Μητρόπολη Μαυροβουνίου: Η βάφτιση του ατόμου που έχει αλλάξει
φύλο δεν είναι ούτε νεωτερισμός ούτε φιλελευθερισμός
- επικαλούνται τις θέσεις του
Πατριάρχου Παύλου πρός επίρρωσι της πράξεώς τους -
Μετά τον σάλο που προκλήθηκε ύστερα από την βάφτιση του ατόμου που έχει κάνει αλλαγή φύλου, ακολούθησε η
επίσημη ανακοίνωση της Μητροπόλεως Μαυροβουνίου[1].
Η Μητρόπολη απολογείται επικαλούμενη την θέση του
μακαριστού πατριάρχου Σερβίας Παύλου, ο οποίος πρεσβεύει τέτοια πρακτική,
σύμφωνα με την ανακοίνωση.
Αυτήν την θέση του πατριάρχου Παύλου («και τίνος άλλου» τονίζει η
ανακοίνωση) η Εκκλησία έχει ως γνώμονα εδώ και δεκαετίες, αναφέρει η Μητρόπολη
Μαυροβουνίου, προσθέτοντας ότι η συγκεκριμένη πράξη «δεν αποτελεί δήθεν κάποιο
εκκλησιαστικό μοντερνισμό [νεωτερισμό] ή λιμπεραλισμό [φιλελευθερισμό]... αλλά υπεύθυνη
στάση της Εκκλησίας απέναντι στις προκλήσεις των σύγχρονων καιρών».
Εν πάσει περιπτώσει πίσω από την απόφαση για αλλαγή φύλου βρίσκεται η σκέψη
ότι ο Δημιουργός έκανε λάθος (βλ. και την χαρακτηριστική δήλωση του
νεοβαπτισθέντος ατόμου: «γεννήθηκα σε λάθος σώμα»), το οποίο ο άνθρωπος έρχεται
τώρα να το «διορθώσει». Στην ουσία πρόκειται για ακραία μορφή φιλελευθερισμού
και μοντερνισμού.
Το συγκεκριμένο άτομο, Μιλένα όπως γεννήθηκε, ή Βούκ (όπως βαπτίστηκε
αναγνωρισθείσα πλέον ως άνδρας) δήλωσε ότι ξεκίνησε την διαδικασία αλλαγής
φύλου πριν από ενάμιση χρόνο, αρχίζοντας πρώτα με την ορμονική θεραπεία, η
οποία ακολουθείται από χειρουργική επέμβαση «εκεί κάτω».
Ο κλήρος της Μητρόπολης Μαυροβουνίου, και πρωτίστως ο οικείος ιεράρχης ο
οποίος έδωσε την άδεια και την ευλογία του, έπρεπε να προσπαθήσουν να
αποτρέψουν την Μιλένα από αυτή την αποτρόπαια και θεομάχη απόφαση, και όχι να
την βαφτίσουν σύμφωνα με την θέληση της, επισημοποιώντας έτσι αυτήν την παρά
φύσιν πράξη. Και μάλιστα πριν από το κράτος να δεχτεί και αναγνωρίσει την
αλλαγή φύλου της, πρωτοπορώντας με αυτό τον τρόπο και βγαίνοντας μπροστά και
από τους κοσμικούς και άθεους θεσμούς.
Οι γονείς δεν ήταν παρόντες στην βάφτιση, γεγονός που την λύπησε, δηλώνει[2].
Παρόλα αυτά την οικογένειά της συνεχίζει να την αγαπάει. Το μήνυμά της προς τα
μέλη της ΛΟΑΤ κοινότητας, αλλά και προς όλους, είναι να μην τα βάζουν κάτω.
Έχει εγκαταλείψει το πατρικό της σπίτι και ζεί τώρα στο κέντρο της ΛΟΑΤ κοινότητας
στην Podgorica, δηλώνοντας «αυτοί είναι τώρα η πραγματική μου οικογένεια».
..................................................
[1] https://mitropolija.com/2019/11/07/mcp-crkva-se-uvijek-stara-o-spasenju-duse-covjekove/
https://www.standard.rs/2019/11/07/mitropolija-krstenje-osobe-koja-je-promenila-pol-nije-nikakav-modernizam-ili-liberalizam/
[2] https://srbin.info/drustvo/ispovest-prvog-transmuskarca-koji-je-krsten-u-pravoslavnoj-crkvi/
……………………………….
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Ι.ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ
ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟΥ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΚΑ
Саопштење за јавност
Цетиње, 7. новембар 2019.
Због великог интересовања јавности у вези са ставом Цркве о крштењу особа које су промијениле пол, осјећамо пастирску одговорност и обавезу да укратко појаснимо однос Цркве према таквим случајевима.
По богонадахнутом тумачењу Светог Писма, блаженопочивши Патријарх Павле своје расуђивање започиње: ”мушкарац и жена једнако су људска бића, личности, створени ‘по слици и прилици Божјој’, те имају исту вриједност пред Богом, као што каже Свети апостол Павле: Нема мушко и женско, него су пред Њим једно (Гал. 3, 28). Физиолошки, биолошки, разлике дабоме постоје, али за циљ због кога је Бог створио мушко и женско једнако су потребни и мушкарци и жене…“ И још додаје Патријарх о Светом Крштењу:
”Несумњиво су сви ови благодатни дарови крштења једнако потребни сваком људском бићу, без обзира на његову полну припадност, како мушкарцу тако и жени, како деци тако и ушкопљеницима било да су се тако родили, било да су их људи ушкопили (Мт.
19, 12).“ Патријарх, након детаљне елаборације тог питања, на крају закључује да се, на основу потврде медицинске установе, може у Матици крштених констатовати да је лице промијенило пол и уписати му друго име, тиме, дакле, прихватајући медицинске разлоге за такав поступак.
Овим и оваквим тумачењем Патријарха Павла (а чијим би друго), Црква се руководи већ деценијама, што значи да се Црква сусретала са овим проблемом и раније, те да слични случајеви нису никаква новост, нити представљају неки наводни црквени ”модернизам” и ”либерализам” по мјери господара овога свијета, већ су одговоран однос према изазовима са којима се Црква сусреће у новије вријеме.
Дакле, да разјаснимо: случајеви промјене пола из оправданих и врло специфичних медицинских разлога представљају потпуну другачију стварност од пропаганде и правдања истополних односа, безумне родне идеологије и слично, којима смо свједоци посљедњих деценија, а који су, без икакве сумње, гријех, о којем говори и Свети Апостол Павле у Другој посланици Коринћанима:
„Или не знате да неправедници неће наслиједити Царства Божијега? Не варајте се: ни блудници, ни идолопоклоници, ни прељубници, ни рукоблудници, ни мужеложници, ни лакомци, ни лопови, ни пијанице, ни опадачи, ни отимачи, неће наслиједити Царство Божије”
(1Кор. 6. 9). Никоме, па ни младој особи која је несрећно изабрала да, поред обећања да то неће чинити, јавно проговори о свом здравственом стању и црквеном статусу, вјероватно изманипулисана од некога, Свето Крштење не може бити на спасење, ако се не одвоји од гријеха, који се, између осталога, огледа и у учешћу у разорној ЛГБТ пропаганди.
Прадревно је пророчко свједочанство: Због овог гријеха Бог је казнио град Содом претворивши га (до данас) у Мртво море, због чега је и овај гријех назван содомски; дар полне љубави, дат мушком и женском за рађање новог живота, за продужење људског рода, овим гријехом претвара људско биће у ”мртво море”, рађа смрт, рашчовјечује човјека, у времену и вјечности. Отуда проглашавати за хомофобе оне који су против содомског (и било ког другог) гријеха, значи – грехољубље проглашавати за врлину, човјекоубиство за човјекољубље. Крштење управо представља ново рођење ”водом и Духом” људског бића, рођење за бесмртност и вјечност, којим се побјеђује смрт и гријех који је родио и рађа.
Црква се, у складу са црквеним поретком и чувајући чистоту вјере и живота по вјери, увијек и у сваком појединачном случају стара о спасењу душе човјекове, тјеши оне који страдају и призива све људе на покајање, за разлику од већине медија и разних пропагандистичких организација и појединаца који, руководећи се својим интересима и користећи се полуистинама, од најличнијих људских осјећања, проблема, трагедија или радости, праве сензацију и трговину.
Човјекољубиви Бог који жели да се сви људи спасу и дођу у познање истине нека свима дарује Царство Небеско у којима се не жене ни удају, у коме нема ни мушког ни женског, него су сви једно у Христу Господу.
Из Митрополије црногорско-приморске
Извор Митрополија црногорско-приморска,
07. новембар 2019.
Ψευτο-ποιμένες της Εκκλησίας, στα χρόνια προ του Αντιχρίστου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάστε τις προφητείες του Αγίου Ιωάννη του Χοζεβίτη, που υπάρχουν και στο Διαδίκτυο.
Εκεί θα δείτε τι γράφει προφητικά ο Άγιος, σχετικά με τον πνευματικά πεσμένο κλήρο, των χρόνων που διανύουμε.
Έχετε το θράσος να στέλνετε και απάντηση ως ορθόδοξη Μητρόπολη! Ποιο είναι το συνειδησιακό σας περιεχόμενο; Αυτό που θα ακούσετε από κάποιον(έστω και πατριάρχη) και θα το οικειοποιηθείτε, επειδή σας βολεύει και "δικαιολογεί" το δαιμονικό τερατούργημά σας, και όχι το του Χριστού και του Ευαγγελίου του; Tαιριάζει με το πνεύμα και το φρόνημα των αγίων Νικολάου Βελιμίροβιτς και Ιουστίνου Πόποβιτς; Θα σας έδιναν ευλογία να το κάνετε; Δεν είναι νεωτερισμός ούτε φιλελευθερισμός αλλά ξεκάθαρος δαιμονισμός!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με τούς ανώνυμους 5.23 και 10.5.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν καταλαμβαινουν με τις δικαιολογίες τους βλασφημουν τον Τριαδικό Θεό μας.