25 Απρ 2025

Η Αλήθεια για την Παρουσία της κ. Αγαπηδάκη στον Ι.Ν. Αγίας Μαρίνας Περιστερίου – Όταν η Παραπληροφόρηση Φοράει το “ένδυμα” της Είδησης

http://FacebookTwitter

Φωτ.: Eurokinissi

Συντονιστική Επιτροπή Πιστών Ι.Μ.Περιστερίου

Η Αλήθεια για την Παρουσία της κ. Αγαπηδάκη στον Ι.Ν. Αγίας Μαρίνας Περιστερίου – Όταν η Παραπληροφόρηση Φοράει τοένδυμα”  της Είδησης

   Με αφορμή τα όσα διακινήθηκαν τις τελευταίες ημέρες σε δημοσιεύματα και μέσα ενημέρωσης σχετικά με την παρουσία της αναπληρώτριας Υπουργού Υγείας κ. Ειρήνης Αγαπηδάκη στον Ιερό Ναό Αγίας Μαρίνας Περιστερίου, τη Μεγάλη Πέμπτη 17 Απριλίου κατά την Ακολουθία του Όρθρου της Μεγάλης Παρασκευής ("Δώδεκα Ευαγγέλια"), αισθανόμαστε την ανάγκη και την ευθύνη να τοποθετηθούμε δημόσια, όχι με διάθεση αντιπαράθεσης, αλλά υπεράσπισης της αλήθειας, της Εκκλησίας και της πίστης μας.

Τι συνέβη στην πραγματικότητα

   Όπως  μας πληροφόρησαν ενορίτες του Ι.Ν.Αγ.Μαρίνας , τη Μεγάλη Πέμπτη 17 Απριλίου, και αφού βρισκόταν η ακολουθία σε εξέλιξη προσήλθε στο ναό και κάθισε στον σολέα η αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας κ.Ειρήνη Αγαπηδάκη συνοδευόμενη από έναν δημοσιογράφο και μέλος της τοπικής δημοτικής διοίκησης, και από μια επαγγελματία φωτογράφο. Στοιχεία που παραπέμπουν σε μια  επίσκεψη επικοινωνιακού χαρακτήρα παρά θρησκευτικού ( και σίγουρα δεν προσήλθε ως “απλή πιστή”).

Μετά το πέρας της ιερής Ακολουθίας και μετά το "Δι’ ευχών", ένας από τους ιερείς του ναού έλαβε το μικρόφωνο και απηύθυνε δημόσια ευχαριστία προς την κ. Αγαπηδάκη για την παρουσία της.

Η αναφορά αυτή προκάλεσε την εύλογη αντίδραση  (αρχικά) τριών πιστών του εκκλησιάσματος, οι οποίοι αναφερόμενοι προς τους ιερείς, εξέφρασαν τη δυσφορία τους για το γεγονός ότι τιμάται δημοσίως από άμβωνος, στην εκκλησιαστική σύναξη, ένα πολιτικό πρόσωπο που υπερψήφισε νομοθέτημα αντίθετο με τη θεολογία και το ήθος της Εκκλησίας.

Ένταση προκλήθηκε από την παρέμβαση του δεύτερου ιερέα του ναού όταν προσπάθησε να φιμώσει τις φωνές των διαμαρτυρόμενων ανεβάζοντας τους τόνους.
Τότε ένας από τους πιστούς πήρε ένα μικρόφωνο του ναού που δεν χρησιμοποιούταν και προσπάθησε να εκφράσει την διαμαρτυρία των πιστών χωρίς να δημιουργηθεί οχλαγωγία και σύγχυση. Αυτό δεν επιτεύχθηκε καθώς λίγα δευτερόλεπτα μετά τα μικρόφωνα απενεργοποιήθηκαν. Στη συνέχεια η κα.Αγαπηδάκη αποχώρησε, συνοδευόμενη από τον δημοσιογράφο, ενώ μερικοί  πιστοί κατευθύνθηκαν προς αυτήν και της διαμαρτυρήθηκαν προσωπικά κατά την έξοδό της. Φυσικά δεν εκτοξεύθηκαν ύβρεις, ούτε προσβλητικές εκφράσεις.

   Η γενική στάση του εκκλησιάσματος ήταν σύμφωνη προς τη διαμαρτυρία, με μοναδική διαφοροποίηση κάποιες επιφυλάξεις ως προς το κατά πόσο ήταν σωστή η χρονική στιγμή που πραγματοποιήθηκε. Ψευδής δηλαδή είναι η είδηση οτι τάχα ήταν κάποιοι μεμονωμένοι ακραίοι αυτοί που μίλησαν και τους απομόνωσαν οι υπόλοιποι πιστοί. Αντιθέτως η ενορία σαν οικογένεια , σαν κοινότητα, στο τέλος συζήτησε για το περιστατικό και ακούστηκαν όλες οι απόψεις.

Τέλος, αναφέρουμε ότι, σύμφωνα με μαρτυρίες των παρισταμένων με τους οποίους ήρθαμε σε επαφή, ουδέποτε ειπώθηκαν από την ίδια την κ. Αγαπηδάκη οι φράσεις που ανέφερε ο δημοσιογράφος, ο οποίος τη συνόδευε, σε τηλεοπτική εκπομπή  ή που της αποδίδονται στα ιστολόγια.

Πέραν του “Καλή Ανάσταση” δεν ειπώθηκε κάτι από την κα.Αγαπηδάκη.
(
Οι φράσεις αυτές, αν ειπώθηκαν, δεν ακούστηκαν σε καμία δημόσια ή ιδιωτική συνομιλία την ώρα εκείνη και φαίνεται να αποτελούν προσθήκη δημοσιογραφικής επινόησης.)

Είναι σημαντικό να υπογραμμιστεί πως η παρουσία της κ. Αγαπηδάκη στον ναό ήταν ευσεβής, κάτι που τιμά την ίδια ως πρόσωπο. Και αυτό αναγνωρίσθηκε από όλους συμπεριλαμβανομένων των όσων εξέφρασαν την διαμαρτυρία τους. Όμως, η ευσέβεια αυτή δεν ακυρώνει τη βαρύτητα και βλασφημία ενός νόμου που καταργεί τη λογική, την ανθρώπινη φύση και την πίστη, και που συγκρούεται με το Ευαγγέλιο και την Ορθόδοξη ανθρωπολογία. Η κριτική που ασκήθηκε δεν ήταν προσωπική, αλλά αμιγώς θεολογική, με πλήρη σεβασμό στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια.

Η Εκκλησία ως Μυστήριο – όχι δημόσιο φόρουμ

Η Εκκλησία δεν είναι χώρος κοινωνικής εκδήλωσης ,ούτε βήμα πολιτικής προβολής. Είναι το μυστήριο της κοινωνίας του ανθρώπου με τον Θεό, η ζωντανή παρουσία του Χριστού εν μέσω των πιστών. Είναι το μυστηριακό σώμα των πιστών με κεφαλή τον Σωτήρα Χριστό. Η συμμετοχή στις ιερές Ακολουθίες είναι πράξη πίστης, μετάνοιας και εσωτερικής μεταμόρφωσης — όχι δημόσια εμφάνιση προς πολιτική αξιοποίηση και επικοινωνιακή αξιοποίηση.

Εξ άλλου κάθε συνειδητός Χριστιανός γνωρίζει ότι “ημών το πολίτευμα εν Ουρανοίς υπάρχει” και δεν εναποθέτει τις ελπίδες τους σε πολιτικούς άρχοντες.
Κάθε άλλη προσέγγιση δείχνει την ελλιπή και διαστρεβλωμένη εικόνα που έχει ο κόσμος περί του τι εστί Εκκλησία.

Ηθική ευθύνη και παραπληροφόρηση

Με λύπη διαπιστώσαμε πως οι δημοσιογράφοι “σπεύδουν” να δημοσιεύσουν κάτι χωρίς να το ερευνήσουν, οδηγούμενοι στη διασπορά ψευδών ειδήσεων που παραπληροφορούν την κοινωνία και ωθούν πολλούς πολίτες να σχολιάζουν γεγονότα που ποτέ δεν συνέβησαν. Ελαφρά τη καρδία επιστρατεύουν βαρύγδουπες “ταμπέλες”, όπως “ακραίοι” και “λεκτική επίθεση”, επιχειρώντας να απονομιμοποιήσουν το δικαίωμα της γνώμης και της ελευθερίας στην έκφραση καθώς ταυτίζουν το να δηλώσεις τη διαφωνία σου με “επίθεση”.  

Δεν φαίνεται να συναισθάνονται το βάρος της ευθύνης που φέρουν, ούτε και τον λόγο που ενδέχεται να δώσουν στον Κύριο, την υποστατική Αλήθεια, για την παραποίηση της αλήθειας και τα επιγενόμενα αυτής.
Η αλήθεια δεν είναι ιδέα, αλλά πρόσωπο· και όποιος την παραχαράσσει, γίνεται συνεργός του πατέρα του ψεύδους.

Χριστός Ανέστη !
Χαίρετε!

Η Συντονιστική Επιτροπή Πιστών Ι.Μ.Περιστερίου


Ενδεικτικά σχετικά δημοσιεύματα:

https://www.protothema.gr/politics/article/1628034/eirini-agapidaki-dehthike-lektiki-epithesi-se-ekklisia-sto-peristeri-i-politiki-einai-exo-apo-tin-ekklisia-tous-apadise/

https://www.peristerinews.gr/peristeri-i-eirini-agapidaki-dechthike-lektiki-epithesi-mesa-se-ekklisia/

https://www.peristerinews.gr/peristeri-i-eirini-agapidaki-dechthike-lektiki-epithesi-mesa-se-ekklisia/

https://www.pitsounicity.gr/parapolitiki/moyfa-i-lektiki-epithesi-se-varos-tis-agapidaki

4 σχόλια:

  1. Ο πλέον ἀπεχθὴς ἐμπαιγμὸς τοῦ Χριστοῦ γίνεται σήμερα ἀπὸ πολιτικοὺς ἡγέτες τοῦ τόπου.

    Αὐτοί, ἰδιαίτερα τὰ τελευταῖα χρόνια, ψηφίζουν στὴ Βουλὴ τοὺς πιὸ ἄθλιους νόμους, ἀντίθετους μὲ τὴ θεία Διδασκα­λία τοῦ Χριστοῦ, περιφρονοῦν τὸ Εὐ­αγγέλιό του, ἐμπαίζουν τοὺς ἱερεῖς καὶ τοὺς Ἐπισκόπους, ἀλλάζουν αἰώνια προστάγματα, περιφρονοῦν τὶς συνειδήσεις τῶν πιστῶν.

    Ἂν ὑπολογίσει κανεὶς ὅλα ὅσα νομοθέτησαν τὶς τελευταῖες δεκαετίες, μάλιστα ἀπὸ τὴ μεταπολίτευση μέχρι σήμερα, θὰ χάσει κυριολεκτικὰ τὸ μυαλό του. Ἀνοσιουργήματα: Νομιμοποίησαν τὸ πλέον ἀπαίσιο ἔγκλημα· τὶς ἐκτρώσεις. Τὸν γάμο τὸν ἔκαναν κόσκινο: αὐ­τόματο διαζύγιο, συναινετικὸ διαζύγιο, σύμφωνο συμβίωσης καὶ πρόσφατα τὸ ἀνοσιούργημα τοῦ γάμου τῶν ὁμοφυλόφιλων.

    Φρικτά! Ἔτσι δὲν εἶναι;

    Ὑπάρχει ὅμως κάτι ἀκόμη φριχτότερο. Αὐτοὶ οἱ ἴδιοι, ἀδίστακτοι καὶ ἀμετανόητοι, μετὰ τὰ ἄθλια νομοθετήματά τους, σὰν νὰ μὴ συμβαίνει τίποτε, ἐμφανίζον­ται στοὺς ἱεροὺς ναοὺς ἀγέρωχοι καὶ ἐπιφανεῖς, μάλιστα σὲ προεκλογικὲς περιόδους.

    Τὸ πρῶτο, τὰ ἀντίθετα νομοθετήματά τους, εἶναι ἀσέβεια, ὕβρις, ἀμοραλισμός. Τὸ δεύτερο εἶναι ἐμπαιγμός! Εἶναι ἐπανάληψη τῆς κατάμαυρης σκηνῆς τοῦ Πραιτωρίου.

    Καὶ ἀναρωτιέται κανείς· συνείδηση δὲν ἔχουν; Ἡ, ἔστω ὑποτονική, συνείδησή τους δὲν τοὺς ἐλέγχει; Εἶναι δυνατὸν αὐτὴ νὰ ἔχει τόσο πολὺ πωρωθεῖ; Ἂν δὲν σέβονται τοὺς θείους νόμους, εἶναι δυνατὸν νὰ οἰκοδομήσουν σωστὸ κράτος;

    Κι ὅτι αὐτὰ δὲν εἶναι ἁπλὰ θεωρητικὰ ἐρωτήματα φαίνεται ἀπὸ τὴν κατά­σταση, στὴν ὁποία ἔχει ὁδηγηθεῖ ἡ κοινω­νία μας: ραγδαία αὔξηση τῆς ἐγκληματι­κό­τητας, ἔκρηξη τῆς νεανικῆς βίας καὶ παραβατικότητας, διάλυση τοῦ γάμου καὶ τῆς οἰκογένειας, σαρωτικὴ ἐξάπλωση τῶν σεξουαλικῶν ἐγκλημάτων.

    Ὑπάρχει καὶ μία ἀκόμη ἐπίσης θλιβερὴ παράμετρος αὐτῆς τῆς ἐκτροπῆς. Εἶναι ἡ συχνὰ ἀναγκαστική – ἀλλὰ ὄχι πάντα ἀναγκαστική – συναναστροφὴ ἐκκλησιαστικῶν προσώπων, κληρικῶν καὶ λαϊκῶν, μὲ ἐμπαῖκτες πολιτικούς. Καὶ ἀποτελεῖ πρόκληση, ὅταν αὐτὴ ἡ συναναστροφὴ ξεπερνᾶ τὰ ἀνεκτὰ ὅρια καὶ ἐκτρέπεται σὲ ἀνεπίτρεπτες διαχύσεις. Καὶ ἀποτελεῖ πρόκληση, διότι οἱ χαλαρὲς καὶ συχνὰ εὔθυμες διαχύσεις ὁδηγοῦν σὲ ἔμμεση συμμετοχὴ στὸν ἐμπαιγμό.

    Στὶς περιπτώσεις αὐτὲς ἀκούγεται ἰδιαίτερα αὐστηρὸ καὶ ἐλεγκτικὸ τὸ ἐρώτημα τοῦ προφήτη Ἰοὺ πρὸς τὸν βασιλιὰ Ἰωσαφάτ: «βασιλεῦ Ἰωσαφάτ, εἰ ἁμαρτωλῷ σὺ βοηθεῖς ἢ μισουμένῳ ὑπὸ Κυρίου φιλιάζεις;» (Β΄ Παραλ. ιθ΄ 2)· εἶναι πρέπον, βασιλιὰ Ἰωσαφάτ, νὰ συμμαχεῖς μὲ παραβάτες τοῦ νόμου ἢ νὰ εἶσαι φίλος ἐκείνου ὁ ὁποῖος ἔχει γίνει ἐχθρὸς τοῦ Θεοῦ; Γι᾿ αὐτὴ τὴν ἀπεχθὴ φιλία «ἐγένετο ἐπὶ σὲ ὀργὴ παρὰ Κυρίου».

    Δυόμισι καὶ πλέον χιλιάδες χρόνια ἀργότερα ὁ λόγος τοῦ προφήτη Ἰοὺ φαν­τάζει ἐπίκαιρος ὅσο ποτέ:

    Μὴ φιλιάζεις «μισουμένῳ ὑπὸ Κυρίου». Εἶναι πτώση! Θὰ ἐπέλθει ὀργή!

    Κι ἂν κάποιοι δὲν καταλαβαίνουν τί κάνουν;

    Ἀνεξίκακε Κύριε, «ἄφες αὐτοῖς…»
    ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ Ο ΣΩΤΗΡ ΡΟΥ ΜΑΘΟΥ ΤΟΥ 2024 ΜΕ ΤΙΤΛΟ "Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παραβλέποντας την αθλιότητα της ελληνικής δημοσιογραφίας, σχεδόν στο σύνολό της ( για να μην αδικήσουμε τους ολίγους, ελάχιστους μάλλον, εκείνους δημοσιογράφους που δεν υπηρετούν την επάρατη σκοπιμότητα και δεν ζουν εκ μισθωμάτων ασεβείας, διαστρεβλώνοντας και κακοποιώντας την αλήθεια), θα πρέπει για μια ακόμη φορά να εστιάσουμε την προσοχή μας και την κριτική μας, στην ηττοπαθή, ψοφοδεή και προδοτική στάση της λεγόμενης «επίσημης Εκκλησίας» απέναντι στους βαρυνομένους με τη διάπραξη του κολοσσιαίων διαστάσεων, πνευματικού , ηθικού, κοινωνικού, εθνικού και ψυχοβιολογικού (κυρίως σε βάρος αθώων και ανεύθυνων παιδιών) εγκλήματος ,της επιψηφίσεως του βρωμερότερου, από καταβολής Ελληνικού Κράτους νομοσχεδίου, πολιτικούς εξουσιαστές.

    Η εν λόγω στάση των ποιμένων μας είναι επιεικώς σκανδαλώδης. Αντί για τη λήψη , από μέρους τους, των επιβαλλόμενων πνευματικών μέτρων εναντίον των μεγάλων ενόχων και την απαγόρευση της εισόδου τους στους ιερούς ναούς, είδαμε μητροπολίτες και ιερείς να φωτογραφίζονται και χαριεντίζονται χαμογελαστοί μαζί τους, σαν να μην συμβαίνει τίποτε, να τους επιτρέπουν την επ εκκλησίαις ανάγνωση και απαγγελία του Συμβόλου της Πίστεως και της Κυριακής προσευχής , ακόμη και να τους επαινούν δημοσίως….

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. https://www.orthodoxtimes.gr/search/

    Κλασικό δείγμα της ηττοπάθειας και της συμβιβαστικής διάθεσης με την οποία αντιμετώπισε και εξακολουθεί να αντιμετωπίζει η λεγόμενη «επίσημη Εκκλησία» την ιδιαζόντως προκλητική, βλάσφημη και άκρως «θεομπαικτική» στάση των ψηφισάντων το ολέθριο νομοσχέδιο «εθνοπατέρων» και «εθνομητέρων» αποτελεί και το παρατιθέμενο άρθρο του μητροπολίτη Ναυπάκτου.
    Την καλύτερη απάντηση στις ηττοπαθείς και συμβιβαστικές απόψεις του μητροπολίτη Ναυπάκτου και των ομοφρόνων του αποτελεί το παρατεθεν στο πρώτο,κατά σειράν, σχολιό μου, απόσπασμα από το άρθρο του περιοδικού Ο ΣΩΤΗΡ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. https://www.orthodoxtimes.gr/mitropolitis-nafpaktou-i-diacheirisi-apo-tin-ekklisia-tou-nomou-gia-ton-politiko-gamo-ton-omofylofilon/
    Το επίμαχο άρθρο του μητροπολίτη Ναυπάκτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή