16 Οκτ 2017

Επιστολές μαθητών του Γυμνασίου -Λυκείου Γραβιάς, Φωκίδας προς το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Γονείς επιστρέφουν στο Υπουργείο Παιδείας τους Φακέλους Μαθητή του μαθήματος των Θρησκευτικών - Υπόδειγμα επιστολής γονέα για επιστροφή των βιβλίων του μαθήματος των Θρησκευτικών
Προς: Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων  
Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι 1571
                                                    Γραβιά Φωκίδας, 14 Οκτωβρίου 2017
Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,
    Ονομάζομαι.................και είμαι μαθητής/μαθήτρια της................... τάξης του.........................Γραβιάς στον νομό Φωκίδας.

Ο λόγος που σας γράφω την επιστολή αυτήν αφορά το μάθημα των Θρησκευτικών, που καλούμαστε να διδαχθούμε εμείς οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου αλλά και οι μικρότεροι μαθητές των Δημοτικών Σχολείων και συγκεκριμένα των τάξεων Γ΄ και Δ' Δημοτικού.
Στο "Φάκελο του μαθητή" της Γ' Λυκείου δεν γίνεται ουδεμία αναφορά στην Ορθόδοξη Χριστιανική Πίστη κι Παράδοση, όπως προβλέπει το άρθρο 1 παρ.1 του Συντάγματος, σύμφωνα με το οποίο η Ελληνική Πολιτεία οφείλει να παρέχει παιδεία σύμφωνη με τις θρησκευτικές πεποιθήσεις των μαθητών. Τα θέματα που εμπεριέχονται αφορούν: Στο Κεφάλαιο 1: Διλλήματα: 1) Επιστήμη 2) Τεχνολογία 3)Γενετική 4) Οικολογία. Στο 2ο Κεφάλαιο: 'Οραμα: 1) Ειρήνη 2) Δικαιοσύνη 3) Ευτυχία  4) Μεταμόρφωση. Στο Κεφάλαιο 3: Προκλήσεις: 1) Πλούτος 2) Εργασία 3) Συμβίωση 4) Επανάσταση.
Πράγματι κύριε Υπουργέ, καταλαβαίνω πως όλη αυτή η προσπάθεια γίνεται με σκοπό, ο μαθητής να έρθει σε επαφή με πιο σύγχρονα θέματα, όπως: "Γενετική, Οικολογία" και όχι με τα πεπαλαιωμένα για κάποιους θέματα των θρησκευτικών, όπως: "Ορθόδοξος Χριστιανισμός, εκκλησία, αγάπη κλπ". Όμως κύριε Υπουργέ, η όχι τόσο συναρπαστική για κάποιους Ορθόδοξη κι Αληθινή Πίστη ήταν αυτή, που σε συνδυασμό με την γλώσσα και τα ήθη και τα έθιμά μας, κράτησε ενωμένο το λαό μας τα 400 χρόνια σκλαβιάς υπό τον ζυγό των Οθωμανών Ισλαμιστών Τούρκων. Επιπλέον κύριε Υπουργέ, υπάρχει ένα ακόμη ζήτημα. Το νέο βιβλίο θρησκευτικών της Δ' Δημοτικού, περιέχει αμέτρητες αναφορές στον μουσουλμανισμό. Εδώ τίθενται κάποια ερωτήματα. Τα παιδιά, ηλικίας 9-10 ετών, που φοιτούν στην Δ' Δημοτικού, είναι ικανά να αντιληφθούν και να κατανοήσουν τις πολύ μεγάλες διαφορές των θρησκειών και να κατανοήσουν ότι κάποιες θρησκείες όπως το Ισλάμ, έχουν ακραίες θέσεις; Μήπως όλο αυτό είναι μια προσπάθεια συγκεκριμένων ατόμων να περάσουν περάσουν υπογείως αλλόθρησκα μηνύματα και να προωθήσουν τον ισλαμισμό στα Ελληνόπουλα; Κάτι, επίσης βλάσφημο και δίχως σεβασμό στην επίσημη θρησκεία της χώρας μας, σύμφωνα με το Σύνταγμα, είναι η εμφάνιση της Θεοτόκου Παναγίας και του Κύριου Ημών Ιησού Χριστού με την μορφή Ινδιάνων! Με αυτόν τον τρόπο, προκαλείτε το θρησκευτικό αίσθημα των Ελλήνων και χτίζονται τα θεμέλια της πανθρησκείας και συγκρητισμού. Ειδικότερα στις ηλικίες, οι οποίες απευθύνεται και μπορεί να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα πίστης. Καθώς τα παιδιά ,αρχίζουν να διδάσκονται τον Κύριο Ημών Χριστό, ως κάποια αρχέτυπη μορφή, που συνιστάται ούτε λίγο ούτε πολύ, σε όλες τις θρησκείες, πολιτισμούς και θρησκείες. Εν ολίγοις, πρόκειται για εμπαιγμό της Ορθοδοξίας, Παραποίηση της Θεοτόκου και του Κυρίου, αλλά και για περιφρόνηση της Βυζαντινής μας Αγιογραφίας, την οποία παρέκαμψαν, επιδεικτικά οι αρμόδιοι προκειμένου να παρουσιάσουν το ζωγραφικό έργο, του παππικού κλήρου, John Giualiani από τις ΗΠΑ. Που αναφέρετε στην Ινδιάνικη φυλή, Τσεγιέν!
Επειδή, με τα παρόντα βιβλία θρησκευτικών, δεν μαθαίνουν οι μαθητές ούτε τα στοιχειώδη για την Ορθόδοξη Χριστιανική ζωή, επικροτώ και στηρίζω την επιστροφή των ακατάλληλων φακέλων μαθητών και θρησκευτικών εγχειριδίων στο Υπουργείο. Και ΖΗΤΩ:
1) Την απόσυρση των παράνομων και ακατάλληλων θρησκευτικών εγχειριδίων από το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας.
2) Την επιστροφή στην διδασκαλία των παλαιών θρησκευτικών εγχειριδίων (αυτών κι όσων δεν επέφεραν αρνητικές επιδράσεις), δοκιμασμένων κι αποδεκτών από τους Ορθοδόξους Χριστιανούς.
3) Όσοι φάκελοι μαθητών-εγχειρίδια θρησκευτικών, επιστράφηκαν ή θα επιστραφούν στο Υπουργείο, να μην αποτελέσουν μέσο αξιολόγησης των μαθητών αυτών.

                                                             Με απόλυτο σεβασμό,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου