ΟΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ
ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΑΣ.
Όταν το 1992 ο
Φιλάρετος καθαιρέθηκε από την Μόσχα και η προσφυγή του στην Κωνσταντινούπολη
απορρίφθηκε, διέπραξε επί σειρά ετών
σοβαρότατα εκκλησιαστικά εγκλήματα τα οποία κατέστησαν την
καταδικαστική απόφαση της Μόσχας «πλέον ἀνέκκλητη σύμφωνα μὲ τοὺς
κανόνες 4ο Ἀντιοχείας, 22ο Ἀποστολικό, 37ο Καρθαγένης»[1)
και το Πατριαρχείο Μόσχας το 1997 προχώρησε σε αφορισμό και αναθεματισμό του
αμετανόητου Φιλάρετου. Όλες οι αποφάσεις του Πατριαρχείου Μόσχας έγιναν τότε
αποδεκτές από όλες τις υπόλοιπες Τοπικές Εκκλησίες, συμπεριλαμβανομένου του
Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, έως το 2018 όπου το τελευταίο, με προτροπή των
Αμερικανών, «αποκατέστησε» τον Φιλάρετο.
Ανάμεσα στα εκκλησιαστικά εγκλήματα που διέπραξε τότε ο Φιλάρετος,
τα οποία οδήγησαν στο να καταστεί πλέον ανέκκλητη η καταδικαστική απόφαση του
Πατρ. Μόσχας και να αναθεματιστεί και αφορισθεί από τους Ρώσους, ήταν και η
κοινωνία του με σχισματικούς.
Σήμερα όμως, επειδή πληρώνουμε με τόκο τους επί
δεκαετίες ολόκληρες Αντίχριστους Αμερικανούς σώγαμπρους του Πατριαρχείου Κωνστ/πόλεως, βλέπουμε τους Ουκρανούς σχισματικούς που εγκατέστησε ο Πατριάρχης
Βαρθολομαίος παραλλήλως της κανονικής Ουκρανικής Εκκλησίας να κοινωνούν με
άλλους σχισματικούς μπροστά στα μάτια μας, και όχι μόνο
κάνουμε σα να μην τους βλέπουμε, αλλά ψάχνουμε να βρούμε και «αποδεικτικά στοιχεία»
για να τους δεχτεί η Εκκλησία της Ελλάδος. Αυτά
που άλλοτε ήταν αιτίες καθαίρεσης και αφορισμού, σήμερα είναι αόρατα.
Βάζοντας στην άκρη για μια στιγμή την
αντικανονική εισπήδηση του Πατρ. Κωνστ/πόλεως στο έδαφος άλλης Εκκλησίας και
την «νομιμοποίηση» παράλληλης σχισματικής ψευδοεκκλησίας δίπλα στην κανονική
Εκκλησία, βαρύτατα εγκλήματα εις βάρος της Εκκλησίας του Χριστού τα οποία σε
άλλες καθαρές εποχές θα είχαν ήδη κλείσει το θέμα με τις ανάλογες ποινές
(καθαιρέσεις κτλ) στα κεφάλια των ιθυνόντων, ας αναρωτηθούμε, πότε στην εκκλησιαστική ιστορία είχαμε τόσο αμετανόητους, άσχετους
με την Ορθοδοξία και απείθαρχους σχισματικούς, για τους οποίους θα ρισκάραμε
μάλιστα σχίσμα μεγαλύτερο του 1054;
Επειδή όμως έχουμε ήδη μαζέψει στην αυλή μας ένα σωρό σκουπίδια,
ονομαστικώς την «μυξορθοδοξία» [επιτυχημένος όρος του κ. Δημ. Κ.
Αναγνώστου] του Πατρ. Κωνστ/πόλεως, δεν μας
κάνει πια εντύπωση η «μυξορθοδοξία» των σχισματικών της Ουκρανίας.
Ασχολούμαστε άλλωστε γενικώς με τα πάσης φύσεως ντουβάρια: πατριαρχικούς
θρόνους, προαγωγές, μικροσυμφέροντα και συνηθίσαμε
να ζούμε μέσα στις «μύξες».
Οι Ουκρανοί σχισματικοί ΔΕΝ θέλουν να ενταχθούν στην Αγία του
Χριστού Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία, αλλά να υποτάξουν την Ορθοδοξία της
Ουκρανίας που βρίσκεται στο υπογάστριο της Ρωσίας στο Δυτικό μπλοκ των Φράγκων
και των Αμερικανών με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Γι’ αυτό βλέπουμε την ενεργή
υποστήριξη από τον Ναζιστικό Δεξιό Τομέα, τους ανοιχτούς «εγκάρδιους» διαλόγους
με τους Ουνίτες, τα υπερ-εθνικιστικά παραληρήματα, την στρεβλωμένη τους
«Ορθοδοξία», την κοινωνία με άλλους σχισματικούς, τους οποίους οι Φράγκοι και
οι Αμερικανοί «ζεσταίνουν» για ξεσήκωμα. Γι’ αυτό τους βλέπουμε να κατάσχουν
Ναούς της κανονικής Εκκλησίας, να ξυλοκοπούν Ιερείς και λαϊκούς, να πετάνε
ακόμη και Ιερά σκεύη έξω στον δρόμο· δεν ξέρουμε τί έκαναν την Θεία Κοινωνία.
Είναι
λοιπόν τραγικό να
βλέπουμε κάθε φορά τον Μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιερόθεο να προσπαθεί να συμβιβάσει
με «θεολογικές αποδείξεις» αυτήν την δαιμονική κατάσταση. ΔΕΝ έχουμε εδώ την μετανοημένη επιστροφή κάποιων σχισματικών στην
Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, έχουμε την εισαγωγή ενός δούρειου
ίππου στο Σώμα της Εκκλησίας που θα αποτελέσει το πρότυπο για την μετατροπή
ολόκληρης της Ορθοδοξίας από την Ουκρανία και κάτω σε ένα «μυξόπλασμα», εν
ονόματι των «Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων» των Αμερικανών.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ.Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΝ ΣΥΝΟΛΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΣΥΝΑΓΕΛΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή