11 Ιουν 2020

Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας Μακάριος: H ιστορία θα ονομάσει «Πάνυ» (Μέγα) τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο

«Η ιστορία θα ονομάσει Μέγα τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο»
«Η ιστορία θα ονομάσει Μέγα τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο»
Την πεποίθησή του ότι η ιστορία θα ονομάσει «Πάνυ» (Μέγα) τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο, εξέφρασε ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας κ. Μακάριος. Και τούτο διότι, όπως διέκρινε, κατά τα σχεδόν 30 χρόνια της Πατριαρχίας του, ο Παναγιώτατος εποίησε και εδίδαξε ακριβώς όπως ορίζει το Ευαγγέλιο. «Εδίδαξε, όχι τόσο με τα λόγια του, όσο με τη ζωή του», τόνισε, μεταξύ άλλων, ο Σεβασμιώτατος, κάνοντας παράλληλα λόγο για μια ξεχωριστή και χαρισματική προσωπικότητα, που κοσμεί τον Οικουμενικό μας Θρόνο.
Ο Αρχιεπίσκοπος κ. Μακάριος εκφώνησε τους θερμούς αυτούς λόγους για τον Παναγιώτατο στο τέλος της Θείας Λειτουργίας, την οποία τέλεσε στον Καθεδρικό Ιερό Ναό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου στο Σύδνεϋ, την Πέμπτη 11 Ιουνίου, ημέρα που η Εκκλησία μας εορτάζει τη μνήμη του Αγίου Ενδόξου Αποστόλου Βαρθολομαίου, κατά την οποία άγει τα σεπτά ονομαστήριά του ο Οικουμενικός μας Πατριάρχης. Συμπροσευχόμενοι στο Ιερό Βήμα παρέστησαν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σεβαστείας κ. Σεραφείμ και ο Πρωτοσύγκελος της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Μελόης κ. Αιμιλιανός.
Απευθυνόμενος στους πιστούς, ο Σεβασμιώτατος υπενθύμισε πως ο Πατριάρχης ως θεσμός αποτελεί διαχρονικά για όλους τους Ορθόδοξους Χριστιανούς ένα σύμβολο. «Παλιά, οι πρόγονοί μας, όταν μιλούσαν για τον Πατριάρχη ήταν σα να μιλούν για τη σημαία», τόνισε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε: «Όπως σέβονταν τη σημαία του Γένους μας, που είχε επάνω τον σταυρό, κατά τον ίδιο τρόπο σέβονταν και τον Πατριάρχη μας». Αναφερόμενος με μεγάλη υιική συγκίνηση στον Παναγιώτατο κ.κ. Βαρθολομαίο, επισήμανε πως «όλος αυτός ο σεβασμός των αιώνων, που πέρασε μέσα στο DNA του Ρωμιού, έχει γίνει ακόμα μεγαλύτερος, αγαπητοί μου αδελφοί, γιατί αυτός ο Πατριάρχης, με τον οποίο ο Θεός έχει ευλογήσει όλη την Ορθοδοξία και όλη την ανθρωπότητα, είναι μια πολύ ξεχωριστή προσωπικότητα, είναι ένας χαρισματικός άνθρωπος».
Εστιάζοντας, μάλιστα, στην ευαγγελική περικοπή της ημέρας, όπου ακούστηκε το «ος δ’ αν ποιήση και διδάξη, ούτος μέγας κληθήσεται εν τη βασιλεία των ουρανών», ο Αρχιεπίσκοπος εκτίμησε ότι αυτό «ταιριάζει απόλυτα στη μεγάλη φυσιογνωμία που στολίζει τον Οικουμενικό μας Θρόνο, στον Οικουμενικό μας Πατριάρχη». Καταληκτικά, παρότρυνε τους πιστούς να προσεύχονται για τον Οικουμενικό Πατριάρχη όπως προσεύχονται για τον πατέρα τους, γιατί, όπως σημείωσε, «πραγματικά ο άνθρωπος αυτός φέρει στους ώμους του όλο το βάρος της Ορθοδόξου Εκκλησίας».
Σημειώνεται ότι προ της Απολύσεως της Θείας Λειτουργίας, ο Σεβασμιώτατος χειροθέτησε σε Πνευματικό τον πατέρα Νικόλαο Μποζίκη, κάνοντας λόγο για έναν πολύ ευλογημένο κληρικό και για έναν αγωνιστή, ο οποίος «έχει πάρα πολλά να επιδείξει στην ιερατική του πορεία για τη δόξα του Θεού και τη σωτηρία των ανθρώπων, αλλά και για τη δόξα και την εύκλεια της Ιεράς μας Αρχιεπισκοπής». Επισήμανε δε, απευθυνόμενος στον πατέρα Νικόλαο, ότι «μαζί με τις ευχές των παρισταμένων, θα έχεις και τις ευχές του Οικουμενικού μας Πατριάρχου, ο οποίος πλούσια θα σε ευλογεί από τον θρόνο της Βασιλευούσης».
Παρακολουθείστε τη Θεία Λειτουργία:

7 σχόλια:

  1. Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΕΙΠΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΔΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΩΝ/ΠΟΛΕΩΣ, ΔΕΝ ΕΠΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όντως! ΜΕΓΑΣ ευεργέτης του Οικουμενισμού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προς τι το πλέξιμο του Εγκωμίου? Χρειάζεται "ένας μέγας" να του πεις πόσο "μέγας" είναι? Αυτά μας δίδαξε ο Χριστός? Μη ξεχνάτε και τον πετεινό άγιε Αυστραλίας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάτι σαν τον Αντίοχο Δ΄ τον Μέγα και Επιφανή.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανταζής Ιωάννης13 Ιουνίου 2020 στις 12:52 μ.μ.

    Αφού τον Βαρθολομαίο τόν εγκωμιάζει ο Μακάριος , τότε είναι πολύ σοβαρά τα πράγματα. σπάνιος ανήρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τον Ιούνιο του 2016 έλαβε χώρα η λεγομένη "Αγία καί Μεγάλη Σύνοδος" στο Κολυμπάρι της Κρήτης καί προκάλεσε μέγα διχασμό στό πλήρωμα της Εκκλησίας.Η αιτία ήταν ότι η Σύνοδος αυτή επισημοποίησε και επικύρωσε αιρετικές απόψεις,κυρίως ως πρός την εκκλησιολογία (την περί Εκκλησίας διδασκαλία) της Ορθοδοξίας,απόψεις οικουμενιστικές.Το επίμαχο κείμενο της Συνόδου του Κολυμπαρίου («Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας πρός τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον») ονομάζει τις χριστιανικές αιρέσεις «Εκκλησίες»:«Η Ορθόδοξη Εκκλησία αποδέχεται την ιστορική ονομασία των άλλων ετεροδόξων χριστιανικών εκκλησιών καί ομολογιών πού δέν ευρίσκονται σε κοινωνία με αυτήν» (παρ. §6).Αυτό έρχεται σε ευθεία αντίθεση με το Σύμβολο της Πίστεως,όπου Ομολογείται η Πίστη μας «εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν»·στό «Πιστεύω» θεωρείται αυτονόητο,σε συνάρτηση μέ τήν Αγία Γραφή καί τήν Παράδοση ότι στή Μία Εκκλησία μας αυτή, υπάρχει «Ένας Κύριος,μία Πίστη,Ένα Βάπτισμα»(Πρός Εφεσίους 4, 5).Αντιθέτως, αυτοί τούς οποίους το Κολυμπάρι ονόμασε «εκκλησίες» (Μονοφυσίτες, Παπικοί, Προτεστάντες κ.ά.),έχουν δόγματα καταδικασμένα ως αιρετικά,επί αιώνες από τήν Εκκλησία μας, από τό 451 έως τό 879 καί έως τό 1895 (Άρα δέν έχουμε «μία Πίστη»,τήν ίδια - γι΄ αυτό αλλωστε,λέγονται καί ετερόδοξοι,«ετέρου δόγματος»),ενώ έχουν ακόμη και διαφορετικό τρόπο βαπτίσματος...Το προαναφερθέν στη Σύνοδο του Κολυμπαρίου,οι συμπροσευχές και τα συλλείτουργα με τον Πάπα και άλλους αιρετικούς,είναι μόνο κάποια από τα τεκμήρια της προδοτικής παρεκκλίσεως του Οικουμενικού Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίου από την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού! Είστε σίγουρος Σεβασμιώτατε Αρχιεπίσκοπε Αυστραλίας,πως η Ιστορία θα ονομάσει Μέγα τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο; Γιατί,μέχρι τώρα,με τις αντίχριστες αποφάσεις και κινήσεις του,η Ιστορία τον έχει ονομάσει Μέγα οικουμενιστή και Μέγα αιρεσιάρχη!!! Οφείλατε να γνωρίζετε,πριν εκθειάσετε τον Οικουμενικό Πατριάρχη,πως:Ο Χρυσορρήμων Ιωάννης μας λέει: Όχι μόνο οι αμαρτάνοντες, αλλὰ και εκείνοι που επαινούν τους αμαρτάνοντες, υφίστανται τὴν ίδια ή και χειρότερη τιμωρία".Άν Ο Μ. Βασίλειος τονίζει:«Αιρετικὸν άνθρωπον αποστρέφεσθαι»,πόσο μάλλον τον κακόδοξο κληρικό;
    Ο Ιερὸς Χρυσόστομος μας εξηγεί: «Όχι μόνο,αν κάποιοι λένε συνολικὰ αντίθετα πράγματα που ανατρέπουν τα πάντα, αλλὰ και το παραμικρὸ αντίθετο να διδάξουν,να είναι αναθεματισμένοι».«Απὸ αυτοὺς πρέπει να πεταγόμαστε μακρυὰ,όπως πεταγόμαστε,όταν συναντάμε ένα φίδι και να διακόπτουμε κάθε κοινωνία και να φεύγουμε με όλη μας τὴν δύναμη, ακόμα κι αν μας φαίνονται σεβάσμιοι και πράοι»,διδάσκει ο Μ. Φώτιος.Τί στα αλήθεια ελπίζουμε να κληρονομήσουμε εμείς που οικειοθελώς και προθύμως ακολουθούμε τους σύγχρονους αιρετίζοντες Επισκόπους,παρά τήν Οργή του Θεού και την κόλαση; Ονομάζετε Μέγα τον Οικομενικό Πατριάρχη,μετά από τόσες νουθεσίες Αγίων για τους αιρετικούς,αλλά και μετά την ένοχη σιωπή του στην βλάσφημη συμπεριφορά των Αρχιεπισκόπων Αμερικής και Γερμανίας έναντι της Θείας Κοινωνίας,ενώ είναι υποχρέωση του κ.κ. Βαρθολομαίου να επέμβει και να σταματήσει την ύβρη στον Θεό; Αυτόυς που ονόμασε Μεγάλους η εκκλησία μας,Μέγας Βασίλειος,Μέγας Αντώνιος,Μέγας Αθανάσιος,Μέγας Φώτιος,Μέγας Ευθύμιος και άλλοι Άγιοι,μήπως αγκάλιαζαν τους αιρετικούς,συμπροσεύχονταν και συλλειτουργούσαν μαζί τους ή καταδίκασαν τις αιρέσεις,σε ευθεία αντίθεση με τον κ.κ.Βαρθολομαίο;Ο μεγάλος Άγιος Ιάκωβος Τσαλίκης, που γνώρισε ο Οικουμενικός Πατριάρχης και που ο ίδιος αγιοποίησε,πριν τρία χρόνια,δεν έκανε ούτε πρωινή προσευχή με καθολικό,που επισκέφθηκε την Μονή του,σε αντίθεση με τον Οικουμενικό Πατριάρχη που έφτασε στο έσχατο σημείο της βλασφημίας να συλλειτουργεί με αιρετικούς! Έχετε ακόμη την πεποίθηση πως ο κ.κ. Βαρθολομαίος θα ονομαστεί Μέγας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τον Ιούνιο του 2016 έλαβε χώρα η λεγομένη "Αγία καί Μεγάλη Σύνοδος" στο Κολυμπάρι της Κρήτης καί προκάλεσε μέγα διχασμό στό πλήρωμα της Εκκλησίας.Η αιτία ήταν ότι η Σύνοδος αυτή επισημοποίησε και επικύρωσε αιρετικές απόψεις,κυρίως ως πρός την εκκλησιολογία (την περί Εκκλησίας διδασκαλία) της Ορθοδοξίας,απόψεις οικουμενιστικές.Το επίμαχο κείμενο της Συνόδου του Κολυμπαρίου («Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας πρός τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον») ονομάζει τις χριστιανικές αιρέσεις «Εκκλησίες»:«Η Ορθόδοξη Εκκλησία αποδέχεται την ιστορική ονομασία των άλλων ετεροδόξων χριστιανικών εκκλησιών καί ομολογιών πού δέν ευρίσκονται σε κοινωνία με αυτήν» (παρ. §6).Αυτό έρχεται σε ευθεία αντίθεση με το Σύμβολο της Πίστεως,όπου Ομολογείται η Πίστη μας «εις Μίαν,Αγίαν,Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν»·στό «Πιστεύω» θεωρείται αυτονόητο,σε συνάρτηση μέ τήν Αγία Γραφή καί τήν Παράδοση ότι στή Μία Εκκλησία μας αυτή, υπάρχει«Ένας Κύριος,μία Πίστη,Ένα Βάπτισμα»(Πρός Εφεσίους 4, 5).Αντιθέτως,αυτοί τούς οποίους το Κολυμπάρι ονόμασε «εκκλησίες» (Μονοφυσίτες,Παπικοί,Προτεστάντες κ.ά.),έχουν δόγματα καταδικασμένα ως αιρετικά,επί αιώνες από τήν Εκκλησία μας, από τό 451 έως τό 879 καί έως τό 1895(Άρα δέν έχουμε «μία Πίστη»,τήν ίδια - γι΄αυτό άλλωστε,λέγονται καί ετερόδοξοι,«ετέρου δόγματος»),ενώ έχουν ακόμη και διαφορετικό τρόπο βαπτίσματος...Το προαναφερθέν στη Σύνοδο του Κολυμπαρίου,οι συμπροσευχές και τα συλλείτουργα με τον Πάπα και άλλους αιρετικούς,είναι μόνο κάποια από τα τεκμήρια της προδοτικής παρεκκλίσεως του Οικουμενικού Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίου από την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού!Είστε σίγουρος Σεβασμιώτατε Αρχιεπίσκοπε Αυστραλίας,πως η Ιστορία θα ονομάσει Μέγα τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο; Γιατί,μέχρι τώρα,με τις αντίχριστες αποφάσεις και κινήσεις του,η Ιστορία τον έχει ονομάσει Μέγα οικουμενιστή και Μέγα αιρεσιάρχη!!!Οφείλατε να γνωρίζετε,πριν εκθειάσετε τον Οικουμενικό Πατριάρχη,πως:Ο Χρυσορρήμων Ιωάννης μας λέει:Όχι μόνο οι αμαρτάνοντες, αλλὰ και εκείνοι που επαινούν τους αμαρτάνοντες, υφίστανται την ίδια ή και χειρότερη τιμωρία".Άν ο Μ. Βασίλειος τονίζει:«Αιρετικὸν άνθρωπον αποστρέφεσθαι»,πόσο μάλλον τον κακόδοξο κληρικό;
    Ο Ιερὸς Χρυσόστομος μας εξηγεί: «Όχι μόνο,αν κάποιοι λένε συνολικὰ αντίθετα πράγματα ποὺ ανατρέπουν τα πάντα, αλλὰ και το παραμικρὸ αντίθετο να διδάξουν,νὰ είναι αναθεματισμένοι».«Απὸ αυτοὺς πρέπει να πεταγόμαστε μακρυὰ,όπως πεταγόμαστε,όταν συναντάμε ένα φίδι και να διακόπτουμε κάθε κοινωνία και να φεύγουμε με όλη μας την δύναμη, ακόμα κι αν μας φαίνονται σεβάσμιοι και πράοι»,διδάσκει ο Μ. Φώτιος.Τί στα αλήθεια ελπίζουμε να κληρονομήσουμε εμείς που οικειοθελώς και προθύμως ακολουθούμε τους σύγχρονους αιρετίζοντες Επισκόπους,παρά την Οργή του Θεού και την κόλαση;Ονομάζετε Μέγα τον Οικομενικό Πατριάρχη,μετά από τόσες νουθεσίες Αγίων για τους αιρετικούς,αλλά και μετά την ένοχη σιωπή του στην βλάσφημη συμπεριφορά των Αρχιεπισκόπων Αμερικής και Γερμανίας έναντι της Θείας Κοινωνίας,ενώ είναι υποχρέωση του κ.κ. Βαρθολομαίου να επέμβει και να σταματήσει την ύβρη στον Θεό; Αυτόυς που ονόμασε Μεγάλους η εκκλησία μας,Μέγας Βασίλειος,Μέγας Αντώνιος,Μέγας Αθανάσιος,Μέγας Φώτιος,Μέγας Ευθύμιος και άλλοι Άγιοι,μήπως αγκάλιαζαν τους αιρετικούς,συμπροσεύχονταν και συλλειτουργούσαν μαζί τους ή καταδίκασαν τις αιρέσεις,σε ευθεία αντίθεση με τον κ.κ.Βαρθολομαίο;Ο μεγάλος Άγιος Ιάκωβος Τσαλίκης, που γνώρισε ο Οικουμενικός Πατριάρχης και που ο ίδιος αγιοποίησε,πριν τρία χρόνια,δεν έκανε ούτε πρωινή προσευχή με καθολικό,που επισκέφθηκε την Μονή του,σε αντίθεση με τον Οικουμενικό Πατριάρχη που έφτασε στο έσχατο σημείο της βλασφημίας να συλλειτουργεί με αιρετικούς! Έχετε ακόμη την πεποίθηση πως ο κ.κ. Βαρθολομαίος θα ονομαστεί Μέγας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή