2 Οκτ 2018

Σχετικά με την εκπαιδευτική δράση «Η τσάντα στο σχολείο»


Αποτέλεσμα εικόνας για Η τσάντα στο σχολείο
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2018
Κύριοι-ες ,
            Γράφω και αποστέλλω αυτή την επιστολή ως γονέας ενός 10χρονου παιδιού, που φοιτεί για 5ο έτος σε δημόσιο Δημοτικό Σχολείο στη συμπρωτεύουσα της χώρας και πρωτεύουσα της Μακεδονίας μας. Επικοινωνώ μαζί σας, για να εκφράσω τις απορίες μου ως απλή  Ελληνίδα πολίτης και γονιός, ζώντας σε αυτή τη χώρα, που τόσο βάλλεται τελευταία πανταχόθεν. Οι απορίες μου έχουν να κάνουν με το έγγραφο/εγκύκλιο με αρ.πρωτ.Φ.7/219218/13-12-2017, σχετικά με την εκπαιδευτική δράση «Η τσάντα στο σχολείο». Η δράση αυτή ξεκίνησε από την περσινή χρονιά αφήνοντας τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου για 1 Σαββατοκύριακο τον μήνα την σχολική τους τσάντα στο Σχολείο.Φέτος η εγκύκλιος μιλά για τουλάχιστον 2 Σαββατοκύριακα. Και προχωρώ:

·         Στα ακριβή λόγια του εγγράφου αναφέρεται: «με αυτή τη δράση ,θα αναβαθμιστεί ποιοτικά η σχέση των μαθητών-τριών με το σχολείο, εντάσσοντας την διαδικασία της εμπέδωσης της γνώσης μέσα στο ίδιο το σχολικό περιβάλλον. Η συγκεκριμένη δράση δύναται να συμβάλει σε μια γενικότερη επανεκτίμηση της σημασίας και του ρόλου των εργασιών στο σπίτι σε σχέση με τον ελεύθερο χρόνο των μαθητών και των μαθητριών, οδηγώντας σε εξισορρόπηση ανάμεσα στις εργασίες που υλοποιούνται στο σχολείο και στις κατ’ οίκον εργασίες ».Και ρωτώ και αναρωτιέμαι με ποιον τρόπο θα γίνει αυτό που αναφέρεται παραπάνω ; με το να μείνει η τσάντα 2 τουλάχιστον Σαββατοκύριακα στο σχολείο; Και ποιος μας διασφαλίζει ότι η άκρως απαραίτητη διαδικασία της εμπέδωσης συντελείται στον ύψιστο βαθμό εντός της σχολικής αίθουσας; Και συνεχίζω…ποιο επιστημονικό σύγγραμμα ή ποια επιστημονική μελέτη ή ποιος ψυχολόγος ή παιδαγωγός μας λέει και μας αποδεικνύει ,ότι μένοντας η τσάντα στο σχολείο το ΣΚ κι ετοιμάζοντας τα μισά ή λιγότερα μαθήματα στο σπίτι, επιτυγχάνεται εξισορρόπηση μεταξύ εργασιών που υλοποιούνται στο σχολείο (αν υλοποιούνται!!) κι εργασιών κατ’ οίκον; Γιατί τελικά είναι τόσο κακό να υπάρχουν εργασίες για το σπίτι; Γενιές γενιών παιδιών ,εδώ και μια 50ετία και πλέον στην Ελλάδα, έχουν μελέτη και εργασία για το σπίτι. Δεν νομίζω ότι κόστισε αρνητικάσε κανέναν αυτό, τόσο γνωσιολογικά ,όσο και ψυχοπαιδαγωγικά και κοινωνικά. Ο ελεύθερος χρόνος των μαθητών-τριών  υπάρχει εντός του Σαββατοκύριακου , ανεξαιρέτως αν υπάρχουν εργασίες προς διεκπεραίωση στο σπίτι. Και τελικά, αυτό θα το αποφασίσει ο εκάστοτε εκπαιδευτικός της κάθε τάξης. Ποιό δηλαδή; Το πόσο εμπεδώνει η τάξη και το τι θα ορίσει σαν εργασία στο σπίτι. Όχι οι ιθύνοντες των καρεκλών και των γραφείων, οι οποίοι θεσπίζουν και υλοποιούν «δράσεις» χωρίς να έχουν ιδέα για το τι σημαίνει εκπαιδευτική διαδικασία και διδακτικοί στόχοι για το κάθε σχολικό μάθημα.
·         Προχωρώ… είναι δυνατόν έγγραφο Υπουργού και μάλιστα ΠΑΙΔΕΙΑΣ, να αναγράφει ρητά ότι : «επιδιώκεται οι μαθητές-τριες να ΜΗΝ ασχολούνται με την προετοιμασία μαθημάτων» ; Πού τα ωθείτε τα παιδιά μας και παιδιά σας κύριοι; Στην αγνωσία; Στην αμάθεια; Στην τεμπελιά; Στην αμορφωσιά; Στην οκνηρία και στη νωχέλια; Στην καταστροφή τελικά; Με ποιο δικαίωμα κύριοι; Μήπως θέλετε στο τέλος-τέλος να τα οδηγήσετε στην τέλεια χειραγώγηση; Σαν πρόβατα επί σφαγής; Ποια κοσμοθεωρία και ποια βιοθεωρία υπαγορεύει τέτοια ανομήματα; Τι κόσμο τους υπόσχεστε; Πού τους οδηγείτε; Ποιοι είναι οι σκοποί σας; Για τα δικά σας παιδιά ,τους απογόνους σας ,το ίδιο θα πράττατε; Το έθνος και η χώρα «αιμορραγούν» κι εσείς «κακοποιείτε» την νεολαία (το κύτταρο κάθε έθνους) σκοτώνοντας και εξαφανίζοντας ό,τι απέμεινε από το μυαλό και τις αξίες της;
·         Και η κατακλείδα ,η μεγαλύτερη ειρωνεία του γελοίου αυτού εγγράφου σας, είναι ότι στο τελείωμά του αναφέρετε , ότι όλα αυτά τα κάνετε :
α) « με σεβασμό στις ανάγκες της παιδικής ηλικίας». Μα καλά. Ποιόν κοροϊδεύετε; Ποιες είναι οι ανάγκες της παιδικής ηλικίας, πείτε μας εσείς που τις ξέρετε καλά!! Είναι η τεμπελιά; Το μίσος για τη γνώση, για το διάβασμα και το σχολείο ; Διότι, εκεί θα καταλήξουν τα παιδιά…αν δεν το έχετε καταλάβει. Αλλά πού να το καταλάβετε; Καθισμένοι όλη τη μέρα στα μεγάλαγραφεία σας με τις αναπαυτικότατες διευθυντικές σας καρέκλες ,λαμβάνοντας τους παχυλούς σας μισθούς ,θεσπίζοντας και υλοποιώντας «δράσεις» ανεδαφικές, ανυπόστατες, επικίνδυνες και ανεφάρμοστες; Και τι κάνετε σε όλα αυτά; Καλύπτετε τις  «ανάγκες» τους με τη θέσπιση του 4ημέρου ,αντί για 5θημέρου τουλάχιστον 2 φορές το μήνα. Με το κατάπτυστο αυτό έγγραφό σας ,αυτό ουσιαστικά κάνετε..
β) παρακάτω λέτε: «με γνώμονα την ανάπτυξη των παιδιών (συναισθηματική, κοινωνική, ψυχοκινητική) ». Δηλαδή, αν ο Σαββατοκύριακο ασχοληθούν τα παιδιά με την ΜΟΝΑΔΙΚΗ υποχρέωση που έχουν, δηλαδή την προετοιμασία των μαθημάτων τους, δεν θα αναπτυχθούν συναισθηματικά, κοινωνικά και ψυχοκινητικά; Οι τόσες γενιές παιδιών, που δεν άφηναν το ΣΚ την τσάντα στο σχολείο, είναι «ανάπηρες» συναισθηματικά και ψυχικά;  Μήπως είναι αντικοινωνικές; Καταλαβαίνετε τι κάνετε; Μας βάζετε να μαλώνουμε με ταπαιδιά μας . Το παιδί μας,λέει:«μας λέτε να διαβάσουμε , ενώ στο σχολείο μας είπαν ότι αυτό το ΣΚ δεν θα διαβάσουμε ΤΙΠΟΤΑ στο σπίτι!!» Διότι αυτό υπαγορεύει το έγγραφό σας! Ιδού κύριοι του Υπουργείου πού φτάσατε τα πράγματα! Σε συγκρούσεις ενδοοικογενειακές για θέματα που πριν, δεν υφίστατο καν. Σε συγκρούσεις μεταξύ γονιών και παιδιών που τεμπελιάζουν με δική σας σφραγίδα και υπογραφή! Εύγε σας!!
γ) Λέτε, επίσης, στο έγγραφο ότι αυτή τη δράση την κάνετε: «με σκοπό να υποστηρίξει ουσιαστικά τον μειωμένο χρόνο δημιουργικής επαφής κι επικοινωνίας γονέων-παιδιών ».  Πού ξέρετέ εσείς κύριοι ,αν ο χρόνος με τα παιδιά μας είναι μειωμένος σε επίπεδο δημιουργικό; Πού ξέρετε αν είναι ποιοτικός και δημιουργικός; Πού ξέρετε αν ασχολούμαστε με τα παιδιά μας ή όχι; Πού ξέρετε αν αυτό το «μέτρο» σας , η «δράση» σας, δεν θα οδηγήσει σε περισσότερο χρόνο χρήσης της τεχνολογίας (internet, playstationκ.α.) από τα παιδιά, αντί επικοινωνίας; Πως φτάνετε να σκέφτεστε και να υλοποιείτε τέτοιες «δράσεις»; Ποιες ομάδες ψυχολόγων-ψυχοθεραπευτών , παιδαγωγών και άλλων επιστημόνων σας καθοδηγούν και συναινούν σε αυτές τις αποφάσεις σας;
Ο Γκάντι έλεγε : « Πρέπει να είσαι η αλλαγή , που εύχεσαι να δεις στον κόσμο.»
Εσείς ποια αλλαγή εύχεστε να δείτε στον κόσμο σας, στη χώρα σας; Ποια αλλαγή εύχεστε να δείτε στη νεολαία ,στην οποία απευθύνεστε; Την αλλαγή προς την ξεκούραση που φτάνει ως την τεμπελιά; Την αλλαγή προς την μείωση του διαβάσματος που φτάνει ως το μίσος προς το βιβλίο και κάθε μορφή γνώσης; Την αλλαγή προς την οκνηρία και την απραξία που φτάνει ως την ανυπαρξία , την αποχαύνωση του μυαλού και ως εκ τούτου την πλήρη χειραγώγηση; Αυτές τις αλλαγές οραματίζεστε; Με αυτού του είδους τις «δράσεις»; Μεγάλη επιτυχία…όπως ακριβώς οι επιτυχίες σας στα εθνικά θέματα, στη δημόσια διοίκηση, στην προστασία του πολίτη από φυσικές καταστροφές,  στη δημόσια τάξη…και σε μια λίστα άλλων τομέων ,που μοιάζει να είναι ατελείωτη…
      Εν κατακλείδι, ακόμη μια φορά αποδεικνύεται ότι  οι «αποφάσεις» σας οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην ολοκληρωτική καταστροφή της νέας γενιάς . Μόνο μια λέξη ταιριάζει εδώ…ΝΤΡΟΠΗ..επιτέλους,φτάνει..είναι απανωτά τα χτυπήματα…και όλα τόσο απροκάλυπτα πια…Οδηγείτε τους νέους στο «κάψιμο του μυαλού» (για να χρησιμοποιήσω μια έκφραση της νεολαίας), που μαζί με όλες τις άλλες ελευθεριότητες-γελοιότητες που έχουν ήδη ψηφιστεί από την πολιτεία, οδηγούν μελετημένα και οργανωμένα στον αφανισμό όχι μόνο του έθνους ,αλλά και του ανθρωπίνου είδους. Συγχαρητήρια !  Θα μείνετε στην ιστορία ως γενοκτόνοι του ανθρώπου…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου