23 Αυγ 2019

Θέμα πρόκληση για την Γκρέτα Τούνμπεργκ έβαλαν στα Αγγλικά στους υποψηφίους των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων

Το θέμα πρόκληση που έβαλαν στα Αγγλικά στις Πανελλήνιες
«Πλύση» εγκεφάλου στους υποψηφίους των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων έκανε η Κεντρική Επιτροπή επί κυβερνήσεως Γαβρόγλου υποχρεώνοντας τους να εκφράσουν την υποστήριξη και τον θαυμασμό τους για το κουράγιο της 15χρονης Γκρέτα Τούνμπεργκ, αν φυσικά ήθελαν να πάρουν τους πολύτιμους σαράντα πόντους στην Έκθεση για το Ειδικό Μάθημα των Αγγλικών.

Μπορεί να ακούγεται ως κακόγουστο αστείο, αλλά δυστυχώς ακόμα και η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων έπεσε θύμα της παγκόσμιας επικοινωνιακής «παράκρουσης» που έχει δημιουργηθεί από το μάρκετινγκ γύρω από το πρόσωπο της έφηβης ακτιβίστριας μαθήτριας από τη Σουηδία.
Οι εξεταστές αποφάνθηκαν ότι «Η δεκαπεντάχρονη Γκρέτα Τούνμπερκ έχει γίνει ευρέως γνωστή για τις γενναίες διαμαρτυρίες της κατά της κλιματικής κρίσης. Στις ομιλίες της, που απηύθυνε σε υψηλόβαθμους αξιωματούχους, τόνισε τη σοβαρότητα των περιβαλλοντικών προβλημάτων και απαίτησε άμεση δράση».
Στην συνέχεια απαίτησαν από τους μαθητές, στο πλαίσιο της εξέτασης να γράψουν: «ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη Greta (180-200 λέξεις) στο οποίο:
α) εκφράστε την υποστήριξή σας για το έργο της και το θαυμασμό για το θάρρος της
β) να εξηγήσετε πώς σας ενέπνευσε να αναλάβετε δράση σε προσωπικό επίπεδο ενάντια στην κλιματική κρίση. Παρέχετε τουλάχιστον δύο παραδείγματα περιβαλλοντικής δράσης».
Δηλαδή οι υποψήφιοι θα έπρεπε εξ ορισμού να είναι θετικά διακείμενοι απέναντι στην 15χρονη ακτιβίστρια και βεβαίως ότι θα πρέπει να εμπνευστούν από το έργο της. Εν ολίγοις θα έπρεπε, εν μέσω της πίεσης των εξετάσεων να υποστούν μια μίνι «πλύση εγκεφάλου» προκειμένου να επιτύχουν στην εξέταση.
Η 15χρονη Γκρέτα Τούνμπεργκ ισχυρίζεται ότι θέλει να γίνει το πρόσωπο που θα ευαισθητοποιήσει τον κόσμο για την κλιματική αλλαγή.
Υπάρχουν δημοσιογραφικές έρευνες που έχουν αποκαλύψει ότι η ο αγώνας της 15χρονης δεν είναι και τόσο αυθόρμητος, όσο δείχνει, αλλά ένα καλά μεθοδευμένο κατασκεύασμα του μάρκετινγκ. Φυσικά και θα πρέπει οι μαθητές, οι νέοι και όλοι οι πολίτες ανεξαρτήτως ηλικίας, καταγωγής και μορφωτικού και κοινωνικού επιπέδου να ευαισθητοποιηθούμε και να γίνει βίωμα μας η ανάγκη απλά του σεβασμού, αλλά της ενεργής προστασίας και συντήρησης του περιβάλλοντος. Όχι ακολουθώντας περσόνες που είναι δημιουργήματα της προσωπολατρίας, όπως η ίδια 15χρονη Γκρέτα.  
newsbreak.gr,22-08-2019-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου