Ημέρα του Αγέννητου Παιδιού
Α. Παπαγιάννης, ιατρός
Η Εκκλησία της
Ελλάδος καθιέρωσε με απόφασή της
την Κυριακή μετά τα Χριστούγεννα ως ημέρα αφιερωμένη στην προστασία της ζωής
του Αγέννητου Παιδιού. Και ο ‘προοδευτικός’ τύπος (βλέπε Εφημερίδα Συντακτών) έσπευσε να
μιλήσει για ‘ιερό σκοταδισμό στις αμβλώσεις’, για ‘μία ακόμη κίνηση
εναρμονισμένη πλήρως με τα πρότυπα της σύγχρονης ακροδεξιάς που αναδύεται τα
τελευταία χρόνια παγκοσμίως’.
Δεν ωφελεί βέβαια να επιχειρηματολογήσει κανείς
απέναντι σε ανθρώπους που βαφτίζουν ό,τι δεν συμφωνεί με την δική τους
ιδεοληψία ως ‘Μεσαίωνα’ και ‘ακροδεξιά’: δόγμα τους είναι το «ου με πείσεις καν
με πείσης». Ας σημειώσω μόνο ότι αν ως γιατρός δώσω σε έγκυο γυναίκα ένα
φάρμακο που βλάπτει το έμβρυο θα είμαι υπόδικος για σοβαρό ιατρικό παράπτωμα
(malpractice). Αν το κυοφορούμενο δεν είναι ανθρώπινη ζωή, τότε τι ακριβώς
έβλαψα; Και γιατί σε κάθε ακτινολογικό εργαστήριο υπάρχουν πινακίδες που
προειδοποιούν τις έγκυες γυναίκες για τον κίνδυνο της ακτινοβολίας;
Δυστυχώς ο ‘προοδευτισμός’ μας φτάνει μέχρι το δικαίωμα του «έτσι θέλω»: εγώ
διαχειρίζομαι το σώμα μου, κι αν αποφασίζω να καταστρέφω άλλες ζωές κατά
βούλησιν, τότε κάνω ό,τι μπορώ για να αποποιηθώ τις ηθικές ευθύνες και τα
αισθήματα ενοχής που δημιουργούν οι πράξεις μου. Και βέβαια αυτά δεν
εξαλείφονται απλώς επειδή το επιτρέπει ένας νόμος.
Δείτε
σχετικά και:
Αρχίζει τώρα και στην Εκκλησία τη μόδα των κοσμικών εορτών;; Και μάλιστα σε αταίριαστη ημερομηνία - ημέρα του αγέννητου παιδιού σε σύνδεση με τη Γέννηση του Χριστού! Τουλάχιστον να είχε και νόημα, π.χ. σύνδεση με τη εορτή του Ευαγγελισμού όπου διαβάζουμε το Ευαγγέλιο κατα Λκ α' 39-49: το αγέννητο βρέφος Ιωάννης ο Πρόδρομος που πηδά από χαρά στη κοιλία της μητέρας του όταν έρχεται η Παναγία με το επίσης αγέννητο Χριστό στη κοιλία της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑξιόλογο το κείμενο του γιατρού.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι κάτι ακόμα :
ΚΙΝΑΛ κατά Ιεράς Συνόδου: Ξεπερασμένης αντιλήψεις για τις αμβλώσεις
«Στην Ελλάδα, η συζήτηση για τις αμβλώσεις έχει τελειώσει μετά τις νομοθετικές ρυθμίσεις των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ για την τεχνητή διακοπή της εγκυμοσύνης και την προστασία της υγείας της γυναίκας. Και αυτό το δικαίωμα της γυναίκας δεν αμφισβητείται σε μια σύγχρονη κοινωνία», υπογραμμίζει το Κίνημα Αλλαγής σε ανακοίνωσή του με την οποία σχολιάζει την απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδας.
Πηγή: iefimerida.gr 27-7-19
Η 'Αναιρεθέντων νηπίων υπό του Ηρώδου' εορτή είναι άσχετη εορτή ή αταίριαστη ημερομηνία; Μάλλον όχι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι αταίριαστη η ημερομηνία. Η γέννηση του Χριστού συνδέεται και με το διωγμό του Ηρώδου και την σφαγή των νηπίων που εορτάζεται στις 29 Δεκεμβρίου,η οποία είναι η κατεξοχήν εκκλησιαστική εορτή που μπορούμε να συσχετίζουμε με την εμβρυοκτονία, που είναι με άλλα λόγια οι εκτρώσεις. Η ημέρα του αγέννητου παιδιού δεν είναι μια κοσμική εορτή, αλλά στην ουσία έχει χαρακτήρα διαμαρτυρίας και πένθους κατά του φοβερού εγκλήματος των εκτρώσεων. Αυτό ουσιαστικά είναι ότι χειρότερο έχει νομιμοποιηθεί στην ελληνική βουλή, με συνέπειες σε προσωπικό και σε εθνικό (με το δημογραφικό) επίπεδο. Κρίμα η Εκκλησία μετά από τόσα χρόνια να αποφασίσει να κάνει κάτι, και να κοιτάμε να την κατηγορήσουμε ακόμα και γι αυτό. Λίγο διάκριση δεν υπάρχει;
ΑπάντησηΔιαγραφή