29 Φεβ 2024

Σεξουαλική Αγωγή από το Νηπιαγωγείο ως τα 12

Η άποψη της Κοινωνιολόγου Gabriele Kuby

       Η Κοινωνιολόγος και Συγγραφέας Gabriele Kuby στο βιβλίο της “The Global Sexual Revolution: Destruction of Freedom in the Name of Freedom” μιλά για το πώς η σεξουαλική «απελευθέρωση» αποτέλεσε την αιχμή του δόρατος στην κατάργηση παραδοσιακών κοινωνικών αξιών. Στο κεφάλαιο 12, με τίτλο «ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΩΣ ΤΑ 12» αναφέρεται στο πώς τα παιδιά, μέσω της υποχρεωτικής σχολικής διδασκαλίας «σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης», απομακρύνονται από τις αξίες που θα τα οδηγούσαν σε μία ευτυχισμένη ερωτική και οικογενειακή ζωή.

Παραθέτουμε αποσπάσματα από το κεφάλαιο αυτό:

Η σεξουαλικοποίηση της νεολαίας από το Κράτος βασίζεται στην αρχή ότι όποιος ελέγχει τη νεολαία κατέχει το μέλλον. Αυτός θα αποφασίσει ποιος θα κερδίσει τον πολιτισμικό πόλεμο στον οποίο βρισκόμαστε… Μέχρι πριν από μερικές δεκαετίες, τα ήθη, τα έθιμα και οι νόμοι βοήθησαν το άτομο να συγκρατήσει τη σεξουαλική του δραστηριότητα ώστε να είναι ικανό για πίστη και υπευθυνότητα μέσα στην οικογένεια. Αυτό τελείωσε…

…Η υποχρεωτική σεξουαλική παιδεία εισήχθη στα γερμανικά σχολεία τη δεκαετία του ’70, έχει προχωρήσει από την πληροφόρηση στην εκπαίδευση και στη συνέχεια στην κατήχηση – ολοταχώς προς  την κατεύθυνση  της πλήρους εξαχρείωσης  της σεξουαλικότητας. Σύμφωνα με τους κορυφαίους «εκπαιδευτές φύλων», η «σεξουαλική διαμόρφωση» ξεκινά από τη γέννηση. Τα παιδιά υποκινούνται να αυνανίζονται και τους παρέχονται κατάλληλα διαμορφωμένοι ελεύθεροι χώροι για να παίξουν γιατρούς στο νηπιαγωγείο. Όλα τα είδη των διαλυμένων  οικογενειών απεικονίζονται τώρα στα εικονογραφημένα βιβλία ως ίσα και η ομοφυλοφιλία προσφέρεται ως μια “κανονική” επιλογή. Όλο και  πιο επιθετικές τεχνικές  χρησιμοποιούνται για να διαμορφώσουν με τρόπο μη αναστρέψιμο την προσωπικότητα των παιδιών και των εφήβων. Αυτό συνεπάγεται καταστροφή της αίσθησης της ντροπής τους  ενεργοποίηση των σεξουαλικών ορμών  από την πρώιμη παιδική ηλικία και παρεμπόδιση της συνείδησης. Μόνο ένα πρότυπο παραμένει: μην κάνετε τίποτα που δεν αρέσει στο σεξουαλικό σας σύντροφο. Αυτό είναι σαν να τετραγωνίζει κανείς τον κύκλο, επειδή τέτοια όρια μπορούν να τεθούν μόνο αν ένα άτομο έχει εκπαιδευθεί στον αυτοέλεγχο. Η αχαλίνωτη σεξουαλική κακοποίηση παιδιών από ενήλικες και η όλο και αυξανόμενη σεξουαλική κακοποίηση παιδιών από άλλα παιδιά, δείχνει ότι αυτό το πρότυπο δεν μπορεί να τηρηθεί σε μια κοινωνία που την χαρακτηρίζει υπερσεξουαλικότητα.

Η υποχρεωτική σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία και τα νηπιαγωγεία υπονομεύει το δικαίωμα των γονιών να μεγαλώνουν τα παιδιά τους όπως κρίνουν κατάλληλο. Οι γονείς έχουν δώσει στα παιδιά τους τη ζωή… Οι γονείς γνωρίζουν ότι το παιδί τους είναι δώρο του Θεού και ότι δεν κατέχουν το παιδί, αλλά είναι μόνο επίτροποι με το καθήκον να αναθρέψουν το παιδί ώστε να γίνει ένα άτομο που θα προσφέρει στην κοινωνία. Ταυτόχρονα, αυτή η υποχρέωση είναι φυσικό τους δικαίωμα. Δεν μεταδίδεται από το κράτος και το κράτος δεν μπορεί να το αφαιρέσει. Η Οικουμενική Διακήρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (άρθρο 16.3), η Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και τα συντάγματα αμέτρητων εθνών τοποθετούν την εξουσία για την ανατροφή των παιδιών στα χέρια των γονέων, διότι είναι κατανοητό ότι, κατά κανόνα, οι γονείς αγαπούν, φροντίζουν, είναι υπεύθυνοι και κάνουν θυσίες για την ευημερία των παιδιών τους.

Το άρθρο 2 του πρώτου πρόσθετου πρωτοκόλλου της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα (ΕΣΔΑ) ορίζει: Κανένα πρόσωπο δεν θα στερηθεί το δικαίωμα στην εκπαίδευση. Κατά την άσκηση των καθηκόντων που αναλαμβάνει σε σχέση με την εκπαίδευση και τη διδασκαλία, το κράτος πρέπει να σέβεται το δικαίωμα των γονέων να εξασφαλίζουν την εκπαίδευση και τη διδασκαλία σύμφωνα με τις δικές τους θρησκευτικές και φιλοσοφικές πεποιθήσεις. Αυτή είναι η εκπλήρωση της αρχής της επικουρικότητας, όπως ορίζεται στο άρθρο 5, παράγραφος 3 της Συνθήκης της Λισαβόνας της ΕΕ, ένα βασικό στοιχείο της Καθολικής κοινωνικής διδασκαλίας. Η αρχή της επικουρικότητας αναφέρει ότι το κράτος πρέπει να αναλάβει μόνο καθήκοντα που δεν μπορούν να εκτελεστούν αυτόνομα σε χαμηλότερο επίπεδο.

Οι συνθήκες ανθρωπίνων δικαιωμάτων θέτουν την απόλυτη εξουσία και την υποχρέωση στους γονείς να ανατρέφουν τα παιδιά τους. Ωστόσο, αυτές οι συνθήκες δεν έχουν εμποδίσει το  κράτος, που κάνοντας κατάχρηση εξουσίας, εισαγάγει τα παιδιά σχολικής ηλικίας σε μια ηδονιστική και προσανατολισμένη προς τη λαγνεία σεξουαλικότητα από την πρώιμή τους ηλικία.  Το δικαίωμα των γονέων να διδάσκουν στα παιδιά τους τα ηθικά πρότυπα για τη σεξουαλικότητα κατά συνέπεια υπονομεύεται…

…Η συντριπτική πλειοψηφία των νέων θέλει οικογένειες. Αλλά το κράτος, το όλο εκπαιδευτικό σύστημα και σχεδόν όλες οι οργανώσεις που έχουν να κάνουν με τη νεολαία έχουν σταματήσει να διδάσκουν στα παιδιά την ικανότητα να αγαπούν και να δεσμεύονται. Η διδασκαλία της αγνότητας και του αυτοελέγχου, ως προετοιμασία για το γάμο και ως βασική προϋπόθεση για την συζυγική πίστη (που αποτελούσε βασική συνιστώσα της νεολαίας πριν από το 1968), είναι πλέον σπάνια στη Δυτική Ευρώπη, ακόμη και στα καθολικά σχολεία και τις οργανώσεις νεολαίας. Ακόμη και οι όροι αγνότητα και αυτοέλεγχος είναι ελάχιστα κατανοητοί πια…

Εισαγωγή της υποχρεωτικής σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία στη Γερμανία είναι προϊόν των φοιτητικών εξεγέρσεων του 1968 … Μέσα σε λίγες μόλις δεκαετίες, διεθνείς οργανισμοί όπως ο ΟΗΕ και η ΕΕ έγιναν κέντρα εξουσίας για την παγκόσμια ανατροπή του παραδοσιακού συστήματος αξιών. Έχουν τους υλικούς πόρους και την πολιτιστική-επαναστατική τεχνογνωσία για να θάψουν τις κοινωνικές, πολιτιστικές, νομικές και ηθικές προϋποθέσεις για το γάμο και την οικογένεια. Όλα αυτά είναι δυνατά επειδή τα κύρια μέσα ενημέρωσης της Δύσης υποστηρίζουν αυτή την ατζέντα και έχουν χρησιμεύσει σε μεγάλο βαθμό ως χειριστές της κοινής γνώμης στην υπηρεσία των πολιτιστικών επαναστατικών στόχων. Στην ανατροπή των Ιουδαϊκο-χριστιανικών αξιών όσον αφορά τη σεξουαλικότητα, κεντρικό ρόλο διαδραμάτισε ο εγκληματικός σαδομασοχιστής Alfred Kinsey (βλ. Χ 2). Εξακολουθεί να αντιμετωπίζεται ως σοβαρός «σεξολόγος» σε βιβλία διδασκαλίας για τη σεξουαλική παιδεία. Στο εξαιρετικό βιβλίο της  «Διδάσκεις το παιδί μου Τι;»  η Δρ Miriam Grossman εξηγεί τα ψέματα και τους κινδύνους της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και περιγράφει τον βασικό ρόλο του Alfred Kinsey ως εξής: «Ο Δρ. Kinsey ήταν για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση τι ήταν ο Henry Ford για το αυτοκίνητο. Ήταν ο πρώτος αρχιτέκτονας ενός νέου μοντέλου ανθρώπινης σεξουαλικότητας – ένα μοντέλο που βασίζεται στην πεποίθησή του ότι στη σύγχρονη κοινωνία η παραδοσιακή ηθική είναι άσχετη και καταστροφική ».

Μετά το θάνατο του Kinsey το 1956, ο διάδοχός του Paul Gebhard διηύθυνε  το ινστιτούτο Kinsey στο Πανεπιστήμιο της Ιντιάνα και προσχώρησε με το στενό φίλο του Kinsey, Wardell  Pomeroy, στην ίδρυση  του Προηγμένου Ινστιτούτου Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας στο Σαν Φρανσίσκο, του πρώτου μεγάλου διδακτικού οργάνου για τη «σεξολογία» και τη σεξουαλική παιδεία. Σύντομα, η Mary Calderone, πρώην διευθύντρια της Planned Parenthood (Οικογενειακού Προγραμματισμού), ίδρυσε το Συμβούλιο Πληροφοριών και Εκπαίδευσης των Ηνωμένων Πολιτειών (SIECUS). Στο πλευρό της ήταν ο Lester Kirkendall, ο οποίος έγραψε το «νομοσχέδιο για τα σεξουαλικά δικαιώματα» το 1976. Εξακολουθεί να επηρεάζει την σεξουαλική  επαναστατική ατζέντα του IPPF και της UNESCO και μπορεί να θεωρηθεί  ως πρόδρομος της Σύμβασης του ΟΗΕ του 1990 για τα Δικαιώματα του Παιδιού. Ο ισχυρισμός είναι ότι τα παιδιά έχουν “δικαίωμα” σε σεξουαλικές πληροφορίες και δραστηριότητα από τη γέννησή τους, ανεξάρτητα από τις αξίες των γονιών τους – και το δικαίωμα σε κάθε μορφή σεξουαλικότητας, εφόσον είναι εθελοντική και συναινετική … Στη Γερμανία, είναι η Bundeszentrale fixr gesundheilitche Aufklarung (BZgA), η οποία είναι ο γερμανικός κλάδος της Διεθνούς Planned ParentHood, το Ομοσπονδιακό Κέντρο Εκπαίδευσης για την Υγεία, και το Institutfiir Sexualpadagogik (Ινστιτούτο για τη Σεξουαλική Αγωγή) που προωθούν τη σεξουαλικότητα σε σχολεία και προσχολικά ιδρύματα με προϋπολογισμούς εκατομμυρίων…

Κλειδί για τη νομιμοποίηση της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης ήταν η εμφάνιση του Συνδρόμου Ανοσολογικής Ανεπάρκειας (AIDS) στη δεκαετία του ’80. Οι Γερμανοί πολιτικοί είχαν μια μοναδική ευκαιρία να πραγματοποιήσουν τον όρκο τους, να «προάγουν την ευημερία των ανθρώπων και να τους προστατεύουν από βλάβες». Θα μπορούσαν να έχουν χρησιμοποιήσει τη δύναμη του κράτους για να καταστήσουν κατανοητό στον πληθυσμό ότι η εγκράτεια εκτός γάμου και η συζυγική πίστη είναι 100% αποτελεσματική στην πρόληψη του AIDS και όλων των άλλων σεξουαλικά μεταδιδόμενων ασθενειών και ότι, πιο συγκεκριμένα, η ετεροφυλοφιλία μειώνει την πιθανότητα της αλίευσης του AIDS.  Αντ' αυτού, ο συναγερμός για το AIDS χρησιμοποιήθηκε για να νομιμοποιήσει την παράδοση των μαθητών, όλο και μικρότερης ηλικίας, σε «εμπειρογνώμονες» αντισύλληψης και να τους τροφοδοτήσει με το ψέμα του «ασφαλούς σεξ» μέσω της χρήσης προφυλακτικών – παρά την εκρηκτική εξάπλωση σεξουαλικών ασθενειών. Οι εκπαιδευτές σεξουαλικής αγωγής άρχισαν να επισκέπτονται τα σχολεία με κιτ αντισύλληψης και να χρησιμοποιούν προφυλακτικά σε πλαστικά πέη. Τώρα είχαν το πόδι τους στην πόρτα. Με γραφικά και τρισδιάστατα υλικά, με ταινίες, σκετσάκια και με ”ξερή” λεκτική παρουσίαση του μηχανισμού των σεξουαλικών πράξεων, θα μπορούσαν να απενεργοποιήσουν τα παραδοσιακά πρότυπα, να σπάσουν την αίσθηση της ντροπής των παιδιών και να εισαγάγουν τα παιδιά σε σεξουαλικές πρακτικές όλων των ειδών, ιδίως τον αυνανισμό.

Ο μεγαλύτερος παγκόσμιος παράγοντας για τις αμβλώσεις  και την απορρύθμιση της σεξουαλικότητας είναι η Διεθνής Ομοσπονδία Οικογενειακού Προγραμματισμού International Planned Parenthood Federation (IPPF), με οργανισμούς επιδοτήσεων σε 180 χώρες. Στην ετήσια έκθεσή της για το 2010, το IPPF καυχάται : Η ετήσια έκθεση του IPPF για το 2010 αναφέρει ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση στο σύνολό της είναι ο μεγαλύτερος χορηγός της διεθνούς ανάπτυξης και έχει ιστορικά προασπίσει τη σεξουαλική και αναπαραγωγική υγεία και τα δικαιώματα. Το ευρωπαϊκό δίκτυο IPPF καταβάλλει προσπάθειες για να εξασφαλίσει ότι η σεξουαλική και αναπαραγωγική υγεία  θα παραμείνει στο επίκεντρο της αναπτυξιακής πολιτικής της ΕΕ.

Όπως αποκαλύπτει έκθεση του European Dignity Watch  (Ευρωπαϊκού Γραφείου Παρακολούθησης της Αξιοπρέπειας) τον Μάρτιο του 2012, τα προγράμματα αμβλώσεων, που διεξάγονται από την  IPPF και τη Marie Stopes International σε αναπτυσσόμενες χώρες, χρηματοδοτούνται από την ΕΕ, παρόλο που δεν υπάρχει νομική βάση για αυτό. Η κύρια ομάδα-στόχος του IPPF είναι οι έφηβοι: Τα τελευταία πέντε χρόνια, η IPPF έχει μεταμορφωθεί από μια οργάνωση που συνεργάζεται με τη νεολαία σε οργάνωση  που επικεντρώνεται στη νεολαία, όπου η συμμετοχή των νέων αποτελεί αρχή στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών σεξουαλικής και αναπαραγωγικής υγείας.

Για το IPPF, τα σεξουαλικά δικαιώματα της νεολαίας δεν πρέπει να περιορίζονται ούτε από το νόμο ούτε από κοινωνικούς ή θρησκευτικούς κανόνες. Η πενταετής έκθεση λέει με υπερηφάνεια ότι το IPPF έχει προβεί σε 238 νομικές τροποποιήσεις σε 119 χώρες υπέρ των αναπαραγωγικών και σεξουαλικών δικαιωμάτων, εκ των οποίων 52 αφορούν την απελευθέρωση των αμβλώσεων. Το IPPF παρείχε 3,9 εκατομμύρια υπηρεσίες σχετιζόμενες με την άμβλωση, το 41,7 τοις εκατό για τους νέους, αύξηση 22%.

Η Pro Familia, το γερμανικό σκέλος της  Διεθνούς Ομοσπονδίας  Οικογενειακού Προγραμματισμού (IPPF), υλοποιεί τη στρατηγική της σε εθνικό και τοπικό επίπεδο: 22 εκατομμύρια εγκυμοσύνες αποτρέπονται…

…Το IPPF όχι μόνο εκτελεί εκατομμύρια αμβλώσεις σε ολόκληρο τον πλανήτη, αλλά και πωλεί άθικτα μέρη του εμβρυϊκού σώματος, που λαμβάνονται μέσω της παράνομης μερικής γέννησης κατά τη διάρκεια των διαδικασιών άμβλωσης. Αυτό ήρθε στο φως μέσω μιας σειράς βιντεοταινιών, που ξεκίνησαν τον Ιούλιο του 2015.

Το IPPF δηλώνει παραπλανητικά, στην Eτήσια Έκθεση Πεπραγμένων του για το 2007-2008, ότι η πρόσβαση σε ασφαλείς νόμιμες αμβλώσεις είναι επιτακτική ανάγκη για τη δημόσια υγεία και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Αυτό είναι ένα χονδροειδές ψεύδος. Κανένα διεθνώς δεσμευτικό έγγραφο από τον ΟΗΕ ή την ΕΕ δεν αναγνωρίζει την άμβλωση ως μέρος της σεξουαλικής και αναπαραγωγικής υγείας (SRH), πόσο μάλλον ως ανθρώπινο δικαίωμα.

Ο Harmsen ήταν ιδρυτής και πρόεδρος της Pro Familia μέχρι το 1962 και  επίτιμος  πρόεδρος   μέχρι το 1984. Ποτέ δεν απέκλεισε τον εαυτό του από τη στάση του για την ευγονική. Από το 1973 έως το 1983, ο Μαρξιστής Jiirgen Heinrichs ήταν πρόεδρος της ένωσης. Το όνομα Pro Familia υποδηλώνει το αντίθετο απ’ ό, τι πραγματικά προωθεί ο οργανισμός που υποστηρίζεται από το κράτος. Στη Γερμανία, η Pro Familia διευθύνει περίπου 200 συμβουλευτικές θέσεις, καθώς και αμέτρητες ιστοσελίδες και συμβουλευτικές υπηρεσίες. Είναι ο κύριος εταίρος της κυβέρνησης για τη σεξουαλική αγωγή των παιδιών και των εφήβων. Με αυτόν τον τρόπο, η Pro Familia δημιουργεί συνεχώς νέους πελάτες για την εταιρία της εσωτερικών αμβλώσεων. Οι δικές τους στατιστικές δηλώνουν ότι το 77% όλων των διακοπών κύησης στη Γερμανία εκτελούνται σε ένα από τα έξι κέντρα έκτρωσης της Pro Familia. Παρ' όλα αυτά, η Pro Familia είναι μια “φιλανθρωπική οργάνωση”, απαλλαγμένη από φόρους.

 

Περιεχόμενο και Μέθοδοι της Συμπερηληπτικής Σεξουαλικής Αγωγής  (Comprehensive Sexuality Education, CSE):

Ας εξετάσουμε προσεκτικά το περιεχόμενο της «συμπεριληπτικής σεξουαλικής αγωγής»… Το μήνυμα είναι ότι η σεξουαλικότητα είναι μόνο για ευχαρίστηση. Οι ανεπιθύμητες παρενέργειες, όπως η δημιουργία μιας νέας ανθρώπινης ζωής, πρέπει να αποτρέπονται με αντισύλληψη ή να εξαλείφονται με έκτρωση. Οι ψυχολογικοί τραυματισμοί από τις σχέσεις  που διακόπτονται και ο κίνδυνος των STD είναι θεωρούνται ασήμαντοι και παραθεωρούνται.

Στις παγκόσμιες οργανώσεις των ΗΠΑ που προωθούν τη σεξουαλικότητα των παιδιών και των εφήβων περιλαμβάνονται  οι ακόλουθες:

Advocates for youth (Δικηγόροι για τη νεολαία),  Ινστιτούτο Guttmacher,  International Planned Parenthood Federation (Διεθνής Ομοσπονδία Οικογενειακού Προγραμματισμού), National Education Association (Εθνική Ένωση Εκπαίδευσης), Population Council (Συμβούλιο Πληθυσμού),  Sex Education Forum (Φόρουμ Σεξουαλικής Αγωγής),  SIECUS,  UNESCO,  UNFPA,  World Association for Sexual Health (Παγκόσμια Ένωση για την Σεξουαλική Υγεία),  Youth Peer Education Network (Δίκτυο Εκπαίδευσης των Νέων από Συνομηλίκους)…

…Ας εξετάσουμε πιο προσεκτικά τρία από τα έγγραφα παγκόσμιων προωθητών της υπερσεξουαλικότητας, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στη διατύπωση, επειδή οι όροι είναι συνήθως κουτί της Πανδώρας που περιέχει κρυφές πληροφορίες.

 

1. Πλαίσιο IPPF για Ολοκληρωμένη Σεξουαλική Αγωγή (CSE) :

Παρατίθενται μερικά αποσπάσματα … Το πλαίσιο περιλαμβάνει “Επτά βασικές συνιστώσες του CSE”:

1. Φύλο: διαφορά μεταξύ ταυτότητας φύλου και βιολογικού φύλου, εκδηλώσεις και συνέπειες των  προκαταλήψεων, των στερεοτύπων και των ανισοτήτων.

2. Σεξουαλική και αναπαραγωγική υγεία και HIV: πώς να χρησιμοποιείτε προφυλακτικά. άλλες μορφές αντισύλληψης (συμπεριλαμβανομένης της επείγουσας αντισύλληψης), νόμιμη και ασφαλής άμβλωση.

3. Σεξουαλικά δικαιώματα και σεξουαλική πολιτογράφηση: προσέγγιση βασισμένη στα δικαιώματα στη σεξουαλική και αναπαραγωγική υγεία (SRH), διαθέσιμες υπηρεσίες και  πόροι και πώς να έχουμε πρόσβαση: διαφορετικές σεξουαλικές ταυτότητες, υπεράσπιση, επιλογή, προστασία,  το δικαίωμα ελεύθερης έκφρασης και διερεύνησης της σεξουαλικότητάς του καθενός με ασφαλή, υγιή και ευχάριστο τρόπο. 

4. Ευχαρίστηση:  θετική στάση για τη σεξουαλικότητα των νέων, φύλο και ευχαρίστηση, αυνανισμός, αγάπη, πόθος και σχέσεις, ποικιλομορφία της σεξουαλικότητας, πρώτη σεξουαλική εμπειρία,  αντιμετώπιση του στίγματος το στίγμα σε σχέση με την ευχαρίστηση.

5. Διερεύνηση των διαφόρων τύπων βίας προς άνδρες και γυναίκες: άντρες / αγόρια, τόσο ως δράστες όσο και ως συνεργοί στην πρόληψη της βίας.

6. Θετική θεώρηση της ποικλομορφίας στην σεξουαλικότητα: αναγνώριση των διακρίσεων, υποστήριξη των νέων για να υπερβούν την απλή ανοχή (δηλαδή αποδοχή και ενστερνισμό).

7. Διαφορετικές σχέσεις (π.χ. οικογένεια, φίλοι, σεξουαλικές, ρομαντικές κ.α.).

Αυτά δημιουργούν μερικές ερωτήσεις.

Πρώτα απ' όλα, είναι πραγματικά το μεγαλύτερο θέμα των νέων ανθρώπων ανά τον κόσμο να αποφασίσουν υπέρ ή κατά του να γίνουν γονείς; Όχι! Οι δημοσκοπήσεις λένε κάτι πολύ διαφορετικό: οι περισσότεροι νέοι θέλουν τη δική τους σταθερή οικογένεια.

Δεύτερον, όλοι οι νέοι όλων των ηλικιών έχουν … το “δικαίωμα” που πρέπει να τους διδαχθεί από τους ενήλικες,  να ανακαλύψουν το σώμα τους ως όργανο λαγνείας μέσω αυνανισμού; Έχουν το δικαίωμα να ικανοποιήσουν αυτή τη λαγνεία με οποιοδήποτε τρόπο επιθυμούν, ανεξάρτητα από τα στερεότυπα των ανδρών και των γυναικών; Όχι! Έτσι υπονομεύονται τα δικαιώματα των γονέων και η θρησκευτική ελευθερία. Όλες οι θρησκείες διδάσκουν τις σεξουαλικές ηθικές αξίες που μεταδίδονται στη νεότερη γενιά.

Τρίτον, η Συμπεριληπτική Σεξουαλική Αγωγή και το μήνυμα του «ασφαλούς σεξ» παρέχουν προστασία από τον ιό HIV και άλλες σεξουαλικά μεταδιδόμενες ασθένειες; Όχι! Η σεξουαλικοποίηση έχει οδηγήσει σε εκρηκτική εξάπλωση των Σεξουαλικά Μεταδιδόμενων Λοιμώξεων (ΣΜΛ), συμπεριλαμβανομένης της επιστροφής της σύφιλης και της γονόρροιας, αφροδίσιων νοσημάτων που προκαλούν μόνιμη στειρότητα στις νέες γυναίκες.

Τέταρτον, μπορούν τα σεξουαλικοποιημένα παιδιά να προστατευθούν από σεξουαλική επίθεση καλύτερα από εκείνα των οποίων η αίσθηση της ντροπής δεν έχει καταστραφεί; Όχι, επειδή δεν μπορούν πλέον να καταλάβουν τη διαφορά ανάμεσα στην τρυφερότητα και τις σεξουαλικές χειρονομίες, ιδιαίτερα τα συναισθηματικά στερημένα παιδιά.

Τέλος, θα έπρεπε οι νέοι άνθρωποι του κόσμου να ανατραφούν και να «ενδυναμωθούν» για να δολοφονήσουν τα δικά τους αγέννητα παιδιά; Όχι! Θα έπρεπε να μεγαλώσουν για να τιμήσουν τη ζωή και να σεβαστούν την αξιοπρέπεια κάθε  ατόμου.

 

2. “ Healthy, happy and hot” (Υγιής, ευτυχής και σέξυ): Οδηγός για τα δικαιώματα, τη σεξουαλικότητα και τη ζωή με τον ιό HIV (IPPF 2010)

…Το IPPF δίνει στους νέους ένα διαφορετικό μήνυμα: «Τα σεξουαλικά και αναπαραγωγικά δικαιώματα αναγνωρίζονται σε όλο τον κόσμο ως ανθρώπινα δικαιώματα. Κάθε άτομο που ζει με HIV έχει δικαίωμα σε αυτά τα δικαιώματα και είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη και την ευημερία όλων των ανθρώπων και των κοινωνιών στις οποίες ζουν. ”Αυτή η εισαγωγική δήλωση είναι γεμάτη ψέματα. Δεν υπάρχει διεθνής συνθήκη που να αναγνωρίζει τα “σεξουαλικά και αναπαραγωγικά δικαιώματα” ως “ανθρώπινο δικαίωμα”. Οι σεξουαλικές δραστηριότητες στις οποίες κατευθύνει η IPPF τους νέους σίγουρα δεν είναι ”απαραίτητες για την ανάπτυξη και την ευημερία όλων των ανθρώπων και των κοινωνιών στις οποίες ζουν”. Η αλήθεια είναι ότι δεν θα μπορούσαν να είναι πιο καταστροφικές για την  ευημερία του προσώπου και της κοινωνίας.

Η IPPF απευθύνει αυτόν τον οδηγό σε “όλους τους νέους που ζουν με τον ιό HIV και ενδιαφέρονται για να βγουν ραντεβού και να έχουν  σεξουαλική επαφή με άτομα του ίδιου ή του αντίθετου φύλου, καθώς και για όσους διερευνούν και αμφισβητούν τον «σεξουαλικό τους προσανατολισμό». Η IPPF επιπλέον (παρα)πληροφορεί τους νέους ότι έχουν το «δικαίωμα να αποφασίσουν εάν, πότε και πώς θα αποκαλύψουν το ότι πάσχουν από τον  HIV». Σύμφωνα με την IPPF, υπάρχουν βάσιμοι λόγοι για να μην το πράξουν: “Οι άνθρωποι θα βρουν κάτι άλλο που έχουν κρατήσει μυστικό, όπως  ότι χρησιμοποιούν  ενέσιμα ναρκωτικά, κάνουν σεξ εκτός έξω γάμου ή κάνουν σεξ με άτομα του ίδιου φύλου”. Το ότι αυτό θα μπορούσε να δημιουργήσει πρόβλημα για έναν σύντροφο είναι άσχετο. Η σχέση με κάποιον που έχει HIV “είναι εξίσου ικανοποιητική όσο και  με οποιονδήποτε άλλον”. Το  κάνει απολυτοποιήσεις: “Δεν έχετε κάνει τίποτα λάθος.” Επιπλέον, το IPPF θεωρεί “παραβίαση των δικαιωμάτων” ότι ορισμένες χώρες υποχρεώνουν δια νόμου την αποκάλυψη της μόλυνσης από τον ιό HIV σε σεξουαλικούς “συντρόφους” – για το IPPF, αυτό αποτελεί λόγο για τους νέους  να εμπλακούν στην αλλαγή αυτών των νόμων.

Το IPPF ενθαρρύνει μια μεγάλη ποικιλία σεξουαλικών πρακτικών…  Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να κάνει κανείς σεξ και πολλά διαφορετικά είδη σεξ. Δεν υπάρχει σωστός ή λάθος τρόπος για να κάνεις σεξ … Ο αυνανισμός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μάθετε περισσότερα για το σώμα σας και τι βρίσκετε σεξουαλικά διεγερτικό… Το IPPF προβλέπει επίσης το να κάνει κάποιος σεξ ενώ πίνει αλκοόλ και χρησιμοποιεί ναρκωτικά ως θέμα επιλογής: “Απλά προγραμματίζετε και έχετε τα προφυλακτικά και το λιπαντικό σας κοντά”.

Το IPPF δεν αποσιωπά τους αυξημένους κινδύνους Σεξουαλικά Μεταδιδόμενων Νοσημάτων, ειδικά όταν κάποιος είναι ήδη μολυσμένος με HIV:  «Τα ΣΜΝ μπορούν να επηρεάσουν τα γεννητικά όργανα, τον πρωκτό, το στόμα και το λαιμό. Τα ΣΜΝ μπορούν να περάσουν στα μωρά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και του τοκετού. Το να έχεις ένα ΣΜΝ αυξάνει τις πιθανότητες ότι ο σύντροφός σας να μολυνθεί από τον ιό HIV. Τα ΣΜΝ που δεν αντιμετωπίζονται θεραπευτικά μπορούν να οδηγήσουν σε προβλήματα υγείας όπως η στειρότητα, ο καρκίνος του τραχήλου της μήτρας και ο καρκίνος του πρωκτού. Ο HIV μπορεί να σας κάνει επιρρεπή σε κολπικές μολύνσεις, βακτηριακή κολπίτιδα και πυελική φλεγμονώδη νόσο – και μη φυσιολογική ανάπτυξη κυττάρων στον τράχηλό σας, που μπορεί να μετατραπεί σε καρκίνο αν αφεθεί χωρίς θεραπεία. Ο ιός HIV μπορεί να μειώσει την αντοχή σας σε λοιμώξεις που προκαλούν ανοικτές πληγές ή κονδυλώματα στο πέος σας, ακόμη και εκκρίσεις. Πολλοί νέοι που ζουν με τον ιό HIV έχουν επίσης ηπατίτιδα C … η οποία μπορεί επίσης να μεταδοθεί σεξουαλικά. Βεβαιωθείτε ότι οι επαγγελματίες του τομέα υγείας σας γνωρίζουν τη συν-μόλυνσή σας». Ωστόσο, σύμφωνα με το IPPF, δεν χρειάζεται να το πείτε στους σεξουαλικούς σας  συντρόφους (!)

… Αν υπήρχε μια οργάνωση με σκοπό την προώθηση της εξάπλωσης του HIV / AIDS και άλλων αφροδισιακών νόσων, την εξαπάτηση των εφήβων σε επικίνδυνη, προσωπικά καταστρεπτική σεξουαλική συμπεριφορά και την ενθάρρυνσή τους να βλάψουν εν γνώσει τους άλλους, δεν θα απαγορεύονταν; Αυτή η οργάνωση υπάρχει και ονομάζεται Διεθνής Ομοσπονδία Οικογενειακού Προγραμματισμού (International Planned Parenthood Federation). Όχι μόνο δεν απαγορεύεται, αλλά επιδοτείται με εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια… Μπορεί η IPPF να αποδείξει ότι οι νέοι που ακολουθούν τις συμβουλές της θα βιώσουν την ευχαρίστηση και την ευημερία στη ζωή τους;…

…Υπάρχει ένας εντελώς απλός τρόπος να ασχοληθείς με το δώρο της σεξουαλικότητας, έτσι ώστε να είναι μια έκφραση αληθινής αγάπης από την οποία μπορεί να δημιουργηθεί νέα ανθρώπινη ζωή και δεν δημιουργεί απολύτως κανένα κίνδυνο για την υγεία: Σεξ με μόνο ένα άτομο. Είναι το ιδανικό της μονογαμίας που κάνει την οικογένεια δυνατή. Γιατί οι πολιτικές και επιχειρηματικές ελίτ εργάζονται για να καταστρέψουν συστηματικά αυτό το ιδεώδες και την οικογένεια μαζί του; Επειδή εστιάζουν τόσο πολύ στο 2% που δεν προσελκύονται από το αντίθετο φύλο – ή μήπως επειδή χρησιμοποιούν αυτή τη μικρή μειονότητα για να καταστρέψουν τον γάμο και την οικογένεια;

 

3. Πρότυπα για την Σεξουαλική Αγωγή στην Ευρώπη {WHO και BZgA 2010)

…Τα πρότυπα για την Αγωγή Σεξουαλικότητας στην Ευρώπη, που δημοσιεύτηκαν από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας – ΠΟΥ (WHO) και το γερμανικό Ομοσπονδιακό Κέντρο Αγωγής Υγείας (BZgA) το 2010.

Όπως συμβαίνει σε όλες τις μορφές σεξουαλικής αγωγής, ο ΠΟΥ λειτουργεί με βάση την ανθρωπολογική προϋπόθεση ότι οι άνθρωποι έχουν ανάγκη από σεξουαλική δραστηριότητα από τη γέννησή τους και ότι έχουν “δικαίωμα” σε αυτήν… Ένα διάγραμμα παρουσιάζει την κατάλληλη-ανάλογα με την ηλικία -σεξουαλική αγωγή (σύμφωνα με τον ΠΟΥ):

  • «Ηλικία 0-4: Το παιδί έχει «το δικαίωμα να εξερευνήσει την γυμνότητα και την ταυτότητα του σώματος και του φύλου». Το παιδί πρέπει να μάθει “να διαφοροποιεί τα «καλά» και τα «κακά» μυστικά και να μάθει: «Το σώμα μου ανήκει σε μένα».

  • Ηλικία 4-6: Το παιδί μαθαίνει να ονομάζει κάθε μέρος του σώματος και οι φροντιστές πρέπει να “πλένουν κάθε μέρος του σώματος” και “να μιλάνε για σεξουαλικά θέματα σε σεξουαλική γλώσσα”. Στο παιδί πρέπει να “δοθούν πληροφορίες” σχετικά με την “απόλαυση και την ευχαρίστηση όταν κανείς αγγίζει το σώμα του κατά τον  αυνανισμό στην  πρώιμη παιδική ηλικία”, σχετικά με τη “φιλία και αγάπη απέναντι στους ανθρώπους του ίδιου φύλου”, με τη “μυστική αγάπη και την πρώτη αγάπη” και την “ευαισθητοποίηση προς τα δικαιώματά του.“

  • Ηλικία 6-9: Το παιδί πρέπει να ενημερώνεται για την εμμηνόρροια και την εκσπερμάτιση, τις επιλογές για την εγκυμοσύνη, τις διάφορες μεθόδους αντισύλληψης, το σεξ στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένου του Διαδικτύου, την απόλαυση και την ευχαρίστηση όταν αγγίζει το σώμα του (αυνανισμός, αυτοδιέγερση), τη διαφορά ανάμεσα στη φιλία, την αγάπη και τη σφοδρή επιθυμία, τη φιλία και την αγάπη απέναντι στους ανθρώπους του ίδιου φύλου, τις ασθένειες που σχετίζονται με τη σεξουαλικότητα. Πρέπει να «εξετάζουν το σώμα τους, να χρησιμοποιούν σεξουαλική γλώσσα και να αποδεχθούν την ποικιλομορφία».

  • Ηλικία 9-12: Η πρώτη σεξουαλική εμπειρία, η μεταβλητότητα της σεξουαλικής συμπεριφοράς, τα αντισυλληπτικά και η χρήση τους, η ευχαρίστηση, ο αυνανισμός, ο οργασμός, οι διαφορές μεταξύ της ταυτότητας φύλου και του βιολογικού σεξ, μαθαίνουν για τις ΣΜΝ και το HIV και τα σεξουαλικά δικαιώματα. Το παιδί πρέπει να αποκτήσει την ικανότητα των μέσων ενημέρωσης χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο και τα κινητά τηλέφωνα και να ασχοληθεί με την πορνογραφία. Το παιδί πρέπει να μιλάει για το σεξ και να συνειδητοποιεί.

  • Ηλικία 12-15: Το παιδί μαθαίνει την ικανότητα να προμηθεύεται να χρησιμοποιεί προφυλακτικά, να αποκτήσει δεξιότητες επικοινωνίας για να έχει ασφαλές και ευχάριστο σεξ και να αντιμετωπίσει τη ντροπή, το φόβο, τη ζήλια και τις απογοητεύσεις. Το παιδί μαθαίνει πιο σύγχρονα μέσα ενημέρωσης και ασχολείται με την πορνογραφία.

  • Ηλικία 15 και άνω: Ώρα να μάθουν για τον ακρωτηριασμό των γεννητικών οργάνων, την περιτομή, την ανορεξία, τη βουλιμία, τον παρθενικό υμένα και τη συρραφή του, την εγκυμοσύνη στις σχέσεις του ίδιου φύλου, τις υπηρεσίες αντισύλληψης, τα προσχεδιασμένα μωρά, το σεξ συναλλαγής [ευφημισμός για την πορνεία]- και να αποκτήσουν μια κριτική άποψη  των διαφορετικών πολιτιστικών / θρησκευτικών κανόνων που σχετίζονται με την εγκυμοσύνη και τη μητρότητα.»

Λοιπόν, γονείς, διδάξτε στα μωρά σας τον αυνανισμό, μιλήστε για το σεξ στα παιδιά σας, ωθήστε τους σε σεξουαλική δραστηριότητα και αφήστε το σχολείο να τους διδάξει πριν την εφηβεία την αντισύλληψη, την άμβλωση και την λαγνεία για το ίδιο φύλο, την αγάπη και την τεκνοποίηση. Διδάξτε τους πώς να χρησιμοποιούν τα προφυλακτικά, βυθίστε τους στην πορνογραφία, βοηθήστε τα να εθιστούν στο σεξ, ενημερώστε τα ότι όλα αυτά είναι  “δικαίωμά” τους – καταπνίξτε την παιδική τους ηλικία στην άβυσσο της σεξουαλικής εμμονής, μαζί με την αξιοπρέπεια του ανθρώπου και την ελπίδα  των παιδιών σας για μια ευτυχισμένη οικογένεια.

Ποιος διευθυντής σχολείου, δάσκαλος, πατέρας ή μητέρα μπορεί να αντέξει αυτή τη διεθνή αυταρχική πίεση; Όταν ένας οργανισμός υπεύθυνος για την υγεία του κόσμου (ΠΟΥ), μαζί με ένα γερμανικό κυβερνητικό ίδρυμα, καταρτίζει “Πρότυπα για την Σεξουαλική Αγωγή” και δημιουργεί την εντύπωση ότι αυτά προέρχονται από επιστημονική αντικειμενικότητα, τότε «προφανώς» αυτό εξυπηρετεί την ευημερία του παγκόσμιου πληθυσμού, ή μήπως όχι; Το προσάρτημα του εγγράφου περιέχει περιεκτικούς καταλόγους λογοτεχνίας, προγραμμάτων σπουδών, οργανισμών, κέντρων, ιδρυμάτων και οργανώσεων νεολαίας που οδηγούν σε «σεξουαλική διαπαιδαγώγηση» τα παιδιά και τους έφηβους … ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ  μια ολόκληρη γενιά να έχει πέσει στα χέρια μιας πολιτιστικής επαναστατικής μαφίας που φαίνεται  αποφασισμένη να μετατρέψει τις μελλοντικές γενιές σε άμορφες, χωρίς ρίζες, μάζες καταναλωτών εθισμένων και εξαρτημένων από το ΣΕΞ ;!

 

Σεξουαλική κακοποίηση παιδιών και εφήβων και η «πρόληψή» της

Η σεξουαλική κακοποίηση παιδιών και εφήβων είναι πανταχού παρούσα στην κοινωνία μας… Κατά τη διάρκεια της ζωής τους, το 28 τοις εκατό των νέων ηλικίας 14 έως 17 ετών των Η.Π.Α. έχουν πέσει θύματα σεξουαλικής εκμετάλλευσης. Τα παιδιά είναι πιο ευάλωτα σε σεξουαλική κακοποίηση στην ηλικία μεταξύ 7 και 13 ετών…

…Οι αριθμοί δείχνουν ότι μια κοινωνία που τονίζει υπερβολικά την σεξουαλικότητα, μια κοινωνία στην οποία οι ταινίες, η πορνογραφία, η διαφήμιση, τα περιοδικά και η λογοτεχνία προκαλούν συνεχώς τη σεξουαλική επιθυμία, θα χρησιμοποιήσει τους πιο ανυπεράσπιστους, τους πιο ευάλωτους, για να ικανοποιήσει αυτή την επιθυμία: τα παιδιά.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι βαθιές πληγές της σεξουαλικής κακοποίησης τραυματίζουν τα θύματα και διαστρέφουν τη ζωή τους. Γιατί η διαβρωτική σεξουαλικής κακοποίηση των παιδιών δεν αποτελεί εθνικό θέμα; Γιατί δεν αναγνωρίζεται ως μία καρκινική ασθένεια που η κοινωνία πρέπει να καταπολεμήσει; Η απάντηση είναι προφανής: διότι είναι διαδεδομένη, επειδή ο σεξουαλικός εθισμός είναι ένα μαζικό φαινόμενo, επειδή ο πολιτισμός μας δεν διδάσκει τον έλεγχο του σεξουαλικού ενστίκτου  –  ακριβώς  το αντίθετο: διακηρύσσει ένα “δικαίωμα στη σεξουαλική ευχαρίστηση” από την κούνια μέχρι τον τάφο… Υπάρχει όμως μια έντονη αντίφαση. Γιατί δεν υπάρχει καμία αγανάκτηση, δημόσια προσοχή ή πολιτική δράση κατά της καθημερινής σεξουαλικής κακοποίησης εκατοντάδων και χιλιάδων παιδιών ακριβώς μεταξύ μας;

Τώρα η σεξουαλική κακοποίηση δεν είναι μόνο ένα πρόβλημα μεταξύ ενηλίκων και παιδιών, αλλά είναι επίσης ένα πρόβλημα μεταξύ των ίδιων των παιδιών και των εφήβων. Δεν είναι λοιπόν περίεργο, όταν τα μέσα ενημέρωσης και τα σχολεία απασχολούν συνεχώς τα παιδιά με το σεξ. Η Anita Heiliger, ερευνήτρια κακοποίησης στο Γερμανικό Ινστιτούτο Νέων, δείχνει ότι όλο και περισσότεροι ανήλικοι κακοποιούν σεξουαλικά ο ένας τον άλλο «είναι τα παιδιά ηλικίας 14- 16 ετών που διατρέχουν τον υψηλότερο κίνδυνο να κακοποιήσουν σεξουαλικά παιδιά … Στην ηλικιακή ομάδα των 14 έως 16 ετών, τα βίαια σεξουαλικά εγκλήματα  έχουν υπερδιπλασιαστεί τα τελευταία 15 χρόνια.” …

…Τα μεγαλύτερα παιδιά, τα οποία έχουν ήδη μη-ελεγχόμενη πρόσβαση στα ΜΜΕ, τις παραβιάσεις αυτές ως φυσιολογικές. Μερικά παιδιά καταναλώνουν πορνογραφικό υλικό στο σπίτι των γονέων τους, στη γειτονιά τους ή στα κινητά τηλέφωνα των συμμαθητών τους και εκδραματίζουν τις εγκληματικές σκηνές στο παιχνίδι τους! … όλοι συμφωνούν ότι τα παιδιά και οι έφηβοι πρέπει να προστατευθούν από αυτό. Όμως πώς; Η υγιής κοινή λογική λέει ότι η σεξουαλικοποίηση από τα ΜΜΕ και το σχολείο πρέπει να σταματήσει. Τα παιδιά έχουν το δικαίωμα ενός ασφαλούς περιβάλλοντος, όπου μπορούν να είναι παιδιά! Αλλά οι επαγγελματίες μεταπράτες του παιδικού σεξ, που παρουσιάζουν τους εαυτούς τους ως «ειδικούς επιστήμονες» έχουν άλλη άποψη… Η σεξουαλικοποίηση των παιδιών συστήνεται ως πρόληψη της κακοποίησης.

 

Μέθοδοι και κίνδυνοι χειραγωγικής σεξουαλικοποίησης παιδιών και εφήβων

Είναι ένα αριστούργημα των πολιτιστικών επαναστατών να  αφαιρούν το σύστημα αξιών της κοινωνίας από τη σχολική σεξουαλική  αγωγή χωρίς να προκαλούν  κάποια αξιοσημείωτη αντίσταση. Αυτό απαιτεί εξελιγμένες τεχνικές χειρισμού. Αυτές περιλαμβάνουν τις ακόλουθες:

  • Παρουσιάζονται στον κόσμο των ενηλίκων ως «επιστημονικοί εμπειρογνώμονες».

  • Παρουσιάζονται στους νέους ως ικανοί, γεμάτοι κατανόηση φίλοι και συνήγοροι εναντίον αυστηρών, άπονων  γονέων.

  • Προσαρμόζουν τη γλώσσα τους στη γλώσσα της νεολαίας και τα γραφικά σε κόμικς για παιδιά.

  • Προβάλλουν μια σεξουαλικότητα με παραχωρήσεις ως το κύριο ρεύμα: “Αυτό είναι φυσιολογικό!”

  • Υποκρίνονται ότι υπάρχει πίεση από συνομηλίκους: “Όλοι το κάνουν!”

  • Δεν αναφέρουν το γάμο ή την οικογένεια.

  • Προβάλλουν ελλειμματικές μορφές οικογένειας -μονογονεϊκές οικογένειες, συνοθυλεύματα οικογενειών, οικογένειες με μέλη από αλλεπάλληλους χωρισμούς, οικογένειες ομοφυλόφιλων και διαφυλικών- ως ίσες με τις παραδοσιακές οικογένειες (μητέρα-πατέρας-παιδιά).

  • Καταστρέφουν την αίσθηση της ντροπής με διάφορους τρόπους:

– Παρουσιάζοντας πλαστικά πέη, μήτρες και προφυλακτικά.

– Αναπαριστώντας λεπτομερώς τη σεξουαλική συμπεριφορά με λέξεις, εικόνες, ταινίες και βίντεο.

– Εξαναγκάζοντας τους μαθητές να περιγράφουν λεκτικά τις σεξουαλικές πράξεις στην τάξη

– Παίζοντας παιχνίδια ρόλων με σεξουαλικό προσανατολισμό και κάνοντας   σωματικές ασκήσεις.

– Χρησιμοποιούν  εφήβους για εκπαίδευση συνομηλίκων εφήβων.

– Συνδέουν τη γενετήσια ορμή των εφήβων με τους πολιτιστικούς-επαναστατικούς στόχους των ενηλίκων εκπαιδευτών σεξ, μέσω της συνεχούς διέγερση του γενετήσιου ενστίκτου των παιδιών και των εφήβων.

Οι μεγάλοι κίνδυνοι της πρώιμης σεξουαλικής δραστηριότητας είναι ευρέως γνωστοί, ακόμη και στις δημόσιες αρχές που προωθούν την πρώιμη σεξουαλικότητα των παιδιών και των εφήβων. Αυτοί οι κίνδυνοι περιλαμβάνουν:

α) Εφηβική εγκυμοσύνη και άμβλωση.

β) Βλάβες στην υγεία από χρήση αντισυλληπτικών

γ) Λοίμωξη από σεξουαλικές παθήσεις.

δ) Ψυχολογική βλάβη που μπορεί να οδηγήσει σε κατάθλιψη και αυτοκτονία.

ε) Χαμηλότερα επιτεύγματα

στ) Αποδυναμωμένη ικανότητα για δέσμευση ….

 

Δώδεκα σημαντικές αιτίες για να σταματήσει η σεξουαλικοποίηση των παιδιών από το Κράτος

Η πρόταση της σύγχρονης σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και της λεγόμενης πρόληψης της κακοποίησης είναι η υπόθεση ότι, τα παιδιά θέλουν και χρειάζονται σεξουαλική διέγερση και δραστηριότητα ήδη από την βρεφική ηλικία. Χωρίς καμία επιστημονική αιτιολόγηση, αυτό παρουσιάζεται ως ανθρωπολογικός νόμος της φύσης. Αντιβαίνει στην φυσική ορμονική ανάπτυξη, η οποία παρουσιάζει ένα μακρύ λανθάνον στάδιο μέχρι την εφηβεία (βλέπε σημείο 5 παρακάτω). Αποκρύπτει το γεγονός ότι ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι ασχολούνται με το σεξ είναι μια βασική ηθική απόφαση… Προς το συμφέρον του παιδιού και του μέλλοντος της κοινωνίας,  η σεξουαλικοποίηση των παιδιών και της νεολαίας από το κράτος και τα μέσα ενημέρωσης πρέπει να σταματήσει. Μια κυβέρνηση προσανατολισμένη προς την ευημερία των πολιτών και  υπεύθυνοι γονείς  οφείλουν στην επόμενη γενιά για να την προετοιμάσουν για γάμο και οικογένεια.

Υπάρχουν 12 σημαντικοί λόγοι για αυτό:

 

1. Η απορρύθμιση της σεξουαλικότητας οδηγεί σε πολιτιστική αποσύνθεση

Επειδή τα ανθρώπινα όντα έχουν ελεύθερη βούληση, χρειάζονται μια πυξίδα για το καλό και το κακό. Όταν πρόκειται για τη σεξουαλικότητα, οι άνθρωποι βιώνουν μια ένταση μεταξύ του βιολογικού ενστίκτου και μιας κλήσης προς την αγάπη που είναι ανοιχτή στη δημιουργία μιας νέας ζωής… Η καταστροφή της οικογένειας, η φθίνουσα πορεία των  επιτεύξεων, οι διαδεδομένες ψυχολογικές διαταραχές, η εξάπλωση των σεξουαλικά μεταδιδόμενων ασθενειών και η θανάτωση αγέννητων παιδιών κατά εκατομμύρια είναι συναγερμοί που σηματοδοτούν ότι η κοινωνία βρίσκεται σε παρακμή. Ο διαχωρισμός της σεξουαλικότητας από την τεκνοποίηση μέσω της αντισύλληψης και της άμβλωσης έχει προκαλέσει  δημογραφική καταστροφή…

 

2. Η απορρύθμιση της σεξουαλικότητας καταστρέφει την οικογένεια ως το βέλτιστο περιβάλλον για τα παιδιά

Η οικογένεια είναι θεμελιωμένη στο δια βίου μονογαμικό γάμο ενός άνδρα και μιας γυναίκας που είναι πρόθυμοι να αποκτήσουν παιδιά… Τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται αρετές για να είναι σε θέση να εκπληρώσουν τη δική τους επιθυμία για οικογένεια. Η οικογένεια, ως ”η φυσική και θεμελιώδης ομαδική μονάδα της κοινωνίας” (Οικουμενική Διακήρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων), ενσωματώνει την κοινωνία στα βασικά ανθρωπολογικά σημεία της: τη σχέση ανδρών και γυναικών και τη σχέση μεταξύ των γενεών. Οι επιστημονικές μελέτες επιβεβαιώνουν αυτό που όλοι γνωρίζουν: τα παιδιά ευδοκιμούν περισσότερο σε μια σταθερή οικογένεια με τους βιολογικούς τους γονείς σε έναν γάμο χαμηλής σύγκρουσης…

 

3. Η σεξουαλικοποίηση κλέβει από τα παιδιά την παιδική τους ηλικία

Όταν περιγράφουμε ένα “αθώο παιδί”, μεταξύ άλλων, εννοούμε την ελευθερία από τις σεξουαλικές σκέψεις, τις εικόνες, τις επιθυμίες και τις δραστηριότητες. Αυτή η αθωότητα είναι ουσιαστικά ο ορισμός της παιδικής ηλικίας και, μέχρι να ξεκινήσει η σεξουαλική επανάσταση στα τέλη της δεκαετίας του ’60, προστατευόταν ενεργά από τους ενήλικες. Τα παιδιά χρειάζονται περιθώρια για δημιουργικό παιχνίδι, ανακάλυψη και μάθηση, όπου το αίσθημα της ντροπής τους γίνεται σεβαστό και όπου δεν χρειάζεται να φοβηθούν σεξουαλική εισβολή. Χρειάζονται ενήλικες που θα ανταποκριθούν στην περιέργειά τους για τη δημιουργία ανθρώπινης ζωής με υπευθυνότητα, ευαισθησία και με τρόπο κατάλληλο για την ηλικία τους…

…Ο πολιτισμός δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς τον έλεγχο των παρορμήσεων, ιδιαίτερα την επιθετικότητα και την ανάγκη άμεσης ικανοποίησης. Βρισκόμαστε συνεχώς σε κίνδυνο να καταληφθούμε από βαρβαρότητα, να παρασυρθούμε από τη βία, την απερισκεψία, το ένστικτο, τον εγωισμό. Η ντροπή είναι ο μηχανισμός με τον οποίο η βαρβαρότητα κρατιέται σε απόσταση… Ως εκ τούτου, η εμφάνιση συναισθημάτων ντροπής απετέλεσε ένα πλούσιο και ευαίσθητο ζήτημα της επίσημης και άτυπης εκπαίδευσης του παιδιού.

 

4. Η σεξουαλικοποίηση των παιδιών και των εφήβων υπονομεύει τη γονική εξουσία

Οι γονείς δεσμεύονται στα τα παιδιά τους με την αγάπη και αναλαμβάνουν μόνιμη ευθύνη γι’ αυτά. Συνεπώς, υποχρεώνονται στην ηθική ανατροφή των παιδιών τους, η οποία έχει καθιερωθεί ως αναφαίρετο ανθρώπινο δικαίωμα. Στον ΟΗΕ και στην ΕΕ υπάρχει μια μάχη για τη θέσπιση ”των δικαιωμάτων των παιδιών” στο Σύνταγμα. Ο στόχος είναι η διάλυση της γονικής εξουσίας και η σεξουαλικοποίηση των παιδιών. Ο Σίγκμουντ Φρόιντ πίστευε ότι η πρόωρη σεξουαλική δραστηριότητα στα παιδιά εμπόδιζε την ανατροφή τους: «Έχουμε δει από την εμπειρία μας ότι αποπλανητικές (ερωτικές) εξωτερικές επιρροές μπορούν να προκαλέσουν πρόωρη διατάραξη του λανθάνοντος σταδίου ή την εξαφάνισή του … και ότι οποιαδήποτε τέτοια πρόωρη σεξουαλική δραστηριότητα εμποδίζει την  ικανότητα του παιδιού για αγωγή

 

5. Η σεξουαλικοποίηση των παιδιών και των εφήβων είναι αντίθετη με την ορμονική ανάπτυξή τους

Η ορμονική ανάπτυξη των αγοριών και των κοριτσιών παρουσιάζει μια μακρά λανθάνουσα περίοδο, η οποία διαρκεί από λίγο μετά τη γέννηση έως την εφηβεία. Τα επίπεδα της αντρικής  ορμόνης τεστοστερόνης και των γυναικείων οιστρογόνων ορμονών αυξάνονται κατά τους πρώτους 1-2 μήνες μετά τη γέννηση και στη συνέχεια πέφτουν σε ένα σταθερό χαμηλό επίπεδο μέχρι την εφηβεία. Πριν την εφηβεία το επίπεδο των ορμονών αυξάνεται απότομα ξανά και  φθάνει σε σχετικά σταθερό επίπεδο ενηλίκων μόνο αρκετά χρόνια αργότερα. Ως εκ τούτου, σε φυσικό επίπεδο, οι νέοι μεγαλώνουν μόνο σταδιακά προς τη σεξουαλική ωριμότητα. Η επίτευξη της ψυχολογικής ωριμότητας είναι μια διαδικασία ακόμα μεγαλύτερης διάρκειας.

 

6. Ο καθ' έξιν αυνανισμός προκαλεί καθήλωση σε ναρκισσιστική σεξουαλικότητα

Με το να οδηγεί κανείς τα παιδιά σε καθ' έξιν αυνανισμό τα εισαγάγει σε μια ναρκισσιστική σεξουαλική ικανοποίηση, η οποία στη συνέχεια εμποδίζει την ικανότητά τους για ώριμη σεξουαλική συμπεριφορά ως μέρος της αγάπης για ένα άλλο πρόσωπο. Ένα πρόσωπο που αυνανίζεται είναι εγωκεντρικά προσηλωμένο στον εαυτό του και είναι απομονωμένο. Αυτό αποκλείει την ωριμότητα που είναι απαραίτητη για την αγάπη που πηγάζει από την αυταπάρνηση. Ο αυνανισμός μπορεί γρήγορα να γίνει συνήθεια, και μια συνήθεια μπορεί να γίνει εθισμός. Πίσω από τον καθ' έξιν αυνανισμό βρίσκονται ψυχολογικά προβλήματα, όπως η απουσία αγάπης και ειλικρινών σχέσεων, τα οποία απλά επιδεινώνονται με τον αυνανισμό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την εξασθένηση της αυτοεκτίμησης. Ο αυνανισμός συνοδεύεται από σεξουαλικές φαντασιώσεις, οι οποίες συχνά μπορούν να οδηγήσουν σε πορνογραφία, η οποία με τη σειρά της προκαλεί την επιθυμία για περαιτέρω αυνανισμό – ένας φαύλος κύκλος στον οποίο εκατομμύρια ανδρών είναι παγιδευμένα.

 

7. Η αβεβαιότητα σχετικά με την αρσενική και θηλυκή σεξουαλική ταυτότητα λόγω της γενικά αποδεκτής διάστασης των φύλων οδηγεί σε διαταραχές της προσωπικότητας

Ένα άτομο είναι ισχυρό όταν ξέρει ποιος είναι και αυτοπροσδιορίζεται θετικά – αυτό ονομάζεται ταυτότητα. Η ταυτότητα είναι αυτό που είμαι και αυτό που είμαι είναι καλό. Αν κάποιος δεν ξέρει ποιος είναι, είναι αδύναμος… Οι δεσμοί που υποστηρίζουν την ταυτότητα γίνονται όλο και πιο αδύναμοι σήμερα: η θρησκεία, το έθνος, η οικογένεια, η πατρίδα, οι πολιτιστικές παραδόσεις και η ταύτιση με ένα επάγγελμα. Αλλά ένα πράγμα είναι βέβαιο σε όλη την ανθρώπινη ιστορία: οι άνθρωποι γεννιούνται ως άνδρες ή γυναίκες και βρίσκουν την ταυτότητά τους με το να γίνονται αυτό που είναι ως άνδρες ή γυναίκες. Η επιθυμία να ληστέψουν τους ανθρώπους από αυτή την τελευταία  βεβαιότητα είναι μια σύγχρονη τρέλα που απειλεί τα θεμέλια της ανθρώπινης ύπαρξης… Η αποδόμηση της ταυτότητας των φύλων μέσω της «εκπαίδευσης στη διαφορετικότητα» και η διάλυση των «στερεοτύπων φύλου» είναι ένα ανεύθυνο πείραμα σε ανυπεράσπιστα παιδιά.

 

8. Η ενθάρρυνση της «αποκάλυψης της ομοφυλοφιλίας» στην εφηβεία αποτελεί επίθεση στη φυσική ανάπτυξη της ετεροφυλοφιλικής ταυτότητας φύλου

Η δημόσια σεξουαλική εκπαίδευση ενθαρρύνει τους εφήβους να “δηλώσουν ομοφυλόφιλοι”. Παρουσιάζει ελκυστικό για τα παιδιά που βρίσκονται σε μεταβαλλόμενη εφηβική φάση διαμόρφωσης ταυτότητας να δηλώσουν ομοφυλοφιλικό προσανατολισμό, παρόλο που η μεγάλη πλειοψηφία των παιδιών ξεπερνά φυσιολογικά αυτή τη φάση και δημιουργεί μια σταθερή ετεροφυλοφιλική ταυτότητα.

Το 2007, μια μεγάλης κλίμακας αμερικανική μελέτη σχετικά με την μεταβλητότητα του σεξουαλικού προσανατολισμού στη νεολαία μεταξύ 16 και 22 ετών διαπίστωσε ότι η πιθανότητα ενός ομοφυλοφιλικού ή αμφιφυλόφιλου προσανατολισμού που αλλάζει προς ετεροφυλοφιλία εντός ενός έτους είναι τουλάχιστον 25 φορές υψηλότερη από ό, τι το αντίστροφο. Στους περισσότερους έφηβους τα αισθήματα ομοφυλοφιλίας υποχωρούν. Μεταξύ των 16χρονων, το 98% βιώνει μια αλλαγή από την ομοφυλοφιλία ή την αμφιφυλοφιλία στην ετεροφυλοφιλία. Περίπου το 70% των 17χρονων αγοριών που ανέφεραν αποκλειστικά ομοφυλόφιλη έλξη έδειξαν έναν αποκλειστικά ετεροφυλόφιλο προσανατολισμό στην ηλικία των 22 ετών…

 

9. Η απόκρυψη των κινδύνων από τις ομοφυλοφιλικές πρακτικές θέτει σε κίνδυνο τους νέους

Οι επιστημονικές μελέτες δείχνουν αυξημένους σωματικούς και ψυχικούς κινδύνους από την ομοφυλοφιλική συμπεριφορά…. Ο Dr. Christl Vonholdt, εμπειρογνώμονας για τους κοινωνικούς παράγοντες της ομοφυλοφιλίας, παρατηρεί με ακρίβεια ότι “οι ομοφυλοφιλικές ομάδες πίεσης  (lobby) συχνά ισχυρίζονται ότι αυτά τα προβλήματα προκαλούνται από την απόρριψη της ομοφυλοφιλίας από την κοινωνία. Έως τώρα, δεν υπάρχει καμία απόδειξη αυτού του ισχυρισμού”… Είναι καθήκον  των υπεύθυνων πολιτικών και φροντιστών να εξηγούν στους νέους τους κινδύνους της ομοφυλοφιλικής συμπεριφοράς. Αυτό δεν είναι περισσότερο ”διάκριση” κατά των νέων με ομοφυλόφιλα συναισθήματα από όσο είναι ”διάκριση” κατά των καπνιστών η εξήγηση των κινδύνων του καπνίσματος.

 

10. Η παρουσίαση των διαλυμένων οικογενειακών δομών ως “κανονικών” εμποδίζει τα παιδιά να ξεπεράσουν τις οδυνηρές ψυχολογικές συνέπειες

…Τα παιδιά βασίζονται στην ενότητα μεταξύ πατέρα και μητέρας για την ύπαρξή τους. Η καταστροφή αυτού του δεσμού δημιουργεί βαθιά και συχνά τραυματική ψυχική ταλαιπωρία  στα παιδιά. Ο ψυχολογικός πόνος, ο οποίος συχνά συνοδεύεται από δραστικές υλικές και κοινωνικές συνέπειες, πρέπει να αναγνωριστεί ως πραγματικός για να μπορέσουν τα παιδιά να τον ξεπεράσουν…

 

11. Η καταστροφή της οικογένειας οδηγεί στον έλεγχο της ανατροφής – διαπαιδαγώγησης των παιδιών από το κράτος

Αυτό που δεν διδάσκεται στην οικογένεια πιθανώς δεν θα το μάθει κανείς στην ενήλικη ζωή. Αυτό περιλαμβάνει βασική εμπιστοσύνη, αφοσίωση, καλούς τρόπους, προθυμία για μάθηση, παραγωγικότητα, αυτοπεποίθηση και πολλά άλλα. Όσο λιγότερο γίνεται αυτή η προσωπική διαμόρφωση μέσα στην οικογένεια, τόσο περισσότερο πρέπει να την αναλαμβάνουν δημόσια χρηματοδοτούμενες υπηρεσίες νεολαίας, στέγες νέων, ψυχίατροι, φυλακές, κοινωνικοί λειτουργοί, θεραπευτές, γιατροί και αστυνομία…

 

12. Η δημογραφική κρίση είναι αποτέλεσμα του διαχωρισμού της σεξουαλικότητας από τη γονιμότητα

…Ο ενεργός πληθυσμός συρρικνώνεται και το αυξανόμενο προσδόκιμο ζωής αυξάνει δυσανάλογα τον ηλικιωμένο πληθυσμό – μια τάση που σίγουρα θα κάνει το σύστημα κοινωνικής πρόνοιας να καταρρεύσει. Λαμβάνοντας υπόψη αυτήν την εξέλιξη, γιατί η κυβέρνηση εκπαιδεύει τα παιδιά και τους εφήβους να γίνουν ειδικοί στην αντισύλληψη και να ανοίγει το δρόμο για την έκτρωση και την ομοφυλοφιλία;

Το καλοκαίρι του 2011, όταν αφηνιασμένοι νέοι πυροδότησαν ολόκληρους δρόμους, ο πρωθυπουργός Ντέιβιντ Κάμερον δήλωσε: «Αν θέλουμε να έχουμε ελπίδα να διορθώσουμε τη διαλυμένη κοινωνία μας, πρέπει να ξεκινήσουμε από την  οικογένεια και την γονεϊκότητα. Έτσι: από εδώ και πέρα ​​θέλω ένα «τεστ οικογένειας» που να εφαρμόζεται σε όλες τις πολιτικές. Εάν βλάπτει τις οικογένειες, εάν υπονομεύει τη δέσμευση, εάν καταπατά τις αξίες που κρατούν τους ανθρώπους ενωμένους, ή σταματά τις οικογένειες από το να είναι μαζί, τότε δεν πρέπει να το κάνουμε».

 

Οι ασυνέπειες τής σεξουαλικής επαναστατικότητας

… Πού είναι τα επιχειρήματα και η επιστημονική έρευνα που δείχνουν ότι η πρώιμη, μη δεσμευμένη, αδιάκριτη σεξουαλικότητα προς το ίδιο φύλο κάνει τους ανθρώπους υγιείς, ικανούς, έτοιμους για δέσμευση, πρόθυμους να τεκνοποιήσουν και ευτυχισμένους; Οι νέοι πρέπει να ενημερώνονται ειλικρινά για τους κινδύνους της αντισύλληψης, την εξάπλωση των σεξουαλικά μεταδιδόμενων ασθενειών, τον κίνδυνο μακροχρόνιων αρνητικών συνεπειών από την άμβλωση, τους ψυχολογικούς τραυματισμούς που προκαλούνται από διαλυμένες σχέσεις και τους ειδικούς κινδύνους της ομοφυλοφιλίας. Γιατί γίνονται «μαθήματα» από ομοφυλόφιλα ζευγάρια μαθήματα και όχι από ετεροφυλόφιλα παντρεμένα ζευγάρια - παντρεμένα ζευγάρια που μπορούν να δώσουν ελπίδα, ακόμη και στα παιδιά των διαλυμένων σπιτιών, ότι η ευχάριστη οικογενειακή ζωή είναι δυνατή; …

Οι σεξουαλικοί επαναστάτες μιλούν για αγάπη, αλλά εξαπατούν τους ανθρώπους σε απεριόριστη ικανοποίηση των παρορμήσεων, που καταστρέφει την αγάπη. Και κάνουν ακόμα μεγαλύτερη ζημιά:

• Υπόσχονται  ελευθερία, αλλά παρέχουν εξάρτηση από το σεξ.

• Μιλούν για ευθύνη, αλλά οδηγούν τους ανθρώπους σαν κοπάδι σε συμπεριφορές που υποβαθμίζουν τους άλλους ως σεξουαλικά αντικείμενα.

• Περιοδεύουν βγάζοντας λόγους υπέρ της ελεύθερης επιλογής φύλου, σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας, αλλά αρνούνται τη δυνατότητα αλλαγής από ομοφυλόφιλο σε ετεροφυλόφιλο.

• Λένε ότι θέλουν να προστατεύσουν τους ανθρώπους από τον ιό HIV, αλλά ενθαρρύνουν την απόκρυψη μιας λοίμωξης και προωθούν το πρωκτικό σεξ με πολλούς συντρόφους.

• Προπαγανδίζουν το «ασφαλές σεξ» με προφυλακτικά, αλλά δεν μπορούν να συγκρατήσουν την έκρηξη σεξουαλικά μεταδιδόμενων ασθενειών – ούτε μπορούν να μειώσουν τον αριθμό των νέων μολύνσεων από τον ιό HIV στους άνδρες που έχουν σεξουαλική επαφή με άλλους άνδρες.

• Ισχυρίζονται ότι θέλουν να προστατεύσουν τα παιδιά από την κακοποίηση, αλλά καταστρέφουν την αίσθηση της ντροπής τους, αφήνοντάς τα ανυπεράσπιστα στις σεξουαλικές επιθέσεις.

• Θέλουν να ενισχύσουν την αυτοεκτίμηση των παιδιών μέσω εμπειριών σεξουαλικής ευχαρίστησης αλλά καταστρέφουν την αθωότητά τους και την παιδική τους ηλικία.

• Προωθούν τα “δικαιώματα των παιδιών” αλλά κάνουν τα παιδιά ανυπεράσπιστα καταστρέφοντας το οικογενειακό τους δεσμό με τους γονείς τους.

 

Ποιος κερδίζει;

…Ποιος λοιπόν επωφελείται από τη σεξουαλικοποίηση των παιδιών και των εφήβων και από την παιδεία «πολυμορφίας»; Πολλοί παίκτες έρχονται στο μυαλό:

• Όσοι θέλουν να παράγουν ανθρώπους χωρίς ρίζες που μπορούν να χειραγωγηθούν για παγκόσμιους στρατηγικούς σκοπούς.

• Όσοι ενδιαφέρονται να μειώσουν την παγκόσμια αύξηση του πληθυσμού χωρίς να αλλάξουν την παγκόσμια κατανομή του πλούτου.

• Όσοι ενδιαφέρονται να δουν τα δυτικά έθνη να βυθίζονται σε έναν «δημογραφικό χειμώνα».

• Όσοι ενδιαφέρονται για την εξάλειψη της θρησκείας, ειδικά του χριστιανισμού.

• Όσοι υποφέρουν κάτω από την «ετεροφυλόφιλη κανονικότητα» και επιθυμούν να κερδίσουν την αναγνώριση μέσω της διάλυσής της.

Όλα όσα περιγράφονται σε αυτό το κεφάλαιο μπόρεσαν να συμβούν επειδή ήταν καλά κρυμμένα κάτω από έναν μανδύα σιωπής... Το να αποφεύγει κανείς να κοιτάξει είναι ο εύκολος τρόπος…Ωστόσο, οι άνθρωποι δεν θα μπορούν να μην κοιτάζουν πλέον τα δεινά των κατεστραμμένων οικογενειών… Ως εκ τούτου, εδώ είναι μια σειρά από δυσάρεστες ερωτήσεις για όλους τους γονείς και για όλους εκείνους που ελπίζουν να γίνουν γονείς:

• Θέλετε τα παιδιά σας από το νηπιαγωγείο να ενθαρρύνονται στο να αυνανίζονται και να συμμετέχουν σε σεξουαλικό παιχνίδι;

• Θέλετε τα παιδιά σας, σε όλες τις βαθμίδες από το δημοτικό σχολείο να εξοικειωθούν με μεθόδους αντισύλληψης και με όλα τα είδη σεξουαλικών πρακτικών; Θέλετε να καταστραφεί η αίσθηση της ντροπής τους;

• Θέλετε τα παιδιά σας να θεωρούν ότι όλοι οι “σεξουαλικοί προσανατολισμοί” είναι ίσοι;

• Θέλετε ο γιος ή η κόρη σας να ενθαρρυνθούν προς την ομοφυλοφιλία από το σχολείο και οι κίνδυνοι συνειδητά να αποκρύπτονται;

• Θέλετε τα παιδιά σας να έχουν τα δικά τους “δικαιώματα” που αποδυναμώνουν τη δική σας γονική εξουσία;

• Θέλετε τα παιδιά σας να μεγαλώσουν χωρίς ηθικά πρότυπα ή πίστη στο Θεό;

…Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και η πολιτική προπαγάνδα δημιουργούν την εντύπωση ότι οι οικογένειες που αποτελούνται από παντρεμένους γονείς και τα παιδιά τους είναι μια ξεπερασμένη κοινωνική δομή προηγούμενων εποχών … Παρά τις δεκαετίες πολιτικών καταστροφικών για την οικογένεια, τα τρία τέταρτα των παιδιών στην Ευρώπη εξακολουθούν να ζουν με παντρεμένους γονείς. Οι νέοι  λαχταρούν την αληθινή αγάπη και την αφοσίωση. Πάνω από τρία τέταρτα εφήβων πιστεύουν ότι “κάποιος χρειάζεται μια οικογένεια για να είναι πραγματικά ευτυχισμένος”. Οι ενήλικες θα πρέπει να τους βοηθούν να εκπληρώσουν αυτή τη λαχτάρα…

Σε μια δημοκρατική κοινωνία, θα περίμενε κανείς την πολιτική να στοχεύει προς το  καλύτερο συμφέρον τους. Προφανώς, υπήρξε βλάβη του βασικού μηχανισμού της δημοκρατίας, ώστε να μεταφραστούν τα συμφέροντα της τεράστιας πλειοψηφίας του πληθυσμού στη λήψη πολιτικών αποφάσεων από τις πολιτικές παρατάξεις. Στα μεγάλα υπαρξιακά ζητήματα της κοινωνίας, εκείνα που επηρεάζουν τη ζωή του ατόμου, η πλειοψηφία του λαού δεν αντιπροσωπεύεται πλέον από το κοινοβούλιο ή την κυβέρνηση…

Είναι πλέον καιρός να τερματιστεί η σεξουαλική πολιτική που λειτουργεί ενάντια στην ευημερία του ευρύτερου κοινού και της επόμενης γενιάς και είναι πλέον καιρός τα σχολεία να αρχίσουν να διδάσκουν στα παιδιά και τους εφήβους τις αξίες και τις δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να εκπληρώσουν την επιθυμία τους για γάμο και οικογένεια.

 Αναδημοσίευση από: https://odysseia-society.gr

oodegr.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου