18 Δεκ 2020

Νά γιατί ἀπαγορεύθηκε ὁ καθαγιασμός ὑδάτων!

Νά γιατί ἀπαγορεύθηκε  ὁ καθαγιασμός ὑδάτων!

Βίντεο

Μαρία, Ἐκπαιδευτικός

Ποιό θά ἦταν τό πρόβλημα ἄν πήγαινε ἕνας Ἱερέας τοῦ Θεοῦ μόνος του συνοδείᾳ ἑνός ψάλτη σέ κάθε περιοχή τῆς Ἑλλάδας μας καί νά καθαγιάσει τά ὕδατα, χωρίς συνωστισμό;

Κανένα!

Νά, ὅμως, γιατί ἀπαγορεύθηκε ὁ καθαγιασμός τῶν ὑδάτων!

Γιατί λύονται ὅλα τά μάγια τήν Ἠμέρα τῶν Θεοφανείων καί γιά σαράντα ἡμέρες!

Αὐτά φοβοῦνται οἱ μάγοι, ἀποκρυφιστές, ἑωσφοριστές, ἀντίθεοι, ἀντίχριστοι:

«εἴδοσάν σε ὕδατα, ὁ Θεός, εἴδοσάν σε ὕδατα καί ἐφοβήθησαν, ἐταράχθησαν ἄβυσσοι, πλῆθος ἤχους ὑδάτων» (Ψαλμ. 76, 17-18).

Ἐνοχλοῦνται ὅλες αὐτές οἱ σκοτεινές δυνάμες καί τά ἐπίγεια νεοεποχίτικα ὄργανά τους μέ τίς «ἀτζέντες» τους κατά τῆς ἀνθρωπότητας καί κυρίως μέ τόν πόλεμο κατά τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας πού λειτουργεῖ ὡς ἱερό ἀνάχωμα στόν καταιγισμό τῶν δολίων σχεδίων τους καί ὡς διαλύτης τους!

Πρώην μάγος αποκαλύπτει:

Τα Θεοφάνεια λύνονται όλα τα μάγια!

https://www.youtube.com/watch?v=M3w5oxZ3TC0

Κλείνοντας,

νά τί συμβαίνει κάθε χρόνο ἐν ἡμέρᾳ καθαγισμοῦ τῶν ὑδάτων στόν Ἰορδάνη ποταμό, στό ἀκριβές σημεῖο ὅπου βαπτίσθηκε ὁ Κύριος μας Ἰησοῦς Χριστός, στούς Ἁγίους Τόπους·

«ἡ θάλασσα εἶδε καί ἔφυγεν, ὁ Ἰορδάνης ἐστράφη εἰς τά ὀπίσω» (Ψαλμ. 113, 3).

"Ο ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΠΟΤΑΜΟΣ ΕΣΤΡΑΦΗ ΕΙΣ ΤΑ ΟΠΙΣΩ"

- ΤΟ ΘΑΥΜΑ!

https://www.youtube.com/watch?v=Y_O0jH9PVro

18 σχόλια:

  1. Τι λες ρε Μαρία;

    Γιατί του απαγορεύει κανείς κάθε ιερέα να πάει με τον ψάλτη του και να αγιάσει τις θάλασσες, τα ποτάμια και τις λίμνες στην περιοχή του, χωρίς να τον δει κανείς;

    Και να τον δει τι θα του κάνει; Θα του κάνει καταγγελία, ή θα του κόψει πρόστιμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευλογημενο το στομα σου,φωτισμένος πάντα να Ναι ο νους και η καρδιά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 19 Δεκεμβρίου 2020 - 12:53 π.μ.
    Ἀμήν.
    Ἀνταποδίδω καί σέ ἐσᾶς ἐκ καρδίας καί φωτισμό σέ ὅλον τόν κόσμο γιατί τό ἔχουμε ἀπόλυτη ἀνάγκη.

    18 Δεκεμβρίου 2020 - 9:45 μ.μ.
    Ἀγαπητέ,ή
    τό ἀνακοίνωσαν στά μέτρα ὅτι φέτος ἀπαγορεύεται νά γίνει καθαγιασμός ὑδάτων σέ ἐξωτερικό χῶρο παρά μόνο μέσα στόν Ναό. Ἐνημερώσου.

    Εὐχαριστῶ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ἀντιγράφω:

    "Σύμφωνα με την ΚΥΑ Δ1α/ΓΠ.οικ.: 80588 που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 5509/Β/15-12-2020 ....

    Για τις εκκλησίες προβλέπεται η τέλεση λειτουργιών 25/12/2020, 1/1/2021 και 6/1/2021 με παρουσία πιστών. Ένας πιστός ανά 15τμ με μέγιστο αριθμό 25 πιστών για τους ιερούς ναούς και μέγιστο αριθμό 50 ατόμων για μητροπολιτικούς ναούς.

    Για τα Θεοφάνεια απαγορεύεται η τέλεση υδάτων σε υπαίθριους χώρους. Επιτρέπονται μόνο εντός των ιερών ναών".

    Ἡ πληροφορία ἀπό ἐδῶ:
    https://www.e-nomothesia.gr/law-news/demosieutheke-phek-nea-metra-gia-tis-giortes.html

    Τώρα ὅσοι Ἱερεῖς κάνουν τό χρέος τους αὐτό εἶναι ἄλλο θέμα, ἀλλά νά ξέρουμε τί μᾶς γίνεται καί νά μήν ὑπάρχει παραπληροφόρηση πώς δέν ἀπαγορεύεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι λες ρε,
    δεν είναι τρόπος χριστιανικής συμπεριφοράς και έκφρασης, ούτε καν κοσμικής.

    Ο πρώτος σχολιαστής να γράφει ευγενικότερα και μάλιστα σε κυρία και συντάκτρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το 1922 στην Σμύρνη ημέρα των Θεοφανίων έριξε ο Ιερέας τον Τίμιο Σταυρό στην θάλασσα στο λιμάνι της Ιωνίας και δυστυχώς οι πιστοί κολυμβητές δεν τον βρήκαν.

    Κάποιοι γεροντότεροι είπαν πως αυτό είναι κακό σημάδι απ' τον θεό και όντως επαληθεύτηκαν γιατί ακολούθησε η καταστροφή της Σμύρνης.

    Φέτος που στην πατρίδα μας απαγορεύεται ο καθαγιασμός υδάτων σε υπαίθριους χώρους, ας βάλουμε με το μυαλό μας όλοι μας τι θα επακολουθήσει για το γένος μας!

    Παραδίδουμε γη και ύδωρ κυριολεκτικά σε λαθρομετανάστες, εχθρούς και διαβόλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Και να τον δει τι θα του κάνει; Θα του κάνει καταγγελία, ή θα του κόψει πρόστιμο;"

    Αυτό είναι σίγουρο!
    Το ότι θα γίνει καταγγελία και θα επιβληθεί πρόστιμο από αυτούς που μας έχουν μαντρώσει.
    Δεν έβαλαν πρόστιμο στον επίσκοπο που έκανε λιτανεία μόνος του την εικόνα όταν απαγόρευσαν τις λιτανείες;
    Δεν έχουμε τέτοια παρόμοια περιστατικά με ιερείς που τους κάρφωσαν ή τους είδαν να ανοίγουν την εκκλησία ή να κοινωνούν κόσμο κι άλλα παρόμοια;
    Δεν θα τους κυνηγήσουν τώρα στα θεοφάνια γιατί μας λυπήθηκαν τους χριστιανούς;
    Πού ζείς;

    Εγώ εύχομαι όλοι οι επίσκοποι και οι ιερείς να κάνουν καθαγιασμό υπαίθρια και να δούμε αν τους συλλάβουν όλους. Αλλά πού τέτοια τύχη; Αφού η διαρκής σύνοδος πάντα συμφωνεί με το κράτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σήμερον τῶν ὑδάτων, ἁγιάζεται ἡ φύσις, καὶ ῥήγνυται ὁ Ἰορδάνης, καὶ τῶν ἰδίων ναμάτων ἐπέχει τὸ ῥεῦμα, Δεσπότην ὁρῶν ῥυπτόμενον.

    Τό ὕδωρ τῆς κολυμβήθρας στήν ὁποία τελεῖ ὁ ἱερέας τόν Μεγάλο Ἁγιασμό, ἀντιπρωσωπεύει ὅλη τήν φύση τῶν ὑδάτων καί δι' αὐτοῦ ἁγιάζονται ὅλα τά ὕδατα, σε λίμνες, ποτάμια, σπηλιές, πηγές καί θάλασσες. Ἀκόμα καί τό νερό τῆς βρύσης, Μέγας Ἁγιασμός γίνεται.

    Στό Γεροντικο τοῦ Ἁγίου Ὄρους ὑπάρχει μία διήγησι γιά ἕναν μοναχό, πού κατόπιν προτροπῆς τοῦ γέροντά του, κατέβαινε την ημέρα τῶν Θεοφανίων στόν ἀρσανᾶ τῆς σκήτης καί μετελάμβανε νερό ἀπό τήν θάλασσα, τό ὁποῖο ἐκείνη τήν ἡμέρα ἦταν γλυκό. Μέχρι τήν φορά πού ὁλιγοπίστησε καί ἀμφέβαλε, καί πλέον ἔπαυσε τό θαῦμα.

    Τά ὕδατα, ἑπομένως, καί οἱ θάλασσες θά ἁγιασθοῦν τήν ἡμέρα τῶν Θεοφανίων, ἀκόμα καί ἐάν ἕνας μόνο παπᾶς ὑπῆρχε ἐπάνω στή γῆ καί τελοῦσε τόν Μ. Ἁγιασμό σέ ἕνα μικρό δοχεῖο μέ νερό. Ἡ δύναμις τοῦ Θεοῦ δέν περιορίζεται ἀπό τόν ἀριθμό ἤ τήν ἔκτασι τῶν τελετουργιῶν, οὔτε ἐνεργεῖ μαγικῷ τῷ τρόπῳ, ἀλλά φανερώνεται ὅπου ὑπάρχει πίστη.

    Στῶμεν καλῶς, ἀδελφοί, καί συνεορτάσωμεν ἐν εῤήνῃ καί ὁμονοία.

    Ιερομόναχος Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εντάξει πάτερ.

    Ας μείνουμε ευχαριστημένοι που θα καθαγιασθούν τα ύδατα όπως θέλει η πολιτεία, ακόμη κι από έναν ιερέα σε ένα μικρό δοχείο, ἀκόμη κι από όλους και όχι υπαίθρια όπερ και θα γίνει έτσι κι αλλοιώς εφόσον υπολειτουργούν οι εκκλησίες και δεν μας την έχουν κλείσει ακόμη εντελώς.
    Καμμία αντίρρηση ότι ο αγιασμός έχει τέτοια δύναμη.

    Αλλά αυτό δεν αναιρεί την ήττα μας ως εκκλησία όταν ενδίδουμε σε κάθε έκπτωση που επιβάλλει η πολιτεία!
    Μάλιστα όταν άρχισε να επεμβαίνει βαθύτερα και στον τρόπο λατρείας κι όχι μόνο σε αριθμητικές απαγορεύσεις.
    Και αυτό είναι χαρά για τα δαιμόνια. Μπορεί όχι όλική χαρά, μερική όμως σίγουρα!

    Ιστάμεθα καλώς έτσι όπως κατήντησε η κατάσταση με τις εκκλησίες, τους πιστούς και την λατρεία του Θεού με όλα τα μυστήρια που άλλα ακυρώνονται κι άλλα υπολειτουργούν;

    Πώς θα συνεορτάσωμεν εν ειρήνη και ομονοία με την συντριπτική πλειοψηφία των πιστών πάλι αποκλεισμένους από την λατρεία;

    Ποιοί χαίρονται περισσότερο με όλα αυτά και θα χαρούν έτι περισσότερο με την νέα έκπτωση περί υπαίθριας απαγόρευσης τα Θεοφάνεια;

    Οι Χριστιανοί ή οι δαίμονες και τα φιλαράκια τους με τους νόμους και τις ΚΥΑ;

    Έτσι θα λυθούν τα μάγια των μάγων που μας έχουν περικυκλώσει και μετά από 2020 χρόνια κατάφεραν τον αποκλεισμό των εκκλησιών εν ειρήνη και ομονοία;

    Συγχωρέστε με, αλλά βλέπετε μόνο τον τύπο, την δύναμη των μυστηρίων και όχι την ουσία, την αδυναμία όλων ημών και την προβληματική ή καθόλου μετοχή μας στα μυστήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλόθερμη προσευχή να παύσει όλα τα δεινά ο Κύριος των δυνάμεων κατά πως Αυτός θέλει.
      Θα υψώσει τείχος απροσπέλαστο. Δεν θα πάθουμε τίποτα. Προσευχή.

      Διαγραφή
  10. Οι πολέμιοι του Χριστού κάνουν την δουλειά τους κι εμείς χαιρόμαστε που τελικά θα καθαγιασθεί η φύση, αλλά χωρίς τους περισσότερους από εμάς τους λαϊκούς να παρακολουθούμε και να μετάσχουμε στον καθαγιασμό;


    Ε, ας μην ανησυχούμε τότε..

    Τα μάγια θα λυθούν και οι εκκλησίες θα ανοίξουν διάπλατα την επόμενη μέρα.

    Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Συγχωρέστε με, αλλά βλέπετε μόνο τον τύπο, την δύναμη των μυστηρίων και όχι την ουσία, την αδυναμία όλων ημών και την προβληματική ή καθόλου μετοχή μας στα μυστήρια".

    19 Δεκεμβρίου 2020 - 12:54 μ.μ.

    επίσης τον διωγμό της εκκλησίας, την ποινικοποίηση της λατρείας που εντείνεται, αφού εμείς είμαστε ενδοτικοί, και τώρα και τις αλλοιώσεις της λατρείας, βλέπε απαγόρευση εξωτερικού καθαγιασμού.
    Δεν έγινε λόγος για αυτά, ούτε καν νύξη από τον σεβαστό Ιερομόναχο.

    Δεν αγιαζόμαστε έτσι, ούτε εμείς, ούτε η φύση που έχει ξεσηκωθεί εναντίον μας γιατί εμείς βόσκουμε χοίρους, οπότε αναιρούμε με τα λόγια και τα έργα μας κάθε αγιασμό που προσφέρει ο Θεός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν θέλουν να υπάρχει τίποτε εξωτερικά που να θυμίζει Χριστό σε κοινή θέα, μέχρι λάου λάου να σβήσουν τον αληθινό θεό από την μνήμη των ανθρώπων!

    Γεμίζουν τις πόλεις με φώτα πεντάλφες και εξάρια!
    Με ψεύτικους χοντρομπαλάδες ψευδοβασίληδες!
    Με φάτνες με τον Χριστό, την Παναγία, τους Ποιμένες και τους Μάγους με μάσκες!
    Απαγόρευσαν τους πιστούς από το περσινό Πάσχα, την σαρακοστή και την Ανάσταση!
    Έκλεισαν τους Αγίους Τόπους!
    Απαγόρευσαν τις λιτανείες εικόνων!
    Απαγόρευσαν τις καμπάνες να ακούγονται!
    Απαγορεύουν τώρα τους εξωτερικούς καθαγιασμούς υδάτων, δημοσίων χώρων, καταστημάτων, αμαξιών και σπιτιών από Ιερέα! Δεν είναι μόνο τα ύδατα. Τα παίρνει όλα η μπάλα.
    Εδώ έχουν εισβάλλει για τα καλά εντός των Ναών και στα της Εκκλησίας, απαγορεύουν την παρουσία των πιστών κι επιβάλλουν σωρεία βλασφημιών δια νόμων κι εγκυκλίων!
    Και πόσα άλλα.

    Κόβουν και ράβουν οι δαίμονες.

    Πότε θα ξυπνήσουμε και ειδικά ο κλήρος;
    Τι είναι αυτά που λένε κάποιοι κληρικοί ή που δεν λένε;
    Τώρα είναι καιρός να εφησυχάζουμε και να λέμε θεολογίες περί καθαγιασμού του δοχείου, την στιγμή που όλα τα ιερά και όσια βεβηλώνονται;
    Αυτή είναι η διάκριση;

    Σας παρακαλώ να αναρτήσετε τον σχολιασμό μου. Είναι ιερά αγανάκτηση, δεν έχω σκοπό να προσβάλλω κανέναν, αλλά όχι και να μην μπούνε τα πράγματα στην θέση τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμε 19 Δεκ -9:35, αν αυτό είναι το πρόβλημά σου, πράγμα που δεν ενόχλησε ούτε την ίδια την Μαρία, συγγνώμη.

    Τότε όμως θα έπρεπε να πεις τα ίδια και στον 19 Δεκ 11:55 που μου είπε «Που ζεις;».

    Εν πάσι περιπτώση όμως δεν είδα να λες τίποτα επί του θέματος. Γιατί υπάρχει ένα σοβαρό θέμα εδώ για το οποίο γράφουν όλοι, και το οποίο σίγουρα δεν είναι η εκμάθηση τρόπων κάλλιστης ευγενικής συμπεριφοράς.

    Μαρία μου μου γράφεις: «Τώρα ὅσοι Ἱερεῖς κάνουν τό χρέος τους αὐτό εἶναι ἄλλο θέμα, ἀλλά νά ξέρουμε τί μᾶς γίνεται καί νά μήν ὑπάρχει παραπληροφόρηση πώς δέν ἀπαγορεύεται!»
    Δεν είπε κανείς ότι δεν το έχουν απαγορεύσει τον εξωτερικό αγιασμό. Όμως δεν είναι άλλο θέμα, το να κάνουν οι Ιερείς το χρέος τους και να αγιάσουν τα ύδατα, αλλά αυτό είναι το όλο θέμα. Άντε και τους πιάσαν και τους ρίξαν πρόστιμο 300 ευρώ. Για 300 ευρώ, δικαιολογούνται να φοβούνται και να μην πάνε να αγιάσουν τα ύδατα;

    Ωστόσο, στην πραγματικότητα αυτό που λέει ο Ιερομόναχος Χ. περί του μυστηρίου ισχύει. Αλλά ας πάνε και οι ιερείς να κάνουν το καθήκον τους, όπως λέει η παράδοση.

    Και ας μοιραστεί ο αγιασμός και στους πιστούς να αγιάσουν τα κτίριά τους και τα οχήματά τους.

    Σίγουρα έχουμε βρεθεί σε μια κατάσταση που δεν θα έπρεπε, όμως ας κάνουμε τώρα ότι μπορούμε και να μην τα χάνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kανένας δεν είπε πως αυτά που έγραψε ο Ιερομόναχος δεν ισχύουν 19 Δεκεμβρίου 2020 - 8:58 μ.μ..
    Διαβάζουμε πολύ καλά και βλέπουμε πως γράφθηκε από τους σχολιαστές πώς έτσι είναι και κανένας δεν έφερε αντίρρηση για την δύναμη του αγιασμού. Καλώς τα έγραψε.

    Οι ενστάσεις προέκυψαν γιατί καταργούν την λατρεία και την Ιερά Παράδοση σιγά σιγά, για αυτά που δεν είπε σχετικά με το πώς εισβάλλει η πολιτεία στα της εκκλησίας, τώρα και στον αγιασμό των Θεοφανίων και για όλα αυτά τα εκκλησιαστικά παρατράγουδα που ζούμε με την τωρινή κατάσταση. Γιατί δεν τα συνδύασε ενώ είναι αλληλένδετα και δυσοίωνα, αλλά πέρασε αντίθετα μήνυμα συνεορτασμού εν ειρήνη και ομονοία με τα άδεια στασίδια πλην 25 για 2 μέρες, με τους συνεχόμενους εμπαιγμούς της χριστιανοσύνης και με την δύναμη του αγιασμού για εμάς χωρίς εμάς.
    Και εμπάσει περιπτώσει αν εσάς σας αναπαύει να μας κολοβώνουν τα μυστήρια και το ότι ο αγιασμός θα γίνει μόνο εσωτερικά, πολλούς δεν μας αναπαύει γιατί δεν είναι η παράδοση της εκκλησίας!
    Στα δαιμόνια αρέσει πάντως και θα πανηγυρίσουν που δεν θα κατεβαίνουν οι ιερείς εξωτερικά να αγιάσουν τα ύδατα, τα μαγαζιά, τα σπίτια κι ἄλλους χώρους.

    Πολύ καλά έκαναν οι προηγούμενοι και έθεσαν όλα τα καθέκαστα επί τάπητος και δεν αποσύνδεσαν την δύναμη του αγιασμού με όλες τις δικές μας αδυναμίες και εκπτώσεις πίστεως που κάνουμε. Τίποτε δεν λειτουργεί μαγικά, ούτε ο αγιασμός.
    Ο θεός δεν παραβιάζει το αυτεξούσιο όταν δεν τηρούμε το θέλημα του. Απλά απενεργοποιείται η χάρη που λάβαμε στο βάπτισμά μας και αυτή που λαμβάνουμε από τα μυστήρια, όταν συμμετέχουμε πια..

    Για τους τρόπους συμπεριφοράς ο καθένας καταλαβαίνει τις διαλέκτους και το αν συγκρίνεται η μία έκφραση το ίδιο με την άλλη. Δεν έχουμε δει άλλον σχολιαστή να απευθύνεται σε συντάκτη στον ενικό με "ρε" και μάλιστα σε γυναίκα.
    Το πού ζεις και το πού ζούμε, το έχουμε δει πολλές φορές και χρησιμοποιείται για να εγερθούν συνειδήσεις. Ακόμη κι λέγεται με έντονο ύφος δεν είναι βρισιά. Το ρε είναι βρισιά, αγοραίο, δεν ωφελεί πουθενά ὡς ἔννοια λέξης, χτυπάει κατευθείαν με αγένεια και ασέβεια το απευθυνόμενο πρόσωπο, ειδικότερα όταν μας είναι άγνωστο.
    Αλίμονο σε κάθε έναν που γράφει βγαίνουν σχολιαστές κι ἀρχίζουν να του απευθύνονται τι λες ρε Νατσιέ, τι λες ρε Δαπέργολα, τι λες ρε Τζανάκη, τι λες ρε τάδε μοναχέ. Χρησιμοποιώ τυχαία ονόματα ανθρώπων που αρθρογραφούν συχνά στο παρόν ιστολόγιο.
    Και τι να σσς πει η κυρία Μαρία. Σας απάντησε ευγενικά περί κρατικής απαγόρευσης. Αν καθίσει ο κάθε συντάκτης να μαλώνει με τον καθένα που διαφωνεί καλώς ή κακώς ή τον προσβάλλει, δεν θα βγάλει άκρη κι ούτε θα αφήσει ποτέ το πληκτρολόγιο. Ο κάθε συνετός προσπαθεί να κρατήσει ένα επίπεδο για να ενημερώσει τους αναγνώστες.
    Έτσι πιστεύω κι έτσι βλέπω από αυτούς που γράφουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Στα όσα είπατε για το θέμα συμφωνώ, αλλά το ότι η χάρη απενεργοποιειται εξαιτίας του θελήματος μας είναι άστοχο, γιατί στην Εκκλησία δεν είμαστε παρόν στην συγκεκριμένη περίπτωση λόγω ανάγκης, χωρίς να το θέλουμε. Επομένως δεν απενεργοποιειται η χάρη σε μας στην συγκεκριμένη περίπτωση, γιατί απουσιάζουμε δι εύλογου αιτίας, η οποία είναι ότι μας επιβάλλεται.

    Οσον αφορά για την έκφραση, έχει σημασία η πρόθεση ποια ήταν, πράγμα που εσείς δεν αντιλήφθηκατε, όπως πιστεύω ότι έκανε η αδελφή. Και εν πάση περιπτωση ζήτησα συγγνώμη, χωρίς να το οφείλω. Το ότι συνεχίζετε φανερώνει εμπάθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "Επομένως δεν απενεργοποιειται η χάρη σε μας στην συγκεκριμένη περίπτωση, γιατί απουσιάζουμε δι εύλογου αιτίας, η οποία είναι ότι μας επιβάλλεται"

    Στην περίπτωση απενεργοποιημένης χάρης αναφερόμουν όταν εμείς δεν είμαστε εντάξει και δεν κάνουμε το θέλημα του Θεοῦ. Θεωρώ ότι συμπεραίνεται από όλα τα γραφόμενα.

    Δεν αμφισβητώ την πρόθεση η οποία δεν φαίνεται σε μία γραπτή ατυχή έκφραση, αλλά καλώς ή κακώς, στα γραπτά μένει μόνο η ατυχής αγενής έκφραση.
    Το συνέχισα όχι από εμπάθεια όπως με κατηγορείτε κι από πάνω, αλλά για να μην ισοπεδώνονται όλες οι εκφράσεις. Είναι εγωισμός να λέτε πως δεν οφείλατε συγνώμη κι επιπλέον να προσάπτετε και σε μένα εμπάθεια.

    Να σας ζητήσω ταπεινά λοιπόν συγνώμη για να λήξει εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το ότι κάνουμε καθημερινά αμαρτίες και άρα δεν είμαστε ποτε εντελώς ένταξη, δεν σημαινει ότι απενεργοποιειται η χάρη. Αυτό γίνεται συγκεκριμένα όταν εκουσιως αρνούμαστε την συμμετοχή στα θεία μυστήρια. Και αυτό είναι το θέμα μας εδώ.

    Όσο για την συγγνώμη, είτε την οφείλω, είτε δεν την οφείλω την είπα εξ αρχής.
    Ωστόσο προχωρήσατε μιλώντας για αγένεια, για ασέβεια, για βρισιά.

    Οσο για τον εγωισμό μου, ταπεινωθηκε μέχρι ισοπέδωση, όταν με αναγκάσετε με την επιμονή σας,
    να αναλάβω τις ευθύνες μου και να συνεχίσω επώνυμα την συζήτηση, πράγμα που δεν το πράξατε εσείς. Το ίδιο βέβαια και η αδελφή στην πραγματικότητα δημοσιεύει ανώνυμα και είναι εντελώς άγνωστη.
    Δεν αποκλείω ότι η έκφραση μου μπορεί για πολλούς να θεωρείται ατυχής, αλλά την έγραψα με αγάπη. Φυσικά δεν σημαίνει ότι θα την χρησιμοποιούσα σε άλλες περιπτώσεις, όπως τα παραδείγματα που αναφέρατε.
    Ωστόσο το να προσπαθούμε να συμβάλλουμε σε σοβαρά θέματα, καλυμμένοι πίσω από την μάσκα της ανωνυμίας μας, χωρίς να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας, όταν και οπου χρειαστεί είναι σαν να προσπαθούμε να χτίσουμε στην άμμο παλάτια. Να στε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή