Αθήνα, 20
Φεβρουαρίου 2019
Αριθμ. Πρωτ. 10
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
της Πανελλήνιας Ενώσεως Θεολόγων (ΠΕΘ)
Διαμαρτυρία
για την επανεκτύπωση από το Υπουργείο Παιδείας
των ακυρωμένων από το ΣτΕ σχολικών βιβλίων των
Θρησκευτικών
Η ΠΕΘ
διαμαρτύρεται και καταγγέλλει στον ελληνικό λαό τα τεχνάσματα του Υπουργείου
Παιδείας, το οποίο επιχειρεί, για μια ακόμη χρονιά, να επιβάλει αυταρχικά στα
Ελληνόπουλα, ως διδακτέα ύλη, τα ακυρωμένα από το Συμβούλιο της Επικρατείας
(ΣτΕ), ως αντισυνταγματικά, αντιπαιδαγωγικά και αντιεκκλησιαστικά, Νέα
Πολυθρησκειακά Προγράμματα και βιβλία-«φακέλους» του μαθήματος των Θρησκευτικών.
Στην προσπάθειά
του αυτή, έστειλε πρόσφατα Εγκύκλιο για να επανεκτυπωθούν και για το επόμενο
σχολικό έτος 2019-2020 τα βιβλία ή «φάκελοι» του μαθήματος των Θρησκευτικών και
να μοιραστούν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο στους μαθητές των σχολείων.
Ο ισχυρισμός που
χρησιμοποιεί το Υπουργείο, για να ξεφύγει από τον σκόπελο του ΣτΕ, ότι άλλαξε
τα Προγράμματα και τα βιβλία είναι ολοφάνερα ψευδής και παραπλανητικός,
διότι αυτά παραμένουν ακριβώς τα ίδια, με αυτά που ακυρώθηκαν από το ΣτΕ.
Το Υπουργείο άλλαξε μόνον τον αριθμό του Φύλου Εφημερίδας της Κυβέρνησης, τη
χρονολογία και την υπογραφή και, με αυτά τα τεχνουργήματα, προσπαθεί να
κοροϊδέψει και να εξαπατήσει τον ελληνικό λαό και κυρίως τους γονείς των
μαθητών.
Ένα απλό
παράδειγμα για να κατανοηθεί η απάτη του Υπουργείου Παιδείας είναι το
ακόλουθο: Είναι ξεκάθαρο ότι, εάν ένα φάρμακο κριθεί, από την αρμόδια υπηρεσία, επικίνδυνο
για τη δημόσια υγεία και απαγορευτεί η κυκλοφορία και η χρήση του, τότε δεν
μπορεί το κράτος να αναγράφει νέο αριθμό κυκλοφορίας στο ίδιο απαγορευμένο
φάρμακο και να διατάσσει την διακίνησή του, με το πρόσχημα ότι δήθεν το
άλλαξε και το εξυγίανε, εξαπατώντας έτσι τους ασθενείς με κίνδυνο τη
δηλητηρίασή τους.
Στην προκειμένη
περίπτωση, δεν είναι δυνατό, τα ακυρωμένα από το ΣτΕ Πολυθρησκειακά Προγράμματα
και βιβλία, που κρίθηκαν, ως επικίνδυνα και ακατάλληλα για την πνευματική υγεία
των παιδιών και, ειδικότερα, ως βλαβερά για την ανάπτυξη της συνείδησής τους,
να έρχεται το Υπουργείο Παιδείας, ενεργώντας αυθαίρετα και αντισυνταγματικά, να
δίνει εντολή να επανεκδίδονται και να ξαναμοιράζονται στα παιδιά μας.
Με τέτοιες
μεθοδεύσεις, το Υπουργείο διατήρησε τα
παράνομα βιβλία στο σχολείο κατά το σχολικό έτος 2018-2019 και στοχεύει να τα
διατηρήσει και για το σχολικό έτος 2019-2020.
Ως Θεολόγοι
Καθηγητές και υπεύθυνοι παιδαγωγοί, αισθανόμαστε ότι εκβιαζόμαστε να διδάσκουμε
στα παιδιά του ελληνικού λαού στο μάθημα των Θρησκευτικών ύλη αντισυνταγματική,
μη ορθόδοξη, μη εκκλησιαστική και με μη παιδαγωγικές μεθόδους, τα οποία
αποσκοπούν στην πνευματική δηλητηρίασή τους.
Προς τούτο,
διαμαρτυρόμαστε εντονότατα και καταγγέλλουμε το Υπουργείο Παιδείας στον
Ελληνικό λαό γι΄ αυτό που επιχειρεί σε βάρος της χριστιανικής συνείδησης και
της δικής μας, ως Θεολόγων – Παιδαγωγών και των μαθητών μας.
Οι αυταρχικές και παράνομες αυτές ενέργειες
του Υπουργείου Παιδείας αποδεικνύουν, για μια ακόμη φορά, ότι συμπεριφέρεται με
αντιδημοκρατική νοοτροπία, με απείθεια
έναντι των αποφάσεων του ΣτΕ και με παραβίαση των αρχών του Συντάγματος, των
νόμων της Ελληνικής Δημοκρατίας και των προτάσεων της Ευρωπαϊκής Συμβάσεως για
τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και ειδικότερα των Ελλήνων γονέων και μαθητών.
Καλούμε το
Υπουργείο Παιδείας να συμμορφωθεί τόσο με το Συναγματικό μας Χάρτη, που
στηρίζει τη Δημοκρατία στον τόπο μας,
όσο και με τους νόμους και τις διεθνείς συμβάσεις, κυρίως, όμως, να
σεβασθεί τα παιδιά του ελληνικού λαού και τους καθηγητές Θεολόγους και να
ανακαλέσει την παράνομη Εγκύκλιο.
Για θεραπεία των
αντισυνταγματικών του ενεργειών, το
Υπουργείο όφειλε και οφείλει, μετά τις ακυρωτικές αποφάσεις του ΣτΕ, ως
διοικητική αρχή που είναι,
α) να σταματήσει πάραυτα να παρανομεί και να
δηλητηριάζει τα Ελληνόπουλα με τις επικίνδυνες κατηχήσεις του στην πολυθρησκεία
και κατ΄ επέκταση στην ατομική θρησκεία και την αθεϊα,
β) να συμμορφωθεί
πλήρως με τις αποφάσεις του ΣτΕ, το Σύνταγμα και τους νόμους και
γ) να επιστρέψει άμεσα στην προηγούμενη νόμιμη
κατάσταση, όπως ορίζεται από το ΣτΕ, εκτυπώνοντας και διανέμοντας στους μαθητές
τα αμέσως προηγούμενα βιβλία του 2006, μέχρι να συγγραφούν άλλα, που να είναι
σύμφωνα με το Σύνταγμα και τους νόμους και με ύλη, όπως ορίζεται με τις δύο
αμετάκλητες αποφάσεις του ΣτΕ, που δημοσιεύτηκαν την Άνοιξη του 2018.
Το Δ.Σ. της ΠΕΘ
Ἀγαπητοί φίλοι, νομίζω πῶς εῖμαστε ἀστεῖοι μέ αὐτές τίς προτάσεις πού διαβάζω καί πού κυκλοφοροῦν ὡς λύσεις γιά τήν ἀποτροπή καί τήν διαφύλαξη τοῦ μαθητοῦ, ἀπό τά ἀντίχριστα σχέδια τῆς νέα τᾶξης πραγμάτων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤήν 28/12/2018 βρέθηκα στό Πολεμικό Μουσεῖο σέ μία ἡμερίδα στό περιθώριο δύο διαφορετικῶν ἐκδηλώσεων, μιᾶς πρωινῆς γιά τό ἄρθρο 3 τοῦ Συντάγματος καί τό κῦρος του, καί μιᾶς ἀπογευματινῆς γιά ἕνα ἄλλο θέμα.
Ἀνάμεσα τῶν δύο ἔγινε μία ἡμερίδα ἀπό Ἱερεῖς τῆς Κρατούσας Ἐκκλησίας, ὅπου συμμετεῖχαν μέλη συλλόγων Γονέων Κηδεμόνων, εὐλαβεῖς Ὀρθόδοξοι διδάκτορες τῆς Νομικῆς, γονεῖς, δάσκαλοι, καθηγητές καί φοιτητές παιδαγωγικῶν σχολῶν.
Στην ἀρχή ἔγινε μία σύντομη ἀναφορά τῶν θεμάτων πού καλεῖται νά ἀντιμετωπίσει ὁ Ὀρθόδοξος Μαθητής στό σχολεῖο. Ἔτσι τέθηκε τό θέμα, ἔμφυλες ταυτότητες καί τό πιλοτικό πρόγραμμα τῆς εἰσαγωγῆς τοῦ ὑποχρεωτικοῦ μαθήματος τῆς σεξουαλικῆς ἀγωγῆς ἀπό τήν ἑπόμενη σχολική χρονιά, ὅπως τό προανήγγειλε καί ὁ Ἀρχηγός τῆς Νέας Δημοκρατίας Κος Κ. Μητσοτάκης, πού ἀφορᾶ ὄχι τήν φυσιολογική περίπτωση τῆς ἀγωγῆς τοῦ ζευγαριοῦ ἄνδρα καί γυναῖκας, ἀλλά τῶν ὁμόφυλων ζευγαριῶν. Τέθηκε τό θέμα τῶν μεταναστῶν καθώς καί τά προβλήματα πού δημιουργοῦνται ἀπό ἀκραῖες συμπεριφορές καί θρησκευτικούς προσανατολισμούς πάλι με πιλοτικά προγράμματα και συμμετοχή σέ πρακτικές Μουσουλμανικής λατρείας, τέθηκε τό θέμα τοῦ halloween, πού ὑπάρχει στό πρόγραμμα σπουδῶν ἐδῶ καί χρόνια, καί πού προβλέπει μία ἡμέρα νά εἶναι ἀφιερωμένη σέ αὐτό, καί εἶναι μία σύγχρονη ἐκδοχή τοῦ ἀρχαίου παγανισμοῦ καί οἱ μαθητές πρέπει ὑποχρεωτικά νά συμμετάσχουν αὐτή τήν ἡμέρα, καί πού θά τούς ὑποχρεώνουν νά κάνουν λατρευτικές πράξεις, σέ αὐτή τήν μοντέρνα σύγχρονη ἐξέλιξη τῆς ἀρχαίας Κελτικῆς γιορτῆς Samhaim.
Κατόπιν αὐτῆς τῆς γενικῆς παρουσίασης ὁ διδάκτωρ τῆς Νομικῆς, ἀνέπτυξε τρόπους ἀντίδρασης σύμφωνα μέ τό Σύνταγμα, τούς νόμους καί τά δικαιώματά μας. Εἰπώθηκαν τά ἑξῆς.
1.Αἴτημα ἀπαλλαγῆς πρός τόν Διευθυντή γιά λόγους βλάβης Ὀρθόδοξης Συνείδησης σύμφωνα καί μέ τήν πρόβλεψη τοῦ Συντάγματος καί δυνάμη τῶν διατάξεων τῆς χάρτας τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων , καί μέ τό αἴτημα τῆς μή βαθμολόγησης τοῦ παιδιοῦ σέ αὐτή τή θεματική. Κατά τήν ἐκτίμηση τοῦ εἰσηγητῆ πιθανώτατα νά ἀπορριφθῆ ἡ αἴτηση, ὁπότε δίνεται τό ἔννομο δικαίωμα τῆς προσφυγῆς στά ἀκυρωτικά δικαστήρια. Καί ὅπως τόνισε ὁ εἰσηγητής εἶναι πιθανώτερο πρακτικά νά ἀποφοιτήσει ὁ μαθητής καί ἀπό τό Πανεπιστήμιο, καί μετέπειτα νά ἐκδικαστεῖ ἡ ὑπόθεση. Ἔστω καί μέ τήν πρόβλεψη τοῦ αἰτήματος ἀναστολῆς, τά λεγόμενα ἀσφαλιστικά μέτρα, ἀγωνίζεσαι μέ τήν προσδοκία νά πετύχεις δικαστή πού νά μπορεῖ νά καταλάβει τό βάθος τοῦ θέματος καί νά ἀποδώσει εὐνοϊκή ἔκβαση, στήν ὑπόθεση.
2. Ἄλλη ἀντίδραση καί σέ ἐπιθετικότερο ἐπίπεδο καί ἐφόσον στήν Ἑλλάδα τιμωρεῖται ὁ ἀθέμιτος προσηλυτισμός, καί ἐφόσον ἑρμηνεύτηκε πῶς τό ΣτΕ κατά τήν ἀπόφασή του ἔκκρινε ὡς προσηλυτιστικό τό μάθημα τῶν θρησκευτικῶν, εἶναι νά κινηθοῦν μέ ἀγωγές οἱ θιγόμενοι γιά διώξεις ποινικές καί ἀστικές, κατά καί τῶν καθηγητῶν καί ὅλων τῶν ὑπευθύνων καί ἐπίσης κατά καί τοῦ Ὑπουργοῦ Παιδείας καί ὅλων τῶν Γραμματέων τοῦ Ὑπουργείου, καί ἐάν αὐτή τή στιγμή ὁ Ὑπουργός προστατεύεται ἀπό διατάξεις, ὅταν θά ἐκδικαστοῦν οἱ ὑποθέσεις θά ἔχει χάσει τίς διατάξεις προστασίας του, και βέβαια ὄχι γιά κερδοσκοπικό λόγο ἀλλά γιά λόγους ἄμυνας, καί παρομοίασε τό γεγονός μέ τήν ἔκχυση θανατηφόρου δηλητήριου καί τό ἀκαριαῖο θάνατο τοῦ παιδιοῦ γιά τή σημαντικότητα..(σέ συνέχεια)
.
Μαρῖνος Ριτσούδης
3. Εἰσηγήθηκε τήν ἄμεση ἐνημέρωση καί ἐπαγρύπνηση τῶν γονέων καί τόν καθημερινό ἔλεγχο τῶν διδασκόντων τῶν παιδιῶν, καθώς καί ἡ διατήρηση ἄμεσης ἐπικοινωνίας μέ ἄλλους γονεῖς καί μέ τούς κατά τόπους συλλόγους γονέων καί κηδεμόνων.
ΑπάντησηΔιαγραφή4. Εἰπώθηκε πῶς ὅλα παίζονται στίς σχολικές αἴθουσες καί ἐκεῖ εἶναι τό πεδίο πού πρέπει νά κερδιθεί.
5. Γιά τούς ἐκπαιδευτικούς εἰπώθηκε πῶς δέν εἶναι ὑποχρεωμένοι ὡς ὑπάλληλοι σύμφωνα μέ τόν ὑπαλληλικό κώδικα, νά ἐκτελέσουν προδήλως, (μέ τρόπο πού εὔκολα εἶναι ἀντιληπτό), ἀντισυνταγματική ἤ παράνομη ἐντολή.
Σε αὐτή τήν περίπτωση οἱ ἐκπαιδευτικοί θά πρέπει νά ἀποστείλουν αἴτημα στήν προϊστάμενη διοίκηση τῆς δευτεροβάθμιας ἐκπαίδευσης πού νά ἐκφράζουν τήν ἄποψη πῶς ἡ δοθεῖσα ἐντολή γιά τό μάθημα τῶν συγκρητιστικῶν θρησκευτικῶν ἔχει κριθεῖ ἀπό τό ΣτΕ ὡς ἀντισυνταγματική καί ὡς ἐκ τούτου δέν δύνανται νά τήν ἐκτελέσουν. Ἐάν κατά αὐτή τήν ἐξέλιξη ἡ διοίκηση δέν δεχτεῖ αὐτή τήν ἄποψη, καί ὑποχρεώσει τούς ἐκπαιδευτικούς ὅπως καί νά ἔχει, νά τελέσουν τήν ἀντισυνταγματική πράξη, τότε δύνανται νά καταφύγουν στή δικαιοσύνη καί ἡ προϊστάμενη διοίκηση τῆς δευτεροβάθμιας ἐκπαίδευσης νά βρίσκεται κατηγορούμενη, καθώς καί ὅλοι οἱ συνυπεύθυνοι διεκδικώντας και ἀποζημιώσεις.
Εἰπώθηκε λοιπόν πῶς οἱ ἐκπαιδευτικοί ἐάν θέλουν νά εἶναι νόμιμοι, καί κατόπιν τῆς ἀκυρωτικῆς ἀπόφασης ΣτΕ, θά πρέπει νά διδάξουν τήν ὕλη τῶν θρησκευτικῶν τοῦ ἔτους 2013.
Ἐφόσον μία πράξη ἀκυρωθεῖ ἀπό τό ΣτΕ θεωρεῖται ὡς μή ἐκδοθεῖσα καί γυρνᾶμε στίς πίσω Συνταγματικές νόμιμες ἀποφάσεις .
Στο τέλος ἀφοῦ ἀκούστηκαν διάφορες ἀπορίες ἐπί τοῦ θέματος, ζήτησα νά τοποθετηθῶ. Εν μέσω ὅλων ὐπήρξα ἄγνωστος καί ἐπετράπει ἀπό Θεοῦ και μοῦ δόθηκε ὁ λόγος ἀπό τήν ἐπιτροπή, καί ἀνέφερα τά ἑξῆς.
Πρότεινα μία ἐπιθετική στάση τοῦ μαθητῆ, πού προϋποθέτει καταρχήν οἱ γονεῖς νά εἶναι σέ στενή συνεργασία μέ ἄλλους γονεῖς, μέ τά Ὀρθόδοξα μέλη τοῦ Συλλόγου Γονέων καί Κηδεμόνων, καί τόν Διευθυντή τοῦ σχολείου.
Παρακολουθώντας στενά τήν ὕλη ὅλων τῶν μαθημάτων καί τήν πρόοδο αὐτῆς , καί ὅταν φτάσει ἡ διδακτική ὥρα τοῦ μαθήματος πού προσβάλλει τή συνείδηση τοῦ μαθητῆ, καί ἀφοῦ ἔχει ἀρχίσει τό μάθημα, νά ζητήσει ἄδεια νά σηκωθεῖ ἀπό τή θέση του, καί νά πεῖ πῶς ¨αὐτό τό μάθημα μοῦ προσβάλλει τήν ὀρθόδοξη συνείδησή μου, καί δέν ἐπιθυμῶ νά παραμείνω στήν αἴθουσα¨, καί νά ἀποχωρήσει ἐν τῷ μέσω ὅλων τῶν μαθητῶν ἐκτός τῆς αἴθουσας.
Με αὐτό τόν τρόπο ξεκινάει μία εὐγενής ἐπανάσταση, τῆς ὁποίας ἀποδέκτες γίνονται ὅλοι οἱ συμμαθητές του, οἱ γονεῖς, ὁ Διευθυντής, καί ὁ Σύλλογος Γονέων καί Κηδεμόνων. Κατά αὐτόν τόν τρόπο, μέ Τη Χάρη Τοῦ Θεοῦ καί λόγω τής καθαρότητας τῶν ψυχῶν τῶν παιδιῶν, θά ἐνεργήσει ὁ Ἅγιος Θεός καί τό ἕνα παιδί θά παρασύρει τό ἄλλο καί πολύ γρήγορα θά ἐμφανιστοῦν περισσότερα ἤ καί ὅλα τά παιδιά. Ἐάν φύγουν περισσότερα ἀπό τό 60 τίς ἑκατό τῶν μαθητῶν, τότε ὁ καθηγητής θά διακόψει τό μάθημα καί θά ἐπέμβει καί ὁ Διευθυντής, καί θά φροντίσουν καί οἱ δημοσιογράφοι νά τό διαδώσουν.
Γιά νά πειστοῦμε γιά αὐτό τό ἐγχείρημα ἄς σκεφτοῦμε λίγο μέ πόσο θαυμαστό τόν τρόπο, πολλά Ἑλληνόπουλα ἀντέδρασαν στό ὄνομα τῆς Μακεδονίας.
Καί ξέρετε κάθε τέτοια ἀντίδραση ἐπειδή ἔχει τή νομιμότητα τῆς ἀπόφασης τοῦ ΣτΕ, θά ξεγυμνώσει ὅλους τούς παράνομους τοῦ Ὑπουργείου, καί τήν φοβοῦνται πολύ αὐτή τήν κατακραυγή.
Αὐτή εἶναι ἡ μεγαλύτερη εὐγενής ἐπανάσταση, πού πάνω της θά προσδώσει ὁ Θεός, --γιά τούς λόγους πού ἀναφέραμε, -- τεράστια δυναμική καί θά ἀκουστεῖ απ΄άκρη σέ ἄκρη στούς Ὀρθοδόξους.
Εἶναι ὁ μόνος τρόπος γιά νά δοθεῖ ἀπό τά ἴδια τά Χριστιανόπουλα, ἕνα γκρέμισμα στά σατανικά σχέδια τῶν ἀντιχρίστων θρησκευτικῶν, καί ἐπί τέλους ἀπό κάπου πρέπει νά ἀρχίσει αὐτή ἡ γενικώτερη ἀντίδραση, ἐνάντια στό ξεπούλημα τῆς Ἑλλάδας`, τῆς Μακεδονίας, τοῦ Αἰγαίου, καί ὅλων τῶν ἐχθρῶν μας.
Μαρῖνος Ριτσούδης