10 Ιαν 2023

Εδώ μιλάμε για πνευματικό έγκλημα κολοσσιαίων διαστάσεων.

Εδώ μιλάμε για πνευματικό έγκλημα κολοσσιαίων διαστάσεων.

Λυκούργος Νάνης, ιατρός

Σε τι είδους πρωτείο αναφέρεται ο πάπας της Ανατολής;

Μήπως στο άκρως βλάσφημο, μη φεισθέν ουδέ και αυτού του ιερωτάτου Δόγματος της Αγίας Τριάδος, θεωρητικό κατασκεύασμα των Αμερικής Ελπιδοφόρου και Περγάμου Ιωάννου;

Ανεξαρτήτως των τυχόν εξουσιαστικών και κυριαρχικών βλέψεων του Ρωσικού Πατριαρχείου πάει πολύ κάποιοι κύκλοι και κάλαμοι να εστιάζουν επιλεκτικά τις επικρίσεις τους σε αυτές και να παραθεωρούν σκανδαλωδώς τον και θεωρητικά υποστηριζόμενο από τους ενοίκους του Βοσπόρου Φαναριώτικο ηγεμονισμό.

Δεν γνωρίζω εάν άλλη τοπική Εκκλησία , δι εκπροσώπων της, έφθασε στο ανήκουστο σημείο να "χρησιμοποιήσει" το Άγιο Τριαδικό Δόγμα προκειμένου να κατοχυρώσει παπικού τύπου πρωτείο.

Παλαιότερα, είδαμε να επιχειρείται από την Εκκλησία της Κύπρου, επί Μακαρίου του Γ, η ανατροπή εκ θεμελίων του Κανονικού Δικαίου, διά της επιχειρήσεως δικαιολογήσεως της συνασκήσεως πολιτικής και εκκλησιαστική εξουσίας,στο πρόσωπο του αποθανόντος αρχιεπισκόπου ,από την πλευρά της ανεκδιηγήτου και ληστρικής, λεγόμενης "Μείζονος Συνόδου" της Λευκωσίας.

Δεν έφθασαν,όμως,οι συγκροτήσαντες αυτήν, στο σημείο να θεσμοθετήσουν εκκλησιαστικά και εκκλησιολογικά,τρόπον τινά, τον παποκαισαρισμό και να καταφύγουν,ακόμη και στα Ιερά Δόγματα, της Πίστεως αναζητώντας "θεολογικά" δεκανίκια για την κατοχύρωσή του.

Αλλά ,υποστήριξαν , διά σοφιστειών και εν αμαρτίαις προφάσεων εννοείται, την ιστορική και περιπτωτική διάσταση της εν λόγω συνασκήσεως από την πλευρά του Μακαρίου .

Εδώ μιλάμε για πνευματικό έγκλημα κολοσσιαίων διαστάσεων.

Και οι εγκληματήσαντες, δεν είναι μόνο οι "θεωρητικοί", τουτέστιν οι προαναφερθέντες μητροπολίτες Αμερικής και Περγάμου, αλλά και όσοι, βασιζόμενοι επί των βλασφήμων και σαθρών "θεολογικών" προϋποθέσεων που έθεσαν αθεοφόβως και αυθαιρέτως οι πρώτοι , προχωρούν αδίστακτα στην εφαρμογή των πρακτικών συνεπειών που εξάγονται από τα "ελπιδοφόρα" και "ζηζιούλεια" ληρήματα και φαντασιοκοπήματα .

3 σχόλια:

  1. Ο Περγάμου Ιωάννης Ζηζιούλας, είτε ως ο θεολογικώς προστατεύων τον πατριάρχην Βαρθολομαίον, είτε ως προστατευόμενος του Βαρθολομαίου, θέτει κακοδοξία η οποία εκ των πραγμάτων προσδιορίζεται ως ειδωλολατρία, καθώς διδάσκει είδωλο της Αγίας Τριάδας, το ιεραρχητό σε σειρά και τάξι πρώτου και δευτέρου και τρίτου, και υποκείμενο στο όποιο και όπως νοούμενο εκείνο filioque ως αιτιατό πνεύμα ΔΙΑ του αιτιατού υιοὐ.

    Ὁ πρῶτος ἔχει τὴν τιμὴ καὶ προηγεῖται μόνο γιατὶ ἐλεύθερα τὸν ἀποδέχονται οἱ μετ’ αὐτόν. Τὸ πρότυπο τῆς εὐχαριστιακῆς ἱεραρχίας εἶναι ἡ Ἁγία Τριάδα, στὴν ὁποία σαφῶς καὶ ὑπάρχει ἱεραρχία (βλ. «ὁ Πατήρ μου μείζων μού ἐστι»), ἀλλὰ ἡ προσωπικὴ ἱεράρχηση (ποτὲ π.χ. δὲν μποροῦμε νὰ βάλουμε πρῶτο τὸ Ἅγιο Πνεῦμα ἢ τρίτον τὸν Υἱό), δὲν συνεπάγεται μείωση τῆς οὐσίας, δηλαδὴ ὀντολογικὴ ἱεράρχηση: τὰ τρία πρόσωπα εἶναι ἴσα καὶ ταυτίζονται κατὰ τὴν οὐσία. Ἡ ἱεράρχηση στὸ προσωπικὸ ἐπίπεδο (ὁ Πατὴρ αἴτιος, ὁ Υἱὸς αἰτιατόν, τὸ Πνεῦμα αἰτιατὸν διὰ τοῦ αἰτιατοῦ) δὲν αἵρει τὴ βασικὴ καὶ κατ’ οὐσίαν ἰσότητα τῶν Τριαδικῶν προσώπων. Τὸ ἴδιο καὶ μέσα στὴν εὐχαριστιακὴ κοινότητα, καὶ κατ’ ἐπέκταση στὴν Ἐκκλησία, ὅλοι εἶναι ἐξ ἴσου μέλη τοῦ σώματος καὶ ὅλοι ἔχουν ἀνάγκη ἀλλήλων, ἀλλὰ δὲν εἶναι ὅλοι τὸ ἴδιο. Ἡ ἔννοια τῆς κεφαλῆς ταυτίζεται ἀπὸ τὸν Ἀπ. Παῦλο καὶ εἰσάγεται καὶ στὸ εὐχαριστιακὸ καὶ κανονικὸ λεξιλόγιο τῆς Ἐκκλησίας, ἀκριβῶς γιατὶ οἱ ρίζες της βρίσκονται στὴν ἴδια τὴν Ἁγία Τριάδα, τῆς ὁποίας εἰκόνα εἶναι ἡ Ἐκκλησία»

    Ο ετερος των μητροπολιτών του θρόνου ο Μάξιμος Σηλυβρίας παπαγαλίζει τα ίδια,

    Ἡ θεολογική βάσις τοῦ Πρωτείου δύναται νά ἐξηγηθῇ ἀπό Τριαδολογικῆς σκοπιᾶς. Τό ἀρχέτυπόν τοῦ εἶναι ἡ ἱεραρχική σειρά καί τάξις τῆς Ἁγίας Τριάδος, ὅπου ὁ Πατήρ ὡς πρῶτος ἐκφράζει τήν ἑνότητα τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ καί συνυπάρχει ἀχωρίστως καί αἰωνίως μέ τόν Υἱόν καί τό Πνεῦμα. Οὕτω, λοιπόν, ὁ Πρῶτος δέν νοεῖται ἄνευ τῆς Συνόδου, ἀλλά οὔτε ἡ Σύνοδος ἄνευ τοῦ Πρώτου. http://fanarion.blogspot.gr/2012/12/blog-post_6593.html ΛΟΓΟΣ ΕΙΣ τήν ΚΥΡΙΑΚΗΝ ΠΡΟ τῆς ΧΡΙΣΤΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ ΥΠΟ Μ. ΑΡΧΙΔΙΑΚΟΝΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ

    «Ἡ ἱεραρχικὴ αὐτὴ τάξη ἐντὸς τῆς Ἁγίας Τριάδος ἔχει ἄμεσες ἐκκλησιολογικὲς συνέπειες. Σύμφωνα μέ τόν Μητροπολίτη Περγάμου, ὅπως ὑπάρχει μιά ἱεραρχική δομή καί τάξη στήν ἁγία τριάδα μέ τόν πατέρα ἀρχὴ καὶ ἒκφραση τῆς ἑνότητας τῆς ἁγίας τριάδας, κατά ἀνάλογο τρόπο ὑπάρχει μιά ἱεραρχία καί τάξη μεταξύ ἴσων τοπικῶν Ἐκκλησιῶν, δηλαδή μιά τοπική ἐκκλησία τῆς ὁποίας ὁ ἐπίσκοπος εἶναι πρῶτος καί ἐκφραστής τῆς ἑνότητας τῶν ἄλλων τοπικῶν ἐκκλησιῶν. Καί πάλι ἐδῶ ἰσχύει ἡ θεολογική ἀρχή τοῦ ἑνός καί τῶν πολλῶν, ἡ ὁποία ἀποτελεῖ τήν δομική θεολογική ἀρχή τῆς εὐχαρηστιακῆς ἐκκλησιολογίας τοῦ Μητροπολίτη Περγάμου.» Αὐτὴ ἡ ἀρχὴ ἀπορρέει ἀπὸ τὴν Τριαδικὴ θεολογία καὶ ἀπὸ μία ὀρθὴ καὶ ἰσορροπημένη σύνθεση μεταξὺ Χριστολογίας καὶ Πνευματολογίας."
    Μητροπολίτης Περγάμου Ιωάννης (Ζηζιούλας) Ευχαριστία και Κόσμος (Περίληψη εισήγησης στην Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών το Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2008.

    Ο μέγας Βασίλειος όμως θέτει τήν κακοδοξία του Περγάμου Ιωάννου και του πατριάρχη Βαρθολομαίου ως αίσχυστη ειδωλολατρία

    «Οἱ δὲ τὴν ὑπαρίθμησιν ἐν τῷ πρῶτον καὶ δεύτερον καὶ τρίτον λέγειν τιθέμενοι γνωριζέσθωσαν τὸ πολύθεον τῆς Ἑλληνικῆς πλάνης τῇ ἀχράντῳ θεολογίᾳ τῶν Χριστιανῶν ἐπεισάγοντες. Εἰς οὐδὲν γὰρ ἕτερον φέρει τῆς ὑπαριθμήσεως τὸ κακούργημα, ἢ ὥστε πρῶτον καὶ δεύτερον Θεὸν καὶ τρίτον ὁμολογεῖν.» μεγάλου Βασιλείου, Περι του αγίου Πνεύματος, Προς τον Αμφιλόχιον επίσκοπον Ικονίου

    Δυστυχώς ο Ιερώνυμος υποστηρίζει την ειδωλολατρία του σβησμένου Φαναρίου.

    Δυστυχώς κανένας των Ορθοδόξων μητροπολιτών δεν έχει την Προδρομική παρρησία να ορθώσει τον λόγο του ουρανοφάντορα μεγάλου Βασιλείου κατεναντίον της αρέσκειας κάποιων.

    Πορφύριος Βρεττάρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Άγιος Σοφρώνιος του Έσσεξ έχει καταγγείλει ευθαρσώς προ 30 ετών την ύπαρξη ΝΕΟΠΑΠΙΚΗΣ ΑΙΡΕΣΗΣ που κηρύττει το Φανάρι.
    Γιατί δεν τα λέμε αυτά;
    Ή μήπως κάποιοι δεν αισθάνονται άνετα με την εθνικότητά του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ αδελφέ,2:49, μπορείτε να μας παραθέσετε το λίαν σημαντικό αυτό ντοκουμέντο;

      Διαγραφή