Την
ώρα που το χριστεπώνυμο ποίμνιο παρακολουθεί ΕΝΤΡΟΜΟ τον
έναν μετά τον άλλον Ιεράρχη να κοινωνεί με τους Ουκρανούς σχισματικούς και αναρωτιέται αν η Εκκλησία της Ελλάδος υπάρχει ακόμη,
ο Ναυπάκτου Ιερόθεος ένοιωσε την ανάγκη να δώσει περαιτέρω «Διευκρινίσεις γιά τίς ἀπόψεις μου γιά τό Οὐκρανικό ζήτημα».
Μόνο
που ΔΕΝ πρόκειται απλά για δικές του απόψεις που έχουμε την πολυτέλεια να
συζητάμε, αλλά για την συνταγή που εκείνος πρότεινε «πάνω στην ώρα» και έγινε
πράξη. Ο Ναυπάκτου Ιερόθεος συνέβαλε καταλυτικά στον
σχισματικό εφιάλτη που ζούμε και φέρει μεγάλη ευθύνη για την άθλια και
ξεχαρβαλωμένη εικόνα που παρουσιάζει η Εκκλησία της Ελλάδος. Το
ΜΠΑΧΑΛΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ που ζούμε αυτήν την στιγμή βρίσκεται ακριβώς σε
αυτήν την παράγραφο από την επιστολή του Ναυπάκτου Ιεροθέου προς την ΔΙΣ της Εκκλησίας
της Ελλάδος με ημερομηνία 30 Μαρτίου 2019:
«Τέταρτον. Ἡ Ἐκκλησία
τῆς Ἑλλάδος δέν μπορεῖ νά ἀρνηθῆ τήν ἀπόφαση τοῦ Οἰκουμενικοῦ
Πατριαρχείου γιά τήν πράξη του νά ἐκδώση Πατριαρχική Πράξη χορηγήσεως Αὐτοκεφαλίας στήν
Ἐκκλησία τῆς
Οὐκρανίας, ἀλλά νά ἀποδεχθῆ πρός τό παρόν τήν ἀπόφαση αὐτή καί νά
ἀναμείνη νά ἐκφράση τήν συνολική ἄποψη καί κρίση της, μέ τήν ψῆφο της, ὅταν θά
συνέλθη ἡ Οἰκουμενική Σύνοδος. Ἐκεῖ θά κριθῆ καί ὁ τρόπος πού δόθηκε ἡ Αὐτοκεφαλία, ὄχι μόνον
στήν Οὐκρανία, ἀλλά καί στίς ἄλλες Ἐκκλησίες.»
Σε
αυτήν την παράγραφο ο Ναυπάκτου Ιερόθεος ζητούσε από την Εκκλησία της Ελλάδος
να εκφράσει την συνολική της άποψη σε μία μέλλουσα Οικουμενική Σύνοδο, δηλαδή να μην αποφασίσει τώρα για το θέμα συνοδικώς. Και αυτό έγινε.
Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δήλωσε ότι το Ουκρανικό δεν θα συζητηθεί στην Σύνοδο
του Οκτωβρίου. Ζητούσε επίσης να
αποδεχθεί η Εκκλησία της Ελλάδος την απόφαση του πατριάρχη να χορηγήσει στους
σχισματικούς «Τόμο Αυτοκεφαλίας». Και αυτό έγινε, και με
την συμπροσευχή του προκαθημένου Ιερωνύμου Β’ με τους σχισματικούς, και
συνεχίζεται με τους Ιεράρχες που συλλειτουργούν με τους σχισματικούς.
Δεν
υπήρχε άλλος τρόπος να γίνει η αποδοχή που πρότεινε ο Ναυπάκτου Ιερόθεος εκτός
από αυτόν που βλέπουμε σήμερα. Αυτό που στην ουσία
πρότεινε ο Μητροπολίτης ήταν να μετατραπεί η Εκκλησία της Ελλάδος σε ξέφραγο
αμπέλι. Να μην δεσμεύονται οι Ιεράρχες από
κάποια Συνοδική απόφαση για να έχουν το ελεύθερο να στηρίξουν τον απομονωμένο
πατριάρχη Βαρθολομαίο.
Πόσα
χρωστάει τελικά ο «πρώτος», ο «μεγάλος», και ο «τρανός» πατριάρχης Βαρθολομαίος
σε αυτήν την Ελλαδίτσα που την έχει του κλώτσου και του μπάτσου;
Και
ενώ το αποτέλεσμα θα έχει προεξοφληθεί στην πράξη ο
Ναυπάκτου Ιερόθεος μας κοροϊδεύει προτείνοντας να τοποθετηθεί η Εκκλησία της
Ελλάδος «συνολικά με την ψήφο της..» -τι; του προκαθημένου
μόνο πάλι όπως στην ψευδοσύνοδο;- «..όταν θα συνέλθη η Οικουμενική
Σύνοδος»! Βάζει μάλιστα μπροστά και το άρθρο «ή» -«η Οικουμενική Σύνοδος»- για να εμφανίσει αυτό το
συμβάν πιο ορατό και σίγουρο. Γιατί
όμως επιμένει σε αυτήν την «Οικουμενική Σύνοδο» την στιγμή
που βρισκόμαστε μπροστά σε ένα τρομερό σχίσμα και η μόνη «Σύνοδος» που έγινε
μετά από τόσα χρόνια ήταν μια ψευδοσύνοδος και μάλιστα πολλοί θα πουν προπομπός του σχίσματος που βλέπουμε; Μία
πραγματική Οικουμενική Σύνοδος με τα έως τώρα δεδομένα μόνο με επέμβαση του
Θεού μπορεί να γίνει και καλώς αυτή η πρόταση του Μητροπολίτη Ιεροθέου έχει
χαρακτηρισθεί από πολλούς ως παραπομπή των αντιρρήσεων στις εκκλησιαστικές
καλένδες.
Ας
πάρουμε όμως για μια στιγμή στα σοβαρά τα λόγια του Μητροπολίτη και
ας ακολουθήσουμε το σκεπτικό του για να δούμε που μας οδηγεί, σύμφωνα πάντα με
τις θέσεις που έχει εκφράσει και για τους Ρώσους και για το πρωτείο και τις
εξουσίες του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως. Το βασικό ερώτημα είναι:
Δεν
μας είπε εάν σε αυτήν την «Οικουμενική Σύνοδο» θα συμμετέχουν ισότιμα και οι
σχισματικοί! Επειδή «Οικουμενική Σύνοδος» για τον
Ρωσοφοβικό Μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιερόθεο δίχως τον «Οικουμενικό» δεν είναι
«Οικουμενική», και επειδή ο «Οικουμενικός» δεν πρόκειται να καλέσει
«Οικουμενική» ή «Πανορθόδοξη Σύνοδο» δίχως τις υπάκουες νόθες ψευδοεκκλησίες
του -θα είναι και προσβολή στην αυθεντία του και στο πρωτείο του- ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΒΕΒΑΙΟ ότι στην «Μελλοντική Σύνοδο» για την οποία
μας μιλάει ο Ναυπάκτου Ιερόθεος λογαριάζονται και οι σχισματικοί.
ΔΕΝ
ΜΙΛΑΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ Ή ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ
ΜΙΑ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΣΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ Ο
«ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ» ΜΕ ΟΣΕΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΕΣ ΨΕΥΔΟΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΩΣ ΤΟΤΕ
«ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ», ΔΙΧΩΣ ΤΙΣ ΣΛΑΒΟΦΩΝΕΣ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ. Σε αυτό το μπλοκ των
σχισματικών θέλει την Εκκλησία της Ελλάδος ο Μητροπολίτης Ιερόθεος.
ΔΕΝ
ΜΙΛΑΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΕΝ ΑΓΙΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΓΙΑ
ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΠΟΥ ΘΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ
(De Jure) ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ (De Facto). Μία
ψευδοσύνοδο που θα επισημοποιήσει και θα
εδραιώσει και συνοδικώς το σχίσμα. Και στην ψευδοσύνοδο της
Κρήτης αυτό έγινε. Εδραιώθηκαν «συνοδικώς» (De Jure) οι αιρέσεις ώς «εκκλησίες»
μετά από πολύχρονες παραβιάσεις στην πράξη (De Facto) των Κανόνων της
Εκκλησίας. Έτσι και σε αυτήν την Μελλοντική Ψευδοσύνοδο οι σχισματικοί και η
Εκκλησία της Ελλάδος (με την ψήφο της)
«θα κρίνουν και θα αποφασίσουν» «εν Αγίω Πνεύματι»! αν καλώς είχαν τόσα χρόνια κοινωνία. (διότι
υπάρχει περίπτωση να αποφασίσουν και το αντίθετο!!)
Εδώ
ακριβώς οδηγεί η «λογική» του Μητροπολίτη Ναυπάκτου και πουθενά αλλού.
Κι ας κατηγορεί δεξιά και αριστερά ότι διαστρεβλώνονται οι διαστρεβλωμένες
ιδέες του και προτάσεις του. Και θέλει όλα αυτά που γράφει να τα πάρουμε στα
σοβαρά!
Μία
τέτοια Ψευδοσύνοδο θα την ήθελαν έως το 2026 τουλάχιστον. Το ανέφερε και η
Ελισάβετ Προδρόμου ΕΔΩ, ότι πρέπει να γίνεται μία
«Σύνοδος» κάθε 7 έως 10 χρόνια.
Η Εκκλησία όμως που
σέβεται τους Κανόνες και την αλήθεια, σε μια όντως Οικουμενική Σύνοδο τι θα
πρέπει να κάνει κανονικά Σεβασμιώτατε; Δεν
θα πρέπει να καθαιρέσει όλους όσους δέχονται και έχουν κοινωνήσει με τους
σχισματικούς μαζί κι εσάς; Είστε σίγουρος ότι αυτό προτείνετε;
Με
τον γνωστό διαστρεβλωμένο και «τυφλό» νομικισμό που «δεν βλέπει» τις σημαντικές
και πρωτοφανείς για τα εκκλησιαστικά δεδομένα παραμέτρους του Ουκρανικού
ζητήματος, ο Ναυπάκτου Ιερόθεος επιμένει στις ίδιες απαράδεκτες θέσεις. Οι 8 Αυτοκέφαλες Εκκλησίες να μην τοποθετηθούν στην νομιμοποίηση
του σχίσματος που επιχειρεί το πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως στην Ουκρανία
επειδή αυτές οι Εκκλησίες πήραν το Αυτοκέφαλο και την Πατριαρχική τους τιμή από
το ίδιο Πατριαρχείο!! Τι να σχολιάσει εδώ κανείς! Ειλικρινά!
Αναφέρει δε ότι ο απώτερος σκοπός των προτάσεών του ήταν «νά μή δημιουργηθῆ σχίσμα στήν Ἐκκλησία μας». Να μην πάρουν δηλαδή θέση οι 8 Εκκλησίες στο επικείμενο
σχίσμα, για «νά μή δημιουργηθῆ σχίσμα στήν Ἐκκλησία
μας»!! Υπάρχει λογική σε αυτό; Η μόνη λογική που
υπάρχει είναι αυτή που περιέγραψα πιο πάνω. Η ΕΔΡΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ.
Πέφτει
όμως και σε άλλες αντιφάσεις διότι αρνείται
πεισματικά να δει τις παρανομίες στο θέμα που μας αφορά (εισπήδηση και χορήγηση
αυτοκεφαλίας σε σχισματικούς). ΣΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΓΥΑΛΙΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ
ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ.
Από
τη μία γράφει; «Ἄλλωστε, μέχρι τώρα ἡ χορήγηση
τῆς αὐτοκεφαλίας σέ μιά Ἐκκλησία ἀπό τό Οἰκουμενικό
Πατριαρχεῖο δέν ἐτίθετο πρός συζήτηση καί
ψηφοφορία στήν Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος.»
[σ.σ. Εδώ δεν βλέπει τους
σχισματικούς, βλέπει «μια Εκκλησία» για
να μας πει να μην κρίνουμε, παρά σε μία «Μελλοντική Σύνοδο»]
Και
από την άλλη προτείνει: «Στό θέμα τοῦ πῶς ἀποκαταστάθηκαν οἱ σχισματικοί, καθηρημένοι Κληρικοί καί αὐτοχειροτόνητοι δέν ἐξέφρασα κάποια ἄποψη, ἀλλά
πρότεινα νά ἐρωτηθῆ τό Πατριαρχεῖο μέ ποιό τρόπο τούς ἀποκατέστησε γιά νά τό κρίνουμε κανονικά, μέ βάση τήν παράδοση τῆς Ἐκκλησίας,
ὅπως ἐκφράσθηκε στίς Οἰκουμενικές Συνόδους»
[σ.σ. Εδώ βλέπει τους σχισματικούς
και μας λέει «να το κρίνουμε κανονικά»
το θέμα αφού πρώτα έχει ξεκαθαρίσει όμως ότι δεν πρέπει να γίνει Σύνοδος!!]
Και
πως θα κριθεί αυτό το θέμα «κανονικά» αφού πιο πάνω ζητά να μην γίνει συζήτηση
και ψηφοφορία; Τι προτείνει; Να φτιαχτεί πάλι
κάποια «ειδική επιτροπή»;; !! Να συζητήσουν το θέμα ομαδούλες ομαδούλες σε
κάποια καφετέρια; Να παίξουν το χαλασμένο τηλέφωνο; Να αποφασίσει ο κάθε
Ιεράρχης από μόνος του και να κάνει ό,τι θέλει; (αυτό το μπάχαλο που κατέληξε
να γίνεται)
Αλλά
για να είμαστε σοβαροί. Αναφέρει ότι δεν εξέφρασε
κάποια άποψη στο πώς αποκαταστάθηκαν οι σχισματικοί αλλά πρότεινε να ρωτηθεί το Πατριαρχείο πως
τους αποκατέστησε «για να το κρίνουμε κανονικά». Η
πρώτη άποψη που εξέφρασε αμέσως αμέσως είναι ότι η Μητέρα Εκκλησία, δηλαδή η
Ρωσία, δεν έχει λόγο στην αποκατάσταση αυτού που η ίδια καθαίρεσε στο έδαφός
Της αλλά έχει λόγο κάποια τρίτη Εκκλησία στην οποία θα πρέπει να
απευθυνθούμε. Μας ζητά δηλαδή να «κρίνουμε κανονικά» το θέμα αυτό «μέ βάση τήν παράδοση τῆς Ἐκκλησίας», αφού πρώτα
παραβούμε την Παράδοση της Εκκλησίας! Η
δεύτερη άποψη που εξέφρασε αμέσως αμέσως είναι ότι το θέμα της Αποστολικής
διαδοχής είναι ελάσσονος σημασίας μπροστά στην «Εκκλησία»
που αναγνώρισε ο «Πρώτος»!. Απασχολεί με ιδιαίτερο βάρος τον αναγνώστη στο τι
ΔΕΝ πρέπει να κάνει, να ΜΗΝ πάει κόντρα στον Πατριάρχη, παρουσιάζοντας λειψά
στοιχεία, και υποβαθμίζει το θέμα της Ιερωσύνης σε ένα απλό «πηγαίνετε και
ρωτήστε τον Πατριάρχη πως έβγαλε το περιστέρι από το καπέλο»!
Πως
είναι δυνατόν να μην θεωρήσουμε όλοι εμείς ότι σκοπός του Μητροπολίτη Ναυπάκτου
δεν ήταν απλά να καταθέσει τις προσωπικές του απόψεις αλλά να επηρεάσει τους
Μητροπολίτες και ολόκληρο το εκκλησιαστικό σώμα, όταν τον βλέπουμε να γράφει
μακροσκελή άρθρα στα οποία παίρνει σαφείς θέσεις δίχως να
θέτει όλα τα δεδομένα στο φως; Και ποιος του είπε ότι δουλειά
του είναι, σε ένα μάλιστα τόσο σοβαρό θέμα, να παρουσιάζει τις προσωπικές του
απόψεις και όχι την θέση της Εκκλησίας; (ούτε
του Κωνστ/Πόλεως, ούτε του Μόσχας, αλλά την θέση της Εκκλησίας)
Τι πάει να πει «νά ἐρωτηθῆ τό Πατριαρχεῖο μέ
ποιό τρόπο τούς ἀποκατέστησε»; Εσείς που τα γράψατε όλα αυτά
το Πατριαρχείο το ρωτήσατε; Εμάς γιατί δεν μας λέτε και το κρατάτε μυστικό;
Μήπως γίνονται μυστικές αναχειροτονίες Μητροπολίτα
μου και γι’ αυτό δεν το λέτε; Από
πότε Μητροπολίτα μου η Εκκλησία ενεργεί μυστικά από τα μέλη Της; Από
πότε η Εκκλησία είχε «Πρώτους» που «έφτιαχναν» «εκκλησίες» μέσα στο μαύρο
σκοτάδι; Από πότε; Εμείς ο λαουτζίκος, εμείς το πόμολο, πότε θα μάθουμε; Εμείς
δεν έχουμε λόγο; Δεν έχουμε συνείδηση; Ο
Θεός δεν εμπαίζεται Σεβασμιώτατε.
Βεβαίως
και εξέφρασε άποψη ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου. Είναι
αυτή που παρέσυρε τον προσφάτως αποθανόντα Νικόλαο Φθιώτιδος και αυτή που ο
σχισματικός Επιφάνιος επικαλέστηκε στην πρώτη ευκαιρία:
«αν
ορισμένες Εκκλησίες δεν αναγνωρίσουν αυτήν την ενέργεια, τότε, ακολούθως,
θέτουν υπό αμφισβήτηση την αυτοκεφαλία τους, η οποία δόθηκε σε μια συγκεκριμένη
Εκκλησία με τον ίδιο τρόπο, και αυτό διατυπώθηκε ξεκάθαρα από έναν από τους
ιεράρχες στον οποίον είχε αναθέσει η Εκκλησία της Ελλάδος να διερευνήσει αυτό
το ζήτημα. Είπε ότι δεν έχουμε ούτε το δικαίωμα να συζητήσουμε το θέμα αυτό,
πρέπει απλά να υποστηρίξουμε και να αναγνωρίσουμε την ενέργεια αυτή του
Οικουμενικού Πατριάρχη να αναγνωρίσει την αυτοκεφαλία της Ουκρανικής
Εκκλησίας, διότι αν δεν το κάνουμε, αμφισβητούμε ολόκληρο τον μηχανισμό που
υπήρχε μέχρι τώρα, και αμφισβητούμε ακόμη και την αυτοκεφαλία της Εκκλησίας μας.»
Η
κατάσταση η οποία έχει δημιουργηθεί στην Εκκλησία της Ελλάδος, το Σχίσμα που έχει αρχίσει να διαφαίνεται και μέσα στο Σώμα
της Εκκλησίας της Ελλάδος, που μέλη Της δεν είναι μόνο οι
Ιεράρχες αλλά και όλοι εμείς, οφείλεται
εν πολλοίς στην παρέμβαση του Μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιεροθέου, ο οποίος θεώρησε
ότι μπροστά σε ένα τόσο σοβαρό θέμα οι προσωπικές του απόψεις είναι πιο
σημαντικές, πιο έγκυρες και πιο ωφέλιμες από την συνοδική απόφαση της Εκκλησίας
της Ελλάδος.
Καλό
θα είναι από εδώ και στο εξής, αντί να βγαίνει για να
δώσει διευκρινίσεις / δικαιολογίες για αυτήν του την εγκληματική παρέμβαση, να
κάνει τα αδύνατα δυνατά να επανορθώσει τα κακά που
εκείνος προκάλεσε. Μόνο
αυτό θα τον ανεβάσει στα μάτια του Θεού και στα δικά μας.
Δείτε σχετικά και -Επιστολή
Μητροπολίτη Ναυπάκτου προς την ΔΙΣ για το Ουκρανικό
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ.ΜΠΡΑΒΟ.ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ναυπάκτου μετά τη σύνοδο της Κρήτης είναι άλλος άνθρωπος ή αποκαλύπτεται ποιος ανέκαθεν πραγματικά ήταν. Χωρίς να ελαφρύνουμε το πράγμα γιατι είναι πολύ σοβαρό, ο Ναυπάκτου στη σύνοδο της Κρήτης δεν ανεδείχθη ομολογητής ως αναμέναμε και ελπίζαμε. Συμβιβάστηκε επί της ουσίας. Και αυτό φάνηκε μετά όταν ξαναέγραψε μεν επικριτικά πλην όμως πέρασε ως μήνυμα και λύση ό,τι πιο ύπουλο και αντορθόδοξο υπάρχει: Ότι μία πανορθόδοξη σύνοδο μπορεί να είναι εν μέρει καλή και εν μέρει κακή, δηλαδή και ορθόδοξη και κακόδοξη! Όσο για τη θεραπεία της πρότεινε το αντιπατερικό και αντορθόδοξο να διορθωθεί στο μέλλον από μια άλλη παρόμοια σύνοδο!Πρόσθεσε δηλαδή στην παράδοση και μια τρίτη κατηγορία στις δύο υπάρχουσες (ορθόδοξες και ληστρικές σύνοδοι) την κατηγορία των μισο-μισό! Απο εκεί και πέρα όλα εξηγούνται και ερμηνεύονται. Κάτι οι ψευτοέπαινοι του Βαρθολομαίου, κάτι οι επαφές με τον Αμερικανό Πρέσβη και πάει λέγοντας. Είναι τραγικο το οτι τελικά θα επαληθευτεί στον ίδιο η πρόρρηση του μεγάλου Ρωμανίδη ότι στο μέλλον το πρόβλημα της Εκκλησίας θα είναι οι επίσκοποί της!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακαλω , κι αν ακομη υπεπεσε σε λαθη κατα την γνωμη σας ο σεβασμιωτατος Ναυπακτου, σεβαστειτε την αδιαμφισβητητη ασκητικη και πατερικη προσωπικη του πορεια. Ο τροπος της αντιπαραθεσης σας φανερωνει εμπαθεια, ειρωνεια και υποτιμηση του προσωπου του.Το Αγιο Πνευμα θα φανερωσει την Αληθεια!
ΑπάντησηΔιαγραφή