4 Οκτ 2018

Πρόεδρος Ένωσης Θεολόγων στον Realfm 97,8: Δεν είναι ένα παθητικό όργανο ο παιδαγωγός να εκτελεί διαταγές - Ο Γαβρόγλου παρανομεί έναντι του ΣΤΕ

''Δεν είναι παθητικό όργανο ο παιδαγωγός να εκτελεί διαταγές'' απαντά μέσω του Realfm 97,8 και της εκπομπής του Μάνου Νιφλή ο πρόεδρος της πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων Ηρακλής Ρεράκης στον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου με αφορμή την κόντρα που έχει ξεσπάσει μεταξύ Θεολόγων- Γαβρόγλου για το νέο πρόγραμμα σπουδών των Θρησκευτικών, κατηγορώντας τον υπουργό Παιδείας ότι ''παρανομεί''.

"Μάθημα θρησκευτικών κάνουμε, τα συγκεκριμένα προγράμματα δεν διδάσκουμε. Υπάρχει ελευθερία στο δάσκαλο να διδάξει σύμφωνα με τη συνείδησή του. Εφόσον ο εκπαιδευτικός διαπιστώσει ότι αυτό που του διατάσσουν να κάνει είναι αντισυνταγματικό, δικαιούται να αρνηθεί. Δεν είναι ένα παθητικό όργανο ο παιδαγωγός να εκτελεί διαταγές",ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Ρεράκης υποστήριξε ότι "η προηγούμενη δικαστική απόφαση αφορά το ίδιο πρόγραμμα. Δεν έχει αλλάξει απολύτως τίποτα. Το πρόγραμμα Φίλη έχει ελάχιστες λεκτικές διαφορές με το πρόγραμμα Γαβρόγλου. Το μόνο που άλλαξε είναι ο αριθμός του ΦΕΚ και η υπογραφή. Αυτά όλα είναι προσχηματικά. Μας μιλάει για παρανομία ο κ. Γαβρόγλου όταν ο ίδιος παρανομεί έναντι του ΣτΕ και δεν τηρεί τις αποφάσεις που είναι υποχρεωμένος;".
"Τα προγράμματα Φίλη έχουν ακυρωθεί από το ΣτΕ όχι μόνο ως αντισυνταγματικά αλλά ασκούν και προσηλυτισμό στα ορθόδοξα παιδιά. Γιατί δεν περιμένει ο κ. Γαβρόγλου να βγει η απόφαση για το δικό του πρόγραμμα αλλά αρχίζει τις πειθαρχικές διώξεις; Εμείς ως εκπαιδευτικοί έπρεπε να κάνουμε πειθαρχική δίωξη στον κ. Γαβρόγλου που έπρεπε να τηρήσει τις αποφάσεις του ΣτΕ; Επειδή το θέλει ο κάθε κύριος Γαβρόγλου, πρέπει να αλλάζουμε τη συνείδηση στα παιδιά των ορθοδόξων γονέων;", πρόσθεσε.
"Το μάθημα των θρησκευτικών διδάσκει πολυθρησκεία, πολυθεϊα. Δεν δικαιούται ο Ορθόδοξος μαθητής να διδάσκεται τη δική του πίστη, όταν ο Μουσουλμάνος, ο Ρωμαιοκαθολικός, ο Εβραίος διδάσκεται τη δική του ;", τόνισε ο πρόεδρος της πανελλήνιας ένωσης Θεολόγων.
Ακούστε και το ηχητικό: ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου