«Χριστός
γεννᾶται· δοξάσατε...![1]»
¨Ἡ Ἑλλάδα μας νά θεωθεῖ καί ἡ γῆ μας
νά γίνει οὐρανός¨
Ἄρχισε
ἤδη ἡ τεσσαρακονθήμερος νηστεία τῶν Χριστουγέννων. Δίδεται ἔτσι γιά ἄλλη μιά
φορά ἀπό τόν Τριαδικό Θεό ἡ εὐκαιρία στούς Ὀρθοδόξους Χριστιανούς νά ἐναποθέσουν
τίς καρδιές τους στήν ἀγκαλιά τοῦ Χριστοῦ καί ἐκεῖ μυστικά, κρυμμένες σέ ἀπόλυτη
ἀσφάλεια, νά ἐντρυφοῦν μέ Ἁγία μέθεξη τήν Δόξα καί τό Φῶς τοῦ ἐρχομένου Μεσσία.
Τούς χαρίζεται ἡ δυνατότητα νά προστατευθοῦν μέ τήν παντοδύναμο Δεξιά τοῦ Ὑψίστου
κυρίως ἀπό δύο κινδύνους, ἕναν πνευματικό καί ἕναν σωματικό.
Ὁ
πνευματικός κίνδυνοςἀναφέρεται στήν προσπάθεια ἐκείνων τῶν δολίων πού μέ μανία ἐργάζονται
νυχθημερόν γιά τόν ἀποπροσανατολισμό καί τήν ἀπομάκρυνση τῶν ἀνθρώπωνἀπό τήν ἀλήθεια
τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως, ἀπό τόν Θεάνθρωπο Χριστό. Καί τί δέν ἔχουν ἐπιστρατεύσει
τόν τελευταῖο καιρό γιά τόν σκοπό αὐτό. Οὐράνια σώματα, μετεωρῖτες, ὡς δῆθεν αἰτία
ζωῆς στόν πλανήτη Γῆ, τουριστικά ταξίδια στό διάστημα, τύμβους ἀρχαίων προγόνων
μέ γυμνά κόκκαλα, χωρίς νά πιστεύουν στήν κοινή Ἀνάσταση καί στήν αἰώνια ζωή
ψυχῶν καί σωμάτων[2]
καί βέβαια,προβολή τῶν ψευτοθεῶν τοῦ Ἅδη, τῶν ψυχῶνκαί τῶν νεκρῶν.
Δισεκατομμύρια δολλάρια σπαταλῶνταιμέ τελικό ἀποτέλεσμα νά τούς ἐκγελάσει ὁ ἴδιος
ὁ Θεός.
Εἴμαστε
ἐναντίον τῆς ἐπιστήμης καί τῆς φιλοσοφίας; Ὄχι, βέβαια!!! Ἐν τούτοις, εἴμαστε ἀντίθετοι
στήν προπαγάνδα τῆς Νέας Ἐποχῆς μέσῳ τῆς ἐπιστήμης καί τῆς φιλοσοφίας, πού στό
μέτρο τῆς ἀπομακρύνσεως τῶν ἐκπροσώπων της ἀπό τόν Χριστό, μπερδεύουν, ἀγχώνουν
καίπολυδιασποῦν τό ἀνθρώπινο πρόσωπο, ὁδηγώντας το στόν Παγανισμό, στήν εἰδωλολατρία,
στούς ψευτοθεούς τοῦ Ὀλύμπου[3].
Γνωρίζουμε, ὅτι ὅταν ἡ ἐπιστήμη καί ἡ φιλοσοφία ὑπηρετήθηκαν ἀπό ἀξιόλογους ἀνθρώπους
πού ἐπιζητοῦσαν καί ἀγαποῦσαν τή φανέρωση τῆς Ἀληθείας γιά τόν Δημιουργό τοῦ
Σύμπαντος, τότε προσέφεραν σπουδαία ὑπηρεσία στούς ἀνθρώπους, τούς ὁποίους
προετοίμαζαν νά ὑποδεχθοῦν, νά γνωρίσουν καί νά ὑπηρετήσουν τήν Αὐτοαλήθεια, ὅταν
θά ἐρχόταν τό πλήρωμα τοῦ χρόνου καί θά φανερωνόταν στόν κόσμο ὁ Ἰησοῦς Χριστός.
«ὅτε δὲ ἦλθε τὸ πλήρωμα τοῦ χρόνου, ἐξαπέστειλεν ὁ Θεὸς τὸν υἱὸν αὐτοῦ, γενόμενον
ἐκ γυναικός, γενόμενον ὑπὸ νόμον, ἵνα τοὺς ὑπὸ νόμον ἐξαγοράσῃ, ἵνα
τὴν υἱοθεσίαν ἀπολάβωμεν.»(Γαλ., 4:4).
Τοιουτοτρόπως
καί οἱ Ἀρχαῖοι ἡμῶν πρόγονοι, πού ἀγωνίζονταν νά ἐφεύρουν καί νά ὑπηρετήσουν
τήν ἀληθινή γνώση περί τοῦ Θεοῦ καί τῆς Δημιουργίας μέσῳ τῆς ἀληθοῦς φιλοσοφίας
καί ἐπιστήμης,βραβεύθηκαν πρῶτοι αὐτοί ἀπό τόν Μεσσία Χριστό καί ὅταν ἐστάλῃ ἐνώπιόν
τους ὁ κῆρυξ τῆς Ἀληθείας Ἀπόστολος Παῦλος ἐπίστευσαν στόν Μεσσία,ἐπειδή ἀκριβῶς
ἐπιζητοῦσαν καί ἀγαποῦσαν τήν ἀλήθεια. Αὐτήν τήν Ὀρθόδοξο πίστη, ἀφοῦ τήν ἐγκολπώθησαν
οἱ ἴδιοι, τή μετελαμπάδευσαν σέ ὅλο τόν κόσμο καί τήν πότισαν μέ θυσίες, ἱδρῶτα
καί μαρτυρικό αἷμα.
Ἔτσι ἔφθασε ὁ Ἅγιος Νεκτάριος ὁ
θαυματουργός Ἐπίσκοπος Πενταπόλεως, κατά θείαν ἀποκάλυψιν, νά ὁμολογεῖ ὅτι τό Ἑλληνικόν
Ἔθνος εἶναι ὁ ὑγιής φωτεινός ὀφθαλμός τοῦ κόσμου, πού παραμένει καί θά παραμένει
ἀκατάλυτος ἕως καί τῆς Δευτέρας Παρουσίας. Καί ὅλα αὐτά
πρός ντροπή καί αἰσχύνη ὅλων ὅσων ἀγωνίζονται καί πρωτοστατοῦν σήμερα νά «ἀποδείξουν»
ὅτι δῆθεν δέν ὑπάρχει ὁ Δημιουργός Θεός, ὁ Παντοκράτωρ καί ὅτι ὅλα ὅσα μᾶς
περιβάλλουν στό παγκόσμιο στερέωμα μέ τήν ἐκπληκτική τους ἁρμονία εἶναι δῆθεν
τυχαῖα!!!
Μετά
τήν πνευματικήπροστασία, ἄς δοῦμε τώρα καί τή σωματική τοιαύτη καί φύλαξη στήν ἀγκαλιά
τοῦ Σωτῆρος μας Χριστοῦ. Ἄς προσέξουμε τά ἑξῆς:ἐπιτρέπονταςστή σκέψη μας καί στή
γνώση μας νά ἀνατρέξει στά φοβερά τελευταῖα γεγονότα, δηλαδή δυστυχήματα,
φυσικές καταστροφές, πού μαστίζουν τήν Πατρίδα μας, τήν Εὐρώπη, τόν κόσμο.
Ἄς
δοῦμε ἐδῶ, πιό ἐξειδικευμένα, τί συμβαίνει στή χώρα μας, τήν Ἑλλάδα καί μάλιστα,
ἀπό τήν Κυριακή ἐκείνη τό πρωΐ πού ἡ Ρουμάνικη νταλίκα, στήν Ἐγνατία ὁδό,
θέρισε ἀνθρώπους καί ὀχήματα. Στή συνέχεια, Ἀλβανός ὁδηγός σκοτώνει ἀθώους ἀνθρώπους
στό πεζοδρόμιο. Ἑλληνόπουλα κάνοντας σοῡζες
ἤ πηδώντας σέ μπαλκόνια φονεύονται στήν ἄσφαλτο ἤ στά πεζοδρόμια. Ἐπίσης,
ταβάνι ἀπό γυψοσανίδες καί καθρέπτες πέφτει στά κεφάλια τῶν νέων μας ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ. Ἀλβανός θερίζει μέ
καλάσνικοφ καί ἀχρηστεύει τή νεολαία μαςΤΑ
ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ.Φυσικά φαινόμενα, πλημμῦρες καί ἄλλα τρομακτικά σημεῖα, σαρώνουν
τήν πατρίδα μας μέ ἀπίστευτη σφοδρότητα, ἐπιτείνοντας τήν οἰκονομική δυσπραγία
τοῦ λαοῦ μας. Γιατί ἄραγε συμβαίνουν ὅλα αὐτά; Μήπως ἐξαιτίας τῆς ἀπομάκρυνσης
καί τῆς ἀποστασίαςμας ἀπό τόν Σωτῆρα Χριστό;Ἄραγε, παραχωρεῖ ὁ Θεός καί
λειτουργοῦν οἱ πνευματικοί νόμοι;
Παντοῦ
ἀπογοήτευση καί ἀποτυχία σέ κάθε προσπάθεια συμφιλίωσης καί συνεννόησης.
Οἰκονομική
ἐξαθλίωση καί σκληροκαρδία στίς διαπραγματεύσεις μέ τούς ἑταίρους - ἐπιζητοῦν ἀκόμα
καί τή φυσική μας ἐξόντωση.
Ἐπιβουλή
ἐχθρικῶν κρατῶν ἐνάντια στήν ἀκεραιότητα τῆς πατρίδος.
Ἀκόμη
καί στά πιό ἁπλά, π.χ. ἀθλητισμός,«πιάσαμε πάτο».
Στά
σχολεῖα ἀξιολογήσεις. Δηλαδή ¨ὁ θάνατός σου ἡ ζωή μου¨ ἤ ἀλληλοφάγωμα. Καί σέ ὅλα
αὐτά τά δεινά οὐδένας προβληματισμός, κανένα ἐρωτηματικό στίς σκέψεις καί τίς ἀποφάσεις
τῶν πολλῶν.Ὅλα φορτώνονται στή «θεά-τύχη» ἤ στίς «θεῖεςσυμπτώσεις».Ἄνθρωποι «ἕως
πότε βαρυκάρδιοι; ἱνατί ἀγαπᾶτε ματαιότητα καί ζητεῖτε ψεῦδος;» (Ψαλμ., 4:3).
Ἐν
τούτοις, αὐτό τό τεσσαρακονθήμερο τῶν Χριστουγέννων, ἡ Ἁγία μας Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία
μέ τούς θεόπνευστους ὕμνους, τίς κατανυκτικές Θεῖες Λειτουργίες
(σαρανταλείτουργο), τήν προσκύνησιν τῶν Ἱερῶν Λειψάνων σέ ὅλη τήν ἐπικράτεια,
πού εὐωδιάζουν καί θαυματουργοῦν, μᾶς ὑπενθυμίζουν τή φιλανθρωπία τοῦ Τριαδικοῦ
Θεοῦ καί τόν Ἀτίμητο Θησαυρό, τήν Θείαν καί Θεοποιόν Ἄκτιστον Χάριν, πού δωρεάν
προσφέρει ὁ Θεάνθρωπος Ἰησοῦς ἐπί τῇ Θείᾳ Γεννήσει Του καί καθιστᾶ αὐτούς, πού ἔχουν
ἀρχή καί τέλος ἀπό τήν φύσι τους,ἀνάρχους καί ἀθανάτους (Ἅγ. Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής).
Ἔτσι καί ὁ Θεῖος Ἀπόστολος Παῦλος μή ζῶντας τήν ζωή πού ἔχει χρόνο, ἀλλά τήν «ἀΐδια
καί θεία ζωή, πού προέρχεται ἀπό τόν Λόγο πού κατοίκησε μέσα του», ἔγινε κατά
Χάριν χωρίς ἀρχή καί χωρίς τέλος. «Αὐτό εἶναι τό εὐαγγέλιο τοῦ Θεοῦ,...διά
μέσου τοῦ Υἱοῦ πού σαρκώθηκε καί χαρίζει ὡς μισθό σέ ὅσους πείθονται σ΄Αὐτόν
τήν ἀγέννητη θέωσι» (Παλαμ.Ταμεῖον, σελ.484-485).
Ἀδελφοί μου, ἄς ὁδηγηθοῦμε εἰ δυνατόν
ὅλοι σέ μετάνοια καί νά χρησιμοποιήσουμε ἄδολα αὐτόν τόν πνευματικό καί ὑπερκόσμιο
πλουτισμό σάν κόσμηματῶν ψυχῶν καί τῶν σωμάτων μας καί συγχρόνως μέ
πανελλαδικήν πρόσκλησιν, μετέχοντες στήν προσκύνησιν τοῦ Θείου Βρέφους, ἡ Ἑλλάδα
μας νά θεωθεῖ καί ἡ γῆ μας νά γίνει οὐρανός ἀφοῦ ὁ Θεός γίνεται Υἱός ἀνθρώπου
καί δίδεται ἔτσι ἡ δυνατότητα ὁ ἄνθρωπος κατά Χάριν νά γίνει υἱός Θεοῦ. «Ἡ ἀπὸ
γῆς πρὸς οὐρανὸν διήκουσα, κλῖμαξ οὐράνιος, δι΄ἧς Θεοῦ Λόγος, τοῖς βροτοῖς ὡμίλησεν,
εὐλογημένη Πάναγνε, ἀνερμήνευτον θαῦμα, ἀκατανόητον ὅραμα, σῶζε τοὺς εἰς σὲ
καταφεύγοντας»(Θεοτοκίον α΄ὠδῆς,Νοεμβρίου κ΄).
Ἄς
τρέξουμε, λοιπόν, στή Φάτνη τήν ἁγιασμένη τῆς Βηθλεέμ καί ἐκεῖ, στήν ὑπερκόσμια
αὐτή συνάντηση τοῦ οὐρανοῦ καί τῆς γῆς, τῶν Ἀγγέλων καί τῶν ἀνθρώπων, νά
προσκυνήσουμε τό Θεῖο Βρέφος καί ὅπως οἱ τρεῖς Μάγοι, δηλαδή οἱ ἐπιστήμονες ἀστρονόμοι,
μαθηματικοί καί φιλόσοφοι τῆς ἐποχῆς ἐκείνης, γονάτισαν καί προσκύνησαν τόν
Κύριο, προσφέροντάς Του τά δῶρα ἐκεῖνα πού Τόν ἐδείκνυον καί ὁμολογοῦσαν «Θεόν ἀληθινόν
ἐκ Θεοῦ ἀληθινοῦ γεννηθέντα οὐ ποιηθέντα...κατελθόντα ἐκ τῶν οὐρανῶν καί σαρκωθέντα
ἐκ Πνεύματος ἁγίου καί Μαρίας τῆς Παρθένου καί ἐνανθρωπήσαντα», σαφῶςνά
διακηρύξουμε καί ἐμεῖς ὅπως ἐκεῖνοι, μ΄αὐτήν τήνταπεινήν προσκύνησιν, ὅτι ἡ ἐπιστήμη
καί ἡ φιλοσοφία εἶναι δωρεά τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ καί τοῦ Μεσσία Ἰησοῦ Χριστοῦ καίτότε
καί μόνον τότε ὑπηρετοῦν τόν Ἄνθρωπο, τήν Ἀλήθεια καί τήν Δικαιοσύνη, ὅταν τίς
θεωρήσουμε ὑπ᾿ αὐτό τό ὀπτικό πρῖσμα·δηλαδή στό μέτρο πού δέχονται καί διακονοῦν
τή Μοναδικότητα τοῦ Θεανθρώπου Ἰησοῦ, ὡς Μόνου Μεσσία, Σωτῆρα καί Λυτρωτῆ ὅλων
τῶν ἀνθρώπων.Σέ κάθε ἄλλη ἀντίθετη περίπτωση καθίστανται ἐπικίνδυνες καί ἀφερέγγυες.
«Ἐλθὲ Παράκλητε Ἀγαθέ, τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον,
ὃν ἐπόθησε καὶ ποθεῖ ἡ ταλαίπωρός μου
ψυχή, ...
ὅτι σὺ ὑπάρχεις πᾶν ἀγαθὸν καὶ πᾶσα
δόξα καὶ πᾶσα τρυφὴ
καὶ σοὶ πρέπει ἡ δόξα, τῇ Ἁγίᾳ καὶ Ὁμοουσίῳ
καὶ Ζωοποιῷ Τριάδι,
τῇ ἐν Πατρὶ καὶ Υἱῷ καὶ Ἁγίῳ Πνεύματι
σεβομένῃ τε καὶ γνωριζομένῃ
καὶ προσκυνουμένῃ καὶ λατρευομένῃ ὑπὸ
πάντων πιστῶν
νῦν καὶ ἀεὶ καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων,
ἀμὴν.»
(Ἁγ. Συμεὼν τοῦ Νέου Θεολόγου).
[1]Καταβασίες
Χριστουγέννων, ὠδή α΄.
[2]«καί ἐγένετο ἐπ' ἐμὲ χεὶρ Κυρίου, καὶ ἐξήγαγέ με ἐν
πνεύματι Κύριος καὶ ἔθηκέ με ἐν μέσῳ τοῦ πεδίου, καὶ τοῦτο ἦν μεστὸν ὀστέων ἀνθρωπίνων·
καὶ περιήγαγέ με ἐπ' αὐτὰ κυκλόθεν κύκλῳ, καὶ ἰδοὺ πολλὰ σφόδρα ἐπὶ προσώπου τοῦ πεδίου,
ξηρὰ σφόδρα. καὶ εἶπε πρός με· υἱὲ ἀνθρώπου, εἰ ζήσεται τὰ ὀστέα ταῦτα; καὶ εἶπα·
Κύριε Κύριε, σὺ ἐπίστῃ ταῦτα.
καὶ εἶπε πρός με· προφήτευσον ἐπὶ τὰ ὀστᾶ ταῦτα καὶ ἐρεῖς
αὐτοῖς· τὰ ὀστᾶ τὰ ξηρά, ἀκούσατε λόγον Κυρίου. τάδε λέγει Κύριος τοῖς ὀστέοις
τούτοις· ἰδοὺ ἐγὼ φέρω ἐφ' ὑμᾶς πνεῦμα ζωῆς καὶ δώσω ἐφ' ὑμᾶς νεῦρα καὶ ἀνάξω ἐφ' ὑμᾶς σάρκας,
καὶ ἐκτενῶ ἐφ' ὑμᾶς δέρμα καὶ δώσω πνεῦμά μου εἰς ὑμᾶς, καὶ ζήσεσθε· καὶ γνώσεσθε
ὅτι ἐγώ εἰμι Κύριος.
καὶ ἐπροφήτευσα
καθὼς ἐνετείλατό μοι. καὶ ἐγένετο ἐν τῷ ἐμὲ προφητεῦσαι καὶ ἰδοὺ σεισμός, καὶ
προσήγαγε τὰ ὀστᾶ ἑκάτερον πρὸς τὴν ἁρμονίαν αὐτοῦ. καὶ εἶδον καὶ ἰδοὺ ἐπ' αὐτὰ
νεῦρα καὶ σάρκες ἐφύοντο, καὶ ἀνέβαινεν ἐπ' αὐτὰ δέρμα ἐπάνω, καὶ πνεῦμα οὐκ ἦν
ἐπ' αὐτοῖς.
καὶ εἶπε πρός
με· προφήτευσον ἐπὶ τὸ πνεῦμα, προφήτευσον, υἱὲ ἀνθρώπου, καὶ εἰπὸν τῷ πνεύματι·
τάδε λέγει Κύριος· ἐκ τῶν τεσσάρων πνευμάτων ἐλθὲ καὶ ἐμφύσησον εἰς τοὺς νεκροὺς
τούτους, καὶ ζησάτωσαν. καὶ ἐπροφήτευσα καθότι ἐνετείλατό μοι· καὶ εἰσῆλθεν εἰς
αὐτοὺς τὸ πνεῦμα, καὶ ἔζησαν καὶ ἔστησαν ἐπὶ τῶν ποδῶν αὐτῶν, συναγωγὴ πολλὴ σφόδρα.
» (Ἰεζεκιήλ,37:1-10)
[3]« ὁ μὴ ὢν μετ' ἐμοῦ κατ' ἐμοῦ ἐστι, καὶ ὁ μὴ συνάγων
μετ' ἐμοῦ σκορπίζει» (Ματθ.,12:30)
3 σχόλια:
ΠΑΤΕΡ ΑΘΑΝΑΣΙΕ,
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΙΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΑΣ ΔΙΔΑΣΚΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΟΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΟΜΟΛΟΓΗΣΑΝ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ.ΧΤΕΣ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΓΙΑ ΔΥΟ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ.Η ΜΙΑ Η ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΑΠΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΚΤΙΣΤΟΝ ΧΑΡΙΝ ΑΛΛΑ ΤΗ ΘΕΩΡΕΙ ΚΤΙΣΤΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΑΜΩΜΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΟΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ,ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ Η ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΧΑΡΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΤΙΣΤΟΣ.ΤΩΡΑ ΤΙ ΜΠΕΡΔΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑΜΕ;ΤΙ ΔΙΧΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ;ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ 'H ΜΙΑ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ;ΠΟΙΑ ΧΑΡΗ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΤΙΣΤΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ 'H ΤΗΝ ΑΚΤΙΣΤΟΝ ΤΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ;'Η ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟΝ ΜΕΣΣΙΑ ΧΡΙΣΤΟ ΣΤΗ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΚΤΙΣΤΟΝ ΧΑΡΗ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ.ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΤΕΡ ΑΘΑΝΑΣΙΕ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΣΑΣ.
"Φρονώ σημαντικό να επισημάνω τον σεβασμό αυτής της αρχής ως ουσιαστικής και αμιβαίας προυπόθεσης για την αποκατάσταση της πλήρους κοινωνίας, που δεν σημαίνει υποταγή του ενός στον άλλο, ουτε αφομίωση, αλλά μάλλον αποδοχή όλων των δωρεών που ο Θεός έδωσε στον καθένα..."
"Θέλω να διαβεβαιώσω τον καθένα απο σας ότι για να φθάσουμε στον αναζητούμενο σκοπό της πλήρους κοινωνίας, η Καθολική Εκκλησία δεν προτίθεται να επιβάλλει καμμία απαίτηση, παρά μόνον εκείνη της ομολογίας της κοινής πίστεως"
"η αναγκαία ενότητα της Εκκλησίας στις σημερινές συνθήκες: το μόνο πράγμα που η Καθολική Εκκλησία επιθυμεί και εγώ αναζητώ ως Επίσκοπος Ρώμης "της Εκκλησίας της προκαθημένης της αγάπης", είναι η κοινωνία με τις Ορθόδοξες Εκκλησίες. Μια τέτοια κοινωνία θα είναι πάντα καρπός της αγάπης «που εκκέχυται εν ταις καρδίαις ημών δια πνέυματος αγίου του δοθέντος ημίν» (Ρωμ 5,5), αγάπης αδελφικής που δείνει έκφραση στο πνευματικό και υπερβατικό δεσμό που μας ενώνει ως μαθητές του Κυρίου."
"Παναγιώτατε, είμαστε ήδη εν πορεία προς την πλήρη κοινωνία και ήδη μπορούμε να βιώσουμε σημαντικά σημεία μιας πραγματικής ενότητας, έστω και αν αυτή είναι ακόμα μερική."
Σας τα είχα γράψη και εις παλαιοτέρους χρόνους σας τα γράφω και τώρα: Προϋπόθεσις δια να εισέλθη η Ελλάς εις την ευρωπαϊκήν ψευδοένωσιν ήταν η Αγία ημών Ορθοδοξία να υποταγή εις την παντούφλαν του πάπα. Είναι δαιμονική η σύμπτωσις των ημερομηνιών της υπογραφής εις το Ζάππειον Μέγαρον της προσχωρήσεως της φιλτάτης ημών Πατρίδος εις την ψευδοΕΟΚ και της ενάρξεως των ψευδοθεολογικών διαλόγων. Η δευτέρα φάσις ξεκίνησε εις το ολλανδικό Μάαστριχτ με την επιβολήν του δήθεν ευρωπαϊκού ψευδοσυντάγματος το οποίο θεωρούσε την ευρωπαϊκήν ψευδωένωσιν ως συνέχεια της Καρλομαγνικής επικυριαρχίας, δηλαδή της ηγεμονίας των Φράγκων. Το ψευδοσύνταγμα όμως απερίφθη εκ των ιδίων των λαών της ψευδοενώσεως και τώρα, δια των μνημονίων, εισήλθε εις την τρίτην και πλέον αποφασιστικοτέραν φάσιν. Οι κεντρικοί λαοί της ευρώπης ενθυμήθησαν την μισάνθρωπον και αιμοσταγήν δισχιλιετή των δράσιν. Δια των χειρών των, θεμένας εις τον λαιμόν των "απειθάρχων" λαών, στραγγαλίζουν την φιλτάτην Ελλάδαν, βουλόμενοι, δια του ασελγούς βιασμού των, όπως την καθυποτάξουν εις τας πλάνας και τας διαστροφάς των. Το σχέδιον είναι η δημιουργία των καλουμένων «ηνωμένων εκκλησιών της Ευρώπης», ένωσις οία θα περιλαμβάνη απάσας τας "βασικάς" "εκκλησίας": των λατίνων, των λουθηρανών, των αγγλικανών, των αρμενίων και φυσικώς, και ημών των Ορθοδόξων. Δεν επιθυμούν να πειράξουν τίποτα, ούτε καν την διοίκησιν, παρά μόνον επιθυμούσι όπως "μεταλαμβάνουν" εκ του "κοινού" πλέον ποτηρίου, όσοι εκ των τουριστών ή λοιπών "ευρωπαίων" πολιτών επισκέπτονται τας ορθοδόξους χώρας. Αυτό βεβαίως εις την αρχήν. Το ίδιον, γνωστόν εις αυτούς, "μοντέλον" είχαν ακολουθήσει και εις την νότιον Ιταλίαν (Μεγάλην Ελλάδαν). Εις την αρχήν είπαν "δεν πειράζουμε τίποτα". Εν συνεχεία επήλθε ουνιτοποίησις εις την διοίκησιν των Ορθοδόξων της νοτίου Ιταλίας και τελικώς επήλθε η πλήρης και απόλυτος αφομοίωσις, όστις είναι και ο αντικειμενικός σκοπός. Οφείλουμε να αποβάλουμε τον στραγγαλιστικόν ζυγόν της ευρωπαϊκής ψευδοενώσεως με οιοδήποτε κόστος. Η Ελλάς οφείλει να συνάπτει συμμαχίας με οιονδήποτε εφόσον ούτος σέβεται την ιδιοπροσωπείαν, τας αξίας και τον πολιτισμόν της. Αδελφοί, γρηγορείτε και προσεύχεσθε…
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΡΑΠΤΗ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ
Άκουσε θυγατέρα μου και πρόσεχε:Ένας είναι ο Θεός ο Τριαδικός.
Ένας είναι ο Μεσσίας ο Θεάνθρωπος Ιησούς.Μία είναι η πίστις η ορθόδοξος.Μία είναι η εκκλησία αγία,καθολική ,αποστολική,ορθόδοξος.
Μία είναι η Χάρις η άκτιστος τριαδική που καθαρίζει και σώζει.Ο Άγιος Πορφύριος έλεγε:Το ορθόδοξον πνεύμα είναι το αληθές.Έξω από αυτό μπέρδεμα.
Σου λέγω λοιπόν εις απάντησην σου.Νήφε εν πάσι.Υπάρχει πλάνη,λόγω του τύφου της υπερηφανείας.Βόρβορος εξαιτίας της ασχημοσύνης που επικρατεί.Γύνου πιστή άχρι θανάτου και ποτέ δεν θα νιώσεις μπερδεμένη και μεταλλαγμένη στη ζωή σου.
Π. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
Δημοσίευση σχολίου