6 Ιαν 2023

Ἀνακοίνωση γιὰ μὴ παράσταση Μητροπολίτου Μόρφου στὴν ἐνθρόνιση τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου Κύπρου κ. Γεωργίου.

Πληροφοροῦμε τὸ εὐσεβὲς χριστεπώνυμο πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας Κύπρου, ὅτι ὁ Πανιερώτατος Μητροπολίτης Μόρφου κ. Νεόφυτος θὰ ἤθελε νὰ παραστεῖ στὴν τελετὴ τῆς ἐνθρόνισης τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου Κύπρου κ. Γεωργίου τὴν Κυριακή, 08.01.2023, ὅμως προτιμᾶ νὰ παραμείνει στὸ ταπεινὸ κελλί του, προσευχόμενος, τόσο γιὰ τὸν Μακαριώτατο Κύπρου, ὅσο καὶ γιὰ τὸν δοκιμαζόμενο Μακαριώτατο Μητροπολίτη Κιέβου καὶ πάσης Οὐκρανίας κ. Ὀνούφριο.

Σημειώνουμε γιὰ ὅσους δὲν γνωρίζουν, ὅτι ὁ Καθηγούμενος τῆς Λαύρας τῶν Σπηλαίων τοῦ Κιέβου, Μητροπολίτης Βίσγκοροντ καὶ Τσερνόμπιλ κ. Παῦλος, καθὼς καὶ ἡ συνοδεία του, αὐτὲς τὶς μέρες δοκιμάζονται ἰδιαίτερα, ἀπειλοῦνται καὶ διώκονται ἀπὸ τὰ στρατεύματα τοῦ Χαζάρου προέδρου τῆς Οὐκρανίας κ. Ζελένσκι. Ἤδη μάλιστα ἔχει σφαγιασθεῖ ἕνας Ὀρθόδοξος ἱερέας τῆς κανονικῆς Ἐκκλησίας τοῦ Κιέβου. 

Ὅπως συγκεκριμένα ἀνέφερε ὁ ἐν λόγῳ Μητροπολίτης Παῦλος, ἀπὸ τὸ βράδυ τῆς 31ης  Δεκεμβρίου 2022 ἔχει ἀπαγορευθεῖ στὴν κανονικὴ Οὐκρανικὴ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία νὰ τελεῖ ἱερὲς Ἀκολουθίες στὴν «ἄνω» Λαύρα, στὸν ναό, στὴν Τράπεζα τῆς Μονῆς καὶ στὸν ναὸ τῆς Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ ἀπειλεῖται ἡ λειτουργία τῆς περίφημης Λαύρας τῶν Σπηλαίων τοῦ Κιέβου, ποὺ διανύει μία ὑπερχιλιετὴ ἁγιασμένη ἱστορικὴ πορεία.

Νὰ εὐχηθοῦμε ὅλοι μας καλὴ στερέωση στὸν Μακαριώτατο Ἀρχιεπίσκοπο Κύπρου κ. Γεώργιο, ἐξ ὕψους φώτιση καὶ ἐνίσχυση στὰ πολυσχιδῆ ποιμαντικά του καθήκοντα, καὶ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ στὴν πολυειδῶς χειμαζόμενη Ὀρθόδοξη Οὐκρανικὴ Ἐκκλησία.

Ἐπισκοπεῖον Μητροπόλεως Μόρφου ἐν Εὐρύχου, 06.01.2023.

Ιερά Μητρόπολις Μόρφου

17 σχόλια:

  1. Αφού τον ψήφισε για αρχιεπισκοπο. Τώρα κάνει τον ζηλωτή.ολα για το θεαθήναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δοξα τω Θεω, κατι αρχιζει να κινειται. Μας χαροποιει η σταση του μητροπολιτου. Ευχομαστε να μην απογοητευτουμε στο μελλον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι σίγουρο ότι τον ψήφισε;;; Πού το ξέρεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βεβαίως κ τον ψηφησε. Αυτός που έριξε την λευκή το ομολόγησε ο ίδιος. 1 λευκό 4 του Λεμεσού κ 11 οι λοιποί. Μην ανοίγουμε κ άλλες πληγές ξέρουμε πολλά άλλα δεν λέγονται όλα δημοσίως. Καλός ο ΜΟΡΦΟΥ αλλά μη μας το παίζει τώρα κ στύλος της Ορθοδοξίας. Σε πολλά ταυτίστηκε με τον μακαριτη τον αρχιεπισκοπο κ με τον τότε Πάφου Γεωργιο. Ας μιμηθεί τον Άγιο Ιακωβο που τόσο τον προβάλλει. Εκείνος ήξερε να σιωπά κ να προσεύχεται έτσι αγιασε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  5. Από πότε η ατομική προσευχή είναι προτιμότερη από τη συλλογική εν εκκλησία; Τι τον εμποδίζει να προσευχηθεί για όσους επικαλείται στην κοινή σύναξη; Επιπλέον, προς τι η ανακοίνωση, αφού η αιτιολογία είναι η προσευχή εν τω κελλίω; Όλα για τα κλικ και για το θεαθήναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακούστηκε ότι στην ενθρόνιση θα παρευρεθούν και θα ιερουργήσουν και δύο ουκρανοί "επίσκοποι" της οργανώσεως του Επιφανίου. Επομένως, αν ισχύει, αυτός είναι ένας πάρα πολύ καλός λόγος που τον εμποδίζει να συμμετάσχει.

    Εν πάση περιπτώσει, στις σφόδρα μη νορμάλ εποχές που ζούμε, όλοι καλούμαστε να πάρουμε κατά καιρούς διάφορες αποφάσεις που δεν μπορεί να αρέσουν σε όλους - και δεν είναι και πάντα κατ' ανάγκην οι βέλτιστες. Ο Μόρφου, ένα πράγμα δεν μπορεί να του το αρνηθεί κανείς, σαλπίζει κήρυγμα μετανοίας, όταν η συντριπτική πλειοψηφία των υπολοίπων ελλαδιτών, κυπρίων, αλεξανδρινών τε και φαναριωτών επισκόπων σαλπίζουν ιτιά ιτιά λουλουδιασμένη. Ας ήταν κι άλλοι δέκα επίσκοποι σε όλον τον ελληνικό κόσμο να κήρυτταν ό,τι πρέπει να κηρύττει ένας φυσιολογικός ιερωμένος, και μετά μαζί σας, θα πιάναμε την κριτική στο ένα ή στο άλλο επιμέρους. Μέχρι τότε, δεν έχουμε αυτή την πολυτέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολλά λάθη αυτός ο άνθρωπος, πολλές λάθος κρίσεις, αγωνίστηκε υπέρ του σχεδίου ανάν, έκλεισε τελικά και αυτός την εκκλησία μεγαλοβδομάδα μετά ζήτησε συγνώμη, μετέφερε ανάποδα αυτά που είπε ο Άγιος γερων εφραιμ ο αριζονιτης περί των πεπραγμένων των οικουμενιστών, οι υπογραφές στο κολυμβαρι που δεν ζήτησε τον λόγο, ήταν υπέρ του απελθέντος, προφητεία περί κορονοιού που απέτυχε, ψήφισε τον νέο ολετήρα πάφου, συν τοις άλλης παρευρέθηκε στην συμπροσευχη της κηδείας του απελθώντος αρχιεπισκόπου. Δεν δέχεται την αποτείχισή, αν τον καθαιρεσουν τώρα οι αιρετικοί μετά θα τους μνημονεύει ακόμη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εάν οι ψευδο κληρικοί της βαρθολομιοτικης ουκρανικής φράξιας πρόκειται να μολύνουν το έδαφος της Εκκλησίας της Κύπρου, τότε καλώς πράττει ο Μόρφου Νεόφυτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα αυτά τα αρνητικά σχόλια,είναι πάνω στην είδηση, ότι αποφάσισε να μην παραστεί στην ενθρόνιση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο σωστος αρχιερευς δεν βγαζει ανακοινώσεις. Στελνει ενα μηνυμα στον Γεωργιο οτι για λογους συνειδησεωςδεν μπορει να παραστει κ τελος. Το υπολοιπα ειναι για το θεαθηναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μήπως η απαίτηση, ο Σεβασμιώτατος να είναι άμεμπτος σε όλα, κρύβει και κάποια εμπάθεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ὁ Μητροπολίτης Μόρφου εἶναι ἄνθρωπος μέ ἀδυναμίες ὅπως ὅλοι μας. Ὡστόσο ἡ ἀλήθεια εἶναι ὅτι τολμᾶ καί λέει κάποια πράγματα. Ἐν προκειμένω καλῶς πράττει μή συμμετέχων στήν ἐνθρόνιση τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Κύπρου. Ἀρκεῖ νά μήν τόν ἔχει ψηφίσει, ὅπως ἰσχυρίζεται τό περιβάλλον του. Διότι ἄν τόν ψήφισε, ἐφ' ὅσον ἦταν γνωστές οἱ θέσεις του, εἶναι συνυπεύθυνος. Διαφωνῶ ὅτι δέν χρειαζόταν νά βγάλει ἀνακοίνωση. Μά ἡ ἀνακοίνωση εἶναι τό θετικό διότι δηλώνει ὅτι θεωρεῖ κανονικό Μητροπολίτη Κιέβου τόν Ὀνούφριο καί ὄχι τόν ἐγκάθετο τοῦ Φαναρίου. Τέλος, ἀπό ἐδῶ κι ἐμπρός θά πρέπει νά προσέχει πολύ καί νά ἐπιβεβαιώνει μέ πράξεις ὁμολογιακοῦ θάρρους τίς θέσεις του, διαφορετικά ἀέρα δέρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ε ναι, όπως τότε που είχε νοσήσει με κορωνοϊό, προφανώς τον είχε κουράρει ο γιατρός του ο Σωτηριάδης, και μετά όταν έγινε καλά έβγαιναν σχολιαστές στο διαδίκτυο και έλεγαν ότι σκανδαλίστηκαν επειδή δεν πέθανε. Γιατί δεν έχουν όλοι γιατρό το Σωτηριάδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο Βαρθολομαίος απέδωσε στον εαυτό του την 09-06-2022 στο Βαλουκλη ανορθόδοξο πρωτείο εξουσίας απαρνουμενος τα πρεσβεία τιμής της β’ Αγίας και οικουμενικής, απαρνουμενος την πίστη των Πατέρων της, εν τέλει απαρνουμενος τον Θεό των Πατέρων της β’ Αγίας και οικουμενικής συνόδου).
    Μέσα στην πατριαρχική έπαρση του πρώτου με εξουσία, προσπαθεί να μας πείσει ότι η υπογραφή του είναι ικανή να υποχρεώσει τον Θεό να δεχθεί στην Εκκλησία Του τους εκεινους σχισματικους αρνητές της Εκκλησίας Του, δηλαδή να καταστήσει αυτός δι’ ιδιας υπογραφης ορθόδοξους ενώπιον του Θεου τους αμετανοητους σχισματικους αρνητές της Ορθοδοξου Εκκλησίας.
    Τουτον πάλιν λέγουν και οι άθεοι και πολυθεοι Λατίνοι για το αφεντικό τους, τον ευνομιανο ρωμαιο προθιερεα σαβελλιανου τέρατος, τον αγαπημένον αδελφόν λοξοδρομουντων στο Φανάρι και περί την Λαύραν με τα άφθονα Αγία λείψανα.
    Ενας τέτοιος αρνητής της Ορθόδοξης Εκκλησιας πρόκειται να μωλυνει την Εκκλησία της Κύπρου εποχουμενος επί της φαναριωτικης υπογραφής του επιβάλλοντος εαυτόν ως πρώτου μεθ’ εξουσίας εντός της καθ’ ημάς Ανατολής.
    Ένας σχισματικους κλόουν με άμφια Ορθοδοξου επισκοπου.
    Ενας αδιστακτος πονηρός διώκτης των ορθοδόξων αδελφών μας.
    Θα ερωτηθεί στην Κυπρο ο χερ Επιφάνειος εάν συνομολογεί με τον Ζηζιούλα πολυθεο αγια τριάδα ιεραρχημένη σε πρώτο και δεύτερο και τρίτο και μη ενομενη δια της θείας ουσίας αυτης, όπως ετεροπιστως των Πατέρων είχε διακυρηξει ο μαθητής του Ζηζιούλα αρχιμανδριτης ελπιδοφόρος στην Βοστώνη την 16-03-2009 ώστε να προαχθεί σε επίσκοπο μητροπολιτη Προύσης;
    Ο άγιος Συμεών ο νέος Θεολόγος μας παραδίδει ανιεραρχητο την Αγία Τριάδα την ενομενη μετά της θείας ουσίας αυτής. (ΕΠΕ ΦΙΛΟΚΑΛΙΑ 19Β,26)
    Αλλά πρέπει κάποιος να θέλει να είναι ορθοδοξος με την ίδια πίστη στον ίδιο Θεό για να συμφωνεί με τον άγιο, όπως πρέπει να έχει την ίδια πίστη προς τον ίδιο Θεό με τους Πατέρες της β’ οικουμενικής για να δεχθεί τα πρεσβεία τιμής της συνόδου αυτων αντί πρωτείου εξουσίας του εαυτουλη του.
    «Ει και ανιεραρχητος η Αγία Τριάς, ουκ αν έσται τόπος πρώτου μεθ’ εξουσίας εν Εκκλησία, ουδέ καν εσται τοπος αμετανόητου σχισματικου εν αυτή.»
    Ο γκρεμός στο Σεντονακι πάντα θα περιμένει να καταφαγει τον εκεινο ετεροπιστο των Πατέρων.
    Μήπως ο αγιος Ιάκωβος εννοουσαι τοτε την δοκιμή του αυτεξουσιου του τίνος αποδεκτού της θειας δωρεάς;
    Η ευθυδρομια και η λοξοδρομηση υπόκεινται στο αυτεξουσιο του αποδεκτού της ακτίστου θειας Χάριτος, καν πατριαρχης καν επαιτης.
    Ακόμη και εάν σφάλλει ανθρώπινως σε κάτι ο Μόρφου Νεοφυτος κατά την γνώμη κάποιων, η συγκεκριμένη άρνηση του όπως αυτός την καταθέτει, συνιστά ομολογία ορθοδόξου πίστεως και διακυρηξη ορθοδοξου εκκλησιολογίας.
    Καιρός του σιγάν και καιρός του λαλειν.
    Πορφύριος-Παναγιώτης Βρεττάρος
    Γη του Πυρός,Ιαν. 2023

    ΑπάντησηΔιαγραφή