8 Οκτ 2023

Βέλγος γιατρός κάνει «ευθανασία» με μαξιλάρι…

velgos giatros kanei efthanasia me maksilari 01

 Όταν  η ασθενής δεν πέθανε με την υποβοηθούμενη αυτοκτονία, ο γιατρός της την έπνιξε με ένα μαξιλάρι

Από τη Wesley Smith,

11 Σεπτεμβρίου 2023, Βρυξέλλες, Βέλγιο

Η ευθανασία δεν είναι πρακτική της ιατρικής. Δεν είναι  φιλάνθρωπη πράξη. Απλά η διενεργούμενη ανθρωποκτονία χρησιμοποιεί «ιατρική» έκφραση για να γίνει αποδεκτή.

Απόδειξη για αυτό: Όταν ένας γιατρός προσπάθησε να κάνει θανατηφόρα ένεση σε μια ασθενή ευθανασία και εκείνη δεν πέθανε, αυτός την έπνιξε με ένα μαξιλάρι.

Η ιστορία όπως αναφέρεται στη Daily Telegraph της Νέας Ζηλανδίας:

Μια Βελγίδα σε τελικό στάδιο νόσου, υπέστη «ευθανασία» με ασφυξία από μαξιλάρι, από τον γιατρό της, όταν τα θανατηφόρα φάρμακα που ζήτησε να της χορηγηθούν για να τερματίσει τη ζωή της αποδείχθηκαν ανεπαρκή, σύμφωνα με αναφορές των Βελγικών ΜΜΕ. Όταν το κοκτέιλ των φαρμάκων απέτυχε να προκαλέσει το «επιθυμητό» αποτέλεσμα, ο γιατρός φέρεται να χρησιμοποίησε ένα μαξιλάρι για να πνίξει τη γυναίκα και να βάλει τέλος στη ζωή της. Η μεταθανάτια ιατροδικαστική εξέταση έδειξε σημάδια ασφυξίας.

Ένας «ειδικός» στην ιατρική θανάτωση εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για το τρόπο θανάτου:

Ο Βέλγος πολιτικός και γιατρός Jacques Brotchi δήλωσε στο RTL Info: «Αυτό που συνέβη δεν είναι ευθανασία. Αυτή η τρομερή κατάσταση υποτιμά τη χειρονομία της ευθανασίας, η οποία συνοδεύει ένα άτομο μέχρι το τέλος χωρίς πόνο».

Όχι, δεν συμφωνούμε! Αυτό ακριβώς είναι η ευθανασία — η οποία, σε τελική ανάλυση, έχει στόχο αποκλειστικά την επίσπευση του θανάτου του ασθενούς. Η χρήση «φαρμάκων» και η παρουσία του γιατρού είναι απλώς ένα επικάλυμμα που κρύβει τη σκληρή αλήθεια για αυτό που γίνεται.

Η οικογένεια σχεδιάζει να κάνει μήνυση. Ο δικηγόρος που εκπροσωπεί την οικογένεια, είπε ότι οι συγγενείς δεν απαιτούν «βαριές κυρώσεις» και πρόσθεσε: «Εφόσον υπάρχουν κανόνες, πρέπει οι θάλαμοι των ασθενών να μην μετατρέπονται σε σκηνές διάπραξης  εγκλημάτων, όπου μπορούν να συμβούν τα πάντα».

Ειλικρινά, αυτή διαμαρτυρία του δικηγόρου δεν έχει λογική.

Γιατί η δολοφονία να θεωρείται «ιατρική πράξη» εάν η γυναίκα πεθάνει από τη θανατηφόρο ένεση και «εγκληματική πράξη» εάν πεθάνει από ασφυξία; Ο στόχος του γιατρού ήταν να διακόψει τη ταλαιπωρία της οδηγώντας την στο θάνατο και αυτός ο στόχος επιτεύχθηκε.

Επιπλέον*, είναι αναμενόμενο ένας γιατρός που έχει απάνθρωπη συνείδηση και σκοτώνει με φάρμακα να είναι άνετος στο να σκοτώσει και «επεμβατικά». Πρόκειται για γιατρό που καταπάτησε τον όρκο του μία φορά θανατώνοντας αντί να θεραπεύει, γιατί να μην τον αθετήσει και άλλες φορές;

Μια άλλη εκδοχή της ιστορίας αναφέρει ότι ο πνιγμός εκτελέστηκε από νοσηλεύτριες, όταν ο γιατρός απέτυχε να ναρκώσει «παρηγορητικά» την ασθενή, κάτι διαφορετικό από την διαδικασία της ευθανασίας. Αν είναι αλήθεια, και αυτή η πράξη θεωρείται φόνος σύμφωνα με το νόμο, εφόσον η ασθενής δεν είχε ζητήσει να φύγει έτσι από τη ζωή, δηλαδή δεν ήταν στις προσυμφωνημένες διαδικασίες θανάτου. Και πάλι αναμένεται εντιμότητα από άτομα που ήδη αποφάσισαν να δρουν παράτυπα και δολοφονικά*.

Περιέργως, δεν έχει κατατεθεί ποινική δίωξη από τους συγγενείς της γυναίκας, παρόλο που η δολοφονία έλαβε χώρα το 2022, κάτι που —από μόνο του— δηλώνει πως η κουλτούρα του θανάτου διαστρεβλώνει την ηθική σκέψη και την συγγενική αγάπη ακόμη.

* Σχόλιο «Μαμά Μπαμπάς και Παιδιά»

Πηγές:

1. https://www.nationalreview.com/corner/belgian-doctor-euthanizes-patient-with-a-pillow/  

2. https://www.lifenews.com/2023/09/11/when-an-assisted-suicide-patient-didnt-die-a-doctor-smothered-her-with-a-pillow/

https://mumdadandkids.gr/vioithiki-iatriki/velgos-giatros-kanei-efthanasia-me-maksilari

1 σχόλιο:

  1. Δημήτριος Εμμανουήλ είπε,
    Είναι καιρός οι Χριστιανοί αδελφοί μας να μελετήσουν την Ορθόδοξη θεολογία του θανάτου (περί Σταυρού και Αναστάσεως) για να μπορέσουν να νικήσουν τον φόβο του θανάτου. Εξάλλου η αφοβία είναι η μάνα που γεννά Αγίους, ομολογητές, γνήσιους αρνητές του ψεύδους... Αξία λόγου και μελέτης είναι και τα όσα αναφέρει ο π. Χαράλαμπος Βασιλόπουλος (εις το βιβλίο Ερμηνεία της Αποκάλυψης) για τη πρώτη φιάλη : Και εγένετο έλκος πονηρόν και κακόν! Ότι σε καιρό πανδημίας οι πιστοί φρόντιζαν αρρώστους και ενταφίαζαν νεκρά σώματα με κίνδυνο να αρρωστήσουν και να πεθάνουν αλλά καθόλου δεν πονηρεύονταν (γιατί απλά δεν φοβόταν τον θάνατο). Άλλο ήταν αυτό π' ονηρεύονταν....
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή