που προκαλεί πολλή θλίψη και ντροπή!
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχῶς ὑπάρχει αἴσθημα μεινονεξίας στό νά σταθοῦμε σέ βασικά ἀνθρώπινα χαρακτηριστικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμοιος ομοίω,και η κοπριά στα λάχανα.Εύγε, Δημήτρη Νατσιέ.Τ'αρθρα σου πρέπει να κοινοποιούνται, όσο γίνεται,παντού μήπως και ξελασπώσουμε από τον βούρκο της αδιαφορίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Που να βρούμε τέτοιους δασκάλους ΑΞΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή